9429 посетителей онлайн
6 493 77

Ирландия хочет обязать украинских беженцев платить за жилье

ірландія

Большое количество украинских беженцев в Ирландии повлияло на жилищный сектор.

Об этом заявил премьер-министр Ирландии Лео Варадкар, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на ЕП.

Меры планируется ввести, чтобы замедлить рост количества беженцев в стране.

"Украинцам здесь по-прежнему будут рады. Ни от одного украинца, приезжающего в Ирландию, не отвернутся, этого не произойдет. Однако пока ситуация такова, что их количество оказалось очень большим. Это оказывает огромное давление на жилищный сектор", – сказал Варадкар.

По его словам, правительство должно принять меры, замедляющие приток мигрантов, чтобы у него было больше времени для решения проблем с жильем и других вопросов.

"И в этом контексте для нас есть смысл посмотреть на то, что делают другие западноевропейские страны, и увидеть, что наше предложение является чем-то подобным этому. То есть, другие страны не предлагают, например, неограниченное количество бесплатного государственного жилья", - объяснил премьер.

Варадкар также привел данные, что около 30 процентов из 500-800 украинцев перед тем, как переехать в Ирландию, просили временную защиту в другой европейской стране.

Хотя около 14 тысяч украинских беженцев в Ирландии уже работают, правительство рассматривает возможность внесения изменений в систему социального обеспечения, чтобы привлечь больше людей к трудоустройству.

"Мы не можем закрывать глаза на то, что у нас есть дефицит жилья. Сейчас мы находимся в ситуации, когда мы размещаем людей в палатках и в отапливаемых вагончиках", - подытожил Варадкар.

Топ комментарии
+18
Тоді якого хера чорт зна куди пертись?
показать весь комментарий
07.11.2023 12:12 Ответить
+16
Потрібно платити за житло?
Яка несподіванка!
Навіть, можна сказати дискримінація.
показать весь комментарий
07.11.2023 12:24 Ответить
+15
Якщо Ірланія пропонує якусь роботу українцям, щоб вони заробляли та сплачували за житло то це правильно.
показать весь комментарий
07.11.2023 12:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Якщо Ірланія пропонує якусь роботу українцям, щоб вони заробляли та сплачували за житло то це правильно.
показать весь комментарий
07.11.2023 12:07 Ответить
Боюсь что даже с работой не будет хватать на жилье. Даже со знанием английского беженцам трудно будет устроиться на хорошо оплачиваемую работу.
показать весь комментарий
07.11.2023 12:10 Ответить
Тоді якого хера чорт зна куди пертись?
показать весь комментарий
07.11.2023 12:12 Ответить
Холява😅
показать весь комментарий
07.11.2023 12:36 Ответить
Скоріш за все.
показать весь комментарий
07.11.2023 12:40 Ответить
Ну давайте будемо відверті - більшість туди їхала не працювати, а отримувати 220 євро на тиждень.
показать весь комментарий
07.11.2023 14:10 Ответить
бо 200 євро на тиждень, халявна хата, мед обслуговування, до цього року можна було бандеролі масою до 1,5 кг безкоштовно відправляти в Україну. Тож маю таку собі подругу з Закарпаття, що рік як поїхала "відпочити" від війни. Хата здається тут, там всьо гуд було... а теперь зась, треба йти працювати, щоб за хату платити...
показать весь комментарий
07.11.2023 14:13 Ответить
Я не розумію таких людей. Як можна сидіти, нійуха не робити? Ну най неділлю, дві... Нехай ще на екскурсію поїздити... Ну а далі шо? З глузду можна з'їхати без роботи та в чужому краю. Не знаю... На на себе приміряю, може я якийсь не такий?
показать весь комментарий
07.11.2023 15:32 Ответить
Це було колись і неправда - тоді єдиним способом вбити час було плювання і лапання . А потім прийшов він - технологічний прогрес , тута тобі і книги і радіо і телевізор - а теперка і тирнет.
показать весь комментарий
07.11.2023 16:25 Ответить
І шо? Місяцями в тернеті сидіти і відлучатись тільки на пожерти та сходити в туалет? А, ні, в туалеті смартАХВон же є...
показать весь комментарий
07.11.2023 19:05 Ответить
Да там достаточно работы для украинцев плюс социал они оставляют, другой вопрос что не все хотят работать
показать весь комментарий
07.11.2023 13:34 Ответить
Брехня з приводу роботи. Знайомий там має кілька друзів в різних сферах - від айті до стройбанів - роботи там і самим ірланцям вже не вистачає. Скорочення.

