9566 посетителей онлайн

Оккупантам удалось продвинуться западнее Авдеевки, - BILD. КАРТА

авдіївка

Российские оккупационные войска смогли продвинуться на несколько километров западнее Авдеевки. Наиболее значительное продвижение россиян наблюдается в Первомайском, между Тоненьким и Уманским и в Семеновке.

Об этом сообщает Юлиан Репке, аналитик BILD, передает Цензор.НЕТ.

По его данным, оккупанты смогли продвинуться на 2-3 километра западнее Авдеевки.

"За последние десять дней российские силы вторжения продвинулись дальше к западу от Авдеевки. Наиболее значительное продвижение в Первомайском, между Тоненьким и Уманским и в Семеновке", - пишет Репке.

Ранее аналитик писал, что ВСУ смогли закрепить линию обороны на полосе Бердичи – Семеновка – Орловка – Тоненькое – Первомайское, но теперь россиянам удалось прорвать эту линию в нескольких местах и продвинуться.

Как отмечает Репке, из-под Тоненького они продвинулись около 3 км к западу в сторону Уманского. Севернее Первомайского они прошли около 2 км в направлении Нетайлово.

Авдіївка карта

Напомним, ранее сообщалось, что Авдеевское направление остается основным для наступления армии РФ, там привлечены несколько дивизий врага.

Бывший командующий Сухопутными войсками США в Европе Бен Ходжес заявил, что Авдеевка пала, но россияне не смогли этим воспользоваться.

Также, напомним, больше всего украинских защитников рашисты убили на Авдеевском направлении.

