13098 посетителей онлайн
89 081 1 797

Полицейский, застреливший нетрезвого водителя в Днепре, задержан. Продолжается следствие, - прокуратура. ФОТО

Днепропетровская областная прокуратура задержала сотрудницу полиции, которая застрелила пьяного водителя, оказывавшего сопротивление правоохранителям.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщается в официальном фейсбуке областной прокуратуры.

В сообщении отмечается: "При процессуальном руководстве Днепропетровской областной прокуратуры начато досудебное расследование в уголовном производстве по фактам умышленного убийства и превышения служебных полномочий работниками правоохранительного органа (ч. 1 ст. 115, ч. 3 ст. 365 УК Украины).

По данным следствия, в одном из районов г. Днепра двое патрульных полицейских остановили автомобиль, в котором находились несовершеннолетние дети.

По требованию выйти из авто водитель и пассажиры отказались.

Правоохранители начали силой вытаскивали пострадавших из авто и использовали газовый баллончик.

Во время потасовки полицейский применил табельное оружие и произвел три выстрела в спину пассажиру.

От полученных огнестрельных ранений потерпевший скончался на месте.

В настоящее время причастный к превышению служебных полномочий правоохранитель задержан в порядке ст. 208 УПК РФ. Решается вопрос об уведомлении о подозрении.

Следствие продолжается, выясняются все обстоятельства дела.

Досудебное расследование осуществляют следователи территориального управления ГБР, расположенного в городе Полтаве, оперативное сопровождение – сотрудники Департамента внутренней безопасности Нацполиции Украины.

Как сообщал Цензор.НЕТ, 29 августа правоохранители в Днепре остановили для проверки автомобиль, из-за чего между мужчиной и полицейскими произошел конфликт. Патрульный применил против нарушителя табельное огнестрельное оружие, нанеся ему смертельное ранение.

Впоследствии в соцсетях опубликовали фото девушки-полицейского, которая произвела три выстрела.

Полицейский, застреливший нетрезвого водителя в Днепре, задержан. Продолжается следствие, - прокуратура 01

