5955 посетителей онлайн
4 391 66

Минагрополитики об инциденте с рассыпанным польскими протестующими зерном: украинские аграрии добывают это зерно подчас ценой своей жизни

зерно

Министерство аграрной политики и продовольствия Украины решительно осуждает умышленное уничтожение украинского зерна польскими протестующими на украинско-польской границе.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом говорится в заявлении Минагрополитики.

"Мы внимательно наблюдаем за ходом расследования данного инцидента, ожидаем скорейшего установления и наказания виновных.

Мы понимаем, когда польские фермеры отстаивают свои интересы цивилизованным способом. Но этот случай уничтожения украинской пшеницы не имеет ничего общего с мирными протестами ни с юридической, ни с моральной точки зрения.

Уже два года полномасштабного вторжения украинские аграрии работают под постоянными вражескими обстрелами, терпят огромные убытки. Они добывают это зерно очень тяжело и порой ценой своей жизни", - говорится в заявлении.

Также, как отмечается, Минагрополитики приглашает польских фермеров в Украину убедиться, в каких условиях сейчас работают украинские аграрии. 4 миллиона малых фермеров в Украине готовы поделиться своим опытом с польскими коллегами.

В то же время в министерстве поблагодарили поляков, которые помогали и продолжают помогать украинскому народу.

"Отдельно хотим отметить, что мы абсолютно уверены, что такие случаи не смогут повлиять на нашу общую борьбу и на большую поддержку польского народа, которую мы ощущаем в течение 2 лет в войне против российского захватчика", - добавили в Минагрополитики.

Что известно об инциденте

Как сообщалось, посольство Украины в Польше ожидает решительной реакции польской стороны после инцидента на границе, где фермеры высыпали часть зерна из украинских фур возле пограничного пункта пропуска в Дорогуске.

Как сообщал Цензор.НЕТ, в пункте пропуска "Ягодин - Дорогуск" польские фермеры начали крушить украинские фуры с зерном и высыпали его на дорогу.

Полиция польского города Хелм выясняет детали инцидента, произошедшего с фурами с украинским зерном возле пограничного пункта пропуска в Дорогуске.

Топ комментарии
+8
Кого ви хочете розжалобити?! Може досить постійно прибіднятись та корчити з себе обіжених?! Не хочуть нашого зерна?! Перекрити всі товари які йдуть в Україну і не тільки польські! Чому ми постійно показуємо свою безхребетність?! Тому і кацапи напали через нашу толерантність!

До речі, чому Цензор працює тільки через VPN?
показать весь комментарий
12.02.2024 14:43 Ответить
+8
В березні 1993 року Кевін Картер в Судані під час голоду зняв фото "Стерв'ятник і дівчинка" де лежала,помирала дівчинка, а недалеко від неї сидів і чекав її смерті стерв'ятник...! Її напоїли водою і покинули вмирати ...! . Картина отримала Пулітцерівську премію за художню фотографію в 1994 році. Картера потім всі дуже розпитували причину чого то він її покинув..? Він покінчив з собою через чотири місяця після отримання премії..! То зерно , що висипали поляки, йшло через Литву в Африку...? А цікаво, а скільки зерна приходить в Польщу із Білорусі і рф, і чи блокують поляки ці постачання? А як з совістю, честю і гідністю у них, при тому, що вони витворяють з українцями, які своїм життям захищають і поляків?
показать весь комментарий
12.02.2024 15:34 Ответить
+6
чому Цензор працює тільки через VPN?

