11729 посетителей онлайн
7 721 88

От того, как найдут общий язык Китай и США, зависит будущее человечества, - Си Цзиньпин

байден,цзіньпін

Китай готов сотрудничать с Соединенными Штатами на принципах взаимного уважения и мирного сосуществования над урегулированием разногласий.

Об этом говорится в поздравительном письме главы КНР Си Цзиньпина участникам ежегодного гала-ужина Национального комитета по американо-китайским отношениям, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на Укринформ.

"Китай готов соблюдать три принципа взаимоуважения, мирного сосуществования и взаимовыгодного сотрудничества в выстраивании отношений с Соединенными Штатами, должным образом решать разногласия и совместно реагировать на глобальные вызовы для достижения общего успеха и процветания как двух стран, так и мира в целом", - говорится в письме.

Си подчеркнул, что смогут ли Китай и Соединенные Штаты установить правильный путь взаимопонимания, будет иметь решающее значение для глобального мира и развития, а также для будущего человечества.

Лидер Китая выразил надежду, что "Национальный комитет по американо-китайским отношениям и друзья из всех слоев общества будут продолжать заботиться и поддерживать китайско-американские отношения" и будут способствовать развитию двусторонних связей.

В МИД КНР проинформировали, что президент США Джо Байден также направил поздравительное письмо участникам гала-ужина, на котором ежегодно награждают общественных деятелей, наиболее способствовавших развитию двусторонних отношений.

Топ комментарии
+27
Той, хто вірить китайцям - дурень, той, хто вірить китайцям комуністам - дурень в кубі...
показать весь комментарий
25.10.2023 10:42 Ответить
+16
Цинічні балачки в кацапському стилі перед нападом на Україну. Відчепіться від Тайваню,жовтопикі і все буде чудово.
показать весь комментарий
25.10.2023 10:45 Ответить
+16
Товаріщь Сі , майбутнє людства залежить від мужності українських воїнів і стійкості українського народу , бо те що твій Китай , Рашка , КНДР, Іран та інша тоталітарна шантрапа пропонуєте є мороком і кінцем гуманізму цивілізації .
показать весь комментарий
25.10.2023 10:47 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Той, хто вірить китайцям - дурень, той, хто вірить китайцям комуністам - дурень в кубі...
показать весь комментарий
25.10.2023 10:42 Ответить
Пізно думати, захід, в тому числі в левовій долі і американці так розбудували промислову потужність і економіку Китая,що не рахуватися з цим тепер неможливо, тепер Китай може певною мірою також диктувати умови і бути важливим гравцем на світовій арені
показать весь комментарий
25.10.2023 10:55 Ответить
Розцяцькований концтабір вони побудували.коли вони анексували Гонконг за його рахунок здійснили економічний ривок.Гонконг був однією з найрозвинениших країн світу на душу населення.все що вони побудували скопійовано або вкрадено на Заході.і СРСР теж саме робив.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:36 Ответить
Адже це хитрі китайські комуністи свого часу завалили Англію наркотиками, а коли королева вирішила ввести заборону, ввели війська в Лондон. "Опіумні війни" начебто це називалося.
показать весь комментарий
25.10.2023 10:56 Ответить
Ну, власне, Англію, опіумом теж завалили... І європейці (там не лише Англія, якщо що) і почали війни, щоб самим контролювати трафік опіуму і заробляти на цьому, але ціллю ж також було, щоб китайці самі вживали свій опіум і він не потрапляв у Європу.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:00 Ответить
смішний ти...чув дзвін але не знаєш де він...ввели віська в Лондон))) це ж треба таке сказати)))
показать весь комментарий
25.10.2023 11:02 Ответить
Він про опіумні війни в Китаї. Причому виклав саме радянсько-китайську версію цієї війни, не згадавши, що основною причиною тих війн був не опіум, а державна монополія на зовнішню торгівлю Китаю, а також вимога, щоб китайські дикуни відшкодували збитки
показать весь комментарий
25.10.2023 11:15 Ответить
справа не в довірі, а в тому що питання потребують вирішень і без китайців це неможливо...ця штука назтвається політика...
показать весь комментарий
25.10.2023 11:03 Ответить
Главный ресурс Китая - дешевая рабочая сила.
Вывести инвестиции, перекрыть доступ к технологиям
и Китай снова превратится в помойку.
Большую помойку, чем по сути и является ...
показать весь комментарий
25.10.2023 15:27 Ответить
Апетит приходить під час їжі ...
(від Ден Сяопіна до Сі Цзіньпіна)
показать весь комментарий
25.10.2023 15:34 Ответить
Але нічому не вчить голодуючих. На жаль ...
показать весь комментарий
25.10.2023 15:38 Ответить
Від'ївшись, їх усіх тягне на "велич" ...
показать весь комментарий
25.10.2023 15:41 Ответить
підтримай рух "русню нах з України" і поговоримо...
показать весь комментарий
25.10.2023 11:04 Ответить
"...взаємовигідної співпраці.."
"...досягнення спільного успіху та процвітання як двох країн..."

