10695 посетителей онлайн

Рада признала рашизм государственной идеологией РФ

рашизм

Верховная Рада официально признала рашизм государственной идеологией России.

Об этом сообщил нардеп Алексей Гончаренко, передает Цензор.НЕТ.

"Верховная Рада официально признала рашизм государственной идеологией России и призвала ООН, ЕС, правительства демократических стран поддержать осуждение политики рашизма.

Соответствующее заявление сегодня поддержал 281 народный депутат, говорится в сообщении.

Так, в заявлении Рада обращается в Организацию Объединенных Наций, Европейский Парламент, Парламентскую Ассамблею Совета Европы, Парламентскую Ассамблею ОБСЕ, Парламентскую Ассамблею НАТО, правительства и парламенты иностранных государств с призывом поддержать осуждение идеологии, политики и практики рашизма.

Рада признала рашизм государственной идеологией РФ 01

Топ комментарии
+13
навіть не знаю...

звучить все правильно але ж...

це все лише пусті слова.

переливання з пустого в порожнє.

як засудження на стонаццять років когось там без присутности підсудного на лаві суду.

це більше схоже на імітацію бурхливої діяльности.

а тим часом ми вже відстаємо в царині безпілотників - російські шахеди не мають у нас відповідника а російські ланцети переважають наші відповідники масовістю.

зате ми прийняли чергову пустопорожню постанову у воєнний час, нуачо.
показать весь комментарий
02.05.2023 16:22 Ответить
+12
А 57 всетаки не підтримали? Гниди прокацаплені!
показать весь комментарий
02.05.2023 16:23 Ответить
+8
Рашизм - це гітлеризм 21-го століття, що спирається на запаси озброєння колишнього срср, ядерну тріаду та природні ресурси Сибіру.
Рашисти з пітьми, намагаючись полонити територію і населення України, прагнуть знищити українську ідентичність.
Рашистська пітьма, воюючи з Україною, готуює наступ на підкорення багатої й розніженої довготривалим миром Європи.
Війна з перемінним успіхом є природнім середовищем для живлення рашистської ідеології, а військовий розгром і поразка - стане її закатом!
показать весь комментарий
02.05.2023 16:47 Ответить
Комментировать
Сортировать:
навіть не знаю...

звучить все правильно але ж...

це все лише пусті слова.

переливання з пустого в порожнє.

як засудження на стонаццять років когось там без присутности підсудного на лаві суду.

це більше схоже на імітацію бурхливої діяльности.

а тим часом ми вже відстаємо в царині безпілотників - російські шахеди не мають у нас відповідника а російські ланцети переважають наші відповідники масовістю.

зате ми прийняли чергову пустопорожню постанову у воєнний час, нуачо.
показать весь комментарий
02.05.2023 16:22 Ответить
А 57 всетаки не підтримали? Гниди прокацаплені!
показать весь комментарий
02.05.2023 16:23 Ответить
не "проти". Відсутні. Дехто і воює.
показать весь комментарий
02.05.2023 17:52 Ответить
Вчи регламент. "Не голосував" це означає, що був присутній, але не голосував. Порахуй скільки ЗА, ПРОТИ і НЕ ГОЛОСУВАВ з кількістю зареєстрованих. Якщо депутат воює то його картка не реєструється при відкритті засідання. А засідання відбувається за кворумом. Короче почитай регламент.
показать весь комментарий
02.05.2023 19:05 Ответить
На момент голосування в залі ВР знаходилось 230 народних депутатів України.

