5889 посетителей онлайн
14 992 52

Россия может прекратить существование в нынешнем виде, – генерал армии США Ходжес

ходжес

Военные цели США должны включать "деимпериализацию" России. Штаты должны быть готовы к тому, что она прекратит существование в нынешнем виде.

Такого мнения придерживается генерал армии США Бен Ходжес. Об этом он написал в твиттере, сообщает Цензор.НЕТ.

"Я думаю, что военные цели США в этом конфликте должны включать "деимпериализацию" России. Мне кажется, что мы видим начало конца российской федерации в ее нынешнем виде. Мы должны быть готовы к этому. Мы не были готовы к концу СССР", - написал экс-командующий войсками США в Европе.

Таким образом, он прокомментировал слова бывшего посла США в НАТО Курта Волкера о том, что "империалистические войны" РФ против ее соседей начались не в Украине, а в Грузии, и "мы не можем забывать, что Россия все еще находится в Грузии".

Топ комментарии
+42
весь світ думав, що россіяни - жертви радянського поневолення, разом з іншими народами! а виявилося, що россіяни - джерело та причина гвалтування всіх поневоленних народів
показать весь комментарий
05.09.2022 07:10 Ответить
+37
Є вираз - "До кожної людини треба ставитися з повагою, поки вона не доведе протилежне".
З державами те саме.
На початку 90-х росію прийняли в сім'ю вільних народів як колишнього невільника, що звільнився від свого рабства. Через 30 років усім стало зрозуміло, що це була фатальна помилка - не було ніякого невільника, якого силоміць тримали в неволі, а були раби, які добровільно та усвідомлено прийняли своє рабство. І як давно відомо, найбільша мрія раба - це не свобода, а наявність своїх рабів.
Тому зараз ставлення до Росії буде зовсім інше - жодних "ніжок буша", жодної допомоги. Розчавити отруйну гадину - це єдина їй "допомога"
показать весь комментарий
05.09.2022 07:06 Ответить
+20
30 років назад потрібно було вирішити таке питання і не підгодовувати "ніжками Буша".
показать весь комментарий
05.09.2022 06:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Від ексів, завжди такі правельні і в одночас прості слова звучать.
показать весь комментарий
05.09.2022 06:44 Ответить
бо вони не обмежені дипломатичними рамками
показать весь комментарий
05.09.2022 07:02 Ответить
30 років назад потрібно було вирішити таке питання і не підгодовувати "ніжками Буша".
показать весь комментарий
05.09.2022 06:46 Ответить
проблема в тому, що Захід не хоче бачити россіян в своїх країнах ані на танках ані в якості голодних обірванців
показать весь комментарий
05.09.2022 07:03 Ответить
паРашастан повинен зникнути з мапи миру.
показать весь комментарий
05.09.2022 07:28 Ответить
А они и не подкармливали - они зарабатывали деньги на всем бывшем СССР.
Это был огромный рынок сбыта для всего, что только можно было завезти.
Никто в здравом уме не мог отказаться от таких прибылей.
показать весь комментарий
05.09.2022 09:25 Ответить
З Богом!
показать весь комментарий
05.09.2022 06:57 Ответить
Є вираз - "До кожної людини треба ставитися з повагою, поки вона не доведе протилежне".
З державами те саме.
На початку 90-х росію прийняли в сім'ю вільних народів як колишнього невільника, що звільнився від свого рабства. Через 30 років усім стало зрозуміло, що це була фатальна помилка - не було ніякого невільника, якого силоміць тримали в неволі, а були раби, які добровільно та усвідомлено прийняли своє рабство. І як давно відомо, найбільша мрія раба - це не свобода, а наявність своїх рабів.
Тому зараз ставлення до Росії буде зовсім інше - жодних "ніжок буша", жодної допомоги. Розчавити отруйну гадину - це єдина їй "допомога"
показать весь комментарий
05.09.2022 07:06 Ответить
весь світ думав, що россіяни - жертви радянського поневолення, разом з іншими народами! а виявилося, що россіяни - джерело та причина гвалтування всіх поневоленних народів
показать весь комментарий
