10978 посетителей онлайн
13 973 95

Украинский ударный дрон Backfire готов к серийному производству, - Федоров

бпла,дрон,backfire

Устойчивый к российскому РЭБу ударный дрон украинского производства Backfire прошел комиссию Минобороны и ожидает приказа о допуске к эксплуатации.

Об этом в телеграме сообщил вице-премьер по инновациям, развитию образования, науки и технологий - министр цифровой трансформации Михаил Федоров, передает Цензор.НЕТ.

"Птичка" уже прошла комиссию Минобороны и ожидает приказа о допуске к эксплуатации. Это означает, что государство официально сможет закупать эти беспилотники. Команда создателей уже готовится к серийному производству БПЛА", - говорится в сообщении.

Как отметил Федоров, Backfire демонстрирует хорошие результаты на фронте: "За последние два месяца военные осуществили по меньшей мере 50 успешных миссий. Разработчики сотрудничают со сводным отрядом "Злые птицы" ВСУ, которые помогают совершенствовать БПЛА".

Он рассказал, что Backfire – ударный дрон от украинских разработчиков, вошедших в оборонный кластер Brave1. БПЛА залетает до 35 километров в тыл врага и помогает поражать российскую артиллерию, логистические узлы, вражеские склады и командные пункты.

"Благодаря GPS-антенне, которую почти невозможно заглушить, дрон очень устойчив к враждебным средствам РЭБа. Также из-за полной автономности беспилотника россияне не могут вычислить его координаты и наземную команду. Это обезопасивает операторов", - подчеркнул Федоров.

"Продолжаем увеличивать количество беспилотников на фронте. Если тоже разработки, которые помогут Силам обороны, подавайте заявку через платформу Brave1", - подытожил Федоров.

Топ комментарии
+20
Та заїпали вже зе-покидьки своїм постійним звіздіжом. Там "майже промислове виробництво", тут "майже серійне"...
Де 40 млрд., витрачених шмигалем на дрони? Де сотні тисяч дронів на ці десятки мільярдів?
Один лише тупий піар - і нічого більше. А дронами ЗСУ все ще забезпечують волонтери.
... Зелені "готуни" лядь.
показать весь комментарий
20.11.2023 17:50 Ответить
+17
Скільки він буде "готовий" - рік, два, п'ять? Знаючи українські реалії, існує величезна прірва між "готовий до виробництва" і "запущений у виробництво у великій кількості". Обов'язково запитайте в ДАСУ чи дозволить вона мати підприємствам прибуток на цих дронах, щоб вони мали бажання їх робити.
показать весь комментарий
20.11.2023 17:39 Ответить
+12
наказ очикуе а ВСУ очикуют 5000 кожного місяця,тільки не затягуйте як ви суки можете
показать весь комментарий
20.11.2023 17:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Український ударний дрон Backfire
Така гарна назва!

