9519 посетителей онлайн
13 157 200

Время играет в пользу россии, развитие событий не указывает на то, что Украина может получить военное преимущество, - президент Чехии Павел

павел,петр

Сейчас россия пытается затянуть войну против Украины и выжидает результатов президентских выборов в США в следующем году.

Об этом заявил президент Чехии Петр Павел, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на ЕП.

Он отметил, что время играет в пользу рф.

"Переговоры могут начаться в следующем году, поскольку развитие событий не указывает на то, что украинская сторона получит военное преимущество. Время сейчас играет в пользу россии, которая имеет более сильную мобилизационную базу для живой силы. Выиграв время, она также сможет пополнить материальную базу, которой ей давно не хватало. Мы видим массовые поставки из Северной Кореи, мы видим попытки обойти санкции", - сказал Павел.

По его словам, очевидно, что россия пытается затянуть конфликт. Он считает, что она также может выжидать результатов президентских выборов в США в следующем году.

В то же время Павел убежден, что Запад должен продолжать поддерживать Украину.

"Ситуация не однозначно позитивна. Позитивным для Украины должно быть то, что мы на их стороне и должны поддерживать их в достижении их целей. Со своей стороны, у нас нет другого выбора, кроме как продолжать оказывать поддержку", - подытожил он.

Топ комментарии
+20
ну а у нас немає іншого вибору, окрім як продовжувати вбивати росіян на нашій землі.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:22 Ответить
+17
пан Президент Павел - Генерал і знає що каже
показать весь комментарий
09.11.2023 15:28 Ответить
+15
адекватно.
Мене торхи напрягає коли країна в якої є Пентагон, ЦРУ, ФБР, купа супуників на орбіті і агентів в рашці, питає в України коли буде перемога і чи треба до 30 абрамсів надіслати ще 10 штук, чи ми й так впораємось.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
старі запаси ракет і справді скінчилися. Запаси снарядів теж значно виснажені інакше б з Пухляшом не торгувались. Своє виробницво в рашки може дати 2 млн снарядів в рік, що менше ніж вони наразі вистрілюють. І в рази менше ніж коли був "вогняний вал" влітку 2022-го.

по техніці все ще гірше для них. Покищо це 200-300 нових танків на рік + до 1.5 тис відновленого радянського хламу, якого на складах все менше. По іншій броні приблизно так само.

ТЕ саме з артою. За рік-два ситуація по ОВТ стане для них критичною.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:47 Ответить
Час є до виборів в росії. А потім, ну вони просто почнуть давити кількістю, як Авдіївку і Бахмут. Як сказав той іноземний військовий, захід помиляється що одним духом російського медведя можна перемогти.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:32 Ответить
На будь-яку кількість є касетні Хаймарси.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:37 Ответить
ні, на будь-яку кількість - немає. та вже і взагалі скоро ні на яку кількість не буде, бо допомога США заблокована тимчасово, а після перемоги трампа буде заблокована остаточно.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:42 Ответить
Поки що немає. А на складах США вистачить запасів ще із часів холодної війни і це лише питання часу коли вони обрущаться на голови рашистів. Це Трампа зараз чудово заблоковано - під слідством і наглядом правоохоронних органів він вже не зможу впливати разом із росією на вибори, а без втручання у виборів х#йла віне не має шансів на перемогу
показать весь комментарий
09.11.2023 15:49 Ответить
саме часу у України й немає.
а трамп станом на зараз єдиний кандидат, який має майже стовідсотковий шанс на перемогу у виборах в США. вони повністю загнали себе в глухий кут своєю двопартійністю та системою виборів, ніяке втручання чи невтручання ***** не завадить та допоможе перемозі трампа.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:58 Ответить
Та вже 8 років в Україні немає часу, а вона все виживає і протистоїть ворогу
показать весь комментарий
09.11.2023 16:08 Ответить
Не треба плутати ситуацію тоді і зараз.
показать весь комментарий
09.11.2023 22:58 Ответить
Чому не 146% тобі не намалювали у методичці? Мрій далі про перемогу Трампа.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:09 Ответить
нічого поки не дадуть - тому що для цього надо кошти в бюджеті
для бюджету треба голосувати, та позичати, або друкувати гроші