05.09.2022 07:10 Ответить
Мені здається, що вас трохи підвів Google Транслейтор.
У російській є слова одного кореня - "насилие и изнасилование"
В українській "насильство та зґвалтування", це зовсім різні коріння.
Зрозуміло, що ви хотіли написати "джерело насильства", але переклали це як "джерело зґвалтування".
Загалом, зрозуміло, але трохи нескладно
показать весь комментарий
05.09.2022 08:04 Ответить
Доречі,гвалтування теж є,як і насильство з боку рашистів.
показать весь комментарий
05.09.2022 10:04 Ответить
ні, я мав на увазі саме гвалтування! бо те що роблять россіяни - це збочення
показать весь комментарий
05.09.2022 10:58 Ответить
* маю на увазі не просто насильство, а збочене насильство
показать весь комментарий
05.09.2022 11:00 Ответить
як проеволюціонувала оцінка спроможностей України та россії в очах західних аналітиків!! від "ми даємо 2 дні за захоплення Києва" та "питання не в тому чи захоплять россіяни Київ, а в тому коли вони його захоплють" в "россія може припинити існування в теперишньому вигляді"
показать весь комментарий
05.09.2022 07:07 Ответить
Західни аналітіки давали наліз зрадницький політіки Зелі, а не краіни. Звичайно Зеля мог капітулювати не 72 часи, а за 6, але народ цього не дозволив.
показать весь комментарий
05.09.2022 07:29 Ответить
Скоріше не дозволили США та Англія.Польща.та інші союзники українського народу.Без їхньої військово-фінансової допомоги український народ мабуть би не мав би доброї можливості відстоювати свою гідність і незалежність перед рашистським окупантом-кровопивцею
показать весь комментарий
05.09.2022 09:25 Ответить
Не дозволили США та Англія.
Це вже було потім, а спочатку були джавеліни для партизанського спротиву та поради копати траншеї.
Лайк не можу поставити, бо ви все перевернули з ніг на голову.
показать весь комментарий
05.09.2022 09:53 Ответить
Мені Ваші лайки без потреби, оскільки Ви навіть не задумуєтесь ,що поради "копати траншеї" за пів-року до початку війни давали українському кулєбі з єрмаком в США (що означає в переносному розумінні"пора хлопці думати про захист України , а не про асвальт" ,рівно як джавеліни і не тільки для партизанського спротиву були надані Україні знову ж таки від тих самих лрузів іх США,Англії .Польщі.Відаючи .що рашисти будуть нападати на Україну США .та союзники українського народу за пару тижнів до початку війни щоденно відправляли в Україну до 10 ти транспортних літаків із озброєнням.особливо"джавелінів" "нлавів" і т.д .оскільки в США були дані про кількість важкого озброєння на Півночі України(танкові колони на початку вторгнення по 40-60км )Це вже було на початку,а не потім,потім було би вже без потреби
показать весь комментарий
05.09.2022 10:08 Ответить
1. Поради копати траншеї Куллебі надавали в Штатах не за пів року до початку інтервенції, а 23 лютого, доречи. Так що не пересмикуйте і дотримуйтесь хронології, якщо претендуєте на об"єктивність.
2. Танкових колон по 60 км. не те що не було, а і бути не могло. Були колони забеспечення такого гатуйку, тобто пальне, бк, особовий склад, інженерні підрозділи і таке інше. Звісно у складі колон були і БТРи, і БМП, і танки. Але це не були виключно танкові колони. Наступ кацапів на Київ і захлинувся тому, що колони забеспечення були розбиті і заправити танки не було чим, особовий склад, що мав би підтримати танки, був знищений.
3. Я не маю наміру применшувати значимість західної допомоги, але ті ж самі 777, М113, хаймерси - справа подальшого часу. Навіть на сьогодняшний день Україна не отримала достатнього озброєння, за що платить дуже велику ціну. Не маю жодного сумніву в тому, що отримає все, що потрібно, але це справа майбутнього.
показать весь комментарий
05.09.2022 13:38 Ответить
Грышка, читай читай і не клей "експерда"- https://twitter.com/censor_net/status/1559432517857542150 https://twitter.com/censor_net/status/1559432517857542150

