13057 посетителей онлайн

В ГСЧС объяснили длительное тушение пожаров на Житомирщине: захламленность лесных массивов и отсутствие дорог

В ГСЧС объяснили длительное тушение пожаров на Житомирщине: захламленность лесных массивов и отсутствие дорог

Невозможность доступа к отдельным очагам пожаров на территории Житомирской области делает процесс тушения более долговременным.

Как передает Цензор.НЕТ со ссылкой на "РБК-Украина", об этом на брифинге в воскресенье сообщил директор Департамента реагирования на чрезвычайные ситуации ГСЧС Владимир Демчук.

Еще одной причиной Демчук назвал сильную захламленность лесных массивов.

"Долговременный процесс тушения пожаров на территории Житомирской области связан с невозможностью доступа к отдельным очагам пожаров из-за сильной захламленности лесных массивов и отсутствия дорог", - сказал Демчук.

Он добавил, что для расчистки дорог привлечены тракторы хозяйственных предприятий и тяжелая инженерная техника ВСУ.

Топ комментарии
+7
отсутствие техники, дорог, мозгов, желания сделать
показать весь комментарий
19.04.2020 14:50 Ответить
+6
Какие дороги должны быть в лесу? Асфальт вам проложить надо по просекам?
показать весь комментарий
19.04.2020 14:51 Ответить
+6
То виявляється , ліси треба чистити , а дороги - будувати ? 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
19.04.2020 15:49 Ответить
Комментировать
Сортировать:
отсутствие техники, дорог, мозгов, желания сделать
показать весь комментарий
19.04.2020 14:50 Ответить
А як же ж бурштинокопачі дістаються до цих віддалених ділянок лісів? Мені здається що ДСНС просто морочить нам голову! Немає такої дороги по якій не можуть проїхати пожежні з бензопилами! Керівника ДСНС потрібно знімати разом з міністром МВС аваковим - вони просрали моніторинг та ліквідацію пожеж, маючи десятки літаків та гелікоптерів та маючи шалений бюджет!
показать весь комментарий
19.04.2020 14:55 Ответить
Буштрынокопачи не ограничены во времени .! . Они могут расчищать дороги хоть неделю или месяц . Пожарным же нужно добраться к очагу в считанные часы , пока огонь ещё не распространился на обширные территории . Попробуй вырезать бензопилой , в считанные часы , к примеру - километровую просеку для для подъезда техники .!!

Рассуждать в интернете конечно же легко .! .
показать весь комментарий
19.04.2020 15:23 Ответить
Так пожежні просіки мають бути випиляні і підтримуватись в чистому пожежебезпечному стані силами лісництв постійно, власне це і є основним завданням діяльності лісництв! Невже це не зроблено? А як же ж завдання Зеленського про наведення порядку в лісництвах, яке було віддане ще влітку минулого року? Виходить що профільні міністерства, поліція, ДБР, СБУ та Генпрокуратура просто послали на*уй Зеленського і нічого не робили? А тепер пожежа, а просік немає, а по документам вони є, і в них випиляні дерева які продані, а виходить що дерева випиляні не в просіках а в лісі і не будь які а найкращі, а просікі ніхто не робив і не збирався, хоча по документам купа деревини вже випиляна і продана! Ай ай ай! Як же ж так? Хто ж це зробив? Ну хто ж це зробив? А вже рік часу влади Зеленського минуло!!!!!! Це ж виходить що всі навколо Зеленського дебіли і не можуть навести порядок в елементарних речах - просіки в лісах попилити за рік часу не можуть і проконтролювати з повітря виконання протипожежних заходів теж не можуть! Ай, ай, ай, Зеленський я тобі співчуваю! Треба таки саджати, масово! Починати з керівництва лісництв, разом з профільним міністерством, разом з керівницвтом ДСНС та МВС! За пожежі мають бути покарані винні!
показать весь комментарий
19.04.2020 15:37 Ответить
Разговор был о том почему пожарные долго ликвидируют возгорание в лесах . Я тебе объяснил в общих чертах , в чём тут основная причина . .
Просеки делать , и поддерживать их постоянно в надлежащем состоянии ,должны лесники , а не ГСЧС . Тогда пожары будут ликвидироваться "в зародыше " .
показать весь комментарий
19.04.2020 15:49 Ответить
Пожежні нічого не ліквідують, вони просто ігнорують лісові пожежі і не виїздять на них! В ютюбі є дуже показове відео, де людина їде по асфальтовій дорозі по палаючому селу і немає жодної машини ДСНС і жодного пожежного! ДСНС має відповідати за бездіяльність! Приїхати по асфальтовій дорозі ніхто не заважав але всім було байдуже!
показать весь комментарий
19.04.2020 16:00 Ответить
Угу ,, не ликвидують .. Расскажи это мне ,, я таких лесных пожаров перетушил десятки , и знаю как это тяжело , а иногда и просто нереально сделать . Ты делаешь выводы на основании каких то роликов , попробовал бы там пов..бывать сам , то больше бы этой чепухи не говорил тут .
показать весь комментарий
19.04.2020 16:11 Ответить
Нереально що зробити? Кілька пожеж в Житомирській області нереально затушити? Серйозно? А хтось взагалі щось тушив? Поки з Києва не дали копняка, всі сиділи і рахували скільки вони спаленого лісу продадуть і мабуть самі ж підпалювали найбільш ласі ділянки лісу, щоб списати на стихію! В Білорусі чомусь ліси не горять, не знаєте чому? Бо там немає можливості пилити і продавати спалені дерева за готівку! Причина пожеж -корупція та бездіяльність і за це відповідає МВС і тому Авакова потрібно знімати!
показать весь комментарий
19.04.2020 16:51 Ответить
Представь себе что - нереально . . Вот если бы там был ты ,, ты бы просто задзюрил весь пожар и делу конец . ." Одной левой " .

