8851 посетитель онлайн

Россияне ведут скрытую мобилизацию, мы не должны расслабляться, - Минобороны

росія,мобілізація

В России не проводят публичную мобилизацию, поскольку это приводит к недовольству населения, однако продолжается скрытая мобилизация.

Об этом заявила заместитель министра обороны Анна Маляр, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Укринформ.

"Они сейчас не проводят публичную мобилизацию, потому что у них уже зреют недовольство матерей и жен за то, что их мужья, дети почему должны погибать в Украине непонятно за что. Но они постоянно набирают людей и ведут скрытую мобилизацию. Потому мы не должны расслабляться. Да, они теряют мотивацию, потому что они все больше не понимают, что они делают на территории Украины, но их много и у них есть преимущество по количеству людей", - объяснила она.

Также, по словам Маляр, факты деморализации вражеских войск фиксируются, однако это не влияет на факт продолжения мобилизации в РФ.

Топ комментарии
+8
Кацапи мають намір воювати довго та усіма зброєю й біоресурсом, які мають у наявності. Реалії..
Шановні Західні партнери!
Без наявності у розпорядженні ЗСУ далекобійних ракет, ******** винищувальної та бомбардувальної авіації, великої кількості різноманітних систем ППО, ******** західної бронетехніки та артилерії, БК (а 155 мм вже сьгодні потрібно нашим Козакам близько 1 млн. снарядів на місяць) війна кацапів із Україною та цивілізованим світом триватиме десятиріччя!
Допоможіть, будь ласка, закінчити війну! Надайте озброєння та БК до ЗСУ, будь ласка!
показать весь комментарий
15.08.2023 12:14 Ответить
+8
"Так, вони втрачають мотивацію, тому що вони все більше не розуміють що вони роблять на території України"...
Ага. І саме через "втрачену мотивацію" вони так скажено чіпляються за кожен сантиметр української землі. Коли вже цій Малярші набридне верзти маячню?
показать весь комментарий
15.08.2023 12:21 Ответить
+5
Кажуть, якщо дивитись тєлємарафєт, стан тотальної перемоги у вас буде кожного дня.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:33 Ответить
Комментировать
Сортировать:
хай зразу по велосипеду дають.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:07 Ответить
Триколесному
показать весь комментарий
15.08.2023 12:20 Ответить
Доречі, у них з мобілізацією такого трешу немає, як у нас. Воєнкоми на вулицях не б'ють, не стріляють. В чому таємниця успіху?

У русні є додаток "госуслугі" з заявленою кількістю користувачів 70 мільйонів (приблизно половина населення). І повістку можна вручити через цей мобільний додаток.
https://www.youtube.com/watch?v=G-go9V5h9ZQ Повестки через "Госуслуги": что это значит и кому закроют выезд за рубеж? DW Новости (11.04.2023)
За неявку в военкомат запретят выезд за пределы страны, говорится в поправках о совершенствовании системы воинского учета в РФ. Как следует из документа, повестку больше не обязательно вручать лично в руки. По сути, получается, достаточно того, чтобы повестку подписал военком. А отправить ее можно самыми разными способами, например, в электронном виде через портал "Госуслуги".
https://aif.ru/society/army/chto_delat_esli_ne_uvidel_elektronnuyu_povestku_na_gosuslugah Что делать, если не увидел электронную повестку на «Госуслугах»?
Что будет, если проигнорировать повестку на «Госуслугах»?
«Человек не обязан каждый день заходить на "Госуслуги"», - сказал в интервью life.ru депутат нижней палаты Андрей Луговой. Вместе с тем политик подчеркнул, что это проблемы гражданина, если при наличии личного кабинета на портале и информации о том, какие юридически важные сообщения могут туда поступить, он на них не реагирует. Законопроект предполагает, что в течение суток после получения повестки гражданину придет предупреждение о необходимости явиться в военкомат, иначе по прошествии 20 дней к нему применят обеспечительные меры в виде:
запрета на регистрацию в качестве ИП или самозанятого;
приостановки регистрационных действий с недвижимостью;
ограничения права управления автомобилем или другим транспортом;
запрета на регистрацию транспортных средств;
отказа в получении заемных средств в банке.
Решение о применении таких мер также придет в личный кабинет, а отменят его в течение суток после того, как военнообязанный явится по повестке.
Пікантність ситуації також полягає в тому, що https://rtvi.com/news/gosuslugi-otklyuchili-funkcziyu-udaleniya-uchetnoj-zapisi/ «Госуслуги» отключили функцию удаления учетной записи . Зареєструвався - ні шагу назад.

