10279 посетителей онлайн
25 566 74

Шесть оккупантов - "двести", один - "триста", двое сбежали: украинский воин самостоятельно отразил вражеский штурм. ВИДЕО

В сети опубликована видеозапись с фрагментами боя, в котором один украинский воин противостоит штурмовой группе по меньшей мере из девяти оккупантов.

Как сообщает Цензор.НЕТ, бойцу удалось ликвидировать шестерых захватчиков и одного ранить.

"Кадры невероятного мужества и отваги! Украинский мобилизованный боец теробороны практически самостоятельно ликвидирует шестерых оккупантов в ближнем стрелковом бою", - говорится в заметке к видео.

Топ комментарии
+42
Русня б роздулась від городсті за сілу русского духа.
У нас натомість питання: чому він, курва, один?!
показать весь комментарий
20.12.2024 13:42 Ответить
+24
і тільки одне питання: чому на воїн сидить один в норі? Це такі "укріплення"? Одинока яма на цілу посадку?
показать весь комментарий
20.12.2024 13:44 Ответить
+19
"І один у полі воїн",але чому так,бо повний бардаку війську.
показать весь комментарий
20.12.2024 13:43 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Русня б роздулась від городсті за сілу русского духа.
У нас натомість питання: чому він, курва, один?!
показать весь комментарий
20.12.2024 13:42 Ответить
тому що це відповідає приблизному співвідношенню чисельності особового складу на ЛБЗ.
показать весь комментарий
20.12.2024 13:52 Ответить
Скоріше, на окремих ділянках, обраних руснявим командуванням для штурму.
Штурмують по всій ЛБЗ, успіхи є на Покровсько-Курахівському та трохи на Куп'янському. Іноді на курвському. Інші ділянки - стоять, хоч там теж штурмують.
показать весь комментарий
20.12.2024 13:53 Ответить
на окремих ділянках таке буває, що у нас взагалі нікого нема, тому кацапи просто заходять у підготовлену нами ж фотртифікацію.
показать весь комментарий
20.12.2024 13:58 Ответить
Так, з кількістю м'яса у них проблем немає жодних, на відміну від нас.
показать весь комментарий
20.12.2024 13:59 Ответить
ну так, у нас м'яса нема. У нас люди, з конкретними прізвищами і долями.
показать весь комментарий
20.12.2024 14:03 Ответить
А у них - м'ясо. Яке не шкодують. І тому, раптово, мають результат. У нас в результаті - оточення за оточенням. У них - жодного оточення. Хоча поки "щупальце" якийсь район охопить, там будуть купки дохлих русликів по всій його довжині валятись. Та їм це пох, маршеве поповнення 1000+ тушок на день, стабільно. Бєй - нє жалєй, родіна полнокровная, прігоніт єщьо.
показать весь комментарий
20.12.2024 14:06 Ответить
так, мають результат. Але результат таким способом ніколи не стане перемогою у війні, бо за ним нема ніякої ідеології і відчуття екзистенційності. Доведено історією.
показать весь комментарий
20.12.2024 14:16 Ответить
Та от чорт його знає.
Якщо зєля під оцим постійним тиском таки підпише та імплементує "стамбул", то і буде справжня перемога русні.
показать весь комментарий
20.12.2024 15:12 Ответить
не бачу якогось "постійного тиску". Може ви маєте на увазі хотєлкі орбана? так це ніякий не тиск. Так... просто маячня політичного мапета.
Те що було у Стамбулі, імплементувати неможливо, навіть при всьому бажанні, бо то просто був ультиматум, надрукований на двох сторінках.
Тому ваші переживання не мають ніяких підстав.
показать весь комментарий
20.12.2024 15:28 Ответить
Ну, ЗСУ зараз постійно відступають, регулярно потрапляючи у "котли". Просто якийсь 41-й рік. І це після вдалих операцій зі звільнення Харківщини і Херсона, Півночі.
Так що все можливо. Тим більше, коли при владі фактично кріт д'Єрьмак з його ефективними менеджерами.
показать весь комментарий
20.12.2024 15:31 Ответить
добре що відступають. Вважаю розмін у середньому п'яти гектарів на півтори тисячі сумарно дохлих і санітарнорозчленованих кацапів поки що рахунком на нашу користь.
Щодо терміну котел", який останнім часом став дуже популярним у певної частини цивільних, то раджу вам звернутись до професійних військових, щоб вони вам пояснили правильну трактовку цього терміну.
Щодо можливостей неможливого, то як приклад: між привселюдним проханням "владімвладімич, забєрітє мєня хоть за долгі" і "він довбойоб" всього коротка історична мить при одному і тому ж поколінню ураїнських патріотів. А щодо конкретно єрмака і української какістократії взагалі, то можу тільки дати пораду на майбутнє - коли йдете на вибори, то не треба зранку їсти лайно, навіть якщо воно за консистенцією і за кольором схоже на кабачкову ікру.
показать весь комментарий
20.12.2024 16:27 Ответить
У русні арифметика інша.
Землі більше вже ніколи не стане, а баби іщо нарожают.
Можна не називати оточення "котлами", але від цього не легше.
показать весь комментарий
20.12.2024 16:31 Ответить
просто перестаньте користуватись російською арифметикою. Вже давно пора перейти на українську.
Може для початку спробуйте видалити у себе тєлєграм. Може спробуйте щось інше.
