3936 посетителей онлайн

Силы ПВО уничтожили 29 "шахедов" из 31 и крылатую ракету "Искандер-К"

Украинская противовоздушная оборона уничтожила 30 воздушных целей ночью.

Об этом говорится в сводке Воздушных сил, передает Цензор.НЕТ.

"Ночью 3 октября 2023 года российские оккупанты атаковали 31 ударным БпЛА "Shahed" и крылатой ракетой "Искандер-К". Пуски производились из временно оккупированного Крыма: "шахедов" – из мыса Чауда, КР "Искандер-К" – из района Джанкой.

В южных и восточных областях работала противовоздушная оборона: зенитные ракетные войска, истребительная авиация, подразделения мобильных огневых групп. Цели уничтожались в зонах ответственности воздушных командований "Юг" и "Восток" в пределах Николаевской и Днепропетровской областей", - говорится в сообщении.

Силы ПВО уничтожили 30 воздушных целей: 29 "шахедов" и 1 крылатую ракету "Искандер-К".

Силы ПВО уничтожили 29 шахедов из 31 и крылатую ракету Искандер-К 01

Топ комментарии
+7
ДУмаю,що давати рекомендації технічного , характеру оперативного плану---взагалі НЕДОРЕЧНО Якщо ви вважаєте,що ваші знання,можливість набагато більша ніж у діючих спеціалістів---Ідіть в ту структуру (генштаб,оперативне командування,в ЗСУ) і застосовуйте свої знання для перемоги. А так ----- це пусті балачки для базара .
показать весь комментарий
03.10.2023 09:24 Ответить
+4
Чи не занадто дорого винищувачами полювати на дрони, до того це небезпечно, бо дуже велика різниця у швидкостях.
Давно вже написав тут на ЦН, що замість того, щоби куляти з кабрування НУРСами у білий світ, потрібно гвинтокрили відрядити на полювання за шахедами. Оснастити їх ІЧ прицілами та наводити радарами з землі. Навіть вже москалі до цього допетрали, бо було повідомлення, що на аеродромі Чкаловський було підірвано вертоліт МІ-28Н, який до цього активно залучався до збиття ударних дронів над московською областю.
показать весь комментарий
03.10.2023 08:53 Ответить
+3
Читати більше треба, щоби не задавати такі питання.
показать весь комментарий
03.10.2023 09:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Чи не занадто дорого винищувачами полювати на дрони, до того це небезпечно, бо дуже велика різниця у швидкостях.
Давно вже написав тут на ЦН, що замість того, щоби куляти з кабрування НУРСами у білий світ, потрібно гвинтокрили відрядити на полювання за шахедами. Оснастити їх ІЧ прицілами та наводити радарами з землі. Навіть вже москалі до цього допетрали, бо було повідомлення, що на аеродромі Чкаловський було підірвано вертоліт МІ-28Н, який до цього активно залучався до збиття ударних дронів над московською областю.
показать весь комментарий
03.10.2023 08:53 Ответить
а откуда знаешь что как чем сбивают? вы речник ППО?
показать весь комментарий
03.10.2023 09:11 Ответить
Читати більше треба, щоби не задавати такі питання.
показать весь комментарий
03.10.2023 09:16 Ответить
))) да вы читатель
показать весь комментарий
03.10.2023 09:21 Ответить
У південних та східних областях працювала протиповітряна оборона: зенітні ракетні війська, винищувальна авіація Джерело:
показать весь комментарий
03.10.2023 09:32 Ответить
І де там тобі про НУРСи примарилось? Чукча-читач?
показать весь комментарий
03.10.2023 12:44 Ответить
Ти зовсім тупе, чи як? До чого тут "там"? На ЦН повно відео, де гвинтокрили з кабрування куляють у білий світ.
показать весь комментарий
03.10.2023 13:21 Ответить
Тупе мабуть тут тільки ти, бо балістичну траекторію називаєш "куляють у білий світ". НУРСами не "куляють у білий світ", а уражають наземні цілі. З кабрування це роблять, щоб збільшити дистанцію ураження наземної цілі, не входячи в зону вогневого контролю ворожого ППО
показать весь комментарий
03.10.2023 15:46 Ответить
Слухай сюди, дебіл. Якщо не здатний зрозуміти, про що йде мова, чого ти лізеш зі своїми придуркуватими коментами?
показать весь комментарий
03.10.2023 22:21 Ответить
ДУмаю,що давати рекомендації технічного , характеру оперативного плану---взагалі НЕДОРЕЧНО Якщо ви вважаєте,що ваші знання,можливість набагато більша ніж у діючих спеціалістів---Ідіть в ту структуру (генштаб,оперативне командування,в ЗСУ) і застосовуйте свої знання для перемоги. А так ----- це пусті балачки для базара .
показать весь комментарий
03.10.2023 09:24 Ответить
Ну я також вважаю, що мости на Чонгарі, не підірвані були спеціально, і що це зрада діючих спеціалістів. І що ви мені запропонуєте, йти до СБУ розслідувати? Я б пішов, тільки хто мене туди пустить?
показать весь комментарий
03.10.2023 09:35 Ответить
Про те ,що в нас велика частина чиновників,керівників, посадовців, спецпризначенців зрадники--в цьому я не сумніваюся (і підтримую вас ) Це довів КРИМ. На превеликий жаль суспільство не дало оцінку поведінки тих зрадників ,а це великий пласт людей---хто давав клятву на вірність Україні Ну а що вас кудись не допускають ,то я вчив своїх дітей і підлеглих-, що коли є ціль і задача і тебе не пускають вхід через двери,то ліз через вікно,а якщо і там неможливо--то пробивай стінку
показать весь комментарий
03.10.2023 11:10 Ответить
На жаль цю стіну пробити неможливо, ці "діючи спеціалісти" одразу в вороги України запишуть.
показать весь комментарий
03.10.2023 13:41 Ответить
Ці "діючи спеціалісти" зараз з вами в одній кімнаті?
показать весь комментарий
03.10.2023 15:54 Ответить
Ну так трендіти ж - це не мішки тягати Зараз єксПЕРДІВ набіжить тисячі.
показать весь комментарий
03.10.2023 11:12 Ответить
Якась каша у вас. НУРСами по повітряним цілям ніхто не стріляє. Радар з землі бачить гірше, ніж з винищувача. МІ-28Н це реб.
показать весь комментарий
03.10.2023 10:56 Ответить
Пардон, МI-8СМВ то реб. МI-28H згоден, можна використовувати, в нас їх просто здається нема.
показать весь комментарий
03.10.2023 11:00 Ответить
Вооружение МИ-8: 1x12,7-мм пулемет ЯкБ или 7,62-мм пулемет ГШГ