Нда Игорёк .. Я знал шо ты идиот , но не думал что НАСТОЛЬКО .!!
показать весь комментарий
19.04.2020 17:41 Ответить
Ви не розумієте як маю працювати система влади, моніторять наявність проблеми, її оцінюють, підбирають готові базові методи вирішення проблеми чи розробляють нові методи і визначають ресурси які потрібні для вирішення проблеми, потім шукають необхідні ресурси і застосовують! Влада не оцінила проблему, не визначила методи усунення проблеми, не визначила ресурси необхідні для вирішення проблеми і не знайшла ці ресурси і не застосувала! Тобто питання про те можна чи не можна було затушити пожежі не стоїть - пожежі можна було затушити, це всі розуміють, просто цим ніхто не займався, через повну бездіяльність місцевої влади, ДСНС, та МВС! Площа пожеж зараз оцінюється в 2700 гектарів, це небагато, при середній річній площі пожеж в 6,7 тис. га. а в 2014 та 2015 роках площі пожеж сягали 13,8 тис. га (2014) та 14,7 тис. га (2015). Тому загасити лісові пожежі в Житомирській області абсолютно реально - потрібно активно діяти і не шукати причин для бездіяльності!
показать весь комментарий
19.04.2020 17:57 Ответить
Так а фули ты тут умничаешь про рядовых пожарных ,с бензопилой ..?

Если считаешь что это вина власти , то про это и говори ,, к чему эти твои наезды на рядовых бойцов ,, на тех кто сейчас тягает по лесу пожарные рукава ..? . И это в то время когда ты ,хлебнув водяры и плотно закусив свяченой колбаской , да сальцом с Паской ,сидишь сейчас и рассуждаешь шо мол - пожарные такие - пересякие идиоты , если не могут прорубить дорогу в лесу и быстро потушить огонь .!
показать весь комментарий
19.04.2020 18:44 Ответить
Пожежні не доїхали навіть до тих населених пунктів де непотрібно було розчищати дороги від насаджень. Села згоріли біля дороги, пожежні до них просто не приїхали! Влада має свої пройоби але бездіяльність пожежних не стає від цього меншою! Населені пункти потрібно було зберегти силами пожежних розрахунків. На жаль навіть на це ДСНС не спромоглось! Це повна дискваліфікація та провал! Чечоткін та все обласне керівництво ДСНС має йти з посад і йти під суд за провали в роботі!
показать весь комментарий
19.04.2020 18:57 Ответить
Они не доехали потому что работали на других участках , твоя макитра это может понять или нет .!!? Если горят одновременно три села и несколько км леса , а в части обслуживающей этот район выезда всего 3 - 4 хода , как можно везде и всё тушить одновременно .?? Даже если в одном селе горит одновременно 5 домов , то возле 4 работают 4 имеющихся в наличии АЦ ,а 5й будет гореть , и ничего тут не сделаешь . И это не только у нас , везде в мире так . В США сгорают даже виллы миллиардеров ,, а вспомни сколько тыс домов сгорело в Австралии , несколько месяцев назад . Короче , отстань . Мне твой бред уже надоел .
показать весь комментарий
19.04.2020 19:25 Ответить
"Так пожежні просіки мають бути випиляні і підтримуватись в чистому пожежебезпечному стані силами лісництв постійно, власне це і є основним завданням діяльності лісництв!"

