12151 посетитель онлайн

Россия начала использовать собственные "шахеды" вместо иранских, - разведка Великобритании

shahed,герань,шахед

Россия начала использовать беспилотники собственного производства, основанные на иранских разработках Shahed.

К такому выводу пришла разведка Великобритании, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на сводку Министерства обороны этой страны.

В разведке отметили, что россияне импортировали изготовленные в Иране беспилотники с сентября 2022 года. Там предполагают, что местное производство, вероятно, позволит России наладить более надежные поставки дронов.

По мнению британских разведчиков, эффективность этого оружия была разной, и Украина доказала свою эффективность в нейтрализации большинства БПЛА на подлете.

"Россия, вероятно, стремится к самообеспечению БПЛА в ближайшие месяцы. Между тем, Россия по-прежнему зависит от комплектующих и готовых вооружений из Ирана, которые в основном доставляют через Каспийское море", - отметили в Минобороны Великобритании.

Топ комментарии
+18
32 млд пішли як вода в пісок -- Резніков зробив тільки круглі очі а Данілов підняв палець вверх
показать весь комментарий
16.08.2023 09:10 Ответить
+12
Наші дрони, ракети, снаряди та амуніція з аптечками закатана в асфальт і розкрадена.
показать весь комментарий
16.08.2023 09:11 Ответить
+12
организация производства -- это вам не видосики снимать....
показать весь комментарий
16.08.2023 09:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А чого нам бракувало шоб зі збитого шахеда ліпити своі десятками тисяч
показать весь комментарий
16.08.2023 09:03 Ответить
Може грошей?
показать весь комментарий
16.08.2023 09:06 Ответить
32 млд пішли як вода в пісок -- Резніков зробив тільки круглі очі а Данілов підняв палець вверх
показать весь комментарий
16.08.2023 09:10 Ответить
5 млрд долларів кожного місяця йдуть як вода в пісок. Саме такі витрати України на війну. Роблять якісь бобри, якісь інші дрони, але, звісно мало.
показать весь комментарий
16.08.2023 09:12 Ответить
Те шо роблять на коліні -- для фронту це сльози
показать весь комментарий
16.08.2023 09:14 Ответить
организация производства -- это вам не видосики снимать....
показать весь комментарий
16.08.2023 09:14 Ответить
''Пороха'' нам бракує! А маємо ''зелену продажну соплю''...
показать весь комментарий
16.08.2023 09:17 Ответить
до недавна він же ж був--барига..ліпєцка фабрика..скандал з офшорами.. нє стрєлять в атвєт
показать весь комментарий
16.08.2023 09:20 Ответить
Є таке поняття, як факти.
Так от факти свідчать, що ліпіти з Бубачки та його оточення бариг та зрадників не потрібно, бо вони такими і є.
показать весь комментарий
16.08.2023 10:18 Ответить
показать весь комментарий
16.08.2023 10:23 Ответить
Уже не раз писал - сами по себе они ничего не дадут, пару прорвавшихся с 50кг взрывчатки особо ничего не сделают. По сути аналоги у нас есть. Ими хорошо перегружать ПВО пока ракеты наносят урон, а вот ракет у нас как раз и нету =(
показать весь комментарий
16.08.2023 09:25 Ответить
Ми тим часом "сатану" без ядерного заряду клепали?
показать весь комментарий
16.08.2023 09:04 Ответить
Журавецьhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C_(%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0)#cite_note-1 [1] , або гера́ньhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C_(%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0)#cite_note-2 [2] (Geranium) - рід рослин родини геранієвих, основний і найбільший у родині - нараховують понад 350 видівhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C_(%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0)#cite_note-3 [3] ....
Ми просто зобов'язані випустити подібний безпілотник та назвати його "Журавець".
показать весь комментарий
16.08.2023 09:06 Ответить
Наші дрони, ракети, снаряди та амуніція з аптечками закатана в асфальт і розкрадена.
показать весь комментарий
16.08.2023 09:11 Ответить
Скільки дронів можна зробити за 10 млрд долларів?
показать весь комментарий
16.08.2023 09:33 Ответить
За такі гроші можна придбати 50-60 шт F-35.
показать весь комментарий
16.08.2023 10:19 Ответить
А тим часом ЗЕвлада , волали- кацап дурні, ми їх щас як налякаємо, а прицьому лише кармани набивали і нічогісінько не робили у нас, ну може асфальт клали і тепер теж кладуть, а тільки клянчали закордоном . Я не розумію як, але хоч, як деякі говорять не на часі- цю шоблу треба міняти, тимпаче- у ЗЕлі срок виходить у квітні.
показать весь комментарий
16.08.2023 09:15 Ответить
Їх не просто міняти, там половину треба до буцигарні загратувати років на двісті!
