8387 посетителей онлайн
14 424 60

Казахстан не согласовал назначение Гайдая послом, - СМИ

гайдай

Казахстан отказался выдавать агреман (согласие на принятие лица в качестве главы дипломатического представительства) бывшему начальнику Луганской областной военной администрации Сергею Гайдаю, запрос о кандидатуре которого сделал официальный Киев.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом сообщили источники ZN.UA.

Как утверждают наши собеседники, казахская сторона "мягко, но жестко" дала понять, что хотела бы видеть на месте посла Украины в Казахстане профессионального дипломата.

Топ комментарии
+27
Гундосое шапито ЗЕ с аниматорами и сосками-соснами уже не прокатывает???

А как же сексолошку тогда в Болгарии пропихнули???

Сосать не пересосать с бородатым НЕ дипломатом в Казахстане не проканало
показать весь комментарий
22.05.2023 15:04
+25
Перші, хто вказав нашій владі на те, що послами мають буди ДИПЛОМАТИ, а не екс-міністри, екс-голови областей чи ще якась дурня!
В Україні щорічно випускають професійних дипломатів - якого біса послами назначають якихось лівих людей??
показать весь комментарий
22.05.2023 15:13
+17
Взагалі то усьому світу відомо що дипломат це людина, щонайменше, із юридичною гуманітарною освітою, повинна знати мову країни перебування, досвід у роботі який набирається при роботі на менших посадах у МЗС та посольствах. І ТІЛЬКИ ДУРНІ вірять що БУДЬ ХТО може бути БУДЬ КИМ!!!
показать весь комментарий
22.05.2023 15:34
Комментировать
Сортировать:
Гундосое шапито ЗЕ с аниматорами и сосками-соснами уже не прокатывает???

А как же сексолошку тогда в Болгарии пропихнули???

Сосать не пересосать с бородатым НЕ дипломатом в Казахстане не проканало
показать весь комментарий
22.05.2023 15:04 Ответить
З цим проблем не буде - проХФесіоналів у Єрмака багато...
показать весь комментарий
22.05.2023 15:06 Ответить
Не стаража уже усе в укрпатенте задействованы.
показать весь комментарий
22.05.2023 15:38 Ответить
НА "Киевской объездной" найдут достойных
показать весь комментарий
22.05.2023 15:48 Ответить
Гадаєте, зелені імбецили-ділетанти почнуть дипломатів шукати? Хрін там, вони радше почнуть дипломи малювати.
показать весь комментарий
22.05.2023 15:10 Ответить
Подивились казахи, як Гайдай Кремінну звільняв, і сказали послу "посол ти".
показать весь комментарий
22.05.2023 15:12 Ответить
Казахстан грає дуже негативну роль саме через цю так звану країну росія обходить накладені на нею санкції ,саме ті комплектуючі які йдуть для російської військової техніки через казахстан імпорт збільшився в десятки раз . Що до призначеня посла то це не їхня справа кого Україна має призначати послом ,все таки Гайдай більш професійний чим таран якого призначили в Словенію.
показать весь комментарий
22.05.2023 15:13 Ответить
Не мели дурниць! По-перше, саме країна, куди направляється посол, приймає рішення на видання агреману І лише вона вирішує - приймать вірчі грамоти, чи ні
По-друге, Токаєв сам - професійний дипломат і прекрасно розуміє різницю між "фахівцем" і "весільним генералом" (З першим можна швидше знайти спільну мову - достатньо кількох професійних фраз)
По-трєтє - саме фахівець може зробить так, щоб казахи "перекрили кисень" своїм підприємцям, щоб вони не гнали Росії комплектуючі для зброї
показать весь комментарий
22.05.2023 16:23 Ответить
Тобто те що Казахстан допомагає обходити санкції кацапам і торгує і помагає РФ це так нормально так?
показать весь комментарий
22.05.2023 17:52 Ответить
Що для тебе означає "Казахстан"? Територія? Влада? Народ? ТОргівельно-промислові підприємства?
Визначся!
показать весь комментарий
22.05.2023 17:54 Ответить
Влада і населення, що формує державу, так от держава Казахстан допомагає обходити санкції РФ, і торгує з ними досих пір допомагаючи кацапам це нормально хіба ?
показать весь комментарий
22.05.2023 18:02 Ответить
Не крути сракою! Ти - "народ України"... Як ти впливаєш на "владу України", яка призначає придурків та нездар на посади і четвертий рік розграбовує Україну? Так я повинен тебе в цьому звинувачувать? А я ламаю голові - хто ж в цьому винен? А це ти, виявляється!
показать весь комментарий
22.05.2023 18:09 Ответить
Конкретно мова йде про Казахстан який допомагає окупантам уникати санкцій і не тільки , чи ти вважаєш це нормальним ?
показать весь комментарий
22.05.2023 18:24 Ответить
"Деньків"! Навіщо ти призначив на посади зрадників Кулініча Баканова? Навіщо ти тримаєш коло президента ФСБШного агента Єрмака? Навіщо познімав міни на Чонгарі?
показать весь комментарий
22.05.2023 18:27 Ответить
Чому ти не відповідаєш на питання про Казахстан?
показать весь комментарий
22.05.2023 18:28 Ответить
А чому ти не відповідаєш на запитання про Україну? Мені більше за неї душа болить ніж за призначення посла в Казахстан!
показать весь комментарий
22.05.2023 18:30 Ответить
А мене душа болить, за те які ублюдські країни, існують в нашому світі і допомагають кацапам
показать весь комментарий
22.05.2023 18:34 Ответить
ДЕньків! Так ти мені відповідь даси - навіщо ти попризначав зрадників на ключові пости в державі? Адже ти - це "Україна"!!!
показать весь комментарий
22.05.2023 18:38 Ответить
Это про тех, кто битум кацапский из белорусии покупал?
показать весь комментарий
22.05.2023 19:50 Ответить
Тобто те що Казахстан допомагає РФ обходити санкції це нормально? Ми повинні до цього норм ставитись так?
показать весь комментарий
22.05.2023 22:13 Ответить
так же как и "мир в глазах *****"

