13553 посетителя онлайн
18 723 63

Путин теряет контроль над российским информпространством, в Кремле идет внутренняя борьба, - ISW

путін

Между ключевыми членами ближайшего окружения российского диктатора Владимира Путина идет внутреннее противостояние.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Институт изучения войны (ISW).

Аналитики напоминают, что представитель министерства иностранных дел РФ Мария Захарова заявила, что "Кремль не может повторить сталинский подход к созданию современного аналога советского информбюро для централизованного контроля над внутренним информационным пространством из-за борьбы между неопределенными "элитами".

В отчете указывается, что слова Захаровой подтверждают предварительные оценки относительно ухудшения динамики кремлевского режима и контроля над российским информпространством, а также дают понять:

- что в Кремле идет борьба между ключевыми членами ближайшего окружения Путина;

- что со временем Путин в значительной степени уступил российское информационное пространство разнообразным квазинезависимым актерам;

- что Путин, очевидно, не в состоянии принять решительных мер по восстановлению контроля над российским информационным пространством.

Топ комментарии
+32
показать весь комментарий
12.03.2023 06:55 Ответить
+13
Незважаючи на всі попередні іронічні коментарі, з висновком інституту я цілком погоджуюсь.
Путін втрачає контроль за внутрішнім російським інформпростором.
Просто через свою некомпетенцію.
Він та його найближче оточення, так звані "лейтенанти брежнєвського часу", не розуміють і не приймають ******** інформтехнологій. Перше, що йому спадає на думку - "Заборонити!", за аналогією з глушінням "голосів" у 70-ті. Але якщо і тоді "голоси" пробивалися, то що говорити про сьогоднішній інтернет. Вони той інтернет хочуть заборонити, а це все одно, що ганчірками затикати дірки в будинку під час повені. Не тут, то там проб'ється.
Його ручні засоби масової інформації видають на екрані "успіх", а інші джерела показують повний провал. Ось і путін розводить руки - розуміє, що й тут програв, а зробити нічого не може. 21-е століття знову б'є століття 20-е
показать весь комментарий
12.03.2023 07:27 Ответить
+12
Алкоголічка московітого МЗС: "Кремль не може повторити сталінський підхід до створення ********* аналога радянського інформбюро для централізованого контролю над внутрішнім інформаційним простором через боротьбу між невизначеними "елітами". А так би хотілось все під контроль.
Та перебийте один одного. Першого заваліть ********. І буде чистий спокій.
показать весь комментарий
12.03.2023 07:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
12.03.2023 06:55 Ответить
Кацапам пох-нах, подменят тощих вобл, главное шобы гармошки и бухло не заканчивались... https://youtu.be/iny3DWUrksU А гомодрил на казлабаде станет. То в морге, лет пять, тянут резину с разморозкой пыни, шобы официально вмуруваты його в стену на главцвынтарi кааZламордии.
показать весь комментарий
12.03.2023 08:43 Ответить
удивительно, что такую стратегическую информацию дал институт, а ну главное управление разведки минобороны Украины... проспали такой важный момент... или булданову не до этого... его продолжает петрушить гогилошваль...
показать весь комментарий
12.03.2023 07:07 Ответить
А як проспали? Не бігають і не кричать, як курка з першим яйцем? Чи як?
показать весь комментарий
12.03.2023 07:37 Ответить
