9026 посетителей онлайн

В Раду внесли законопроект о возврате доплат военным

прапор,зсу,воїни

Рабочая группа парламента подала законопроект по доплатам военным. Эта инициатива стала альтернативной поправке "о возвращении 30 тысяч грн. военным"

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Укринформ.

Законопроектом предусмотрено ежемесячное дополнительное вознаграждение от 30 до 100 тыс. гривен пропорционально времени выполнения боевых (специальных) задач, в порядке, размерах и на условиях, установленных Кабинетом Министров Украины. Эта норма должна действовать во время действия военного времени.

Срочники будут получать вознаграждение в размере 6000 грн/месяц пропорционально прохождению военной службы. Аналогичные выплаты предусмотрены для военнослужащих, получивших травму (ранение, контузию, увечье) во время ведения боевых действий и зачисленных в распоряжение соответствующего командира во время временной непригодности к военной службе.

Для курсантов выплачивается дополнительное вознаграждение в 2350 грн/месяц. Для инструкторов размер дополнительного вознаграждения зависит от уровня, интенсивности и направлений подготовки (10–30 тыс. грн). Он определяется руководителями сектора безопасности и обороны Украины.

Общие расходы бюджета составляют до 10 млрд грн. из бюджета.

В законопроекте есть нормы, не связанные с финансированием, но важные:

  • не допускать к участию в ведении боевых действий военнослужащих из призванных на военную службу по призыву во время мобилизации, которые не прошли курс базовой военной подготовки;
  • срок прохождения базовой военной подготовки не может быть меньше одного месяца для мобилизованных граждан, ранее не проходивших военную службу;
  • во время действия военного положения военнослужащим могут предоставляться часть ежегодного основного отпуска продолжительностью 30 календарных дней, а также отпуск по семейным обстоятельствам и по другим уважительным причинам с сохранением денежного довольствия продолжительностью не более 10 календарных дней.
Топ комментарии
+15
просто скоти якісь.

розмір зарплати, як на мене, повинен бути піднятий вдвічі а то й в тричі.

щоб кожен тиловик знав що всі гроші пішли на фронт і що фронт для нас це найголовніше а не мордяки, які жруть чорну ікру в монако.
показать весь комментарий
30.05.2023 02:39 Ответить
+7
ППОшники котрі прямо зараз працюють, також не в зоні бойових дій...
показать весь комментарий
30.05.2023 02:48 Ответить
+7
Все буде єдиний марафон.
з прославлянням найвеличнішого
Бо вибори грядуть, а владу здати - то сісти за грати
показать весь комментарий
30.05.2023 06:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
просто скоти якісь.

розмір зарплати, як на мене, повинен бути піднятий вдвічі а то й в тричі.

щоб кожен тиловик знав що всі гроші пішли на фронт і що фронт для нас це найголовніше а не мордяки, які жруть чорну ікру в монако.
показать весь комментарий
30.05.2023 02:39 Ответить
ППОшники котрі прямо зараз працюють, також не в зоні бойових дій...
показать весь комментарий
30.05.2023 02:48 Ответить
не думаю що противітряники отримують менше піхоти.
показать весь комментарий
30.05.2023 04:56 Ответить
Ппо отримує 30 та й то за дні бойового чергування(1000 в день), а от пілоти отримують 100, але в день коли є бойовий виліт(3000 за виліт).
показать весь комментарий
30.05.2023 07:43 Ответить
Розмір грошового забезпечення недостатній для створення потужної мотивації для цивільних йти на військову службу а також недостатній для військових щоб вони могли забезпечити себе власним коштом амуніцією, формою, обладнанням та транспортом! Тому розмір матеріального утримання військових потрібно невпинно збільшувати. Міноборони працює вкрай погано, не забезпечують військових формою, якісною амуніцією, якісним взуттям - все це купляється за гроші! Я не знаю жодного військового який би отримав все що йому полагається на вещевому складі - то немає розмірів, то немає літньої/зимової форми, то немає берців, то якість амуніції вкрай низька і військові просто відмовляються її отримувати. Останній раз на вещевому складі був вражений низькою якістю тактичних перчаток, вони настільки погано і неправильно були пошиті що в них просто неможливо було тримати зброю, я вже мовчу що є люди які роками не можуть отримати форму ані зимову ані літню - немає потрібних розмірів! Постійна відсутність великих і маленьких розмірів всього включно з взуттям! Оскільки є такі проблеми які роками міноборони системно не може вирішити в силу системної неспроможності керівного складу МО вирішувати будь які питання, то потрібно в принципі змінити порядок забезпечення військових формою та амуніцією і видавати військовим гроші за які вони самі будуть купляти собі форму та амуніцію належної якості! А для цього потрібно вже сьогодні збільшувати розмір матеріального утримання військовослужбовців, не на 2-6 тис. грн. а на 30-40 тис. грн. щомісяця.
показать весь комментарий
30.05.2023 09:32 Ответить
Зазвичай розміри є, але комірники їх притримують. Адекватні вєщовики основну інвентарку видають без проблем. А от уже з тактикою проблемт звісно є, бо підібране і купляге за власний кошт зручніше і може повпливати на збереження життя в критичний момент.
показать весь комментарий
30.05.2023 10:19 Ответить
20 тисяч для тиловиків нормальна зарплата, вони і так майже нічого не роблять або не купляють.