причому тільки в тебе )))
показать весь комментарий
12.02.2024 14:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Зерно вже продано і до аграріїв має відношення?
показать весь комментарий
12.02.2024 14:42 Ответить
В березні 1993 року Кевін Картер в Судані під час голоду зняв фото "Стерв'ятник і дівчинка" де лежала,помирала дівчинка, а недалеко від неї сидів і чекав її смерті стерв'ятник...! Її напоїли водою і покинули вмирати ...! . Картина отримала Пулітцерівську премію за художню фотографію в 1994 році. Картера потім всі дуже розпитували причину чого то він її покинув..? Він покінчив з собою через чотири місяця після отримання премії..! То зерно , що висипали поляки, йшло через Литву в Африку...? А цікаво, а скільки зерна приходить в Польщу із Білорусі і рф, і чи блокують поляки ці постачання? А як з совістю, честю і гідністю у них, при тому, що вони витворяють з українцями, які своїм життям захищають і поляків?
показать весь комментарий
12.02.2024 15:34 Ответить
эти уроды не покончат с собой, не надейтесь. Так же как и русские
показать весь комментарий
13.02.2024 01:20 Ответить
Де заява Премьер міністра України Шмигаля?
Де звернення влади України до Польщі?
Де звернення влади України до ЕС?

» Сподівання посла України»- це замало. Де нота МІД?

Усі, включно з Президентом, мовчать.

Ну так чого ж ви чекае е?!
показать весь комментарий
12.02.2024 16:35 Ответить
Кого ви хочете розжалобити?! Може досить постійно прибіднятись та корчити з себе обіжених?! Не хочуть нашого зерна?! Перекрити всі товари які йдуть в Україну і не тільки польські! Чому ми постійно показуємо свою безхребетність?! Тому і кацапи напали через нашу толерантність!

До речі, чому Цензор працює тільки через VPN?
показать весь комментарий
12.02.2024 14:43 Ответить
чому Цензор працює тільки через VPN?

причому тільки в тебе )))
показать весь комментарий
12.02.2024 14:57 Ответить
Так я ж і запитую. Це тільки у мене така біда? Вимикаю ВПН сторінка довго завантажується потім пише шо сервер перезавантажений і ПТН ПНХ А з ВПНом вроді нормально працює
показать весь комментарий
12.02.2024 15:00 Ответить
Я в Киеве,все пашет и так
показать весь комментарий
12.02.2024 15:02 Ответить
Я зараз за 300 км від Києва. То у мене проблеми. Але інші сайти працюють без проблем.
показать весь комментарий
12.02.2024 15:04 Ответить
жОПА наказала блокувати
показать весь комментарий
12.02.2024 15:07 Ответить
Точно така сама ситуація.
показать весь комментарий
12.02.2024 15:17 Ответить
Вроді наладилось... Та і Цензор написав шо здійснюється хакерська DDoS-атака. Скоріш за все кацапня-підарасня...
показать весь комментарий
12.02.2024 15:26 Ответить
Вот когда одна штука Кинжал или Х 101 ухнет по польскому городу поселку сразу всякая придурь вылетит из бошки поляков... я сейчас в Польше тихо спокойно отдыхаю нервами от постоянных тревог ракет Дронов..... сам я из Одессы нервы и сердце за 2 года войны уже износились как для калеки инвалида и мне стыдно за поляков с теми с кем общаюсь нормальные люди добрые простые с сочувствием к нам украинцам и тут такое фермеры хамство жлобы и не стыдно политика политикой но есть же мораль совесть человеческие принципы а зерно на дорогу за такое бог накажет и жестоко голодомор забылось как то... а тут в Польше мирное небо спокойная жизнь так цените мгновения...а нет нашлись таки те курвы на границе им ракетного прилета не хватает ?? И не стыдно ни местной власти ни Туску ни Дуде за пособничество Нацистам России или реально хотите повторения 1939 года у себя в Польше??? Матка Боська геть панство Польши мозги растеряли???шож вы твари панове такие пся крев то мрази??...вам войны не хватает ещё для полного комплекта вашего идиотизма ???? Что вы добиваетесь какая экономика вечная стрижка баранов бабла дотаций и льгот вымогают Фермеры бездельники в Польше и ЕС самое коррумпированное лобби бездельников жирующих за счёт государства при нулевой рентабельности это не про поляков это про так называемый класс крестьян..использующих дармовой труд рабов крепостных украинцев на сборе клубники паны настолько оборзели и догнали наконец что Украина ЕЕ АГРОКОМПЛЕКС БЕЗ НАДРЫВА НАКОРМИТ И СЕБЯ Всю Европу И Азию С Африкой..вот о чем сейчас идёт борьба за сферы влиЯния скоро не ракеты и дроны будут решать и ядерное даже а наличие плодородия зерна и воды + способность достичь урожая и накормить себя и рядом кто с тобой..
показать весь комментарий
12.02.2024 15:31 Ответить
Цілком і повністю згоден.
показать весь комментарий
12.02.2024 15:43 Ответить
Шариков, ось ти б і помовчів.

