9847 посетителей онлайн
21 726 147

Я ошибался в своих расчетах относительно сроков освобождения Крыма, - Ходжес

бен,ходжес

Экс-командующий армией США в Европе Бен Ходжес признал, что ошибся, когда прогнозировал, что ВСУ освободят оккупированный Крым летом 2023 года.

Об этом информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на Радио Свобода.

"Я ошибался в своих расчетах. Я очень озадачен тем, что президент США и канцлер Германии отказываются предоставить Украине то, что нужно для освобождения Крыма. Я был уверен, что сейчас администрация США поймет, что нам нужно помочь Украине победить. А залог победы – это освобождение Крыма. Для этого нужно высокоточное дальнобойное оружие. И Соединенные Штаты, и Германия пока отказались осуществлять такие поставки. Я ошибался в этом. И поэтому украинцы сталкиваются с большими трудностями, чем я ожидал", - сказал Ходжес.

По мнению генерала, Украина не получает от западных союзников достаточной военной помощи из-за опасений ядерного конфликта с россией.

"Я считаю, что есть политическое решение не оказывать такую поддержку. Я слышу разные оправдания, но все они неубедительны. Администрация США боится, что россия может применить ядерное оружие, если будет выглядеть, что они скоро потеряют Крым".

Часть проблемы также состоит в том, что есть хорошие, умные, трудолюбивые люди, которые не могут себе представить, что россию можно победить. В течение десятилетий они сосредотачивались на россии как на великом государстве, и поэтому они не могут принять идею, что россия может потерпеть крах. Или они верят, что, если это произойдет, это будет слишком большой катастрофой. Они не знают, что делать с возможным развалом рф", - объяснил экскомандующий армией США в Европе.

Топ комментарии
+32
Проблема в тому , що здеградували не тільки колишні пострадянські еліти , а ще й і західні . На зміну Черчілю, Шарль Де Голю , Рузвельту - прийшли підкаблучники Макрони, тюхтії Шольци та прибацані Трампи . І процес продовжується . Світ скочується у чергову хвилю воєн . Захід не проскочить і вмиється кров'ю
показать весь комментарий
04.11.2023 00:19 Ответить
+22
"генерали воюють минулими війнами" і тому

честь і хвала Генералам Залужному та Ходжесу, які визнали свої помилки і подивились на поле бою по-новому
показать весь комментарий
04.11.2023 00:19 Ответить
+21
Переклад з англійської на розмовну українську: Бен Ходжес визнав, що помилився, коли прогнозував, що США і Захід мають яйця.
показать весь комментарий
04.11.2023 00:43 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
ще газогони та нафтопроводи и раші писець
показать весь комментарий
04.11.2023 09:13 Ответить
Транспортна авіація, в нас чомусь другий рік не літає....А у москалів, як би війни не було....продовжує літати...

Не кажу пасажирські борти збивати, але ГРУЗОВІ? Або літаки на стоянці?.. Транспортна авіація для москалів дуже критична при таких гігантських розмірах країни...
А то вони знищили цілий Бахмут, а наші долбайопи послали дрони на Москва-Сіті, вікна повибивали ... Це все одно, що нас.рати сусіду під двері, який вбив в твоїх квартирі цілу родину....