У держави немає грошей або бажання зробити всім +30к. Це тупе марнотратство. Військові просто залишають ті величезні зарплати собі, а тиловики вже не хочуть на фронт.
показать весь комментарий
30.05.2023 13:10 Ответить
Йди в тилу послужи за 20к, тобі ж достатньо!
показать весь комментарий
30.05.2023 16:14 Ответить
А ті що супроводжують зброю до фронту? Вірніше за 5 км від фронту. 20 тис, бо не в зоні,а що ризик великий, то це нікого не цікавить. Як на мене проект має бути.
показать весь комментарий
30.05.2023 09:04 Ответить
прописати зарплату відповідно до ступеня ризику це технічне питання.

я говорю про світоглядне - зарплати воякам треба піднімати і набагато, ціною урізання всього що тільки можна урізати.

бо я не хочу жити в країні де можуть пояснити чому топ-менеджеру треба платити мільйони а чому вояку підняти втричі зарплату пояснити не можуть.

і щодо джерел фінансування таких зарплат = тільки ідіот питання ЖИТТЯ ТА СМЕРТИ вимірює грошима. для нас зараз усе годиться що допоможе вибити ворога а збільшення мотивації йти в армію саме воно і є.
показать весь комментарий
30.05.2023 17:35 Ответить
ППО-шники така ж ціль для ракет та безпілотників як і танки
показать весь комментарий
30.05.2023 09:37 Ответить
Согласен. Поднять должностные оклады и оклады за званием. И не важно в тылу ты или нет. Сейчас везде фронт. А если непосредственно на передке то ввести коэффициент повышения окладов.
показать весь комментарий
30.05.2023 05:50 Ответить
не дві позиції а три: зона БД, кордон з рф (то зона БД, то не зона БД, в тому числі ППО в тилу, ССО і розвідувальні органи), і тил, якщо зрівняти тил і кордон з рф, є можливість, що кордон посипиться (зараз відмовляються від ротацій на Захід, а якщо зрівняють то захочуть).
показать весь комментарий
30.05.2023 07:33 Ответить
Это уже Генштабу определять где какие зоны ведения боевых действий, где вводится коэффициент.
показать весь комментарий
30.05.2023 07:48 Ответить
Генштабу визначати, проте людям реалізовувати забаганки. І якщо в Хмельницькому котлі буде отримувати премію як і на кордоні з БНР, то з кордону з БНР скажуть хочемо в Хмельницький котел. Проте з Хмельницького котла наврядчи захочуть на кордон з БНР, воно їм не треба. Це має бути виважена політика стимулів, яку Генштаб не вирішить. Поки кожен із Західних котлів може написати рапорт і їхати або в зону БД і отримувати 100 000 або на кордон з рф і отримувати + 30 000. Проблема поранені і підрозділи на тимчасовому відновленні - їм дійсно треба повернути + 30 000.
показать весь комментарий
30.05.2023 09:21 Ответить
К тому же эти премии не будут входить в состав пенсии уволенных военнослужащих. А вот поднятие должностных окладов и за звание входят. Не надо жалеть денег для наших защитников ни во время войны, ни после нее.
показать весь комментарий
30.05.2023 09:40 Ответить
Про поднятие окладов (иначе у некоторых оклад меньше минималки) и за звание согласен, а к премиям нужно исходить из степени риска и важности работы (для боевого и остальных видов обеспечения в зоне БД или на границе с рф, и ППО)
показать весь комментарий
30.05.2023 11:32 Ответить
Пднять оклад в 3-5 раз при выполнениии боевых задач. А премии выплачивать за уничтоженную бронетехнику, БПЛА, самолеты и вертолеты, склады с боеприпасами.
показать весь комментарий
30.05.2023 11:39 Ответить
Оклад по должности идет. Не выйдет. И боевые задачи те, что указаны в БР, перевезти кирпичи - тоже боевая задача.
показать весь комментарий
30.05.2023 13:55 Ответить
А за выявленную технику платить, ту что была уничтожена? Где взять водителей, которые заходят быть стрелками, водителя - самые дефицитные.
показать весь комментарий
30.05.2023 13:56 Ответить
Комментарий ни о чем. Ты согласен? Типа где взять летчиков если нито в них не идет? Или где взять танкистов если никто в них не идет? Где взять воинов если никто в них не идет? Но наша армия воюет и все должности без вакансий.
показать весь комментарий
30.05.2023 15:54 Ответить
Бред говоришь. Дыры затыкаются да и все, такова реальность, в какой сказке ты живёшь, я без понятия.
показать весь комментарий
05.06.2023 13:51 Ответить
Я живу в Украине, а не во Франции. Выслуга 31 год календаря. А ты какое отношение к армии имеешь? Два года срочки при совке?
показать весь комментарий
05.06.2023 14:01 Ответить
Выслуги 36, календарей 26, я использую Старлинк от Илона Маска (два канала - несколько айпи разных стран), спасибо братьям из Польши, а ты какое отношение к армии имеешь если сидишь в хмельницком или еще каком нибуть другом подобном котле???????
показать весь комментарий
06.06.2023 15:00 Ответить
Выслуги 36, календарей 26... Старлинк конечно достижение, надо же с Илоном Маском дружить, правда? 10 лет набрал в боевых котлах? Водителем?
показать весь комментарий
06.06.2023 15:51 Ответить
Твоя история мне понятна (хорошо, коротко и доходчиво ее ты выше постом описал), а вот у меня она другая. Ты водил, а я ходил, и у окупантов на земле тоже был и сейчас не далеко, а ты крути свою баранку и гордись.
показать весь комментарий
07.06.2023 15:47 Ответить
Ага, щас оклади підіймуть! Пенсіонери військові тут є в Украіні.
показать весь комментарий
30.05.2023 10:33 Ответить
Конечно есть. И это плохо?
показать весь комментарий
30.05.2023 10:35 Ответить
Везде фронт? Ахахахах.