Украіна героїчно захищае свою землю та платить кровью за свою свободу.

А не « постійно показує свою безхребетність».

Слава ЗСУ!
Слава Україні!
Смерть кацапам!
показать весь комментарий
12.02.2024 16:55 Ответить
Не помовчів, а помовчав, не Украіна, а Україна, не захищае, а захищає, не кровью, а кров'ю. Ну і так далі...
показать весь комментарий
12.02.2024 18:10 Ответить
Якась херня виходить. Невже не можна везти зерно туди, де воно потрібне, а не туди, де його розсипають?
показать весь комментарий
12.02.2024 14:44 Ответить
Як завести зерно в Литву(куди воно їхало), минувши Польщу?
показать весь комментарий
12.02.2024 15:37 Ответить
а бариги в договорі з митниками замість провезти це зерно транзитом через Польщу, як і має бути, хочуть згрузити його в Польщі.

Прив'язувати сюди кров хліборобів - це те ж саме, як голова СБУ прив'язав роботу топтунів СБУ, шо підглядали за бігусами до савовідданної боротьби бійців СБУ на фронті
показать весь комментарий
12.02.2024 14:45 Ответить
згоден з вами
на всі 100% !!!!!!!
показать весь комментарий
12.02.2024 14:53 Ответить
Це ви про полських бариг? Адже українське зерно на відміну від ГМОшного полського має великий попит в Іспанії.
показать весь комментарий
12.02.2024 14:58 Ответить
ну то й везли б в Іспанію.

але чомусь запломбоване в Іспанію розгружають в Польщі.
показать весь комментарий
12.02.2024 16:05 Ответить
Так як проїхати коли блокується кордон? Бо поляки хочуть щоб Україна взагалі не продавала зерно в Європі.
показать весь комментарий
12.02.2024 16:42 Ответить
Та ніяк не проїхати, поки у польських фермерів не буде довіри до українських транзитерів.

А її не буде, бо й досі ні один зернотрейдер і жоден митник владою України не схвачені і не ********* публічно.
показать весь комментарий
12.02.2024 17:03 Ответить
А скільки отх.....о з польської сторони, адже там хтось це зерно купує?
показать весь комментарий
12.02.2024 17:14 Ответить
ну мабуть не посадові особи купують, а з української сторони бандітствують митники, які є посадовими особами
показать весь комментарий
12.02.2024 17:16 Ответить
Друже а чим займаються полські митники? Виходить вони такі ж бандити?
показать весь комментарий
12.02.2024 17:18 Ответить
У польських митників немає бази для відстеження замитнених в Україні фур.

Дивись схему:
1. в Україні замитнюється зерно в Іспанію.
2. фура розвантажується в Польщі.
3. фура далі шось везе в Іспанію.
4. Фура розвантажується в Іспанії, але вже не зерном і вертається в Україну.
5. український митник закриває очі, шо в Іспанії розмитнене не зерно.

є ще простіша схема навіть без Іспанії.

але жодна з цих схем неможлива без злочину українського митника
показать весь комментарий
12.02.2024 17:24 Ответить
А раз нема крайніх в Польщі то ніхто його там і не продає. А всі ці акції проплачені росією щоб тиснути економічно на Україну. (крапка)
показать весь комментарий
12.02.2024 17:16 Ответить
тобто коли український митник робить злочин і не відстежує фактичний пункт вигрузки, то це проплачений росією злочин поляків ?

