4647 посетителей онлайн

Оператор ГТС Украины окончательно отделился от "Нафтогаза". ДОКУМЕНТ

Оператор ГТС Украины окончательно отделился от "Нафтогаза". ДОКУМЕНТ

Генеральный директор ООО "Оператор ГТС Украины" (ОГТСУ) Сергей Макогон подписал акт приема-передачи активов украинской ГТС.

Это документ опубликовал на своей странице в Facebook глава НАК "Нафтогаз Украины" Андрей Коболев, информирует Цензор.НЕТ.

Оператор ГТС Украины окончательно отделился от Нафтогаза 01

Он отметил, что с завершением анбандлинга НАК перестал быть акционером (бенефициаром) оператора ГТС и стал его крупным клиентом.

"Украина выполнила норму Третьего энергопакета ЕС и доказала, что является ответственным и надежным союзником. Это была самая масштабная реформа в энергетическом секторе за всю историю независимой Украины. Спасибо президенту, правительству, депутатам ВРУ, НКРЭКУ и всем вовлеченным за волю и слаженную кропотливую работу на результат, которого удалось достичь за последние полгода", - отметил глава НАК.

Оператор ГТС Украины окончательно отделился от Нафтогаза 02
Оператор ГТС Украины окончательно отделился от Нафтогаза 03

Читайте на Цензор.НЕТ: "Нафтогаз" пока не ведет переговоры о прямой закупке газа из России, - Коболев

Как сообщалось, согласно обновленному правительством 18 сентября плану анбандлинга "Нафтогаза Украины", новым оператором ГТС является ООО "ОГТСУ". Украинский регулятор НКРЭКУ 24 декабря принял окончательное решение о сертификации ОГТСУ и выдал ему лицензию на осуществление хозяйственной деятельности по транспортировке природного газа. Новый оператор 31 декабря 2019 года завершил подписание межоператорских соглашений с компаниями-операторами соседних ГТС.

Заключенный в 2009 году транзитный контракт с "Газпромом" истек в 9:00 1 января 2020 года. Новый договор между "Нафтогазом Украины" и "Газпромом" на организацию транспортировки и транспортное соглашение между НАК и ОГТСУ были подписаны 30 декабря 2019 года по итогам трехсторонних газовых переговоров Украина-РФ-Еврокомиссия. Они предполагают транзит в 2020 году минимум 65 млрд куб. м российского газа, в 2021-2024 годах – по 40 млрд куб. м.

Также на Цензор.НЕТ: Медведев о подписании контракта на транзит газа между Украиной и РФ: "Все вопросы урегулированы, взаимные претензии прекращены"

Топ комментарии
+5
Банальний перерозподіл.
Певно Бені відійшов.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:09 Ответить
+5
Тобто, чергова зрада?
показать весь комментарий
01.01.2020 18:15 Ответить
+4
Ага.

