9868 посетителей онлайн

Украина держит в секрете от союзников детали предстоящего контрнаступления, - Politico

зсу,воїн,захисник,піхота

Власти Украины не делятся с союзниками деталями будущего контрнаступления, чтобы обезопасить себя от возможной утечки информации.

Об этом со ссылкой на двух причасных к вопросам обороны европейских чиновников сообщает Politico, передает Цензор.НЕТ.

Одной из причин секретности, по словам европейских чиновников, их украинские коллеги назвали утечку секретных документов Пентагона, организованную 21-летним американским военным Джеком Тейшейрой.

Издание также цитирует слова украинского депутата, согласившегося говорить на условиях анонимности. Он говорит, что украинские топ-чиновники не делятся планами контрнаступления даже с другими политиками в Киеве.

"В стране есть всего несколько человек, которые знакомы с планом", - сказал он.

Официальный представитель Пентагона при этом заявил, что Киев и Вашингтон обмениваются информацией на том же уровне, что и раньше, и украинцы ничего не пытаются скрыть от США.

Представитель Совета нацбезопасности Белого дома Джон Кирби, комментируя скрытность украинцев, заявил, что "они не обязаны сообщать нам что-нибудь заранее".

"Американские и украинские чиновники поддерживают контакт ежедневно, поэтому Вашингтон часто может о многом догадываться. США продолжают поставлять Украине разведданные в режиме реального времени. Мы сосредоточены не на том, сообщат ли нам заранее. Мы сосредоточены на том, чтобы они имели все необходимое к моменту, когда будут готовы к действиям", - сказал Кирби.

Другие представители администрации Байдена, пишет Politico, утверждают, что Украина никогда не была полностью открыта с США относительно своих военных планов. "Они были скупы на информацию с самого начала", - сказал американский чиновник.

Топ комментарии
+22
Головне - щоб боневтік не знав.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:30 Ответить
+16
А що знає д'єрмак -знають і у ''фсб''.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:36 Ответить
+13
Що знає Боневтік, то знає і д`Єрмак.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
раптово.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:26 Ответить
"З великого грому малий дощ" (Українська народна приказка).
Щось гримить і блискає уже надто довго....
показать весь комментарий
03.05.2023 09:40 Ответить
ми не маємо достатньо інфи щоб зрозуміти чому затягують з контрнаступом.