у сі щось з головою не так
Захід буде зачинятись для чайни і послаблювати її економічно - Анаконда-2
показать весь комментарий
25.10.2023 11:43 Ответить
Гидота ексклюзивна
показать весь комментарий
25.10.2023 10:42 Ответить
Скоріше майбутнє Китаю. Бо без американського бабла та Західних технологій нинішній Китай скотиться у часи Мао з кустаними плавильнями чавуну та розстрілами горобців.
показать весь комментарий
25.10.2023 10:44 Ответить
Дискусійно, Хуавей же на сьогодні випускає свій процессор на 7-нм техпроцесі і планує нарощувати потужності. Це абсолютна їх розробка, в умовах санкцій. Не варто недооцінювати їх.
показать весь комментарий
25.10.2023 10:52 Ответить
Нічо не діскусійно. Кому той хуавей з його процесором потрібен, якшо його не буде купувати Америка з Європою?
показать весь комментарий
25.10.2023 10:55 Ответить
До чого тут купувати чи не купувати? Якщо мова йде про те,що китайці уже самі дуже багато свого в змозі виготовляти. А щоб продавати окрім заходу є ще Індія, країни Латинської Америки, вся Азія, араби і так далі. Малювати собі фантазії і жити в світі рожевих поні,що без заходу Китай загнеться це те саме що вірити марафону про перемогу до кінця року. Китайці дрони виготовляють котрі по всьому світі купляють, китайці свої процесори виготовляють, можна подякувати за це заходу котрі самі на блюдечці це їм і принесли,побудувавши там свої заводи і показавши як це треба робити,а так як китайці усе життя все копіювали це прямо як подарок долі для них був. Зараз вони до такої степені уже розвилися,і мають такі потужності у виробництві і можливості що рахуватися з цим уже треба буде
показать весь комментарий
25.10.2023 11:02 Ответить
Нашо писати весь цей потік підсвідомості? Просто візьміть цифри товарообігу і все стане на свої місця.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:50 Ответить
Товарообіг це така річ, яка працює в обидві сторони. Щоб підкосити товарообіг Китаю, США повинні знайти йому заміну і торгувати з ним(також роблачи нову країну богатою і розвиненою).
показать весь комментарий
25.10.2023 12:05 Ответить
Звичайно, все це так. Але ж попередній дописувач розказує шо Китай запросто проживе без Штатів
показать весь комментарий
25.10.2023 12:07 Ответить
Проблема в тому, що США самі теж не можуть прийняти рішення і позбавити Китай торгівлі. Вони взаємозалежні і американцям рецесія не потрібна. Попри те що вони давно взяли курс на війну з Китаєм, вони не перестають його годувати(бо це не так легко зробити, як тут пишуть).
показать весь комментарий
25.10.2023 12:12 Ответить
США не намагається розвʼязувати світову війну. Скоріше навпаки. А от Китай з превеликим задоволенням зробив би так, аби могутність США кудись поділася, а от купівельна спроможність - залишилась.
показать весь комментарий
25.10.2023 12:17 Ответить
Ви жартуєте? Азіатський ринок доступний, тільки Китай та Індія це більше двох мільярдів людей. Хуавей же це не тільки про процессори та телефони, люди дотичні до комп'ютерних технологій та мереж зрозуміють про що я, але 7-нм в даних умовах це без сумніву успіх.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:04 Ответить
Люди котрі говорять що киатйці без заходу загнуться точно взагалі навіть азів ні в економіці не мають,ні в рівні китайської промисловості яка зараз є,ні в їх технологічних можливостях. Іран уже 40 років під санкціями і там рівень такий,що по суті вони майже ядерну зброю зробити уже можуть. Вони виготовляють крилаті ракети,безпілотники і так далі. У них достатньо розвинене освіта,їхні студенти на різних міжнародних олімпіадах дуже часто займають призові місця по математиці,фізиці і так далі. І коли приходять некомпетентні люди котрі для свого заспокоєння починають розказувати,що та вони усі тупі і нічого не варті це просто нерозумні люди
показать весь комментарий
25.10.2023 11:10 Ответить
Іран сидить на шиї у Китаю, який с свою чергу живе лише за рахунок Західних технологій. Без Заходу та каналів через які здобутки Західноюї цивілізації потрапляють у країну, яким у даному випадку являється Китай для Ірану, будь яка країна рано чи пізно скотиться у Середньовіччя
показать весь комментарий
25.10.2023 11:34 Ответить
"який с свою чергу живе лише за рахунок Західних технологій" --- для чого себе на посміховисько виставляти несучи некомпетентну херню?

