4300 посетителей онлайн
17 081 358

ГБР пришло с обыском к владельцу канала "Прямой" Макеенко (обновлено)

ГБР пришло с обыском к владельцу канала

У владельца телеканала "Прямой" Владимира Макеенко проводит обыск Госбюро расследований.

Об этом сообщили в эфире телеканала, информирует Цензор.НЕТ.

Следователь, который пришел с обыском в квартиру Макеенко, отказался сообщать, какой именно правоохранительный орган он представляет.

Также стало известно, что обыск происходит по постановлению суда. Однако правоохранитель отказался сообщать, по какому делу.

Больше никаких подробностей об обыске не сообщается.

Телеканал подчеркнул, что воспринимает эти действия как давление и наступление на свободу слова.

Как сообщает "Радіо Свобода" со ссылкой на пресс-службу Госбюро расследований, следственные действия проводит ГБР в рамках расследования производства по купле-продаже телеканала "Прямой".

Топ комментарии
+94
Не на 112 чи ньюзвонь, а на прямий.
Як показово !
показать весь комментарий
07.11.2019 11:07 Ответить
+60
Дуже просто - Прямий піднявся у рейтингах, по деяким пунктам обігнав навіть перші кнопки, а це не припустимо - нарід повинен бути постійно під наркозом плюсів, сватів та інших кварталів.
показать весь комментарий
07.11.2019 11:20 Ответить
+57
Не хочет Вова
До Ростова....
показать весь комментарий
07.11.2019 11:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 4
Разве кто-то еще смотрит канал Г+Г. Неужели у нас так много олигофренов, до сих пор радостно ведущихся на бениных журнашлюшек, на пафос, вранье, псевдопатриотизм...Про каналы мертвечуков-рабиновичей и речи нет, закрывать, а владельцев в камеры. Вообще, телевизионные информ каналы сегодня - это то же зомбирование, как и в засРашке, и результат схож, судя по многим комментариям. Неужели нельзя узнавать новости из интернета? Обязательно пускать слюну у экрана, исходить на гневные комменты и в конечном итоге выглядеть как обезьяна в клетке, бросающаяся собственным калом? Граждане, успокойтесь! И поменьше читайте советских газет (смотрите ТВ)
показать весь комментарий
07.11.2019 13:57 Ответить
Ну по крайней мере "Прямой" смотрит намного больше людей чем зебенин Г+Г.
показать весь комментарий
07.11.2019 13:59 Ответить
Экс перд, от слова "пердеть", видимо? Такой знаток, аж страшно! Лично считал? Поделись технологией подсчета, а то статисты замучились
показать весь комментарий
07.11.2019 14:08 Ответить
А ты знаток чего, а олигофрен Андрей Лунев?
показать весь комментарий
07.11.2019 19:05 Ответить
Нет более жестокого несчастья в судьбе человеческой, чем когда властители земли - не первые среди подданных своих. И все тогда становится лживым, превратным, ужасающим.
http://citaty.su/aforizmy-i-citaty-fridrixa-nicshe Фридрих Ницше
показать весь комментарий
07.11.2019 13:54 Ответить
Ну, все логично. Прямой - это канал, который не пропагандонит кремлевских геббельсов. Если Прямой закроют, то со свободой слова в Украине можно будет попрощаться.
Коля Сентябрь, давай, жги вату! Насколько я помню, то Вересня где только не закрывали, а он живее всех живых.
показать весь комментарий
07.11.2019 13:58 Ответить
цікаво, а дачу в ростові вже будує, чи достатньо італії?
показать весь комментарий
07.11.2019 14:00 Ответить
зелейобики-портниковы руки проч от прямого
показать весь комментарий
07.11.2019 14:03 Ответить
не трожьте макеенку- это свынячий рупор
показать весь комментарий
07.11.2019 14:06 Ответить
Зеленую нечисть надо уничтожать, иначе Украина согласно сериала "Слуга народа" будет разрушена.
показать весь комментарий
07.11.2019 14:07 Ответить
правильна и поставить на царствие свыню и свинярчуков
показать весь комментарий
07.11.2019 14:08 Ответить
свыня накраля бабла , скупила каналы и серет, серет и серет, ей главное война и распри, тогда может и до свинячей банды очередь не дойдет
показать весь комментарий
07.11.2019 14:08 Ответить
Как там верещал Костя Сапрыкин: "Товарищи, посмотрите, как фронтовику руки крутят!"