А может Украина назначит посла, который "разберется" с обходом санкций?)))

Там БОЛЬШИЕ дяди разберутся
показать весь комментарий
22.05.2023 23:17 Ответить
А може Казахстану пора перестати сосати в рф і торгувати з ними і обходити санкції ??
показать весь комментарий
23.05.2023 06:22 Ответить
Так, Андрюша!

А что для этого можно сделать? Минетчицу послом, как в Болгарию? А может электроэнергию у Белорусии покупать опять?))
показать весь комментарий
23.05.2023 08:30 Ответить
Перші, хто вказав нашій владі на те, що послами мають буди ДИПЛОМАТИ, а не екс-міністри, екс-голови областей чи ще якась дурня!
В Україні щорічно випускають професійних дипломатів - якого біса послами назначають якихось лівих людей??
показать весь комментарий
22.05.2023 15:13 Ответить
Интересно, что казахи вкладывают в понятие "профессиональный дипломат"? Корочка профильного ВУЗа? Или опыт протирания штанов в диппредставительствах? Или "дипломатическое умение" закрывать глаза на то, что Казахстан является страной № 1 для обхода санкций для РФ? А у Гайдая были очень резкие заявления на этот счет ...
показать весь комментарий
22.05.2023 15:28 Ответить
Взагалі то усьому світу відомо що дипломат це людина, щонайменше, із юридичною гуманітарною освітою, повинна знати мову країни перебування, досвід у роботі який набирається при роботі на менших посадах у МЗС та посольствах. І ТІЛЬКИ ДУРНІ вірять що БУДЬ ХТО може бути БУДЬ КИМ!!!
показать весь комментарий
22.05.2023 15:34 Ответить
Именно - корочка профильного ВУЗа и многолетний опыт работы в дипломатических представительствах Украины на более низких должностях.
Дипломат - это ПРОФЕССИЯ - нельзя взять левого васька, которого сняли с должности министра обороны или генпрокурвора или еще откуда-то и назначить его сразу ПОСЛОМ - пусть васек сначала образование получит и опыт работы заимеет, прежде чем получить назначение на должность, которой он не соотвествует ни по знаниям, ни по опыту работы.
показать весь комментарий
22.05.2023 15:44 Ответить
До КНР, до Швейцарії, до Словенії, до Болгарії вже послали лівих васьків, які не зуб ногою, що таке Посол, що він має робити і тд.
При тому, що у нас є сотні професійних дипломатів - які роками працювали у тому ж Китаї, знають китайскую мову, знають місцевий менталітет, традиції, підходи і тд - ні, замість професіоналів ставлять послами кухарок...
показать весь комментарий
22.05.2023 15:51 Ответить
Можливо інші країни скористаються прецедентом і оголосять персонами нон грата схемщиків і корупціонерів, відправлених кремлядськими манкуртами в українській владі послами в якості нагороди за грабіж українського народу.
показать весь комментарий
22.05.2023 16:14 Ответить
Ні, персона нон-грата - це занадто радикально - це дипломатичний скандал - вони могли не приймати таких послів, але, нажаль, вже прийняли їх.
показать весь комментарий
22.05.2023 20:16 Ответить
Дипломати повинні бути фахівними спеціалістами, а не ставлениками дЄрмаковської ОЗ!
показать весь комментарий
22.05.2023 15:18 Ответить
Навіщо фахівцями??
Стендапери ж можуть бути президентами призначеними мудрим нарітом.
То чому єрмак не може призначити ставленика???
