7605 відвідувачів онлайн
89 060 1 797

Поліціянта, який застрелив нетверезого водія у Дніпрі - затримано. Триває слідство, - прокуратура. ФОТО

Дніпропетровська обласна прокуратура затримала поліцейського, який застрелив п’яного водія, що чинив опір правоохоронцям.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомляється у офіційному фейсбуці обласної прокуратури.

У повідомленні зазначається: "За процесуального керівництва Дніпропетровської обласної прокуратури розпочато досудове розслідування у кримінальному проваджені за фактами умисного вбивства та перевищення службових повноважень працівниками правоохоронного органу (ч. 1 ст. 115, ч. 3 ст. 365 КК України).

За даними слідства, в одному із районів м. Дніпра двоє патрульних поліцейських зупинили авто, в якому перебували неповнолітні діти.

На вимогу вийти із авто водій та пасажири відмовились.

Правоохоронці почали силою витягували потерпілих із авто та використали газовий балончик.

Під час бійки поліцейський застосував табельну зброю та здійснив три постріли у спину пасажиру.

Від отриманих вогнепальних поранень потерпілий помер на місці.

Наразі причетного до перевищення службових повноважень правоохоронця затримано в порядку ст. 208 КПК України. Вирішується питання про повідомлення про підозру.

Слідство триває, наразі з’ясовуються всі обставини справи.

Досудове розслідування здійснюють слідчі територіального управління ДБР, розташованого у місті Полтаві, оперативний супровід – співробітники Департаменту внутрішньої безпеки Нацполіції України".

Як повідомляв Цензор.НЕТ 29 серпня правоохоронці у Дніпрі зупинили для перевірки автівку, через що між чоловіком та поліцейськими стався конфлікт. Патрульний застосував проти порушника табельну вогнепальну зброю, завдавши йому смертельного поранення.

Згодом у соцмережах опублікували фото поліціянткині, яка здійснила три постріли.

Поліціянта, який застрелив нетверезого водія у Дніпрі - затримано. Триває слідство, - прокуратура 01