Топ комментарии
+94
Конечно, каждый конкретный случай нужно рассматривать отдельно. Среди полиции достаточно всякой мрази, но в данном случае полицейский был обязан применить оружие для защиты здоровья и жизни другого человека.
показать весь комментарий
29.08.2023 23:35 Ответить
+90
Я не врач но очень похоже что удачно сдохщий перед смертью сломал ей нос. Интересно это уже дает право применять оружие или нужно подождать пока сломает шею?
показать весь комментарий
29.08.2023 23:34 Ответить
+77
Водитель не ведет себя агрессивно если у него все в порядке с автомобилем и содержанием автомобиля. Именно это и привело к таким последствиям как как автомобиль мог быть набит чем угодно - взрывчаткой, оружием, наркотиками и у полицейских были все основания так думать из за крайне агрессивного поведения пассажиров и водителя.
показать весь комментарий
29.08.2023 23:33 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 18 из 18
А коли зітреться пляшка, заміни її кактусом.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:40 Ответить
Я вже втомився пояснювати єкспертам з поліції США.
Пишу останній комент, так як публіка тут недалека і знання їх рівні нулю, але може хтось зрозуміє.
В США, такі правила, закони і алгоритм дій у поліції по причині того, що легалізована зброя і кожен її має, тому копи діють жорстко, але в межах інструкції, у них все прописано також...знавці блін.
Тепер до нашої ситуації, ст. 46 Закону про НацПоліцію, читаємо, написано і розписано все про застосування зброї, коли, як і тд. Що не написано, це порушення Закону!
Поліція застрелила людину, 3ма, наголошую 3ма пострілами в тулуб! Тому сяде на 10-12 років за умисне вбивство. Вони мали застосовувати спец засоби, а саме газ, гумові кийки, кайданки, але немощні фізично і безмозглі, бо не знають ні Законів ні своїх обов'язків і так далі. Крапка! Закон один для всіх!
Чоловік, якого застрелений його не захищаю, він не правий, але копи явно перевищили свої повноваження! І ситуація не вартувала такої розв'язки. Але дивлюся і міністр наш вже там, щось виписує, також не знає основних законів і принципів дій поліцейських!
Можна за любу незгоду з діями поліції отримати кулю посеред білого дня. Щось 24.02 їх і видно не було, і не потрібно мені розповідати, маю багато знайомих в високих чинах МАС і СБУ...в резерві дома на дзвінку всі сиділи, не знали ', що робити. А громадяни звичайні, на Оболоні з карабінами мисливськими патрулювали і виставляли пости.
Особисто я нашу поліцію не поважаю і на них не надіюся, з 2014 року це фактично частна охорона, яка не може захистити громадян, а лише створює незрозумілі ситуації. Для захисту, краще мати зброю, практично любий громадянин може її купити і отримати дозвіл, питання 2х тижнів часу.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:14 Ответить
Объясняю тебе еще раз - В Украине введено военное положение и украинские полицейские во время военного положения имеют право применять огнестрельное оружие на свое усмотрение.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:18 Ответить
это ты новый пункт дописал в закон о военном положении сейчас?
показать весь комментарий
30.08.2023 18:23 Ответить
показать весь комментарий
30.08.2023 18:37 Ответить
Ну так постріляйте всіх порушників ПДР!
Ти тупе! Працівник полюції мабудь, або бот без мізків вчи Закони! Яке на свій розсуд???
Довіра народу України до поліції 5 відсотків, до моменту, коли їм почнуть бити пики всі хто може не довго з такими підходами.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:25 Ответить
сьогодні п'яничку грохнули а завтра за те що на стоп лінію наїхав,але нарід вперто бажає "жорсткої руки" вірніше кулі..
показать весь комментарий
30.08.2023 18:41 Ответить
Ніхто не каже вбивати. За порушення є штраф. Не треба **********. А якби він дістав іграшковий пістолет, треба було б чекати доказу що він дійсно іграшковий... Просто вести себе адекватно, порушувати скільки хочеш, можна навіть не платити штрафи)
показать весь комментарий
30.08.2023 18:44 Ответить
кажуть і хочуть цього,достатньо отримати схвалення суспільством і будемо жити по "понятіям" а країна перетвориться на парашу як та що на північному сході..
показать весь комментарий
30.08.2023 18:55 Ответить
щє раз таким долбайобами як ти пояснюю, дядю замочили не за порушення ПДР, а за напада на поліцейських
показать весь комментарий
30.08.2023 19:13 Ответить
Ти трохи "куку", чи мент? " имеют право применять огнестрельное оружие на свое усмотрение" - це типу, захотів поліцай, може стріляти для розваги???
показать весь комментарий
30.08.2023 19:48 Ответить
Усе вірно навіщо нам така поліція, якщо двоє поліцейських, які були обучені та забезпечені амуніцією за наш з вами кошт неможуть вгамувати п'яне бидло та використовує зброю як останній аргумент. В такому випадку зброя повинна буди доступна кожному іначе немає надії на те що поліція зможе навести лад.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:47 Ответить
"В такому випадку зброя повинна буди доступна кожному"
Тоді кожен напідпитку, кого зупинить поліція, замість перед'явлення водійського посвідчення може дістати ствол та знести голову поліціянту. А у разі підрізання на дорозі іншим водієм і розборок-знесе голови опоненту разом с пасажирами.
показать весь комментарий
30.08.2023 19:40 Ответить
"...Щось 24.02 їх і видно не було..."

І "бикуватих" уйобків не було видно, особливо на блокпостах. Цікаво було б подивитись як би той довбойоб "бикував" проти хлопців на блокпосту 24 лютого 2022 року. Ага, хотів би я його побачити як він кидається на хлопців з автоматами. А то, *****, для половини країни війна вже закінчилась або десь там далеко-далеко.
показать весь комментарий
30.08.2023 21:20 Ответить
Нікого не виправдовую, абсолютно.... бидло своє вже отримало, але вибачте, якщо ви зупиняєте авто за АДМІН-ПОРУШЕННЯ і бачите бухе бидло (читайте одразу - неадекватне) яке свідомо одразу іде на конфлікт який ніяк не вирішується і ви бачите, що сили не рівні, то