показать весь комментарий
22.05.2023 15:23 Ответить
Этих придурков Китай будет спасать .
показать весь комментарий
22.05.2023 15:18 Ответить
Воно і правильно. Нічого не маю проти Гацдая. Але перекладаю відповідь кпзахів на зрозумілу мову: "Ми хочемо лікувати нирки у неіролога, а не в техніка-дантиста."
показать весь комментарий
22.05.2023 15:24 Ответить
А що, сексологині закінчились?
показать весь комментарий
22.05.2023 15:27 Ответить
Астались тока гамасеки.
показать весь комментарий
22.05.2023 15:40 Ответить
Логіка у цій вимозі казахів є, бо вони хочуть, принаймні поки, всидіти на двох стільцях, а ця людина буде провокативною для відносин із Московією. Українці вже ложать на Кремль, а от у Астані ще не готові!!!
показать весь комментарий
22.05.2023 15:29 Ответить
Вони хочуть співробітництва з ПРОФЕСІЙНИМ ДИПЛОМАТОМ, а не з якимось казна-ким, хто не має ані профільної освіти, ані досвіду.
показать весь комментарий
22.05.2023 15:53 Ответить
подкацапский казахстан
показать весь комментарий
22.05.2023 15:31 Ответить
До чого тут "подкацапскій"? Казахстан правильно зазначив, що ПОСЛОМ має бути ПРОФЕСІОНАЛ, а не казна-хто, що не має жодного розуміння у дипломатії і роботі дипломатичних закладів.
показать весь комментарий
22.05.2023 15:55 Ответить
ти не знаєш, що попереднього посла України в Казахстані вимагали прибрати кацапи?
показать весь комментарий
22.05.2023 17:14 Ответить
"Подкацапські" є всюди, на жаль і у нас повно. А ось прості казахи схоже в більшості підтримують Україну, і конче необхідно, щоб посол знав казахську мову, сумніваюсь, що Гайдай знає.
показать весь комментарий
22.05.2023 16:51 Ответить
раунд 2: пхайте шкарлєта
показать весь комментарий
22.05.2023 15:46 Ответить
Шкарлета пошлють з тим же формулюванням.
показать весь комментарий
22.05.2023 15:54 Ответить
Прокол Кулеби -- це ж иого парафія куди кого посилати .
показать весь комментарий
22.05.2023 16:18 Ответить
Це вже давно парафія Єрмака ! Так що будуть тепер тільки послиці.
показать весь комментарий
22.05.2023 21:46 Ответить
..от тудИ, до Середньої Азії, треба посилати хвойд, яких дермаки направили до Болгарії чи Швейцарії
показать весь комментарий
22.05.2023 16:26 Ответить
Було б очікувано якби агремана не дали Маркаровой послиці в США. А тут в Казахстані.
показать весь комментарий
22.05.2023 16:35 Ответить
може й схоже на ляпас нам, але заслужено. В дипломатії, як і скрізь, мають працювати професіонали, а не ті, хто краще смокче офісу президента.
показать весь комментарий
22.05.2023 16:57 Ответить
Таке враження, що казахський МІД в курсі щодо цього дешевого зеленого базікала.
показать весь комментарий
22.05.2023 17:20 Ответить
В Казахстане хватает своей ваты. И украинской им не надо.
показать весь комментарий
22.05.2023 18:40 Ответить
Абідєлі Гнусавого ! Но как красіво !
показать весь комментарий
22.05.2023 19:04 Ответить
Може хоть сторожем.
показать весь комментарий
22.05.2023 19:10 Ответить
показать весь комментарий
22.05.2023 19:14 Ответить
Якраз сьогодні їхав по об'їздній, бачив там одну професіоналку, якщо МЗС зв'яжеться зі мною, скину локацію.
показать весь комментарий
22.05.2023 22:14 Ответить