11540 посетителей онлайн
13 791 78

ВР рассматривает введение в Украине базовой военной службы для всех граждан до 25 лет, - "слуга народа" Чернев

мобілізація

В Верховной Раде обсуждается инициатива по введению в Украине базовой военной службы для всех граждан в возрасте до 25 лет.

Об этом сообщил заместитель председателя комитета Верховной Рады по вопросам национальной безопасности, обороны и разведки Егор Чернев, информирует Цензор.НЕТ.

По его словам, такая служба должна заменить нынешнюю срочную службу.

"Сейчас срочная служба в армии длится от 12 до 18 месяцев, в зависимости от того, есть у человека высшее образование или нет. Мы предлагаем заменить ее на трехмесячное обучение – это базовый курс, а также два месяца профессиональной подготовки. Также мы предлагаем, чтобы человек, которому исполнилось 18 лет, сам выбрала время, когда он готов пройти такую подготовку с 18 до 25 лет. То есть человек сам будет решать, что, условно, в следующем году или через два года он готов пройти такое обучение", - отметил Чернев.

Нардеп подчеркнул, что такой подход позволит спланировать нагрузку на полигоны и центры подготовки.

"Главная идея в том, что с таким соседом, как Россия, все наши граждане должны иметь базовую военную подготовку", - добавил Чернев.

