8518 посетителей онлайн
7 734 35

Правительство отменило перерегистрацию лекарств

Украинское правительство отменило перерегистрацию лекарств, сообщил министр здравоохранения Александр Квиташвили.

"Упрощается регистрация медпрепаратов", - сказал он в среду после заседания Кабмина, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Интерфакс-Украина. Ранее о необходимости отмены перерегистрации лекарств заявляли отечественные фармпроризводители.
Ранее Цензор.НЕТ сообщал, что фармацевты требуют уволить замглавы Минздрава Павленко.

Читайте: Минздрав планирует закупать медпрепараты по системе ООН: "Это поможет отойти от коррупционных схем"

Топ комментарии
+8
Троли, фас !
Подсказываю высер когда и прикопаться к нечему, - хунта травит нас неперерегистрированными лекарствами !
показать весь комментарий
18.03.2015 17:08 Ответить
+5
не зовсім наша фармація, це скоріше найбільші експортери ліків в Україну, яким:
1. Дуже хочеться залишатись найбільшими.
2. Дуже хочеться бути монополістами та диктувати ціни та умови.
3. Дуже не подобається нова влада, яка потрохи починає наводити в цій сфері порядок.
показать весь комментарий
18.03.2015 17:10 Ответить
+3
появляється логіка в діях грузина. но нашій фармамафії це не подобається - http://censor.net.ua/news/328388/farmatsevty_trebuyut_uvolit_zamglavy_minzdrava_pavlenko
показать весь комментарий
18.03.2015 17:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Теперь заживем!
показать весь комментарий
18.03.2015 17:07 Ответить
А то что уже перерегистрировали с "надбавкой" так и останется???
показать весь комментарий
18.03.2015 17:27 Ответить
врятли... дело не в лекарствах , а какие назначают гипократы, а назначают те которые промазанные фармомафией через медпредставников...,
показать весь комментарий
18.03.2015 17:41 Ответить
Дальше.....
показать весь комментарий
18.03.2015 17:07 Ответить
появляється логіка в діях грузина. но нашій фармамафії це не подобається - http://censor.net.ua/news/328388/farmatsevty_trebuyut_uvolit_zamglavy_minzdrava_pavlenko
показать весь комментарий
18.03.2015 17:08 Ответить
не зовсім наша фармація, це скоріше найбільші експортери ліків в Україну, яким:
1. Дуже хочеться залишатись найбільшими.
2. Дуже хочеться бути монополістами та диктувати ціни та умови.
3. Дуже не подобається нова влада, яка потрохи починає наводити в цій сфері порядок.
показать весь комментарий
18.03.2015 17:10 Ответить
згідний. але суть таж сама. П.С. я понимаю что цензор укр сайт, но почему так много пишут по-русски? For example why we are not writing on english?
показать весь комментарий
18.03.2015 17:14 Ответить
та нащо тут інглиш?