Ось так, просто і красиво. Ніяких екшнів на вулицях міст. Просто відправляють повідомлення на телефон, а якщо не реагуєш, перекривають кисень. Все, м'ясо йде до бійні саме.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:13 Ответить
Как думаешь, найдутся люди с кэшем, которого хватит им на жизнь в течение 10 лет при том, что они не ФОПы, у них нет никаких учетных записей в кабинетах и "Дії" а недвижимость и машины переписаны на любовниц и детей, находящихся заграницей?
показать весь комментарий
15.08.2023 12:18 Ответить
Звичайно. ******* "Вори в законє" повністю підпадають під це визначення.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:23 Ответить
Я думаю, среди чиновников, ментов, прокуроров, судей и их родственников таких хватит на несколько бригад.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:31 Ответить
Але їх облікові картки таємничо відсутні в шухлядах ЦТК.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:34 Ответить
В них ще більший треш. Просто ми вийшли з інфополя РФ і до нас долітають лише окремі фрагменти.

Там повний треш. А до речі, скільки підпалених війскоматів було в Україні а скільки там?
показать весь комментарий
15.08.2023 12:30 Ответить
Тому і палять, що знищення облікових даних - це єдиний там вихід уникнути мобілізації, якщо ти не з "хозяєв жізні".
показать весь комментарий
15.08.2023 12:31 Ответить
Немає в них ніякого трешу. Бо в них нової хвилі мобілізації немає. А в нас вона нон-стоп.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:45 Ответить
Е? В них теж нон-стоп.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:58 Ответить
В них немає активної мобілізації.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:13 Ответить
Е. Її трішки пригальмували але вона е.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:24 Ответить
Шила у мішці не приховати. Це давно було б в інтернеті, як наша мобілізація. А поки там лише жахаються початку нової хвилі і підготовлюють правову базу для неї.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:29 Ответить
Воно і е там.
показать весь комментарий
15.08.2023 15:34 Ответить
Кацапи мають намір воювати довго та усіма зброєю й біоресурсом, які мають у наявності. Реалії..
Шановні Західні партнери!
Без наявності у розпорядженні ЗСУ далекобійних ракет, ******** винищувальної та бомбардувальної авіації, великої кількості різноманітних систем ППО, ******** західної бронетехніки та артилерії, БК (а 155 мм вже сьгодні потрібно нашим Козакам близько 1 млн. снарядів на місяць) війна кацапів із Україною та цивілізованим світом триватиме десятиріччя!
Допоможіть, будь ласка, закінчити війну! Надайте озброєння та БК до ЗСУ, будь ласка!
показать весь комментарий
15.08.2023 12:14 Ответить
Не буде війна тривати десятиріччя. Ми не Афганістан, у нас гір стільки немає. Коли у нас закінчаться боєздатні люди, тоді війна теж автоматично скінчиться.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:26 Ответить
джугашвілі теж вірив, що із знищенням Вояків УПА зникне в історії Самойстійна Україна.
Історія та досвід свідчать про інше. джугашвілі здох, а Україна живе і буде жити вічно
показать весь комментарий
15.08.2023 12:42 Ответить
Подивіться на Чечню. Поодинокі осередки опору миттєво гасять силами спецназу фсб, зате купа "кадировцєв" завзято воює на боці окупантів. Те ж саме і з Україною буде.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:44 Ответить
Україна, за підтримки Заходу, здатна реально себе захистити та дати гідну відсіч, чого, нажаль, не було наприкінці 40-х - початку 50-х минулого сторіччя.
Кацапи ніколи не заспокояться стосовно України.
А тому війна закінчиться тільки тоді, коли Український Воїн встановить прапор Перемоги України на зруйнованому кремлі
показать весь комментарий