ти дурак ?
показать весь комментарий
12.02.2024 17:19 Ответить
"Чудак чоловік" ти розумієш що Україна має повне право продавати зерно на території ЄС! І за цей дозвіл голосувала в тому числі Польща. Тому не важливо яке це зерно і хто ним барижить - є рішення яке ухвалено!
Тому мерзота - це польські фермери.
показать весь комментарий
12.02.2024 17:33 Ответить
ну як не важливо, значить все нормально і нічого жалітися,

бо якби було важливо, то шукали б шляхи вирішення.
показать весь комментарий
12.02.2024 17:54 Ответить
І ще до відома в кожній фурі є "супроводжувальний лист" з маршрутом тому питання: як українські митники відслідковуватимуть вантаж в чужій країні?
показать весь комментарий
12.02.2024 17:37 Ответить
тобі на п'ять аркушів розказати механізм відслідковування, який працював в більшості країн ще задовго до виникнення компьютерів ?

для чого я це зараз буду робити ?

піди в найближчу митницю і взнай.
показать весь комментарий
12.02.2024 17:53 Ответить
Польща член ЄС? Коли так, то потрібно було не погоджуватись на тимчасове зняття квот. І всі питання виключно до імпотентної польської влади, бо зерно не є забороненим товаром.
показать весь комментарий
12.02.2024 18:01 Ответить
питання не до зерна, яке по закону йде в Польщу, бо воно таки йде вільно.

питання до якості зерна, яке транзитом йде через Польщу.

ну не довіряють поляки нашим чиновникам, які роблять експертні висновки.

а ти впевнений, шо наші експерти кришталево чесні і не підробляють ?
показать весь комментарий
12.02.2024 18:08 Ответить
Мені подобається слово " бігус" чимсь знайоме зі словом бєгос, ну ,як би, тушена капуста з томатною пастою і м'ясом. Смачного.
показать весь комментарий
12.02.2024 15:25 Ответить
Ляшська підстилка.
показать весь комментарий
12.02.2024 15:44 Ответить
Оці провокації на кордоні з розрізанням фур і висипанням нашого зерна - поза межами здорового глузду. І гра поза межами правил. Тому наш уряд має чітко пояснити, чому такі ігри ганьба. А заодно - незле було би провести кілька фотовиставок на тему, як фермери нині засівають поле на мінах, збирають збіжжя під обстрілами. А інколи - окупанти спеціально потім спалюють елеватори.

Також не зле було би показати фермерів, які зараз стали військовими - тобто поміняли любимий трактор на військову машину. Показати фото закатованих фермерів та їх родин.

Бо оце «це зерно корпорацій, а не фермерів» у твітерах - просто дніще.

Звичайно, не треба забувати, що всю цю цю гидь з висипанням зібраного на полях війни нашого зерна, зібраного руками онуків тих, хто пережив три Голодомори, коїть купка уродів.
показать весь комментарий
12.02.2024 21:01 Ответить
Знаєте зідки пішло кошмарення шлуків про ГМО?З подачі кацапського роспотребнадзору(так званні економічні війни).А що "претести" керуються з кремля-то за це казали ще у середені 2023р.На цьому заробляли політ.бали ПіС.
показать весь комментарий
12.02.2024 15:13 Ответить
Треба знайти кончених пшеків які розсипали те зерно та змусити його зжерти
показать весь комментарий
12.02.2024 15:16 Ответить
Дякуйте Пану Зеленьському, він їздив плакав, зробив проблеми всім країнам, злий на поляків, що через кордон, пустили біженців до унії, от і ідуть провокації. Людей немає в Україні,навіть такі як я виїхали пенсіонери,хоть я і давно виїхала з України. Біситься не знає як повернути додому, а ніяк нешановний.не повернеш, ти маріонетка на нитках. А кацапи давно цькують українців і поляків. Вони бояться такого злагодженого союзу. А чого ТРИ фури поперлись через кордон,знаючи,що тут рольніки відстоюють своє,хто був за кермом фур,хто має право відкрити фуру на граніцє( польск) з польскої сторони.???
показать весь комментарий
12.02.2024 15:19 Ответить
Як завести зерно в Литву, мимо Польщі?
показать весь комментарий
12.02.2024 15:42 Ответить
Такі ж погані поїхали з зерном, а хороші пшеки просто відстоюють свої права... ну ти й ляшська підстилка.
показать весь комментарий
12.02.2024 15:47 Ответить
Tanya Adams:
Як же ж виглядає протест польських фермерів «для істеричних телеграмканалів»? В місці протесту на одному з пунктів пропуску на кордоні з Україною з'являється група людей, котрі підходять до автомобілів зі збіжжям, відкривають борти, збіжжя висипається на асфальт і про це пише у Твіттері представник антиукраїнського політичного руху, славнозвісний перевізник товарів до Росії та Білорусі Рафал Меклер.