за лендлізом могли дати безкоштовно, проте ніхто не просив

"поки що немає" - мабуть колись, це коли вже справа дойде до Берліна
показать весь комментарий
09.11.2023 17:57 Ответить
На будь-яку кількість Хаймарсів є "Ланцети" з дальністю 70+ км і функцією автономного пошуку цілі та атакою зграями.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:43 Ответить
Навіть із кількадесят Хаймарсами і ці Ланцети не впорались
показать весь комментарий
09.11.2023 15:51 Ответить
На щастя, поки що так. Але тільки поки що. Вже було відео ураження нашого літака на аеродромі. Навіть якщо то був лише макет, все одно, хєрня долітає вже до тилових летовищ. Поставлять потужніші двигун і акумулятор - та й все. Одна проблема - сигнал, та якщо у нас і далі буде з РЕБ як зараз, то це не проблема.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:56 Ответить
Від потужнішого мотора з акумулятором пропорційно знизиться бойове навантаження ланцета. Тоді яка з нього буде користь?
показать весь комментарий
09.11.2023 22:26 Ответить
немає таких ланцет, то функції лише на папері
показать весь комментарий
09.11.2023 15:51 Ответить
Зробити рій з функцією автопошуку цілі для русні не велика проблема.
Пошукайте, що таке компанія AABBYY і що вона розробила.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:58 Ответить
І тунгуський метеорит зробити теж не проблема. Пошукайте, як його вже запустив по Сибіру Тесла 100 років тому)
показать весь комментарий
09.11.2023 16:10 Ответить
Не утрируйте. FineReader-ом напевно користувались. А це надпотужна програма розпізнавання оптичних образів. Не проблема замінити образ літери на образ танку чи літака, чи радару або ПУ ЗРК.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:16 Ответить
От тільки FineReader нормально розпізнає лише чіткий текст, а якщо текст розмитий, неякісний чи рукописний то видає кракозябри - саме з таким текстом краще порівняти поле бою, де техніка перш за все замаскована, брудна, у хмарі пилюки тощо. Тому поки що око людини рулить в обох випадках і не можна на всі сто сподівтись на FineReader навіть із такою примітивною задачею як розпізнавання тексту
показать весь комментарий
09.11.2023 16:22 Ответить
Програма вважається кращою у своєму класі. Я колись пробував декілька інших, вони давали більше помилок.
Проблема наша в тому, що у них є спеціалісти, які здатні розробити потрібний матапарат.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:24 Ответить
Задача більш ніж реалістична, кцпи, як і ми, мають безліч данних для тренування ШІ з своїх існуючих дронів, напевне тільки макети і допоможуть.
Хоча думаю ще рік масово нам таке не загрожує. Але річ диявольська у своїй концепції, запускаєш по маршруту і вони собі шукають ціль самі.
Ми б теж таке могли реалізувати, але у них 100лярдів$ бюджет, а у нас понти і ті миші жеруть постійно.
показать весь комментарий
09.11.2023 18:06 Ответить
Яких нема
показать весь комментарий
09.11.2023 15:44 Ответить
На кількість, треба як у В'єтнамі напалмом і касетами рівняти все з землею. А та війна коштувала США трильйон$ і була менша за масштабами, так що у мене є сумніви
показать весь комментарий
09.11.2023 15:54 Ответить