15.08.2023 12:53 Ответить
Для цього треба спочатку відновити кордони-91, без цього ніяк.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:55 Ответить
Ти в своєму розумі, порівнюючи Чечню з населенням меньше 1 мільйона і розміром з одну українську область, з 40 мільйонною державою та неокупованою площею, перевищуючу Ічкеріійську в 20 разів?
А заодно нагадай-но чим саме воювали чечени проти регулярної армії рф? І як так вийшло, що першу чеченську війну рашка, з усіма її безкінечними ресурсами, примудрилася програти тим, у кого навіть патронів до калашів не вистачало, не кажучи вже про броню, РЗСО, ракети ППО/ПРО і т.д.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:58 Ответить
Першу програла, другу виграла. Чечня під повним контролем росії, яка вже різниця, хто виграв тоді?
І чеченці першого разу надавали русні по зубах тільки піхотною зброєю при абсолютній перевазі русні в кількості та техніці. Ми ж вже майже рік за підтримки Заходу не можемо суттєво посунути лінію фронту, чому так?
показать весь комментарий
15.08.2023 14:03 Ответить
Чечня має кланово-феодальний стрій. Там все просто. Її малочисельних феодалів після 2ї чеченської рашики просто купили, платячи данину внєзапно-поперлим на початку нульових нафтобаблом.
В українців з нашим "де 2 українці там 3 гетьмани" й населенням у 40 разів більшим ніякого косолапого бабла увік не хватить, навіть якщо нафта по 1000 за бочку буде.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:12 Ответить
Судячи з коментаріїв на Цензорі під кожною публікацією щодо необхідності всім так чи інакше безпосередньо брати участь у війні, і тому, як зараз гарно йде мобілізація, не розраховував би на "широкі верстви населення". Білорусів 9 мільйонів, здались без пострілу. Переб'ють тут всіх бойових - решта теж здасться, скільки б їх не було.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:16 Ответить
Знов по твоїй логіці... Нас 40 мільйонів і от біда ніхто за свій дім воювати не хоче. А от москальня вся прям "рвьот і мєчет" і тільки й чекає повістки "что бі на войну к хохлам попасть".
показать весь комментарий
15.08.2023 14:26 Ответить
Хто хотів - ті давно пішли. Всіх інших тим чи іншим примусом доведеться, а люди ж у нас такі, не звикли собою заради держави жертвувати. А русня до цього звична. Не пропетляв від повістки - ну, нє повєзло, буде воювати і не цвірінькне. Йому кадирівці та фсб страшніші за НАТО і Україну, бо з останніми ще вижити можна, а от з першими - вірна смерть.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:29 Ответить
Чиста математика. 145 мільйонів москалів - то з тієї ж опери, як і 144% за куйла. По бумагам есть, а в реале бабка надвоє деліла.
Там для них добре, якщо 100 мільйонів буде. Далі віднімаємо неприкасаємих маскау та пітер, а це ще -20млн. Залишається 80 проти наших 40. Тобто всього лише 1 до 2х. Далі ктось з них повинен підтримувати економіку. Адже ні Штати ні Євросоюз їм її, як нам на 2/3 дотувати не збирається. Далі відніми хачів та десятки мільйонів аватарів, які в 35+ з тамошнім кліматом і жратвою виглядають на всі 65. То що в голом остаткє?
Звичайно їх все рівно більше за наc, але готових воювати там буде точно не більше ніж 2-3 до одного нашого. А це не та кількість, щоб закидати м'ясом країну розміром з нашу + яку ще як-не як але ж підтримують найрозвиненіші та найтехнологішніші країни світу.
показать весь комментарий
15.08.2023 15:17 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=gebTb9kEnrs https://www.youtube.com/watch?v=gebTb9kEnrs
Ось тут бійці описують атаки русні. По чотири доби безперервно, хвиля за хвилею пре м'ясо. Зеки, чмобіки. І не закінчується ніяк. Зеків тільки півмільйона, а скільки мільйонів там "глубінкі"? Ви рахуєте всіх наших проти всіх їхніх. А наших можна буде так на забій кинути, як русню? Тікати почнуть, бунтувати. А русня - ні. Вони звикли владі підкорятись, підуть мовчки.