Топ коментарі
+94
Конечно, каждый конкретный случай нужно рассматривать отдельно. Среди полиции достаточно всякой мрази, но в данном случае полицейский был обязан применить оружие для защиты здоровья и жизни другого человека.
показати весь коментар
29.08.2023 23:35
+90
Я не врач но очень похоже что удачно сдохщий перед смертью сломал ей нос. Интересно это уже дает право применять оружие или нужно подождать пока сломает шею?
показати весь коментар
29.08.2023 23:34
+77
Водитель не ведет себя агрессивно если у него все в порядке с автомобилем и содержанием автомобиля. Именно это и привело к таким последствиям как как автомобиль мог быть набит чем угодно - взрывчаткой, оружием, наркотиками и у полицейских были все основания так думать из за крайне агрессивного поведения пассажиров и водителя.
показати весь коментар
29.08.2023 23:33
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 18 з 18
А коли зітреться пляшка, заміни її кактусом.
показати весь коментар
30.08.2023 18:40 Відповісти
Я вже втомився пояснювати єкспертам з поліції США.
Пишу останній комент, так як публіка тут недалека і знання їх рівні нулю, але може хтось зрозуміє.
В США, такі правила, закони і алгоритм дій у поліції по причині того, що легалізована зброя і кожен її має, тому копи діють жорстко, але в межах інструкції, у них все прописано також...знавці блін.
Тепер до нашої ситуації, ст. 46 Закону про НацПоліцію, читаємо, написано і розписано все про застосування зброї, коли, як і тд. Що не написано, це порушення Закону!
Поліція застрелила людину, 3ма, наголошую 3ма пострілами в тулуб! Тому сяде на 10-12 років за умисне вбивство. Вони мали застосовувати спец засоби, а саме газ, гумові кийки, кайданки, але немощні фізично і безмозглі, бо не знають ні Законів ні своїх обов'язків і так далі. Крапка! Закон один для всіх!
Чоловік, якого застрелений його не захищаю, він не правий, але копи явно перевищили свої повноваження! І ситуація не вартувала такої розв'язки. Але дивлюся і міністр наш вже там, щось виписує, також не знає основних законів і принципів дій поліцейських!
Можна за любу незгоду з діями поліції отримати кулю посеред білого дня. Щось 24.02 їх і видно не було, і не потрібно мені розповідати, маю багато знайомих в високих чинах МАС і СБУ...в резерві дома на дзвінку всі сиділи, не знали ', що робити. А громадяни звичайні, на Оболоні з карабінами мисливськими патрулювали і виставляли пости.
Особисто я нашу поліцію не поважаю і на них не надіюся, з 2014 року це фактично частна охорона, яка не може захистити громадян, а лише створює незрозумілі ситуації. Для захисту, краще мати зброю, практично любий громадянин може її купити і отримати дозвіл, питання 2х тижнів часу.
показати весь коментар
30.08.2023 18:14 Відповісти
Объясняю тебе еще раз - В Украине введено военное положение и украинские полицейские во время военного положения имеют право применять огнестрельное оружие на свое усмотрение.
показати весь коментар
30.08.2023 18:18 Відповісти
это ты новый пункт дописал в закон о военном положении сейчас?
показати весь коментар
30.08.2023 18:23 Відповісти
показати весь коментар
30.08.2023 18:37 Відповісти
Ну так постріляйте всіх порушників ПДР!
Ти тупе! Працівник полюції мабудь, або бот без мізків вчи Закони! Яке на свій розсуд???
Довіра народу України до поліції 5 відсотків, до моменту, коли їм почнуть бити пики всі хто може не довго з такими підходами.
показати весь коментар
30.08.2023 18:25 Відповісти
сьогодні п'яничку грохнули а завтра за те що на стоп лінію наїхав,але нарід вперто бажає "жорсткої руки" вірніше кулі..
показати весь коментар
30.08.2023 18:41 Відповісти
Ніхто не каже вбивати. За порушення є штраф. Не треба **********. А якби він дістав іграшковий пістолет, треба було б чекати доказу що він дійсно іграшковий... Просто вести себе адекватно, порушувати скільки хочеш, можна навіть не платити штрафи)
показати весь коментар
30.08.2023 18:44 Відповісти
кажуть і хочуть цього,достатньо отримати схвалення суспільством і будемо жити по "понятіям" а країна перетвориться на парашу як та що на північному сході..
показати весь коментар
30.08.2023 18:55 Відповісти
щє раз таким долбайобами як ти пояснюю, дядю замочили не за порушення ПДР, а за напада на поліцейських
показати весь коментар
30.08.2023 19:13 Відповісти
Ти трохи "куку", чи мент? " имеют право применять огнестрельное оружие на свое усмотрение" - це типу, захотів поліцай, може стріляти для розваги???
показати весь коментар
30.08.2023 19:48 Відповісти
Усе вірно навіщо нам така поліція, якщо двоє поліцейських, які були обучені та забезпечені амуніцією за наш з вами кошт неможуть вгамувати п'яне бидло та використовує зброю як останній аргумент. В такому випадку зброя повинна буди доступна кожному іначе немає надії на те що поліція зможе навести лад.
показати весь коментар
30.08.2023 18:47 Відповісти
"В такому випадку зброя повинна буди доступна кожному"
Тоді кожен напідпитку, кого зупинить поліція, замість перед'явлення водійського посвідчення може дістати ствол та знести голову поліціянту. А у разі підрізання на дорозі іншим водієм і розборок-знесе голови опоненту разом с пасажирами.
показати весь коментар
30.08.2023 19:40 Відповісти
"...Щось 24.02 їх і видно не було..."