Результати голосування

За - 281

Проти 0

Утримались - 0

Не голосували - 57

В електронній системі "Рада" відключена функція подвійної веріфікації і 10-и секундної фіксації індивідуальних голосувань. Натомість працює стара система двохвилинного врахування натискання кнопки голосування. На практиці це означає, що будь-яка людина може голосувати за будь-кого при вставленій картці для голосування на протязі двох хвилин.
показать весь комментарий
03.05.2023 07:54 Ответить
Якщо було, як ти говориш 230, а ЗА проголосували 281 то звідки взялися ті які не голосували? Не голосувалими можуть бути ті хто зареєструвався та не голосував. Всі інші повинні бути в числі ЗА, ПРОТИ, УТРИМАВСЯ. Звідки взялися 57 ті шо система видала?
показать весь комментарий
03.05.2023 13:43 Ответить
Ні. Це значить хто прийшов на роботу на сесію, зареєструвався, але просто не проголосував
показать весь комментарий
02.05.2023 19:24 Ответить
А де можна почитати визначення цієї ідеології в такому вигляді, в якому воно прийняте Радою?
показать весь комментарий
02.05.2023 16:25 Ответить
Ну якось же виник термін "фашизм". Не з зародження ж Всесвіту він з'явився. Так що на твоїх очах робиться історія.
показать весь комментарий
02.05.2023 16:30 Ответить
Цікаво, як саме визначають саме рашизм. Які специфічні риси у нього? Чим від того ж фашизму відрізняється?
показать весь комментарий
02.05.2023 16:33 Ответить
Десь я пару місяців тому читав обгрунтування рашизму. Відмінностей з фашизмом та нацизмом там небагато. Просто прописано в контексті кацапського свинарника.
показать весь комментарий
02.05.2023 16:37 Ответить
Може тут читав https://blogs.pravda.com.ua/authors/datsuk/624fc6e87bb92/
показать весь комментарий
02.05.2023 19:27 Ответить
Не відрізняється. Рашизм - один з різновидів фашизму.
показать весь комментарий
02.05.2023 16:43 Ответить
От давай тут не кидатись заявами бо режим беніто мусоліні був в сотні раз кращим чим кацапський більше того цей режим ******* зараз в Італії багато населення
показать весь комментарий
02.05.2023 16:48 Ответить
Питання не у тому, що там краще з фашизмів, чи ні, а у тому, що таке фашизм в принципі.
І я ю не використовував би щодо антилюдьских режимів слово "кращий".
показать весь комментарий
02.05.2023 17:08 Ответить
Більшість населення Німеччини також любило режим робітничого націонал- соціалізму. З 1933 по 1945. А потім виявилося, що "Ето фсьо Ґітлєр і SS... Ми нічєво нє зналі, ми випалнялі пріказ".
показать весь комментарий
02.05.2023 17:35 Ответить
Любили звичайно бо антанта після першої світової війни дуже погано повелась з німцями. Хоча сама антанта винна в першій світовій не менше
показать весь комментарий
02.05.2023 18:10 Ответить
"Багато населення" ******** Італії не жили при режимі Беніто Мусоліні або в кращому випадку були в ті роки малими дітьми. Тому вони ******* не власне режим, а розповіді про ті часи. Подібно тому, як "багато населення" ******** України ******* розповіді про "калбасу па два-дватцать і вкуснає мароженає".

Також не слід забувати, що зробило з "дуче" населення, яке "насолоджувалось" його режимом більше 20 років.
показать весь комментарий
02.05.2023 18:22 Ответить
Не населення а комуністичні злочинці тварини це раз друге в 60-70 роках в Італії фашизм був дуже популярний і бачив інтерв'ю і читав з цих років людей які жили при дучче
показать весь комментарий
02.05.2023 20:44 Ответить
Нацизм + фашизм = раШизм .
показать весь комментарий
02.05.2023 20:28 Ответить
Рашизм отличается от фашизма только в плане качества дорог и в плане чистоты улиц: в общем, рашизм - это такая же мерзость, как фашизм, только грязный и вонючий.
показать весь комментарий
03.05.2023 08:04 Ответить
Тут https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/pubFile/1687625
показать весь комментарий
02.05.2023 17:11 Ответить
Спасибі, та вже знайшов.
показать весь комментарий
02.05.2023 17:12 Ответить
Ніде.
показать весь комментарий
02.05.2023 20:06 Ответить
молодці. було б непогано в цілях підтримання цієї ідеї підключити істориків та соціологів щоб було кожному зрозуміло, що рашизм або московизм це історичний вибір цього недолугого народу, який живе століттями в парадигмі ненависті впершу чергу до самого себе та вилазить назовні при нагоді доки його не заспокоять та не загонять назад в його мухосранські ******.
показать весь комментарий
02.05.2023 16:25 Ответить
До цієї новини дуже личить ця.

"Рада провалила
голосування за закон для націоналізації колишнього "Альфа-банку" росіян
Зокрема, прийняття закону підтримали
лише 162 депутати від правлячої фракції "Слуга народу".