Така українська...
показать весь комментарий
20.11.2023 17:36 Ответить
"Бьют не по паспорту, а по морде"
Есть такой анекдот. если конечно понятна такая аналогия.
показать весь комментарий
20.11.2023 17:42 Ответить
Таки так, але ця народна мудрість має зовсім інше на увазі: - річ у тому, що перший світу Адам був .... - еврей, і від нього в потомстві Ной: - еврей, і від восьми потомства Ноя весь світ евреї, але розділені ложками-мовами, тарілками-країнами та одежами-шкурами, які мають різний колір. Все інше - "чуда закону" баби Біблія, яка не дасть і яку не звабиш, не підкупиш, не знасилуєш, від такої собі бабці-повитухи Шифра часу з безліччю ЗАКОНІВ та ХЛІБА В ЧАСІ, і для тих, кому вона "чудо", тобто тупих(не знають секрет фокуса та ліниві), це КНИГА МЕРТВИХ, а для тих, кому не чудо: - КНИГА ЖИТТЯ. АНІ ВІД ЕВРЕЇВ ЦЕРКВИ, АНІ ВІД ЕВРЕЇВ ЦАРІВ СВІТУ, АНІ ВІД НАУКИ я не побачив ПРАЦЮ "КНИГА ЖИТТЯ", ТОЖ: - ВЧИТИС Ь ПОЧНУТЬ ВІД НОЯ, всі, що воскреснуть в печері, як воскрес прозваний Христом. АРХ М
показать весь комментарий
20.11.2023 18:01 Ответить
Ви одержимі нечистою силою?
показать весь комментарий
20.11.2023 18:05 Ответить
Відкрийте Біблію шифром часу, й там побачите так чи ні, а ще навчіться відрізняти те, що є ЗАКОН від того що ним не є, бо є дві частини Біблії і тільки одна з них ЗАКОН, - ДЛЯ ВСІХ, в тому числі й для прозваного Христом. АРХ М
показать весь комментарий
21.11.2023 09:23 Ответить
мені не потрібен шифр часу щоб розуміти Біблію Бог для того дав мені розум а вас,певно обділив
показать весь комментарий
21.11.2023 09:31 Ответить
Ну, кого обділив, а кого ні запитаєте в НЬОГО самі, бо в третій книзі Ездри ВІН вказав, коли наближатиметься до Землі, навіть таким розумним, як ви: - час, коли на землі будуть існувати перинатальні центри, інші признаки ЙОГО наближення за вашою необдіенностю надіюсь що знайдете самі. Вам не потрібна Біблія відкрита в часі, - я згоден, але вона є ще й книгою записів кому в життя та смерть, і там стоїть багато сьогоднішніх призвіщ, які може знайти навідь дуже тупий, якщо він не лінивий, тож - розумнику, знайди своє. АРХ М
показать весь комментарий
21.11.2023 16:42 Ответить
Бог завжди поруч.потрібно просто попросити про допомогу молитвою.це до атеїстів він може наближатися чи віддалятися.Все своє я вже знайшов а вам бажаю знайти здоровий глузд.
показать весь комментарий
21.11.2023 22:36 Ответить