Чому ж , буданов любитель похизуватися на ресурсах смі і поговорити про усе окрім реальності, про яку він навіть не знає.
показать весь комментарий
12.03.2023 08:01 Ответить
Чомусь наш оптимістичний Нострадамус Буданов притих...
показать весь комментарий
12.03.2023 08:29 Ответить
Недавно мені тут "дорікнули": "Буданов же приймав участь у диверсійних операціях на території окупованого Криму! Життям ризикував!" І я уявив цього "пещеного Пончика", в камуфляжі, що переповзає по грязюці лінію фронту!
показать весь комментарий
12.03.2023 08:30 Ответить
Була інформація його життєвих процесів. Простим мав що показати,як розвідник, але потім розміняв свій талант на тік ток.
показать весь комментарий
12.03.2023 09:32 Ответить
А ті "життєві процеси" звідки взяті? Бо у нас Арестович теж колись у "складі розвідгрупи геройствував"
показать весь комментарий
12.03.2023 09:41 Ответить
Читала коменти під анонсами редактора, там був аналіз діяльності розвідника Буданова і шапіто від нього на керівній посаді. Просто дописувачі обмінялися поглядами...
показать весь комментарий
12.03.2023 09:50 Ответить
Коли Вася Сталін злітав у повітря (він служив у полку ППО що прикривав Москву), то у всіх "голова боліла" Бо тоді полк не стільки Москву прикривав, скільки Васю Сталіна Але про це тоді "всі мовчали" дружно!
показать весь комментарий
12.03.2023 10:11 Ответить
Давайте бедемо чесними, тут, наприклад, таких 95%. це мінімум.
показать весь комментарий
12.03.2023 08:30 Ответить
Де? Наприклад? Генерали України на сторінках преси,але вони реальні і дії їх реально відповідають сьогодні. Але аналізи здалеку, з тік ток ,не для розвідки,про яку ніхто не має знати,але їх робота має бути гучною.
показать весь комментарий
12.03.2023 09:43 Ответить
Я про те, що всі пишуть, не володіючи ситуацією. Ви, наприклад, знаєте, де що і як? Ні. Я також. Всі коменти зводяться до "зєля гамно, пєтя також". Чи Ви хочете, щоб тут посекундно викладали перебіг військових подій? Хочете, щоб Буданов розказував про плани операцій? Чи що Ви від них очікуєте? Так цього не буде. Не дивіться тих токерів. Я не дивлюсь. Ніхто правду не скаже. І в цьому істина.
показать весь комментарий
12.03.2023 11:56 Ответить
"Путін значною мірою поступився російським інформаційним простором різноманітним квазінезалежним акторам"... Шо, опять?
показать весь комментарий
12.03.2023 07:09 Ответить
на стєрхах вже не полетить
показать весь комментарий
12.03.2023 07:14 Ответить
Алкоголічка московітого МЗС: "Кремль не може повторити сталінський підхід до створення ********* аналога радянського інформбюро для централізованого контролю над внутрішнім інформаційним простором через боротьбу між невизначеними "елітами". А так би хотілось все під контроль.
Та перебийте один одного. Першого заваліть ********. І буде чистий спокій.
показать весь комментарий
12.03.2023 07:16 Ответить
Все правильно! Бо в Росії не "Совинформбюро" створене, а "Дойче вохеншау"! Та ще й "зразка 1944 року"!
показать весь комментарий
12.03.2023 07:16 Ответить
На замовлення одного старенького, який в інтернеті мало що розумів, я робив йому добірку "Дойчен Вохеншау". Все, що знайшов приблизно 4-5 годин. Та й сам надивився. Враження сильне, наче я це вже багато разів бачив. Дивився, і із запізненням зрозумів, звідки виросли ноги у радянської офіційної пропаганди.
показать весь комментарий
12.03.2023 07:34 Ответить