показать весь комментарий
15.08.2023 15:30 Ответить
То це значить, що і через 1-2 роки вони все також будуть здатні кидати м'ясо по 4 доби поспіль?
Ти розумієш що таке зона на рассіє? Блатниє воювати не підуть, їм і на зоні нормально сидиться. Йде всяка шваль і непотріб. З тої швалі і непотрібу пригожин ще минулого року вигріб все що могло ще бігати і стріляти. Потім стали вигрібати все те що хоча б ходити здатно. Про це кажуть полонені гепатитні, спідозні і т.п. нечисть. Порахуй сам, на скільки хватить тих відсили 100-120тис. відносно здорових і згодних подохнути зеків, з яких ще минулої зими ЗСУ утилізували мінімум половину.
показать весь комментарий
15.08.2023 16:13 Ответить
Тобто те, що у кацапів можуть закінчитись гроші на війну ти не розглядаєш взагалі?
Тоді поясни мені, навіщо вони загнали курс дерев'яного до 100? Адже рік тому (минулого літа ) їхню економіку та центробанк цілком влаштовував курс ~55.
Про х@уйловське "чем большє курс доллара, тем больше рублей в нашей єкономікє" краще не згадуй, бо вони не виробляють абсолютно нічого самі. Навіть що б ті ж диряві санкції обходити, то теж треба переплачувати посередникам по 2-3 ціни. Араби з турками та іншими урками знають як поімєть ванюшек на тугрики.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:51 Ответить
Ні, не розглядаю. Нафта, газ, алмази, сталь, інші корисні копалини завжди знайдуть покупця.
Гра з курсом - це виключно внутрішньоросійська справа. Скільки разів там рубль вже пробивав сотку? Це щонайменше другий. Нічого, стабілізували, укріпились.
Грошей на комплектуючі для ракет і дронів вистачає. Виробництво нарощують і нарощують.
Коли маєте справу з росією, вважайте, що це бездонна діжка ресурсів.
Єдина проблема - темп відновлення. Тому ***** штовхає до перемовин.
Йому потрібно декілька років, щоб зібрати ще півмільйона війська, побудувати сотні літаків, тисячі танків і ракет, мільйони снарядів та дронів.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:59 Ответить
По твоїй зрадойобській логіці, совок з економікою мінімум в 10 разів міцнішою та імпортозамєщєннішею за рашку - то взагалі повинен був проіснувати ніяк не меньше, ніж справжній Тисячолітній Рейх. Але щось пішло не так...
показать весь комментарий
15.08.2023 14:04 Ответить
І міг би, але.. власне, там зійшлись декілька чинників.
росія небезпечніше за совок: є ринкова економіка і немає "залізної завіси". Це дає їй набагато більшу стійкість та гнучкість, що компенсує економічний розрив.
Плюс Захід розслабився, став занадто гуманним, і ніяк не наважиться придушити цю гадину, тільки трохи пхає ногою подалі.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:06 Ответить
То піди загони потім без тієї самої залізної завіси ледачого і побачившого "прєлесті западной жизні" москаля знов працювати на військовий завод за сухпайок, а фермера за трудодні.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:22 Ответить
Легко. Для того і курс рубля загнали. Будуть отримувати багато срублів, купувати на них місцеві товари (лайно, але бізнес у них є, на відміну від СРСР, тобто ринок сам себе відрегулює). Багато у кого немає грошей виїхати з країни, ще більше не зможуть себе запропонувати на тамтешньому ринку праці, отже, будуть змушені повернутись (з Чехії вже тікають, хоч і з іншої причини). А роботи нормальної буде - тільки військовий завод.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:27 Ответить