Топ комментарии
+31
Хорошее предложение. Только давайте вначале победим пи@аров. И тогда будем посмотреть по ситуации. Пока, с такой тупой властью, очень велика вероятность не дождаться молодежь с Запада и потерять многих из тех, кто остался. Еще пару заяв министра соцполитики или Серлеща и думать будем совсем не про это.
показать весь комментарий
25.01.2024 13:17 Ответить
+16
Основам.КМБ і було 3 міс.,сержантська-6.Якщо викинути довбо...зм,то навчити можна багато чому,ну зброєю володіти то точно(стрілковою).
показать весь комментарий
25.01.2024 13:23 Ответить
+16
Що знову совковий примус? Коли ви дебіли вже зрозуміете що професії де є ризик для життя мають бути повністю добровільні.
показать весь комментарий
25.01.2024 13:26 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
25.01.2024 13:15 Ответить
18 вже є.
показать весь комментарий
25.01.2024 13:18 Ответить
ЗСУ, схоже, є обєктом лютого шкідництва з боку зеленої банди зрадників з ОП. Командування розділено на ти гілки звязок і координація між якими системно знищуються зусиллями єрмака. Що ми маємо? 1) Фейковий "головнокомандувач" - генетичний дегенерат який неодноразова сам визнавав що у військовій справі він повний баран і не має тактичного та стратегічного мислення. 2) Розділений навпіл Генеральний штаб яким частково керує ставленик Єрмака випускник "крємльовкі" Сирський і частково Залужний. Дії Залужного всіляко саботуються Сирським і ОП єрмака. 3) Армію системно розкрадають всілякі "призначенці" Зєлєнского і Єрмака - Рєзнікови, Умєрови, Данілови, Арахамії "з заступниками" і цілим легіоном "слуг народу". 4) Кабміном під керівництвом Шмігаля посилюється фіскальний тиск на виробників зброї і всіх приватних осіб хто ладен долучитися до захисту України. 4) ЗМІ нахабно "приватизовані" офісом єрмака-татарова і населення отримує неадекватну інформацію щодо ведення війни, що викликає панічні та депресивні настрої.... І це тільки початок списку злочинних дій "слуг народу"! Починати потрібно з арешту "єрмака-татарова" і згодом самого зєлєнского. Якщо цих "зелених почвар" не прибрати від управляння ми програємо війну - перемога під керівництвом корумпованих інородців - жидів, кацапів, татар, мегрелів неможлива в принципі.
показать весь комментарий
25.01.2024 17:21 Ответить
по першому пункту - будь ласка, не плутайте Верховного головнокомандувача з Головнокомандувачем! це різні люди! Верховний - Зебздюк, Головком - пан Залужний В.Ф.
показать весь комментарий
26.01.2024 02:33 Ответить
Манька-аблігація?
показать весь комментарий
25.01.2024 18:43 Ответить
Можно заменить на укладку асфальта. Доказано опытом 2019-2022 гг.
показать весь комментарий
25.01.2024 13:17 Ответить
Хорошее предложение. Только давайте вначале победим пи@аров. И тогда будем посмотреть по ситуации. Пока, с такой тупой властью, очень велика вероятность не дождаться молодежь с Запада и потерять многих из тех, кто остался. Еще пару заяв министра соцполитики или Серлеща и думать будем совсем не про это.
показать весь комментарий
25.01.2024 13:17 Ответить
чому можна навчити людину, за три місяці? тай ще, добровільно примусово, у 18 років?
тобто, питання вмотивованої озброєної професійної армії, навіть не в планах?
всіх "под ружо"? назад в сересер?
ефективності нуль, зате статистика зашкалює.
показать весь комментарий
25.01.2024 13:19 Ответить
Основам.КМБ і було 3 міс.,сержантська-6.Якщо викинути довбо...зм,то навчити можна багато чому,ну зброєю володіти то точно(стрілковою).
показать весь комментарий
25.01.2024 13:23 Ответить
і чому можна навчитися?
ходити строєм,
марширувати опівночі, бо офіцеру нудно,
повзати по плацу в протигазі,
фарбувати траву у зелене, а асфальт у чорне,
запивати ковбасу сумнівної якості томатним соком, з солодким печивом, бо їсти хочеться, а в магазині нема іншого?
і тупий здоровенний сержант, буде тобі "перевіряти фанеру", бо йому весело від цього?
показать весь комментарий
25.01.2024 13:34 Ответить
Я ж сказав що якщо викинути "дов...зм".По собі скажу:стрілкову зброю(з стрільбами нічними),користування гранатою(з бойовими метаннями),звязок і сигналізаційна система,слідова (це по кордону),фізо підтягнули (турнік,біг).Медицини нажаль мало було,зараз бачу як це необхідно.Ну а підмітання плацу і дурні шикування (куди без ціїє дурні) можна було і скоротити.А все інше то вже практика і досвід.
показать весь комментарий
25.01.2024 13:48 Ответить
Це все проходили ще у школах на уроках НВП. Принаймні при СРСР. Пам"ятаю як старші пацани їздили з воєнруком навіть на тиждень на полігони. Й це у школі! А ці довбограї у вік дронів й високих технологій хочуть просто на халяву отримати стадо кількамісячних кріпаків, бо будь-яка притомна людина розуміє, що за такий короткий строк навчити чомусь дійсно корисному у ******** арміїї - нереально.
показать весь комментарий
25.01.2024 22:21 Ответить
Ти повний даун? Нормальна людина навіть за місяць (реально 40 діб) може навчитися користуванню зброєю, основам тактики, тактичній медицині. А далі - фахова підготовка.
показать весь комментарий
26.01.2024 06:45 Ответить
Судячи з коментарів, ви дуже рветеся на фронт, а може вже і там. З повним бойовим "вишколом" і підготовкою...
показать весь комментарий
26.01.2024 10:21 Ответить
Прикинь. Я в ЗСУ. І так, зараз на бойових, згідно БР.
показать весь комментарий
26.01.2024 19:49 Ответить
Що ми там проходили?))Взбучку за вимяту гімнастерку ,яку цілий день носили в портфелі,"вспишка ,слэва!",монотонний голос полкана на пенсії біля з указкою біля плаката плаката з Устіновим ,автомат з дошки сороковки-не смішіть.
показать весь комментарий
27.01.2024 12:07 Ответить
Вірно, в українських реаліях все так і буде. Ми далеко не Ізраїль чи Швеція за менталітетом...
показать весь комментарий
25.01.2024 19:00 Ответить
В українських реаліях все зовсім не так. Курс БЗВП допоможе тобі це зрозуміти
показать весь комментарий
26.01.2024 06:46 Ответить
Значить Вам не повезло а я свого взводного капітана бачив вранці на розводі а нас навчали 4 сержанта (всі після технікумів).
показать весь комментарий
25.01.2024 19:02 Ответить
То може ти, спочатку,підеш і пройдеш курс БЗВП, а вже потім будеш постити тупі висери?!!!
показать весь комментарий
26.01.2024 06:39 Ответить
В совку учебка в армії була 6 місяців що у спеціаліста що у сержанта а на флоті 8 місяців і по собі знаю ( срочка в дальній авіації) готували непогано і були весь час зайняті навчанням і фізо, тому прийшов в бойову частину на радіоцентр підготовленим. А люди після КМБ прийшли без нічого, пробігавши місяць.
показать весь комментарий
25.01.2024 14:51 Ответить
в учебці половину часу на стройову підготовку витрачалося. Бо плять стрілять - дорого, один постріл - пара сапог (азп 57). а потім в тому ж артьомовську склади з тими "сапогами" попідривали.
Тка що парадокс правий - учитися треба всім. Аби армія була швейцарського типу. І професіонали і резервісти поряд.
показать весь комментарий
25.01.2024 18:42 Ответить
Бачив такий раритет в 1983 в 75тд(Башкіровка) біля Чугуева.
показать весь комментарий
25.01.2024 19:12 Ответить
Тобі не пощастило, ти так і не зрозумів, до стройова - то база для тактики!
показать весь комментарий
26.01.2024 06:49 Ответить
показать весь комментарий
26.01.2024 08:57 Ответить
Колись, в ПТУ, ми гарно марширували. Майор Андрєєв свою справу знав. Потім, майор Кондратюк щось про гранати розказував. Автомат розбирали-збирали, протигаз вдягали і навіть разок в тирі стріляли. І не треба було до війська йти, усе в шкільній програмі. І не ділили на хлопчиків-дівчаток. Усіх муштрували разом.
показать весь комментарий
25.01.2024 15:56 Ответить
всі 18річні оберуть проходження БВС на 24р і 6 місяців
показать весь комментарий
25.01.2024 13:25 Ответить
Що знову совковий примус? Коли ви дебіли вже зрозуміете що професії де є ризик для життя мають бути повністю добровільні.
показать весь комментарий
25.01.2024 13:26 Ответить
Коли ти, дебіл, зрозумієш що в даному випадку це не примус до вибору професії.
показать весь комментарий
25.01.2024 13:30 Ответить
Як професію, військову службу добровільно вибирають після завершення призовної служби.
показать весь комментарий
25.01.2024 13:39 Ответить
Израиль, Швейцария. Швеция, Норвегия, Тайвань ... сплошь совки
показать весь комментарий
25.01.2024 13:48 Ответить
В Швеції немає обов'язкової служби в мирний час
показать весь комментарий
25.01.2024 21:35 Ответить
https://www.bbc.com/russian/news-39139407 https://www.bbc.com/russian/news-39139407