треба:
1) викликати підмогу (щоб нігті не пошкодити)
2) дочекатись 5хв приїзду підмоги
3) провести необхідні дії в безпеці для себе на оточюючих

НЕ треба:
1) провокувати ще більший конфлікт ламаючи дружину і заливаючи газом разом з дітьми на очах цього самого бухого НЕАДЕКВАТА, адже його реакція була ну дуже очевидна на це.
2) наражати на небезпеку інших людей навкруги влаштувавши стрілянину.
3) дивуватись коли отримуєш по *****, коли спровокував неадеквата.
4) дивуватись, що будеш сидіти.

p.s. тут всі красені, тепер один буде кормити червяків, інший повторювати на зоні чому його вчили в академії, інша - рихтувати ***ло. І я дуже сподіваюсь, що останню звільнять з лав поліції, адже непрофесіаналізм призвівший до таких наслідків потрібно карати.

p.s.s. для мамкиних розслідувачів і знавців по всім питанням повторюсь наперед - я НІКОГО не виправдовую, я тут - проти ВСІХ, томущо всі один одного варті.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:21 Ответить
Може ви і праві. Але подивіться скільки треба поліції на одного нарколигу? А якщо там хтось посерйозніший наркомана, то викливати відділок? Дійсно, таких персон багато, вони ах...ли. Сказали дістати документи, та достань і оплати штраф. Тим більше у поліції на момент затримання не було відео, де він за кермом. Але кожен хоче виї....ся
показать весь комментарий
30.08.2023 18:25 Ответить
Яке ще відео на момент затримання, коли правопорушення здійснено на їх очах?
показать весь комментарий
30.08.2023 18:33 Ответить
На даний момент є відео, де за кермом він. А якщо він п'яний, то це не 340 грн штрафу. Але відео з камери, демонструє де він сидить за кермом. Його дістали вже після стрілянини. А до цього поліція бачила її за кермом. Тобто їй виписали б мінімальний штраф і відпустили
показать весь комментарий
30.08.2023 18:37 Ответить
причому тут це, якщо водій не виконує вказівок і провокує або будь-яка конфлікна ситуація то завжди викликається підкріплення, завжди!
показать весь комментарий
30.08.2023 18:55 Ответить
після того як виклали відео з бодікамер - претензії до поліції відпадають, тепер зрозуміло чому вони тягнули жінку з машини.

Але всеж таки, пострижіть нігті поліціянтці.
показать весь комментарий
30.08.2023 19:13 Ответить
Слухай, а не піти б тобі у поліцію працювати? Так зрозуміло, доступно і вичерпно розповів про права та обов*язки патрульних, що ті, хто там зараз служить, схоже, ну просто повні йолопи.
показать весь комментарий
30.08.2023 19:30 Ответить
Цікаво що напишуть ті, хто казав що "мусора" не праві. Бо вже є відео порушення, хто сидів за кермом і відео с бодікамери. Чи язики в жопі?
показать весь комментарий
30.08.2023 18:22 Ответить
ти зараз на що хочеш отримати відповідь "не праві" за "наслідки? чи по "причинам"?
Так, бидло порушило (адміністративка), так бидло бухе і тому неадекватне, що повинні робити копи? так, ламати його дружину пшикати всіх перцем включно з дітьми, рідня НЕАДЕКВАТА оре і просить допомогти, на які дії від БУХОГО неадеквата вони очікували? оплисків? Ну так оплески і отримали, по **********!

Не треба виправдовувати лютий непрофесіоналізм, вони мають діяти за протоколом, і таким ситуаціям їх навчають!!! Вони мали інакше поводитись в цій ситуації, адже на них ніхто не кидався і не атакував с початку, який сенс було витягувати когось з авто а не просто викликати підмогу блокуючи авто і все? Бикувати у відповідь на бухе-бикування = наслідки.