Нет, фронт только там, где вероятность умереть высокая. Остальные - тыловики, которые не заслуживают получать существенно больше чем средняя з/п по стране.

Бюджет Украины в стабильном дефиците, мы вынуждены брать долги у Запада. Даже прошлые доплаты сняли, поскольку это была пустая трата денег, ничего возвращать не будут.
показать весь комментарий
30.05.2023 13:06 Ответить
Где служил, где воевал, Вейся кострами?
показать весь комментарий
30.05.2023 13:14 Ответить
Нигде не служил, нигде не воевал. Тем не менее, зарплаты должны остаться такими, которыми они являются сейчас.
показать весь комментарий
30.05.2023 13:16 Ответить
Вопросы к такому эксперту как ты отпадают. Тогда зачем пишешь о военных?
показать весь комментарий
30.05.2023 13:19 Ответить
Ти довбойоб? По перше, тиловики не заслуговують отримувати захмарні зарплати, в той час як середня з/п по державі 15к. По друге, у країни просто немає достатньо бюджету щоб забезпечувати мільйон військових як королів, саме тому були скасовані доплати.

Чи може ти думаєш що гроші беруться з повітря?
показать весь комментарий
30.05.2023 13:04 Ответить
Вейся кострами, ты знаешь слово "ротация"? Ну просто ради интереса, ты же авторитетный военный спец, нигде не служивший.
показать весь комментарий
30.05.2023 13:21 Ответить
При чем тут ротация? Подавляющее большинство тыловиков никогда не видели фронт. Воюют только отдельные бригады.
показать весь комментарий
30.05.2023 13:25 Ответить
Были, никогда не служивший и никогда не воевавший эксперд.
показать весь комментарий
30.05.2023 13:36 Ответить
Сотни тысяч военных сидят в тылу месяцами, полгода, год, или с самого начала войны. Никогда не воевали. Почему они должны получать 40к в месяц как раньше, в 2.5 раза больше чем средняя з/п гражданских по стране? За какие заслуги?
показать весь комментарий
30.05.2023 14:14 Ответить
Сотни тысяч, Вася. Я тебя уже спрашивал про ротацию. Что ты, Вася, о ней знаешь?
показать весь комментарий
30.05.2023 15:56 Ответить
Знаю о ней то, что в Бахмуте и вообще любых частях фронта побывало относительно маленькое количество военных.
показать весь комментарий
30.05.2023 16:22 Ответить
От ты впертый эксперт. Где воевал?
показать весь комментарий
30.05.2023 16:37 Ответить
Вася, ты где воевал? Ты не ответил.
показать весь комментарий
30.05.2023 18:04 Ответить
https://korrespondent.net/ukraine/4568244-v-bakhmute-proyskhodyt-rotatsyia-ukraynskykh-syl-vsu https://korrespondent.net/ukraine/4568244-v-bakhmute-proyskhodyt-rotatsyia-ukraynskykh-syl-vsu