https://bykvu.com/ua/bukvy*********-viiskovyi-konvoi-pid-kyievom-maie-dovzhynu-ponad-64-km/
показать весь комментарий
05.09.2022 14:09 Ответить
Дуже дякую за посилання (ви таки "клюнули" на мою провокацію).
Був би ще більше вдячний вам за посилання на 60-ти кілометрові (як ви стверджуєте) танкові колони, надання західними партнерами відповідної бойової техніки до(!!!) початку кацапської інтервенції, адже у попередньому посиланні я не знайшов доказів вашого твердження. Ще раз повторюю, що не применьшую значення західної допомоги, але було б краще отримати своєчасну та співмірну ситуації допомогу, бо джавеліни та нлави, звісно, добре, але одними ними кацапа здолати важко, якщо не сказати - неможливо. Тим більше, що, за вашими словами, в США та Великій Британії мали повну інформацію щодо сил та озброєння, які ***** накопичив вздовж кордонів та його планів. Якщо так, то чому тягли з наданням відповідної допомоги, а не партизанських джавелінів ??? Нагадаю, що коли Україні потрібна була зброя західних зразків, партнери вишукували по всьому світу зброю совкового виробництва, нє ??? Звісно і це також допомога, але...
Тому виходить так, що здати Україну ***** не дозволили ЛЮДИ, народ, а не США та ВБ, так ???
Заздалегідь дякую за "експердну" відповідь.
показать весь комментарий
05.09.2022 20:26 Ответить
Переконався.що "" провокатор,адже він "клюнув" як карась на ось це посилання https://bykvu.com/ua/bukvy*********-viiskovyi-konvoi-pid-kyievom-maie-dovzhynu-ponad-64-km/.%D0%B0%D0%BB%D0%B5 https://bykvu.com/ua/bukvy*********-viiskovyi-konvoi-pid-kyievom-maie-dovzhynu-ponad-64-km/.,Був би ще більше вдячний вам за посилання на 60-ти кілометрові (як ви стверджуєте) та включає "дурника" .що не бачив посилання.А відтак без посилання совкова зброя потрібна тому,що в Україні на початку війни ,та й зараз не має спеціалістів,котрі б мали практичні навики володіння зброєю НАТО,як і не було достатньо навіть совкової зброї.котру за часи Незалежності"поцріоти" продали і на котрій могли б воювати українські спеціалісти.
показать весь комментарий
05.09.2022 21:04 Ответить
Дуже перепрошую, але у вас якось так вийшло, що перші два посилання на один і той самий допис у твіттері. Він стосується Кулеби з Єрмаком. Тому інформації щодо танкових колон довжиною у 60 км. я і не побачив. Стосовно ворожих війскових конвоїв я і не спорив, а навпаки стверджував цей факт, бо строкову службу служив якраз у танковому полку і уявляю собі кількість машин у танковій колоні довжиною у 60 км. - це приблизно 20 танкових полків за радянською структурою формування танкових підрозділів. Щоб впевнитися у цьому, будь ласка, перегляньте мій попередній допис. Кожен полк це 100 танків. Зможете самі порахувати кількість саме танків у такій колоні ? А кількість техніки у конвоях забеспечення (пального, бк, провізії, особовий склад підрозділів забеспечення і т.д.) такої кількості танків ? А загальна кількість танків, яку ***** накопичив на кордоні з Україною для нападу, вам відома ?
Ваше третє посилання не відкривається зовсім. Взагалі-то воно мені і не потрібне, бо я знаю, що такого не те що не було, а і бути не могло апріорі.
Тому у мене є до вас останнє запитання: я можу сприймати цю обставину як за неможливість надати вами підтвердження вашим же словам ? Бо якщо ви вважаєте найбільш вагомим доказом перехід на особистості, на кшталт "експерд", "як карась", "провокатор", то подальше з"ясовування істини просто виглядає не потрібним.
показать весь комментарий
06.09.2022 12:29 Ответить
Все, як завжди, пенсіонер розумний, при роботі чмо, яке прогинається під будь що
показать весь комментарий
05.09.2022 07:33 Ответить
Якщо звичайний пенсіонер висловить свою думку щодо будь-якого політичного питання, про це не знатиме ніхто, крім його дружини.
А думка відставного 3-зіркового генерала, який командував силами США в Європі, це думка того, хто знає, що треба робити і як треба робити.
І до цієї думки дослухаються.
Хоча згоден, це не план дій та не дорожня карта
показать весь комментарий
05.09.2022 07:34 Ответить
Ох, як же кацапидло воробей саме собіц ндравіцца. Туие ********** бидло не знає, що таке впливова особа.
показать весь комментарий
05.09.2022 07:37 Ответить
Дуже імовірно !
показать весь комментарий
05.09.2022 07:26 Ответить
не можє а повинна припинити існування зовсім
показать весь комментарий
05.09.2022 07:41 Ответить
Допоможемо ій в цьому
показать весь комментарий
05.09.2022 07:43 Ответить
коли люди, економлять на їжі, без горячої води та газу, без можливості поїхати у відпустку, відчувають вялічіе своеї держави, це не патріотиз - це шизофренія.... і так з недоімперіею пора закінчувати......
показать весь комментарий
05.09.2022 07:44 Ответить
