7984 відвідувача онлайн

Оператор ГТС України остаточно відокремився від "Нафтогазу". ДОКУМЕНТ

Оператор ГТС України остаточно відокремився від "Нафтогазу". ДОКУМЕНТ

Генеральний директор ТОВ "Оператор ГТС України" (ОГТСУ) Сергій Макогон підписав акт прийому-передачі активів української ГТС.

Цей документ опублікував на своїй сторінці в Facebook глава НАК "Нафтогаз України" Андрій Коболєв, інформує Цензор.НЕТ.

Оператор ГТС України остаточно відокремився від Нафтогазу 01

Він зазначив, що із завершенням анбандлінгу НАК перестав бути акціонером (бенефіціаром) оператора ГТС і став його великим клієнтом.

"Україна виконала норму Третого енергопакету ЄС і довела, що є відповідальним та надійним союзником. Це була наймасштабніша реформа в енергетчному секторі за всю історію незалежної України. Дякую Президенту, Уряду, депутатам ВРУ, НКРЕКП та всім залученим за волю та злагоджену кропітну роботу на результат, якого вдалось досягти за останні півроку", - зазначив глава НАК.

Оператор ГТС України остаточно відокремився від Нафтогазу 02
Оператор ГТС України остаточно відокремився від Нафтогазу 03

Як повідомлялося, згідно з оновленим урядом 18 вересня плану анбандлінгу "Нафтогазу України", новим оператором ГТС є ТОВ "ОГТСУ". Український регулятор НКРЕП 24 грудня ухвалив остаточне рішення про сертифікацію ОГТСУ і видав йому ліцензію на здійснення господарської діяльності з транспортування природного газу. Новий оператор 31 грудня 2019 завершив підписання міжоператорських угод з компаніями-операторами сусідніх ГТС.

Укладений у 2009 році транзитний контракт із "Газпромом" закінчився о 9:00 1 січня 2020 року. Новий договір між "Нафтогазом України" і "Газпромом" на організацію транспортування і транспортна угода між НАК і ОГТСУ були підписані 30 грудня 2019 року за підсумками тристоронніх газових переговорів Україна-РФ-Єврокомісія. Вони передбачають транзит у 2020 році мінімум 65 млрд куб. м російського газу, в 2021-2024 роках - по 40 млрд куб. м.

Топ коментарі
+5
Банальний перерозподіл.
Певно Бені відійшов.
показати весь коментар
01.01.2020 18:09 Відповісти
+5
Тобто, чергова зрада?
показати весь коментар
01.01.2020 18:15 Відповісти
+4
Ага.