чеськи ззединет "стартєрх" куйню несе повну.- "Переговори можуть початися наступного року, оскільки розвиток подій не вказує на те, що українська сторона отримає військову перевагу. Не отримання війскової переваги України у війні з рашистом.означає що США ,ЄС,НАТО ЇЇ(ПЕРЕВАГИ) НЕ МАЮТЬ.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:40 Ответить
Зелебоби відразу накинулись на кадрового військового, їм з диванів краще видно, звісно через призму марафону та телеграм каналів підконтрольних зевладі.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:48 Ответить
Ррозвиток подій не вказує на те, що Україна може отримати військову перевагу, а присутність Зелі не указує що Україна може одержати допомогу від Заходу.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:49 Ответить
Під Авдіївкою у штурмуючих рашистів перевага над нашими воїнами в чисельності.
Хоча чисельність сил оборони України в два раза більше ніж чисельність окупантів в Україні.
Чому так відбувається?
Питання до вищого військово-політичного керівництва.
Приклад дибілізму нинішнього військово-політичного керівництва...
Зараз на кордоні з Білорусією розташоване більше як стотисячне угрупування сил оборони України.
Що вони там роблять?
Адже ГУР Міноборони офіційно заявило, що рашистських військ, наразі не має в Білорусі.
Армія Лукашенко сягає ледь 60 тисяч, та і більшість там призовники та не хочуть воювати.
Тобто нападу з Білорусі не буде в найближчий перспективі. Це факт.
Так навіщо там на кордоні більше сотні тисяч солдат України ?
І половини достатньо для утримання там, а другу половину військ можна перекинути на східний фронт, наприклад для стабілізації ситуації під Авдіївкою...
Але наші совково-паркетні генерали не здатні ні на що, тим більше думати стратегічно.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:50 Ответить
І близько вже немає переваги у живій силі. Ще з весни.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:53 Ответить
Сили оборони України налічують на даний момент більше одного мільйона особового складу.
Кількість рашистських окупантів, які беруть участь в боях на фронті та в тилових частинах резерву в окупованій частині України сягає до півмільйона.
Тобто перевага по чисельності особового складу на користь України в два рази.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:58 Ответить
"Сили оборони" - це не тільки ВСУ, а також мєнти, нацгвардія і інші небоєві частини. У нас на фронті десь близько 300 тис., у кацапів - 500 тис.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:03 Ответить
Ви взагалі далекі від цих питань і таке відчуття, що не мешкаєте в Україні.
Нацгвардії це не боєві частини?
Ви смієтесь?
Якраз Нацгвардія воює нарівні з ЗСУ на фронті.
3-я штурмова бригада Нацгвардії АЗОВ зараз успішно воює на фронті під Бахмутом.
І всі ''бригади наступу'' Нацгвардії - ЛЮТЬ, КОРДОН, ітд... Всі на фронті.
Більше того, майже всі підрозділи Прикордонних військ також воюють на фронті.
А це все система МВС.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:17 Ответить
Якщо точніше, то більше 5млн., згідно прогнозів зємарафону щодо кількості ветеранів після війни
показать весь комментарий
09.11.2023 23:31 Ответить
"Хоча чисельність сил оборони України в два раза більше ніж чисельність окупантів в Україні."