Відповідь на соплі "типу молитва" БОГ вам та іншим дав дуже дуже давно й робив це неодноразово. ВІРЯТЬ НЕ В БОГА, БО Й ЧОРТИ ЗНАЮТЬ, ЩО ВІН ІСНУЄ, А БОГУ. Так наприклад, - Ной ПОВІРИВ БОГУ, ВЙОБУВАВ БУДУЮЧИ КОВЧЕГ(ВИКОНУВАВ ТЕ, ЩО ЗВЕЛІВ ЙОМУ БОГ) ТОМУ СПАССЯ. Теж саме "Авраам ПОВІРИВ БОГУ....". ВИ ЙОМУ НЕ ВІРИТЕ, А СОПЛІ..., - ПОКАЖІТЬ МЕНІ ХОЧ ОДНОГО, КОГО СПАСЛИ ВАШІ СОПЛІ, А ЩЕ НАЙДІТЬ МЕНІ В ЗАКОНІ ДЕ БОГ потребує ваших соплів, тобто молитв. Наскільки ви вірите БОГУ ви вже відповіли, БО ТОМУ, що він сказав Сіраху ви не повірили, а значить і ковчег не будували. АРХ М
показать весь комментарий
22.11.2023 02:25 Ответить
1.Молитва -це спілкування з Богом.
2. Молитися Богу- це потреба людини саме людина звертається до Бога як до свого духовного Батька з проханнями в скрутну хвилину.а Бог в залежності від самого прохання та людини вирішує допомагати ій чи ні.
3.Стосовно "покажіть мені хоч одного" Військовий капелан Олег Усатюк: "Телефонує побратим: "Танчик вистрілив у мій бліндаж, снаряд упав у трьох метрах - і не розірвався! Пастирю, дякую за молитву!"" Джерело:
4.Ваше роздратування і слова "соплі" та вйобував" від сатани,пам'ятайте про це..
показать весь комментарий
22.11.2023 12:06 Ответить
Ну що ж раз напросились, - покажіть мені в Вітхому Законі місце , де йде мова про те, що БОГ управляє бісами. Друге - в ЗАКОНІ БОГА записано: - поважати всяке його створіння, тож і САТАНУ. Ви знаєте працю цього АНГЕЛА, чи може він не вхожий до БОГА? Коли у вас зливна яма повна ви викликаєте ассенізатора і платите йому за те, щоб він її випорожнив, не дивлячись на те, що пахне він неприємно. Так і Сатана, випорожняє світ від ідіотів. Ви Біблію бачите як дві частини, або дві книги. Відкрийте Екклісіаста, і він говорить, що є двоє юнаків -АНГЕЛІВ БОГА, але останнім не сподобається жоден, - перший, під псевдонімом Христос, чи то Сатана в масці, бо БОГ не робить "ловців людей", чи то аферистів, та другий, якого називають першим після БОГА, або "КТО АКО БОГ". І тут сюпрайз - призвіще, імя, та по батькові АРХАНГЕЛА МИХАЙЛА, коли він відвідує Землю, вказано у відкритій часом Бібліє, як і те, що він керує РАЄМ, це засвідчене БОГОМ, та ще двома свідками. Ч ЗАКОН не говорить про те, що АНГЕЛИ у всі часи сходили на Землю? Питаннячко: - чому Лот бачив АНГЕЛІВ(і не тільки він), а ті, хто прийшов до нього - звичайних людей? Ну і на останок: - ви не любите того, кого називають Христом, бо якби ви його любили, то все про нього знали б, і до речі - він зараз тут, але чомусь мовчить? Не лякайте мене фокусами, бо на всі я знаю відповідь, більше того, - про це знає Сатана, - це відповідь на "танчик". Чудо слугує ідіотам, але хліб їсть не ідіот, а творець чуда, чи то фокуса. АРХ М
показать весь комментарий
22.11.2023 17:55 Ответить
Яким чином вами написане спростовує мої слова?
показать весь комментарий
22.11.2023 18:10 Ответить