Бактеріям, коториє создалі окісь желєза, із которого потом сделалі чугун.
показати весь коментар
01.01.2020 18:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Банальний перерозподіл.
Певно Бені відійшов.
показати весь коментар
01.01.2020 18:09 Відповісти
Тобто, чергова зрада?
показати весь коментар
01.01.2020 18:15 Відповісти
А ты не привык ещё? )))
показати весь коментар
01.01.2020 18:21 Відповісти
а у вас перемога ?
показати весь коментар
01.01.2020 18:26 Відповісти
Хіба це не вимога ЄС?
показати весь коментар
01.01.2020 18:27 Відповісти
Вимога. Але хто тепер володіє ОГТСУ, чи там розпоряджається.
показати весь коментар
01.01.2020 18:30 Відповісти
Ну тут нічого не поробиш, хто при владі, той банкує.
показати весь коментар
01.01.2020 18:35 Відповісти
Прошу понять, мой ник это заглавные буквы И.О.Ф, может мы тёзки по отчеству и фамилии. Без обид.
показати весь коментар
01.01.2020 18:38 Відповісти
Это пэрэмога ПЕС, ЕВРО СОЛИДАРНОСТЬ. Скажи, что не так.?
показати весь коментар
01.01.2020 19:00 Відповісти
тобто черговий тупняк від ксюхи
показати весь коментар
02.01.2020 09:37 Відповісти
Оператор ГТС Украины окончательно отделился от "Нафтогаза" - Цензор.НЕТ 9356
показати весь коментар
01.01.2020 18:21 Відповісти
Андрію, ти хоч там добре наглядай, за тими трускавецькими птушниками.
Єдина надія на тебе.
показати весь коментар
01.01.2020 18:10 Відповісти
Який зв'язок між цим всім?
показати весь коментар
01.01.2020 18:17 Відповісти
Звузити межі питання можете?
показати весь коментар
01.01.2020 18:45 Відповісти
Так, так..., Андрушка вже виписуе собі чергову премію , мільонів так... у сорок
показати весь коментар
02.01.2020 01:22 Відповісти
теперь за январь (уже в феврале) ждем две расчетки - за газ и за доставку-транспортировку
(это официально!)...во второй расчетке суммы разные - от 0,80 до 1,69 гнр на каждом кубе (решают местные обл и гор газы) а первая - сумма одна для всех по 6 ( плюс-минус) за куб
показати весь коментар
01.01.2020 18:17 Відповісти
Ну, и какое тут пАкраШШення? Как платил люд около 7 грн за куб так и будет платить...
показати весь коментар
01.01.2020 18:25 Відповісти
покращеення є... як би )))
якщо я буду все літо, наприклад, на дачі і споживу 0 кубів...все єдно за доставку якусь фіксрвану на мою адресу суму я буду вимушений сплатити (як та абонплата)
а до цього - 0 кубів - 0 оплата...
але...поки що...можливо ще шось я не вгадав)))) і буде ще цікавіше)))))
показати весь коментар
01.01.2020 18:38 Відповісти
В яблучко. Так і буде. Чекаємо те саме за електроенергію.
показати весь коментар
01.01.2020 18:42 Відповісти
Україна - це Європа! Звикайте до європравил. Та цінників теж
показати весь коментар
02.01.2020 09:40 Відповісти
Що за злоба? А чому потрібно платити за доставку, якщо ти нічого не споживав? Ви ж не платите за доставку того, що в магазин завезли, але Ви не купили.
показати весь коментар
02.01.2020 11:04 Відповісти
А причому тут "злоба"? По еуропейськи треба жить А це значить три складові платежі - 1. за приєднану потужність незалежно від скільки "напалили" - споживаєте ви чи ні газ, а газорозподільне підприємство має підтримувати мережу і несе витрати, 2. за доставку - пропорційно об'єму споживання 3. за отриману енергію як товар.
показати весь коментар
02.01.2020 11:32 Відповісти
По еуропейськи треба жить - по еуропейські потрібно людям і ЗП платити, а не як рабам. І не кажіть тільки, що наші лікарі, учителі працюють гірше.
показати весь коментар
02.01.2020 11:39 Відповісти
Да ви комуняка! Так диви й МВФ нападе
показати весь коментар
02.01.2020 11:50 Відповісти
Як справа до зарплатні доходе - так зразу комуняка. Решті жрать не треба. А МВФ давно напав.
показати весь коментар
02.01.2020 12:05 Відповісти
А чому потрібно платити за доставку, якщо ти нічого не споживав?
Факт это плата за существование сети доставки и поддержание ее в порядке. Сама схема нормальная, тк владелец сети доставки отвечает за норм работу сети, а идет по ней газ/ток или нет - не его проблемы. Ну а сколько сдерут - другой вопрос.
показати весь коментар
02.01.2020 12:16 Відповісти
Буде цікавіше, бо обіцяли лише знижувати ціну на газ. На доставку можна підвищувати ціну до астрономічної суми.
показати весь коментар
01.01.2020 18:43 Відповісти
Вася, вони ж старались...
Газ у твоїй трубі був?
Був.
Ти його не палив?
Не палив.
Тоді заплати за те, що газ до тебе приходив...
показати весь коментар
01.01.2020 19:08 Відповісти
так!
але через мене йде труба на верхні поверхи...то може мені з них брати за ...транзит ? ))))
а на купу і з горгазу...за "обслуговування" ))) я ж тую трубу і мию )))) і фарбую))))
показати весь коментар
01.01.2020 19:39 Відповісти