І "бикуватих" уйобків не було видно, особливо на блокпостах. Цікаво було б подивитись як би той довбойоб "бикував" проти хлопців на блокпосту 24 лютого 2022 року. Ага, хотів би я його побачити як він кидається на хлопців з автоматами. А то, *****, для половини країни війна вже закінчилась або десь там далеко-далеко.
показати весь коментар
30.08.2023 21:20 Відповісти
Нікого не виправдовую, абсолютно.... бидло своє вже отримало, але вибачте, якщо ви зупиняєте авто за АДМІН-ПОРУШЕННЯ і бачите бухе бидло (читайте одразу - неадекватне) яке свідомо одразу іде на конфлікт який ніяк не вирішується і ви бачите, що сили не рівні, то

треба:
1) викликати підмогу (щоб нігті не пошкодити)
2) дочекатись 5хв приїзду підмоги
3) провести необхідні дії в безпеці для себе на оточюючих

НЕ треба:
1) провокувати ще більший конфлікт ламаючи дружину і заливаючи газом разом з дітьми на очах цього самого бухого НЕАДЕКВАТА, адже його реакція була ну дуже очевидна на це.
2) наражати на небезпеку інших людей навкруги влаштувавши стрілянину.
3) дивуватись коли отримуєш по *****, коли спровокував неадеквата.
4) дивуватись, що будеш сидіти.

p.s. тут всі красені, тепер один буде кормити червяків, інший повторювати на зоні чому його вчили в академії, інша - рихтувати ***ло. І я дуже сподіваюсь, що останню звільнять з лав поліції, адже непрофесіаналізм призвівший до таких наслідків потрібно карати.

p.s.s. для мамкиних розслідувачів і знавців по всім питанням повторюсь наперед - я НІКОГО не виправдовую, я тут - проти ВСІХ, томущо всі один одного варті.
показати весь коментар
30.08.2023 18:21 Відповісти
Може ви і праві. Але подивіться скільки треба поліції на одного нарколигу? А якщо там хтось посерйозніший наркомана, то викливати відділок? Дійсно, таких персон багато, вони ах...ли. Сказали дістати документи, та достань і оплати штраф. Тим більше у поліції на момент затримання не було відео, де він за кермом. Але кожен хоче виї....ся
показати весь коментар
30.08.2023 18:25 Відповісти
Яке ще відео на момент затримання, коли правопорушення здійснено на їх очах?
показати весь коментар
30.08.2023 18:33 Відповісти
На даний момент є відео, де за кермом він. А якщо він п'яний, то це не 340 грн штрафу. Але відео з камери, демонструє де він сидить за кермом. Його дістали вже після стрілянини. А до цього поліція бачила її за кермом. Тобто їй виписали б мінімальний штраф і відпустили
показати весь коментар
30.08.2023 18:37 Відповісти
причому тут це, якщо водій не виконує вказівок і провокує або будь-яка конфлікна ситуація то завжди викликається підкріплення, завжди!
показати весь коментар
30.08.2023 18:55 Відповісти
після того як виклали відео з бодікамер - претензії до поліції відпадають, тепер зрозуміло чому вони тягнули жінку з машини.

Але всеж таки, пострижіть нігті поліціянтці.
показати весь коментар
30.08.2023 19:13 Відповісти
Слухай, а не піти б тобі у поліцію працювати? Так зрозуміло, доступно і вичерпно розповів про права та обов*язки патрульних, що ті, хто там зараз служить, схоже, ну просто повні йолопи.
показати весь коментар
30.08.2023 19:30 Відповісти
Цікаво що напишуть ті, хто казав що "мусора" не праві. Бо вже є відео порушення, хто сидів за кермом і відео с бодікамери. Чи язики в жопі?
показати весь коментар
30.08.2023 18:22 Відповісти
ти зараз на що хочеш отримати відповідь "не праві" за "наслідки? чи по "причинам"?
Так, бидло порушило (адміністративка), так бидло бухе і тому неадекватне, що повинні робити копи? так, ламати його дружину пшикати всіх перцем включно з дітьми, рідня НЕАДЕКВАТА оре і просить допомогти, на які дії від БУХОГО неадеквата вони очікували? оплисків? Ну так оплески і отримали, по **********!

Не треба виправдовувати лютий непрофесіоналізм, вони мають діяти за протоколом, і таким ситуаціям їх навчають!!! Вони мали інакше поводитись в цій ситуації, адже на них ніхто не кидався і не атакував с початку, який сенс було витягувати когось з авто а не просто викликати підмогу блокуючи авто і все? Бикувати у відповідь на бухе-бикування = наслідки.

