11446 посетителей онлайн
28 942 55

Западные союзники изменили подход к военной помощи Украине, - CNN

bradley

Как сообщили CNN двое высокопоставленных чиновников США, в последнее время произошли существенные изменения в типе вооружения, которое США и их союзники начали предоставлять Украине, чтобы удовлетворить запросы Киева по поводу огневой мощи

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на РБК-Украина.

Последнее объявление США о помощи включало больше наступательного оружия, такого как боевые машины Bradley и передовые ракетные системы большой дальности. Эксперты сходятся во мнении, что Bradley придают Киеву значительный новый наступательный потенциал.

"Я думаю, что украинцы поступят так, возьмут эти 50 Bradley и поместят большинство из них в один батальон или одну бронетанковую бригаду… и создадут железный кулак, который будет использован для проникновения в российскую линейную оборону", - сказал генерал-лейтенант армии в отставке Бен Ходжес.

Один американский чиновник также отметил, что Украина соблюдает ограничения на использование оружия, предоставленного Западом, тем самым смягчая оговорку относительно отправки более мощных систем.

Напомним, обучение украинских военных по пользованию БМП Bradley начнется уже в конце этого месяца.

Топ комментарии
+10
Опять начинает пованивать "кордоном на 23.02.2022". Услышите, бейте на звук.
показать весь комментарий
10.01.2023 17:23 Ответить
+8
Україні не варто дотримуватися обмежень на використання зброї, наданої Заходом і взагалі "обмеження" це якась маячня. Уявімо собі обмеження на використання меча чи гвинтівки...
показать весь комментарий
10.01.2023 17:22 Ответить
+7
так це ж не від Украiни залежить дотримуватись обмежень чи не дотримуватись. Що постачають тим і воюемо.
показать весь комментарий
10.01.2023 17:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Україні не варто дотримуватися обмежень на використання зброї, наданої Заходом і взагалі "обмеження" це якась маячня. Уявімо собі обмеження на використання меча чи гвинтівки...
показать весь комментарий
10.01.2023 17:22 Ответить
так це ж не від Украiни залежить дотримуватись обмежень чи не дотримуватись. Що постачають тим і воюемо.
показать весь комментарий
10.01.2023 17:25 Ответить
Саме від України. Поставленою зброєю ми давно вже могли б рознести на друзки фактично кацапські аеродроми на території білорусі. Та й по територіях бєлгородської та курської, де їхні бази теж дислокуються, добре попрацювати. Але - не можна. "Ескалація-с"...
показать весь комментарий
10.01.2023 17:35 Ответить
А хто не дозволяє?
показать весь комментарий
10.01.2023 17:39 Ответить
Ті, хто дають нам ту зброю.
показать весь комментарий
10.01.2023 17:40 Ответить
ніхто давно нічого не забороняе - хоч по Москві бей, тільки був би сенс. Енгельс, Белгород, Брянськ тощо... скрізь прилітае ім.
Ну РБ це окрема держава і Залужний мабуть розуміе, що в разі чого ЗСУ на два фронти просто не потягне.
показать весь комментарий
10.01.2023 19:25 Ответить
Нема заборони тільки для зброї зробленої Україною!
На зброю з допомоги накладені обмеженя.
На перші радари (2015 року),теж були обмеженя: по дальності, відсуня геолокація. Тільки напрямок(звідки полетіло).
Це щоб ОБСЄ за філіжанкою кави,на планшеті бачили артобстріли.
показать весь комментарий
10.01.2023 20:15 Ответить