Саме тому стрільця і затримано і він буде сидіти.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:28 Ответить
чому я не здивований що саме з таким комментом прибіг саме ти?, мамкин інтрнет-набутилювач? тебе вже який раз банять? третій? десятий? а воно всеодно регаєтсья і регається... як же ви вже зає... клоуни.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:51 Ответить
Поцікався у друзів чи хоча б в інтеренті статутом патрульної служби. Там чітко написано (згідно твоєї лексики): на всяке бикування зупинених клієнтів дозволяється власне бикування, не дивлячись на те, на якому рівні бикує клієнт. А якщо серйозно, то поліцейській набили мармизу до крові, бо вона стала свідком заміни одного керманича на іншу і попросила вийти ту іншу з авто, молодого поліціянта відбубнив ні за цапову душу, бо він вступився за колегу, і згідно статуту мав повне право примінення зброї. Інше питання, що зброю використав непрофесійно і на емоціях, але то вже інше питання. Головне в тому, що мав абсолютне право!
показать весь комментарий
30.08.2023 19:27 Ответить
Это у тебя мозги в том самом месте, если не умеешь делать ссылки на видо, о котором ты тут ля ля тополя.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:29 Ответить
https://t.me/operativnoZSU/112366 https://t.me/operativnoZSU/112366