В Україні цю інформаційну провокацію підхоплюють всі кому не лінь, від ЛОМів до політиків різного рангу і штибу, всі спішать попіаритись зайвий раз на такій щемливій темі, як «невдячне ставлення до хліба». Тема несеться з улюлюканням всім можливими соцмережами та телеграмканалами і НІХТО ні на секунду не задумався над тим, що кожен допис на цю тему поглиблює ненависть українців до тих поляків, котрі насправді не розуміють протесту своїх фермерів. А тепер риторичне питання: Як думаєте, кому це вигідно? Отож …

Думайте! Гарного вам дня.
https://t.me/tanya_adams/5957
показать весь комментарий
12.02.2024 15:21 Ответить
Ото і є бойова пропаганда, треба бути дуже уважним. Бо таке пишуть не розібравшись в тому всьому....болоті.
показать весь комментарий
12.02.2024 15:30 Ответить
Я не розумію в чому ще потрібно розбиратись!? Проблема не в діях «групки людей» можливо проплачених ворогом, а в відсутності реакції польської влади на ці провокації.
показать весь комментарий
12.02.2024 15:41 Ответить
Мінагрополітики не хоче засудити (хоча б нерішуче) вітчизняних перекупів,що поза домовленостями з поляками,обвалили ціну на зернові в Польщі ?
показать весь комментарий
12.02.2024 15:55 Ответить
Так і є
показать весь комментарий
12.02.2024 15:56 Ответить
Хто і що де там у вас на Росії обвалив!? Зерно іде в інші країни Є, а не в Польщу.
показать весь комментарий
12.02.2024 16:03 Ответить
Заспокойся,фєдя.
Це питання не таке просте,як здається.
Не проросійська Конфедерація,й не ледачі ,дурні європейські фермери винні,а жадібні українські агротрейдери й відсутність діяльності українського МЗС,та мінАПК.
https://finance.ua/ua/goodtoknow/ukrainske-zerno-rozbratu
показать весь комментарий
12.02.2024 16:33 Ответить
З фб-коментарів:
"....Пан водій помиляється. Зараз поясню, в чому. Рідний брат мого чоловіка - директор однієї з найбільших зернотрейдерських компаній, інфа з перших рук. Домовленість з поляками була про безлімітний транзит українського зерна. Українці почали порушувати. Шляхом підміни митних документів, зерно "губилося" по дорозі, далі його дійсно продавали польським трейдерам, які відчули можливість заробити. Уряд Моравецького дійсно давав пораду притримати зерно, але не наше, а своє, польське, польські фермери повірили і прогадали. Повторюю ще раз, домовленість з поляками стосувалася транзиту нашого зерна через Польщу, а продаж як і раніше квотувався. Наші перевізники не мали дозволу на так звані каботажні перевезення всередині Європи, тільки транзит з України прямо в порт перевантаження чи кінцевому покупцю за межами Польщі. Крім того, наші спритники стали завозити пшеницю по документам як кукурудзу, це робив масово Кернел, поляки не раз затримували такі партії і їх терпець урвався. Скажімо так, ми самі багато в чому порушили домовленості з Польщею."
показать весь комментарий
12.02.2024 16:36 Ответить
І контрольний:
"Є два протести польських фермерів - один справжній, а другий «для істеричних телеграмканалів».
Відразу попереджаю - інформація не розрахована на осіб з відсутнім критичним мисленням.
.....Тож розповім вам про протест польських фермерів з точки зору людини, яка глибоко інтегрована в польські бізнесові процеси, вивчає досвід розвитку економіки Польщі досить давно, знайома з багатьма ключовими польськими економічними гравцями і якій доводилося деякі рішення успішно імплементувати в українських реаліях.