1. Китай є найбільшим виробником напівпровідників і мікрочіпів у світі. Він також розробляє свої власні дизайни і виробничі процеси для напівпровідників.

2. Китай також виробляє свої власні РК-дисплеї, OLED-дисплеї та інші екрани, що використовуються в комп'ютерах і мобільних пристроях.

3. Штучний інтелект (ШІ): Китай розробляє власні алгоритми машинного навчання і штучного інтелекту, а також використовує їх для різних застосувань, включно з розпізнаванням мови, комп'ютерним зором, автоматизацією виробництва і безпілотними автомобілями.

4. Суперкомп'ютери: Китай розробив свої власні суперкомп'ютери і зміг досягти лідируючих позицій у світі за продуктивністю в цій галузі.

5. Електромобілі та нові джерела енергії: Китай активно розробляє електромобілі та інфраструктуру для зарядки. Компанії, такі як BYD і NIO, створюють власні автомобілі, а також досліджують і розробляють нові джерела енергії, включно з сонячними батареями і вітряними установками.

6. Квантова інформатика: Китай активно працює над дослідженнями в галузі квантової інформатики і розробляє квантові комп'ютери.

7. Біотехнології: У галузі біотехнологій, включно з генною інженерією і дослідженнями геномів, Китай також активно розвивається і робить власні наукові відкриття.

8. Космічні технології: Китай розробив власні ракети і супутники, і провів успішні космічні місії, включно з дослідженням Місяця і Марса.

9. Суперконденсатори: Китай розробляє власні суперконденсатори, які можуть використовуватися в зберіганні енергії та інших додатках.

От тільки декілька компанй китайських котрі займаються виробництвом своїх процесорів :

SMIC (Semiconductor Manufacturing International Corporation): SMIC - це одна з найбільших китайських напівпровідникових компаній, яка займається виробництвом мікрочіпів. Вона виробляє різні інтегральні мікросхеми, включно з процесорами, на замовлення для різних клієнтів.

Loongson (або Godson): Компанія Loongson, також відома як Godson, розробляє власні процесори і чіпи для різних застосувань, включно з персональними комп'ютерами і серверами. Ці чіпи були використані в китайських суперкомп'ютерах та інших обчислювальних системах.

Hygon: Китайська компанія Hygon, спільне підприємство між Tianjin Haiguang Advanced Technology Investment Co. і AMD, розробляла процесори, засновані на архітектурі AMD.

Rockchip: Компанія Rockchip спеціалізується на розробці та виробництві процесорів для мобільних пристроїв і вбудованих систем.

Unisoc (раніше Spreadtrum): Unisoc розробляє процесори для мобільних пристроїв, включно зі смартфонами та планшетами.