показать весь комментарий
07.11.2019 14:10 Ответить
У власника телеканалу "Прямий" Володимира Макеєнка відбулися обшуки. На каналі підтвердили, що йдеться про розслідування справи щодо купівлі мовника у 2017 році. Влада стала на шлях закриття цього мовника

Ця справа, нагадаємо, одна із понад десятка, в якій фігурує п'ятий президент України Петро Порошенко. Як й інші, вона розслідується ДБР за заявою екс-заступника глави Адміністрації президента Віктора Януковича Андрія Портнова. По цій справі у серпні був допитаний і сам Порошенко. Після цього глава Держбюро розслідувань Роман Труба повідомив, що п'ятого президента ще раз викликатимуть на допит по цій справі, але допит вже має бути з поліграфом. На це Порошенко відповів, що готовий пройти перевірку на детекторі брехні у прямому ефірі на "Прямому", бо не довіряє ДБР. У Труби підозрюють, що при купівлі телеканалу мало місце ухилення від сплати податків.
Відтоді якихось активностей з боку слідчих по цій темі не було, і ось - нова хвиля. У соцмережах на обшуки у Макеєнка відреагували доволі жваво: слідчі дії проводять на так званих "каналах Медведчука" - "112", NewsOne і ZIK - а на проукраїнському телеканалі. Який після зміни влади став майданчиком для опозиції режиму Зеленського. Причому ця ніша дала можливість "Прямому" піднятися в рейтингу. Наприкінці жовтня були оприлюднені оновлені рейтинги телеканалів, і "Прямий" у них серед мовників, які демонструють найбільшу динаміку зростання глядацької аудиторії. А в рейтингу інформаційних каналів він - третій (після "112-го" і NewsOne). "Еспресо" і "5 канал", які також орієнтуються на проукраїнську аудиторію, відстають.
Тобто, симпатії глядачів до "Прямого" потроху зростають і це, вочевидь, у коридорах влади вважають загрозливою тенденцією. Цим, схоже, і пояснюється черговий виток наступу на мовника, пов'язаного з попередником Зеленського. І цей наступ триватиме. Нагадаємо, скоро має оновитися склад Нацради з питань телебачення і радіомовлення, туди прийдуть люди, які орієнтуються на чинну владу, тож, не виключено, активізація розслідування справи щодо "Прямого" є підготовкою до рішення про скасування ліцензії цього мовника. Інше пояснення - тиск на власника телеканалу триватиме з метою змусити його продати актив лояльній до влади фігурі.
У конфлікті з поки ще діючим складом Нацради перебувають і так звані "канали Медведчука", які при цьому не лише судяться з регулятором, а й надають медіа-майданчик для Анатолія Шарія та Андрія Портнова, який віднедавна став спецкором. Враховуючи гарні зв'язки останнього у "зеленій" владі, "112-й", схоже, отримав в його особі захист від "наїздів" з боку бажаючих прикрити цей канал. Та і NewsOne із ZIKом також. Не дарма ж у ток-шоу "Народ проти" гостюють і Портнов, і Олена Лукаш.
Коли проаналізувати редакційну політику стосовно влади і Зеленського на інших телеканалах, то в цілому поки вона сприятлива. Телеканали Віктора Пінчука традиційно зважені до перших осіб держави, канал "Україна" Рината Ахметова критикує владу, але не займає президента. Це ж стосується й "Інтера". Окремо слід сказати про "1+1". Значною мірою завдяки цьому мовнику Ігоря Коломойського Зеленський і отримав на виборах 73%, однак "плюси" орієнтуються не на Банкову, а на позицію свого власника. І в разі, якщо влада заважатиме його інтересам, то цей телеканал швидко "перевзується" в опозиційні капці. Власне, критичні нотки щодо "зеленої" команди там відчутні вже зараз.
У підсумку, що отримує Зеленський в разі закриття "Прямого"? А отримує він вкрай несприятливе як для себе, так і для стабільності держави медіа-поле. З одного боку опозиційний до нього, але патріотичний електорат шукатиме розраду на "Еспресо" і "5 каналі". Однак ці мовники не мають того технічного і кадрового ресурсу, який склався на "Прямому". З іншого боку - канали, які також ніби перебувають під загрозою закриття, але можуть уникнути цього (про що писалося вище) - посилюватимуть не просто опозиційну риторику, а риторику з проросійським забарвленням.
