3783 посетителя онлайн
1 931 43

Президент Чехии Павел поддержал вступление Украины в НАТО после завершения войны

павел,петр

Президент Чехии Петр Павел во время встречи с генеральным секретарем НАТО Йенсом Столтенбергом заявил, что поддерживает вступление Украины в Альянс.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Ceske Noviny.

Как отметил Павел, союзники по НАТО должны поддерживать Украину в долгосрочной перспективе на пути к прекращению войны и послевоенной реконструкции. Кроме этого, Украина должна стать членом НАТО.

"Я рад, что мы все понимаем, что нет другого выхода, кроме как поддержать Украину. Альтернативой является успех России, который означал бы для нас гораздо больше проблем и, возможно, даже более серьезных, чем мы имеем сегодня", - заявил чешский президент.

Топ комментарии
+10
смотря что считать окончанием войны. А то можно оказаться в положении Японии.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:01 Ответить
+5
Ти абсолютно не розумієш статуту НАТО - це оборонний альянс , якщо почнеться двіж за Тайвань то США самі справляться
показать весь комментарий
19.04.2023 20:38 Ответить
+3
Тоді це буде "успіхом росії", як сказав Павел.
Та й вихід на кордони 1991-го року буде лише частиною перемоги. Допоки московія існує в тому вигляді, який є зараз, спокою нам не буде і НАТО буде "тримати двері відчиненими", але дорогу до тих "діерей" постійно будуть подовжувати... Особливо з такою владою - друга Угорщина їм в ал'янсі не потрібна.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
смотря что считать окончанием войны. А то можно оказаться в положении Японии.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:01 Ответить
Тоді це буде "успіхом росії", як сказав Павел.
Та й вихід на кордони 1991-го року буде лише частиною перемоги. Допоки московія існує в тому вигляді, який є зараз, спокою нам не буде і НАТО буде "тримати двері відчиненими", але дорогу до тих "діерей" постійно будуть подовжувати... Особливо з такою владою - друга Угорщина їм в ал'янсі не потрібна.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:07 Ответить
згоден з усім, крім порівняння з Угорщіною.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:25 Ответить
а це уже вдале порівняння. не скажу як на сьогодні, але до 2022 р. було більш ніж реально перемога опзж, або бойка, наприклад, і все - розворот на 180 градусів в сторону рашки. Так як яник зробив з ассоціацією в ЄС. Країни НАТО цього насправді дуже лякались.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:34 Ответить
Таке порівняння доволі логічне, з огляду на "сайтісь па сєрєдінє", "мір в очах путіна", "проста пєрєстать стрєлять" до вторгнення і "мирний план" від ЗЕ, в якому ані слова про вступ до НАТО, вже після. А коли врахувати дії Банкової та Грушевського в останні 15 місяців, то це майже стовідсоткова вірогідність.
Але є відмінність - Майдан. Після відміни воєнного стану, при продовженні такої внутрішньої політики дєрьмаківцями, він відбудеться. І дуже сподіваюсь, що цим дєрьмаківцям не пощастить так, як шапкокраду.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:50 Ответить
Поясню: "сайтІсь пасєредінє" - воно не Україна. Не треба перемішувати країну рівномірно з лайном.
показать весь комментарий
19.04.2023 22:13 Ответить
Згоден, але ВОНО є, на жаль, обличчам держави на міжнародній арені. До того ж посли призначаються семе цим пустим місцем (бєнядіктова, "сексологиня" та інші). Тому, цілком імовірно, що сприйняття України у ЄС чи НАТО буде наближатися до сприйняття теперешньої Угорщини...
показать весь комментарий
19.04.2023 22:28 Ответить
ми не в ЄС, і не в НАТО, тому нас там поки що ніяк не сприймають.
показать весь комментарий
19.04.2023 22:33 Ответить
Друзі, така думка. Зараз ми боремось проти кацапів, одвічного нашого ворога. Дасть Бог, переможемо. Нас возьмуть до НАТО, все, як ми бажали. Але ж потім такі вороги будуть по всьому світу, і зараз вже маячить війна НАТО з китаєм, і нас як члена альянсу знову кинуть в бій.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:12 Ответить
Ти абсолютно не розумієш статуту НАТО - це оборонний альянс , якщо почнеться двіж за Тайвань то США самі справляться
показать весь комментарий
19.04.2023 20:38 Ответить
напад китаю на США включить статтю 5. Я добре розумію стату НАТО, і булоб справедливо захищати альянс, якби він в повній мірі захистив нас.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:48 Ответить
Тайвань не є частиною США. То ж до чого тут "напад на США" і 5 стаття?
показать весь комментарий
19.04.2023 20:53 Ответить
якщо США підтримають Тайвань, китай з великою ймовірністю нанесе удари по США (це літаки, флот, або навіть по військових базах). дойшло?
показать весь комментарий
19.04.2023 20:57 Ответить
не плутай воювати за Тайвань і атакувати територію ядерної держави , там і НАТО нахєр не треба буде
показать весь комментарий
19.04.2023 21:08 Ответить
Товарообіг Китаю та США становить сотні мільярдів доларів. При занепаді китайської економіки після КОВІДу та проблеми в їх економіці через війну в Україні - то постріл собі навіть не в ногу. Хоч китайці й комуністи, але не совкові дибілоїди з манією величі.
Дійшло? (с)