Саме тому стрільця і затримано і він буде сидіти.
показати весь коментар
30.08.2023 18:28 Відповісти
чому я не здивований що саме з таким комментом прибіг саме ти?, мамкин інтрнет-набутилювач? тебе вже який раз банять? третій? десятий? а воно всеодно регаєтсья і регається... як же ви вже зає... клоуни.
показати весь коментар
30.08.2023 18:51 Відповісти
Поцікався у друзів чи хоча б в інтеренті статутом патрульної служби. Там чітко написано (згідно твоєї лексики): на всяке бикування зупинених клієнтів дозволяється власне бикування, не дивлячись на те, на якому рівні бикує клієнт. А якщо серйозно, то поліцейській набили мармизу до крові, бо вона стала свідком заміни одного керманича на іншу і попросила вийти ту іншу з авто, молодого поліціянта відбубнив ні за цапову душу, бо він вступився за колегу, і згідно статуту мав повне право примінення зброї. Інше питання, що зброю використав непрофесійно і на емоціях, але то вже інше питання. Головне в тому, що мав абсолютне право!
показати весь коментар
30.08.2023 19:27 Відповісти
Это у тебя мозги в том самом месте, если не умеешь делать ссылки на видо, о котором ты тут ля ля тополя.
показати весь коментар
30.08.2023 18:29 Відповісти
https://t.me/operativnoZSU/112366 https://t.me/operativnoZSU/112366