З житлом там туго по іншій причині яку чомусь ніхто не згадує- бо транспорту громадського майже нема приміського наприклад як в Німеччині. Тому всі хочуть лишатись в крупних містах де є робота. А в Німеччинах-Швеціях-Польщах громадський транспорт чудовий і не так важливо жити біля роботи у великому місті
показать весь комментарий
08.11.2023 03:53 Ответить
Работы в Ирландии полно, с жильем все очень туго
Для транспорта машина существует, ее кстати часто выдают вместе с рабочим местом если приходится перемещаться по работе. Все знакомые кто переехал в Ирландию уже работают. В Германии и Австрии с работой сложнее, во первых немецкий язык из Украинцев мало кто знает и он достаточно тяжёлый для изучения, во вторых тут своя специфика в поисках работы(все хотят по знакомству нанимать людей на норм должности) и платят ну очень мало, если получишь 2000 евро чистыми то это просто супер будет (обычно это 1650-1800) а я даже в Украине зарабатывал больше
показать весь комментарий
08.11.2023 06:37 Ответить
В Ирландии самое дорогое жилье в Европе.
показать весь комментарий
07.11.2023 12:08 Ответить
ірландія пережила голодомор....
показать весь комментарий
07.11.2023 12:13 Ответить
Самые высокие выплаты украинским беженцам среди стран Европы:

🇧🇪Бельгия - 1140 евро в месяц
🇮🇪Ирландия - 824 евро
🇳🇴Норвегия - 650 евро
🇩🇪Германия - 502 евро
🇫🇷Франция - 426 евро
🇨🇭Швейцария - 350-500 евро
🇬🇧Великобритания - 300 евро
показать весь комментарий
07.11.2023 12:13 Ответить
Поздавали квартири біженцям, а самі чухнул за кордон і живуть на "виплатах" ще й кучу "няшок" мають....
показать весь комментарий
07.11.2023 12:19 Ответить
не у всіх є що здавати...
показать весь комментарий
07.11.2023 12:28 Ответить
Я про західні області України....
показать весь комментарий
07.11.2023 12:54 Ответить
Може які бідняки. Уявіть, в своє рідне житло, де все зроблено на свій смак, роками закуплялись зручні речі, здати чужим людям, а самим жити в вагончику чи гуртожитку. Моя братиха в березні 2022 виїхала в Польщу, через місяць закатала істерику, пішком на вокзал пішла. В квітні уже була дома. В день її повернення розбомбили нафтобазу. Постояла, подивилась на заграву дикими очима, але більше нікуди не виїжджала. Каже, "мені потрібна моє кухня і посуд".
показать весь комментарий
07.11.2023 13:14 Ответить
Це розповідав знайомий із Закарпаття.
показать весь комментарий
07.11.2023 13:31 Ответить
А особливо Закарпаття.
показать весь комментарий
07.11.2023 16:14 Ответить
Не всі беденці із України отримують ці доплати.