показать весь комментарий
16.08.2023 09:20 Ответить
Крижанівський пропонує всіх корупціонерів розстрілювати під час війни
показать весь комментарий
16.08.2023 09:26 Ответить
Крижанівський пропонує зараз міняти насильницьким шляхом. Збирає майдан на 26 серпня. Ви йдете?
показать весь комментарий
16.08.2023 09:25 Ответить
Якщо це дійсно так, то в Москві тріумфування і пробки від шампанського летять у стелю
Бурхливі оплески переходять в овації в оргазм, а якийсь Вова П. навіть розплакався - Я чекав, я знав, я вірив, що вони мене не підведуть!
показать весь комментарий
16.08.2023 09:36 Ответить
Згоден ) але крижанівський запевняє, що його команда чесна і точно красти не буде, коли прийде до влади ))
показать весь комментарий
16.08.2023 09:40 Ответить
Ці губи нічого не плямкали.Вже проходили.
показать весь комментарий
16.08.2023 10:14 Ответить
А кого вважаєш достойним замінником Зе? Прізвище.
показать весь комментарий
16.08.2023 10:32 Ответить
хто такий крижанівський і з якого милого воно вважає шо здатне зібрати майдан?
показать весь комментарий
16.08.2023 11:40 Ответить
А Вова З. що тоді буде робити?
показать весь комментарий
16.08.2023 09:42 Ответить
На відміну від вас, я трохи стежу за світовою пресою і тому приходжу до висновку, що до Вові З. ні узагальнений Захід, ні українські партнери на Заході претензій не мають. Більше того, там існує думка, що Вова З. виявився найнеприємнішим сюрпризом для Вови П., тому не побіг з плачем і виттям, як на нього і розраховували, а несподівано виявився вольовим і сміливим мужиком. І окрім такого ставлення західних партнерів, так і ЗСУ на чолі із Залужним теж, начебто, претензій до Вові З. не має.
Ну, а особлива думка спільноти Цензор Нет давно відома.
Адже з дивана воно все бачиться набагато краще, ніж із поля бою та з президентських кабінетів.
показать весь комментарий
16.08.2023 09:52 Ответить
Дуже проста технологія - пов'язати прізвища Залужного та Зеленського. Ну а Порошенко би, звичайно побіг із плачем та виттям... вважаєш вибір 2019 розумним? так, чи ні. Ну і "На відміну від вас, я трохи стежу за світовою пресою" видає погано приховану манію величі.
показать весь комментарий
16.08.2023 10:19 Ответить
Вибір 2019 року я вважаю таким, яким він відбувся об'єктивно, а вважати його розумним чи нерозумным, річ суб'єктивна
Ні манії, ні величі не маю. Просто намагаюся кожну подію оцінити з різних поглядів. Тому й приходжу до висновку, що Захід взагалі і західні партнери України до Вова З. претензій не мають, а ось позиція деяких користувачів нашого сайту напричуд збігається і з офіційною позицією кремля та неофіційною позицією російської пропаганди. Це моя точка зору, а якщо вона комусь не подобається, то було висловлювання в одному із творів про Одесу(про Беню Крика) - "Я не золотой полуимпериал, чтобы всем нравится"
показать весь комментарий
16.08.2023 10:36 Ответить
"Це моя точка зору" - тобто стосовно деяких користувачів нашого сайту в тебе є своя суб'єктивна точка зору, а стосовно розумності вибору 2019 нема.
показать весь комментарий
16.08.2023 10:47 Ответить
показать весь комментарий
16.08.2023 10:48 Ответить
Чому це я не маю своєї точки зору на 2019 рік?
Маю.
Тільки по-перше, вона вам не сподобається, а по-друге мене на цій темі одразу ж банять із визначенням "за провокацію".
Ну, все одно спробую
Вибір 2019 року був неправильним, але не неправильним сам по собі, а неправильним у ряду 5 попередніх неправильних виборів і зовсім не впевнений, що і 7-й вибір буде правильним.
Ну, як там говорилося в грубому жарті моєї юності - "Если и третий муж бьет морду, то наверное все же дело не в мужьях, а в морде"
показать весь комментарий
16.08.2023 10:59 Ответить
А кого треба було обирати замість Ющенка та Порошенка? Прізвища. Бо коли знаєш, як неправильно, то маєш знати, як правильно, бо інакше це називається демагогія, а якщо не демагогія - то як?
показать весь комментарий
16.08.2023 11:23 Ответить
Порошенко був більш-менш правильний вибір, а ось Ющенка ти, мабуть, додав як другого "правильного президента".
Нєт, коллєга, у цьому ти помиляєшся. Ющенко це такий же повний нуль, як і його попередники, тільки у вишиванці. Але нулем від цього він бути не перестав. Для того, щоб бути справжнім президентом, треба щось робити, а не вимовляти правильні, довгі й порожні промови.
А кого замість них...
Ну, все ж таки, не вимагай від мене занадто багато, я поїхав ще за СРСР і що і як там у вас відбувається знаю побічно. Неправильних президентів визначити можу по їхніх справах, а от хто замість них був би правильний, це вже треба варитися в місцевій атмосфері.