Так вони ж один одного "копіювали"! У архітектурі у створенні концтаборів медіапросторі (і "културі" взагалі) "Сталінський стиль" в архітектурі - копія "шедеврів" Альберта Шпеєра Концтабори у їх "класичному" зразку - творіння ОГПУ (не для образи (в основному) - радянськими євреями) Ну а Взвейтесь кострами синие ночи" - це "Марш солдат" з опери Гуно "Фауст" Та й вся пропаганда - невідомо "хто у кого вчився"!
показать весь комментарий
12.03.2023 07:55 Ответить
Свого часу документальний фільм Михайла Ромма "Звичайний Фашизм"(1966) був на межі заборони. На екрани його випустили лише після розширеного голосування в Політбюро, де "за" було на один голос більше, ніж "проти".
А головний ідеолог СРСР Михайло Суслов поставив режиссеру одне питання:
- "За что вы НАС(!!!) так не любите?"
показать весь комментарий
12.03.2023 08:08 Ответить
А ти думаєш - ЧОМУ в СРСР "пресували" саме "думаючих"? Бо ті відразу проводили аналогію між нацистською Німеччиною та СРСР Недарма було кимось сказано: "СРСР не переміг нацизм Він його "усиновив"!"
показать весь комментарий
12.03.2023 08:34 Ответить
По поводу концлагерей ещё большой вопрос кто кого копировал.....
показать весь комментарий
12.03.2023 08:57 Ответить
Солове́цкий ла́герь осо́бого назначе́ния (СЛОН, «Соловки́») - первый и до 1929 года единственный в https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%A1%D0%A1%D0%A0 СССР https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9_%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D1%80%D1%8C исправительно-трудовой лагерь на территории https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%86%D0%BA%D0%B8%D0%B5_%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0 Соловецких островов , действовавший в 1920-1930-х годах. Был создан для изоляции, трудового использования и перевоспитания особо опасных политических и уголовных преступников
Гітлера тоді до владних кабінетів ще й не допускали!
показать весь комментарий
12.03.2023 09:21 Ответить
До речі, Совінформбюро було на диво більш інформативним, ніж повідомлення нашого ГШ. Ті хоч казали типу "Наши войска оставили город...", або звільнили. У наших - орки атакують (?) на стількох напрямках, обстрілюють такі-то населенні пункти - ні про що...А результати? А наші взагалі не атакують?
показать весь комментарий
12.03.2023 08:36 Ответить
Сміяться у якому місці? Совінформбюро повідомляло про відступи та здачу міст з запізненням від кількох днів до тижня А про оточення військ та їх здачу в полон - взагалі мовчали
показать весь комментарий
12.03.2023 08:48 Ответить
Ви слухали сам? Чи так думаєте?
А у нас Солєдар орки вже взяли?
показать весь комментарий
12.03.2023 08:56 Ответить
Так Совінформбюро теж повідомляло лише про втрату обласних центрів!
показать весь комментарий
12.03.2023 09:24 Ответить
Вибачте,що відволікаю від дискусії, але учора було тут від Сирського, з під Бахмут про трохи планів на завтра. Якби ЗСУ стояли на місці, то фронт проходив би десь в іншому напрямку. Повторюсь, 67 дохликів не з неба упали тільки за одну атаку.
показать весь комментарий
12.03.2023 09:47 Ответить
"Часто говорят, что полицейский режим Путина держится в первую очередь на страхе. Действительно, президентское окружение, скорее всего, боится как политических репрессий, так и просто отставки, если занимает официальные посты. В мафиозной системе, которую построил Путин, потеря должности чаще всего приводит к мгновенной потере капиталов.