Слово сатана треба писати з маленької літери повага до нього нікого з людей не рятувала,навпаки.
показать весь комментарий
22.11.2023 18:17 Ответить
Отже бог теж єврей? Це що, планета вся населена жидами?
показать весь комментарий
20.11.2023 18:13 Ответить
БОГ ЦЕ БОГ, місце повсякденного знаходження у Всесвіті має назву ТРОН, через деякий час його знайдуть, БОГ не ходить так, як це роблять люди, - по вісі простору, ВІН ходить по вісі часу, тому ми ЙОГО не бачимо. Що ж до, - чи всі на Землі евреї, так, в Біблії можна найти згадку про "дві ягоди" між якими ВІН веде вибір. На Земля існували попередні цивілізації, передостання має назву Атлантида, згадки про неї є в багатьох єпосах, як і артифакти, що вказують на правдивість її існування. Ця цивілізація має назву ЕВРЕЇ від залишку Атлантиди, або тих, хто не вписався при відборі до РАЮ, тобто не засвоїв уроки БОГА. Дві ягоди виникли в наслідку Льодовикового періоду, коли життя не спинилось в південній півкулі,тобто на материках Африки та Південної Америки, а з відходом льодовика поступово почалось розселення. В епосі України "сорочка вишита червоними та чорними нитками", тобто, перш, ніж одіти білу шкіру все, що жило й живе мали червону(індіанці), та чорну(африканці), зі змішанням рас та відбором в розселенні з,явились жовта раса та біла. БОГ веде розселення в відповідності до виконання ЗАКОНУ, тобто ДЕСЯТИ ЗАПОВІДЕЙ, так формуються тарілки - держави, до них ложки мови та одежа-шкіра. На Земля це від сьогоднішніх диких племен до найбільш розвинених об,єднаних в народи. ЦЕ ТАРІЛКИ МАЮТЬ НАЗВИ УКРАЇНА, Польща, інші, але від дикуна племені до найпотужніших народів все населення евреї. Як все відбувається(за якими законами) описано в книзі Войнича, - від людини-рослини=круглого дебіла до ЛЮДИНИ БОГОПОДІБНОЇ, - тієї, що знає ЗАКОНИ РОЗВИТКУ ТА ЇМ СЛІДУЄ ПОДІБНО БОГУ. Біблія це книга ЗАКОНІВ, але вона написана на всі часи і має часові шифри. АРХ М
показать весь комментарий
21.11.2023 09:47 Ответить
Еще один ********** на евреях))
показать весь комментарий
20.11.2023 19:24 Ответить
Название неудачное. Я понимаю, хотели назвать "Ответный удар", но совершенно не учли второго и довольно важного значения слова "Backfire", которое несёт очень сильное отрицательное значение в английском языке. Погуглите сами и вы будете, если не в шоке, то, скажем, неприятно удивлены. А ведь, как корабль назовёшь....
показать весь комментарий
20.11.2023 18:16 Ответить
Ну разве что "разрыв патрона", а все остальные переводы вполне себе подходящие, на мой взгляд.
показать весь комментарий
20.11.2023 19:09 Ответить
Вы просто не знаете английский. Я же просил погуглить.