показать весь комментарий
25.01.2024 22:08 Ответить
Україна теж багато планувала))) Це були плани яким не судилося здійснитися
показать весь комментарий
25.01.2024 22:16 Ответить
Нічого не зрозумів із багато букаФФ...
показать весь комментарий
25.01.2024 13:44 Ответить
Попередньо виглядає як хороша ідея.
показать весь комментарий
25.01.2024 13:44 Ответить
Это надо было сделать еще 2 года назад, дебилоиды. И дебилоиды кто против этого. Вообще по большому счету, подготовка должна быть для всех а не с 18 до 25 и невзирая на пол.
показать весь комментарий
25.01.2024 13:46 Ответить
Ще пару років війни, і в Україні не залишиться хлопців у вузах. Бо усі жінки масово вивозять своїх хлопчиків закордон аби при досягненні 18 років, аби ті не потрапили у армію. Цим зараз зепідрам треба займатися - законодавчо гарантувати, що хлопці з умовного 2006 року народження не підуть примусово у армію, бо кому та військова підготовка потрібна буде коли не буде чоловіків у віці до 25 р.
показать весь комментарий
25.01.2024 14:00 Ответить
тим жіночкам з хлопчиками не буде куди повертатись. України не буде, як всі повтікают.
показать весь комментарий
25.01.2024 15:49 Ответить
Ото вони пожалкують.....
показать весь комментарий
25.01.2024 21:39 Ответить
Уже з 17 років за кордон не випускають.
показать весь комментарий
25.01.2024 15:59 Ответить
Від цієї підготовки техніки більше не стане і ракет також.
показать весь комментарий
25.01.2024 14:19 Ответить
І це стосуватиметься знову чоловіків.Має бути виключно контракт.В нас ніколи не буде примус якимось нормальним.
показать весь комментарий
25.01.2024 14:20 Ответить
раньше если откосил до 27 то уже и не брали, а тут такой мутняк на 3 месяца и то я скажу когда и куда))).... да никакой госслужбы, армии, полиции-если не служил!
показать весь комментарий
25.01.2024 14:28 Ответить
Для більшості це не проблема.
показать весь комментарий
25.01.2024 16:04 Ответить
"...всіх громадян"... Громадянки теж маються на увазі?
показать весь комментарий
25.01.2024 14:29 Ответить
Раніше батьки вивозили за кордон хлопців після школи, а тепер почнуть і дівчат..
Гарна пропозиція
показать весь комментарий
25.01.2024 14:42 Ответить
Нічого поганого в цьому нема.З таким східним сусідом, як раша, треба бути завжди напоготові..Добре б ще ввести щось на зразок совкового ГТО...
показать весь комментарий
25.01.2024 16:24 Ответить
Нинішня молодь радше просто втече в країну, де немає ніякої загрози війни, аніж сидітиме і готуватись до нової бійні за лісопосадки.
показать весь комментарий
25.01.2024 19:01 Ответить
Ідея, мабуть, правильна, але коли щось озвучують слуги, підсвідомо себе запитуєш «А в чому підступ?»
показать весь комментарий
25.01.2024 16:59 Ответить
Думка слушна,але яка ефективність такої підготовки буде по часу?Пів року це доцільність,Окрім базової потрібні збори інакше все це кошти на вітер і підготовка на вітер,просирання часу ,
показать весь комментарий
25.01.2024 17:33 Ответить
Треба вільне( або обрвязкове) володіння зброєю, а інакше можуть йти в дупу зі своїми прожектами.
показать весь комментарий
25.01.2024 18:13 Ответить
По принципу братные и плебеи? Сын суркиса будет служить с моим?
показать весь комментарий
25.01.2024 18:28 Ответить
Плани, плани, плани... Грандіозні!
Та прийміть ви простий закон про конфіскацію авто у п'яних водіїв на користь ЗСУ, це спрацює одразу і принесе користь і на фронті і в тилу.
показать весь комментарий
25.01.2024 18:30 Ответить
Думаю, що це лише спровокує ще більший відтік молоді з країни...
показать весь комментарий
25.01.2024 18:49 Ответить
а ще краще - всих інвалідів 1-3 групи призвати в ЗСУ... бюджет тільки виграє!
показать весь комментарий
25.01.2024 19:36 Ответить
Тобто тепер на фронт підуть і хлопці і дівчата і з 18 років.
показать весь комментарий
25.01.2024 20:21 Ответить
Зелені не можуть зробити жодної справи, щоб не збрехнути та не схитрувати. Чітко не сказано - і жінки також? Якщо так, то тоді будуть закривати виїзд і для жінок.
показать весь комментарий
25.01.2024 20:29 Ответить
Ну це не так і погано) Тепер можна буде в ухилянтському чаті шукати напарницю для втечі в Румунію) Так навіть цікавіше.
показать весь комментарий
26.01.2024 05:06 Ответить
Коли скасовують призов,то не ліпять заміну!!!У МИРНИЙ ЧАС НЕ ПОВИННО БУТИ ПРИЗОВУ!!ЦЕ ПОВИННО БУТИ ДОБРОВІЛЬНО!!!!Цей вишкіл і буде новим призовом,якщо це приймуть!!!!!У ЄС діє тількі професійна армія у мирний час,тому у нас так само повинно бути!!!Або робіть добровільно для всіх або примусово для всіх жінок і чоловіків!
показать весь комментарий
25.01.2024 21:04 Ответить
******* "м`ясоїдна* політика хЕнералів..........