Так отож!
показать весь комментарий
19.04.2020 16:28 Ответить
Вы , что на Велосипедах Тушите пожар , или как то Люди на Вездиходах ездят.
показать весь комментарий
19.04.2020 14:50 Ответить
Так что же получается: версия, что велись вырубки - неправильная. Иначе были бы расчищены дороги.
показать весь комментарий
19.04.2020 14:50 Ответить
Лес после вырубки никто не сжигает . Обычно - перед . Потом его списывают как сгоревший , хотя он только повреждённый ,, но стволы деревьев ,хоть и немного обгоревшие ,но ещё вполне пригодные для разрезания на доски , брус и тд.

После вырубки и поджога , остаются хоть обгоревшие но ровно срезанные пеньки , а это улика . . Лесникам придётся объяснять , откуда они там взялись .
показать весь комментарий
19.04.2020 15:40 Ответить
Это понятно. Но лес же как-то оттуда вывозят ? Значит есть дороги ?
показать весь комментарий
19.04.2020 15:45 Ответить
Если вывозят то - есть , но горит похоже в глуши , где дорог нет , а значит лес там ещё не резали .. .
показать весь комментарий
19.04.2020 15:58 Ответить
В Україні немає місць де відсутні дороги! Просто немає! Україна вже більше 1000 років як заселена територія, щільно заселена. Тому дороги скрізь є навіть в лісі, потрібно лише підтримувати в належному стані. Якщо лісові дороги заросли, то вже мають бути арештовані всі працівники лісогосподарств які довели ситуацію під час війни до повної неконтрольованості.
показать весь комментарий
19.04.2020 18:01 Ответить
В Україні немає місць де відсутні дороги! ..Лучше скажи - ГДЕ ОНИ ЕСТЬ . !? .
показать весь комментарий
19.04.2020 18:47 Ответить
Для техніки ДСНС немає такої дороги яку б неможливо було подолати!
показать весь комментарий
19.04.2020 18:54 Ответить
Какие дороги должны быть в лесу? Асфальт вам проложить надо по просекам?
показать весь комментарий
19.04.2020 14:51 Ответить
Они просто должны быть. Лес не статичная структура - в нем проводятся расчистки, вырубки сухостоя, больных деревьев, и т.д. - для этого нужно, чтобы транспорт мог передвигаться в лесу.
показать весь комментарий
19.04.2020 14:54 Ответить
значит, за лесами никто не ухаживает?
показать весь комментарий
19.04.2020 15:54 Ответить
Прикинь! Кстати, тебя не удивляет, что эти "шарики на деревьях" в какой-то момент вдруг появились массово и повсеместно. Раньше с ними боролись и уничтожали, а сейчас нет. Это частный случай того, как ухаживают за лесом.
показать весь комментарий
19.04.2020 15:56 Ответить
показать весь комментарий
19.04.2020 16:01 Ответить
значит будут валить невыгоревшие остатки леса, под поводом прокладки в лесах современных автобанов)
показать весь комментарий
19.04.2020 14:51 Ответить
отсуцтвие дорог и захламлённость - это вообще ГСЧС или хор церковных мальчиков?....
показать весь комментарий
19.04.2020 14:51 Ответить
И чем тогда занимались лесники всё это время?
показать весь комментарий
19.04.2020 14:52 Ответить
может, торговали лесом
показать весь комментарий
19.04.2020 15:55 Ответить
Нет. Этой шушере от торговли лесом достаются в основном опилки (от распила бабла за лес).
показать весь комментарий
19.04.2020 15:58 Ответить
Да, валежник всегда был проблемой.
показать весь комментарий
19.04.2020 14:56 Ответить
когда воры и дилетанты при власти, бардак и пожары не прекратятся.
показать весь комментарий
19.04.2020 14:59 Ответить
В ГСЧС объяснили длительное тушение пожаров на Житомирщине: захламленность лесных массивов и отсутствие дорог - Цензор.НЕТ 2430
показать весь комментарий
19.04.2020 15:02 Ответить
а такие есть в Украине?
показать весь комментарий
19.04.2020 15:56 Ответить