приводить к обратным результатам
обернуться против
иметь обратный эффект
дать результат, обратный желаемому
приводить к чудовищным последствиям
срабатывать против
выходить боком
быть палкой о двух концах
иметь неприятные последствия
оказать медвежью услугу

Могу ещё набросать. Вы находите это название приемлемым для оружия?
показать весь комментарий
20.11.2023 19:26 Ответить
Можливо малося на увазі удар по українському бюджету ніж щось по рашистам. Тоді влучна назва від зрадників і колаборантів
показать весь комментарий
21.11.2023 03:03 Ответить
Адже 40 млрд уже кудись випарувалися з рук шмигалі без жодного помітного результату.
показать весь комментарий
21.11.2023 03:06 Ответить
Коли будуть українські комплектуючі.тоді будуть українські назви
показать весь комментарий
20.11.2023 18:07 Ответить
Головне щоб допомогало нищити кацапів і берігало життя захисників України. А назва... - зробиш своє - назвеш як забажаєш.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:11 Ответить
Український ударний дрон Backfire
Така гарна назва!

"«Неважливо, чорна кішка або біла. Якщо вона може ловити мишей - це гарна кішка»."
Ден Сяо Пін - архітектор нової Китайської імперії
показать весь комментарий
20.11.2023 18:34 Ответить
наказ очикуе а ВСУ очикуют 5000 кожного місяця,тільки не затягуйте як ви суки можете
показать весь комментарий
20.11.2023 17:37 Ответить
зроблять 5, а прозвітують про 5000, а різницю собі в кишеню...
показать весь комментарий
20.11.2023 17:41 Ответить
Скільки він буде "готовий" - рік, два, п'ять? Знаючи українські реалії, існує величезна прірва між "готовий до виробництва" і "запущений у виробництво у великій кількості". Обов'язково запитайте в ДАСУ чи дозволить вона мати підприємствам прибуток на цих дронах, щоб вони мали бажання їх робити.
показать весь комментарий
20.11.2023 17:39 Ответить
Дійсно.
Доповідати треба про готовність відповідного кластера оборонних підприємств до серійного виробництва дрону Бекфайр, який пройшов випробування.
Ілон Маск розповідав, що розробити та виготовити дослідний зразок виробу у 1000 раз простіше, ніж створити його серійне виробництво.
Добре, якщо дослідні зразки Бекфайр успішно пройшли випробування. Справа за готовністю виробництва.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:19 Ответить
Ракеты Нептун та багато інших цікавих плюшок типу рсзв були готові у 2019. Але ж зелені тварі згорнули все виробництво і раздвинули булки для входу кацапів як омога глибше
показать весь комментарий
20.11.2023 18:19 Ответить
Якщо вкласти гроші в ці дрони, не буде за що ремонтувати дороги.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:10 Ответить
Цьогоріч уряд виділив 40 млрд грн для інвестиції в українських виробників БПЛА, тобто на самі БПЛА грошей тепер нема
показать весь комментарий
20.11.2023 18:16 Ответить
Читай: "Раздали бабки сваим людям".
показать весь комментарий
20.11.2023 21:17 Ответить
Побільше би таких гарних новин Сподіваюсь все буде добре і дрон буде працювати на перемогу!
показать весь комментарий
20.11.2023 17:43 Ответить
гарно розписано
гарні результати
гарні сподівання
але є але!!!
2 місяці він показує хороший результат та вже затвержений МО
а профінансований????
замовлення отримав???
чи ОПа ще не поставила свого перекупа????
показать весь комментарий
20.11.2023 17:46 Ответить
Тільки готується до прийняття до дослідної експлуатації. Як може держава заказати експериментальний дрон у великих кількостях?
показать весь комментарий
20.11.2023 17:51 Ответить
Уже 50 раз успішно застосовувався на фронті.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:00 Ответить
Ви не розумієте процедуру прийняття на озброєння нових зразків техніки?
показать весь комментарий
20.11.2023 18:02 Ответить
Ти не розумієш що таке війна,кацап?
показать весь комментарий
20.11.2023 18:03 Ответить
Вау, іпанько вийшло на зв'язок. Гарний екземплр.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:16 Ответить
50 успішних місій за 2 місяця!!!!!
а дозволу МО досі нема!!!
ми ж нікуди не спішимо....
% має віддвати виробник за замовлення, от в чому питання!!!
а це приведе до здорожчання...
другої проблеми я не бачу
показать весь комментарий
20.11.2023 18:04 Ответить
Техніку надають у війська на випробування. Є зворотній фідбек, що потрібно удосканалити. Після цього, приймається на озброєння. Всі хотять швидше. Але час не обманеш.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:19 Ответить
22місяці війна
і на 22му місяці вони і Ви мені розказуєте про процедуру, про яку я знаю....
то розкажіть, коли та скільки коштів влада вклала в виробництво БПЛА!!!
бо коли жарити шашлики я чув
що як би оголосили про евакуацію в середині лютого2022, то втрачалиб по 5 млрд, чув
про яблока по 51 та яйця по 17, про ананаси та куртки, чув
що розкрали бюджет МО, чув але не про все
про зарізане виробництво ракет, які чекали лиш фінансування, не випробування, теж чув
що байрактар який вже готовим, в Харкові викупив турок чув, бо нам був не потрібен
а про держвиробництво дронів, не чув...
показать весь комментарий
20.11.2023 18:36 Ответить
Нащо ви думкою по древу розтікаєтеся? Я без вас не знаю про яйця Рєзнікова? Знаю. Мова про конкретний виріб. І все.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:45 Ответить
Федоров, ти дурак?

Або зрадник?

Навіщо ти розкриваешь основні технічні показники нової зброї???!!!

Заберіть мікрофон у цього ідіота!
показать весь комментарий
20.11.2023 17:47 Ответить
Цікаво - якщо він повністю автономний, то як він націлюється?

Бо вводити в нього координати нерухомої цілі - це ж довго, та й поки долетить за 30 км, то арта може вже і поїхати.