Топ комментарии
+17
Населення которое хочет получить зброю может это сделать в любой день отправившись служить в армию.
Для форсування Тиси вплавь зброя будео только мешать.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:33 Ответить
+16
Щойно Зеля звільнив Залужного - так одразу бачимо результат!
показать весь комментарий
08.04.2024 11:37 Ответить
+15
Масштаби просування, гідні "второй арміі міра".
З одного боку, це смішно, звичайно, коли кілька дивізій можуть посунути ЛБЗ лише на 2-3 км.
З іншого: не смішно зовсім, бо вони таки наступають, а ЗСУ таки відступають.
Сила росії - в слабкості її ворогів.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Якщо українська армія не спроможна захистити Україну під керівництвом Зеленського, то скажіть це людям, роздайте озброєння населенню, але перестаньте сунутись назад.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:27 Ответить
І що змінить роздача зброї населенню???
показать весь комментарий
08.04.2024 11:28 Ответить
Как в США, сплошные бандиты.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:48 Ответить
Тому Зеля їм тільки дулі крутить.
показать весь комментарий
08.04.2024 12:03 Ответить
Буча- це досягнення не тільки Путлера, але і Зеленського котрий не дозволяє українському населенню користуватися зброєю під час війни.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:36 Ответить
Розумію,але якби в людей була зброя це навряд чи сильно б допомогло.Бо проти броні,проти регулярної армії це так ото.Тут треба було кацапів зустрічати на кордоні,а не пускати в густонаселену агломерацію
показать весь комментарий
08.04.2024 12:06 Ответить
З Бучі регулярну армію кацапів вигнала тероборона.
показать весь комментарий
08.04.2024 12:24 Ответить
Не зовсім так.Просто виникла небезпека попадання в котел,а кацапи цього дууууже бояться.Тому вони і дружненько втекли 31 березня.А щодо тероборони,то так,на ті часи це була половина всього збройного опору
показать весь комментарий
08.04.2024 13:23 Ответить
бессмысленная раздача - ничего, а вот свободное обращение\владение\производство оружия и бк, ежегодные (или, там, раз в квартал) обязательные стрельбы \ слаживание для владельцев (скажем патроны и обслуживание - за госсчет) - вполне могло бы что-то дать. как минимум - на "шахедах" бы народ тренировался при случае. ну и культура глядишь бы повысилась (возможно - по Дарвину).
показать весь комментарий
08.04.2024 12:21 Ответить
Кацапу не надо будет довооружать, будет гнать их на Польшу со своим оружием уже
показать весь комментарий
08.04.2024 15:13 Ответить
Та ні,не вийде так.Якщо наприклад,в Дніпрі,буде 300 000 стрільців,як їх поженеш на Київ???Особливо якщо ще будуть спеціалісти,і з важким піхотним,не так воно просто буде.Тільки зносити до фундаменту всі будинки.Так кацапи і так це роблять.Не знаю на що вони розраховують,хіба чекають що ми здамося.Навряд чи українці підуть на це,всі вже зрозуміли що смерть нам,так,чи інакше.
показать весь комментарий
08.04.2024 16:04 Ответить
Населення которое хочет получить зброю может это сделать в любой день отправившись служить в армию.
Для форсування Тиси вплавь зброя будео только мешать.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:33 Ответить
А по другому никак? В Техасе не то что в армию,вообще никаких бумаг не надо для владения оружием, в Вермонте еще и штраф платят у кого нету никакого ствола.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:49 Ответить
По другому с какой целью? Если цель - защитить Украину, как у топикстартера - то это в армию. Раздача стволов населению в 500 км от линии фронта точно никак не поможет ничему хорошему.
показать весь комментарий
08.04.2024 12:35 Ответить
Иметь возможность защитить свою свободу,честь и достоинство о посягательств кого-бы то ни было. Город с вооруженными гражданскими (которые знают местность и.т.д и.т.п) или город только с вооруженными мусорами,половина коих перейдет на сторону врага-что легче захватить? Личное оружие это прерогатива свободного человека, а не раба. В стране имеют доступ к оружию практически все,кроме обычного законопослушного гражданина.
показать весь комментарий
08.04.2024 12:44 Ответить
Не смеши. Если ты не готов защищать свою свободу в армии - значит ты не готов будешь защищать ее если враг вторгнется и в твой город. А информация о наличии большого количества оружия у местного населения просто увеличит количество жертв среди местного населения, тк перед входом в любое помещение туда сначала будет залетать снаряд или, как минимум, граната.
Ты - то сбежишь, а кто решит спрятаться в подвал - будет убит.
показать весь комментарий
08.04.2024 13:55 Ответить
Буча.Безоружное гражданское население.
показать весь комментарий
08.04.2024 14:02 Ответить
В Буче была и терроборона. И что?
Не может вооруженный автоматом уклонист защитить ничего 1 против вражеской армии. Хочешь защитить - иди в армию - других вариантов нет.
показать весь комментарий
08.04.2024 14:12 Ответить
Вы не правы! Если массово раздать оружие украинцам на гражданке, то в стране начнется массовое мародерство, грабежи -нападение на более богатых украинцев со стороны бедных, бытовые убийства, и жизнь по принципу " у кого автомат, тот и прав"...Где гарантия что человек направит автомат именно на врага, а не на своего соседа с которым ему когда-то изменила бывшая жена и на кого он затаил обиду? Посмотрите на Сомали, к которому мы впринципе гораздо ближе чем к Европе, там 14-летние подростки ходят по улице с АК-74, вы хотите чтобы подобная "вольница" была в Украине? Рано или поздно так может быть кстати, еще повоюем года 3-4 с таим же успехом как сейчас, то вполне......
показать весь комментарий
08.04.2024 12:07 Ответить
Брєдятіна
показать весь комментарий
08.04.2024 12:18 Ответить
товарищ майор, ві в курсе што в Киеве раздавали автоматы всем желающим?
показать весь комментарий
08.04.2024 12:25 Ответить
как раздали так и забрали........И это было только в Киеве в первую неделю войны.....
показать весь комментарий
08.04.2024 12:46 Ответить
Это было и будет
показать весь комментарий
08.04.2024 13:00 Ответить
Масштаби просування, гідні "второй арміі міра".
З одного боку, це смішно, звичайно, коли кілька дивізій можуть посунути ЛБЗ лише на 2-3 км.
З іншого: не смішно зовсім, бо вони таки наступають, а ЗСУ таки відступають.
Сила росії - в слабкості її ворогів.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:29 Ответить
Як я вже хочу щоб росія напала на США!Хоч раз отримала б по вухах як слід!І понти відразу б випарувались.А так тільки на Грузію,Ічкерію,Молдову нападала,а там бідні маленькі країни,нормально вигребли кацапи тільки в Україні
показать весь комментарий
08.04.2024 11:33 Ответить
Вони не ідіоти. Для США у них є Трамп.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:34 Ответить
Може пояснити, поки нема Трампа
- чому закрили та вивезли посольство навіть зі Львова
- "Одна справа, якщо це невелике вторгнення, і нам доведеться сперечатися про те, які (санкції) застосовувати, а які не застосовувати і так далі."
- "США у березні зірвали угоду з Польщею щодо поставок радянських літаків МіГ-29 українським Повітряним силам."
- "Союзники на різних рівнях зв'язувалися з офіційними особами України та радили не використовувати хаос в Росії, спричинений бунтом Пригожина, для нанесення ударів по РФ."
- "видання Financial Times із посиланням на джерела писало, що влада США закликала Україну зупинити атаки на нафтову інфраструктуру Росії. За словами співрозмовників FT, Вашингтон побоюється, що удари безпілотників по російських нафтопереробних заводах можуть призвести до зростання світових цін на нафту"
- пакет на 60млрд, має тілько 7млрд на зброю в 2024 році в рамках PDA
Чому адміністрація запросила так маол
показать весь комментарий
08.04.2024 12:11 Ответить
Повторюю ще раз: слабкість Байдена як політика - не гарантія, що Трамп буде сильним політиком.
Технологія-2019: Порошенко ух який поганий, значить... зєля буде ух який молодець.
В історії багато чого вирішують люди.
Що понавирішує Трамп, який називає себе "ваш любімий прєзідєнт", а свою конкурентку - "болотной королєвой"?
показать весь комментарий
08.04.2024 12:17 Ответить
Байден президент, та наприклад знову президент