По той же причине ближайшее окружение российского президента боится соседа по "даче" на Рублевке больше, чем солдат НАТО. Те хотя бы предадут его суду, а в конфликте с соседом есть шанс оказаться закопанным под общим забором. Все знают, из какого малинового пиджака "братков" из 1990-х выросла значительная часть российской так называемой "элиты".


Путин открыто продемонстрировал, что больше всего боится вовсе не народных бунтов, для которых у него есть многочисленные репрессивные органы, а как раз раскола элит. Продемонстрировал, что многое о нем понимает и старается не допустить любой ценой.

Несмотря на дыры в бюджете, которые только разрастаются в 2023 году, российский лидер демонстративно благословляет массовое воровство, отменив значительную часть антикоррупционного законодательства. "

DW


показать весь комментарий
12.03.2023 07:23 Ответить
Московітий *ідер? Звучить.
показать весь комментарий
12.03.2023 07:33 Ответить
І бунтів боїться, бо при житті ху#ла було КГЧП та розстріл Білого дома після санкцій США за Афганістан.
показать весь комментарий
12.03.2023 07:57 Ответить
Незважаючи на всі попередні іронічні коментарі, з висновком інституту я цілком погоджуюсь.
Путін втрачає контроль за внутрішнім російським інформпростором.
Просто через свою некомпетенцію.
Він та його найближче оточення, так звані "лейтенанти брежнєвського часу", не розуміють і не приймають ******** інформтехнологій. Перше, що йому спадає на думку - "Заборонити!", за аналогією з глушінням "голосів" у 70-ті. Але якщо і тоді "голоси" пробивалися, то що говорити про сьогоднішній інтернет. Вони той інтернет хочуть заборонити, а це все одно, що ганчірками затикати дірки в будинку під час повені. Не тут, то там проб'ється.
Його ручні засоби масової інформації видають на екрані "успіх", а інші джерела показують повний провал. Ось і путін розводить руки - розуміє, що й тут програв, а зробити нічого не може. 21-е століття знову б'є століття 20-е
показать весь комментарий
12.03.2023 07:27 Ответить
Ви трішки не про те. Мова йде про своїх, доморощених пропагандонів, які почали лупити врізнобій і не співати під дудку ху~ла, а не про інтернет. Хоча я щось цього й не бачу. Мабуть тому, що не дивлюся.
показать весь комментарий
12.03.2023 07:42 Ответить
"Вони той інтернет хочуть заборонити"
Так то ж ніякий не Інтернет, а Чєбурнєт. Інтернетом московити не користуються принципово, бо від нього їм шаблон рве на друзки. Тому всі орчині бурлєнія говн відбуваються виключно в межах Чєбурнєту.
показать весь комментарий
12.03.2023 07:43 Ответить
- Чем отличалась антисоветская пропаганда от антироссийской?

- Раньше звиздели на кухне, теперь - в интернете.
показать весь комментарий
12.03.2023 07:59 Ответить
В росіян ще купа є прикольної зброї… https://youtu.be/qNy3FS-qkuA https://youtu.be/qNy3FS-qkuA



війна триватиме
показать весь комментарий
12.03.2023 07:44 Ответить
З дивгуном газ-51, який був розроблений на базі Dodge series D5 1937 року і випуск якого було припинено у 1975 році
показать весь комментарий
12.03.2023 07:52 Ответить
Анекдот "російський інфопростір". Цей інфопростір заповнений сволотами, рашистськими звірями, українофобами і людожерами. Приміром як прихожан та гіркін. Усі ці зливні бачки корисні для *****, їх об'єднує рашизм, шовінізм та імперіалізм. А якесь невдоволення чи втрата контролю - це як зграя щурів які не можуть розділити , вже тепер маленький, шматок сиру. Не тіштеся
показать весь комментарий
12.03.2023 07:45 Ответить
Вже не корисні. Бо після початку мобілізації і могилізації, яка не заствавила себе чекати по росії позникали вже літери Z. Z-бидло вірило пропаганді до тих пір, доки не зрозуміло, що прийдеться платити власними життями і тепер воно лише тікає до Казахстану, ховається від мобілізації, а на Україні лише бунтує та тікає з полю бою.
показать весь комментарий
12.03.2023 07:55 Ответить
Може досить в кожній темі про те як вони тікають? Я розумію, що ти вражений якимсь відео з ниючими чмобіками, і чомусь вирішив що кругом так.