По-перше - вже не в 2, а десь в 1,5.
По-друге - ми вимушені тримати війська на кордоні з РФ і РБ - РФ і РБ теж тримають війська на кордоні, але вони не рахуються як "окупанти в Україні".
Також не забуваємо про те, що коли ротації проводить РФ - ці війська виводяться на територію РФ, а ми відводимо війська на свою ж територію.
показать весь комментарий
09.11.2023 15:54 Ответить
Про кордон з рашкою, зараз мова не йде.
Там дійсно треба і тримають наші війська.
А мова йде конкретно про кордон з Білорусією.
Там рашистів не має і близько зараз.
Лукашенко не пішла свою армію зараз в Україну.
Бо навіть раніше не послав, коли були кращі умови, коли були рашисти в Білорусі.
Тому, зараз там на кордоні з Білорусією не треба більше сотні тисяч солдат України.
Достатньо і половини - 50 тисяч.
І достатньо ТРО, та й місцевих жителів озброїти.
Там не схід, там не має прихильників ''русскаго міра ''.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:05 Ответить
"не треба більше сотні тисяч солдат України"

Але ж ці 100 чи 50 тисяч тримати потрібно. І це теж сутьтєві цифри. А ще 3 бригади потрібно тримати навколо ПМР, а ще пару бригад на Одещині для відбиття можливих десантів, а ще військові мають охороняти всі ті тисячі моостів і місточків і тунелів по всій країні, навіть на Закарпатті - і так потроху-потроху складається, що на полі бою ми можемо виставити менше, ніж рашисти. Бо ви рахуєте ВСІ сили України проти тої ЧАСТИНИ сил РФ, які на полі бою на території України. Нагадую, що з Білгородської області рашисти теж нас обстрілюють, але ви їх не рахуєте, вірно?
показать весь комментарий
09.11.2023 16:10 Ответить
І так, щодо ТРО - такий вже у нас маразм, що ТРО з Закарпаття уже майже 1,5 роки на фронті, а місточки і тунелі на Закарпатті замість ТРО охороняють чомусь професійні військові, причому з Харківщини. Так, це маразм, бо мало б бути навпаки - саме ТРОшників мали б охороняти різні об'єкти - на це їх вміннь вистачило б, а професійні військові мали б бути на фронті.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:14 Ответить
Сподіваюсь, що ти не кацап, і тому відповім. В тилу обов'язково повинні бути резерви, багато резервів, хоча б для того, щоб замінити втомлені бригади на фронті. Плюс різні ППО повинні бути в тилу, ВВС, ВМС і інші бойові частини, особливо військова логістика. Неважко навести справки, що в кацапів майже вдвічі більша армія ніж у нас. У них десь 1,5 мільони, а у нас меньше 1 млн.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:01 Ответить
Вже помилка у вас.
У рашки не 1,5 мільонна армія а меньше.
І головне, рашисти не використовують срочників в бойових діях в Україні.
А срочників в армії рашки десь півмільйона.
І не забувайте, що рашисти вимушені тримати частину армії в Сибір, на далекому Сході, на півночі, ітд.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:09 Ответить
"рашисти не використовують срочників в бойових діях в Україні"