У Зеленського поки є лояльні до нього медіа кількох олігархічних груп, утім ця лояльність дуже хитка. Адже якщо антикорупційні чи правоохоронні органи цікавитимуться їхніми власниками так само завзято, як цікавляться Макеєнком чи Порошенком, то відразу редакційна політика зміниться. І стане приблизно такою, як нині на "каналах Медведчука". Записати собі в актив Зеленський може хіба "Квартал ТБ" і майданчики в YouTube, але це зовсім не те охоплення.
Днями міністр культури, молоді та спорту Володимир Бородянський анонсував запуск за 3 місяці потужного російськомовного каналу, який боротиметься з російськими пропагандистським фейками. Простіше кажучи, це буде такий собі канал добрих новин. Добрих, насамперед, до діючої влади. Однак чи зможе він перебити рейтинги тих телеканалів, які також орієнтовані переважно на російськомовного глядача? Скажемо прямо - це сумнівний прожект, бо, по-перше, добрі новини завжди менш популярні, аніж погані, особливо серед української глядацької аудиторії, яку тривалий час привчали до теленегативу, по-друге, цей мовник залишиться один проти багатьох конкурентів і ті спільно видавлюватимуть його з ефіру, і, по-третє, мова трансляції відверне від нього величезну аудиторію україномовних громадян. Саме з нею потрібно працювати владі. Саме з 25%, які були проти Зеленського на виборах, але це ті люди, які ніколи не будуть проти своєї держави.
https://www.depo.ua/ukr/author/yuriy-vasilchenko Юрій Васильченко https://www.depo.ua/ukr/archive/2019/2019-11-07
https://www.depo.ua/ukr/politics/ataki-na-pryamiy-chomu-zelenskiy-zalishitsya-sam-proti-rosiyskoi-propagandi-201911071058961
показать весь комментарий
07.11.2019 14:16 Ответить
Ну тенденція зрозуміла, то недавно до піцерії Ветерано прийшли з обшуком такі же анонімні правоохоронні органи хз з якогось перепугу по постанові самого гуманного печерського суду, а тепер оце. Хто оцінює всі події зрозуміє, що твориться.
показать весь комментарий
07.11.2019 14:17 Ответить
ДБР прийшло з обшуком до власника каналу "Прямий" Макеєнка - Цензор.НЕТ 6540
показать весь комментарий
07.11.2019 16:34 Ответить
щас порохнявое кодло на этом сайте начнет вонять - "это покушение на свободу слова"!
показать весь комментарий
07.11.2019 16:36 Ответить
..зекомандА, как всегда - очень тупо, в духе зебилов..
даже ваш лохторат начинает шото подозревать..
зачем Вошьдя-терпилу подставили?
показать весь комментарий
07.11.2019 17:11 Ответить
А мы подозреваем, что лехторат петра пошатнуло, А "прямой" уж и не такой и прямой как пытается всем казаться, а дорожка у него кривая как бык пописал. А согласна с теми кто пишет, что жители Украины не настолько наивны и глупы КАК кому то кажется.
показать весь комментарий
07.11.2019 17:32 Ответить
Депутат "Європейської Солідарності" Олексій Гончаренко вважає, що обшуки у власника телеканалу "Прямий" Володимира Макеєнка пов'язані з інформаційною діяльністю і редакційною політикою каналу.
Про це він заявив в ефірі "Прямого".
"Телеканал "Прямий" - один з дуже небагатьох каналів в Україні, який сьогодні каже правду про те, що відбувається з політичною силою Зеленського", - сказав Гончаренко.
"Подивіться, це ж абсолютно вкладається в логіку останніх днів: "Синя Борода" Яременко, який погрожує журналістам за те, що вони фотографують народних депутатів і оприлюднили скандал, безпосередньо пов'язаний з ним... Далі міністр Кабінету Міністрів, який займається інформполітикою,... який каже про кримінальну відповідальність, про те, що журналістів треба саджати в тюрму за маніпуляції - ну а що таке маніпуляції, будуть визначати отакі ДБР", - нагадав депутат.