Стосовно ж стійкості до глушення GPS, то навіть розумію, як це робиться - приблизно так, як Сергій Флеш рекомендував ховати антени Старлинка, аби русняві глушилки не змогли подавити інтернет.
показать весь комментарий
20.11.2023 17:48 Ответить
Скорійше за все - він МОЖЕ ставати автономним, якщо заглушать канал зв'язку
показать весь комментарий
20.11.2023 18:15 Ответить
Так само як в шахеді направлена антена.... тоді реб можна задіяти тільки або з вертольоту або з *********....
показать весь комментарий
20.11.2023 18:18 Ответить
Трішки інакше, але хід думок в принципі правільний - просто антена ховається в радіонепрозорий стакан, який блокує випромінювання з непотрібних сторін.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:38 Ответить
То та ж сама ***** що і ШРАК, і того ж арахамії))
і може нести 2 міни по 1,8 кг))) це іздіватєльство якесь))
показать весь комментарий
20.11.2023 18:55 Ответить
Та заїпали вже зе-покидьки своїм постійним звіздіжом. Там "майже промислове виробництво", тут "майже серійне"...
Де 40 млрд., витрачених шмигалем на дрони? Де сотні тисяч дронів на ці десятки мільярдів?
Один лише тупий піар - і нічого більше. А дронами ЗСУ все ще забезпечують волонтери.
... Зелені "готуни" лядь.
показать весь комментарий
20.11.2023 17:50 Ответить
Пошукайте новину про отой, розмірами з авіаносець, французький дрон, що його зібрались робити на Антонові. От зроблять 2 штуки, спишуть по 20 млрд. на кожен і усьо.
А якщо серйозно, то давно ходять чутки про те, наскільки завищена вартість тих, які закуповує МОУ. Маю підозру, колись ми не про яйця по 17 будем говорити, описуючи зелену воєнну корупцію.
показать весь комментарий
20.11.2023 17:58 Ответить
Яйця по 17 то класика. Українці назавжди запам'ятають цю мерзоту.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:21 Ответить
Розенблат, "непосадженням" якого дорікають Порошенкові, отримав від зеленського Міноборони півмільярди на виготовлення дронів. Де розенблат, а де дрони, то тема окрема. Головне, що коли дійшла черга до випробувань, до з 4-х виготовлених дронів жоден не зміг виконати завдання. Вони не злітали, вони падали, з ними зникав зв,язок, вони летіли не туди...
...Ну а що? Бабло отримав, відкати відстебнув - далі можна не турбуватися.

Від Порошенка розенблат отримав підозри у шахрайстві, а від зеленського - півмільярди на спільне шахрайство. І як тут не згадати сакраментальний вислів "позитивних блохерів" Банкової: "...А ось ваш Порошенко..."
показать весь комментарий
20.11.2023 18:32 Ответить
Навіть сам підкидував
показать весь комментарий
20.11.2023 21:12 Ответить
На одних підозрах борща не звариш. Результат в кінцевому підсумку нульовий, злодій на волі і продовжує красти
показать весь комментарий
21.11.2023 03:15 Ответить
То ти з зе-шобли за це не хочеш спитати?
Бо якось воно дивно виглядає, що оголошення підозри шахраю владою Порошенка тебе "категорично не влаштовує", а от спільне із шахраєм розпилювання бюджету зе-покидьками тобі ок.
Нічого ніде не муляє?
показать весь комментарий
21.11.2023 15:11 Ответить
З чого ти взяв, що ок? Сам придумав?
показать весь комментарий
23.11.2023 12:23 Ответить
А з того, що ти викотуєш пред,яви попередній владі, яка розенблата посадити не встигла, і жодних претензій не висловлюєш до ДІЮЧОЇ влади, яка не лише на розенблата всі справи позакривала, але й увійшла з ним в злочинний зговір і спільно розпилює бюджетне бабло. Якщо це не лицемірне відмазування зе-покидьків, то що це?
показать весь комментарий
24.11.2023 00:34 Ответить
Твоя хвороблива фантазія).
Одна твоя влада зробила вигляд притягнення до відповідальності злочинця зі своїх рядів, оновлена твоя влада його остаточно відмаза і знову посадила поряд з собою далі грабувати суспільство.
"Посадити не встигла"? Розповідай свої провладні байки дибілам, що обирали твою злочинну владу, цю і попередню.
показать весь комментарий
24.11.2023 10:18 Ответить
МВФ заявив що 12 мільярдів доларів США (!!) від продажу збіжжя українськими зернотрейдерами (!!!) НЕ повернулися до України, а осіли в офшорах. Мовляв - Зеленському не соромно канючити гроші на Заході після ТАКОГО?!