Ну так скажи мені "правильного"...
показать весь комментарий
16.08.2023 11:39 Ответить
тобто ви вважаєте,що вибір наріда, який замість поганого Ющенка обрав "гарного" Яника - був вірним?
ну от тому і війна шо в нас нарід не бачить причинно-наслідкового зв'язку між галочкою в бюлєтєнє та війною.
показать весь комментарий
16.08.2023 11:43 Ответить
Заміна Ющенка на Яника пройшла як заміна того, хто тільки говорить на того, хто щось робитиме.
Ну, сприйняли його як "міцного господарника", який нарешті посуне вперед економіку. Але знову не побачили, що й цей із тієї ж когорти балакунів. Тільки Ющенко хоча б говорив, що треба, а Яника відразу потягло на кремлівську орбіту. Чим закінчилося, відомо
показать весь комментарий
16.08.2023 11:52 Ответить
Тут ключове слово "щось" - дуже конкретне і яке все пояснює. А ненавидять деякі Ющенка за те, що він був першим Президентом, що підняв національне питання.
показать весь комментарий
16.08.2023 12:17 Ответить
Якщо слово "ненависть" стосовно Ющенка було адресовано до мене, то ти помилився адресою.
Він мені байдужий і нічим не виділяється із шести українських пострадянських президентів, які за свій термін не зробили нічого, внаслідок чого й отримали 24.02.2022.
А те, що він підняв "національне питання", це добре, але набагато краще було б якби він підняв не питання, а економіку. Пам'ятаєш про "базу" і "надбудову", що важливе, а що менше, що первинне, а що вторинне.
Якщо ти політекономію не вивчав, то розповім тобі анекдот, щоправда, трохи похабний.
Молода пара після весілля день і ніч ******* один одного, і тут чоловік попросив приготувати сніданок.
- Ах, любий, поснідаємо коханням.
Після цього він попросив приготувати обід.
- Ах, любий, пообідаємо коханням.
Ближче надвечір дружина прокидається, і бачить, що чоловік поклав свій кінець на батарею обігріву.
- Любий, ти що робиш?
- Вечерю розігріваю.
показать весь комментарий
16.08.2023 12:40 Ответить
значить, ви не спостережливі. Бо я бачив и бачу купу ознак шо Західдуже тверезо оцінює Зєлю.
і допомагає не йому, а УКРАЇНІ.
не завдяки Зєлі а часто всупереч.
показать весь комментарий
16.08.2023 11:42 Ответить
Ми ще не знаємо, куди збирався тікати боневтік 23 лютого минулого року? Коли його за трєнікі зловив. Можливо, що на північ/північний схід від Київа?
показать весь комментарий
16.08.2023 09:42 Ответить
Їм до задниці ефективність. Вони беруть кількістю. Як й завжди.
показать весь комментарий
16.08.2023 09:20 Ответить
Місяць тому перші російські Шахеди збиди на Київщині. Інфа пройшла.
УZZкіє відрапортували про запуск першої черги власного виробництва, Зала про його розширення та збільшення номенклатури (Ланцети 3 та 5).
Нащо повторювати? Новини закінчилися?
показать весь комментарий
16.08.2023 09:38 Ответить
..в тырнете есть список всех производителей бпла на блотах мацковии,таких как Аэродин,следует разгромить заводы и места сборки
показать весь комментарий
16.08.2023 09:39 Ответить
"Розвідка Британії"? А ще там, у Британії, є "британські вчені".
показать весь комментарий
16.08.2023 09:50 Ответить
Маєте якісь претензії до сера Ісаака Ньютона і Майкла Фарадея?
До Дарвіна, до Резерфорда, до Флемінга, до Хокінга?
Мем "британські вчені" запустили російські "вчені", які за 30 років примудрилися з 20 століття скотиться в 18-й.
Елементарна заздрість тих, хто не може, до тих, хто може.
показать весь комментарий
16.08.2023 09:59 Ответить
Справедливості заради слід нагадати, що цей мем народився після того, як британські вчені почали займатися "дослідженням впливу товщини хоботка метелика на тривалість його життя".
показать весь комментарий
16.08.2023 10:14 Ответить
ВСІ?
так чого ж ви ліпете російські наративи?
показать весь комментарий
16.08.2023 11:45 Ответить
При чому тут "всі"? Передивилися рашистського зомбоящика?
Тричі заспівайте "Ой, у лузі червона калина..." і це пройде
показать весь комментарий
16.08.2023 11:51 Ответить
ось ваша цитата: "британські вчені"
покажи мені де тут "окремі британські вчені" чи "деякі"
і йди ****** співай там шо схочеш, придурку.
показать весь комментарий
16.08.2023 13:10 Ответить
Підгорає, москалику?
Сам написав "ВСІ", а тепер намагаєшся зіскочити.
Ні, доведеться тобі таки співати
показать весь комментарий
16.08.2023 13:15 Ответить
показать весь комментарий
16.08.2023 10:22 Ответить
Скільки цій владі ще потрібно років, що б нарешті зорганізувати та врешті налагодити конвеєр виробництва дронів ,не експеримент у сто двісті на рік ,а сотні-тисяч різних типів та призначення ?!Тільки не кажіть що немає грошей.
показать весь комментарий
16.08.2023 11:30 Ответить