кому показувати, що його тут розуміють?
українською краще. і лаятися матюками складно - вже прогрес
показать весь комментарий
18.03.2015 17:17 Ответить
просто хочу показати РУССКИМ що в україні можуть вільно розмовляти багатьма мовами. І вся ця історія "русский язык унижают" висмоктана із кінця (вибачте, пальця) януковича.
показать весь комментарий
18.03.2015 17:21 Ответить
та то вже відомо самому тупому руському. але ж тв сказав - притискають, значить - треба казати притиськають.
я отут трохи руського послухав (що ж поробиш - у 1918му у києві було казнащо намішане)
рекомендую: ГраБля
https://www.youtube.com/watch?v=nVg59-1iguc
показать весь комментарий
18.03.2015 17:27 Ответить
ой, не пробилося посилання...
https://www.youtube.com/watch?v=nVg59-1iguc
показать весь комментарий
18.03.2015 17:29 Ответить
У Цензора є англомовна версія, Бутусов у фейсбуці обіцяв незабаром зробити й українську версію
показать весь комментарий
18.03.2015 17:21 Ответить
вона колись була - українська. а потім кудись зникла. та й статті - вказують на те, що їх не завжди вдало перекладають з української на російську
показать весь комментарий
18.03.2015 17:28 Ответить
Лично я для того, что б меня понимали русскоязычные украинцы, а гаспада-троли!
показать весь комментарий
18.03.2015 17:24 Ответить
для троллів є дуже гарне укр слово, яке замінює росс типу "жоп." - треба просто сказати -"ідіть в гепу".і культурно і зі змістом.
показать весь комментарий
18.03.2015 17:27 Ответить
у гепу? це щось новеньке треба запамьятати
російською тежтаке бачив:
вони посилають до "китайської провінції Кху Ям"
показать весь комментарий
18.03.2015 17:30 Ответить
звичайна статистика..
російськомовних більше,модери сайту -російськомовні..
особисто би не "заморочувався"
показать весь комментарий
18.03.2015 17:33 Ответить
ото й не треба заморачуватися. сьогодні десь з годину переписувалися з росіянином. все пробував мені росказати як на заході ********* українців. але не це цікаво. цікаво, що він дуже образився спочатку на спам (після своїх образ, лайки та спроби "незразумєти"). але потім досить жваво відповідав, хоча й російською. все вони добре "разумєють". так що можна не зважати на російськомовних. якщо зьявиться хтось, який досі ніде українського не бачив - то гугл йому в поміч
показать весь комментарий
18.03.2015 17:43 Ответить
Шановний, ти пишеш щодо проблеми, у які зовсім не розуміешься. Тобо АБСОЛЮТНО не розуміешься. Здешевлення регістрації ліків - це прямий шлях щодо інтегрування у практику токсичних ліків. Так що "ура!" кричати тут не треба. Результатом буде споживання ядів. Вже по дебілятору набридло, наприклад, дивитись про "позитиви" вживання аспиріну літніми людьми. А це пряма брехня! Ніччого позитивного, ніякого захисту від інфаркту вони не отримають. Бо будуть побічні ефекти від споживання аспіріну.
показать весь комментарий
18.03.2015 19:01 Ответить
побочные эффекты есть у ЛЮБОГО лекарства
показать весь комментарий
18.03.2015 19:40 Ответить
стоп. не зрозумів Вашої думки. тобто чим дорожче ліки (наприклад через "дублююче" ліцензування) тим краще для народу? Я згідний, що культура споживання ліків у нас на рівні минулого століття і багато ліків люди споживають по принципу "Наташка сказала" (Наташка - знайома, продавець в аптеці, лікар по телефону....). але це зовсім абсолютно інша проблема, до ціни ліків вона ніякого відношення немає. а хто відповідає за зміст реклами ліків на ТВ? от якби один раз посадили наших "представників" фармацевтики за недостовірну інформацію по рекламі... але це вже третя проблема , яка також до ціни ліків не має відношення.
показать весь комментарий
18.03.2015 22:30 Ответить
"Дублююче ліцензування" та, наприклад, дублюючі перевірки якості похідних щодо виготовлення ліків давно вже не використовуються у світі. Мова зараз практично йде про реєстрацію генериків. При відсутності процедури реєстрації ніщо не заважає виробнику дешевої копії відомого бренду в Україні закладати туди НЕліцензовану хімічну суміш з Індії чи Китаю. Саме ці країни не використовують ліцензування хімічних похідних. Або фарбу для дорожної розмітки. Тому препарати з Індії так популярні в нашій країні. Але там часто взагалі про ліки не йдеться. Ось про що йде мова, а не про ціну.
показать весь комментарий
19.03.2015 06:50 Ответить
Троли, фас !
Подсказываю высер когда и прикопаться к нечему, - хунта травит нас неперерегистрированными лекарствами !
показать весь комментарий
18.03.2015 17:08 Ответить
нет, посмотрим как отмена перерегистрации скажется на ценах в аптеках. В теории должны стать дешевле примерно %7, а что будет на практике, увидим...
показать весь комментарий
18.03.2015 17:18 Ответить
на практиці просто слід очікувати те, що по держпрограмах (віл/снід, пін та інших) буде легше отримати ліки. а в аптеках - клани. щоб вони зменьшили ціни - треба щоб кличко гаркнув, або турчинов погорозив пальчиком. самі вони нічого не зроблять, навідь якщо імпорт подешевшає втроє
показать весь комментарий
18.03.2015 17:46 Ответить
помилкову зсилка - правильно http://censor.net.ua/news/329001/farmbiznes_ukrainy_es_i_ssha_minzdrav_ne_provodit_nikakih_reform
показать весь комментарий
18.03.2015 17:09 Ответить
ё
показать весь комментарий
18.03.2015 17:11 Ответить
Бюст президента России Владимира ***** планируют установить в Санкт-Петербурге к 9 мая.

Скульптор Павел Грешников изобразил президента России в образе римского фалоимитатора, водрузив на голову президента старого мерина Лаврова.


Инициатором этой идеи стал кизяцкий атаман Андрей Поляков. Согласно его плану, бюст ***** установят у станции метро "Проспект Просвещения".
http://podrobnosti.ua/2022733-v-peterburge-ustanovjat-bjust-putina-s-lavrovym-venkom.html


показать весь комментарий
18.03.2015 17:14 Ответить
Когда не к чему придраться, можно сказать:"Ну теперь заживем", "Это поможет солдатам на передовой" и т. д.
показать весь комментарий
18.03.2015 17:22 Ответить
Правильный шаг.
показать весь комментарий
18.03.2015 17:26 Ответить
Да, если повлияет на это:
В Министерстве здравоохранения действует практика, согласно которой каждая фармацевтическая компания, которая желает получить регистрацию того или иного медицинского препарата , должна заплатить взятку в размере от 100 тыс долларов США, в зависимости от сложности и даже цены продукта.
показать весь комментарий
18.03.2015 17:31 Ответить
Это у Вас в ********* такие суммы ходят. Например, Брынцалов производил на своих пяти заводах совсем смешные лекарства под названием "Негрустин" - психоактивный препарат и много чего еще. В Украине для регитрации на два года достаточно заплатить 40$. А для постоянной - больше. Но это не проблема для производителя. Даже и 100 тыс.$. Проблема в СООТВЕСТВИИ заявленным свойствам. И вот для этого-то и нужны (обязательно!) все процедуры. Т.е. регистрация. Иначе китайскими ядами заполнят весь рынок до отвала!
показать весь комментарий
18.03.2015 19:06 Ответить
А ты в Германии потом лечиться будешь?
показать весь комментарий
18.03.2015 19:07 Ответить
Никак не откажутся упыри от понятия регистрация! Как же бизнес без них родимых? Потравят, изуродуют.
И не только касательно лекарств...
показать весь комментарий
18.03.2015 17:33 Ответить
спасибо грузинам
показать весь комментарий
18.03.2015 19:23 Ответить