І я тобі нічого не повинен робити. Я подивився відео і потім прокоментував. А не навпаки
показати весь коментар
30.08.2023 18:40 Відповісти
Спасибо за видео. Нарушение вполне возможно, если с того ряда нет поворота налево.
Общался убитый конечно по хамски. Но это не делает чести полицейским опускаться на его уровень и все равно не вижу повода применять силу, тем более стрелять на поражение.
Их право было узнать причину остановки, есть ли доказательства нарушения... Тогда нет вопросов, оформляйте. Или нет таких прав у водителей, правоохранители?
показати весь коментар
30.08.2023 20:45 Відповісти
Нарушения произошли в 16:54. Стрельба произошла около 18:00 на перекрестке проспекта Ивана Мазепы и улицы Авиационной.
Однако, пока нет данных что было с 17:00 по 18:00.
показати весь коментар
30.08.2023 20:49 Відповісти
Поліціянт однозначно заслуговує на пожиттєве, оскільки здійснив вбивство беззбройного громадянина.
показати весь коментар
30.08.2023 18:22 Відповісти
Хохля! Заслуговує, заслуговує, поки беззбройний громодянин не зламає тобі носа, а там побачим , що заспіваєш!
показати весь коментар
30.08.2023 18:26 Відповісти
Ну зламає далі що? Почнемо вбивати всіх пияк та неадекватів?
показати весь коментар
30.08.2023 18:53 Відповісти
Я б з вами погодився. Але хлопці гинуть, а це п'є, порушує, ще й нападає на поліцію. Чесно, це несправедливо. А всі пияки і неадеквати тут, бо на фронті з них як з кобили
показати весь коментар
30.08.2023 18:57 Відповісти
Навчити розміновуваити міни і вперед , виживе то виживе, а ні то ні.
показати весь коментар
30.08.2023 19:23 Відповісти
Так бидло гуляє по кафешкам а хлопці гинуть, але вбивати-то навіщо? Якщо б вони знявши камери тихо його припи@дили десь за рогом я б їм рукоплескав, а так пияка може кинути пити, а розбійник стати примірним громадянином, інакше навіщо нам всі ці тюрьми, суди-прокурори та виправна система - розстрілювати всіх на місці
показати весь коментар
30.08.2023 20:04 Відповісти
Або робити так щоб діяв закон або скочуватись до анархії, потрібно вибирати.
показати весь коментар
30.08.2023 21:48 Відповісти
Так! Тих, що за кермом, без попереджень!
показати весь коментар
30.08.2023 20:40 Відповісти
Ну тоді сідайте за кермо, а я в тебе шмялятиму, без попередження, бо мені так здалось що ви п'яний чи то наколотий, а потім розбиратемось чи п'яний був чи просто колесо спустило - вск це зветься беззаконня, хочете такого їзжайте в Сомалі чи до рабсії
показати весь коментар
30.08.2023 20:59 Відповісти
Поради давай своєму татові, шмалява!
показати весь коментар
30.08.2023 21:10 Відповісти
Я не топлю за поліцію. Там багато п..дарів. А можна було його застрелити, якби він виколов очі поліцейскій? Чи це ще не достатня причина?
показати весь коментар
30.08.2023 18:27 Відповісти
ні,бо є закон про поліцію де детально все розписано,просто треба це знати і діяти відповідно.
показати весь коментар
30.08.2023 18:45 Відповісти
Не буду сперечатися. Ви праві. Але коли дивишся відео, де поліція клянчить документи чи вийти з машини, а воно посилає їх нах...й і каже що їм п...да, бо в нього кум, брат, сват їх НАЧАЛЬНИКЕ, то може треба якось по іншому діяти
показати весь коментар
30.08.2023 18:51 Відповісти
Поліцейский, на відміну від пересічного громадянина, є посадовою особою, яка в своїх діях повинна чітко дотримуватись вимог чинного законодавства, яке регламентує її діяльність як посадової особи. В даному випадку поліцейский повинен був спочатку, витягнувши зброю, попередити нападника, потім зробити попереджувальний постріл в повітря, і вже згодом стріляти на ураження з метою поранити та зупинити зловмисника, а не вбити його. ТРИ постріли на уражння - однозначно навмисне вбивство, за яке потрібно одразу давати пожиттєве.
показати весь коментар
30.08.2023 19:01 Відповісти
Юра, ти нашо хохловим підписавсі ? Ти шо кацап ? Дюже розумно на москальській пишеш.
показати весь коментар
30.08.2023 22:06 Відповісти
ПОЛИЦЕЙСКИЙ НЕ ИМЕЛ УГРОЗЫ ДЛЯ ЖИЗНИ И ЗДОРОВЬЯ, ОН СТРЕЛЯЛ В ВОДИТЕЛЯ В СПИНУ. СТРЕЛЯЛ ТРИ РАЗА, ЯВНО, С НАМЕРЕНИЕМ УБИТЬ ЧЕЛОВЕКА НА ГЛАЗАХ ЕГО РЕБЁНКА. ВОДИТЕЛЬ ЗАЩИЩАЛ ЧЕСТЬ СВОЕЙ ЖЕНЫ, КОТОРУЮ УДАРИЛИ СПИНОЙ И ГОЛОВОЙ ПОЛИЦЕЙСКИЕ ОБ АСФАЛЬТ. ПОЛИЦЕЙСКИЕ ЗНАЛИ, ЧТО ЖЕНЩИНА НЕ БЫЛА ЗА РУЛЁМ (ОНА БОСЕКОМ), ПОЭТОМУ ЗАДЕРЖИВАТЬ ЕЁ НЕ ЗА ЧТО,
показати весь коментар
31.08.2023 00:42 Відповісти
Це звісно ******* ситуація. Але претензії до поліціянта можуть бути лише - "чого по ногах бухого скота не стреляв?".. Думаю ситуація очевидна. Бо спостерігати неадекватів що безкарно на військових та поліцейських кидаються, плюють - це ненормально..
показати весь коментар
30.08.2023 18:25 Відповісти
Та не так просто попасти по тих ногах. Та й сказати можна: стріляв по ногах, промахнувся.
А тепер уявімо, що попав по ногах. Оце підніме своїх, своїх у поліції, кума-депутата. І той поліцейскій пожаліє ще більше
показати весь коментар
30.08.2023 18:31 Відповісти
а претензій типу "навіщо було провокувати бухе бидло ще більше, довівши ситуацію до крайнощів"? Це основи яким вчать в академіях, але хтось напевно погано вчився, що почав провокувати а потім і шмаляти а інша працюючи в поліції ходить з такими пазурами, якими навіть зад неудобно підтирати, не кажучи вже про "виконувати службові обов`язки"
показати весь коментар
30.08.2023 18:31 Відповісти
Та до нього питань не було. Вона сиділа за кермом. Її попросили надати документи. Вона почала **********. Почала їхати задом від них, поліція відкрила двері і просто не давали їй звалити. І тоді бухе влізло
показати весь коментар
30.08.2023 18:42 Відповісти
він сидів за кермом, вони в потоці з поліцією стояли вони очима бачили його і саме тому зупинили! помінялись потім місцями з дружиною томущо бидло було бухим, навіщо було витягувати по сути пасажира за ноги і тим сами не услідивши за справжнім нарушителем - от в чому питання!
показати весь коментар
30.08.2023 18:48 Відповісти
Вибачте, але на відео видно, що поліція стоїть, а він проїзджає їх. Я чогось сумніваюся, що вони там когось бачили
показати весь коментар
30.08.2023 18:53 Відповісти
Ніхто не стріляє ні по яким ногам - стріляють у тулуб, - у центр маси. Стріляти по ногам - наражати на небезпеку інших через можливі рикошети.
показати весь коментар
30.08.2023 18:39 Відповісти
А навіщо стріляти в центр маси, якщо цей "центнер маси" на прострілених ногах ходити не зможе?
показати весь коментар
30.08.2023 21:56 Відповісти
МОЛОДЕЦ ПАРЕНЬ - этим ******* ГОБЛИНАМ - ХАЗЯЕВАМ ЖИЗНИ и их БАБАМ-****** давно пора показать, что их место в Украине - возле ПАРАШИ.
показати весь коментар
30.08.2023 18:44 Відповісти
Хрестоматійний приклад крику душі декласованого люмпена, який вміє лишень одне - рвати на шматки багатших від нього
показати весь коментар
30.08.2023 19:07 Відповісти
Тут справа не в "гобліні" чи "люмпені", а в тому що або діє закон або анархія , третього не дано.
показати весь коментар
30.08.2023 19:18 Відповісти
"Анархія" - це Майдан і волонетри! А також більшість ТРО.
показати весь коментар
30.08.2023 19:40 Відповісти
"Анархія" це тупорилі такі як Поліграф, мабуть і Поліграфович , як козломордий Шаріков.
показати весь коментар
30.08.2023 21:09 Відповісти
У меня БАБОК, ВОНЮЧИЙ КОЗЛОРОГИЙ КАЦАПСКИЙ ***** больше чем у тебя и у того БЫКА-ЖМУРИКА. Понял, УБЛЮДОК.
показати весь коментар
30.08.2023 19:47 Відповісти
Полицейский не был готов к применению оружия в отношении невооруженных лиц, когда жизни полицейского угрожала явная опасность, а другие меры не дали результата. Почему не было предупредительного выстрела?
показати весь коментар
30.08.2023 18:48 Відповісти
Предупредительный выстрел отменили в 2015 году, дура лишнехромосомная сегодня зарегистрировавшаяся!
показати весь коментар
30.08.2023 19:39 Відповісти
После этого происшествия провести тренинги со всеми полицейскими по применению оружия без предупреждения и после предупредительного выстрела.
показати весь коментар
30.08.2023 18:56 Відповісти
https://dnepr.express/ru/post/v-dnepre-razoblachili-bandu-policejskih-massovye-obyski-proshli-po-vsemu-gorodu https://dnepr.express/ru/post/v-dnepre-razoblachili-bandu-policejskih-massovye-obyski-proshli-po-vsemu-gorodu