Що в такому випадку очікувати?
показать весь комментарий
08.04.2024 12:28 Ответить
Нічого особливо хорошого - теж. Трамп - самозакоханий слон в посудній лавці. Байден - просто тютя-матютя.
Хейлі була б непоганою альтернативою, але ні.
Тепер американцям доведеться обирати між маразмом і деменцією.
От часи настали.
показать весь комментарий
08.04.2024 12:32 Ответить
якщо ти так посилаєшся на видання FT, яке через анонімних чиновників закликало Україну не обстрілювати нпз на рашці (і після цього заклику Україна вже грохнула 3 нпз і навіть був підірваний нафропровід), то чому не посилаєшся на WP, яке вчора опублікувало план Трампа щодо України.
показать весь комментарий
08.04.2024 12:50 Ответить
А там вказані джерела? Теж аноніми, котрі начебто спілкуються з Трампом.

Ок
Трамп програє, Байден знову президент.

Байден попросив 7млрд на зброю назвавши що там 60млрд.
Зброю передають не нову
Наприклад Ізраїлю та Греції обіцяють передати по 20шт F35 з запасними частинами та озброенням, за 2.5-3млрд
Україні обіцяють до кінця року 12шт F16 котрі вже мають значно вироблений ресурс.

Які здобутки очікуємо, коли проголосують 60млрд, та надійдуть 12шт F16?

За другого срока Байдена - можна вийти на кордон 2022?
На кордон 1991?
змусити росію переписати конституцію, та виключити те що вона незаконно вписала?

який кінцевий план у Байдена?
показать весь комментарий
08.04.2024 13:14 Ответить
ну от.. аноніми, про те ти тягнеш їх сюди. не потрібно тоді було тягнути тих анонімів з FT, які щось там забороняли Києву... бо Київ вже це все спростував - ****** кацапам вже 3 нпз після вкиду тих анонімів. а вкид той від імені тих анонімів зробив такий собі Крістофер Міллер, який вже давно у кацапів на підсосі і вже багато разів писав від кацапів різні проплачені заказні статті.
показать весь комментарий
08.04.2024 13:27 Ответить
Ок
давайте без анонімів

Ось https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TN5Ai9fSYP4l5p2eOZrZqsRicb8BTMdonZGaNLCqMng/edit#gid=0 розбір плана на 60млрд , з посиланням кожної суми на рядок в документі
тобто можна перевірити кожну суму

PDA взагалі немає
Є Foreign Assistance Act (FAA) на 7.8млрд для всіх країн: Україна, Ізраїль, Тайвань
Скільки коштів згдно FAA президент вирішить надати Україні?

DoD replenishment for Ukraine (under PDA) - 13.4млрд
тобто відновлення складів, а не передача зброї
Передадуть 4.2млрд, котрі зараз відмовляються передати - тому що немає replenishment ?

Залишається
FMF - assistance for Ukraine and countries impacted by the situation in Ukraine
1.6млрд до 30.09.2025
В цьому році, чи в наступному нададуть?