****.. люди ВАМ не м`ясо... вони люди !!!!
в солдатики ***** не награлись в дитинстві *??
показать весь комментарий
25.01.2024 22:18 Ответить
А після проходження навчання дозвіл на зброю даватимуть? Бо із законом про зброю морозяться
показать весь комментарий
25.01.2024 22:31 Ответить
Не потрібно всіх . Тільки хто хоче мати право голосу на виборах. А також хто хоче займати будь яку держ посаду , митника , силовика .
А всі інші можуть не проходити . Просто обмежені в ключових правах . А то спочатку обирають клоунів - а потіб сй..ться за кордон - ми вольниє люді , права чєлвєков і ні зашо ні атвєчаєм .
показать весь комментарий
25.01.2024 22:33 Ответить
Чудові у вас пропозиції. Тоді краще як безневинно переслідуваний тоталітарним режимом обрати собі громадянство однієї з європейських країн і бути там повноцінним громадянином зі всіма правами. А жодної участі в війні у нас не приймало 80% населення. А жінки поїдуть за чоловіками. Отже економіка ляже повністю. Ніхто з тих хто висуває такі упороті пропозиції не бачить далі власного носа.
показать весь комментарий
26.01.2024 05:12 Ответить
Не бійся, маленький! Це не боляче і зовсім не страшно!
показать весь комментарий
26.01.2024 06:56 Ответить
Права передбачають відповідальність, а якщо людина не доросла відповідати за свої вчинки - хай піндує, куди хоче.
Але любителям с..ться в "європейські" країни - хочу сказати, що над Європою нависає велика срака - беручи до уваги, що з Бундесвера залишилася одна назва. .. З іншими європейськими арміями теж.
Ну і те що європейське громадянство отримати не так швидко
показать весь комментарий
26.01.2024 10:23 Ответить
Вона нависає звісно, але не факт, що Путін наважиться атакувати ядерну Францію чи Британію. У бритів взагалі дуже потужна армія, там просто з гармат флоту ще не зняли чохли, а так то росіянам пц буде на морі. І це ще треба пройти Україну, Польщу (яка точно буде битися).