Партнерська локалізація софта для стримування бажань наших бойових розрахунків поцілити глибоки тили кацапстану.
показать весь комментарий
10.01.2023 18:10 Ответить
Справа в тому що тоді і зброї , наданої Заходом , не буде . ! Зброю дають поки ми дотримуємось обмежень .
Згоден що це - дурні правила , але що є то є ..
показать весь комментарий
10.01.2023 19:01 Ответить
Опять начинает пованивать "кордоном на 23.02.2022". Услышите, бейте на звук.
показать весь комментарий
10.01.2023 17:23 Ответить
Да не, Ходжес - наш чувак.
показать весь комментарий
10.01.2023 17:28 Ответить
Так само як і Джонсонюк еврібади. Він після відставки взагалі змінив інтонацію, і прямо каже до своїх колишніх колег, які вони галімі труси, "бо Хуúло нападе-с" та й таке..
показать весь комментарий
10.01.2023 20:45 Ответить
Ходжес нормальный, он еще полгода назад говорил о успехах ВСУ.
показать весь комментарий
10.01.2023 17:41 Ответить
Я не о Ходжесе, а об *ОПе...
показать весь комментарий
10.01.2023 17:52 Ответить
Ні, Україну влаштує тільки виперти кацапів за кордони 1991 року і грюкнути в них перед носом дверима у вигляді НАТО!
показать весь комментарий
10.01.2023 21:44 Ответить
А вони не хочуть кацапам апетити на Україну обмежити?!!! Бояться щоб ЗСУ занадто сильно кацапів не пиз***ло!
показать весь комментарий
10.01.2023 17:36 Ответить
Максимум 66 мм брони берёт её основная пушка, это БМП 1 в лучшем случае
показать весь комментарий
10.01.2023 19:07 Ответить
Для більш товстої броні в неї є Tow на 4 км. Коли на Хаммерах визволяли харківщину ці Bradley були-б як знахідка!
показать весь комментарий
10.01.2023 21:46 Ответить
Джавелін краще, і ризику менше, бо з 4 км це Бредлі вже буде знищений прямою наводкою т-80
показать весь комментарий
10.01.2023 21:50 Ответить
Джавеліни треба на чомусь доставити до боля бою, і краще це буде Bradley, а не старий совковий БТР, чи, тим більше, горб піхотинця.
показать весь комментарий
10.01.2023 22:00 Ответить
Краще взагалі не доводити до ситуації, коли треба використовувати проти танка бмп) навіть з tow
показать весь комментарий
10.01.2023 22:03 Ответить
І взагалі це ще питання, хто вийде переможцем з такої дуелі, бо навіть не найновіші моделі Bradley мають більш ******* оптику і СУВ ніж Т-80, особливо нічну, тому тут хто перший побачив той і переміг і для радянського танка це погані новини.
показать весь комментарий
10.01.2023 22:07 Ответить
У т -80 броня 600 мм, а Бредлі навіть якщо попадає то 60 ми бере
Дальность Бредлі в декілька разів менша, пушки не можна порівняти взагалі
показать весь комментарий
10.01.2023 22:11 Ответить
Для Tow без різниці яка броня. Т-80 буде виявлений першим, тому що його і видно і чутно в рази краще тим більше з засобами спостереження Bradley. Далі теж саме - перший побачив - перший вдарив. Все.
показать весь комментарий
10.01.2023 22:15 Ответить
По перше, ніхто не сказав що Бредлі будуть з tow, по друге, тоді вже краще джавелін, якщо вся перевага Бредлі в tow
показать весь комментарий
10.01.2023 22:18 Ответить
Але ніхто і не казав що будуть без Tow. І ніхто не казав, що проти них будуть Т-80, а будуть лише Т-62, бо ми бачимо, що туди везуть. Тому Мелітополь - Енергодар звільнять за допомогою в тому числі Bradley.
показать весь комментарий
10.01.2023 23:01 Ответить
У випадку бмп, Бредлі, tow так розумію це вже на форс мажор, якщо непередбачувано зіткнувся з танком, а не цілеспрямовано йти на прорив.