МИ-24: один четырёхствольный пулемёт Якб-12.7 и два четырёхствольных ГШГ-7,62).

Также Ми-24 может нести два пушечных контейнера УПК-23-250 с пушкой ГШ-23Л и боекомплектом 250 снарядов.
показать весь комментарий
03.10.2023 11:29 Ответить
Це все не має жодного сенсу без радарів і систем наведення винищувачів і ппо.
показать весь комментарий
03.10.2023 12:37 Ответить
Это был ответ на твои слова: "НУРСами по повітряним цілям ніхто не стріляє."
Как будто на вертолете нет другого вооружения.
Причем здесь НУРС? Ты бы еще написал о бомбометании...
показать весь комментарий
03.10.2023 14:03 Ответить
Так це не я про НУРСи писав, я відповів на коментар, в якому була згадка про НУРСи. НУРСи тут ні до чого, я на це і вказав. В першу чергу гвинтокрили не мають засобів виявлення і наведення на невеликі повітряні цілі - щоб влучити з кулемету треба аудіовізуальне спостереження і відсутність руху кулеметника під час ураження.
показать весь комментарий
03.10.2023 15:36 Ответить
Де я написав, щоби стріляли НУРСами по повітряним цілям? Я написав, що на зараз куляють з кабрування НУРСами у білий світ. А це дві великі різниці.
показать весь комментарий
03.10.2023 13:45 Ответить
З кабрування НУРСи запускають по вже розвіданим нерухомим наземним цілям, щоб подовжити дістанцію ураження, по балістичної траекторії НУРС летить на більш далеку відстань. Гвинтокрили, які для цього використовуються не мають технічних можливостей виявити і уразити дрон, так як не мають відповідних радарів і систем наведення. Для чого ти їх згадував - так і не стало зрозуміло.
показать весь комментарий
03.10.2023 15:40 Ответить
Не зрозуміло, бо звивини у тебе в мозку одні прямі.
показать весь комментарий
03.10.2023 22:24 Ответить
Я так думаю, шановний пане, що проблема в дистанціях і территоріях які можуть захищати і прикривати різні засоби ПВО.

У літаків швидкість набагато більша і вони швидше ніж гвинтокрили прибудуть на маршрут слідування ракет чи Шахедів.
А прикривати потрібно велику территорію.
показать весь комментарий
03.10.2023 11:54 Ответить
Там щє основна проблема, що прикривати треба не входячі в радіус дії російської Р-37м і при цьому літаючи максимально високо, бо знизу дрони маскуються рел'єфом. Радари гвинтокрилів у цьому випадку застосування майже не мають сенсу, для знищення протиповітряних цілей використовуються інші радари (винищувачів та ппо).
показать весь комментарий
03.10.2023 12:42 Ответить
https://www.bbc.com/ukrainian/features-63325815 Можливо, ще одним ефективним засобом боротьби з невеликими повільними цілями могли б стати невеликі повільні літаки-перехоплювачі або гелікоптери. У 2019 році ВПС України хотіли придбати у Бразилії партію гвинтових бойових літаків EMB-314 Super Tucano (у США вони називаються A-29). Такі літаки мають невисоку вартість льотної години, вони простіші в обслуговуванні й невибагливі. Але головне - вони можуть летіти на невеликій швидкості. Мінімальна швидкість, за якої такий літак може триматися у повітрі, становить лише 148 км/год. Це означає, що Super Tucano не потрібно робити кілька заходів для знищення одного дрона, він може триматися позаду нього достатню кількість часу, щоб прицілитися краще.
показать весь комментарий
03.10.2023 13:27 Ответить
Стаття за посиланням вже на рік застаріла.
показать весь комментарий
03.10.2023 15:43 Ответить
Ідійот тупий.
показать весь комментарий
03.10.2023 22:25 Ответить
Сьогодні чудовий результат,
хлопцям респект і подяка 👍🏼🙏🏼❤️
показать весь комментарий
03.10.2023 11:45 Ответить