тому ми самі будемо вигадувати причини - погода, мало гамерика дала зброї, залужний не з тії ноги встав, тощо
показать весь комментарий
03.05.2023 10:13 Ответить
Головне, щоб гора не народила мишу.
показать весь комментарий
03.05.2023 13:50 Ответить
Шов 3 місяць раптового конрнаступу
показать весь комментарий
03.05.2023 10:14 Ответить
Це грамтоно,а то Тейшейри різні у яких комплекс неповноцінності можуть заради підняття своєї самооцінки в ігрових спільнотах злити що завгодно
показать весь комментарий
03.05.2023 09:28 Ответить
Секрет Полішенеля.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:30 Ответить
Головне - щоб боневтік не знав.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:30 Ответить
Що знає Боневтік, то знає і д`Єрмак.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:32 Ответить
А що знає д'єрмак -знають і у ''фсб''.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:36 Ответить
єрмак знає більше (все ж агент з досвідом), а боневтік - це лише буратінка на ниточках, за які смикає єрмак. Буратінка знає і робить лише те, що йому дозволяє ляльковод!
показать весь комментарий
03.05.2023 10:22 Ответить
так він то знає, тому що він дає добро на початок операції
показать весь комментарий
03.05.2023 09:33 Ответить
Ні.
Свме через це Бубина ОПа і намагається "прилаштувати" смотрящих до ЗСУ.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:44 Ответить
Що ні? Він по факту верховний головнокоманждувач? Залужний чи хтось інший не може без його згоди почати будь яку такого рівня операцію, і він точно знає
показать весь комментарий
03.05.2023 09:47 Ответить
Це за законом, яки в Україні не діє.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:51 Ответить
А як армія тоді воює коли немає ніякого підпорядкування і ієрархії? Закони ж не діють, це не армія а зборище аборигенів по твоєму?
показать весь комментарий
03.05.2023 09:56 Ответить
Так складається ,що контрнаступ має бути мов би ШОУ
показать весь комментарий
03.05.2023 09:32 Ответить
"Україна тримає в секреті від союзників деталі майбутнього контрнаступу, - Politico".
По перше,а чи існують вони,ці деталі,на основі чого?
Там би проблему Бахмуту якось пора вже розвязати.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:32 Ответить
так Єрмак же знає! Яка таємниця!?
показать весь комментарий
03.05.2023 09:32 Ответить
Тобто єрмак злиє всю інфу кацапам і контрнаступ буде катастрофою?
показать весь комментарий
03.05.2023 09:34 Ответить
икзектли. операцию по вагнера же слил Елдак с зелей, чо б и контр наступ не слить. тот кто слил один раз, сольет и следующий
показать весь комментарий
03.05.2023 09:37 Ответить
ну значить нам всім ******* тоді,бо якщо контрнаступ буде катастрофою, то союзники уже допомагати як раніше не будуть,і навіть тієї не дуже великої допомоги чекати не слід
показать весь комментарий
03.05.2023 09:39 Ответить
Та хто ж йому скаже.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:48 Ответить
Командування ЗСУ чи верхівка Міноборони, тому що він як верховний головнокомандувач віддає наказ на початок операції і він не може про це не знат
показать весь комментарий
03.05.2023 09:51 Ответить
Есть такая штука как делегирование функций. Типа, ты можешь сказать там починить кран. Но ты не будешь разбираться как его чинить. Вот также и тут. Провести атакующую операцию, а детали тебе знать необзательно.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:02 Ответить
деталі знати і не треба щоб злитит інформацію котрої буде достатньо для того що контрнаступ перетворився катастрофою, звичайно деталей він не знає,але основні нюанси точно знає
показать весь комментарий
03.05.2023 10:03 Ответить
Ну что-то знают, это не спорю.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:04 Ответить
Как бы если мы равняемся на США. Как это происходит в США. К президенту приходит там условный генерал и говорит "мы там собираемся сделать вот то-то и просят одобрить". На этом роль президента заканчивается.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:06 Ответить
В изложении которая ему подается есть основные детали и ньюансы операции, плюс до операции еще нужно подготовиться, а это тренировка войск, укомплектование войск вооружением, беоприпасами,снарядами, это работа разведки которая ведеться в отношении врага и данные ее подаються президенту, чтобы президент не знал что происходит и просто к нему приходили за подписью это смешно, через него проходят разные данные по подготовке, он выдает разные разрешения для разных действий которые будут иметь в будущем значение для операции
показать весь комментарий
03.05.2023 10:40 Ответить
Нет. Никто данные не дает. Только какие-то общие сведения. Вопрос в конкретных сведениях конечно присутствует, но это совсем не то что ты тут написал, что там у Ермака все детали операций.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:45 Ответить
"Нет. Никто данные не дает." --- ну раз ты "авторитетно" заявил что нет,значит нет Тебе виднее, ты ж приближенный к президентам Украины и США и знаешь толк
показать весь комментарий
03.05.2023 11:18 Ответить
Как я написал выше это как у тебя протечка. Ты там вызываешь сантехника. Он там что-то делает. Говорит - вот это там поломалось, надо менять. Варианты что можно сделать. Ты говоришь - давайте это.