https://www.unian.ua/world/nimechchina-sprostila-otrimannya-gromadyanstva-yak-cim-mozhut-skoristatisya-ukrajinci-12523725.html#:~:text=%D0%9E%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BC%20%D0%B7%20%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D1%8C%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%83,%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%8C%20%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%20%D1%82%D1%80%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8. Німеччина спростила отримання громадянства: як цим можуть скористатися українці

Тобто якщо ти працюєш і старанно вчиш мову, є можливість отримати за три роки. Думай-Тє як казав наш Сонцесяйний.
показать весь комментарий
28.01.2024 01:11 Ответить
мені нах не потрібно німецьке громадянство навіть даремне . Краще бути вільним козаком - воювати з своїми панами ,ляхами і москалями . - чим виносити нужники за німецькми бюргером. Кожному своє - кому воля - кому сите пузо в панських наймах
показать весь комментарий
28.01.2024 12:32 Ответить
Заздрю я вам, здоров'я отже вистачає. Але ви неправі. Воювати з панами, ляхами, і москалями дійсно дуже захоплива пригода за двух умов: вільний вибір (і це головне), і вам менше ніж 52 (як мені).

"Піти з Січі кожен міг так само вільно і нікого не повідомляючи, як і тоді, коли ніхто не питав його, звідки він прийшов. Часом козак повертався через кілька років з Січі до своєї сім'ї, нерідко старий козак ішов у ченці в один із улюблених запорожцями монастирів (найчастіше Межигірський, під Києвом)."

