10331 посетитель онлайн
14 934 58

Россия не пойдет на переговоры, если не выиграет войну, - Боррель

боррель

Верховный представитель Европейского Союза по внешней политике и политике безопасности Жозеп Боррель считает, что Россия будет готова к переговорам только в случае победы в войне против Украины.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на DW.

Глава европейской дипломатии подчеркнул, что он "не настроен оптимистично" по поводу того, что может произойти в конфликте летом этого года. "Я вижу ясное намерение России выиграть войну, - признал Боррель. - Россия не пойдет на переговоры, если не выиграет войну".

Кроме того, Боррель отметил, что на фоне войны РФ против Украины в Европейском Союзе начался анализ долгосрочных уроков, которые должен усвоить ЕС, формируя свой оборонный потенциал.

"Один из самых больших уроков, которые мы можем извлечь из войны, основывается на удивительной способности украинской армии успешно адаптироваться и противостоять одной из крупнейших армий мира. Это еще раз показывает, насколько успех на поле боя зависит от мотивации, должной военной подготовки", - отметил Боррель.

По его мнению, украинцы также были очень инновационными и успешными в сфере командования и управления, поэтому ЕС следует и дальше инвестировать в имеющиеся или новые возможности для обеспечения систем командования и управления, позволяющих быстро оценивать ситуацию и реагировать на нее.

"Украина также успешно использовала ограниченные возможности и старые вооружения, приспосабливая их именно к тем угрозам, с которыми она сталкивается, используя коммерческие технологии и ресурсы. Мы тоже можем этому научиться", - отметил главный дипломат ЕС.

Он считает, что недостаточно просто нарастить расходы на оборону, в то время как ЕС должен "прежде всего увеличивать ресурсы более скоординированным образом между государствами-членами и в согласовании с НАТО".

Боррель также обращает внимание на важность устойчивой, гибкой и эффективной логистики – от поставок войск на передовой или оказания медицинской помощи до быстрого ремонта или модификации систем и оборудования.

Он признал, что нынешней оборонной промышленности ЕС не хватает критической массы и реактивности, а длительные сроки выполнения заказов ограничивают возможность наращивания производства. "Для повышения надежности поставок необходимо решить проблему чрезмерной зависимости от внешних поставщиков", – напомнил Боррель.

Топ комментарии
+17
І до чого це він перднув?
показать весь комментарий
29.05.2023 21:07 Ответить
+15
Він робить правильні висновки.

Тепер залишилось тільки перейти до демонтажу росії раз вона не договороздатна, а перемога параші недопустима для ЄС та колективного заходу.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:09 Ответить
+14
ну і пох.... взагалі не бачу проблем у відсутності переговорів з терористами, людоїдами і дітовбивцями!

а якщо утилізувати ракову *********, то можна буде і навіть не переговорюватись. від слова ЗОВСІМ!
показать весь комментарий
29.05.2023 21:10 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Не виграє.
Піде.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:05 Ответить
Готова до перемовин
показать весь комментарий
29.05.2023 21:34 Ответить
»Я вижу ясное намерение России выиграть войну, - признал Боррель. - Россия не пойдет на переговоры, если не выиграет войну".

Шо ти верзеш?!!!
Це все що ти побачив!?

І це горорить « головний діпломат ЕС»!?!!!!

1. Вже кожний розуміе, що москалі підуть на переговори якщо не виграють.

2. Чому ти не кажешь про проблеми у ЕС? Що з Угорщиною?

3. Чому НАТО не здатно захистити ЕС? Чому чекае? Чого чекае? Атаки на Польщу? Чи єстонію?

