6137 посетителей онлайн
17 715 47

Путин допустил две стратегические ошибки в Украине, - Столтенберг

столтенберг

Генеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг считает, что российский президент Владимир Путин допустил "две стратегические ошибки", недооценив мужество украинского народа и единство Североатлантического альянса.

Об этом он заявил, выступая на пленарном заседании Парламентской ассамблеи в Мадриде, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на El Pais.

Столтенберг предупредил о необходимости быть готовыми к длительной войне.

По его словам, несмотря на то, что Путин и потерпел неудачу в военных действиях, "было бы ошибкой недооценивать военную мощь России".

"Мы должны быть готовы поддерживать Украину в течение длительного времени. Мы не можем думать, что демократии не смогут сохранять свои усилия в течение времени", - добавил генсек НАТО.

Столтенберг считает понятным, что война закончится за столом переговоров, но предупредил, что "если мы хотим приемлемого результата для Украины - способ достичь его - увеличить нашу поддержку Украины".

"Мы хотим переговоров, но мы не хотим результата, означающего триумф жестокого применения силы. Путин не может победить, это будет катастрофа", – добавил он.

Топ комментарии
+18
Пуйло виріс на брехливій московитській пропаганді, що вони завжди все виграють, що вони переможці і повірив в неї, думав, що українці злякаються такої величезної орди, яка зо всіх сторін повзе в Україну, а країни НАТО злякаються їх, як країни, яка має і може застосувати ядерну зброю. Помилився бо без України армія московитів жалюгідне створіння, яке обсирається і біжить при маленькому супротиві. Всього три десятки Хаймерсів привели до трезвості армію терористів, а якби ми ще мали в достатній кількості "Нептуни", "Грім 2", "Вільху М", "Стугну", "Вербу", "Буревій" "Богдану" та інше?
показать весь комментарий
21.11.2022 16:30 Ответить
+15
***** - це саме по собі суцільна помилка... Воно повинне було в гандоні засохнути!
показать весь комментарий
21.11.2022 16:18 Ответить
+14
Украина защищает ценой жизни своих граждан всю Европу. Точка.
показать весь комментарий
21.11.2022 16:30 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Це взагалі національна риса русні: бачити себе богами, інших - лайном.
показать весь комментарий
21.11.2022 16:10 Ответить
Да,да. Помним как и Европа и США помогали ***** сделать ети ошибки и постоянно день у день заявляли что не будут вмешиваться и помогать Украине в случае нападения.
показать весь комментарий
21.11.2022 16:11 Ответить
все виглядає так, що західний світ просто у захваті, що на московії зʼявився такий злочинець, як *****! вони навіть мріяти не могли про такого персонажа! ну а коли в Україні зʼявився такий дебіл, якого ми маємо, внаслідок чого почалася ця війна - західний світ просто не повірив в своє щастя! тепер одні циганє повбивають інших і всі будудь щасливі
показать весь комментарий
21.11.2022 16:15 Ответить
Чуєш, цигане, війна почалася через те що її планував путін, а не внаслідок появи дебіла. Західний світ допомагає мільйонам українців, які знаходяться там тимчасово, та витрачає мілліарди доларів на військову підтримку України. Чому ж тут радіти? В наслідок появи таких як ти, з такими думками, Україні важче перемогти. Виглядає так, що в тебе напад хворобливої маячні. У тебе наявний психічний розлад. Тобі не місце у ЄС. Ти тягар, що тягне Україну до огидного олігархічного минулого.
показать весь комментарий
21.11.2022 16:50 Ответить
обмежений! як би в Україні продовжувались би розроблятися ракетні програми, і тих ракет в нас було налагоджене виробництво і було достатньо на бойовому чергуванні - ***** б зі своїми планами пішло б на три веселих букви!
саме через це зелене чмо, плани ***** стали виглядати реалістичними і він почав масштабне вторгнення
показать весь комментарий
21.11.2022 17:41 Ответить