Ти ***** таким чином применшуєш зусилля наших воїнів, які за рахунок часто виключно характеру стримують п*дарів.
Гинуть найкращі, так м'ясорубка, так перемелюють - але не тому що чмобікі тікають і воювати на хочуть, а тому що наші воїни зі сталі.
показать весь комментарий
12.03.2023 09:06 Ответить
Я ні в якому разі не применшую знищення смертників вагнера - 30 тисяч вагнерівців лише у Бахмуті це чудовий результат. І як можна применшити величезну заслугу, що їх було знищена лише з втратами 1 до 5 на нашу користь. А чмобіки як бунтували, відмовляючись в атаку, та і бунтують зараз і такають, почитай свіжі новини. І топові західні ЗМІ підтверджують, що бої ідуть саме зі смертникам-вагнерівцями, а чмобіки майже не беруть у них участь, бо вже місяць ніжно не може заставити їх наступати
показать весь комментарий
12.03.2023 09:18 Ответить
Слухай, тим відео, розмовам, радіо перехватам де «всі» ниють і не хочуть воювати скоро рік. тому я не збираюся на них звертати увагу. Війна триває, на Бахмутському (і інших) напрямкувчора легше не стало.
показать весь комментарий
12.03.2023 09:40 Ответить
Не рік тому, а і за останній час і на Цензорі новини це підтверджують. Війна то 8 років триває, а ось весняний наступ видихається тільки так, бо вже добивають решту смертників і західні джерела підтверджують, що ворог вичерпує наступальний потенціал.
показать весь комментарий
12.03.2023 09:56 Ответить
Повторюсь, відео таким вже майже рік, вивчай.
Що до іншого, це відбувається не через те що якісь кацапи там про щось ниють і не хочуть воювати, а через те, що наші воїни дають їм потужну відсіч. Ціною власних життів також
показать весь комментарий
12.03.2023 10:10 Ответить
Вивчай краще Цензор - і побачиш такі відоси і в цьому році. Одне іншому не заважає - наші воїни утворюють м'ясоробку смертникам і їх відсіч набагато потужніша, ніш ми собі уявляємо - бо на одного ворого 200-го чи 300 сотні 500х, тобто наші воїни деморалізують більшість ворога. Коли смертники неодмінно закінчаться, героїзм наших воїнів призведе до того, що окупанті будуть вибиті як з Бахмуту, так з Криму та Донеччини і саме тоді ми і побачимо найбільше досягнення наших воїнів, а зараз лише треба стійксть, щоб вже добити решту смертників
показать весь комментарий
12.03.2023 10:28 Ответить
Тринда ти упоротий, третій раз - цим відео майже рік (мається на увазі що з крітня 2022 періодично з'являються такі відео, що не впливає на перебіг війни). Ти пишеш очевидні речі. Звісно, коли ми їх всіх вб'ємо, ми переможемо. Але запам'ятай - вб'ємо, а не налякаємо.
І вбивати їх в таких кількостях дуже складно. І дорогог нам вартує…
показать весь комментарий
12.03.2023 10:51 Ответить
Я тобі в сотий раз кажу саме про відео на Цензорі, зняте вже під час цьогорічного весняного наступу. Кого вб'ємо, кого і налякаємо і він краще сяде до в'язниці, ніж піде на вірну смерть - одне іншому не заважає. А влаштувавши м'ясорубку ми переконали чмобіків, що їм прийдеться платити життям і головне, що це працює
показать весь комментарий
12.03.2023 10:56 Ответить
Ділять шкуру не вбитого ведмедя -- може номер проиде -- а може путя спецом наблюдає шоб потім накрити .
показать весь комментарий
12.03.2023 07:57 Ответить
Він, Путлер, втрачає той контроль уже років 25, а кінця- краю втраті контролю не видно!
Не тіштеся, уб'ють на сходах власного будинку десяток відступників і всі співатимуть славу путлеру!
показать весь комментарий
12.03.2023 07:59 Ответить
Ой, я вас умоляю! Если надо будет, путлер создаст свой "федеральный телемарафон", что нашему "единому телемрафону" и не снилось!
В стране рабов гайки можно закручивать даже, когда сорвана резьба......
показать весь комментарий
12.03.2023 08:03 Ответить
Это кацапвброс, шобы лохи велись-самоуспокаивались... Если бы элиты промеж собов буйствовали, пыню эта кремлядь давно бы грохнула... Кремлядь - это все те же совко терпилы проторевшие свой путь наверх, по трупам и под общим порывом чувства локтя в покрывательстве (в бизнесе) и рабским повиновением лучезарному недопалку, который является гарантом их бизнеса . Пусть даже потрепаного войной, но бизнеса. Ведь кацапбизнес не прекратил выполнять функцию своей основной первой производной - обдиралово пересiчного лаптеунта. Тобто, без пыни и лаптеунтов, для покорной ватной кремляди с позицией моя хата с краю , внутреннее обдиралово(навар) - невозможны.
показать весь комментарий
12.03.2023 08:19 Ответить
Тут ти неправий! Гризня є! Бо ота "пацючня" відчула, що потрапила в западню, з якої немає виходу Колись вчені проводили серію експериментів з реакції пацюків на стресові ситуації: поміщали зграю у закритий простір і заливали водою чи впливали вогнем, струмом та іншими смертельно небезпечними подразниками І при виникненні паніки (від неможливості запобігти загрозі) пацюки часто починали кидаться один на одного та кусаться!
показать весь комментарий
12.03.2023 08:43 Ответить
показать весь комментарий
12.03.2023 09:17 Ответить
А в нас тим часом власний клон хутіна змушує сбу стежити що ж Порошенко передає в армію і кому
показать весь комментарий
12.03.2023 08:25 Ответить
Правильно - власный клоун муйлуши.
показать весь комментарий
12.03.2023 08:38 Ответить
Температура по кремлевской палате повышается - царь скажи, царь сказал. А царь молчит. Уже идут вопли -царь то ненастоящий. И бьются в припадках ПОЦиенты всех палат. Как там у одной певуньи - толи еще будет, ой йо йой.
показать весь комментарий
12.03.2023 08:52 Ответить
Знову маячня від ISW, посилатися на захарову, як джерело правди? Вершина тупості.