4. Чому економіка ЕС не підготовлена до викликів?
Чому неспроможна виробляти зброю?
показать весь комментарий
29.05.2023 21:57 Ответить
Що в його розумінні "параша виграє війну"?Захопить Київ?
показать весь комментарий
29.05.2023 21:06 Ответить
Доб'ється капітуляції України в любій формі. Для цього й Київ брати не треба, треба просто "пєрєстать стрєлять" і "сайтісь пасєрєдінє". Вони нещодавно свої божевільні умови знову викатували, розпушили хвіст після Бахмута. А Боррель і перелякався.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:31 Ответить
І до чого це він перднув?
показать весь комментарий
29.05.2023 21:07 Ответить
Готує до "справедливого миру".
показать весь комментарий
29.05.2023 21:09 Ответить
Зовсім не похоже. Готує до того що росія має бути знищена та демонтована.

Програти це не те що може дозволити собі ЄС і колективний захід. Не в цій ситуації та не при таких вкладеннях. Програш для ЄС це війна з Китаєм, це епоха ядерного озброєння взагалі всіх і т.п..
показать весь комментарий
29.05.2023 21:13 Ответить
А прочитати і осмислити весь текст - ні?
показать весь комментарий
30.05.2023 00:37 Ответить
Він робить правильні висновки.

Тепер залишилось тільки перейти до демонтажу росії раз вона не договороздатна, а перемога параші недопустима для ЄС та колективного заходу.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:09 Ответить
То есть Боррель считает , что если Россия выиграет войну - она пойдет на переговоры. Это когда такое было ?
показать весь комментарий
29.05.2023 21:10 Ответить
досвiт розвалу радянського союзу дуже показовий факт! саме на остаточний розвал кацапськоi iмперii треба робити ставку.для цього проконсультуйтесь з головою цру часiв Буша старшого!
показать весь комментарий
29.05.2023 21:10 Ответить
ну і пох.... взагалі не бачу проблем у відсутності переговорів з терористами, людоїдами і дітовбивцями!

а якщо утилізувати ракову *********, то можна буде і навіть не переговорюватись. від слова ЗОВСІМ!
показать весь комментарий
29.05.2023 21:10 Ответить
Що він взагалі верзе?
показать весь комментарий
29.05.2023 21:12 Ответить
Раніше Боррель https://www.dw.com/uk/borrel-peremoga-ukraini-golovne-zobovazanna-es/a-65595072 заявляв , що перемога України у війні проти Росії - головне зобов'язання ЄС.

Каже що війна буде до смерті останнього личинуса росіянина. І якщо ми хочемо справді перемогти, а ми хочемо, і такі зобов'язання брав на себе колективний захід, то вирок росіянам вже винесено.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:17 Ответить
Він правий, РФ може безкарно і постійно нас обстрілювати, готувати на своїй території війська модернізувати зброю і посилати їх на війну на нашу територію... РФ фактично нічого не загрожує... і він мав продовжити свою думку, що Україна не виграє війну, якщо війна буде лише на її території...
показать весь комментарий
29.05.2023 21:17 Ответить
Якби продовжив так думку, тоді було б зрозуміло, а так, таке враження, наче він переконаний в непереможності паРаші. Доречі, жодного слова про наш контрнаступ, наче начтупати тільки планує кацапня.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:23 Ответить
Тобто, Бахмут, який кацапня брала більше року, переконав його в непереможності паРаші? Діду вже час на пенсію.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:36 Ответить
Він не казав про непереможність, намір можна зламати, ви це можете, просто уявіть, що Україна вже перемогла, заспокойтесь і відпустіть намір, як павутинку в Бабине Літо.