Як би не теє, та не онеє, та ще не дещо другеє... Ти застряг у минулому. Відчуваєш розпач з-за минулого. Ой, біда-біда! То зміни його, як маєш машину часу. Або повертайся у *******. Досить вже причитати, кусати лікті та посипати голову попелом. Всі йому не такі й зробили не так! Як дитя в магазині іграшок. Ти вереда? Зроблять бійці ЗСУ все, захистять тебе. Йди до мамці, вона пожаліє.
показать весь комментарий
21.11.2022 18:20 Ответить
Війни не було б взагалі, якби не західні підерасти, не викручували Україні руки із-за ядерної зброї і які не прийняли Україну в НАТО в 2008 році, коли для цього були всі можливості. А ще причина в таких тупих дебілах, як ти, які є холуями Заходу і готові цілувати його в сраку.
показать весь комментарий
30.01.2023 15:54 Ответить
"зʼявився такий дебіл, якого ми маємо, внаслідок чого почалася ця війна - західний світ просто не... ". Вiйна почалася у 2014, коли деякого дебiла погнали!
показать весь комментарий
21.11.2022 17:23 Ответить
от тіки тоді ***** звʼязали граблі, і в Україні був час відновити Армію!
тодішнє керівництво розробляло ракетні програми, які мали на меті створити систему стримування кацапів! прийдешне зелене чмо всі ракетні програми порубало заради того, щоб красти мільярди на дорогах
показать весь комментарий
21.11.2022 17:32 Ответить
захід затикає дірки
показать весь комментарий
22.11.2022 00:59 Ответить
І обіцяли не допомагати?
Може продемонструєте ці заяви?
показать весь комментарий
21.11.2022 16:25 Ответить
в чому вони точно відмітились, так це в обіцянках, що вони в цю війну лізти не будуть
показать весь комментарий
21.11.2022 17:35 Ответить
Допомога і "не лізти у війну" це різні речі.
показать весь комментарий
21.11.2022 17:39 Ответить
ну щоб ви розуміли, з під Києва москалєй вигнали майже повністю завдяки залишкам радянського озброєння
показать весь комментарий
21.11.2022 17:47 Ответить
Американці та інші західні країни нам не допомагають?
показать весь комментарий
21.11.2022 17:54 Ответить
є різні стадії допомоги - допомогти зупинити кров, перевʼязати рани, відвести до лікарні, або дати телефон - викликати лікаря
показать весь комментарий
21.11.2022 18:14 Ответить
Яку допомогу надають США? Конкретно?
показать весь комментарий
21.11.2022 19:57 Ответить
ти її теж не бачишь?
показать весь комментарий
21.11.2022 20:00 Ответить
Я бачу. Мені цікаво що знають про неї ті, пише і лайкає коменти "заявляли что не будут вмешиваться и помогать Украине в случае нападения."
показать весь комментарий
21.11.2022 20:16 Ответить
https://protectukrainenow.com/en/report/
показать весь комментарий
21.11.2022 20:21 Ответить
Це більше не мені потрібно показувати, а тим, хто "криє" США.
показать весь комментарий
21.11.2022 20:32 Ответить
Украину не взяли в НАТО в 2008 благодаря дружбану ***** саркози, и шлюхе меркель, которая ни о чем не жалеет.
показать весь комментарий
21.11.2022 23:24 Ответить
З першим я погоджуюсь, а що до другого, то якби у ***** була гіпотетична можливість атакувати Німеччину та Францію, то війна вже б закінчилася і з'явилися б нові «версії» ндр та віші!
показать весь комментарий
21.11.2022 16:16 Ответить
***** не може/міг навіть гіпотетично атакувати НАТО. Вже всі зрозуміли це остаточно
Не піднімаймайте наративи Зе і бені ще з 19 року.
показать весь комментарий
21.11.2022 16:50 Ответить
***** - це саме по собі суцільна помилка... Воно повинне було в гандоні засохнути!
показать весь комментарий
21.11.2022 16:18 Ответить
показать весь комментарий
21.11.2022 16:30 Ответить
Папка ***** був такий бідний, що не мав грошей на гандони. А судячи з того, що виросло, то і зачинав напідпитку, а мамка ***** пиячила всю вагітність...
показать весь комментарий
21.11.2022 16:41 Ответить
Самая большая ошибка ***** что он поторопился нападать на Украину. Подожди он еще год 5-10 и НАТО и ЕС развалились бы, а во власть всех стран пришли бы купленные за нефтедоллары кремлевские агенты. И тогда бери захватывай любую страну тепленькой голыми руками.
показать весь комментарий
21.11.2022 16:25 Ответить
Мужність українців - так , щодо НАТО , то вони іноді ссикають , коли треба рашку за шкіру подягать.
показать весь комментарий
21.11.2022 16:26 Ответить
"...Путін зробив дві стратегічні помилки в Україні..."