До речі: а чого Іран та Палестина не нападають на США, якщо США підтримують Ізраїль?
показать весь комментарий
19.04.2023 21:11 Ответить
і іменно для торгівлі Сінь-пінь наказав своїм генералам воювати безстрашно, і збільшив в рази військовий бюджет. євреї теж колись вважали, що в них товарообіг і вони ж такі корисні гітлеру, та чим все закінчилось.
показать весь комментарий
19.04.2023 21:22 Ответить
По-перше, при Гітлері у євреїв не було своєї держави, на яку б вони нападали. Тому таке порівняння - пук в калюжу.
По-друге, підготовка до війни сприяє виробництву (тобто створенню нових робочих місць) і, як наслідок, збільшення надходження до бюджету за рахунок податків. Єдиний недолік - ресурси, але з таким сировинним придатком, як Сибір, це перестає бути проблемою.
По-третє: озброєння Китаю, особливо ВМС, базується на старих радянських розробках. Історія флагмана ЧФ, скоріш за все, наштовхнула Китай на думку про модернізацію і флоту, і авіації, і наземних сил.
Ну і вчетвертих, Сі наказав не "воювати безстрашно" (то вже під час війни), а готуватися до війни.

США, до речі, теж модернізуються, нарощують виробництво зброї (і не вся вона для України, країн НАТО чи ЄС), розробляють стратегію протистояння з Китаєм...
Але є різниця в потужностях та союзниках... Час покаже.
показать весь комментарий
19.04.2023 22:04 Ответить
Ну це смішно, за напад Китаю на США. На США окрім іншопланетян, нікому не підсилу напасти.В США всі роди військ сильніші. В тому числі ядерні сили.
показать весь комментарий
19.04.2023 21:14 Ответить
Хто зна, як працюють мізки диктаторів, Сі до речі вже в їх строю. Може їм моча в голову б'є, а може манія величі.
показать весь комментарий
19.04.2023 21:31 Ответить
Китайці комуністи,але економіка там капіталістична.Якщо навіть і нападуть,то одразу флот їхні потоне,а літаки впадуть.
показать весь комментарий
19.04.2023 22:14 Ответить
Завершение войны = распад расии. Какой сенс тогда вступать в НАТО?
показать весь комментарий
19.04.2023 20:16 Ответить
вірно, свого ворога ми здолаємо. а тоді ще й їхніх ворогів долати.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:26 Ответить
не неси маячню , хто нападав на НАТО ?
показать весь комментарий
19.04.2023 20:39 Ответить
завжди щось бува в перший раз.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:59 Ответить
По сути ничего нового. Все как и говорили несколько лет назад. Поддерживать вступление в НАТО будут, но когда примут неизвестно. Как бы, мы вас ждем, но не приглашаем.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:22 Ответить
Для вступу у НАТО треба виконати вимоги щодо членства. Україна зараз не відповідає по ряду вимог щодо вступу.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:42 Ответить
І які ж це вимоги, наприклад???
показать весь комментарий
19.04.2023 20:48 Ответить
Ну наприклад, на території країни не має бути військових конфліктів.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:53 Ответить
В якому документі це прописано?
показать весь комментарий
19.04.2023 21:01 Ответить
https://www.nato.int/cps/en/natolive/topics_49212.htm
показать весь комментарий
19.04.2023 21:05 Ответить
Стаття 10