Це ти як у нас один мужик в дворі. Якось, ще в 14 чи 15 були збори мешканців з питання встановлення загальнобудинкового лічильника газу. Ну там пенсіонерам всякої фігні наплели на базарах в магазинах та т.і. наслухались і давай кожен свою версію висловлювати як їх будуть "обувати" Один каже, та я ж цей будинок строяв ось цими руками. Кажу йому, а ти за свої гроші строяв? Він, ні не засвої. Кажу, а ти безкоштовно строяв і тобі зарплатню не платили? Тут пауза, далі бачу починає в голові все переварювати, і тут геніально вйого голову приходить мисля Шо треба мене обматюкати і обізвати мене проплаченим від горгазу.
показати весь коментар
01.01.2020 20:47 Відповісти
а в нас...років точно 4 назад приїхав горгаз встановлювати отой лічильник на будинок...так ми на тих трубах грушами висіли, аби їм не дати встановить... чегрували..так-так! навіть ночами..
а тоді раптом... раз...і привезли нам лічильники кожному в квартиру... і майже безкоштовно іх неділю чи мо й більше встановлювали... шо то було? чого так співпало? ми довго дивувались))
показати весь коментар
01.01.2020 20:56 Відповісти
У нас теж не дали поставити. Ну в основному були пенсіонери. Так вони дождались зими, коли вдарив мороз і ні одного пенсіонера на дворі. Взяли й поставили. Коли мороз спав пенсіонери повилазили та вже пізно було
показати весь коментар
01.01.2020 21:02 Відповісти
В основному цю аферу практикують водоканалали, бо там коротший міжповірочний інтервал лічильників - якщо сплив термін для вашого квартирного і вчасно не повірили, то починають ліпити казкові суми "типу по будинковому".
показати весь коментар
02.01.2020 09:45 Відповісти
Прозівати можна, звичайно раз у 4 роки повірити, але на сайті водоканалу на видному місці висить дата повірки.
показати весь коментар
02.01.2020 12:02 Відповісти
Вибачте, але може його там і не було. Я ж не користувався, звідкіль я знаю? А якщо тиск був, то це не значить, що там був якраз газ, а не азот, наприклад. Знову ж - звідкіль я знаю, я ж не палив.
показати весь коментар
02.01.2020 11:07 Відповісти
Ну тут закосити, вибачте, під дурачка не получиться... Труба то одна для всіх
показати весь коментар
02.01.2020 11:21 Відповісти
А я не знаю, що у сусідів в цей час було. І чи було. Я з ними не спілкуюсь і за них не відповідаю. Можливо, вони газ з балона у трубу подають.
показати весь коментар
02.01.2020 11:25 Відповісти
Вони нарушають...
показати весь коментар
02.01.2020 11:39 Відповісти
Тобто ОГСТУ буде отримувати прибуток, а Нафтогаз не буде нічого отримувати і при цьому обслуговувати газогін. Хто придумав цю схему?
показати весь коментар
01.01.2020 18:18 Відповісти
Ти шо, вєтку нє чітал?
Єто всьо прідумал Бєня с трускавєцкимі птушникамі
показати весь коментар
01.01.2020 18:22 Відповісти
беня !!!
показати весь коментар
01.01.2020 18:22 Відповісти
https://censor.net/n3165920https://censor.net/n3167754
показати весь коментар
01.01.2020 18:40 Відповісти
Цікавлять деталі цієї сертифікації, бо диявол ховається у деталях.
показати весь коментар
01.01.2020 18:44 Відповісти
И что насторожило? Или просто пукнуть?
показати весь коментар
01.01.2020 20:01 Відповісти
U nas toze jest operator,tak on beriot dengi za kazdi vxod i vyxod gaza,nevazno sebe pokupajes ili tranzit.Jest formuli po nim cytajet dolzno pravitelstvo proverit i potverdit,tak kazdy god.
показати весь коментар
01.01.2020 20:57 Відповісти
От я недавно давав лінк та на тарифи, так там найбільші тарифи за вхід з рашки, тоді як на вихід може бути навіть втричі менший за стандартний у випадку транзиту (або викаченого зі сховищ, де зберігався в режимі митного складу), так що різниця є.
показати весь коментар
02.01.2020 11:39 Відповісти
U nas s Belorus tarify jest pobolse tam tot sami gazprom.Terminal 5 raz desevle no za terminal my platym stob vyderzyt ego,tak sto tut vsio normalno.Smotriu danyje 19.3 TWH v etom godu polucili s terminala mi gde to 24 TWH zakupajem vsego kak i finy toze samoje,znacyt i s gazproma pokupali no eto nemnogo.Bolsinstvo s Norvegiji 82% i ameriki toze naciali polucat gaz.Direktor govorit glavni faktor cena desevle cem gazproma gaz.V drugom godu xocet prodat i Finlaindiju gaz cerez novuju trubu sto pustili tolko sto Estonija-Finliandija.Govorit nas gaz na mnogo desevle budet im pokupat cem s gazproma
показати весь коментар
02.01.2020 12:22 Відповісти
х.з. - по ідеї це розділення правильне.
Але буде так як зазвичай - посадять туди якусь бородату бабушку "на касу".
А бабушка вже її доїтиме так як Центренерго. Ну і через півроку бонкроть...
показати весь коментар
01.01.2020 18:32 Відповісти
Народу бы вернуть. Который строил.
показати весь коментар
01.01.2020 18:38 Відповісти
Ага.