Бактеріям, коториє создалі окісь желєза, із которого потом сделалі чугун.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Банальний перерозподіл.
Певно Бені відійшов.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:09 Ответить
Тобто, чергова зрада?
показать весь комментарий
01.01.2020 18:15 Ответить
А ты не привык ещё? )))
показать весь комментарий
01.01.2020 18:21 Ответить
а у вас перемога ?
показать весь комментарий
01.01.2020 18:26 Ответить
Хіба це не вимога ЄС?
показать весь комментарий
01.01.2020 18:27 Ответить
Вимога. Але хто тепер володіє ОГТСУ, чи там розпоряджається.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:30 Ответить
Ну тут нічого не поробиш, хто при владі, той банкує.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:35 Ответить
Прошу понять, мой ник это заглавные буквы И.О.Ф, может мы тёзки по отчеству и фамилии. Без обид.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:38 Ответить
Это пэрэмога ПЕС, ЕВРО СОЛИДАРНОСТЬ. Скажи, что не так.?
показать весь комментарий
01.01.2020 19:00 Ответить
тобто черговий тупняк від ксюхи
показать весь комментарий
02.01.2020 09:37 Ответить
Оператор ГТС Украины окончательно отделился от "Нафтогаза" - Цензор.НЕТ 9356
показать весь комментарий
01.01.2020 18:21 Ответить
Андрію, ти хоч там добре наглядай, за тими трускавецькими птушниками.
Єдина надія на тебе.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:10 Ответить
Який зв'язок між цим всім?
показать весь комментарий
01.01.2020 18:17 Ответить
Звузити межі питання можете?
показать весь комментарий
01.01.2020 18:45 Ответить
Так, так..., Андрушка вже виписуе собі чергову премію , мільонів так... у сорок
показать весь комментарий
02.01.2020 01:22 Ответить
теперь за январь (уже в феврале) ждем две расчетки - за газ и за доставку-транспортировку
(это официально!)...во второй расчетке суммы разные - от 0,80 до 1,69 гнр на каждом кубе (решают местные обл и гор газы) а первая - сумма одна для всех по 6 ( плюс-минус) за куб
показать весь комментарий
01.01.2020 18:17 Ответить
Ну, и какое тут пАкраШШення? Как платил люд около 7 грн за куб так и будет платить...
показать весь комментарий
01.01.2020 18:25 Ответить
покращеення є... як би )))
якщо я буду все літо, наприклад, на дачі і споживу 0 кубів...все єдно за доставку якусь фіксрвану на мою адресу суму я буду вимушений сплатити (як та абонплата)
а до цього - 0 кубів - 0 оплата...
але...поки що...можливо ще шось я не вгадав)))) і буде ще цікавіше)))))
показать весь комментарий
01.01.2020 18:38 Ответить
В яблучко. Так і буде. Чекаємо те саме за електроенергію.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:42 Ответить
Україна - це Європа! Звикайте до європравил. Та цінників теж
показать весь комментарий
02.01.2020 09:40 Ответить
Що за злоба? А чому потрібно платити за доставку, якщо ти нічого не споживав? Ви ж не платите за доставку того, що в магазин завезли, але Ви не купили.
показать весь комментарий
02.01.2020 11:04 Ответить
А причому тут "злоба"? По еуропейськи треба жить А це значить три складові платежі - 1. за приєднану потужність незалежно від скільки "напалили" - споживаєте ви чи ні газ, а газорозподільне підприємство має підтримувати мережу і несе витрати, 2. за доставку - пропорційно об'єму споживання 3. за отриману енергію як товар.
показать весь комментарий
02.01.2020 11:32 Ответить
По еуропейськи треба жить - по еуропейські потрібно людям і ЗП платити, а не як рабам. І не кажіть тільки, що наші лікарі, учителі працюють гірше.
показать весь комментарий
02.01.2020 11:39 Ответить
Да ви комуняка! Так диви й МВФ нападе
показать весь комментарий
02.01.2020 11:50 Ответить
Як справа до зарплатні доходе - так зразу комуняка. Решті жрать не треба. А МВФ давно напав.
показать весь комментарий
02.01.2020 12:05 Ответить
А чому потрібно платити за доставку, якщо ти нічого не споживав?
Факт это плата за существование сети доставки и поддержание ее в порядке. Сама схема нормальная, тк владелец сети доставки отвечает за норм работу сети, а идет по ней газ/ток или нет - не его проблемы. Ну а сколько сдерут - другой вопрос.
показать весь комментарий
02.01.2020 12:16 Ответить
Буде цікавіше, бо обіцяли лише знижувати ціну на газ. На доставку можна підвищувати ціну до астрономічної суми.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:43 Ответить
Вася, вони ж старались...
Газ у твоїй трубі був?
Був.
Ти його не палив?
Не палив.
Тоді заплати за те, що газ до тебе приходив...
показать весь комментарий
01.01.2020 19:08 Ответить
так!
але через мене йде труба на верхні поверхи...то може мені з них брати за ...транзит ? ))))
а на купу і з горгазу...за "обслуговування" ))) я ж тую трубу і мию )))) і фарбую))))
показать весь комментарий
01.01.2020 19:39 Ответить