Нє.є..є...є... немає чого зв'язуватися з цією країною...дурак, на дураку, дураком поганяє....
показать весь комментарий
04.11.2023 11:52 Ответить
є таке "мнєніє", що не в тій потребі дають і не в тей час - так, згоден!
але це не відміняє питання,
чому Україна жебракує, коли могла б сама як не все,
то більшіть виробляти сама?
всім набридший асфальт виявився значнішим?
патріота, не ідеального, зміняли на клована неталановитого?
то начбето і нема кого матюкати крім самих себе?
а, ні, знаю є кого - західних партнерів,
які зрадили зрадника України, якого ви відбулавили.
тут ясно і питань нема....
показать весь комментарий
04.11.2023 05:09 Ответить
*зрадили*
показать весь комментарий
04.11.2023 05:51 Ответить
І шо, багато той "патріот" побудував F-16 щоби ми їх не жебракували? Чи може артилерію високоточну дальнобойну? До чого та мова...
показать весь комментарий
04.11.2023 06:11 Ответить
більшисть як не все, що тей патріот зробив,
ви, зеленяв "патріоти" закопали в асфальт і висадили на ньому мілліард дерев... - більших ідіотів ніхто ніде і за гроші б не знайшов,
а ви отак легко зробили з країни зелено-кровавий цирк...
показать весь комментарий
04.11.2023 06:17 Ответить
***** не лізло всією ордою в Україну поки вам,
зеленем довбням,
не закортіло поржати на "хуже не буде"...
вибрали ідіота?
***** зрозуміло - зараз чи ніколи,
***** вибрало "зараз", стареньке вже ***** - останній шанс ви йому дали....
***** саме цей шанс і використовує...
показать весь комментарий
04.11.2023 06:30 Ответить
ox не заздрю Валерію Залужному - тут знизу скажена кацапня пре,
зелені поци з опи давлять, за свою нікчемну шкуру переймаються...
і Україна стогне: - "Пан Залужний - вбий вже всіх іх!"...
показать весь комментарий
04.11.2023 06:03 Ответить
Настав час,я може хвилина,або така секунда, ядерку потрібно реанімувати. У нас в Україні,таланти не перевелись,все зроблять як треба.
показать весь комментарий
04.11.2023 06:44 Ответить
Нам захід ракети дає не більше 150 ум і то з умовою не бити по території ворога, думаєте вони допустять, щоб ми навіть теоретично мали яз?
показать весь комментарий
04.11.2023 07:02 Ответить
Еще один глупый человечек нарисовался с ядеркой, заныкавшийся в Польше и оттуда попискивающий овощ.
показать весь комментарий
04.11.2023 09:05 Ответить
ви у якому світі живете? на пенсії не вистачає а ви розраховуєте побудувати з нуля збагачуючи уран заводи? то дуже коштовна справа, талантами тут не напрацюєш
показать весь комментарий
04.11.2023 09:17 Ответить
Ну вот, даже американский генерал признал, что с такими союзниками Украина не победит в этой войне. Мне сейчас будут возражать, назовут кацапом стопудово...мне как-то пофиг. Глупые люди верят в нашу победу, ну ну)
показать весь комментарий
04.11.2023 09:03 Ответить
американський ссикун який сссить під себе почувши слово ядерний
показать весь комментарий
04.11.2023 09:18 Ответить
Мы полностью зависим от них во всем. Внезапно.
показать весь комментарий
04.11.2023 09:32 Ответить
так, але вони все рівно ссикуни
показать весь комментарий
04.11.2023 09:37 Ответить
Всі нормальні люди люди визнають свої помилки.
Тільки хуцпа ніколи не робить цього. Винуваті всі навколо, тільки не вони.

показать весь комментарий
04.11.2023 10:09 Ответить
раша ударит яо, когда будет терять Крым
вот тогда третья мировая будет во всей красе, а рашкины олигархи побегут как крысы, поставив своих вассалов во главе отдельных княжеств
показать весь комментарий
04.11.2023 10:17 Ответить
ніт
обісреться та раша
показать весь комментарий
04.11.2023 10:41 Ответить
Скоріше Україна обісреться. Бо до втрати Криму ще як раком до луни.
показать весь комментарий
04.11.2023 12:16 Ответить
Українці не з серливих, доведено у березні 23го
показать весь комментарий
04.11.2023 16:21 Ответить
тобто 22го, перепрошую
показать весь комментарий
04.11.2023 16:22 Ответить
Молодці, ще б довели що окрім слів про Крим на щось здатні.
показать весь комментарий
04.11.2023 19:15 Ответить
спитай у тих 300 000 дохлих кацапів
показать весь комментарий
04.11.2023 20:26 Ответить
ні, потрібно було здатися одразу
закінчуй тролити, заїбав
показать весь комментарий
04.11.2023 22:17 Ответить
Вы как маленький. Ударят они по базам ВСУ, а не американским. Давайте, расскажите нам, с момента удара, какие мысли должны посетить американских, французских и английских военных в этот момент. Ну им докладывают, что по аэродромам и базам ВСУ кацы применили ТЯО, баз нету, тысячи погибших. Дальше что, о чем мечтает ваш гуманитарный мозг? НАТО применяет ТЯО по базам кацев, кацы применяют стратегическое оружие по городам и базам нато, те тоже расчехляют стратегов. Так все в вашем мозгу, верно? А теперь ответьте на гланый вопрос. Им это все зачем? Вот что бы что?
показать весь комментарий
04.11.2023 12:21 Ответить
ну а что ваш инженерный мозг ответит на вопрос - а зачем кацы без счету и без жалости кидают мясо под огонь?
зачем им быть такими жестокими в 21 веке?
вопрос риторический
показать весь комментарий
04.11.2023 18:52 Ответить
Можна скільки завгодно критикувати Захід за "сцикливість", бо Захід дійсно боїться ядерної війни, тому й забороняє використовувати їх зброю на визнаній території росії.