"
Погана історія, оскільки прийняття законопроєкту закладено окремим пунктом у меморандумі з МВФ", - зауважив Железняк
показать весь комментарий
02.05.2023 16:32 Ответить
А ось тут з нашою Радою не можу не погодитися! Рашизм за суттю своєю саме і є фашизмом ( не плутати з нацизмом!).Фаши - означає кущ. В даному випадку кущ з ненажерливих політиканів , олігархів та забитого телевізором населення.
показать весь комментарий
02.05.2023 16:38 Ответить
Тут є ньюансик.
Першим з кацапів, хто напав на Київ 1169-го року, був русскій князь Андрєй Боголюбскій "с раскосыми и жадными глазами". І відтоді русня не давала українцям спокою. Це глобальна війна двох світоглядів і менталітетів. Європейського і азійського.
показать весь комментарий
02.05.2023 16:44 Ответить
А хіба не рюрікович Боголюбського породив? Не мономахович започаткував це осине гніздо?
"Русня не давала українцям спокою..." - Це наші пращури були руськими. А потім, завдячуючи Богдану Зіновію Хмельницькому, стали спочатку малоросами. Далі - більше: - раз ми малороси, то кацапи просто зайняли нішу.
показать весь комментарий
02.05.2023 20:43 Ответить
Це скільки років іде війна? А вони тільки зараз роздуплилися?
показать весь комментарий
02.05.2023 16:41 Ответить
Рашизм - це гітлеризм 21-го століття, що спирається на запаси озброєння колишнього срср, ядерну тріаду та природні ресурси Сибіру.
Рашисти з пітьми, намагаючись полонити територію і населення України, прагнуть знищити українську ідентичність.
Рашистська пітьма, воюючи з Україною, готуює наступ на підкорення багатої й розніженої довготривалим миром Європи.
Війна з перемінним успіхом є природнім середовищем для живлення рашистської ідеології, а військовий розгром і поразка - стане її закатом!
показать весь комментарий
02.05.2023 16:47 Ответить
Може, перш ніж радіти краще звернутись до першоджерела?
Голосували за https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/41531 проєкт постанови. Сама постанова ще не прийнята. Ще можуть відкликати або змінити.
Ось тут є http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/radan_gs09/ns_golos?g_id=23028 поіменний перелік тих, хто голосував або не голосував, або був відсутній.
В https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/pubFile/1687625 тексті заяви є перелік характерних ознак рашизму:
- системні порушення прав та основоположних свобод людини;
- культ сили та мілітаризм;
- культ особи очільника та сакралізація інститутів держави;
- самозвеличування Росії та росіян за рахунок насильницького пригнічення та/або заперечення
існування інших народів;
- використання з метою реалізації експансіоністської державної політики практики поширення
серед інших народів російської мови та культури, російської православної церкви, медіа,
політичних та громадських інституцій, пропагування ідей «русского мира»;
- систематичне порушення норм і принципів міжнародного права, суверенних прав інших
держав, їхньої територіальної цілісності та міжнародно визнаних кордонів, недотримання
принципу незастосування та погрози застосування сили;
- створення, фінансування та збройна підтримка незаконних збройних формувань та
сепаратистських рухів на територіях інших суверенних держав, створення та підтримка
терористичних організацій;
- використання заборонених методів ведення війни та системне вчинення воєнних злочинів та
злочинів проти людяності;
- систематична організація та провадження масових вбивств, страт, катувань, депортацій,
створення штучних умов для виникнення голоду та інших видів масового фізичного терору,
геноциду, переслідування з етнічних, національних, релігійних, політичних та інших мотивів;
- регулярне застосування до інших країн практики економічного та енергетичного шантажу;
- регулярне висування погроз у застосуванні проти інших країн ядерної зброї та створення
техногенних катастроф;
показать весь комментарий
02.05.2023 17:06 Ответить
Ну добре. На це витрачено пів дня засідань (ну може менше). декілька днів обговорень. Декілька тижнів праці в комітетах. Якщо це перерахувати в годинах та помножити на зарплатню, що йде з моїх податків, то може краще ці гроші ЗСУ віддати? А інших справ зараз ну нема ж. Ну ще треба день роботи, щоб визначитись, з великої літери чи з малої писати це слово.
показать весь комментарий
02.05.2023 17:46 Ответить
Назвали б російським фашизмом - і всім зрозуміліше і рашистам було б більш болісно!
А рашизм - це коли провалюють націоналізацію фрідманського банку!
показать весь комментарий
02.05.2023 17:54 Ответить
Голодомори - це рашизм?
показать весь комментарий
02.05.2023 17:56 Ответить
Так !
показать весь комментарий
02.05.2023 18:09 Ответить
ну шо тут непонятно -- гитлер ,,собирал ,, земли где живут немцы--- , судеты , австрия --- ***** ,,собирает,, где живут ,,русские,, крым , лугандон , дыныры, запорожская , херсонская --- гитлер здох в бункере, пукин-***** тоже здохнет в бункере --- между этими тварями разницы никакой --- *****=гитлер=фашизм!!!
показать весь комментарий
02.05.2023 17:58 Ответить
Кажуть на Брайтоні живуть росіянє, які не в дупель англійською. Може порадити московитам оголосити Брайтон "ісконно русскою" землею?
показать весь комментарий
02.05.2023 23:03 Ответить