Вот так. А не там ты там рассказываешь как использовать дрель или разрешаешь использование отвертки. Тем более ты не даешь ему предписание с какими отвертками приходить.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:49 Ответить
Я уже несколько раз повторил что это понятно что он знает основыне детали,а не ньюансы, без властей тупо полномочиями зсу или минобороны ты не можешь делать те вещи которые нужны для каких либо операций, а это переговоры с оюзниками об поставках тех или других вооружениях, создание контактов между спецслужбами стран для координации и запросов разведданых у них, они в общей картине понимают что будет и как будет, естественно всех ньюансов не знают,но этого вполне достаточно чтобы слить такую информацию и провалить операцию
показать весь комментарий
03.05.2023 11:28 Ответить
Я думаю , він теж не знає.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:36 Ответить
Тобто, якшо би не було витоку документів в штатах ми би поділилися планами з усім світом? Може ще і на затвердження всім країнам НАТО відправити? Так ці плани в нашому випадку навіть керівництву країни протипоказано озвучувати.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:33 Ответить
Ці плани для нашого керівництва протипоказано озвучувати-щоб ініормація не попала у ''фсб''!
показать весь комментарий
03.05.2023 09:38 Ответить
Саме так.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:26 Ответить
Боневтік вже навчився з пістоля стріляти? Поки не навчиться наступу не буде.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:37 Ответить
показать весь комментарий
03.05.2023 09:38 Ответить
Частіше треба показувати,щоби зевиборцям дійшло до голови,кого привели.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:45 Ответить
так вони саме за це і вибрали "артіста" Але спочатку вибрали наркоманів і дебілів у ВР, яка ніколи нормально не працювала, то медіа втирали лопухам думку: таку раду тільки розстрілять. А потім показали кіно, як симпатичний парєнь із прастого народі втілює мрію дебілів про розстріл ради.
Як дешево вас купили, лохторати!
показать весь комментарий
03.05.2023 10:15 Ответить
Безжально косить ... "слуг урода"
показать весь комментарий
03.05.2023 09:46 Ответить
Тоді слуг-депутатів ще не було,а косить він,очевидно, тих,хто зберіг країну після втечі янука: таким був задуманий сюжет серіалу рос.сценариста.
А теперішніх "слуг урода" тримає цим на гачку.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:13 Ответить
були добкіни і ківи, розенблати і димінські, новинські і шуфричі... "і нєсть ім чісла".
показать весь комментарий
03.05.2023 10:18 Ответить
Головне,що Рада зберегла країну.
І що з нею треба зробити(віртуально),якою її треба відобразити в серіалі?
А розстріляти прямо в залі,як антинародну,що і наочно показали через кіно.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:26 Ответить
Головне,щоб про контрнаступ не знав янелох!
показать весь комментарий
03.05.2023 09:39 Ответить
Как говорили древние англосаксы-«Was wissen Zwei, wisst Schwein»,что в переводе звучит-"Что знают Зеленский с Ермаком-знает и свинья русскомирная".
показать весь комментарий
03.05.2023 09:40 Ответить
Якщо це так, то ти можеш сильно не радіти і смайлики не малювати,а збирати чемодани, купувати гідрокостюм,їхати в Закарпаття і через Тису пробувати переплисти в Угорщину, бо скоро за твоєю теорією у тебе вдома будуть буряти
показать весь комментарий
03.05.2023 09:44 Ответить
Носители языка говорят следующее: поговорки "was wissen zwei, das weiss das Schwein" нет и быть не может, т.к. грамматически неправильно (надо: was zwei wissen...). В выражениях типа "kein Schwein war da" итп. оттенок скорее негативный (но не прямое оскорбление, ср. с "ни одна собака не пришла"). В совр. употреблении чаще говорят Sau, чем Schwein (ср. собака/****).
показать весь комментарий
03.05.2023 10:02 Ответить
Спасибо за урок немецкого.А вот с юмором у Вас беда.
показать весь комментарий
03.05.2023 13:39 Ответить
С юмором у меня всё хорошо. Иностранными языками не владею. Разве только русским матерным.
показать весь комментарий
03.05.2023 15:27 Ответить
Якщо не вберегли деталі "оману",чи "вагнергейту",то марно слугам щось заховувати.
Витік скоріше всього,був санкціонованим з боку амерів,для їх же планів.
А щоби амери зливали плани укр.армії-то це з числа найбезглуздіших здогадок.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:42 Ответить
Не верю. Там всё наступление наверняка спланировано американцами, раз уж они дали средства для него. Проведены игры с разными вариантами событий и выбран лучший.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:44 Ответить
Американці повні нулі і в воєнній справі ( якби на них напала РФ і в них було стільки військ, як у нас перед вторгненням, то вони відразу здалися б, їм завжди подавай і десятикратну перевагу в арті, і в літаках, і прямий зв'язок з президентом) так і в оцінюванні ( повний провал в Афганістані, який впав за тиждень, подарувавши маджахедам зброї на мільярди, хоча аналітики США говорили, що влада в Афганістані ще рік протримається.)
показать весь комментарий
03.05.2023 09:55 Ответить