Сторони можуть за одностайною згодою запросити приєднатися до цього Договору будь-яку іншу європейську державу, здатну втілювати у життя принципи цього Договору і сприяти безпеці у Північноатлантичному регіоні. Будь-яка запрошена таким чином держава може стати Стороною у цьому Договорі шляхом передачі свого документа про приєднання на збереження урядові Сполучених Штатів Америки. Уряд Сполучених Штатів Америки повідомить кожну із Сторін про депонування у нього кожного такого документа про приєднання.
показать весь комментарий
19.04.2023 21:32 Ответить
В Україні немає військових конфліктів. Є агресія зі сторони іншої держави! З твоєї логіки випливає, що НАТО створене щоб в пасочки гратися у пісочниці?! Туреччина і Греція члени НАТО, але вони перебувають у стані замороженого конфлікту за Кіпр! І що, це якось впливає на їхню участь у НАТО?
показать весь комментарий
19.04.2023 21:19 Ответить
В 2008 году Украине отказали и те, кто отказал назвали это решение правильным. У вас есть уверенность, что все изменилось и будет так, как вы хотите? Лично у меня этого нет. Хотелось бы конечно, но наверное не все зависит от наших желаний и хотелок.
показать весь комментарий
19.04.2023 20:54 Ответить
Відкрий соцопитування у 2008-му році. Цікава картина намалюється у тебе в мізках.
І не буде бажання тролити меркельшу за її відмову від нашого членства в НАТО.
показать весь комментарий
19.04.2023 21:01 Ответить
Я в отличии от такого как ты, не хожу вверх ногами. Мне твои соцопросы до лампочки. Есть реальность, и эта реальность, не твои нарисованные соцопросы.
показать весь комментарий
19.04.2023 21:06 Ответить
Тобі було слід написати наступне: "навідміну від тебе, я не користуюся мізками, я інфантильний ідіот, і мені подавай тільки те, що я хочу почути і побачити".
показать весь комментарий
19.04.2023 21:09 Ответить
В НАТО не принимают, бо не хотят воевать за Украину. А примут только тогда, когда воевать с рашей не будет нужды. А этобудет толькотогда, когда раши не будет.
А когда раши не будет - НАТО нах не нужна.
показать весь комментарий
20.04.2023 01:20 Ответить
Не верю.
показать весь комментарий
19.04.2023 21:09 Ответить
Закінчення війни буде лише у випадку військового і економічного колапсу Росії. Усе інше це маячня! Росія ніколи не змириться з поразкою від України. Павел що цього не розуміє?! Дуже добре розуміє, що яка б домога не надходила від заходу, потенціалу України не вистачить для реалізації цієї мети. Краще б готувались разом з українцями воювати з Росією в купі з Китаєм, а не базікали усіляку дурню.
показать весь комментарий
19.04.2023 21:11 Ответить
Павел вже показав ху він.
показать весь комментарий
19.04.2023 21:11 Ответить
Дурня. Вступати треба зараз , доки Україна і НАТО разом виступають проти ***** .

щось Павел проросійські тезі просувае. ЦІКАВЕ , хто в нього у помічниках бігае - може якийсь завербований агент а може і ціла куча , бо кацапе давно приділяють увагу Чехії і скупляють їх виробництва, отелі і нерухомість . Наприклад , Карлови Вари вони скупили майже на 50% .

І ось попередний міністр оборони України, якого Гриценко видергнув із КАРЛОВИХ Вар для слуг народу , НАКОЇВ БАГАТО ДЛЯ РАЗВАЛУ АРМІЇ УКРАЇНИ
показать весь комментарий
20.04.2023 07:19 Ответить