показать весь комментарий
02.05.2023 23:27 Ответить
Народ рашистами ,москалями...окупантами вже давно тих охрестив,а рада чекала((нема куди діватися,визнаємо(((
показать весь комментарий
02.05.2023 18:02 Ответить
Рашизм - це експортний варіант. Росія виникла лише в 1721 році. Тому більш корректним терміном, на мою думку, був би кацапізм. Бо він зародився набагато раніше, за часів боголюбського та невського
показать весь комментарий
02.05.2023 18:15 Ответить
Русизм - это особая форма человеконенавистнической идеологии, основанная на великодержавном шовинизме, полной бездуховности и безнравственности. Отличается от известных форм фашизма, расизма, национализма, особой жестокостью, как к человеку, так и к природе. Принцип действия - уничтожение всего и вся, тактика выжженной земли. Отличается шизофренической формой мании мирового господства. Обладая рабской психологией, паразитирует на ложной истории, на оккупированных территориях и угнетаемых народах. Русизму характерен постоянный политический юридико-правовой и идеологический терроризм." Джохар Дудаев
показать весь комментарий
02.05.2023 18:55 Ответить
вот это поработали работнички
показать весь комментарий
02.05.2023 20:31 Ответить
Як приємно голосувати за те, що не буде мати жодних наслідків!
А от забрати у кацапів Альфа-банк «ета другоє, ві нє панімаєтє».
Просто продажне, лицемірне збіговисько!
показать весь комментарий
02.05.2023 20:48 Ответить
Тут Ви неправі. Банк відберуть хоч завтра. Треба тільки юридично правильно це зробити, а не наскоком. А ось визнати існування такого явища як "рашизм" - це важливе політичне рішення. Фашизм пов'язують з нелюдським режимом Італії, нацизм з нелюдським режимом Німеччини. Якщо світ підтримає і визнає існування рашизму, то будь-який росіянин у світі буде сприйматися як співучасник нелюдського режиму московії.
показать весь комментарий
02.05.2023 23:11 Ответить
Який наскок?!
Парламент не проголосував рішення, яке півроку розглядали та вивчали комітети вр!
показать весь комментарий
03.05.2023 14:57 Ответить

«Мы должны сказать это вслух: рассея - фашистское государство»


Тимоти Снайдер-американский историк, автор книг о фашизме и тоталитаризме.

Вот его текст для The New York Times

https://meduza.io/feature/2022/05/21/my-dolzhny-skazat-eto-vsluh-rossiya-fashistskoe-gosudarstvo


показать весь комментарий
02.05.2023 20:53 Ответить
показать весь комментарий
02.05.2023 22:16 Ответить
Президент Чеченской Республики Ичкерия Джохар Дудаев: «Русизм - это особая форма человеконенавистнической идеологии, основанная на великодержавном шовинизме, полной бездуховности и безнравственности. Отличается от известных форм фашизма, расизма, национализма, особой жестокостью, как к человеку, так и к природе… Принцип действия - уничтожение всего и вся, тактика выжженной земли. Отличается шизофренической формой мании мирового господства. Обладая рабской психологией, паразитирует на ложной истории, на оккупированных территориях и угнетаемых народах. Русизму характерен постоянный политический юридико-правовой и идеологический терроризм».
показать весь комментарий
03.05.2023 06:30 Ответить
Чому не просто фашизм?
показать весь комментарий
03.05.2023 07:19 Ответить
Відкрийте вікіпедію і прочитайте що таке фашизм. Це різновид нацизму скоріше, але більше влучно для росії рашизм
показать весь комментарий
03.05.2023 09:10 Ответить
Де звернення до ООН виключити расею з ради безпеки,тта самої ООН, де вони знаходяться незаконно???
показать весь комментарий
03.05.2023 07:59 Ответить