Він також звернув увагу на заяву депутата від "Слуги народу" і ексгендиректора "1+1" Олександра Ткаченка, який запропонував прийняти закон, що дозволить закривати так звані неприбуткові канали.
"Це є кампанія наступу і тиску на свободу слова, пов'язана з тим, що реальних результатів нема у нової влади... Вони бачать інший шлях - закрити рота всім тим, хто може про це розказати", - підкреслив Гончаренко.
Він запевнив, що фракція "Європейської Солідарності" буде робити все потрібне, щоб захистити журналістів і свободу слова в Україні.https://prm.ua/tag/volodimir-*********/
показать весь комментарий
07.11.2019 17:56 Ответить
Справу, за якою співробітники ДБР проводять обшук квартири власника телеканалу "Прямий" Володимира Макеєнка, було відкрито за заявою заступника голови АП Віктора Януковича Андрія Портнова.
Про це кореспонденту "Прямого" розповів депутат "Європейської Солідарності" Володимир Ар'єв.
Він нагадав, що Портнов наближений до олігарха Ігоря Коломойського та керівника Офісу президента Володимира Зеленського Андрія Богдана.
"Крім того, що там немає жодних взагалі фактів, вочечидь, ці факти слідчі тепер намагаються підігнати під заяву... Намагаються знайти якісь документи, які б свідчили про якісь проблеми в придбанні "Прямого" каналу", - сказав Ар'єв.
Він додав, посилаючсь на Макеєнка, що придбання відбувалось абсолютно прозоро та у межах чинного законодавства.
Ар'єв також нагадав, що вчора відбувались слухання з питань безпеки журналістів в Україні, і заяви з боку представників влади були досить цинічними. Обшук на наступний день після слухать є очевидним свідченням тиску на незалежні ЗМІ, підкреслив депутат.
"Отже, це один з засобів, яким Коломойський і Портнов намагаються закрити рота тим ЗМІ, що сьогодні не є прихальними, а є критичними до нинішньої влади", - впевнений Ар'єв.
показать весь комментарий
07.11.2019 17:57 Ответить
Чинна влада хоче зробити видимість тотальної підтримки серед українського суспільства, і тому чинить тиск ЗМІ, які транслюють інакшу думку.
Про це в ефірі "Прямого" заявив політолог Сергій Таран.
"Для нової влади важливо зробити видимість того, що вона має тотальну підтримку суспільства. І будь-яке ЗМІ, яке транслює іншу думку піддається таким діям, які були сьогодні. Це є продовженням так званої "судової реформи", яку жорстко критикував Європейський Союз підпорядкування силових структур президенту. Це все має на меті побудувати в Україні малоросійський аналог путінської Росії. Тому, задача полягає в тому, щоб показати, що нібито чинну владу всі підтримують", - сказав експерт.
Таран додав що у минулому вже були спроби чинити тиск на українські медіа.
"Такі спроби в Україні були не раз. Свого часу подібні репресії проти телеканалів були й за часів Кучми та Януковича. Був тиск на "П'ятий" канал, на "Еспресо". Ми добре пам'ятаємо, чим це закінчилось - ті, хто вчиняв тиск на ЗМІ зараз не в Україні або пішли з політичної арени. А ті, хто зараз намагаються тиснути на телеканали погано знають історію", - зазначив політолог.
Зокрема Таран підкреслив, що незалежні медіа є складовою європейської демократії.
"Влада погано розуміє, що медіапростір є конкурентним середовищем, і що демократія - це змагання влади і опозиції в яких можуть бути різні думки. Зокрема чинна влада не розуміє, що ******* європейська політика - це не фільм про Голобородька із заздалегідь написаним сценарієм, а вільна й конкурентна боротьба", - наголосив політолог.

https://prm.ua/tag/volodimir-*********/
показать весь комментарий
07.11.2019 17:58 Ответить
Позиція телеканалу "Прямий" - позиція журналістів державницького мислення і сприяє формуванню у глядачів почуття національної гідності, об'єднанню України на соборних морально духовних цінностях.
Таку думку висловив професор, викладач факультету журналістики ЛНУ ім. Івана Франка Василь Лизанчук.