В задачі запитується. Чи знають в МВФ, яка частка цих коштів перекочувала на рахунки "Грін фемелі" та інших офшорів Зеленського, Шефіра і Баканова?

Запитайте про це знайомих шанувальників ЗЕ.
Гроші на дрони напевно там де і за зерно.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:53 Ответить
Почекаємо, куди нам спішити....треба ж придумати, як на цьому "прибарахлится" Zермакам.
показать весь комментарий
20.11.2023 17:50 Ответить
"Завдяки GPS-антені, яку майже неможливо заглушити"??????????????????
Розкажіть хтось пану Федорову "роль кібербезпеки трохи перебільшена", про кацапські станції РЕБ, що глушать, або спотворюють GPS сигнал. Якими вони ще до 24.02.22, регулярно дошкуляли норвежцям, глушачи сигнал, аж на їх території.
А взагалі, спочатку зробіть, потім вжарьте ними рашистів, і лише потім розказуйте.
показать весь комментарий
20.11.2023 17:54 Ответить
Уже вдарили 50 разів,спочатку навчися повністю новину читати.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:01 Ответить
50 раз? За 2 місяці? Дроном-камікадзе на 35км? Це називається тепер масовим застосуванням?
Навчись спочатку думати.
В Москві могли б дізнатись про них лише після 200-500 разу, враховуючи їх інформаційний безлад. А тепер от точно дізнались, від Федорова.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:10 Ответить
Це називається - випробування у польових умовах. Дрон тільки прийняли на озброєння.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:18 Ответить
Це абсолютно зрозуміло. Питання в іншому - запускаємо по рашкі, скажімо дрона на 900км. Робимо так 50 раз. Вони про це знатимуть? Зрозуміють, що на озброєння стало щось нове? Думаю відповідь очевидна.
А тепер мова про дрон на 35км. В цій зоні, що тільки не літає, хоча б американські Switchblade 600, які до речі, начебто США наполегливо просять "не світити" фотографіями на увесь світ. Яка ймовірність, що після 50 раз, інформація про новий дрон не піде наверх? Або буде прийнята за використання інших, уже відомих дронів? Думаю досить значна.
Так навіщо задля піару Федорова, допомагати рашистам в зборі інформації? Тим більше, це вже далеко не вперше.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:24 Ответить
Струйою сцянини в тіої очі вдарили
показать весь комментарий
20.11.2023 18:18 Ответить
Фінам глушать наземні приймачі, повітряні цілі із направленою антеною не можливо заглушити із землі.... той же шахед...
показать весь комментарий
20.11.2023 18:21 Ответить
Не можливо? * - або спотворюють. Помиляєтесь шановний, не тільки можливо, а і використовується наразі і ними і нами.
- або спотворюють. Конкретику, вибачте писати не буду (не хочу, що мені вночі СБУ вибивало двері), але можете знайти інформацію самі. Даю підказку - спуфінг.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:32 Ответить
Не можливо з землі ввести спотворення в направлену L1 L2 антену яка набагато вище станції завад.... не розповідайте казки ... це можна зробити тільки якщо приймач наземний і то залежить як ви його розмістите....