В Украине должен появиться свой Ли Куан БЫ или Украины просто не будет. Сажать надо всех, кто украл хоть гривну, с полной конфискацией. Вор должен сидеть в тюрьме./Жеглов/
показать весь комментарий
19.04.2020 15:10 Ответить
Країна смартфонів.Що ще сказати,коли дурні при владі?
показать весь комментарий
19.04.2020 15:12 Ответить
Кидайте на тушение ублюдков и убийц(ментов), при парашенко их наплодили 300тысяч непонятно для чего
показать весь комментарий
19.04.2020 15:13 Ответить
найти ответственного за пожарную безопасность леса и наказать по всей строгости
показать весь комментарий
19.04.2020 15:22 Ответить
Оглянитесь по обочинам. Почти везде дикий кустарник и сухостой. Как в фильме "Жизнь без людей"
показать весь комментарий
19.04.2020 15:44 Ответить
Это понятно. Но лес же как-то оттуда вывозят ? Значит есть дороги ?
показать весь комментарий
19.04.2020 15:45 Ответить
Французькі генерали в 1940-му вирішили що німці не пройдуть через Арденнський ліс, а вони пройшли з танками й артилерією і Франція накрилась німецьким тазом.
В лісі повинні бути дороги, просіки, а на фото бачимо навіть залізницю.
показать весь комментарий
19.04.2020 15:46 Ответить
Твeрджeння про зло у вигляді захаращeності є нeбeзпeчним з природоохоронноі точки зору. Ліс - нe сад і нe міський парк. Він має бути захаращeним!Висока кількість мeртвоі дeрeвини - найважливіша ознака якості (природності) лісу. Кількість мeртвоі дeрeвини в украінських лісах в кілька разів мeнша, ніж рeкомeндує природоохоронна організація Всeсвітній фонд дикоі природи (WWF). Заяви про шкідливість захаращeності при пожeжах будуть приводом для посилeння рубок
показать весь комментарий
19.04.2020 15:49 Ответить
Правильно, але дороги і просіки повинні бути.
показать весь комментарий
19.04.2020 16:10 Ответить
Не могу понять, как это Зе' за год успел так загадить леса?
показать весь комментарий
19.04.2020 15:48 Ответить
треба туди мухуїла запустити - враз вичистить
показать весь комментарий
19.04.2020 15:50 Ответить
а якби дозволили хоча б сухостій місцевим на дрова збирати, може не так би й горіло й підлісок не захаращувався би... звісно щось і з ділового комуниздили би (не без того), а ле воно й так за вітром пішло...
пілять!!! мене напевно Ігор Л покусав все! перестаю корчити з себе експерда
показать весь комментарий
19.04.2020 15:48 Ответить
То виявляється , ліси треба чистити , а дороги - будувати ? 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
19.04.2020 15:49 Ответить
показать весь комментарий
19.04.2020 15:57 Ответить
аякже... але от яка хрінь у нас (Ічнянщина Чернігівської області) відбувається:
- кількасот гектарів лісу надцять років тому законодавчо перетворили на Національний парк;
- щоб провести хоча б санітарну чистку треба дозволи аж від самого мінекології;
- камер відеоспостереження понавішували на в'їздах до лісового масиву, єгері буває й на грибників гавкають;
- а тут ще й артсклади поруч (1.5 року тому всі про них почули).
хз... двояка ситуація - раніше вирубували, тепер палять... якби банально то не звучало, але, я так гадаю, багато що залежить й від самих людей, й від виконавців на місцях, й від грьобаних бюрократів у кабінетах...
показать весь комментарий
19.04.2020 16:08 Ответить
захламленность лесных массивов - это кошмар. Страшно зайти; строительный и не только мусор, вонь, мухи. Может, там и трупы закопанные, х... его знает. Страшно на дачу идти.
показать весь комментарий
19.04.2020 15:59 Ответить
"захламленность лесных массивов и отсутствие дорог.."
А відповідальних за державне майно немає?Куди йдуть гроші налогоплатників?
показать весь комментарий
19.04.2020 16:47 Ответить