Погодьтесь, це не ті сами умови, коли НКВС хапає всіх на вулицях без розбору, і після попадання на війну ти раб. Стосовно виносити нужники це російський нахрюк, ви чудово розумієте, що багато людей отримують достойну роботу по професії за умови вивчення мови хоча б А1. До того ж присвятити життя війні це вибір і достойний вибір. Але не менш достойний вибір працювати там, взяти квартиру в іпотеку, і допомагати своїм дітям. Як ви знаєте переважно в козаки брали неодружених парубків, а одружені жили поряд з Січчю на хуторах-зимівниках, і до них трішечки зневажливо ставились. Те про що ви кажете, це особлива військова культура Війська Запорізького, але для її існування був закладений потужний фундамент, без якого цієї культури ніколи б не було. Якби на той час якийсь отаман хапав всіх по селах і силоміць кидав на Січ, це миттєво призвело б до низки повстань, причому підтриманих козаками.
показать весь комментарий
28.01.2024 20:22 Ответить
У вас книжкове ідеалістичне уявлення про життя козаків . Повірте життя козака - було набагато небезпечніше тоді ніж зараз у персічного українця - особливо під час війн . Не було тоді навіть самих понять про якісь "права людини " чи" відстрочку від мобілізації .". Зараз фізично підготовлена людина з базовим знанням законів - цілком спокійно може дати відсіч порушникам з ТЦК . І має більше можливостей чим 400 років назад .

В мене багато знайомих за кородоном - і якщо не брати до уваги айтішників - які в принципі і в Україні непогано заробляли - всі по суті в ролі обслуги.
більше того навіть племінник , якій в ПОльщі не один рік,, знає польску відкрив свою фірму - говорить про те що в поляків все одно періодично проскакує стосовно другосортності українців . Я вже мовчу про ставлення німецьких бюргерів
Це доля всіх емігрантів першого покоління - на них назавжди лежить тавро другосортного емігранта . І хай вам цього не кажуть в обличчя прямо - це проявляється в деталях .
І корінний німецький бомж для німецького чиновника завжди буде вищим - чим розумний емігрант ,який володіє розмовною мовою
показать весь комментарий
28.01.2024 20:38 Ответить
Я погоджусь, не було "прав людини", але було базово - ти або козак який самостійно вирішив прийти до війська або гречкосій, це були різні класи, вони кожен займались своєю справою і один одному не заважали. Прошу ознайомитись: http://litopys.org.ua/popovych/narys11.htm

Стосовно закордонів. Це може десь там у окремих людей проскакувати, але німці з їх тотальною міграцією з африканських і арабських країн (а це ще той контингент..) навряд чи будуть якось не так ставитись до емігрантів з Європейських країн. Можуть так ставитись фанати Росії яких там до біса серед корінних німців, і маскувати це під щось інше, але це явище зрозуміле і ми від нього не позбавимось. У поляків по нам давно працює националістична (проросійська) пропаганда, яка частково підтримується державою, а частково Росією. Пропаганду не перемогти, треба шукати більш до нас дружньо налаштовані країни. Ну і в принципі все впирається в знання мови, навіть в Канаді, он наші поїхали а там жити набагато дорожче і складніше ніж в Європі навіть. Дівчина розповідала, каже приїхав наш хирург, а він нікому не потрібен, роботу знайти за фахом нереально. Вона каже ти мову знаєш, -Ні, Ти диплом підтвердив, -Ні, ну то каже що ж ти хочеш? Мова це ключ до нормальної роботи, якщо ви знаєте німецьку на рівні корінних, то хто вас буде питати паспорт чи звідки ви приїхали? Ви ж дякувати Богу не чорний "Bro, hey bro!") У великих містах всім байдуже на ваше минуле.
показать весь комментарий
28.01.2024 21:35 Ответить
Дякую за обгрунтовані . виважені . вічливі відповіді - це рідкість наразі в коментарях
показать весь комментарий
28.01.2024 22:19 Ответить
Нарешті!!
Це потрібно було зробити, ще 10 років тому, у 2015-16 роках!
Але краще пізніше, ніж НІКОЛИ, бо тоді, табори з московських ГУЛАГІВ для Українців, це унеможливлять зробити!! Ворог з московії, уже в хаті!!
Слава Україні!
показать весь комментарий
25.01.2024 22:54 Ответить
Тут треба визначитись. Якщо армія народна, тоді все майно в державі треба переписати на народ. Всі майнові закони переписати під середній і бідніший клас. А якщо надра, земля і заводи записані під корпорації і олігархів, тоді олігархи мусять самі оплачувати наймане військо і народ не муштрувати загальним військовим обов'язком. Не кріпосне право.
показать весь комментарий
26.01.2024 03:33 Ответить