Це ти як у нас один мужик в дворі. Якось, ще в 14 чи 15 були збори мешканців з питання встановлення загальнобудинкового лічильника газу. Ну там пенсіонерам всякої фігні наплели на базарах в магазинах та т.і. наслухались і давай кожен свою версію висловлювати як їх будуть "обувати" Один каже, та я ж цей будинок строяв ось цими руками. Кажу йому, а ти за свої гроші строяв? Він, ні не засвої. Кажу, а ти безкоштовно строяв і тобі зарплатню не платили? Тут пауза, далі бачу починає в голові все переварювати, і тут геніально вйого голову приходить мисля Шо треба мене обматюкати і обізвати мене проплаченим від горгазу.
показать весь комментарий
01.01.2020 20:47 Ответить
а в нас...років точно 4 назад приїхав горгаз встановлювати отой лічильник на будинок...так ми на тих трубах грушами висіли, аби їм не дати встановить... чегрували..так-так! навіть ночами..
а тоді раптом... раз...і привезли нам лічильники кожному в квартиру... і майже безкоштовно іх неділю чи мо й більше встановлювали... шо то було? чого так співпало? ми довго дивувались))
показать весь комментарий
01.01.2020 20:56 Ответить
У нас теж не дали поставити. Ну в основному були пенсіонери. Так вони дождались зими, коли вдарив мороз і ні одного пенсіонера на дворі. Взяли й поставили. Коли мороз спав пенсіонери повилазили та вже пізно було
показать весь комментарий
01.01.2020 21:02 Ответить
В основному цю аферу практикують водоканалали, бо там коротший міжповірочний інтервал лічильників - якщо сплив термін для вашого квартирного і вчасно не повірили, то починають ліпити казкові суми "типу по будинковому".
показать весь комментарий
02.01.2020 09:45 Ответить
Прозівати можна, звичайно раз у 4 роки повірити, але на сайті водоканалу на видному місці висить дата повірки.
показать весь комментарий
02.01.2020 12:02 Ответить
Вибачте, але може його там і не було. Я ж не користувався, звідкіль я знаю? А якщо тиск був, то це не значить, що там був якраз газ, а не азот, наприклад. Знову ж - звідкіль я знаю, я ж не палив.
показать весь комментарий
02.01.2020 11:07 Ответить
Ну тут закосити, вибачте, під дурачка не получиться... Труба то одна для всіх
показать весь комментарий
02.01.2020 11:21 Ответить
А я не знаю, що у сусідів в цей час було. І чи було. Я з ними не спілкуюсь і за них не відповідаю. Можливо, вони газ з балона у трубу подають.
показать весь комментарий
02.01.2020 11:25 Ответить
Вони нарушають...
показать весь комментарий
02.01.2020 11:39 Ответить
Тобто ОГСТУ буде отримувати прибуток, а Нафтогаз не буде нічого отримувати і при цьому обслуговувати газогін. Хто придумав цю схему?
показать весь комментарий
01.01.2020 18:18 Ответить
Ти шо, вєтку нє чітал?
Єто всьо прідумал Бєня с трускавєцкимі птушникамі
показать весь комментарий
01.01.2020 18:22 Ответить
беня !!!
показать весь комментарий
01.01.2020 18:22 Ответить
https://censor.net/n3165920https://censor.net/n3167754
показать весь комментарий
01.01.2020 18:40 Ответить
Цікавлять деталі цієї сертифікації, бо диявол ховається у деталях.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:44 Ответить
И что насторожило? Или просто пукнуть?
показать весь комментарий
01.01.2020 20:01 Ответить
U nas toze jest operator,tak on beriot dengi za kazdi vxod i vyxod gaza,nevazno sebe pokupajes ili tranzit.Jest formuli po nim cytajet dolzno pravitelstvo proverit i potverdit,tak kazdy god.
показать весь комментарий
01.01.2020 20:57 Ответить
От я недавно давав лінк та на тарифи, так там найбільші тарифи за вхід з рашки, тоді як на вихід може бути навіть втричі менший за стандартний у випадку транзиту (або викаченого зі сховищ, де зберігався в режимі митного складу), так що різниця є.
показать весь комментарий
02.01.2020 11:39 Ответить
U nas s Belorus tarify jest pobolse tam tot sami gazprom.Terminal 5 raz desevle no za terminal my platym stob vyderzyt ego,tak sto tut vsio normalno.Smotriu danyje 19.3 TWH v etom godu polucili s terminala mi gde to 24 TWH zakupajem vsego kak i finy toze samoje,znacyt i s gazproma pokupali no eto nemnogo.Bolsinstvo s Norvegiji 82% i ameriki toze naciali polucat gaz.Direktor govorit glavni faktor cena desevle cem gazproma gaz.V drugom godu xocet prodat i Finlaindiju gaz cerez novuju trubu sto pustili tolko sto Estonija-Finliandija.Govorit nas gaz na mnogo desevle budet im pokupat cem s gazproma
показать весь комментарий
02.01.2020 12:22 Ответить
х.з. - по ідеї це розділення правильне.
Але буде так як зазвичай - посадять туди якусь бородату бабушку "на касу".
А бабушка вже її доїтиме так як Центренерго. Ну і через півроку бонкроть...
показать весь комментарий
01.01.2020 18:32 Ответить
Народу бы вернуть. Который строил.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:38 Ответить
Ага.