Він переконаний, що тиск на канал - це діяльність з метою перешкодити формуванню високих патріотичних цінностей в українців. "Я проти такого безпардонного втручання у творчий процес", - наголосив Лизанчук.
показать весь комментарий
07.11.2019 17:59 Ответить
Обшуки у квартирі власника телеканалу "Прямий" Володимира Макеєнка є політичним замовленням для контролю над інформаційним простором.
Про це в ефірі "Прямого" заявив народний депутат VIII скликання Володимир Курінний.
"Вся антикорупційна і правоохоронна система в Україні продовжує працювати за замовленнями й політичними наказами. У нас кожний правоохоронний орган має свого патрона. І в мене таке враження що один з правоохоронних органів, який ініціював цю процедуру (обшуки у Володимира Макеєнка - ред.) має наставника "112" каналу. Усе, що пише у Facebook цей журналіст читає голова ДБР і відразу реагує. Черговим прикладом цього є обшуки у Макеєнка", - сказав колишній депутат.
Курінний наголосив, що обшуки у Макеєнка є політичним замовленням.
"Сьогодні йде мова не про виконання законів, а про політичне замовлення з метою контролю над інформаційним простором в Україні", - зауважив екснардеп.
показать весь комментарий
07.11.2019 18:00 Ответить
Слідчі Державного бюро розслідувань не виявили у власника телеканалу "Прямий" Володимира Макеєнка жодних доказів нібито протиправної діяльності.
Про це в ефірі "Прямого" заявив народний депутат партії "Європейська солідарність" Володимир Ар'єв.
"За мою інформацією слідчі провели певний час у квартирі Макеєнка, але жодних документів, які б цікавили ДБР не було вилучено. Тобто, немає жодних доказів безпідставним заявам Портнова щодо ситуації навколо "Прямого", - сказав депутат.
Також Ар'єв зазначив, що ситуація з обшуками у власника "Прямого" є тиском на опозиційне ЗМІ.
"Те, що сьогодні відбувається - це історія тиску на телеканал "Прямий", який сьогодні критично висловлюється стосовно чинної влади. До того ж, це відбувається у річницю більшовицького перевороту ще раз доводить, що "зелені" - це недостиглі "червоні", - наголосив політик.
показать весь комментарий
07.11.2019 18:01 Ответить
Команда "Прямого" розцінює обшуки у власника телеканалу Володимира Макеєнка як наступ на свободу слова.
Про це заявили журналісти і телеведучі "Прямого".
"Ми хочемо всім нагадати, особливо владі, що є така професія - журналіст. І саме нас, журналістів, називають "четвертою владою". І зараз одна, не "четверта влада" намагається змусити нас мовчати і, відтак, позбавити всіх українців можливості чути правдиву інформацію від одного з лідерів інформаційного мовлення. Комусь, вочевидь, не подобається, що ми говоримо правду про життя в нашій країні. Сьогоднішню ситуацію з обшуками у власника телеканалу "Прямий" ми розцінюємо як наступ на свободу слова і спробу зачищення інформаційного простору у "турборежимі". Все це відбувається саме наступного для після слухань у Верховній Раді щодо свободи слова. "Прямий" вже не вперше відчуває тиск. Один раз це може бути збіг, а двічі - це вже тенденція. Хочу нагадати владі, що право на критику - це те, що відрізняє Україну від Росії", - сказала генеральний продюсер "Прямого" та телеведуча Світлана Орловська.
"Те, що зараз відбувається - це не лише тиск на телеканал "Прямий". Це більш масштабне явище. Давайте казати відверто, це - наступ на свободу слова у нашій демократичній країні. Принаймні, раніше вона такою була. А якою вона стає зараз? Ми спостерігаємо жорсткий тиск на інформаційні канали. Ми розцінюємо це як зачищення інформаційного простору. І тут постає питання: що ви хочете? Залякати нас? Відповідь проста: Ви хочете закрити нам рота, бо ми говоримо те, що є, а не те, що комусь хочеться від нас чути", - зазначив телеведучий "Прямого" Матвій Ганапольський.