Яке нахрен життя за рахунок західних технологій коли вони по суті в більшості своїй самодостатні?
показать весь комментарий
25.10.2023 11:47 Ответить
Грош ціна цим чипам, коли нормальна електроніка працює на Intel, AMD та Snapdragon. Китайска електроніка неконкурентноздатна. А все перечислене Вами стане морально застарілим за 5-10 років без західного обладнання, західних спеціалістів та технологій. СРСР теж випускав чіпи і комп'ютери, але його це не врятувало
показать весь комментарий
25.10.2023 11:59 Ответить
Підтримую Ваші слова. Китай би не рипався переробляти світовий устрій під себе, не будучи впевненим у своїй самодостатності. Захід передав їм критичну кількість знань та технологій, побудував інфраструктуру та навчив спеціалістів для того, щоб вони могли самі розвиватися в ногу з часом. Тепер вже Китай може диктувати свої умови. Невже всі думають, що нерішучість заходу у постачанні озброєння Україні пов'язана лише з наявністю ядерної зброї у росії? Для багатьох прозріння про реальний стан речей ще попереду.
показать весь комментарий
25.10.2023 12:04 Ответить
Передати технології виробництва і мати свій R&D - то трохи різні речі. Китайці і гадки не мають як ото все розробляти і вдосконалювати. Всі їх відомі товарні марки побудовані на скижжених або придбаних технологіях. Зможете назвати хоч щось, що вигадали китайці (окрім пороху, папіру і грошей)? Весь їх Хуавей і ЗТЄ - сплошняком скижжена Циска і Нокія.
показать весь комментарий
25.10.2023 12:21 Ответить
R&D це перш за все кадри, які встигли в епоху глобалізації навчитися на заході. Вони з часом можуть і, мабуть, почнуть програвати західним. Але технологічні прориви не відбуваються щороку. Тож імпульс вони мають. Це така ж ситуація, як з СРСР на початку минулого століття. Спочатку США підняли промисловість совєтам, а потім боролися з ним решту століття. В кінці-кінців перемогли, але за той час відбулася Друга світова та Холодна війни, в якій світ бувало був в кількох кроках від Третьої світової.
показать весь комментарий
25.10.2023 12:43 Ответить
"Зможете назвати хоч щось, що вигадали китайці" --- справа не в тому що вони вигадали,а в тому що захід надав їм усі технології і знання для того щоб у цьому розібратися і робити свої продукти. Зараз світ настільки глобалізований що усе повязано. економіка,технології,ринки і так далі. Ніякі технології не можливо скрити чи не допустити до когось. тому те що китайці без західних технологій загнуться смішно,вони ті технології уже давним давно обкатали і наштампували купу своїх продуктів, котрі до речі мають досить велику популярність у світі в тому числі і на заході,що уже говорить ще це не просто тупо копіювання чогось
показать весь комментарий
25.10.2023 12:49 Ответить
ні, справа саме в цьому. Я дам вам станок для кліпання процессорів на 7нм. І як ви, маючи цей станок, будете кліпати процессори на 1 нм? Ви і гадки не маєте як цей станок зроблено, які проблеми вирішували розробники і як вони їх вирішували. А через 5 років ваші 7нм будуть потрібні тільки рашці шоб продавати під маркою Ельбрус. Бо поки ви розкочегарюєте свій станок, західне R&D вже давно працює над іншими, новішими технологіями.
показать весь комментарий
25.10.2023 12:54 Ответить
ви взагалі маєте уяву який на сьогодні загальний борг у Китаю? пишуть, що він вже виріс до 52 трлн (перевищив уже 300 % ВВП). доларів і продвожує рости. і за цей рік ЄС І Штати скоротили свій імпорт із Китаю на 24%. тобто іншими словами, якщо така тенденція збережеться, то ті всі польоти на Місяць і на Марс будуть китайцям вже до дупи, як колись совєтам. Ринок США та ЄС ніяка Африка і Азія для Китаю не замніить. бо Китай не нафту і газ продає, як кацапи, які змогли переорієнтувати свій ринок нафти з Європи в Китай та Індію, а свою готову продукцію, аналоги якої виробляють по всьому світу. і коли приймається рішення про обмеження імпорту з Китаю, то тенденція буде така, яка зараз є у Китаї з їхнім ринком нерухомості, де найбільший у Китаї забудовник оголосив дефолт, бо не в змозі виплатити 300 лярдів доларів своїх боргів кредиторам. і така сама доля може чекати інші компанії, які зіштовхнуться з недостачею коштів через зменшення обсягів своїх продаж. а це - масові сокрочення працівників і так далі... тобто шлях уже не про космос, а як сім'ю прокормити..
показать весь комментарий
25.10.2023 12:37 Ответить
Створи самодостатню економіку, що може виробляти що завгодно та качни світ (Третя світова) так, щоб завтра по цимбалах були ті боргові розписки в доларах. Для того переконай критичну більшість країн, що борги не обов'язково віддавати ''проклятому заходу'' і будуй свій світ, як хочеш. В крайньому разі погрожуй цим, щоб з тобою рахувались і ділили сфери впливу.
показать весь комментарий
25.10.2023 13:17 Ответить
мова йде про загальний борг, а не зовнішній державний. зовнішній борг Китаю всього лише 2,3 трлн. доларів. Все решта - це внутрішній борг. а заради китайських боргів, світ навряд чи захоче воювати. та й китайців такі вояки. Вони вже з В'єтнамом пробували повоювати. на 6 днів тільки їх вистачило, далі відсосали у в'єтнамців і все.
показать весь комментарий
25.10.2023 14:41 Ответить
Іран ядерні технології отримав від Франції та засрашки. І будували ядерні об'єкти відповідні компанії.
Як буде в Китаї, якщо їм реально обріжуть доступ до нових технологій та прямого будівництва західними компаніями виробничих потужностей - можна подивитись на прикладі радянського союзу та засралки - в 1930х роках США та Німеччина побудували в радянському союзі більше 4000 підприємств. Багато з яких - були привезені фактично готовими з США. Приїхали десятки тисяч інженерів, навчали місцевих папуасів.

І що? в 50-80х роках совок втратив реальний доступ до технологій. І як? Викарабкався со своїм "варшавським договором", який був по населенню співставний з "Західна Європа + США + Австралія"? Та ні - в 90х роках 4/5 заводів, побудованих в 1930, вже фактично не існувало, а залишки просто порізали на металобрухт.

Саме тому у засрашки зараз фактично немає виробництва танків, а тільки відновлення з баз зберігання - втрачені технології, фізично.