Якщо б кожен українець проробив так, то кацапи б швидко попутали свої наміри
показать весь комментарий
29.05.2023 22:06 Ответить
Господи-и-и , знов - за рибу гроші ,, наступу нєт , а Бахмут потєрян і тд.і тп . .! Як ви зрадойоби вже втошнилися тим Бахмутом .. Немов Бахмут ключове місто в Україні , або її столиця ,, і якщо він потєрян то вже всьо , кацапня вже виграла війну .
показать весь комментарий
29.05.2023 22:20 Ответить
Не ключевой город конечно, но показательно, что даже если мы захотим, мы все равно не можем удержать территорию, вот это к сожалению показательно. Если раньше мы отступали нанося раше урон с выгодных позиций, то в Бахмуте была задача именно удержать.
Почему так за контрнаступ переживаем? Потому что если мы еще и наступать не сможем, то это конечная! У рашистов людей как говна, замахаемся своими телами их крыть, по времени их вообще почти ничего не ограничивает, кстати в отличии от нас. Поэтому думающие люди и нервничают ожидая контрнаступ...
показать весь комментарий
29.05.2023 23:33 Ответить
США рекомендували залишити Бахмут ще в лютому, мабуть краще було за нього так не вчіплятися, бо тепер кацапи з ним носяться, як з великим козирем. А от контрнаступ, так , показовий. Він вирішуватиме долю війни - і про це партнери відкрито казали. Сподіваюся, він буде результативним і переконає Захід, що ми здатні відвоювати свої землі. Захід, зазвичай, на стороні переможців.
показать весь комментарий
29.05.2023 23:43 Ответить
Якби була задача втримати Бахмут будь якою ціною , його безумовно втримали б . Але там нема чого втримувати . Місто не є стратегічно важливим , на відміну від Краматорська і Слов'янська . Та його вже й немає фактично , там - одні руїни , то ж втримувати там будь якою ціною - немає чого .
Завдання було - тримати місто якомога довше , щоб дати час новоствореним бригадам пройти навчання в Європі , щоб за цей час отримати західну зброю , техніку , і сформувати свіжі бригади для наступу ,, попутно перемоловши якомога більше боєздатної русні . З цим завданням Бахмут справився на відмінно . На жаль - ціною свого життя . Але - це війна . Нічого не вдієш .
І з якого це дива ми - наступать нє сможєм ? Хто сказав ? Приснилось ?
Досить цього ниття в соцмережах . Бо це починає вже набридати .. Діло цивільних - донатити на ЗСУ , і не пускати соплі на Цензорі , безпричинно .
показать весь комментарий
30.05.2023 00:17 Ответить
Да нет, тут уже горбатого не слепишь, мы явно говорили что будем держать Бахмут любой ценой и положили там уйму людей. Как раз сейчас пессимистические ноты многих зарубежных политиков из-за сдачи Бахмута - все поняли что удержать мы не сможем, слишком большая разница по артиллерии / авиации / живой силе.
"І з якого це дива ми - наступать нє сможєм ?" - простая логика. Если обороняться не можем, то сможем ли наступать. Тут может сработать мобильность, связь, слаженность и прочее, а может и не сработать, если они там окопались по уши.
показать весь комментарий
30.05.2023 00:54 Ответить
От тільки не треба знов вигадувати , про - любой ценой ніхто не говорив . !!
Поняття - втримати будь якою ціною , має на увазі задіяння всіх доступних сил і засобів , але у обороні Бахмуті були задіяні далеко й далеко - не всі , наявні у Генштабу резерви . Більшість їх в цей час проходили тренування на полігонах Європи і Західної України .
А що до оборони Донбасу в цілому , ще раз кажу - не треба зациклюватись на Бахмуті , де кацапня пішла ва-банк і тому в неї хоч щось вийшло . ! Взяття Бахмута це єдине чого вони досягли починаючи - аж з літа минулого року .
На інших ділянках фронту , ЗСУ доволі успішно з цим справляються , а наприклад під Авдіївкою і Мар'їнкою кацапня безрезультатно товчеться , ще з самого початку війни . Отже , тримати оборону ЗСУ чудово вміють . Тому ( згідно твоєї ж логіки ) про - наступать нє сможєм , це - маячня .
показать весь комментарий
30.05.2023 09:18 Ответить
Він всього-на-всього сказав що бачить намір рф... отже нам треба сформувати свій намір, на кшталт: "русский военньій корабль, иди на ***" - його треба постійно повторювати, спокійно, майже по-дитячі, убаюкуючим голосом... повторяти та повторяти, допоки це не стане Космічним Наміром.