"Гадаю, що всі глядачі "Прямого", і не тільки, мають зрозуміти, що якщо сьогодні прийшли за журналістами нашого телеканалу, то завтра прийдуть за будь-яким іншим телеканалом. Адже правда - це не те, що подобається. Правда - це те, що інколи дошкуляє й робить боляче. Але, від цієї правди залежить те, чи буде демократія у цій країні. Свобода слова - це не просто формулювання, яке записано рядком у Конституції. Свобода слова - це те, що відрізняло і, сподіваюсь, продовжує відрізняти Україну від Росії. Якщо ми зараз, тут, сьогодні, дозволимо розтоптати слово на "Прямому" каналі, який дає майданчик абсолютно для всіх точок зору і є неупередженим, то це буде означати що ми дозволимо знищити свободу слова в Україні", - сказав політолог і телеведучий Тарас Березовець.
"Я закривався на "1+1" і багатьох інших телеканалах, також були утиски на радіо, на видання "Дзеркало тижня", мене "підслуховували" на "ВВС", відкривали проти мене карні справи. Треба вже вигадати щось нове. Так співпало, що сьогодні день соціалістичної революції, внаслідок якої закрили взагалі усі засоби масової інформації. Гадаю, що це дуже символічно. Бажаю наснаги "карним" органам у пошуках того, чого нема", - зауважив телеведучий "Прямого" Микола Вересень.
"Телеканал "Прямий" сьогодні працює з усім ньюзрумом, редакторами і всім колективом в усіх студіях. Ми не те що не здамося, а будемо працювати ще міцніше!"- наголосила телеведуча Василіса Фролова.
Раніше стало відомо про https://prm.ua/u-vlasnika-telekanalu-pryamiy-volodimira-*********-provodyat-obshuk/ обшуки у Макеєнка . Канал сприймає ці дії як тиск і наступ на свободу слова.https://prm.ua/nastup-na-svobodu-slova-zvernennya-zhurnalistiv-ta-veduchih-telekanalu-pryamiy/
показать весь комментарий
07.11.2019 18:02 Ответить
Офіційний власник телеканалу "Прямий" Володимир Макеєнко, у квартиру якого сьогодні прийшли слідчі Держбюро розслідувань, обурився такими діями правоохоронців. Зазначимо, Макеєнко на момент обшуку вже третій день перебував за кордоном.
"Не знаю, що там відбувається. Можна ж було мене почекати, я ж з дитиною виїхав на три дні. Це цинічно виглядає. Я на телефоні, ні від кого не ховаюся, ходжу на всі допити", - розповів Макеєнко.
Він сказав, що покупку каналу супроводжували юристи й аудитори.
"Немає збитків і держави посередині. Якщо йдеться про нібито несплачені податки - хто б це робив?", - каже офіційний власник телеканалу.
І додав: "По-друге, це чия справа? Податкової? При чому тут ДБР?".
https://www.5.ua/suspilstvo/pry-chomu-tut-dbr-vlasnyk-telekanalu-priamyi-nazvav-tsynichnym-obshuk-u-ioho-pomeshkanni-202384.html
показать весь комментарий
07.11.2019 18:04 Ответить
Схоже у Труби в голові висохло. Він як камікадзе кидається на все куди вкаже онуча.
показать весь комментарий
07.11.2019 20:33 Ответить
Ну да дитина не у школі, нахрєна дитині школа?
показать весь комментарий
07.11.2019 22:14 Ответить
Зеленая гопота во главе с коломойским просто так не уйдут, вся лапша про один срок это для зебильного лохтората, неЛОХ наговорил и наработал на реальный срок, а коломойскому в случае смены власти на нелояльную, светит депортация и камера в США, так что эти твари пойдут на все.Скоро вменяемых украинцев будут пиз*ить полицейские за право проголосовать, а невменяемые будут жрать блины с лопат, орать диды воевали, пить боярышник и лазить по помойкам.
показать весь комментарий
07.11.2019 19:15 Ответить
Постійно дивлюсь Прямий. Занадто обережно критикують дії зебанди, як на мене. Постійно запрошуютъ представників слуг, але ті майже не приходять. Мабуть, нема чим крити. Можна дзвонити, і люди це роблять. Думки висловлюють різні. Нормальний опозиційний канал, проукраїнський. Оце їх головний недолік в очах зеботів.
показать весь комментарий
07.11.2019 20:31 Ответить
Да Ви шо??? Постійно дивитесь "Прямий"? Співчуваю, це по роботі чі Вас хто заставляє?