Ну не розводяться реально технології в диктатурах. НЕ РОЗВОДЯТЬСЯ!
показать весь комментарий
25.10.2023 13:27 Ответить
"Як буде в Китаї, якщо їм реально обріжуть доступ до нових технологій та прямого будівництва західними компаніями виробничих потужностей" --- які нові технології заборонять китайцям і які виробничі потужності будуть недоступні якщо це у них зараз все є доступне, більше того вони на основі цього уже своє виготовляють на всю потужність, відповідно вчаться, набувають досвіду і стають таким чином незалежними від заходу?
показать весь комментарий
25.10.2023 13:40 Ответить
Совок теж в 30-40-50х роках вчився, робив, експлуатував заводи, побудовані США та Німеччиною. Понавідкривав "університетів". Політехнічних інститутів.

І що? Що в результаті?
Базові ядерні технології - вкрадені.
Розвинути свою матеріальну напівпровідникову базу - не зміг.
Не зміг нормально навіть клонувати вкрадені технології. Дрібно-серійні ЄС-кі і все.

Та чого про комп'ютери казати. Совок не зміг опанувати випуск автоматичних пральних машинок. Купили готову лінію в Італії, почали на ній випускати машинки "Вятка-автомат" - і НЕ ЗМОГЛИ ПОБУДУВАТИ ДРУГУ ЛІНІЮ.

Ви розумієте, що зараз засрашка на війні використовує комплекси автоматизації "Поле" перших поколіннь. Ті самі, 86Ж6, з пам'яттю на магнитних сердечниках, які на озброєння совка були прийняті в 1976 році.

Зрозумійте, те, що прямо зараз Китай може на побудованих західними компаніях заводах клепати якісь процесори - означає, що вони це зможуть робити тільки доти, поки ці заводи не розваляться. Модернізувати ці заводи суттєво Китай НЕ зможе. І через 20-30-50 років, якщо не змінить політичний устрій, знову буде горобців на полях ганяти...
показать весь комментарий
25.10.2023 23:41 Ответить
Вангую, що скоро виявиться, що ті процессори дуже поганої якості і недовговічні. Китай дійсно неспроможний самостійно розвивати технології, але я сумніваюсь, що Захід зможе ввести ізоляцію тих коммуняк. Наприклад, подивіться на Маска, який передає в Китай все більше різних технологій.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:21 Ответить
З Рокфелером американці впоралися, впораються із Маском, якого б цабе він з себе не корчив з його мільярдами. А СРСР і ізолювати не треба було повністю, він настільки виявився залежним від Західних товарів та технологій, що навіть слабких санкцій та торгівельних обмежень виявилось достатнім, щоб він загнувся, так буде і з Китаєм
показать весь комментарий
25.10.2023 11:37 Ответить
Рокфеллер не працював на кацапію
показать весь комментарий
25.10.2023 12:03 Ответить
Американська влада роздробила бізнес Рокфеллера в інтересах держави, щось зроблять і з бізенсом Маска, бо нєфіг створювати монополії
показать весь комментарий
25.10.2023 12:28 Ответить
"і багато піздіти" - можна додати, вже один раз він нарвався на Пентагон..... Попередження отримав, але мільярди знову роблять його "бесмертним", і не вчать, що кожне твоє слово і думка - впливає на багатьох людей... Можна з "мухи роздути слона", а передумов і "зальотів" у Маска і його фірм аж дуже багато....
показать весь комментарий
26.10.2023 08:47 Ответить
Ні не жартую. І вам порада та сама, шо і дописувачу зверху. Беріть цифри товарообігу між країнами і шукайте відповідь в них.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:54 Ответить
Якби зараз був 2018-й, то ви б писали, що в лабораторії в Ухані розробляють чудо-віруси, завдяки яким китайці скоро будуть лідерами в світі. А через рік тупа лаборантка заслухалася якоїсь фігні по Тік-Току і тому забула помити руки, і все людство отримало Ковід
показать весь комментарий
25.10.2023 11:25 Ответить
Нормально ви мені тут приписали, але я не прибічник таких теорій. Я там навів просто факти, якби все.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:36 Ответить
Я не про те. А про те, що біолабораторії були по всьому світу, але витік небезпечного вірусу стається саме в Китаї (а не в США чи Японії). Інший приклад: атомні електростанції до 1986-го будували у всьому світі, але взірвалася вона саме в СРСР... Моя думка про те, що дикунам (тобто, китайцям і совкам) не можна давати в руки високі технології, це не їхня парафія, і їхня доля - це рабська праця в полях і примітивних заводах
показать весь комментарий
25.10.2023 12:37 Ответить
Версія про витік вірусу в Ухані не є остаточною та є лише однієї із, якщо бути точним. Останнє навіть коментувати не буду.
показать весь комментарий
25.10.2023 13:00 Ответить
Ви глибоко помиляєте ся.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:31 Ответить
Цинічні балачки в кацапському стилі перед нападом на Україну. Відчепіться від Тайваню,жовтопикі і все буде чудово.
показать весь комментарий
25.10.2023 10:45 Ответить
Не відчіпляться. У китайців імперскість зашкалює!
А тайванці теж жовтопикі,
показать весь комментарий
25.10.2023 12:01 Ответить
Си гегемона шатал
показать весь комментарий
25.10.2023 10:46 Ответить
Престиж Хазяїна - то престиж раба.
показать весь комментарий
25.10.2023 10:50 Ответить
Довбаний Кіссінджер, дав піднятися вий гидоті.
показать весь комментарий
25.10.2023 10:47 Ответить
Кіссінджер ще багато чого відклав на майбутнє, яке зараз вибухає.Слуга чорта
показать весь комментарий
25.10.2023 11:08 Ответить
Товаріщь Сі , майбутнє людства залежить від мужності українських воїнів і стійкості українського народу , бо те що твій Китай , Рашка , КНДР, Іран та інша тоталітарна шантрапа пропонуєте є мороком і кінцем гуманізму цивілізації .
показать весь комментарий
25.10.2023 10:47 Ответить
Які в тебе пі#ор гнойний, "розбіжності"? Поки жрали траву і ганяли горобців розбіжностей не було.
Мразота косоока...
показать весь комментарий
25.10.2023 10:47 Ответить
А росію навіть не пом'янули.
Ето русафобія.
показать весь комментарий
25.10.2023 10:49 Ответить
Без согласия Китая и его поддержки, ***** не решился бы на полномоштабную войну .
показать весь комментарий
25.10.2023 10:50 Ответить
І без безпосереднього потурання та дозволу Зельца з зелено-голубою шайкою!
показать весь комментарий
25.10.2023 11:03 Ответить
Від порозуміння з США залежить тільки одне: чи жертимуть косоокі опаришів!
показать весь комментарий
25.10.2023 10:53 Ответить
40 лет назад была такая нищая страна -Китай ( бывал там , начиная с конца 80-х) . США и Запад в погоне за дешевой рабочей силой и за сбережением экологиии в своих странах вынесли свои производства этим нищебродам. Нищеброды пересели с велосипедов на авто, обросли жирком и стали угрозой этим " благодетелям" . Неужели не было аналитиков в США, Японии, Европе которые просчитывают ситуацию на десятилетия вперед . Ежесекундная прибыль привела к огромной проблеме.
показать весь комментарий
25.10.2023 10:56 Ответить
Згоден на всі 100!
показать весь комментарий
25.10.2023 10:58 Ответить
Точно так же Захід підняв Японію, Південну Корею, Тайвань, навіть арабів з Затоки. Але уйобками виявилися лише трахнуті в голову комуняки - кацапи і китайці...
показать весь комментарий
25.10.2023 11:03 Ответить
Бабло перемогло аналітіков.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:33 Ответить
Варіантів тільки два:
- після нападу рашки і отримання по іПлєту у Сі зрозуміли, що зараз їм робити нічого в Тайвані бо там і зброя є, і люди ВЖЕ заточені на війну
- Сі, як і звичайний китайський політик затихарився, щоб замуляти очі Штатам та приховати підготовку до нападу на Тайвань за черговим словоблудієм.