"Американцы отмечали слишком высокий расход боекомплекта саудовскими войсками, некоторые ПТУР они запускали «в небо» как артиллерию, а один Т-55 уничтожили 10-ю попаданиями TOW. "
показать весь комментарий
10.01.2023 23:14 Ответить
Как ни крути а Bradley все таки не танк. Вооружение слабоватое. Говорили что не дадут варианты с птурами Tow.
Броня у него тоже не танковая. Но все равно лучше древнелохматых бмп-1/2.
показать весь комментарий
10.01.2023 18:31 Ответить
500 леопардов конечно никто не даст. А то недайбог, украинцы еще до Китая доедут. Во всей европе столько не наскребут, без ущерба для себя. Для сравнения - какие то 20 хаймарсов за месяц заткнули глотку их артиллерии. 50 брэдли могут наделать делов, если их с толком использовать.
показать весь комментарий
10.01.2023 18:55 Ответить
Так 50 Бредлі у нас з розумом використаються. Це у орків би сідали на пушки, плутаючи з бутилками, "тестували" би, та й інше би робили через задницю, ну як завжди.
показать весь комментарий
10.01.2023 20:48 Ответить
Джерело можна, хто "говоріл", що дають без Tow ? Чи аби щось ляпнути?
показать весь комментарий
10.01.2023 21:56 Ответить
Це правда - у Іраці у війні (вторгнення Саддама в Кувейт) Бреждлі підбили більше радянської бронетехніки ніж танки і авіація і не втратили підбитими Бредлі окрім одної, і то із за дружнього вогня, але можно і більше....
показать весь комментарий
10.01.2023 18:53 Ответить
Это БМП, и танк она никак не может подбить

M791 с 1000 м пробивает гомогенную броню толщиной до 66 мм или 25 мм/1300 м/60 град. С более высокой бронепробиваемостью принятый на вооружение в 1990 году выстрел M919 APFSDS-T (Armor-Piercing Fin Stabilized Discarding Sabot Tracer - оперённый подкалибеный бронебойно-трассирующий с отделяющимся поддоном).

Разве только ракетой, так смысл, тогда проще те же ручные комплексы типа джавелины а лучше ехкалибури и тп, чтобы не допускать до прямого боестолкновения
показать весь комментарий
10.01.2023 19:11 Ответить
Это БМП, и танк она никак не может подбить

Скажеш це екіпажам Бредлі які спалили всю радянську бронетехніку в Іраці під час "Бурі в пустелі" 😁
показать весь комментарий
10.01.2023 19:29 Ответить
от 600 до 800 тыс. человек
4000 танков
свыше 3700 орудий и миномётов
до 170 кораблей
около 2000 самолётовhttps://ru.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F_%C2%AB%D0%91%D1%83%D1%80%D1%8F_%D0%B2_%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82%D1%8B%D0%BD%D0%B5%C2%BB#cite_note-rian-1 [1]

Це сили США в операції " Буря в пустине"

А витягнули все ж такі бмп " бредлі" цю війну, своїми 25 мм автоматичними пушками))
показать весь комментарий
10.01.2023 19:55 Ответить
Так, основні здобутки у підбитої радянської техниці здобули Бредлі,
хоч Гугл відкривай іноді чим займалась авіація під час "Бурі у пустелі"
Гугл відкрий і поддивись чим озброєни Бредлі, а не хіхікай
показать весь комментарий
10.01.2023 21:27 Ответить
Подивився, автоматична пушка 25 мм, до 65 мм броні на відстані 1000 метрів

Проти танка без варіантів.
Але якщо у Вас є інша інформація, дайте ссилку
показать весь комментарий
10.01.2023 21:52 Ответить
Там два заряджених ПТУРа. Це єдине чим вона може взяти танк.
показать весь комментарий
10.01.2023 22:12 Ответить
То джавелін краще, якщо вже на таке сподіватися, прямий контакт з танком
І далі бьє, і сильніше, і піхотинца такого до його запуску важче побачити ніж Бредлі
показать весь комментарий
10.01.2023 22:21 Ответить
"візьмуть ці 50 Bradley й помістять більшість із них в один батальйон "

Туди прилетіть 20 колібрів, і на цьому все.