показать весь комментарий
30.05.2023 16:01 Ответить
Все буде єдиний марафон.
з прославлянням найвеличнішого
Бо вибори грядуть, а владу здати - то сісти за грати
показать весь комментарий
30.05.2023 06:11 Ответить
А що, вже призначені вибори? На яку дату?
показать весь комментарий
30.05.2023 07:07 Ответить
Во время военного положения выборы не производятся. Вот поэтому зеленой власти и выгодна война.
показать весь комментарий
30.05.2023 13:38 Ответить
«За грати» - було актуально до лютого 22. Зараз уже неможливо знайти статтю у кримінальному кодексі адекватну скоєним злочинам
показать весь комментарий
30.05.2023 15:56 Ответить
Вони Кодексу законів про працю дотримуються. Вночі не працюють.
показать весь комментарий
30.05.2023 07:24 Ответить
Свіжий анекдот - як депутати військовим виплати повертали...
Цим новим кроком депутати забирають у поранених в бою військових 100000 і "повертають" їм 6000. Це щомісячно на час лікування і одужання.
Класична шахрайська схема!
показать весь комментарий
30.05.2023 07:02 Ответить
а шо хтось пораненим платив по 100к? не чув про таке, чув про 800грн
показать весь комментарий
30.05.2023 09:45 Ответить
Читай матчасть!
Постанова кму і наказ моу передбачали виплату пораненим 100к.
Однак, командири підрозділів, в яких великі санітарні втрати, щоб на місце поранених взяти боєздатних, виводили поранених за штат. Тоді пораненим виплачувався тільки оклад за військовим званням.
показать весь комментарий
30.05.2023 10:08 Ответить
Шо ти, зелена школота, друкуєш? Мільярди йдуть невідомо куди за кордон, розкрадаються на завищених в рази цінах на постачанні, та різних схематозах, а рідним померлих, та самим пораненим не виплачуються в повному обсязі. Заборгованість росте як сніжний ком. Гроші виплачуються одиницям. Навіть контузію вивели з переліку поранень. Та можна пояснювати і згадувати всю цю зелену срань та їхні ворожі дії цілий день! Зашквари кожен тиждень. Західні СМІ все це публікують і обговорюють, і обурення у людей наростає. А Соплемарафон нічого про це не скаже, а продовжує піар всепереможного маршу кварталістів, та тупі гасла про термінове включення в ЄС та НАТО без реформ.
показать весь комментарий
30.05.2023 10:53 Ответить
зелена школота? ти не в той бік свій дристомет повернув!
показать весь комментарий
30.05.2023 12:23 Ответить
Судячи по реакцію попадання стовітсоткове.
показать весь комментарий
30.05.2023 13:22 Ответить
ну, тоді чому ти - дристометчик, не на війні?
показать весь комментарий
30.05.2023 16:05 Ответить
Бідні наші рідненькі пани: таки видерли в них з рота "сладок кус"!
показать весь комментарий
30.05.2023 08:25 Ответить
Але ж влада почне втрачати мільярди особистих грабунків!
показать весь комментарий
30.05.2023 10:43 Ответить
Грошове забезпечення для мене зараз не на першому місці. Для мене приорітет - інформація, скільки мені ще служити. Поки не здохну - це сам знаю. Мотивація, так собі. І вже більше року так. Як петиції розглянути про демобілізацію - то на розгляді, як про одностатеві шлюби - то відповідь, аж негайно. Висновок, геї для влади дорожчі, ніж військові.
показать весь комментарий
30.05.2023 11:00 Ответить
Український народ не заслуговує і краплі крові, пролитої хлопцями і чоловіками, які пішли добровільно і зараз віддають своє життя і здоров'я на фронті. А скільки хлопців і чоловіків загинуло! А скільки хлопців загинуло із-за диверсій зєрмака, коли зброю не давали захищати Соледар і Бахмут. Але всі сидять і чекають, коли ці чоловіки повернуться і все за них зроблять: і країну відбудують, і податки сплатять, і це все за 600 грн. на місяць зарплати.
показать весь комментарий
30.05.2023 12:35 Ответить
Немає ніяких 600 грн на місяць. Лише для окремих поранених військових.
показать весь комментарий
30.05.2023 13:12 Ответить
Це вже масове явище, таких "окремих поранених", як ви висловились, тисячі.
показать весь комментарий
30.05.2023 18:19 Ответить