Ти, я дивлюсь, в економіці зовсім профан. Скажу тобі одне, тойво так не працює. Отримувати багато срублів це рівно на 3-6 місяців, а далі інфляція з'їдає всю різниці з потрохами і робить ситуацію в економіці в рази гіршою. На разі ще не всі про це знають. Той хто вже зараз йде в маркет за новою пралкою чи айфоном - той вже зараз бачить, що став вдвічі біднішим. Бо ні айфон, ні пралка, ні навіть коробка цвяхів не виробляються за фублі. А ті хто ходять в магаз лишень за "гречей і бородінскім"... ті дізнаються про те через декілька місяців.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:40 Ответить
Іран взагалі без курсу долара живе. Непогано живе.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:42 Ответить
Хочеться поцікавитись. По яким мірилам ти визначив, що Іран живе непогано? Так звичайно, для підтримки мільонної КСІР та бородатих адептів режиму їм хватає того бабла, що вони загоняють в обхід санкцій Китаю та країнам третього світу. І для всих інших співгромадян є каміння та автокрани з мотузками.
показать весь комментарий
15.08.2023 15:25 Ответить
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD_%D0%B7%D0%B0_%D0%92%D0%92%D0%9F_(%D0%9F%D0%9A%D0%A1)_%D0%BD%D0%B0_%D0%B4%D1%83%D1%88%D1%83_%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F Відкриті джерела, Вікіпедія.
ВВП Ірану на душу населення 19557$ (66)
ВВП України 9283$ (111)
ВВП росії 29267$ (49)
Непогано, як для теократичної диктатури.
показать весь комментарий
15.08.2023 15:37 Ответить
Відкрию тобі секрет про ВВП(ППС). Поглянь в тій же табличці на сусідню Туреччину.
Там взагалі наміряли під $40К на морду ліца. І це при інфляції і обвалу місцевої ліри, в рази гірших, ніж у воюючій Україні. А саме в 12! разів за останні 9 років (4! рази за останні 2 роки), проти 4.5 рази в Україні за ті самі 9 років, починаючи з 2014.
І взагалі від'їдь на пару сотень метрів від туристичних вулочок навіть у Стамбулі, чи Анталії і ти враз опиняєшся десь в чигирях часів Османської імперії. Я знаю про що кажу, бо прожив там декілька років. Табличка каже, що турки живуть в 4 рази багатше за нас. А по факту ми від них по-переду мінімум удвічі-тричі.
Те саме і з твоїм Іраном....
показать весь комментарий
15.08.2023 15:53 Ответить
Те саме і у русні. Є у них нормальні дороги, і чисті міста. Пройдіться по Єкатеринбургу за допомогою карти Гугла, по центру. Цивільно. Та чим далі від центру, тим більша срака. В Європі такого немає, там села - це маленькі міста, тільки без зайвої розкоші.
показать весь комментарий
15.08.2023 16:01 Ответить
Совок був насильно зібраний з різних народів, які всю його 70-річну історію так і не переставали потайки ненавидіти один одного, і насильно ж і тримався. Тому й відразу розвалився, як тільки Мєчєний дав слабину. В рашки ж інша ситуація, тому сподіватись на її розпад марно.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:43 Ответить
Ти на карту рф коли в останнє дивився? Як ти думаєш, на скільки велика любов у каренного масквіча до якого-небуть дага чи осетина? Чи може чукчів і прочіх башкір вони більше *******?
показать весь комментарий
15.08.2023 15:28 Ответить
Чукчі і прочі башкіри зараз вважають себе руськими не менше самих москвичів. Схоже, ти абсолютно далекий від реальності і живеш тєлємарахвоном, в якому рашка ось-ось розвалиться.
показать весь комментарий
15.08.2023 16:20 Ответить
Скажу тобі по секрету. В мене вже років 7-8 як не підключено жодного ТВ каналу на всіх телевізорах в квартирі. І телемарахфону я не бачив ЖОДНОЇ хвилини на всі ці півтора роки.
Навіть не знаю по яким каналам це лайно йде і хто там разі на них ведучий.
А чукчі і башкири можуть себе вважати ким завгодно, от тільки у карєнних на це є своє мнєніє.
Одна справа, байки про єдінєніе всея великого народа по їхнім хфєдеральним помийкам, а інша - то реальне життя, з "чуркамі", "хачамі", "косоглазамі" і т.п. компліментами до соотєчєствєнніков від прєдставітєлєй тітульной націі...
показать весь комментарий
15.08.2023 17:10 Ответить
Мати намір не значить мати можливості. Це раз.