Але критикани пишуть не з окопів і не хочуть мобілізуватись навіть на звичайну (не ядерну) війну, знаходять різні відмазки типу "нехай спочатку мобілізують депутатів, потім ментів, а потім, надіюсь, вже війна закінчиться і до мене справа не дійде". Закликати інших до сміливості, коли у самих її нема - це лицемірство.

Такі вже у нас союзники, кращих нема і не буде, бо альтернатива нинішній владі у тих же США - республіканські кандидати (Трамп, Десантіс, Рама-с-вамі) взагалі закликають до здачі окупованих територій і лякають американців Третьою світовою війною, вони навіть виступали проти передачі касетних набоїв, бо то "ескалація". Не бояться лише диктатури з зазомбованим населенням.
показать весь комментарий
04.11.2023 10:21 Ответить
не буде ніякої ядерної війни, навіть плешивому вона не потрібна, бо він ссить за своє життя більше всього і ніякий крим не вартий його життя
показать весь комментарий
04.11.2023 10:43 Ответить
Балачки про "не буде війни" нагадують Zеленського перед початком широкомасштабного нападу #уйла.
А громадянам країн Заходу не хочеться перевіряти, чи буде ядерна війна. Тим більше, що Україна не в НАТО і дружила з кацапами, голосувала за комуністів і ригів, поки колишній соцтабір масовано вступав в НАТО, а тепер НАТО мусить ризикувати життями мільйонів власних громадян для захисту всіх тих Польщ, Чехій, Естоній, ба навіть Угорщин і Словаччин, а от ризикувати заради України вони не мусять, бо Україна про членство в НАТО не подбала, коли могла. І коли я порівнюю захист країн НАТО з допомогою Україні, мені відповідають: "Україна не в НАТО".

У #уйла є купа ядерних ракет і вся та купа залишиться, навіть якщо Україна переб'є всіх орків, які зараз воюють. А #уйло може без проблем мобілізувати ще пару мільйонів м'яса, яке піде воювати проти НАТО з більшою мотивацією, ніж проти України, бо їх все життя зомбували про "загниваючий Захід, який прагне знищити матінку роSSію". Тобто перемога України майже ніяк не зменшує здатність #уйла напасти на НАТО. А от дозвіл на використання західної зброї по території РП (російської п_дерації) збільшує ризик нападу #уйла на НАТО як помсти. То підіть і переконайте тих "сцикунів", що все навпаки, бажаю успіхів у цьому!
показать весь комментарий
04.11.2023 11:26 Ответить
Перемога України не тільки зменьшує здатність #уйла напасти на НАТО, вона її повністю знищує. Бо *уйло:
1. вважає Україну слабкою радянською провінцією, і якщо він від НЕЇ отримає люлів, то що ж чекати від НАТО?!
2. досі вважає НАТО сильнішою за себе, бо напав би одразу на країни Балтії, - ще тоді, коли НАТО була розслаблена та з напівзнищеним збройним потенціалом. А за останні півтора роки НАТО вже опам'яталася, посилила кордони та збільшила їх Фінляндією та от-от Швецією, вмикнула озброєння та ВПК. Та й ядерну зброю і 5-тий пункт ніхто не скасовував...
3. *уйлу пообіцяли в разі ядерного наїзду куди завгодно та неядерного - на страни НАТО зтерти його особисто з лиця планети. І перевіряти це він не хоче... Поки Україні не дадуть програти чи капітулювати!