У Білгородський області, Курській і тд стоять саме срочникі. А проти них стоять наші - тому якщо рахуєте наших - рахуйте і їх. А то у вас якийсь дивний підрахунок виходить.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:16 Ответить
Не так кордон з бульборашею має бути місцем дислокації та навчання новобранців, а зараз там сидять вже 2 рік деякі бригади, так не має бути.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:26 Ответить
"чисельність сил оборони України" -- Ви маєте на увазі всю чисельність ЗСУ чи тільки на лінії зіткнення?
Чисельність роа в Україні -- 400-450 тис.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:03 Ответить
Ви ж не у першій світовій щоб міряти перевагу живою силою з калашами в зубах, як тут деякі коментатори відправляють на звільнення окупованих територій. Значення мають лише кількість засобів ураження та *********** до них. Особовому складу у такому театрі бойових дій відведена лише суто механічна (технічна) роль, усе решта від лукавого.
показать весь комментарий
09.11.2023 23:36 Ответить
Авжеж, кацапня нарощує своє виробництво зброї даже під санкціями. А ми без санкцій тільки ''дайте-дайте''. Вже стільки грошей сюди закачали що можна було б і своє виробництво найнеобхіднішого налагодити. Але в зелених оманські договорняки!
показать весь комментарий
09.11.2023 16:01 Ответить
Народ ментально програв саме через дії влади. Хоча розумію що зебіку нічого доводити адже зеля та пророк його дЄрьмо святі люди
показать весь комментарий
09.11.2023 16:28 Ответить
То , він винен що ти зебіл? Цікава логіка... лікуватися не пробував?
показать весь комментарий
09.11.2023 19:40 Ответить
Если одна Болгария заплатила ЛЯРД европейских денег кацапстану вместо рупий за нефть! То что бы тебе не написали в методичке истинной не станет! Кто пистит по бумажке заканчивает плохо!
показать весь комментарий
09.11.2023 16:18 Ответить
Не деньги воюют! Ты не можешь напрямую конвертировать свои деньги в победу! Деньги лишь помогают воевать. Но как показывают последние исследования рос экономики, ситуация у них сильно усугубляется. И если бы украинцев не деморализовали свои же зрадофилы, то украинцы бы победили! Да, кремль не штурмовали бы и даже Белгород не штурмовали бы, но заставили бы рос армию выйти с укр територии!
показать весь комментарий
09.11.2023 16:26 Ответить
Когда бесплатно дают оружие возможно согласен! Ко когда у страны обрезаются даже возможность деньги заработать и бесплатно тебя уже никто не кормит, а у врага неограниченные возможности под общую озабоченность и песни про свои национальные интересы! С вилами доФуя не навоюешь!
показать весь комментарий
09.11.2023 16:32 Ответить
Тем более украинцам для победы нужно вернуть всего два города: Токмак и Мелитополь. И все. Блокировка Крыма приведет к лавинообразным процессам как в рос войсках, так и в рос обществе.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:29 Ответить
И Горловку! Как величнейши возжелал! Тогда кацапне то что кранты! Мамой клянусь!
показать весь комментарий
09.11.2023 16:35 Ответить
Откуда ты знаешь, что он возжелал Горловку? Откуда эта информация? Это достоверная информация или слухи, которые сеют кацапы через украинские СМИ, чтобы посеять у украинцев безнадегу, недоверие к власти и к своим войскам?
показать весь комментарий
09.11.2023 16:42 Ответить
Если там сражаются, значит есть смысл. Значит у кацапов там более значительные потери, чем у нас! Я доверяю украинскому командованию. Если бы весь народ доверял, то тогда победили бы. А так как у нас из трёх воинов два генерала, то поэтому всегда в своей истории и проигрывали.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:49 Ответить
Та ты был бы рад, чтобы украинцы отступали до Львова, чтобы не было потерь. А потом прыг-скок через границу - и в домике. Да?
показать весь комментарий
09.11.2023 16:56 Ответить
Цікаво дізнатись ,хто нас стравив?
показать весь комментарий
09.11.2023 18:18 Ответить
вам не здається що ви запитуєте у лугандонця?
показать весь комментарий
09.11.2023 19:58 Ответить
як хто Абама а потім Байден, тобто кляті мериканці. Ну не могла ж "та старана", "ані же тоже люді" просто так на нас напасти.
показать весь комментарий
09.11.2023 22:18 Ответить
вы дебил?
показать весь комментарий
10.11.2023 02:07 Ответить
Пилит Шура они золотые ! Михаил Самуэльевич отчаянно оттягивал свой конец ( близко к тексту).
показать весь комментарий
09.11.2023 16:56 Ответить