Місцева влада робить селекцію по своїм критеріям

Так у знаемих з Щвейцаріі - вони не отримують там грошової допомоги.
показать весь комментарий
07.11.2023 13:40 Ответить
Саме так. В Словаччині теж зась. Ні виплат, ні роботи.
показать весь комментарий
08.11.2023 03:55 Ответить
И что что поздавали, это запрещено законом? Большинство потом эти квартиры продадут тем же беженцам за пол цены. Война всегда была для одних трагедией а для других новыми возможностями и этот случай не исключение
показать весь комментарий
08.11.2023 06:40 Ответить
А что в Дании интересно? В Нидерландах?
показать весь комментарий
07.11.2023 12:30 Ответить
там ракеты не летают и в водопроводах - питьевая вода
показать весь комментарий
07.11.2023 12:54 Ответить
У Данії і Нідерландах дуже висока якість життя, навіть в порівнянні з Німеччиною чи Австрією. Я сам був шокований цією різницею, коли їдеш на машині по Німеччині, а потім вїжджаєш у Нідерланди і дуже сильно видно, як бюргери не дотягують до того рівня.
показать весь комментарий
07.11.2023 13:31 Ответить
Я більше за умови для біженців поцікавився. Так то я був у Нідерландах особисто ,але давно.
показать весь комментарий
07.11.2023 13:33 Ответить
Мені достатньо було б отримати дозвіл на працю в Нідерландах, як біженцю. Там всі розмовляють англійською, проблем з нормальною роботою не буде взагалі. А ось німці *******, там з англійською не дуже раді.
показать весь комментарий
07.11.2023 14:03 Ответить
У Германії не в кожній землі взагалі щось платять біженцям.
показать весь комментарий
07.11.2023 12:36 Ответить
ну арабам же вы платите. Заплатите и украинцам.
показать весь комментарий
07.11.2023 23:05 Ответить
Арабам і сирійцям плотять більше і пільг теж більше - бо вони біженці!
А українцям зробили 'тимчасовий притулок' адже по міркам ЗЕ війни в нас нема
показать весь комментарий
08.11.2023 03:59 Ответить
Німеччина, трьох кімнатна квартира, 72 м2, сім'я з трьох чоловік, Kaltmiete -498€(оренда)+Nebenkosten -192€(обслуговування)+ Heizung -96€( опалення)+ Strom -60€( світло)+телефон і інтернет -35€. І того понад 800€ щомісяця. Місячний проїзний на автобус -59€ Так що 500€ замало буде
показать весь комментарий
07.11.2023 14:12 Ответить
сім'я з трьох чоловік получает 500€*3=1500.
чи замало буде?!
показать весь комментарий
07.11.2023 23:07 Ответить
500 евро это шара, я в Австрии за такую 950 плачу и зарплаты тут всреднем на 100 евро ниже немецких
показать весь комментарий
08.11.2023 06:41 Ответить
В Ірландії 220 євро на тиждень, плюс безкоштовне житло, а в Бельгії це не так.
показать весь комментарий
07.11.2023 14:12 Ответить
До Ирландии ещё надо было добраться
показать весь комментарий
07.11.2023 12:17 Ответить
Ирландия открыла границы для Украинцев в начала марта 2022 года, если мне не изменяет память.
показать весь комментарий
07.11.2023 13:03 Ответить
Коли їдуть за кордон працювати і працівникам надають житло то це добре
А в Ірландії ті хто працює будуть багато грошей викидати на оренду квартири
Тобто працювати будуть і нічого назбирати неможливо бо треба ще врахувати харчування
Тому виходить що біженці які за кордоном не зможуть назбирати грошей щоб купити будинок навіть в Україні
Бо таких робіт де надають проживання та харчування за кордоном не так і багато
показать весь комментарий
07.11.2023 12:22 Ответить
Ти прикалуєшься? назбирати, щоб купити будинок в Україні? Біженцю?
показать весь комментарий
07.11.2023 12:29 Ответить
Так. Але там кожен тиждень видають безкоштовну гум допомогу - починаючи з овочів та закічуючи туалетним папіром. Важкувато, але можна прожити, звичайно, коли є робота.