Отже, що ж відбувається в Польщі з протестом фермерів? У понад 260 місцях в Польщі, фермери вийшли з протестом. Ще раз і прописом: понад ДВІСТІ ШІСТДЕСЯТ МІСЦЬ в Польщі охоплені протестом польських фермерів, котрі перекривають рух у селах, містечках, містах і в столиці для того, аби звернути увагу на свої вимоги. Серед цих місць і кілька пунктів переходу кордону з Україною. Не всі пункти пропуску, а лише декілька (перевіряв сам особисто, карта протестів в попередньому дописі, посилання на який в коментарі).

Що ж вимагають польські фермери?

Найперше і ключове це ті ж вимоги що і в аналогічних протестувальників в інших країнах Європейського союзу. Бо фермери протестують не лише в Польщі, але і в Німеччині, Франції, Іспанії тощо. Просто з іншими країнами у нас нема пунктів пропуску на кордоні, то нам і не розповідають про ці протести. А тим часом фермерські трактори блокують центр Парижу з не меншим ентузіазмом ніж їхні колеги роблять це у Варшаві чи Дорогуську.

Їх об'єднали для протесту вимоги зупинити запровадження так званої «Зеленої угоди», котра є пакетом політичних ініціатив Єврокомісії з метою виводу Європейського Союзу на шлях екологічної трансформації з фінальною метою - досягнення кліматичної нейтральності до 2050 року. Ці ініціативи тягнуть за собою запровадження нових біопрепаратів, генетично різноманітних систем, точного землеробства, нових методів селекції рослин і т.п., що на думку протестуючих здорожчить їхнє виробництво і зробить заняття фермерством абсолютно невигідним. До цього додається той факт, що завдяки продовженому дозволу безмитного ввезення агропродукції з України, на найближчий до нас польський ринок потрапляють продукти, які вирощуються з використанням дешевих пестицидів, чи інших засобів стимуляції росту, догляду і т.п, котрі вже давно заборонені в ЄС. Завдяки чому продукція є дешевшою і створює нечесну конкуренцію на ринку.
Протест фермерів не розуміє ніхто. Пересічні поляки зляться на них через те, що протести, які тривають по всій країні ускладнили рух і створили багато проблем зі звичною щоденною логістикою на роботу, до школи тощо. Згідно з матеріалами в спеціалізованому виданні farmer pl пересічні мешканці не розуміють цього протесту і щиро ненавидять протестуючих. Як журналісти, так і протестувальники бідкаються з цього приводу, бо фермери щиро вважають, що їхні вимоги стосуються не лише їхнього бізнесу, але і кожного кінцевого споживача, який буде купувати їжу в магазині, але споживачі їх не чують і не розуміють.

Міністр агропромислового комплексу Польщі підтримує протестувальників і веде переговори з Єврокомісією щодо того, що деякі вимоги Єврокомісії в питанні екологічності є «не завжди раціональними». Він зустрічався з протестувальниками перед початком протестів де вони узгоджували те, як протест провести з якомога меншим дискомфортом для громадян, просив протестувальників чітко і багато говорити про свої вимоги, так аби це стало зрозуміло кожному. До цього всього додаються вимоги фінансової підтримки фермерів перед початком посівної, які теж вже обговорюються з Міністерством фінансів. Десь так виглядає отой протест, котрий справжній.

Як же ж виглядає протест польських фермерів «для істеричних телеграмканалів»? В місці протесту на одному з пунктів пропуску на кордоні з Україною з'являється група людей, котрі підходять до автомобілів зі збіжжям, відкривають борти, збіжжя висипається на асфальт і про це пише у Твіттері представник антиукраїнського політичного руху, славнозвісний перевізник товарів до Росії та Білорусі Рафал Меклер.