Наприклад: "русские военньіе, идите на***"
показать весь комментарий
29.05.2023 22:03 Ответить
правильно, кацапія не піде, піде той вінегрет, що від неї залишиться
показать весь комментарий
29.05.2023 21:18 Ответить
Потрібно розуміти, що цивілізовані і демократичні західні політики, що говорять про людяність, закони війни і т.п. речі, не можуть вийти і відкрито сказати - Росія піде на переговори тоді, коли в Україні здохне N - тисяч росіян. Але зрозуміло, що навіть в диктаторській рашкі, з населенням, що зазомбоване вірою імперську Росію, та "великого" Путлєра, при відсутності військових успіхів, за військових же провалів, при певному рівні втрат - почне бурлити. Питання лише - скільки саме має подохнути тут рашистів, для досягнення перегріву цього російського фекального котла.
Але політики не можуть відкрито говорити про необхідність утилізації значної частини цих фашистів в уніформі, як умови для переговорів (все таки 2023 рік, це не 1743, коли за це "не парились"). Тому і крутять словесну павутину.
Звісно ж я маю на увазі західну цивілізацію, росіяни ментально ще досі в сидять в 1500-1700 роках, що стає видно по їх словах і діях.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:22 Ответить
"...цивілізовані і демократичні західні політики..." кажуть, що вони зробили б, коли б "здохло N тисяч" громадян "цивілізованих" країн.
І це головна плогічна помилка "демократичних західних політиків".
показать весь комментарий
29.05.2023 22:40 Ответить
А який сенс йти з цими гуманоїдами на перемовини? Навіть якщо буде підписаний якийсь "мирний договір", через якийсь час вони накопичать зброї і ***********, і будуть шукати привід знову напасти.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:23 Ответить
А коли їх до гуманоїдів віднесли?
показать весь комментарий
29.05.2023 21:42 Ответить
У этих либералов ориентация от фазы луны наверное зависит. А так то они вообще ОНО.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:24 Ответить
Хм, якась дурня. Якщо кацапи виграють (не дай Бог) війну то вони підімнуть під себе Україну, то їм тоді ніяких переговорів не треба буде. Хіба що з Америкою , щоб санкції зняли.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:26 Ответить
Краще більше допомагати, чим говорити.

Як тільки росія вирішила розмістити ЯЗ в білорусі, то Будапештський меморандум, котрий всі роки називали просто "бумажкою", тепер назвали, що росія порушує зобовязання.

ЕС швидко вчиться, тільки якщо це стосується їх безпосередньо.

НАТО не знає як боротись з країнами терористами котрі володіють ЯЗ

Технологічна перевага може бути нівельована, якщо росія захопить будь яке місто країни участника НАТО - в цьому випадку прийдется руйнувати місто під ноль разом з мешканцями...

Або йти на поступки, та перемовини.

Тому краще швидше давати зброю Україні, чим потім шукати способи боротьби з країною терористом.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:31 Ответить
Навіть Боррель догадується, хто з двох буде капітуляцію підписувати.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:32 Ответить
Значить ніхто з кацапстаном і не буде вести переговорим!
показать весь комментарий
29.05.2023 21:34 Ответить
Боррелю нравится само слово *перегаворы*. Если бы заменить слово *обосрался* на слово *перегаворы* то Боррель каждый день с удовольствием срал в штаны.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:35 Ответить
Західні бонзи мають таку високу освіту та дипломатичний хист… Але шось як *********-то й пропало те все.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:36 Ответить
Да і хер з нею. Коли ху...ло кремлівське, разом з його пітарасами повісять по рішенню Міжнародного трибуналу, українцям буде по фігу, що вона хоче, що не хоче. Головне щоб їх грязні мордяки на території нашої країни ніколи не бачити. Нехай живуть в ізоляції за забором під високою напругою.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:40 Ответить
Ніхто не знає що буде завтра .Десятки Ванг повилазило і меми строчить .Довго звичайно літаки чекати і Хаймарсів якби 200 штук булоб то більше б насипали по ворогу
показать весь комментарий
29.05.2023 21:41 Ответить
Кое в чем я с ним согласен.