показать весь комментарий
07.11.2023 12:38 Ответить
Потрібно платити за житло?
Яка несподіванка!
Навіть, можна сказати дискримінація.
показать весь комментарий
07.11.2023 12:24 Ответить
Ну...є варіант їхати додому, зайнятися сохідатєльним трудом, приєднатися до своєї нації. There is no legally protected right to adequate shelter and housing In Ireland. Тобто волоцюжництво не вітається.
показать весь комментарий
07.11.2023 12:28 Ответить
Правильно, вівце*бів запрошуйте. Вони найнадійніший контингент
показать весь комментарий
07.11.2023 12:29 Ответить
Сестра з доцьою виїхала ще в квітні в Ірландію Каже ,що там їм файно. На кожне рило в місяць виходить допомога близько 822 євро +надали безкоштовну кімнату+ місцеві кабальєро, притягнули ящик"Джеймісон" із закусоном( видно десь стирили)...)
показать весь комментарий
07.11.2023 12:29 Ответить
Що, реально? Не країна, а казка
показать весь комментарий
07.11.2023 13:06 Ответить
не иначе как представители западной Украины.
показать весь комментарий
07.11.2023 23:11 Ответить
..в принципі, в Ірландії і без українців були проблеми з житлом, для самих ірландців..
так шо нашим, кому вистачило ресурсів втікти аж туди від результатів (часто свого) вумного вибору-2019, треба "не скіглІті, а братІ лопати і годувати тими лопатами сім'ю"
за все треба платити.. за свій вибір також, шкода, що усим
показать весь комментарий
07.11.2023 12:33 Ответить
до дому
показать весь комментарий
07.11.2023 12:55 Ответить
Теж мені налякали біженців вони завтра пореїдуть до скандинавів щоб отримати гроші за від'їзд а потім до німців бо ті справно платять і житло дармове надають бідосям які втратили житло у Закарпатській області
показать весь комментарий
07.11.2023 13:01 Ответить
Наши хотя бы работают там, а вот тех чурок, что они приютили... Ну это уже проблема немцев
показать весь комментарий
07.11.2023 13:11 Ответить
чому ви такі впевнені що всі "наші" там працюють а всі "чурки" на утриманні сидять...
показать весь комментарий
07.11.2023 13:20 Ответить
Я кацапской отвечу. Частично вы правы, там из наших тоже прилично жлобов ошивается, что на чисто на пособии. Но в большей части, наши стараются акклиматизироваться, а те овцеебы, то они свои ниши находят. И которые ни хрена не для работы
показать весь комментарий
07.11.2023 13:26 Ответить
це ваше упереджене ставлення, насправді вони також ішачать
показать весь комментарий
07.11.2023 13:28 Ответить
Ні не «ішачать». Вони їдуть вчитись але мала кількість. В основному сидять по магазинах і на соціалці. За 25 років в НЙ не зустрів жодного араба на будівництві-факт.
показать весь комментарий
07.11.2023 13:30 Ответить
Так. Це факт. Українці в першу чергу влаштовуються працювати-так можна більше дістати грошей. Люди із колективного півдня клінічно ліниві і більш схильні до сидіння за прилавком і відганяти мух ніж до фізичної праці.
показать весь комментарий
07.11.2023 13:28 Ответить
Да ладно, больше половины на социал в халявном жилье сидят
показать весь комментарий
07.11.2023 13:39 Ответить
Кацапня или цыганье. Вон из Германии писали цыганская семья, пять детей, на каждого дают пособие, а родители бухают как лошади на деньги. Беженцы, несчастные....
показать весь комментарий
07.11.2023 13:47 Ответить
Які зухвалі ірландці!!
Вони ще й за продукти можуть змусити платити.
В Україні всебуло і є безкоштовно!!
показать весь комментарий
07.11.2023 13:09 Ответить