І я тобі нічого не повинен робити. Я подивився відео і потім прокоментував. А не навпаки
показать весь комментарий
30.08.2023 18:40 Ответить
Спасибо за видео. Нарушение вполне возможно, если с того ряда нет поворота налево.
Общался убитый конечно по хамски. Но это не делает чести полицейским опускаться на его уровень и все равно не вижу повода применять силу, тем более стрелять на поражение.
Их право было узнать причину остановки, есть ли доказательства нарушения... Тогда нет вопросов, оформляйте. Или нет таких прав у водителей, правоохранители?
показать весь комментарий
30.08.2023 20:45 Ответить
Нарушения произошли в 16:54. Стрельба произошла около 18:00 на перекрестке проспекта Ивана Мазепы и улицы Авиационной.
Однако, пока нет данных что было с 17:00 по 18:00.
показать весь комментарий
30.08.2023 20:49 Ответить
Поліціянт однозначно заслуговує на пожиттєве, оскільки здійснив вбивство беззбройного громадянина.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:22 Ответить
Хохля! Заслуговує, заслуговує, поки беззбройний громодянин не зламає тобі носа, а там побачим , що заспіваєш!
показать весь комментарий
30.08.2023 18:26 Ответить
Ну зламає далі що? Почнемо вбивати всіх пияк та неадекватів?
показать весь комментарий
30.08.2023 18:53 Ответить
Я б з вами погодився. Але хлопці гинуть, а це п'є, порушує, ще й нападає на поліцію. Чесно, це несправедливо. А всі пияки і неадеквати тут, бо на фронті з них як з кобили
показать весь комментарий
30.08.2023 18:57 Ответить
Навчити розміновуваити міни і вперед , виживе то виживе, а ні то ні.
показать весь комментарий
30.08.2023 19:23 Ответить
Так бидло гуляє по кафешкам а хлопці гинуть, але вбивати-то навіщо? Якщо б вони знявши камери тихо його припи@дили десь за рогом я б їм рукоплескав, а так пияка може кинути пити, а розбійник стати примірним громадянином, інакше навіщо нам всі ці тюрьми, суди-прокурори та виправна система - розстрілювати всіх на місці
показать весь комментарий
30.08.2023 20:04 Ответить
Або робити так щоб діяв закон або скочуватись до анархії, потрібно вибирати.
показать весь комментарий
30.08.2023 21:48 Ответить
Так! Тих, що за кермом, без попереджень!
показать весь комментарий
30.08.2023 20:40 Ответить
Ну тоді сідайте за кермо, а я в тебе шмялятиму, без попередження, бо мені так здалось що ви п'яний чи то наколотий, а потім розбиратемось чи п'яний був чи просто колесо спустило - вск це зветься беззаконня, хочете такого їзжайте в Сомалі чи до рабсії
показать весь комментарий
30.08.2023 20:59 Ответить
Поради давай своєму татові, шмалява!
показать весь комментарий
30.08.2023 21:10 Ответить
Я не топлю за поліцію. Там багато п..дарів. А можна було його застрелити, якби він виколов очі поліцейскій? Чи це ще не достатня причина?
показать весь комментарий
30.08.2023 18:27 Ответить
ні,бо є закон про поліцію де детально все розписано,просто треба це знати і діяти відповідно.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:45 Ответить
Не буду сперечатися. Ви праві. Але коли дивишся відео, де поліція клянчить документи чи вийти з машини, а воно посилає їх нах...й і каже що їм п...да, бо в нього кум, брат, сват їх НАЧАЛЬНИКЕ, то може треба якось по іншому діяти
показать весь комментарий
30.08.2023 18:51 Ответить
Поліцейский, на відміну від пересічного громадянина, є посадовою особою, яка в своїх діях повинна чітко дотримуватись вимог чинного законодавства, яке регламентує її діяльність як посадової особи. В даному випадку поліцейский повинен був спочатку, витягнувши зброю, попередити нападника, потім зробити попереджувальний постріл в повітря, і вже згодом стріляти на ураження з метою поранити та зупинити зловмисника, а не вбити його. ТРИ постріли на уражння - однозначно навмисне вбивство, за яке потрібно одразу давати пожиттєве.
показать весь комментарий
30.08.2023 19:01 Ответить
Юра, ти нашо хохловим підписавсі ? Ти шо кацап ? Дюже розумно на москальській пишеш.
показать весь комментарий
30.08.2023 22:06 Ответить
ПОЛИЦЕЙСКИЙ НЕ ИМЕЛ УГРОЗЫ ДЛЯ ЖИЗНИ И ЗДОРОВЬЯ, ОН СТРЕЛЯЛ В ВОДИТЕЛЯ В СПИНУ. СТРЕЛЯЛ ТРИ РАЗА, ЯВНО, С НАМЕРЕНИЕМ УБИТЬ ЧЕЛОВЕКА НА ГЛАЗАХ ЕГО РЕБЁНКА. ВОДИТЕЛЬ ЗАЩИЩАЛ ЧЕСТЬ СВОЕЙ ЖЕНЫ, КОТОРУЮ УДАРИЛИ СПИНОЙ И ГОЛОВОЙ ПОЛИЦЕЙСКИЕ ОБ АСФАЛЬТ. ПОЛИЦЕЙСКИЕ ЗНАЛИ, ЧТО ЖЕНЩИНА НЕ БЫЛА ЗА РУЛЁМ (ОНА БОСЕКОМ), ПОЭТОМУ ЗАДЕРЖИВАТЬ ЕЁ НЕ ЗА ЧТО,
показать весь комментарий
31.08.2023 00:42 Ответить
Це звісно ******* ситуація. Але претензії до поліціянта можуть бути лише - "чого по ногах бухого скота не стреляв?".. Думаю ситуація очевидна. Бо спостерігати неадекватів що безкарно на військових та поліцейських кидаються, плюють - це ненормально..
показать весь комментарий
30.08.2023 18:25 Ответить
Та не так просто попасти по тих ногах. Та й сказати можна: стріляв по ногах, промахнувся.
А тепер уявімо, що попав по ногах. Оце підніме своїх, своїх у поліції, кума-депутата. І той поліцейскій пожаліє ще більше
показать весь комментарий
30.08.2023 18:31 Ответить
а претензій типу "навіщо було провокувати бухе бидло ще більше, довівши ситуацію до крайнощів"? Це основи яким вчать в академіях, але хтось напевно погано вчився, що почав провокувати а потім і шмаляти а інша працюючи в поліції ходить з такими пазурами, якими навіть зад неудобно підтирати, не кажучи вже про "виконувати службові обов`язки"
показать весь комментарий
30.08.2023 18:31 Ответить
Та до нього питань не було. Вона сиділа за кермом. Її попросили надати документи. Вона почала **********. Почала їхати задом від них, поліція відкрила двері і просто не давали їй звалити. І тоді бухе влізло
показать весь комментарий
30.08.2023 18:42 Ответить
він сидів за кермом, вони в потоці з поліцією стояли вони очима бачили його і саме тому зупинили! помінялись потім місцями з дружиною томущо бидло було бухим, навіщо було витягувати по сути пасажира за ноги і тим сами не услідивши за справжнім нарушителем - от в чому питання!
показать весь комментарий
30.08.2023 18:48 Ответить
Вибачте, але на відео видно, що поліція стоїть, а він проїзджає їх. Я чогось сумніваюся, що вони там когось бачили
показать весь комментарий
30.08.2023 18:53 Ответить
Ніхто не стріляє ні по яким ногам - стріляють у тулуб, - у центр маси. Стріляти по ногам - наражати на небезпеку інших через можливі рикошети.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:39 Ответить
А навіщо стріляти в центр маси, якщо цей "центнер маси" на прострілених ногах ходити не зможе?
показать весь комментарий
30.08.2023 21:56 Ответить
МОЛОДЕЦ ПАРЕНЬ - этим ******* ГОБЛИНАМ - ХАЗЯЕВАМ ЖИЗНИ и их БАБАМ-****** давно пора показать, что их место в Украине - возле ПАРАШИ.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:44 Ответить
Хрестоматійний приклад крику душі декласованого люмпена, який вміє лишень одне - рвати на шматки багатших від нього
показать весь комментарий
30.08.2023 19:07 Ответить
Тут справа не в "гобліні" чи "люмпені", а в тому що або діє закон або анархія , третього не дано.
показать весь комментарий
30.08.2023 19:18 Ответить
"Анархія" - це Майдан і волонетри! А також більшість ТРО.
показать весь комментарий
30.08.2023 19:40 Ответить
"Анархія" це тупорилі такі як Поліграф, мабуть і Поліграфович , як козломордий Шаріков.
показать весь комментарий
30.08.2023 21:09 Ответить
У меня БАБОК, ВОНЮЧИЙ КОЗЛОРОГИЙ КАЦАПСКИЙ ***** больше чем у тебя и у того БЫКА-ЖМУРИКА. Понял, УБЛЮДОК.
показать весь комментарий
30.08.2023 19:47 Ответить
Полицейский не был готов к применению оружия в отношении невооруженных лиц, когда жизни полицейского угрожала явная опасность, а другие меры не дали результата. Почему не было предупредительного выстрела?
показать весь комментарий
30.08.2023 18:48 Ответить
Предупредительный выстрел отменили в 2015 году, дура лишнехромосомная сегодня зарегистрировавшаяся!
показать весь комментарий
30.08.2023 19:39 Ответить
После этого происшествия провести тренинги со всеми полицейскими по применению оружия без предупреждения и после предупредительного выстрела.
показать весь комментарий
30.08.2023 18:56 Ответить
https://dnepr.express/ru/post/v-dnepre-razoblachili-bandu-policejskih-massovye-obyski-proshli-po-vsemu-gorodu https://dnepr.express/ru/post/v-dnepre-razoblachili-bandu-policejskih-massovye-obyski-proshli-po-vsemu-gorodu