А ось якщо дадуть!!! От тоді *уйло зрозуміє і про слабкість НАТО, і про неспроможність та зрадливість Западу щодо союзників, і про невміння та небажання тримати слово. І тоді спробує піти далі! А за рашкою потягнуться і інші хижаки, які мають територіальні хотєлкі до сусідів: Китай, Північна Корея, Іран тощо. Та ж Угорщина...

Ось тому перемога України є інтересом ВСІХ нормальних країн!
показать весь комментарий
04.11.2023 13:53 Ответить
По-перше, #уйло ще не провів масштабну мобілізацію, але навіть часткової виявилось достатньо, щоб в кінці другого року війни одна з найбільших країн Европи за кількістю населення вже відчувала нестачу мобілізаційного ресурсу (читайте Залужного).

По-друге, #уйло ще не застосовував ядерну зброю. Цей крок здається божевіллям для будь-якої демократичної країни, в якій є багатоманіття думок і в якій до тих думок дослухаються. Але роSSія - диктатура із зазомбованим населенням, в якій рішення приймає #уйло, а інші в нього вірять, хто не вірить - закінчує як Пригожин. Тому в США, Франції, Великобританії вже знайшлась купа чемберленів, а кацапи - це колективний путін #уйло. І тому у США, Німеччині за опитуваннями більшість громадян проти посилення допомоги Україні і як показала Друга світова війна - лише після фактичного нападу Захід може прокинутись, але у Гітлера не було ядерної зброї, а у #уйла вона є, тому Захід боїться в сотні разів більше, ніж перед Другою світовою. Толерантні демократії в цьому плані завжди гірші за диктатури, бо поки демократії щось вирішать, диктатури вже ґвалтують і вбивають їх. Але не українцям дорікати Заходу за "сцикливість", бігаючи від воєнкомів і знаходячи тисячі відмазок.
показать весь комментарий
04.11.2023 14:59 Ответить
у плешіваго единий аргумент - рвсн, але ж це кінець усіого, а жити він хоче, причому солодко а не в протигазі у бункері
показать весь комментарий
04.11.2023 14:13 Ответить
А може не хочуть мобілізуватися саме тому, що шанси повернутись з тої війни хіба що калікою або в труні через роки? Тому що Захід не дає більше зброї. Замкнене коло.
Минулого року був потік добровольців, але ніякого потоку зброї ми не бачили. Україна мобілізувала десь біля мільйонної армію, можливо вже більше. Це дуже значний % населення від 30 млн, останній раз коли Захід стільки мобілізував був у Другій світовій.
Тож не треба писати про небажаючих воювати, коли їх кількість явно сильно перевищує бажання Заходу перемагати.
Знайшов крайнього.
показать весь комментарий
04.11.2023 12:20 Ответить
Я дорікаю лише тим, хто дорікає "сцикливому" Заходу, коли самі сцикуни ще більші.
Всіх інших я дуже добре розумію.

Але той паралізуючий тваринний страх смерті не має жодного відношення до допомоги Заходу, мобілізації депутатів і ментів. Ймовірність отримати важке поранення або загинути від ворожого обстрілу залишається незмінною незалежно від того, чи знищила Україна кримський міст за допомогою ATACMS, і від того, чи поряд з нами воюють депутати та менти.
Про всяк випадок - кацапи так і не змогли сильно завадити логістиці західного озброєння в Україні, то і Україна не зможе сильно завадити ворожій логістиці.
Кацапи два роки обстрілюють Україну ракетами з дальністю 2000 км, але солдатів Україна втрачає завдяки ворожій артилерії, а не завдяки ракетам такої дальності.