показать весь комментарий
07.11.2019 22:13 Ответить
Я пенсіонерка, якщо вас це цікавить. Коли пишу постійно, це означає майже кожного дня.
показать весь комментарий
08.11.2019 00:46 Ответить
Ні як Вам не буду заважати! Але це не кращий вибір!)
показать весь комментарий
08.11.2019 17:46 Ответить
А в туалет в перерывах на рекламу сходить успеваете?
показать весь комментарий
07.11.2019 23:30 Ответить
Надо за рашку топить как на мертвечуковских каналах, тогда будешь в друзьях у новой власти
показать весь комментарий
07.11.2019 21:42 Ответить
скоро дядя Сем їм привіт передасть за це!!!!
показать весь комментарий
07.11.2019 22:00 Ответить
Макеенко Владимир Владимирович. Народный депутат Украины VІI созыва (Партия регионов).
показать весь комментарий
07.11.2019 23:13 Ответить
У подбарыжников память как у рыбки, не помнят что вчера было.
показать весь комментарий
08.11.2019 01:53 Ответить
это тот самый деятель, который успел побывать и в нашей Украине и мэром киева при штурмах майдана - при нем выключали метро - а теперь оказывается сие луччий друх вэликава и истинно верного свинопэцриота потрошенка - ну нада же )))
кстати оно и под пецесудом был - естественно занес и вышел как попов )))
показать весь комментарий
08.11.2019 12:27 Ответить
да..."нюс-ван" и "112" трогать боятся...бо путин сказал-"только попробуйте"...а "прямой канал"-
это же Пороха...а он проукраинский-то этот можно "кошмарить"...Ганьба...!!!
показать весь комментарий
07.11.2019 23:43 Ответить
Макєєнко - колишній голова Київської міськдержадміністрації регіоналів. Канал підтримує Порошенка.
показать весь комментарий
08.11.2019 00:47 Ответить
Да он "Головою" был пару месяцев. А депутатом Верховной Рады лет 20.. года с 1990-92-го.
показать весь комментарий
08.11.2019 03:35 Ответить
зато насрал за всех =- кстати прикольно рехВормированый суд его опровдал ))
выключай метро дружок - главное будь дружбаном каво надо
показать весь комментарий
08.11.2019 12:29 Ответить
Как завыли подбарыжники про свободу слова, при барыге что то про неё не вспоминали.
показать весь комментарий
08.11.2019 01:54 Ответить
В пряму кишку вводять клізму пітеркам прямого?Щось не віриться-вони самі собі пляшку готові впихнути привселюдно в зад,аби хтось на них увагу звернув.Каліки.
показать весь комментарий
08.11.2019 06:03 Ответить
"https://www.youtube.com/watch?v=IJuyUbPeKF0 ПорохоПЕСы, у вас совсем кукушка поехала!": захват телеканала Порошенко бойцами «спецназа» напугал до смерти зрителей в студии. Видео
показать весь комментарий
08.11.2019 07:25 Ответить
Я знаю, зачем все эти дурацкие обыски. Если кто-то считает, что у этого Макеенка можно было найти что-то, он такой же дурак и холуй Зюзи, как и начальник тех, кто этих придурков-следователей послал. Запугать? Не смешите мои помидоры! Политиков-бизнесюков таким примитивом не запугать. Все эти обыски проводятся с целью что-то подкинуть а ля Жеглов, или банально ******** что-то ценное у обыскиваемого. Помню интервью с хозяином "Розетка", где он рассказал, как, сколько и чего ******** на его складах смердючие следователи-прокурвы, чикисты, мусора Сабакова и прочая ****************** дрянь, которая сейчас обслуживает ЗЕленые сопли.
показать весь комментарий
08.11.2019 08:42 Ответить
там точно много че мона найти - про сотрудничество суперворюги с рыгами и овощем
и про сдачу крыма - в котрый свинорыл ездил неспроста - и вернулся с целой харей ))
показать весь комментарий
08.11.2019 12:32 Ответить
Макеенко рыг, который топит за парашонку. На зону обоих
показать весь комментарий
08.11.2019 09:05 Ответить
это единение порохзрыгов и низведение некоторых записных демократов до уровня - чего изволите - главное корыто дайте )))
показать весь комментарий
08.11.2019 12:30 Ответить
Страница 4 из 4