та
Ukraine Security Assistance Initiative
13.7млрд до 30.09.2025
це щоб заключити контракти
зараз виготовлення по попереднім замовленням розписано до 2028 року

Який план допомоги зброєю в 2024 році?
показать весь комментарий
08.04.2024 13:45 Ответить
я ж тебе вже не раз посилав нах уй. тобі мало? можу послати ще раз... те, що ти написав вище, то з моральної точки зору ти це міг би написати, якби респи прийняли свій закон про більшу кількість виділеної Україні допомоги і яку не пропускали би демократи у Сенаті чи заветував би Байден. але ж вони не виділили. вони тільки блокують виділення допомоги Україні. тому для України краще тих 60, ніж взагалі нічого. бо якби була альтернатива, то респи її мали би проголосувати ще у жовтні минулого року. проголосували? ні. а мали би. хоча би тільки для того, щоб той закон лежав мертвим у Сенаті чи був заветований Байденом. тоді питань до маговців респів не було би жодних. і тоді ти морально міг би писати те, про що зараз написав вище. а то виходить так, що ти тут тільки обсираєш демократів, і не обсираєш маговців. хоча мав би їх обсирати ще більше за те, що вони блокують виділення допомоги Україні і ще більше ти мав би їх обсирати за те, що вони з ЖОВТНЯ минулого року так і не проголосували свій альтернативний, кращий закон у Палаті.
показать весь комментарий
08.04.2024 14:00 Ответить
Волкер не згоден з позицією США щодо атак України на НПЗ РФ: Звичайно, слід виводити їх з ладу Джерело:
Анонімне...
Що Волкер не згоден з позицією країни США, як громадянин
показать весь комментарий
09.04.2024 15:41 Ответить
він екс - може собі дозволити говорити на публіку більше, ніж діючі чиновники. а діючі чиновники нам не забороняють бити по нпз цапських. хоча публічно це не підтримують і навіть не схвалюють. ти, імбециле, розумієш різницю між "забороняють" і "не підтримують", "не схвалюють"? чи тобі аби накинути на вентилятор? до того ж, Україна після цих заяв уже не тільки 3 нпз *******, але і один нафтопровід. тож витрись..
показать весь комментарий
09.04.2024 18:30 Ответить
Атаки на російські НПЗ можуть вплинути на світові енергетичні ринки. Краще Україні зосередитися на військових цілях, - Остін Джерело:

це вже офіційна особа
звісно, що публічно не скажуть "атакуйте", або "не атакуйте"
проте кожного разу згадувати про нпз, та пояснювати, як це вплине на ціни
це майже те саме, що просити "не атакувати"
можна було б просто мовчати, та не згадувати

боти виправдають - публічно та прямо не сказали, значить не "просили та не забороняли"
показать весь комментарий
10.04.2024 11:33 Ответить
ну так і Салліван офіційна особа.. і після його заяв уже 3 нпз цапам грохнули.. та ще й 1 нафтопровід..
показать весь комментарий
10.04.2024 11:36 Ответить
В слабкості Зелі, та відсутністю керування в країні.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:38 Ответить
А також в слабкості західних політиків, які бояться ескалації та дуже ******* гроші.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:40 Ответить
Особенно смешно на фоне громогласных заяв "2023 рік - рік перемоги!". Уже 2024 и ничего кроме обороны на повестке не предвидется, а перемога - не более чем мечта.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:53 Ответить
Менше дивіться телевізор та "позітівних блогєров". Чимало хто каже, що війна надовго, і не те що перемога, статус кво під великим питанням.
показать весь комментарий
08.04.2024 12:02 Ответить
Та якби тільки оборона. Зєльц уже закидує, що без допомоги США, країна не встоїть. Довоювався, засраний недоНаполеончик.
показать весь комментарий
08.04.2024 12:29 Ответить
Ничего смешного нет ни с какой стороны. Кацап наступает непрерывно уже год. Дивизия или целая армия, по километру в неделю или по метру в день, но Украины становится все меньше и меньше.
показать весь комментарий
08.04.2024 15:20 Ответить
Русня хотіла перевершити "Бурю в пустелі" та свій червень 1941-го одночасно.
показать весь комментарий
08.04.2024 15:26 Ответить
Линия обороны и должны проходить восточнее Первомайского, вот там где Уманскьке. И восточнее Нетайлове.
Это всё предполье, где и идут бои.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:31 Ответить
А зовсім не так давно, гідрант, пробачте, препіздент, та шо ж таке, рука не піднимаєтся написати "президент" для цього покідька, так ось він казав шо фронт стабілізувався. Шо, воно знов збрехало?
показать весь комментарий
08.04.2024 11:35 Ответить
У нього в голові стабилизувалось з того часу як він поставив Мирського.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:40 Ответить
сирського
показать весь комментарий
08.04.2024 11:41 Ответить
Миром там не пахне, а сирим, так!
показать весь комментарий
08.04.2024 13:42 Ответить
А если б ********** сказал что 'фронт рухнул', вам бы легче стало
показать весь комментарий
08.04.2024 15:22 Ответить
Мені на нього насрати.
Як шо фронт, не дай боже, рухне то я про це від синів почую. А рухнуть він може тільки завдяки діяльності цього крадія-піськограя.
показать весь комментарий
08.04.2024 15:42 Ответить
Щойно Зеля звільнив Залужного - так одразу бачимо результат!
показать весь комментарий
08.04.2024 11:37 Ответить
Стабілізація фронту імені Зеленського скоро найвеличніший поїде на фронт, щоб зробити фоточки та записати новий відосик.
показать весь комментарий
08.04.2024 11:40 Ответить
А хто запевняв що вони там йух пройдуть тому що там стільки водних перешкод?
показать весь комментарий
08.04.2024 11:43 Ответить
Вони вже перейшли в районі Орлівка і вже в Семенівці
показать весь комментарий
08.04.2024 12:02 Ответить
Дефіцит зброї, дефіцит особового складу, дефіцит мізків в голові у ПреЗЕдента, зміна головкома під час найважчої стадії війни, затримка допомоги від Америки, затримка з допомогою снарядами-роблять свою справу , якщо у хворого проблеми з нирками, то йому треба в повну міру давати діаліз, а не цідити по чайній ложці щоб і не видужав але й не здох
показать весь комментарий
08.04.2024 11:45 Ответить
Як розповідав мені один комбат - якщо нам так будуть постачати снаряди, то ми стабільно будемо відступати аж до Дніпра.....
показать весь комментарий
08.04.2024 11:58 Ответить
Так хрінпіду хотів гнучкості лінії фронту, ось він її і отримав
показать весь комментарий
08.04.2024 11:51 Ответить
Екперти здалеку все ж знають як треба! Та шо ж такоє...
показать весь комментарий
08.04.2024 11:53 Ответить
"М'ясний штурм" рашистів біля Бердичів, попадання штурмової гпупи ворога в засаду та її знищення українськими бійцями зі стрілецького озброєння.
Відео - https://t.me/kazansky2017/11101 тут .
Коментар ворожої сторони - нижче:

показать весь комментарий
08.04.2024 11:56 Ответить
Російські окупаційні війська змогли просунутися на кілька кілометрів західніше Авдіївки.

А в той час Греція може передати Україні 32 винищувачі F-16, - грецькі ЗМІ Джерело:
показать весь комментарий
08.04.2024 11:58 Ответить
ми живемо цими можливостями вже 2 рік...
показать весь комментарий
08.04.2024 12:08 Ответить
Якесь ІПСО

Уряд Греції може передати Україні до 32 одиниць винищувачів F-16. Однак для цього потрібне схвалення Франції.
Літаки вже використали 60% граничного терміну служби - за інтенсивного використання, вистачить не на довго

https://ua.rua.gr/2023/05/19/%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96-%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D1%8E%D1%82%D1%8C-%D0%B2%D1%96%D0%B4-%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%86%D1%96%D1%97-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5/ Раніше про ці літаки писали
19.05.2023
Pronews, США посилює тиск на Грецію з метою поставити Україні 32 винищувачі F-16 Block-30

Щоб грецькі ВПС, не ослабли, Вашингтон вже уклав з Афінами договір на постачання 20 винищувачів 5-го покоління F-35 в розстрочку на загальну суму 3,8 мільярда доларів США. Про те, як Греції компенсуватимуть вартість F-16, відправлених на Україну, не повідомляється, але швидше за все це буде зроблено в рамках т.зв. Лендлізу оголошеного адміністрацією Білого дому навесні 2022 року

Пройшов майже рік, лендліз закінчився, літаків нема

Зеленський повідомив, що надійде 10% до кінця року
Це близько 12 літаків, згідно попереднього плану мати 120 літаків
показать весь комментарий
08.04.2024 12:25 Ответить
Знову непотріб зливають, доречі.
Греція хоче позбавитись від застарілих F16 Block-30 і модивікувати свої F16 Block-50 до ******** модифікації Viper.
Україні F16 потрібні зараз в основному у якості ППО, але старі F-16 Block-20 і F16 Block-30, які можуть передати Україні, не здатні виконувати цю функцію, бо мають радари, що працюють на вдвічі коротшу дистанцію ніж російські.
показать весь комментарий
08.04.2024 12:40 Ответить
слово "вдалося" на жаль недоречне
показать весь комментарий
08.04.2024 13:08 Ответить
Ось для цього і був знятий Залужний!
показать весь комментарий
08.04.2024 13:39 Ответить
А при Залужного кацап не продвигался
показать весь комментарий
08.04.2024 15:25 Ответить