ОПГ под названием "Полиция" давно пора ликвидировать
показать весь комментарий
30.08.2023 19:00 Ответить
Да таким поліцейским абсолютно байдуже порушив хтось чи ні. В них свої "ДЕЛА". Тут роздивлюється саме ця ситуація
показать весь комментарий
30.08.2023 19:05 Ответить
Ну якщо посилання на сайт з .ru, то звичайно потрібно вірити всьому що там написано! Козломорді не збрешуть!
показать весь комментарий
30.08.2023 19:25 Ответить
Особисто моя думка. За непокру поліції повинен бути термін ув'язнення. Коп діяв правильно.
показать весь комментарий
30.08.2023 19:01 Ответить
копа судить. превысил полномочия.
показать весь комментарий
30.08.2023 19:08 Ответить
Звідки знаєш що перевищив?
показать весь комментарий
30.08.2023 19:27 Ответить
Закон о Полиции ст 43, 46..
показать весь комментарий
30.08.2023 20:13 Ответить
"...1. . Поліцейський зобов'язаний заздалегідь попередити особу про застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї і надати їй достатньо часу для виконання законної вимоги поліцейського, крім випадку, коли зволікання може спричинити посягання на життя і здоров'я особи чи та/або поліцейського або інші тяжкі наслідки, або в ситуації, що склалася, таке попередження є невиправданим або неможливим..."