Бактеріям, коториє создалі окісь желєза, із которого потом сделалі чугун.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:44 Ответить
А мама Макогона тоже в Америке живёт?
показать весь комментарий
01.01.2020 18:39 Ответить
ні, мама Макогона просто любить скорость..
показать весь комментарий
02.01.2020 01:28 Ответить
Оператор ГТС беня, й зенелох балбес.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:40 Ответить
общество с ограниченной ответственностью... дальше можно не продолжать...
показать весь комментарий
01.01.2020 18:43 Ответить
Залишилось земельку прошаманити.
показать весь комментарий
01.01.2020 18:56 Ответить
за це стоит воювати
показать весь комментарий
01.01.2020 19:01 Ответить
Ей, зрадофіли, тут все нормально! Тут - не гоніть пургу! Допоки цими підприємствами керує незалежна наглядова рада з числа західних спеціалістів (і, якщо серед них є особи з умовним прізвищем "Байден") - там буде все нормально.
показать весь комментарий
01.01.2020 19:02 Ответить
"Ей, зрадофіли, тут все нормально! "

Типу "зрадофіли, розходимось", работать строго по темнику!
показать весь комментарий
02.01.2020 09:46 Ответить
от чого вас, зебілів, так коробить від правди? Певне, тому що ваша ареал - брехня.
показать весь комментарий
02.01.2020 10:41 Ответить
По-перше, хто такі "ви" та "зебіли"? По-друге, порохоботина, причому ви до правди? Виділення TSO передбачало перехід на уніфіковані європейські алгоритми роботи, це чисто технічна справа, склад наглядової ради (я, наприклад, навіть не знаю чи є такий орган там зараз) якось до лампочки, є євросмотрящі самі по собі (Енергоспільнота) та проведено ліцензування.
показать весь комментарий
02.01.2020 11:01 Ответить
Оператор ГТС України остаточно відокремився від "Нафтогазу" - Цензор.НЕТ 7144 https://censor.net/ua/user/354814

Банальний перерозподіл.
Певно Бені відійшов.

І став оператор - Бєнєратором....
показать весь комментарий
01.01.2020 20:34 Ответить
самодіяльність "корисних ідіотів" пецюні, он вище пише, що в методичці такого нема, треба розходитись
показать весь комментарий
02.01.2020 09:48 Ответить
ещё одному лицу с непонятной половой ориентацией будет зарплата в 2 ляма... мы багатые мы вытянем.
показать весь комментарий
02.01.2020 00:07 Ответить
И кто теперь будет тулить всем подряд в платежках за газ мифическую доплату в виде "приведення до стандартних умов"?
Наверное надо писать в какой нибудь МВф, чтобы обуздать облгазы. Чтобы внесли какую-нибудь соответствующую норму какого-нибудь энергопакета ЕС!
показать весь комментарий
02.01.2020 09:53 Ответить
А причому тут оператор ГТС до беспредєла фірташні?
показать весь комментарий
02.01.2020 11:41 Ответить
Мені, як побутовому споживачу по барабану чи то "фірташня", чи то оператор, чи то ще хто.
Згідно Кодекса ГТС побутові споживачі повинні сплачувати за показами лічильників без "приведень до стандартних умов"!
А зараз ще одну схемку напридумували - плату за ГТС, яку люди в селах робили за свій кошт!
Якщо це буде пропорційно спожитому газу - нехай, до 31 грудня просто однією платіжкою було.

А якщо абонплата - то де логіка?: меньше споживаєш - більше платиш?
показать весь комментарий
02.01.2020 14:32 Ответить
Счастливого плавания!
показать весь комментарий
02.01.2020 12:54 Ответить