Да ХЛО вообще одна большая ошибка...
показать весь комментарий
21.11.2022 16:29 Ответить
Пуйло виріс на брехливій московитській пропаганді, що вони завжди все виграють, що вони переможці і повірив в неї, думав, що українці злякаються такої величезної орди, яка зо всіх сторін повзе в Україну, а країни НАТО злякаються їх, як країни, яка має і може застосувати ядерну зброю. Помилився бо без України армія московитів жалюгідне створіння, яке обсирається і біжить при маленькому супротиві. Всього три десятки Хаймерсів привели до трезвості армію терористів, а якби ми ще мали в достатній кількості "Нептуни", "Грім 2", "Вільху М", "Стугну", "Вербу", "Буревій" "Богдану" та інше?
показать весь комментарий
21.11.2022 16:30 Ответить
Украина защищает ценой жизни своих граждан всю Европу. Точка.
показать весь комментарий
21.11.2022 16:30 Ответить
Перебор не нужно делать. А если бы Европы не существовало, то шо, не нужно защищаться?
показать весь комментарий
21.11.2022 17:52 Ответить
Перебор был бы если бы Украина сдалась, тогда бы Буча была бы в Варшаве и Таллине. Так что Европа Украине просто ОБЯЗАНА помогать , иначе русня через 2-3 будет у них.
показать весь комментарий
21.11.2022 18:04 Ответить
Через 2-3 года
показать весь комментарий
21.11.2022 18:05 Ответить
Захід обсягами своїх постачань озброєнь Україні безпосередньо керує тривалістю війни і кількістю смертей наших героїв та руйнувань.
показать весь комментарий
21.11.2022 16:42 Ответить
Едністьʼ наша так, а от ваше нато фігня
показать весь комментарий
21.11.2022 16:44 Ответить
США і Захід дуже бояться вступати у війну з рашей - бо раша є ядерною державою.
А не дають нам більше зброї (цідять по чайній ложечці), щоб ми самі швидко не розбили рашу, з тієї ж причини, і хочуть "зберегти обличчя" Пу - та, наприклад, залишити Крим раші (або там російський агент Салліван біля вуха Байдена проводить таку лінію рашистів).
Або - США тягнуть час і сподіваються на верхівковий держпереворот у раші (зі збереженням чекистського режиму) - щоб раша в результаті війни не розпалася на багато держав з безліччю володарів ядерної зброї (як після розвалу Союзу в України забрали ЯЗ).
Хоча, з іншого боку, якщо війна затягнеться і кількість загиблих рашистів перетне якусь межу, в раші може статися народний бунт, який змете весь нинішній чекистький режим та зробить реальним розпад раші на окремі маленькі території-країни.
До речі - у випадку розпаду раші на менші країни, Китай може претендувати на якісь території раші (в існуючих на сьогодні кордонах) - що, в свою чергу, може не викликати захоплення у США.
--
Хотілося б найскоріше закінчення війни повною нашою перемогою (з українським Кримом в тому числі).
А с рашею нехай США розбираються окремо.
показать весь комментарий
21.11.2022 16:45 Ответить
По перше не бояться, а не хочуть (причини різні, в першу чергу не підтримають громадяни), а по друге, Україна повинна перемогти (не якась там коаліція).
Зброї треба більше, але у нас он преЗЕдент просить ППО,а не танки…
показать весь комментарий
21.11.2022 16:58 Ответить
ви помиляєтесь! нічого вони не бояться!
вони хочуть щоб одні циганє вбили інших!
їм на все насрати, окрім власного добробуту!
той хто думає, що західний світ нам друг і брат - той імбіцил
показать весь комментарий
21.11.2022 17:38 Ответить
Не Путін...А МОСКАЛІ НЕДООЦІНИЛИ.... Москалі - це колективний Путін...
показать весь комментарий
21.11.2022 16:59 Ответить
Яка тривала війна?? Вы чё там, сериал смотрите??
показать весь комментарий
21.11.2022 17:16 Ответить
зато столтенберг жодної помилки не зробив

він взагалі нічого не зробив
показать весь комментарий
21.11.2022 18:08 Ответить
показать весь комментарий
21.11.2022 21:00 Ответить
На рахунок НАТО і персонально Столтенберга ***** якраз не помилився хіба може на краплю.
показать весь комментарий
21.11.2022 21:23 Ответить
Столтенберг - лошара.
Дві головні помилки путлєра:
1. Розпортошив сили (160-180 тис.), що вторглися в Україну 24 лютого. Якщо б наступ йшов не по 6-7, а по 3 напрямках (з білорашки через Іванків, з рашки через Чернігів та через Суми), , скоріше за все орки зайшли б у Київ на початку березня.
2. Не оголосив мобілізацію в рашці у квітні. Якщо оголосив би у квітні (відразу після звалу з-під Києва) , то вже в травні-червні пішло б посилення фронту, і тоді б звільнення Харківщини і Херсонщини було б під великим питанням).
Все, що тепер робиться рашкою у плані стратегії - до сраки. Вибити кадрові частини (передусім - молодші офіцери і сержанти, без яких чмобікі є звичайним натовпом, а не військом) і нова/модернізована бронетехніка. Тепер рашка лише затягує поразку...
показать весь комментарий
21.11.2022 21:49 Ответить