Поліцейські вимагали щоб вони вийшла з машини чи ні?
показать весь комментарий
30.08.2023 21:11 Ответить
Может и требовали выйти, а зачем? Какие основания требовать выйти из машины? Нарушение рядности?
В норме Закона указано, что полицейский ОБЯЗАН заранее предупредить о применении силы!
Они предупреждали? Нет вроде бы.
Или там была такая ситуация, когда невозможно это было сделать?
https://nakipelo.ua/ru/policejskij-ostanavlivaet-mashinu-i-hochet-ee-proverit-chto-zakonno-a-chto-net Вот процедура , которой должны были следовать все участника конфликта. А полицейские сломались на втором пункте. Нет, вы сначала документы, а потом доказательства...
На этом нужно было сразу вызывать 102 и требовать настоящих полицейских, а не ругаться.
показать весь комментарий
30.08.2023 21:31 Ответить
Требования - выйти из машины нет в Законе о Полиции. А в соответствии со статьей 19 Конституции Украины никого нельзя принуждать делать то, что не предусмотрено Законом.
Значит, Вы не обязаны покидать свой автомобиль по требованию Полиции.
показать весь комментарий
30.08.2023 21:36 Ответить
Дійсно? Тобто : я приїхав на своєму, набив вам пику тому що вона мені не сподобалась, закрився в своєму авто і поліція не може мене заставити вийти з машини тому що "Значит, Вы не обязаны покидать свой автомобиль по требованию Полиции" Так?
показать весь комментарий
30.08.2023 22:12 Ответить
Я думал, что вы ответите нормой Закона, согласно которому требование полицейского выйти из авто законное. И тогда я признаю, что был не прав, т.к. не знал этого. Я же аргументированно утверждаю, что действия Полиции были не законны в данной ситуации, сразу же после отказа предоставить доказательства нарушения водителю.
А бить морды, обзываться... Мы же культурные люди. )
показать весь комментарий
30.08.2023 22:24 Ответить
"...согласно которому требование полицейского выйти из авто законное..."

В законі таке не може бути прописане, тому що то буде не закон а повний бардак. А в пункті 1 стаття 43 прописано:
"1. . Поліцейський зобов'язаний заздалегідь попередити особу про застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї і надати їй достатньо часу для виконання законної вимоги поліцейського, крім випадку, коли зволікання може спричинити посягання на життя і здоров'я особи чи та/або поліцейського або інші тяжкі наслідки, або в ситуації, що склалася, таке попередження є невиправданим або неможливим..."

Там головне це "...виконання законної вимоги поліцейського..."
Сказав поліцейський "Виходь з авта.", значить виходь з авто, а потім в суді можеш розбиратись і доказувати чи це була законна вимога чи незаконна, а не опиратися, а тим більше лізти в бійку.
показать весь комментарий
30.08.2023 22:37 Ответить
Скажет полицейский пальцы к носу тыкать, по линии ходить, можете делать все, что ему захочется с вами сделать. Дело ваше. У него ведь есть пистолет.
Такое правовое государство вам нравится?
показать весь комментарий
30.08.2023 23:16 Ответить
Шукаємо нові відео в Ютубі по слову: FAFUVID
В цих відео:
- РФ: "новітні" військові технології проти Хімарсів та Леопардів
- Полтавський суд визнав указ Зеленского про мобілізацію - не обов'язковими для виконання .
- все йде по плану: у вересні- друга хвиля мобілізації в РФ
- кремлівсько-бункерний диктатор, містер Армагедон, картопляний фюрер, Кім Чен Ин, Шойгу та інші - в стилі Барбі
- 1 рубль = 120 доларів
- "фінансова подушка перетворюється в наволочку".
- кумедні відео про дітей, котів та собак
Ставимо лайки або дизлайки Або - під відео коментарі із зауваженнями
показать весь комментарий
30.08.2023 19:16 Ответить
ВОТ ЕСЛИ БЫ ЕЩЁ И ПОЛИЦЕЙСКИМ САМ ЗАСТРЕЛИЛСЯ ВОТ ЭТО БЫЛ БЫ НОМЕР !!!
показать весь комментарий
30.08.2023 19:20 Ответить
У пристреленного ***** в крови 2,48 промилле, а в моче 2,78 промилле! Что соответствует выпитой бутылке водки!