ОПГ под названием "Полиция" давно пора ликвидировать
показати весь коментар
30.08.2023 19:00 Відповісти
Да таким поліцейским абсолютно байдуже порушив хтось чи ні. В них свої "ДЕЛА". Тут роздивлюється саме ця ситуація
показати весь коментар
30.08.2023 19:05 Відповісти
Ну якщо посилання на сайт з .ru, то звичайно потрібно вірити всьому що там написано! Козломорді не збрешуть!
показати весь коментар
30.08.2023 19:25 Відповісти
Особисто моя думка. За непокру поліції повинен бути термін ув'язнення. Коп діяв правильно.
показати весь коментар
30.08.2023 19:01 Відповісти
копа судить. превысил полномочия.
показати весь коментар
30.08.2023 19:08 Відповісти
Звідки знаєш що перевищив?
показати весь коментар
30.08.2023 19:27 Відповісти
Закон о Полиции ст 43, 46..
показати весь коментар
30.08.2023 20:13 Відповісти
"...1. . Поліцейський зобов'язаний заздалегідь попередити особу про застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї і надати їй достатньо часу для виконання законної вимоги поліцейського, крім випадку, коли зволікання може спричинити посягання на життя і здоров'я особи чи та/або поліцейського або інші тяжкі наслідки, або в ситуації, що склалася, таке попередження є невиправданим або неможливим..."