ППО нам дають, це два.
Авіація це складне питання в тому плані що за два тижні пілота і персонал не підготовиш.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:32 Ответить
Україна нагально потребує ППО як у глибині так і фронтового.
Пілоти, техніки, інфраструктура, смуги, капоніри, склади - усе реально, щось вже готується, щось на підході, але нюанс - війна, а тому потреба у швидкому вирішенні.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:41 Ответить
Ви. рєзнікови, не повинні красти, а мобілізація не компетенція МО, а Залужного. Мелють суки про що завгодно крім своєї роботи, бо там тільки косяки, мародерство і саботаж, а про таке їм не дуже хочеться звітувати.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:19 Ответить
Шановний це компетенція Сирського!
показать весь комментарий
15.08.2023 12:37 Ответить
Сирський чий підлегнлий? Так можна і до *********** борісових скотитись.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:53 Ответить
Мобілізація прямий обов'язок Сирського!!!Це його парафія!
показать весь комментарий
15.08.2023 13:01 Ответить
Що таке єдиноначальність не чув? Це про армію. Сирський не головком, а всі командуючі і сухопугних військ, і ВМФ, І ВПС підпорядковуються одній людині.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:22 Ответить
Не знімаю відповідальності з Залужного...., але мобілізація під відповідальностю Сирського!
показать весь комментарий
15.08.2023 13:28 Ответить
"Так, вони втрачають мотивацію, тому що вони все більше не розуміють що вони роблять на території України"...
Ага. І саме через "втрачену мотивацію" вони так скажено чіпляються за кожен сантиметр української землі. Коли вже цій Малярші набридне верзти маячню?
показать весь комментарий
15.08.2023 12:21 Ответить
Они цепляются потому, что сзади стоят заградотряды, у которых за спиной современный аналог НКВД. Никаких чудес индивидуального героизма, все это уже было в истории.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:33 Ответить
Чіпляються вони з інших причин.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:34 Ответить
О каком расслаблении может идти речь, пока существует оккупация украинских земель?!
показать весь комментарий
15.08.2023 12:27 Ответить
Кажуть, якщо дивитись тєлємарафєт, стан тотальної перемоги у вас буде кожного дня.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:33 Ответить
Вообще то армии нужна мощная реклама. Ежедневная, ежечасная - о деньгах, о качественном обучении, о льготах на коммуналку и льготах по лечению - пожизненно.
О льготах на работу и поступлении в ВУЗ и льготы на обучение и т.д
И это только один из немногих вариантов добровольного привлечения в армию.
Иформационные и адекватные видео принесут пользу. Но их просто нет!
ps: бестолковость наше всё
показать весь комментарий
15.08.2023 12:42 Ответить
Мне надо принять ванну, выпить чашечку кофе…
показать весь комментарий
15.08.2023 12:44 Ответить
А як інакше ? Якщо кацапи мобілізують сотнями тисяч-то у нас мобілізувати у відповідь не повинні ?
показать весь комментарий
15.08.2023 13:04 Ответить
Росіяни ведуть приховану мобілізацію, ми не повинні розслаблятися, - Міноборони Джерело:

Єдиний хто і розслабляється так це МО з яйцями по 17 і крадіжками міліардів в офшори, ще випуски квартальних сміхунів по ТБ.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:45 Ответить
Після перемоги ми взнаємо двйсну картину втрат та здобутків.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:47 Ответить