Кремль, як система, і особисто путін працюють із інфопростором талановито, машина Геббельса просто дитяча іграшка в порівнянні із машиною пропаганди та впливу Кремля. Свідчення війна, відсутність масових протестів на росії, маргіналізація противників режиму.

Щоб описати, все що там відбувається треба писані цілий день...просто певні моменти.

Ну, наприклад. Про парадокси про підтримку війни. Якщо в лоб запитувати росіян - чи вони підтримують спецоперацію (це по путінськи так війна називається) то відповідь буде 80% так.
Якщо подивитися на ці 80%, то 10-15% це переважна більшість адмінресурс (це є і в Україні, коли проблеми із виборами). Що цікаво, це не активні імперці - соціальна страта чинаовники, суді, прокурори. В цих 10-15% є справжні імперці до 3%...які самі представляють небезпеку для путіна)) Тоу добровільний рух на росії провалений, тому могілізація 21.09.22, тому армія зеків пригожина.

Ще цікавіше. 60-65% більшості з 80%, що підтримують війну. Классика - все не так. однозначно. Якщо в цій страті задавати питання про війну через особисті проблеми -вони проти війни. Як парадокс? Тому на росії масова еміграція від війни. В цих старатах почалося бродіння - зростає активність. Два фактори - ЗСУ працює, санкції діють (тільки не там де очікувалося -ефективно). Якби ЄС не експортував продукти на росію в 52 млрд...вони були би ще ефективніші, якщо врахувати рівні доходів більшості росіян.

Як спрацьовує в них могілізація. Формула Михалкова - Сизий ( випити та відключитись від реальності), вобла ( щось подувати - думають тільки про сьогодні), ну так треба (виконувати любі накази влади). Це соціальний портрет могилізованих на росії - це тяжко назвати людьми, це орки. Вони навіть не громадяни, які "кають" свої права.

Як це добився Кремль. Інфопростір побудований ін інформаційних бульбашках. Кожній страті свою інфобульбашка...через ряд експердів, лом-ів ітд, псевдополітиканів.

Чому
показать весь комментарий
12.03.2023 09:37 Ответить
Як працює Кремль...на Заході на еміграцію - на хороших русскіх.
Недавно було розслідування ФБК Навального, про вплив корупції на вибори на росії, та зокрема в Москві, через електроне голосування. Мало того, воно показує як тпер під час війни Кремль фінансує впливи...вливання грошей йде через особисті рахунки нібито ліберальних журналістів.

Черная касса. Как Симоньян, Венедиктов и Собчак получают миллионы от Собянина. (https://www.youtube.com/watch?v=fi7dTdYA8D0)
Ось - нібито ліберальних журналістів Венедиктов. Схема "наш район"-"дилетант"-"эхо\живий гвоздь". Сайт "эхо\живий гвоздь" працює...в Берліні.