ці антени придушують всі сигнали на низьких кутах над горизонтом....
показать весь комментарий
20.11.2023 18:47 Ответить
. Як закінчиться війна, тоді і обговоримо цю тему.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:53 Ответить
А якщо передавач сигналів РЕБ на аєростаті, вище приймача дрону, або на дроні - ретрансляторі сигналів РЕБ на висоті на декілька сот метрів вище Шахеду (щоб під френли файр не потрапити)? Адже навігаційні супутники літають на висоті близько 36000 км, сигнали від них дуже слабі, і мережа навіть малопотужних передавачів сигналів РЕБ забезпечить і спуфінг, і джаммінг, ні?
показать весь комментарий
20.11.2023 19:04 Ответить
Вище приймача РЕБ буде ефективна
показать весь комментарий
20.11.2023 19:08 Ответить
А про боковые ******** слышал.
показать весь комментарий
20.11.2023 21:23 Ответить
Ну еси их присаидинить к Днипрагэсу.
показать весь комментарий
20.11.2023 21:26 Ответить
а нафіга там взщагалі джипієс? щоб по ньому годину летіти до кацапського БТРа?, я вже не кажу скільки часй займе крту польту забити...
По стацоінарним цілям це хіба шо шибки бити , 2 міни по 1,8 кг це сцянина в очі а не *********
Без керування оператором ця фігня може служити тільки для відмивання бабла.
Я вже не кажу, що ця вся мутотня знов через арахамію)
Головне зуби не забути намалювати і ******** з серненками сфотатись...
показать весь комментарий
21.11.2023 00:31 Ответить
За два роки тільки дозволу чекаємо.... Кацапи вже декілька заводів побудували та запускають десяток кожен день
показать весь комментарий
20.11.2023 18:07 Ответить
Зелено-сині шмарклі окрім порожнього піару не вміють нічого. Цей висер міши фьодорова--виключно для "новин" зомбі-марафону.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:08 Ответить
А Шмигаль уже налагодив їх СЕРІЙНИЙ випуск, по 40 тис…
Замість шатлів верещучки …
показать весь комментарий
20.11.2023 18:08 Ответить
Ты еще расскажи, где он будет производится?
показать весь комментарий
20.11.2023 18:09 Ответить
це запросто. Виявляється у нас досі не були засекречені дані про місце знаходження виробників зброї і їх плани! Підприємства криком кричать "Засекретьте дані, бо по нас б'ють", а наші клоуни-урядовці навіть не чухались.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:20 Ответить
шов десятий рiк вiйни,а у нас все ще "майже"
показать весь комментарий
20.11.2023 18:09 Ответить
Щоб шахрай федоров не ********, такого не буває.
Яким **** джипіес захищає від РЕБ? ви дроном керуєте через джипіес? джипіес дозволяє тільки свої координати визначати і летіти встановленим маршрутом як шахед.
Який тоді це розвідник?
Це звичайний дрон імені арахамії для розпилу бабла і не більше.
Де дрони розенблата за які 650 млн грн заплатили?
Зборище смердючих шахраїв....
показать весь комментарий
20.11.2023 18:16 Ответить
GPS дозволяє дрону у разі втрати керування, завершити виконання місії або повернутися назад.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:24 Ответить
а когда глушится GPS ?

веть шахеды как раз имеют инерциальную систему, позволяющую выйти из зоны..

и потом уже при появлении сигнала сделать или не сделать поправку.
показать весь комментарий
20.11.2023 20:28 Ответить
А ціна питання? А який відсоток ''відкату''?
показать весь комментарий
20.11.2023 18:16 Ответить
Стійкий до РЕБ це нормально. Наступне - подбати про Ланцети, які були кардинально модифіковані та використовують вибухові кумулятивні заряди тепер у поєднанні з LADARs та становлять реальну небезпеку.
показать весь комментарий
20.11.2023 18:22 Ответить
Це потрібно було ще вчора!
показать весь комментарий
20.11.2023 18:27 Ответить
Це потужний тікток-успіх!
А спочатку вдало застосувати, а тобі ...здіти не пробував?
Зараз єдине, що я усвідомив, що кошти на цей зразок вже "асвоілі" і рапортують, щоб отримати додаткове фінансування.
Таке собі щастя...
показать весь комментарий
20.11.2023 18:32 Ответить
це в серію пускають чи лише зразок показали ?
показать весь комментарий
20.11.2023 18:59 Ответить
На разі геть не цікавий .5000км+ ось що потрібно
показать весь комментарий
20.11.2023 19:04 Ответить