Ця стаття відверта брехня і провокація. В Ірландії проблеми із «біженцями» з Африки і Азії. Їх набагато, в рази більше ніж біженців з України і працювати вони категорично відмовляються. По вулицям ходять групи підлітків з ножами і нападають на перехожих. Українцями тупо прикриваються місцев політики.
показать весь комментарий
07.11.2023 13:26 Ответить
В основному так себе поводять цигани ( Irish travelers). Їх тут багато дуже і в них своя культура, небезпечні люди
показать весь комментарий
07.11.2023 16:26 Ответить
Проблема Ірландії - це якраз житло. Точніше його нехватка для всіх і в результаті цього ціни - космос. Тому працювати в Ірландії з невеликою зарплатою і винаймати житло - це срака. Інша справа, якщо працювати у гуглі чи інших топ компаніях, однак то вже інша історія.
показать весь комментарий
07.11.2023 14:06 Ответить
Халява закінчилася! Сраною мітлою - додому, Батьківщину захищати і відбудовувати.
показать весь комментарий
07.11.2023 14:35 Ответить
Я в Ірландії. Їхали з сином на початку війни куди очі дивились і де нас зголосилися прийняти. Так от, Ірландія дуже дорога країна і житлова криза тут давно, задовго до нашої війни. Житла тут фактично нема, ми розміщуємося хто в абатствах, хто в готелях, хто в палатках. Виплати платять, але вони мінімальні на життя порівняно з цінами. Якщо ти працюєш і маєш 3000 євро ( що не погано), то оренда житла в селі з рахунками тобі стане у 2 тисячі і то якщо фіг знайдеш. А на тисячу євро в Ірландії - ти бомж. Без машини взагалі ніяк і кермо трохи не з того боку, погода дощова, але країна красива)) єдине що гріє душу і рятує від депресії- то це безпека, те що не прилітає на голову і дитина має змогу вчитися в школі без біготні в укриття, а це дорогого вартує. Тому буду вдячна Ірландії довіку!А ще ірландці дуже класні люди, ну мені зустрічалися просто неймовірні люди!
показать весь комментарий
07.11.2023 16:21 Ответить
приезжайте в Закарпатье. Там дитина також має змогу вчитися в школі без біготні в укриття, а це дорогого вартує. Но там вам не заплатят 800 евро) может это вас вгоняет в депрессию?
показать весь комментарий
07.11.2023 23:14 Ответить
А що на Закарпаття рашисти не дістають? Як на мене в Україні безпечних місць не має, особливо коли є діти, можливо я «тривожний кабанчик», але то моя думка. Я не знаю, може для вас 800 євро то захмарні гроші, але вдома я отримувала не менше мій диплом вдома має хоч якусь цінність, тут нажаль ні. Але поки син має можливість вчитися ще й англійською, то як на мене не поганий досвід для нього в майбутньому.
показать весь комментарий
07.11.2023 23:38 Ответить
а можно поподробнее про последний обстрел Закарпатья рашистами? а то мы это как-то тут на месте пропустили))
показать весь комментарий
07.11.2023 23:53 Ответить
Ви забули додати що в Ірландії все за парканами! От тупо все! Навіть болота огороджують. Обочіни на дорозі немає взагалі. Тобто свободи переміщення немає зовсім. Важка країна.
показать весь комментарий
07.11.2023 18:06 Ответить
зачем ограждают? и что вам те парканы....
а вот бесконечный дождь и тупой климат....
показать весь комментарий
07.11.2023 23:16 Ответить
Так, щоб погуляти, треба їхати машиною. Так просто нема де погуляти..У них тут культ приватної власності (землі), ну і вівці бродять, тому Ірландія поділена на клапті камінним тином
показать весь комментарий
07.11.2023 23:40 Ответить
03.05.2022, якщо говорити про Закарпаття. Захід України теж обстрілюють чи ви мені щось інше хочете сказати. Обстрілюють всю територію України, або у вас якась інша Україна
показать весь комментарий
08.11.2023 00:07 Ответить