Ці бмп, навіть не танки, кардинально нічого не вирішать.
Якби дали 1500 бмп та 800 танків та ще багато типа хаймерсів чого і все це з закритим небом, то можливо, якщо з тої сторони нічого не протиставлять, буде якись військовий успіх. Але знову ж, все тимчасово, пройде час, и знову буде треба такаж кількість вже для захисту кордонів, а скільки треба хлопців, скільки загине...
показать весь комментарий
10.01.2023 19:01 Ответить
До Bradley дадуть і танки, бо їх концепція використання передбачає бойову роботу разом з танками. А калібри вже зненацька нікого не застануть, як це було 24 лютого - більшість буде збито, а для підстраховки техніка встигне вийти з-під ймовірного удару - їх видно ще над Каспійським морем так що за великим рахунком крім трасформаторів вони вражати вже нічого не здатні.
показать весь комментарий
10.01.2023 21:54 Ответить
"бо їх концепція використання передбачає бойову роботу разом з танками"

Ну так то можливо, але ж мови немає про танки

Та навіщо Калібрі, навіть с-300 , навіть Ураганами накрити, і все, немає Бредлі
показать весь комментарий
10.01.2023 22:07 Ответить
Мова про танки вже є і вони будуть. Не просто так ведеться публічне їх обговорення. До ППД калібри не долетять бо їх зіб'ють а в бойових порядках накрити Ураганами та С-300 мобільні цілі ? Ну хай спробують. Це не житлові квартали міст, а бронетехніка і тому попасти дуже складно.
показать весь комментарий
10.01.2023 22:11 Ответить
Вони не весь час мобільні.
Накривати їх є сенс якщо вони купою стоять десь.
А так і достатньо звичайної комбінації беспилотник та сау
показать весь комментарий
10.01.2023 22:15 Ответить
Таких комбінацій і в України достатньо, а скоро будуть ще й шведські Archer. А от знятися й поїхати краще на Bradley, ніж на совковому ломучому БМП , який і справді може бути нерухомою мішенню і має набагато гірше протиуламкове бронювання.
показать весь комментарий
10.01.2023 23:04 Ответить
Ну то з бмп порівнювати старим, звісно, краще, але не вважаю, що можна порівнювати з танком, навіть з т-72, не те що т-80 або т-90
показать весь комментарий
10.01.2023 23:07 Ответить
Проти них будуть Т-62 вкопані . Тому виколупувати тільки танками а ще краще бомбами JDAM, а не цілеспрямовано вискакувати на прорив. Bradley для підтримки. Генерали знають, як їх краще застосовувати, тим більше досвід є.
показать весь комментарий
10.01.2023 23:23 Ответить
Серед країн, які надають Україні зброю у боротьбі з російською агресією, є Пакистан. Як повідомило в понеділок, 9 січня, найбільше ділове видання Індії The Economic Times, через порт в Гданську з пакистанського порту Карачі в Україну через порт в Гданську буде доставлено 159 контейнерів з ************ для української армії.

Натомість Україні доведеться допомагати Пакистану модернізувати парк вертольотів Мі-17 та ремонтувати танки Т-80УД. Пакистан і Україна є давніми партнерами в поставках озброєнь: в 1991-2020 роках вони уклали відповідних контрактів на загальну суму 1,6 млрд доларів.
показать весь комментарий
10.01.2023 20:16 Ответить
До Пакистану свого часу і пішли наші "Оплоти"...
показать весь комментарий
11.01.2023 06:34 Ответить
І дуже "файна" пропозиція у пана Ходжеса: сконцентрувати всі 50 БМП "Бредлі" в один батальон, як він каже - в "залізний кулак"(!) Це щоб кацапи їх знищили усіх і зразу одним вогневим нальотом? Дивина, та й годі...
показать весь комментарий
11.01.2023 06:40 Ответить