Але перший варіант зараз більше вірогідний, бо оті чистки в верхівці їхньої армії не просто так і явно не на користь варіанта з нападом. Може наш супротив і, що дуже важливо, те, як і в якій кількості ми винищували кацапську таку хвалену зброю, як реально декласували так звану "другу армію в світі" - ось це може й послугувало тому, що і Сі трохи попустило і заставило опуститись на грішну землю до реалій сьогодення...особливо в питанні зброї, тепер вже китайської, бо вона вся так чи інакше копіює всю рашенську, яку ми так успішно винищуємо не самими новітніми зразками західної зброї.
показать весь комментарий
25.10.2023 10:57 Ответить
Тоді скажіть,чий Крим,а далі повага і співпраця
показать весь комментарий
25.10.2023 10:57 Ответить
Кто такие коммунисты и так ясно. Но, если эту новость сопоставить с новость о ли шанфу, то картина (по моему мнению) следующая:
Китай идет на попятную, признавая лидерство США:
Китай просит (именно просит) уважать его причуды внутренней политики:
Китай соглашается, что россия более не является мировым игроком (с которым считаются):
Китай предлагает выстроить мировую ось США - Китай (без посторонних);
Китай предлагает мир, ну по крайней мере, на ближайшее время.
В принципе, если Китай повлияет на вывод войск рф из Украины, а также на страны глобального Юга, для того, чтобы те дали по шапке хамасу и резко сбросили тон анти-израильских выступлений; то можно на подобное согласится (с оговорками и детализацией, что, где, кому, сколько и почем).
Но это лично мое мнение.
показать весь комментарий
25.10.2023 10:58 Ответить
Ахаха, Китай перезувся. Ніж в спину *****. Пропавший міністр оборони, мабуть не випадково пропав.
показать весь комментарий
25.10.2023 10:58 Ответить
Хитрий той т. Сі... яко сам Сталін вся КПСС - "строим социализм", "мы мирные люди", "мы за мир во всем мире", .... и прочие дурилки на которые Запад всегда покупался...
показать весь комментарий
25.10.2023 10:59 Ответить
Нет общего языка!
показать весь комментарий
25.10.2023 11:03 Ответить
На місці Байдена я б сказав: Сі, навіщо тобі той Тайвань? Ну ти ж розумієш, що ресурсів цінних там немає, а всі ці високотехнологічні заводи у разі війни будуть знищені, а їх кваліфікований персонал буде тікати в Японію, Південну Корею чи США. І Тайвань постійно готується до оборони. Ввали краще по Сибіру - він уже не прикритий, війська всі в Україні. Ви ж теж вважаєте Сибір ісконно китайськими територіями, як і Тайвань, але в Сибіру є нафта і газ все-таки...
показать весь комментарий
25.10.2023 11:04 Ответить
Оцього якраз Штати й бояться-розвалу парашки і потужного підсилення Китаю за рахунок величезних територій.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:40 Ответить
А вілічіє з нього так і пре... Вигодували диктаторів на свою голову. Дишеві ресурси, дешева робоча сила. Скоро прийдеться розплачуватись за такі стратигічні помилки. Кров'ю.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:05 Ответить
Чернова бравада їб*нутого...
показать весь комментарий
25.10.2023 11:06 Ответить
Самое смешное, скорее даже грустное, в этой ситуации то, что США и ЕС сами, смвоими руками создали и выкормили эти три нарыва переросших в гангрену для цивилизованного мира - Российскую Федерацию и Китайскую Народную Республику с Ираном. Все эти перезагрузки с нажимание кнопок Клинтоншой с Лавровым, трусливый интеллектуал Обама не решавший проблему Ирана, продажные политические проституты Шрёдер, Саркози и Берлускони на откровенной ставке у Кремля, девочки по вызовы типа Греты Тумберг, откровенная агент Штази-КГБ Меркель, соплежуй Оланд, взращённая до безобразия толерантность европейцев которым арабы и негры эмигранты могут безнаказанно не просто ссать в глаза но и срать на голову, стеснительные европейские СМИ которые НИ КОГДА не покажут ни зверств ХАМАСников ни зверств ПАРАШНИКОВ, импотентные и бесполезные международные организации ООН, ОБСЕ и иже с ними, перенос в погоне за сверхприбылями , производств из Европы и США в Индокитай, всё это породило бесхребетное и тупеющее население своих стран заточенное на потребление и являющее собой прекрасный электорат для популистов и бездарей в управлении государством, а нынешняя ситуация с Израилем и бездельниками агрессивными эмигрантами арабами живущими на пособие в ЕС, уже создало почву для прихода к власти крайне правый типа откровенной фашистки Мари Лэ Пен, уйобиков в МУДЬЯрии и иже с ними. Правда США начинают просыпаться, но на мой взгляд уже поздно. Если ещ1 и через год поц и путинский холуй Трамп станет президентом, мир ждёт кровавый хаос.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:10 Ответить
> трусливый интеллектуал Обама не решавший проблему Ирана...