Варто мати хоча б сміливість визнати свій страх каліцтва та смерті, у будь-якій країні лише якийсь відсоток людей настільки сміливий, що піде воювати, цей відсоток можна збільшити пропагандою, наприклад, у кацапів ще є десятки тисяч зомбі, які добровільно лізуть захоплювати іншу країну заради "величчі роSSії", а от Україна такою пропагандою не займалась зовсім.
показать весь комментарий
04.11.2023 13:00 Ответить
Так, від артилерії шансів загинути набагато більше ніж від ракети, бо артилерії в тисячі разів більше. Але якщо знищити ATACMS кримський міст, то логістика артилерійських снарядів буде гіршою і відповідно шанси вмерти від снаряду менші. Хіба це не зворотня логіка?
Росія не може знащити логістику України бо немає такого вузького місця, по якому вдариш і різко зменшується потік зброї. Україна також не має такого місця для того щоб усклладнити постачання ворожих військ на Донбасі. Але на Півдні - інша історія з Кримським мостом, там таке можливо.
Але тепер вже запізно, це треба було робити літом. Саме тому знижується мотивація і бажання воювати, бо шансів стає все менше і менше, а необхідні рішення не приймається своєчасно чи не приймаються взагалі(як Україною у вигляді ії влади, так і Західом у виді Байдена).
показать весь комментарий
04.11.2023 13:36 Ответить
А як зброя потрапляє з Криму на материк - з повітря чи що? Кримський міст далеко, а перешийок - близько.

"Заходом у виді Байдена" - без Байдена допомоги взагалі не було б. Шольц і Макрон почали допомагати лише після Байдена, а ті, хто балотується від республіканців, вимагають перемовин і поступок. Тому дорікати Байдену, коли інші взагалі хочуть відмовитись від допомоги України - це пздц блд.
показать весь комментарий
04.11.2023 13:50 Ответить
може усе ж таки той грім-2 допрацюють та їбонемо таки по тому сраному мосту
показать весь комментарий
04.11.2023 14:16 Ответить
Назвіть будь-кого, хто закликає збільшити допомогу Україні, балотується на президентські вибори в США і має підтримку хоча б 20% - я буду його підтримувати одним з перших.

А коли Байден виявляється єдиним, хто має хоч якусь підтримку і надає хоча б стільки допомоги, скільки надає, то гівно - то всі інші кандидати і всі, хто їх підтримує.

Якщо цього не достатньо - завжди можна впасти під скажених кацапів і зіграти в "руську рулетку", надіючись, що саме тебе кацапи не вб'ють, коли будуть зачищати патріотів. Або повторю - скажіть, хто має підтримку серед інших кандидатів в президенти США і хоче збільшити допомогу. Зменшити - таких купа. Збільшити - лише ті, хто не має підтримки навіть всередині власної партії.
показать весь комментарий
04.11.2023 15:08 Ответить
так шо там з ракетною програмою України? невже клоуни не можуть наклепати ракет? а купити F-16 не пробували? воно ж коштує усього від 10 до 30M$ в залежності від прибомбасів. Невже клоуни все вкрали що на літакі не вистачає?
показать весь комментарий
04.11.2023 10:55 Ответить
Все ОК з ракетною програмою, вчора чи позавчора хтось ляпнув, що в України є ОТРК "Грім-2", а в якості доказу послався на... Кокошенкова, який час від часу заявляє про збиті ракети "Грім-2" (!!!!!!!!!!).
Той самий Кокошенков ще заявляв про знищення всіх абрамсів і всіх літаків і ще багато чого іншого, і йому ми маємо вірити, що "Грім-2" дійсно є! Ця Zелена влада має українців за дебілів...
показать весь комментарий
04.11.2023 11:31 Ответить
" Я ошибался в своих расчетах относительно сроков освобождения Крыма, - Ходжес " - если в НАТО все командующие такие долбо..бы как Ходжес, то Нато не позавидуешь. Всем АДЕКВАТНЫМ людям было ещё в феврале 2023 понятно что до Крыма ещё ооооочень далеко. В то время Сыркин сдавал Бахмут, какой тут Крым летом 2023.
показать весь комментарий
04.11.2023 11:58 Ответить
що ви хочете від нато?
нато не воювало с реальним ворогом, тільки давало люлєй дикунам
звідки в них досвід?
показать весь комментарий
04.11.2023 14:43 Ответить
При Рейгане НАТО боялись. Даже СССРь развалилось от страха. А после таких долбо.бов как Ходжес ращка обнаглела
показать весь комментарий
04.11.2023 15:18 Ответить
Страница 2 из 2