Секта "женщину за ноги" - фас!
показать весь комментарий
30.08.2023 19:41 Ответить
І шо це доводить? В нас є закон за яким можна вбивати за певну кількість проміле в крові?
показать весь комментарий
30.08.2023 19:55 Ответить
Пьянь за рулём -убийцы.В военное время пускать им пулю в затылок прямо у обочины
показать весь комментарий
31.08.2023 00:03 Ответить
А в жінки скільки проміле, що її можна було за ноги тягнути? Я подивився відео, і спочатку жінка чемно і спокійно розмовляла
показать весь комментарий
30.08.2023 19:59 Ответить
И что это за полицейские у нас такие, которых избивает пьянючий в зюзю тип?
Да он после бутылки водки не смог бы вылезти из авто!
Давайте видео с камер полицейских, и не надо придумывать то, чего нет.
показать весь комментарий
30.08.2023 20:16 Ответить
показать весь комментарий
30.08.2023 20:43 Ответить
Згодом у соцмережах опублікували фото поліціянткині, яка здійснила три постріли. Джерело: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

??????????????????????????????????????????????????????ох *** твою(((((((((((((((((((
**** я бы реально за эти особенно ТАКИЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "феминизмы" вырывал пальцы и языки.
ну вот ЭТО!!!!!!!!!!!!!!! и прочие кривлянья - стопроцентная вещь с умыслом. и куча рабов\дебилов к ЭТОМУ паскудству примыкают.(((((((((((((((((((((((((((((((((((((
если ЭТО высрал "тролль", то мета досягнута, у меня чуть пожар не случился, а кресло придется выбросить. УБЛЮДОК! короче.
тьху. новость расхотелось читать.
показать весь комментарий
30.08.2023 21:38 Ответить
Интереный https://dp.informator.ua/ru/posle-strelby-v-dnepre-otstranili-rukovoditeley-patrulnoy-policii-oblasti-eksnardep-mosiychuk поворот в этой грустной истории.
За рулем автомобиля находился не застреленный мужчина... Также, по словам Игоря Мосийчука, от исполнения обязанностей отстранили руководителей патрульной полиции Днепропетровской области."Информация, которая предоставлялась после этого обществу и руководству Национальной полиции в Киев, не соответствовала действительности. Поэтому, по моей информации, руководство Национальной полиции в Киеве приняло решение, отстранив от исполнения обязанностей руководителей патрульной полиции Днепропетровщины и руководителей внутренней безопасности Днепропетровщины, которые, собственно, допустили предоставление ложной информации в СМИ и своему непосредственному руководству в Киев", - сказал он.
Отметим, что официальных заявлений об отстранении еще не было. Поэтому неизвестно, можно ли доверять информации от Игоря Мосийчука.
показать весь комментарий
30.08.2023 22:35 Ответить
Вся семейка вела себя как оккупанты.
показать весь комментарий
30.08.2023 23:57 Ответить
Як показав час, зараз в поліці "працюють" майже одні продажні поліцейські. Які безкарно приховують кримінальні злочини, фальсифікують ст КК України, підробляють покази і підписи свідків. Яких кришують (як наприклад у Дніпрі) керівники ГУНП області. Про яких самі поліціянти викладають відео, де вони вимагають хабарі і кришують наркоторговців. Яких в свою чергу, приховуюь міністр МВС і начальник поліції України. То про яку повагу зараз до поліцейських може йти мова? І чого ще можна від них чекати? І чому чинній владі "слуг", потрібні ці продажні покидьки?
показать весь комментарий
08.09.2023 11:56 Ответить
Страница 18 из 18