Так йому ще й Нобелевську премію миру дали...
показать весь комментарий
25.10.2023 11:36 Ответить
З диктатурами немає сенсу домовлятися,
бо диктатури керуються не законами,
а "панятіямі".
показать весь комментарий
25.10.2023 11:38 Ответить
Всі терористи однакові. США не намагається знищити світ. Тож получається Китай прямо заявляє "домовляйтеся з нами, якщо хочете жити". Не далеко вони пішли від рашки і хамасу.
показать весь комментарий
25.10.2023 11:53 Ответить
Демонстрації на користь палестинців стають дедалі більше демонстраціями агресивної та ненависної іммігрантської молоді проти Заходу..

============================================

Нещодавно в Лондоні стався черговий стотисячний мітинг і демонстрація на підтримку начеб то «палестинського народу». Про "нарот дамбаса" пам*ятаєте?

Акція проходила під лозунгом :

"Від річки до моря Палестина буде вільною" (From the river to the sea, Palestine will be free)» - гасло, яке раніше в Британії закликали перевірити на антисемітизм.

Цитую цікаві коментарі одного з дописувачів на УП під статтею про акцію проХАМАСівців (як не крути, ця акція по змісту є підтримкою терористичної організації).

Здається, що текст перекладений з французької на українську при допомозі автоперекладача, я його скопіював як він опублікованій на УП, з усіма огріхами.