Немає росії і ніколи не було. Є орда, хинова і московія, які себе перейменували в Росію, вкравши історію і назву в нас русинів-українців. У диких ординців немає жодної колядки, своєї пісні, казок - все крадене. Орда і залишиться ордою, хоч де б вона не посилилася і щоб не одягала.
показать весь комментарий
05.09.2022 08:08 Ответить
Я презу ,поцу пишу 3года https://youtu.be/xoo0fCItMCs
показать весь комментарий
05.09.2022 11:19 Ответить
это ожидаемо, суть всего происходящего в том, что жить хорошо хотят все, а перспектив в хорошей жизни у паРашников нет, стратегия медленного поджаривания жабы будет набирать обороты, что приведет к внутренним недовольствам и конфликтам , подогреваемые потерей рабочих мест, отсутствием качественных товаров и услуг, снижением покупательской возможности и постепенного обнищания населения , что в свою очередь приведет к отделению регионов от центра управления , то есть московии , отказ от паспортов ,, русских,, создание своих ,, республик ,,, и региональное самоуправление сможет спасти ситуацию и поможет уйти из под санкций , которые будут только усиливаться , фейковый патриотизм останется только на шизоидных каналах останкино, по всей стране начнутся бунты перерастающие в всепоглощающую революцию, кровожадную и беспощадную, алкоголизм и наркомания , безысходность и страх поглотят паРашников , суицид будет обыденностью , ....................осознание того , где и что они такое добьет их .
показать весь комментарий
05.09.2022 08:13 Ответить
Не "може", а "має"!
Вони хтіли "наваросію", ото хай вона і буде!
Не більша за "Садовоє кольцо"...
показать весь комментарий
05.09.2022 08:24 Ответить
е ні, я маю надію поагітувати російську публіку за Новоросію в межах Брянської, Смоленської ( ці двоє під питанням відносно минулого литовського князівства), Курської Білгородської, Вороніжської, Ростовської, Кубані і Краснодару, якщо захочуть. Всі, хто не захочке бутти у вільній Новоросії, відпровляти в мацковське гасударство в їх глубокіє іпеня. Тобто мацква ні в якому разі не може представляти Новоросію.
Яка нам вигода? сформована під нашим і наших союзників контролем, Новоросія буде неагресивною державою.
показать весь комментарий
05.09.2022 09:30 Ответить
"Сформована під нашим і наших союзників контролем, Новоросія буде неагресивною державою" - окей, згоден...
Але!
Тільки якщо це (єммм...) "створиннячко" буде мати формат "Безконтактного зоопарку", більша площа якого буде "Кунс-камера"!
І шоб усе як треба - баночки, формалін, струм з обох боків огородження й таблички "Кормити тільки ягелем"...
показать весь комментарий
05.09.2022 11:28 Ответить
ну так денацифікація як палиця - має два кінці. У післявоєнній Німеччині була заборона на військові формування окрім поліції (здається). Військові злочинці були засуджені, ті що поверталися з полону і десятим заказували більше не воювати. Тобто досвід у Європі є.
показать весь комментарий
05.09.2022 15:39 Ответить
Імперська система управління менш ефективна в порівнянні з демократичною. Тому імперія завжди приречена на зникнення.
показать весь комментарий
05.09.2022 08:36 Ответить
для меня очень показательным был недавний пердимонокль с бывшим госсекретарём Киссинджером
100-летний ветеран в интервью что-то ляпнул про "россию" в смысле необходимости переговоров и взаимных уступок, но тут же был осажен и привёл свою линию в соответствие с линией партии
показать весь комментарий
05.09.2022 08:42 Ответить
я не знаю, настільки то є правда, але кісінджери і їм подібні - законспіровані агенти кремля.
Тому і продовжують гавкати на користь москви.
Бо незалежний експерт незважачи на свій похилий вік, поки він не впав у маразм, не буде агітувати на користь москви - не знищене зло має властивість відновлюватися.
показать весь комментарий
05.09.2022 09:34 Ответить
Кісінжер скаже шо завгодно, аби платили - "лобіст" називається...)))
показать весь комментарий
05.09.2022 16:55 Ответить
показать весь комментарий
05.09.2022 10:11 Ответить
Она Рассея,от рассеяных народов Слово рос украдено от р.Рось,под Киевом. Назвать ее рассея,забрать наше рос.. https://youtu.be/xoo0fCItMCs
показать весь комментарий
05.09.2022 11:17 Ответить
Снова комплекс меншовартости. Украинцы это украинцы. Надо гордиться этим.
показать весь комментарий
05.09.2022 11:47 Ответить
Сама правильна думка на цей час! Ходжес -браво!
показать весь комментарий
05.09.2022 12:02 Ответить
Для этого надо что то делать а не языком трындеть. Если б на месте чёрного и рыжего оказался кто ни будь типа Джона а то всё было бы совсем по другому.
показать весь комментарий
05.09.2022 12:40 Ответить
Ну вся последняя империя обязана по всем законам жанра распасться. Так всегда было и будет.
показать весь комментарий
05.09.2022 12:41 Ответить
Не "может", а ДОЛЖНА!
А москва должна быть физически разрушена, ее ымперские завоевания связаны с неспособностью метрополии обеспечить должный уровень благосотояния жителей!
показать весь комментарий
05.09.2022 14:44 Ответить