Зарав ОПЗЄ випустить якусь Жовкву у Телешмарафон і він роскаже, що всі навкруги підараси, а він Дартаньян і краще за всіх знає, що все норм
показать весь комментарий
09.11.2023 16:23 Ответить
Результат так званого контрнаступу вже на мапі,тому пан генерал знає що каже,хоча звісно,диванним патріотам відніше.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:27 Ответить
Скоріше за все, це не диванні патріоти а вороги України.
Судячи, з їх висловлювань тут, їх все влаштовує.
Їх влаштовує нинішня ситуація на фронті, їх влаштовує бездарне командування, яке повільно здає частини території України ворогу, нічого міняти не потрібно на їх думку.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:36 Ответить
Бездарне командування?!?! Ти що, взагалі бахнувся? Бездарний лише шматок лайна в твоїй черепній коробці замість мозку.
показать весь комментарий
09.11.2023 17:13 Ответить
Чому ви вирішили, що здає саме через бездарність? Це щось тіпа по рістовічу "прає..балі?
показать весь комментарий
09.11.2023 23:50 Ответить
якась конкретика в нього є ? він забув що ссср ядерна держава колись напала на Афганістан просрала там 15 років і вийшла нізчим у 1989 ...А в 1991 році ссср нестало ..
показать весь комментарий
09.11.2023 16:27 Ответить
Тому що афган то афган, а Україна населена нарідом що з радістю переходить на бік ворога та користується його мовою, ще і страшенно лютує коли йому про це нагадують. Про руцьку церкву рупор кремляді так взагалі мовчу.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:33 Ответить
ти не про той фронт говориш
показать весь комментарий
09.11.2023 16:34 Ответить
Нагадати що було сто років тому?.
Совок крякнув не через афган, там втрати людські та фінансові були малі. Крякнув він через низьку ціну на нафту, чого зараз немає, та намагання "нагодувати" пів світу.
показать весь комментарий
09.11.2023 16:43 Ответить
А Америка с чем вышла из Афгана?
показать весь комментарий
09.11.2023 17:10 Ответить
3 Рейх також колись нарощував оборонку і армія була не тільки з істінних арійців ...Загарбали пів Европи а виявилось що ноги мерзли бо підошва була набита цвяхами
показать весь комментарий
09.11.2023 16:33 Ответить
3 Рейх били усим світом, а не засовували голови в пісок і не ховалися за одну Україну, як зараз. А тепер замість Черчилів та Рузвельтів - толерастні сцикуни, які мекають, як вівці про "ескалацію" і цідять зброю по краплині, сподіваючись, що ***** нажреться українців та не робитиме їм нєрви. Коли в гегемоні США якийсь всратий прокацапський індус кандидат в президенти, або рудий клован, якому місце в буцигарні, то розмовляти взагалі немає про що. Який там 3 Рейх, їх Пончик вже раком ставить.
показать весь комментарий
09.11.2023 17:07 Ответить
З цим повністю згоден! Звалювати все на українців це як мінімум несправедливо! Хоча б підтримку з повітря забезпечували... Не треба тут європейські піхотинці! Підтримка з повітря, знищення кацапської авіації здалеку - цього нам вистачило би з головою!
показать весь комментарий
09.11.2023 17:18 Ответить
Все эти статьи развлекуха для пенсионеров, которые картошку выкопали! Если Польша думала за Вислой отсидеться, где у Чехии рубеж второго эшелона?
показать весь комментарий
09.11.2023 16:44 Ответить
Правду треба слухати якою б гіркою вона не була, але до цього треба враховувати що далі кацапи підуть завоювувати Європу і спинити їх буде вже неможливо бо єдине що їх тоді спинить то ядерка, а їм і це пофіг бо скільки тої Європи, а рассея бальшая... От і робіть у НАТО висновки...
показать весь комментарий
09.11.2023 17:01 Ответить
У ці казки уже ніхто не вірить. Не потрібна кацапам Європа, бо без України кацапія уже не буде імперією і вони це знають
показать весь комментарий
09.11.2023 23:55 Ответить
НЕ согласен ! Считаю Павел - очередной нытик и слюнтяй. Время играет на стороне ЗСУ. Правильно что приостановили активное контрнаступление, сейчас нужно бить орду миномётами, дронами и дальнобойной артой и подождать "абрамсы" и F-16. А чехам, если они не хотят "сруского мира" в Праге нужно активно поставлять оружие и добровольцев и меньше болтать, истерить и ныть. P.S. А для Украины для успеха нужно убрать агента ху.ла Дерьмака, он реально работает на ху.ло.
показать весь комментарий
09.11.2023 17:20 Ответить
Две недели назад, приехал остаток абрамсов 21 шт - теперь все что обещали 31 шт в наличии
Осталось подождать конца весны - может будет 20шт F16