Alain Rodier

Є речі гірші, ніж в Англія: є Франція: тут мусульманська імміграція (найчастіше ненависна та вимоглива) дуже сильна (це також значною мірою неконтрольована імміграція, що Англія покинула Європейський Союз). Але там ще гірше, ніж Франція (дивно, як це можливо, але це можливо): Бельгія: для мене Бельгія вже мертва під тягарем особливо мусульманської імміграції: у Брюсселі зараз понад 70% населення має неєвропейське походження, тобто, якщо коротко, африканське/північноафриканське... І коли ми знаємо, що ці 70% населення представляють наймолодше населення....

Палестинці???? скільки нобелівських премій? 0 (забудьте про дурну Нобелівську премію миру), я говорю про справжні Нобелівські премії (науки...). Євреї? скільки вони отримали Нобелівських премій: Євреї (я не єврей): вони становлять 25% Нобелівських премій ..Палестинці: скільки винаходів корисних людству?.. Дайте відповідь, будь ласка... Більше того, палестинська земля абсолютно нічого не означає: її ніколи не існувало, тому що такої держави, саме поняття країни, придумали західники, європейці. ...

На своїй батьківщині вони були б настільки бідні, що /лауреати/навіть не народилися... Саме завдяки нашим винаходам і нашій дурній і нескінченній щедрості вони можуть жити, багаті, в наших країнах завдяки нашим грошам. У свої країни вони ніколи не повернуться: тут надто комфортно, і європейці працюють до смерті, щоб прогодувати їх /паразитів/, дати їм житло, піклуватися про них безкоштовно.Тепер усього цього їм уже недостатньо: тепер вони хочуть стати господарями , домінантами тих, хто їх вітав...

Леся Трофимчук

Тут у коментарях пишуть про чужинців, мігрантів, кандидатів на депортацію і т. і. - можливо, для вас це буде сюрпризом, але у таких демонстраціях беруть участь далеко не лише араби. В мене особисто чимало знайомих британців, які не мають жодної краплі арабської крові, але підтримують палестинців (чи арабів - кому як більше до вподоби) і виходять на такі марші. Сьогодні якраз спілкувалася по роботі з британцем - поважна людина, викладач в університеті, доктор наук - каже, що вважає Ізраїль державою-терористом, яка проводить політику апартеїду щодо арабів.



Alain Rodier

Так, абсолютно точно: я француз, живу в Парижі та Лондоні - підтримка палестинців є давньою в цих двох країнах і завжди використовувалася лівою та безмозкою студентською молоддю... Але сьогодні, з масовою ісламською імміграцією, яка кишить у цих двох країнах, відбувається зближення між лівими та все більш ісламізованими іммігрантами - відтепер Палестина - це вже не питання лівих, а ознака бажання цивілізаційної війни, яку веде на нашій землі мусульманська імміграція, щоб знищити і підкорити Захід, і особливо Європу, тому що це найлегша мета для завоювання. Все це написано в доктрині «братів-мусульман», яка зараз заповнює дедалі численніші іммігрантські популяції і які зараз заповнюють багато країн (Туреччина, Єгипет, Туніс тощо) і багато терористичних організацій, таких як ХАМАС. Сьогодні демонстрації за Палестину є демонстраціями за ісламізацію Європи, як це відбувається і як теоретизують «брати-мусульмани»...

Протягом кількох останніх років мусульманська імміграція в цих двох країнах була настільки сильною, настільки інвазивною, що відтепер демонстрації на користь палестинців стають дедалі більше демонстраціями агресивної та ненависної іммігрантської молоді проти Заходу... Ці демонстрації стають дедалі більш ісламістськими, і більше того, ми все частіше чуємо ісламістські гасла, де Францію називають «ісламофобською» і де ми кричимо «Alla est grand», як і всі терористи, які вбивають наших професорів, викладачів або як у Батаклан. Коротше кажучи, Палестина є приводом, і ця війна проти Ізраїлю стає через масову імміграцію цивілізаційною війною ісламу /диктаторських країн (Росії, Китаю)/ проти Заходу та європейських цінностей.. .
показать весь комментарий
25.10.2023 11:56 Ответить
Ти диви! Розуміє...
показать весь комментарий
25.10.2023 12:21 Ответить
Чи не забагато китайська мавпа на себе тяне
показать весь комментарий
25.10.2023 13:21 Ответить
о вяличии китая:

А если зуд - без дела не страдайте, --
У вас ещё достаточно делов:
Давите мух, рождаемость снижайте,
Уничтожайте ваших воробьев!
В.Висоцкий
показать весь комментарий
25.10.2023 13:30 Ответить
******* китайоза
показать весь комментарий
25.10.2023 22:20 Ответить
Много на себя берет эта комуняцкая гнида
показать весь комментарий
28.10.2023 02:01 Ответить