Як працює Кремль...на Заході на еміграцію - у відповідь "венедитов" запускає лист підписантів за зняття санкцій проти рос. олігархів "Альфа груп" Фрідман (знайомий в Україні "демократ"?)) як дискредитацію ФБК. У ФБК є список осіб, як і мають бути під санціями Заходу, там є Фрідман.
Лист "венедиктова" цікавий ще тим, що в ньому група осіб, які захищали венедиктова від звинувачень ФБК. Лист дуже цікавий по прізвищах... Тобто венедиктов просто інструмент, листом він б'є по своїх захисниках. Лист "венедіктов" міг отримати тільки від Фрідмана... Хто міг заставити Фрідмана дати лист венедіктову, що дискредитує ФБК, ліберлів підписантів, самого Фрідмана? Відповідь очевивдна - Кремль, путін. За цей лист путін дозволяє фрідману вивести свої гроші за кордон...як брудні. Геніальний хід путіна всю еміграцію в лайно самодискредитації.

Ну а як проявила в цій історії журналістика від України - Ганапольський ( який телеканал нагадайте?) - Стрим с Матвеем Ганапольским. Грузинская победа, Битва за Бахмут, Венедиктов выбивает Волкова (https://www.youtube.com/watch?v=jbq-vS7pr10) По кожній темі у ганапольского погляди змінюється на протилежні по критеріях оцінки)) Це ті самі інфобульбашки.

Ще цікаво, як це освітлює Захід.

(https://www.youtube.com/watch?v=cLuHRXTRy4Q https://www.youtube.com/watch?v=cLuHRXTRy4Q) Подкаст «Цитаты Свободы»

Проста какофонія. Оцінки на фактах змішані із оцінками від людей, не приведені чіткі параметри (границі) по особистим звязкам, які пояснюють чому одні захищають "венедитова", іншы ні. В розслідуванні ФБК,венедіктов йде в одному ряду із Симоньян та Собчак(пропагандистів Кремля), але питання чи венедиктов та "Эхо\живий гвоздь" пропагандисти не ставиться. Тобто стандарти журналістики на Заході просто попадають в пастку інфобульбашок Кремля. Ось така картина.
На Заході не доходить, що інфовійну вони вже програли 24.02.22. Ну наприклад NYT рахує Собчак борцем із режиму путіна, феєрично.

Сам ФБК та його ресурси вже тиждень під атаками тролів Кремля...

Ще в тому році було ясно, що потрібна Нова інфополітика, нові ЗМІ як в Україні так і для російн в еміграції, щоб знищувати інфобульбашки.
Так так, для України - головні змісти війни формує українське суспільство. Наприкад хороші росіяни взагалі не розуміють, що відбувається в Україні. Контрпропаганда може бути ефетивна в таких умовах? Не кажучи формування впливу на російське суспільство, яке в інфо ПТРС знаходиться.
показать весь комментарий
12.03.2023 10:10 Ответить
В цій історії, розслідування ФБК по венедіктову та симоньян з собчак та "листом венедіктова" від путіна, Ганапольский захищає венедіктова та "эхо\живий гвоздь", факту корупційної схеми фінансування "эхо\живий гвоздь" в нього немає...тому що не доказано судом))

Здається, що відбувається в інфопросторі України та Заходу ще не починалися.
показать весь комментарий
12.03.2023 10:48 Ответить
Історією розслідування ФБК та "листом венедіктова" від путіна можна підколоти розвідку...Британії Мі-6)) ФБК постійно тролі Кремля звинувачують в роботі на Мі-6. Серія проколів ФБК про примітивності оцінки ситуації, неоднозначних інтерв'ю свідчать, що Мі-6 і не "пахне". Скоро можна очікувати анекдоти про Мі-6 та ФБК))
показать весь комментарий
12.03.2023 11:03 Ответить
Соловьинформбюро
показать весь комментарий
12.03.2023 09:42 Ответить