В Україні цю інформаційну провокацію підхоплюють всі кому не лінь, від ЛОМів до політиків різного рангу і штибу, всі спішать попіаритись зайвий раз на такій щемливій темі, як «невдячне ставлення до хліба». Тема несеться з улюлюканням всім можливими соцмережами та телеграмканалами і НІХТО ні на секунду не задумався над тим, що кожен допис на цю тему поглиблює ненависть українців до тих поляків, котрі насправді не розуміють протесту своїх фермерів. А тепер риторичне питання: Як думаєте, кому це вигідно? Отож …

Думайте! Гарного вам дня."
Роман Матис.
показать весь комментарий
12.02.2024 17:37 Ответить
Вигідне діду ху#лу та його посіпакам - члєнограю хрипатому та єрмачму!
показать весь комментарий
12.02.2024 17:50 Ответить
Це був би чесний страйк, якби ви блокували тільки агропродукцію, але ви блокуєте все. Все, що їде у вантажівках. Меблі, електроніку, ліки, їжу, пошту, приватні посилки, одяг, запчастини для автомобілів, запчастини для дронів для армії, комплектуючі і сировину для промислових підприємств і таке інше. Яким боком все це відноситься до зерна?? Ви блокуєте дороги Україні під час війни. Ви знайшли наше слабке місце, що ми не маємо інших доріг, тільки через Польщу. Бо інші сторони українського кордону заблоковані Росією. Ви б'єте, як шакали по слабкому місцю. Ви хочете щоб Україна програла путіну. Ви працюєте на Москву навмисно чи ні. Яке відношення Україна має до цих законів? Чому ви не блокуєте Брюссель? Блокуйте Варшаву! Україна не може вплинути на субсидії для фермерів. Це не дружній крок. Ви стаєте ворогами України, як і путін.
показать весь комментарий
12.02.2024 21:40 Ответить
😁😂🤣
Ну скільки можна ??
Не зважайте на прапорець біля нікнейму !
Це не обов'язково вказує на місцезнаходження !
В моєму випадку,-це зареєстрований в Польщі Старлінк,переданий на потреби ЗСУ ПОЛЬСЬКИМИ меценатами.
Певно,ви не прочитали другий текст...
показать весь комментарий
12.02.2024 23:02 Ответить
Якщо ви в ЗСу, то вам тим більше ганьба! Що ви підтримуєте тих, хто знищує українську економіку під час війни.

Через попередній протест польських перевізників в україн­ському бюджеті недорахували­ся понад 500 мільйонів доларів. Таку цифру озвучив Надзви­чайний і Повноважний посол України у Польщі Василь Зва­рич у свіжому інтерв'ю поль­ському каналу «Чорне небо».

То, що Польща дарувала, то було рік тому, зараз вони стрімко скочуються до рівня Орбана і гірше, в поляків грає імперська велич, як в рашки.

Польські фермери заблокували шостий пункт пропуску на кордоні з Україною, - Держприкордонслужба Джерело:

Ваші польскі друзі -покидькі, яким похер на все, на війну, на добросусідські відносини з Україною аби тільки пеньондзи.
показать весь комментарий
13.02.2024 19:07 Ответить
Це зерно бариг куплене майже за даром у селян.так шо тут не КРОВ А СЛЬОЗИ людей які рік працювали за дарма..
показать весь комментарий
12.02.2024 15:55 Ответить
Путін *****. Звідки ви кацапня лізете на Цензор!?
показать весь комментарий
12.02.2024 16:04 Ответить
А дерибанять його, аж гай шумить, практично за безцінь куплене у фермерів. Яким діватись абсолютно нікуди. Бо право вивозу дістали від ОПи тільки "якісь дивні новітні бізнесмени". І гроші майже всі залишаються на офшорних рахунках. Зате які красиві гасла від квартальних гнид!
показать весь комментарий
12.02.2024 16:15 Ответить
Правильно поляки роблять що блокують поставки зерна під керівництвом ОП,українські фермери це зерно продали Зе владі за копійки.
показать весь комментарий
12.02.2024 16:50 Ответить
ОП скуповувало зерно за копійки у українських фермерів і барижило ним по всьому світу, збиваючи цінина зерновому ринку, півбіди як що б ці міліарди пішли на ЗСУ, так ні, тільки в кишеню Дєрмаку, зеленському і їх владі.
показать весь комментарий
12.02.2024 16:49 Ответить