Что ты несешь. Без помощи США Россия давно бы нас уничтожила. Тот кто этого не понимает - идиот.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:57 Ответить
А може і спеціально так несе,щоб сіяти зневагу до США?
показать весь комментарий
03.05.2023 10:05 Ответить
Ну есть люди, которые там считают что американская армия плохая. Очень странное мнение на самом деле, так как они себя показали во всех недавних войнах.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:08 Ответить
Вони так не вважають,в т.ч. сам путін.
Просто "вони" сіють зневагу до армії США методом д-ра Геббельса: чим більша брехня-тим більше в неї повірять.В крайньому разі-щоби хоч трохи повірили.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:20 Ответить
А причому тут помічь і те, що планувальники і аналітики вони нулеві ? як можна було за тиждень просрати те, за що воювали 20 років, в що вклали більше трильйона,і подарувати бородачам зброї на цілу армію ??! як виявилось досить просто ! а тепер плачуть, що допомога Україні їм дорого обходиться !
показать весь комментарий
03.05.2023 10:20 Ответить
Они великолепные планировщики и аналитики, когда речь идет о военных операциях.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:26 Ответить
Не несіть ахінею, схоже це ви повний нуль, і не лише в воєнній справі.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:00 Ответить
Треба тримати в секреті не так від чужих, як від своіх паршивців...типу демченка, татарова, д'єрмака...хто і коли цю гидоту забере з Офісу...????
показать весь комментарий
03.05.2023 09:45 Ответить
Вертоліт Black Hawk в руках ЗСУ. https://www.youtube.com/watch?v=wYFNaAWsWvI
пілот каже ,що це як після грузовика , сісти на мазератті.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:49 Ответить
Хтось не знає, що демченко далі при владі...?
Хтось там капеланами керує...
Не вистачило для них місця в посольствах? То капець....
показать весь комментарий
03.05.2023 09:50 Ответить
Тримае секрет от амеров... Я вас умоляю.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:58 Ответить
Я думаю что американский белый дом тоже не знает. Это их не касается как бы. Планы войны это дело Пентагона.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:03 Ответить
"Україна тримає в секреті від ермака-подоляка-татарова деталі майбутнього контрнаступу"-це ж якраз воно.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:00 Ответить
Таке роздратування в ліваків в США йде з часів Барвінковського погрому. Застали зненацька практично всіх. ОПа на три дні принишкла, Дерьмак був у розпачі. Можна повторити Ходаренкова - ми нічого не знаємо, бо Залужний шепче бойове завдання комбригу біля карти на вухо.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:08 Ответить
Резніков про контрнаступ: Ми виходимо на "фінішну пряму", коли можна сказати "все готово", Резніков про контрнаступ ЗСУ: "Це станеться несподівано", Резніков про контрнаступ: Планується на кількох напрямках, може бути у квітні-травні, А ПОТІМ "Міністр оборони України Олексій Резніков вважає, що очікування від контрнаступу ЗСУ «дещо перегріті», їх підігрівають українське суспільство, політикум чи Захід. Це називається "кричи теперь совершенно секретно".
показать весь комментарий
03.05.2023 10:13 Ответить
якщо плани дізнається товариш Козир (Єрмак) то ген.штаб РФ ці плани знатиме зі швидкістю передачі даних його інтернету із затримкою на підключення до мережі🥱
показать весь комментарий
03.05.2023 10:16 Ответить
Макс Отто фон Шті́рліцу далеко до Козиря.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:31 Ответить
показать весь комментарий
03.05.2023 11:46 Ответить
Трохи терпіння. Контрнаступ ось-ось почнеться. Найкращі дати - 6 чи 7 травня.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:29 Ответить
Україна перед усім ховає дані про наступ від оп,розвідки та і самого міністра оборони, бо вони в турботах...на тікток. А відносно витоку документів, то втекли іменно ті, в яких про контроль зе. Просто як повідомлення для роздумів
показать весь комментарий
03.05.2023 10:33 Ответить
«Секрет військового мистецтва полягає в тому, щоб бути сильнішим за ворога в потрібний момент у потрібному місці». © Наполеон I Бонапарт
показать весь комментарий
03.05.2023 10:35 Ответить
Згідно з оманськими домовленностями неякого наступу не буде. Все що звязано с оманськими домовленностями- таємниця.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:46 Ответить
Дєрьмак (а значить і кацапи) з усією кремлівською агентурою у владі знають, а союзникам бояться казати.Це якийсь сюр...Хоча по суті все правильно,бо союзники з заходу цій владі не союзники.
показать весь комментарий
03.05.2023 13:38 Ответить
Дуже хочеться, щоб це було правдою.

Не ділитися планами !

Ні з союзниками, ні з оп-ою.
показать весь комментарий
04.05.2023 07:54 Ответить
Як би єрмачидло з найвеличнішим підрилом знали про Харківський наступ, то успіху у ньому не було б стовідсотково. А про цей так званий контрнаступ і про те скільки й чого у ньому буде задіяно, не тільки всі баби по селах знають, а й собаки вже гавкати почали. Та ще чи й буде він той контрнаступ...
показать весь комментарий
04.05.2023 18:02 Ответить