Российское руководство хочет выиграть войну. Украинское - видимо не очень.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:45 Ответить
Так, чого ж ви Україну не берете в ЕС,? Вчілись би у нас, як протистоять грьобаній росії.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:46 Ответить
а на какой перец московитам будут нужны какието переговоры, если они выиграют войну?! они просто объявят все свой ультиматум и дасвиданя
показать весь комментарий
29.05.2023 21:46 Ответить
А для чого тоді рашці переговори .
показать весь комментарий
29.05.2023 21:46 Ответить
Хех...))
Вона піде нах*й!)))
показать весь комментарий
29.05.2023 21:47 Ответить
А і не треба. З мертвими не розмовляють.
показать весь комментарий
29.05.2023 21:47 Ответить
а який сенс тих переговорів з кацапами? його немає. проковтнуть Україну, полізуть далі. Тому з тих слів Борреля Захід повинен зробити головний висновок - і не потрібно ніяких переговорів з им мордором, його просто потрібно знищити на території України. після чого прийняти Україну в НАТО. а буде мордор і далі стріляти по Україні, то у відповідь винищити весь впк мордора. ось такі переговори будуть найбільш дієві з мордором.
показать весь комментарий
29.05.2023 22:00 Ответить
Если русня «выиграет» войну, тогда ей вообще ни к чему переговоры. Чинуши в ЕС как выдадут свою «озабоченность», что аж уши сворачиваются от тупости сказанного.
показать весь комментарий
29.05.2023 22:06 Ответить
Жозеп Боррель вважає , що ху@ ло не погодиться ні на які переговори
з нами , якщо не отримає повноі перемоги над Украіною 😠
Тому кілок в дупу кремлівському упирю, а не перемога 😡
показать весь комментарий
29.05.2023 22:07 Ответить
Евролибераст что-то оптимистичен для рашки.
показать весь комментарий
29.05.2023 22:08 Ответить
Та ні , все вірно він говорить ,
знаючи апетити і гонор московітів зі своїми імперськими амбіціями !
Ху@ ло ніколи не здастя , допоки не здохне 😠
показать весь комментарий
29.05.2023 22:12 Ответить
Настане час коли рашка благатиме про переговори, на любих умовах
показать весь комментарий
29.05.2023 22:55 Ответить
ПОВНЕ знищення Чорноморського та Азовського флотів підоросії приведе до повної ДЕМОРАЛІЗАЦІЇ підоросів і на 50-100 років відкине підоросію від Чорноморського басейну, бо після знищення чорноморського флоту підоросії почнуться повстання народів КАВКАЗУ, яке переросте до повного розпаду та знищення підоросії....!!!! АМІНЬ...!!!
показать весь комментарий
29.05.2023 22:58 Ответить
НА БОЛОТАХ БЕЗ ЗМІН
показать весь комментарий
29.05.2023 23:44 Ответить
- Ривочка, я учора бачила твою дочку! Вона сиділа у парку на лавці та годувала грудьми немовля!
- А шо таке, якщо у дівчинки є молоко та вільний час?!
показать весь комментарий
30.05.2023 14:29 Ответить
Щось тут не те з перекладом, здається. БЮо він сам собі протирічить. Пошукаю орігінал...
показать весь комментарий
30.05.2023 01:45 Ответить
Тобто ніякого сенсу в перемовинах з руснею немає.
показать весь комментарий
30.05.2023 08:32 Ответить