Поліцейські вимагали щоб вони вийшла з машини чи ні?
показати весь коментар
30.08.2023 21:11 Відповісти
Может и требовали выйти, а зачем? Какие основания требовать выйти из машины? Нарушение рядности?
В норме Закона указано, что полицейский ОБЯЗАН заранее предупредить о применении силы!
Они предупреждали? Нет вроде бы.
Или там была такая ситуация, когда невозможно это было сделать?
https://nakipelo.ua/ru/policejskij-ostanavlivaet-mashinu-i-hochet-ee-proverit-chto-zakonno-a-chto-net Вот процедура , которой должны были следовать все участника конфликта. А полицейские сломались на втором пункте. Нет, вы сначала документы, а потом доказательства...
На этом нужно было сразу вызывать 102 и требовать настоящих полицейских, а не ругаться.
показати весь коментар
30.08.2023 21:31 Відповісти
Требования - выйти из машины нет в Законе о Полиции. А в соответствии со статьей 19 Конституции Украины никого нельзя принуждать делать то, что не предусмотрено Законом.
Значит, Вы не обязаны покидать свой автомобиль по требованию Полиции.
показати весь коментар
30.08.2023 21:36 Відповісти
Дійсно? Тобто : я приїхав на своєму, набив вам пику тому що вона мені не сподобалась, закрився в своєму авто і поліція не може мене заставити вийти з машини тому що "Значит, Вы не обязаны покидать свой автомобиль по требованию Полиции" Так?
показати весь коментар
30.08.2023 22:12 Відповісти
Я думал, что вы ответите нормой Закона, согласно которому требование полицейского выйти из авто законное. И тогда я признаю, что был не прав, т.к. не знал этого. Я же аргументированно утверждаю, что действия Полиции были не законны в данной ситуации, сразу же после отказа предоставить доказательства нарушения водителю.
А бить морды, обзываться... Мы же культурные люди. )
показати весь коментар
30.08.2023 22:24 Відповісти
"...согласно которому требование полицейского выйти из авто законное..."

В законі таке не може бути прописане, тому що то буде не закон а повний бардак. А в пункті 1 стаття 43 прописано:
"1. . Поліцейський зобов'язаний заздалегідь попередити особу про застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї і надати їй достатньо часу для виконання законної вимоги поліцейського, крім випадку, коли зволікання може спричинити посягання на життя і здоров'я особи чи та/або поліцейського або інші тяжкі наслідки, або в ситуації, що склалася, таке попередження є невиправданим або неможливим..."

Там головне це "...виконання законної вимоги поліцейського..."
Сказав поліцейський "Виходь з авта.", значить виходь з авто, а потім в суді можеш розбиратись і доказувати чи це була законна вимога чи незаконна, а не опиратися, а тим більше лізти в бійку.
показати весь коментар
30.08.2023 22:37 Відповісти
Скажет полицейский пальцы к носу тыкать, по линии ходить, можете делать все, что ему захочется с вами сделать. Дело ваше. У него ведь есть пистолет.
Такое правовое государство вам нравится?
показати весь коментар
30.08.2023 23:16 Відповісти
Шукаємо нові відео в Ютубі по слову: FAFUVID
В цих відео:
- РФ: "новітні" військові технології проти Хімарсів та Леопардів
- Полтавський суд визнав указ Зеленского про мобілізацію - не обов'язковими для виконання .
- все йде по плану: у вересні- друга хвиля мобілізації в РФ
- кремлівсько-бункерний диктатор, містер Армагедон, картопляний фюрер, Кім Чен Ин, Шойгу та інші - в стилі Барбі
- 1 рубль = 120 доларів
- "фінансова подушка перетворюється в наволочку".
- кумедні відео про дітей, котів та собак
Ставимо лайки або дизлайки Або - під відео коментарі із зауваженнями
показати весь коментар
30.08.2023 19:16 Відповісти
ВОТ ЕСЛИ БЫ ЕЩЁ И ПОЛИЦЕЙСКИМ САМ ЗАСТРЕЛИЛСЯ ВОТ ЭТО БЫЛ БЫ НОМЕР !!!
показати весь коментар
30.08.2023 19:20 Відповісти
У пристреленного ***** в крови 2,48 промилле, а в моче 2,78 промилле! Что соответствует выпитой бутылке водки!