Бактеріям, коториє создалі окісь желєза, із которого потом сделалі чугун.
показати весь коментар
01.01.2020 18:44 Відповісти
А мама Макогона тоже в Америке живёт?
показати весь коментар
01.01.2020 18:39 Відповісти
ні, мама Макогона просто любить скорость..
показати весь коментар
02.01.2020 01:28 Відповісти
Оператор ГТС беня, й зенелох балбес.
показати весь коментар
01.01.2020 18:40 Відповісти
общество с ограниченной ответственностью... дальше можно не продолжать...
показати весь коментар
01.01.2020 18:43 Відповісти
Залишилось земельку прошаманити.
показати весь коментар
01.01.2020 18:56 Відповісти
за це стоит воювати
показати весь коментар
01.01.2020 19:01 Відповісти
Ей, зрадофіли, тут все нормально! Тут - не гоніть пургу! Допоки цими підприємствами керує незалежна наглядова рада з числа західних спеціалістів (і, якщо серед них є особи з умовним прізвищем "Байден") - там буде все нормально.
показати весь коментар
01.01.2020 19:02 Відповісти
"Ей, зрадофіли, тут все нормально! "

Типу "зрадофіли, розходимось", работать строго по темнику!
показати весь коментар
02.01.2020 09:46 Відповісти
от чого вас, зебілів, так коробить від правди? Певне, тому що ваша ареал - брехня.
показати весь коментар
02.01.2020 10:41 Відповісти
По-перше, хто такі "ви" та "зебіли"? По-друге, порохоботина, причому ви до правди? Виділення TSO передбачало перехід на уніфіковані європейські алгоритми роботи, це чисто технічна справа, склад наглядової ради (я, наприклад, навіть не знаю чи є такий орган там зараз) якось до лампочки, є євросмотрящі самі по собі (Енергоспільнота) та проведено ліцензування.
показати весь коментар
02.01.2020 11:01 Відповісти
Оператор ГТС України остаточно відокремився від "Нафтогазу" - Цензор.НЕТ 7144 https://censor.net/ua/user/354814

Банальний перерозподіл.
Певно Бені відійшов.

І став оператор - Бєнєратором....
показати весь коментар
01.01.2020 20:34 Відповісти
самодіяльність "корисних ідіотів" пецюні, он вище пише, що в методичці такого нема, треба розходитись
показати весь коментар
02.01.2020 09:48 Відповісти
ещё одному лицу с непонятной половой ориентацией будет зарплата в 2 ляма... мы багатые мы вытянем.
показати весь коментар
02.01.2020 00:07 Відповісти
И кто теперь будет тулить всем подряд в платежках за газ мифическую доплату в виде "приведення до стандартних умов"?
Наверное надо писать в какой нибудь МВф, чтобы обуздать облгазы. Чтобы внесли какую-нибудь соответствующую норму какого-нибудь энергопакета ЕС!
показати весь коментар
02.01.2020 09:53 Відповісти
А причому тут оператор ГТС до беспредєла фірташні?
показати весь коментар
02.01.2020 11:41 Відповісти
Мені, як побутовому споживачу по барабану чи то "фірташня", чи то оператор, чи то ще хто.
Згідно Кодекса ГТС побутові споживачі повинні сплачувати за показами лічильників без "приведень до стандартних умов"!
А зараз ще одну схемку напридумували - плату за ГТС, яку люди в селах робили за свій кошт!
Якщо це буде пропорційно спожитому газу - нехай, до 31 грудня просто однією платіжкою було.

А якщо абонплата - то де логіка?: меньше споживаєш - більше платиш?
показати весь коментар
02.01.2020 14:32 Відповісти
Счастливого плавания!
показати весь коментар
02.01.2020 12:54 Відповісти