Артилерия - последняя поставка была в конце июля

Если техника не изнашивается, не ломается, не уничтожается - то через 3-4 года, будет численный перевес в новой технике
показать весь комментарий
09.11.2023 17:39 Ответить
надо подождать до апреля 24 и НЕОЖИДАННО нанести удар в конкретном месте и шдавное - НЕ распыляя силы по всем фронтам как это ошибочно произошло прошедшим летом. Поэтому и результат не очень. Тут либо Залужный бездарный командир либо на него давил из ОПы дерьмак
показать весь комментарий
09.11.2023 19:28 Ответить
Істеблішмент США ще весною публічно скаржився, що лише клован вирішує коли, де і як наступати. Він тепер у нас наполеоном себе уявив, старається карго-комік і вчиться за одно на Україні.
показать весь комментарий
10.11.2023 00:02 Ответить
Так грає *********. От скоро знову ракети і дрони по енергосистемі прилітати почнуть і графіки відключень покажуть точний час і як саме він грає на Україну. Одночасно у кацапів все ок із світлом було і буде.
показать весь комментарий
09.11.2023 18:56 Ответить
Тоді ще років 50 треба почекати поки Україна зробить свої балістичні та крилаті ракети. Ось тоді щось буде зеркально, а до того це чергові фантазії.
показать весь комментарий
09.11.2023 19:39 Ответить
Яка нафіг Точка? Ти коли останній раз чув про ії застосування?
атакамс не можна бити по не своїй теріторії.

Какие 50 лет, Хватит 5 минут в нужное время.
Як же все легко
показать весь комментарий
09.11.2023 22:02 Ответить
Десятки точек, навіть якщо вони знайдуться, нічого кардинально не змінюють. Як не змогли старі с-200 чи Стрижі.
Тобі треба трохи на батьківщину повернутись... щоб почати тверезо думати. Мабуть синдром тотальної перемоги з-за кордону заважає.
показать весь комментарий
09.11.2023 23:49 Ответить
Точки давно закінчилися. На виготовлення нових, не лише точок, бракує політичної волі і фінансування уже років з 15 так.
показать весь комментарий
10.11.2023 00:07 Ответить
Да там нечему кончится )))) Точка -У это труба с тротилом. Технология более отсталая чем немецкая ФАУ - 2 времен 1944-го
показать весь комментарий
10.11.2023 15:29 Ответить
Кто в Европе не понимает, Америка сказала -« Подпрыгивайте как хотите сами! И ядреной бонбой за НАТО никто не впишеться! Они нашли себе новуб развлекуху! Гонять цахал по подвалам! Кто тут наивный, и верит что Нато впишется за Польшу и страны Балтии, это ваше право заблуждаться в меру своих возможностей! Выборы в самой богатой стране мира и у них свои интересы! Выживите хорошо нет, бывает!
показать весь комментарий
09.11.2023 17:37 Ответить
В цьому Україна не винна, а "друзья" только декларируют.
показать весь комментарий
09.11.2023 17:49 Ответить
Навіть Павел не в змозі відмінити ВОЛЮ БОГА, а ВОНА ТАКА: - УКРАЇНА ПЕРЕМОЖЕ В ЦІЙ ВІЙНІ І РОСІЯ РОЗВАЛИТЬСЯ. БОГ Є ЗАКОН, чи в змозі хто здвинути з міста фундаментальні закони Всесвіту? АРХ М
показать весь комментарий
09.11.2023 17:53 Ответить
зелена погань і не збиралася нічого вигравати бо було лише сво. Сво *****, це виключно вбивство тих хто заважає зе керувати. З яником кремляді промахнулися, а із зе, все вийшло як треба.
показать весь комментарий
09.11.2023 18:44 Ответить
У боневтіка крім їотєлок нема ні зброї, ні грошей, і людей в 5 Рахів менше ніж на рашці.
Можна приблизно по кинути; якщо з акумулюванням зброї і грошей майже рік, Україна з січня місяця просунулась лише на 15 км по лінії фронту, навіть не знаючи точних втрат людей і техніки, можна прикинути, скільки ще у втратах людей і техніки треба покласти, щоб звільнити сотні кілометрів. І це все за умови, що підтримка грошима і технікою суттєво впала, свого - нічого нема.
Тому вчергове бачу: як Зеленський не слухав "дорослих" перед вторгненням, так він не слухає "дорослих" і зараз. Сподіваюсь, він не доведе ситуацію, що українці будуть згадувати і мріяти, щоб орки зупинились на тій лінії фронту де зараз.
показать весь комментарий
09.11.2023 23:15 Ответить
Страница 2 из 2