Секта "женщину за ноги" - фас!
показати весь коментар
30.08.2023 19:41 Відповісти
І шо це доводить? В нас є закон за яким можна вбивати за певну кількість проміле в крові?
показати весь коментар
30.08.2023 19:55 Відповісти
Пьянь за рулём -убийцы.В военное время пускать им пулю в затылок прямо у обочины
показати весь коментар
31.08.2023 00:03 Відповісти
А в жінки скільки проміле, що її можна було за ноги тягнути? Я подивився відео, і спочатку жінка чемно і спокійно розмовляла
показати весь коментар
30.08.2023 19:59 Відповісти
И что это за полицейские у нас такие, которых избивает пьянючий в зюзю тип?
Да он после бутылки водки не смог бы вылезти из авто!
Давайте видео с камер полицейских, и не надо придумывать то, чего нет.
показати весь коментар
30.08.2023 20:16 Відповісти
показати весь коментар
30.08.2023 20:43 Відповісти
Згодом у соцмережах опублікували фото поліціянткині, яка здійснила три постріли. Джерело: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

??????????????????????????????????????????????????????ох *** твою(((((((((((((((((((
**** я бы реально за эти особенно ТАКИЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "феминизмы" вырывал пальцы и языки.
ну вот ЭТО!!!!!!!!!!!!!!! и прочие кривлянья - стопроцентная вещь с умыслом. и куча рабов\дебилов к ЭТОМУ паскудству примыкают.(((((((((((((((((((((((((((((((((((((
если ЭТО высрал "тролль", то мета досягнута, у меня чуть пожар не случился, а кресло придется выбросить. УБЛЮДОК! короче.
тьху. новость расхотелось читать.
показати весь коментар
30.08.2023 21:38 Відповісти
Интереный https://dp.informator.ua/ru/posle-strelby-v-dnepre-otstranili-rukovoditeley-patrulnoy-policii-oblasti-eksnardep-mosiychuk поворот в этой грустной истории.
За рулем автомобиля находился не застреленный мужчина... Также, по словам Игоря Мосийчука, от исполнения обязанностей отстранили руководителей патрульной полиции Днепропетровской области."Информация, которая предоставлялась после этого обществу и руководству Национальной полиции в Киев, не соответствовала действительности. Поэтому, по моей информации, руководство Национальной полиции в Киеве приняло решение, отстранив от исполнения обязанностей руководителей патрульной полиции Днепропетровщины и руководителей внутренней безопасности Днепропетровщины, которые, собственно, допустили предоставление ложной информации в СМИ и своему непосредственному руководству в Киев", - сказал он.
Отметим, что официальных заявлений об отстранении еще не было. Поэтому неизвестно, можно ли доверять информации от Игоря Мосийчука.
показати весь коментар
30.08.2023 22:35 Відповісти
Вся семейка вела себя как оккупанты.
показати весь коментар
30.08.2023 23:57 Відповісти
Як показав час, зараз в поліці "працюють" майже одні продажні поліцейські. Які безкарно приховують кримінальні злочини, фальсифікують ст КК України, підробляють покази і підписи свідків. Яких кришують (як наприклад у Дніпрі) керівники ГУНП області. Про яких самі поліціянти викладають відео, де вони вимагають хабарі і кришують наркоторговців. Яких в свою чергу, приховуюь міністр МВС і начальник поліції України. То про яку повагу зараз до поліцейських може йти мова? І чого ще можна від них чекати? І чому чинній владі "слуг", потрібні ці продажні покидьки?
показати весь коментар
08.09.2023 11:56 Відповісти
Сторінка 18 з 18