показать весь комментарий
20.12.2024 16:35 Ответить
На жаль, вона дає свої результати.
Свого часу русня поклала багато голів для окупації Сходу, і тепер крутить Європою через тамтешній газ.
Тєлєги у мене немає і не було ніколи.
показать весь комментарий
20.12.2024 16:38 Ответить
тоді користуйтесь і надалі росіською арифметикою, якщо це для вас психологічно комфортно. У нас же начебто демократія, і кожний має право на своє світосприйняття, як і на свій вибір очільника держави врешті решт.
Щодо Європи, то у вас трохи застаріла інформація. Три країни це далеко не вся Європа, і як ви кажете, "крутить" цими країнами кацапам залишилось одинадцять днів.
Якщо тєлєги не було, то спробуйте тоді щось інше зробить, може і арифметика зміниться.
показать весь комментарий
20.12.2024 18:41 Ответить
Може, у мене буде час подумати над цим...
показать весь комментарий
20.12.2024 18:50 Ответить
вважайте, що ви щасливі, якщо маєте час над цим думати. Бо у багатьох цього часу давно нема, бо вони взагалі над такими речами не замислювались вчасно.
показать весь комментарий
20.12.2024 18:54 Ответить
Час був. Подумав.
На жаль, відповідь може дати лише результат війни. Хто переможе, у того і арифметика правильніша.
Поки що немає доказів, що руснява точно неправильна.
Подивіться зараз на Флайтрадар. Після того, як русня не просто збила чужий цивільний борт, а ще й свідомо намагалась заховати кінці у воду, в прямому сенсі, польоти західних літаків над росією не зупинені.
показать весь комментарий
28.12.2024 13:49 Ответить
трохи поясню різницю між арифметиками, з вашого дозволу.
Коли ви будуєте собі сарайчик на своєму обійсті, то послуговуєтесь евклідовою геометрією. Звісно, можно спробувати послуговуватись геометрією росіянина Лобачевського, але тоді у вас вийде не сарайчик, а ********. Так і ваша арифметика - вона має право на життя але перетворює ваше сприйняття реальності на ********.
Відкриваєте Флайтрадар і шукаєте західні компанії. Окрім російських ви точно ще побачите китайські SF Airlines, China Eastern airline, China Southern Airline, AirChina, Hainan Airlines, Shanghai Airlines тощо...
Тому або ви намагаєтесь маніпулювати, або у вас викривлена арифметика, і вам з цим треба щось робить.
Час ще є. Думайте далі.
показать весь комментарий
28.12.2024 15:47 Ответить
У мене взагалі сприйняття викривлене, у порівнянні з абсолютною більшістю людей.
Там, де здебільшого бачать одне, бачу дещо інше. Часто-густо не зовсім очевидне.
Вже як є.
Наприклад, дуже зацікавила нещодавня хвиля дрібних підпалів та підривів на росії, виконавцями яких є сама місцева русня.
Якщо це зробили наші, то значить... Дуже багато значить, насправді. Екзистенційно багато. Шкода, подробиць мало. Але так треба.
показать весь комментарий
28.12.2024 16:37 Ответить
і що ви побачили зараз на Флайтрадарі? Може у вас і Флайтрадар свій, якійсь викривлений?
показать весь комментарий
28.12.2024 16:49 Ответить
Було декілька транзитних рейсів з Європи, один з Лондона.
Європейською частиною.
Тобто ігнорують небезпеку бути збитим під час відбиття чергового нальоту наших дронів, бо то ж треба через турецький повітряний коридор гак робити, це набагато дорожче.
показать весь комментарий
28.12.2024 16:54 Ответить
це ваша голослівна заява без назви західної компанії та номера рейса. Вибачате, але я вам не вірю, бо бачу що ви вперто маніпулюєте. Не знаю, які ваші мотивації, мені це взагалі-то не цікаво.
показать весь комментарий
28.12.2024 19:03 Ответить
Подивився більш уважно. Тут ви праві, літають лише китайці, узбеки, ефіопи та власне русня.
Але ж європейці сідають у ті китайські літаки, що над європейською частиною росії летять.
Чи там тільки китайці з Лондона до Гонконгу шастають.
показать весь комментарий
30.12.2024 10:21 Ответить
так, китайці, в'єтнамці, філіпінці та інші шрі-ланкійці... ще до вторгнення кожний білий європеєць при своєму розумі уникав літати на китайських бортах. А зараз і поготів.
показать весь комментарий
30.12.2024 10:41 Ответить
Ну і добре.
Залишилось лише втілити у життя девіз того ролика "нам чужого в нєбє нє надо".
Щоб над скрєпостаном лише СупєрЖуті борозділі, ніяких Боінгів та Ейрбасів.
показать весь комментарий
30.12.2024 12:51 Ответить
проект "супєржжот" у них давно *********, бо нема імпортних комплектуючих. У Черносвітова про це докладне відео було на годину.
показать весь комментарий
30.12.2024 12:57 Ответить
Та взагалі, раз не дав Бог людині крил, то нєча і лєтать. Бєсовскоє ето дєло, нєчістоє.
показать весь комментарий
30.12.2024 13:00 Ответить
вони не дюди. Їм Бог дав копита і роги.
показать весь комментарий
30.12.2024 13:03 Ответить
Тоді хай на телегах один одного возять.
А то призвичаїлись до благ цивілізації, тепер і п'ятьма мільйонами на фронт не заманиш, все лише тупе м'ясо з глибинки йде, яке лише на фарш годиться.
показать весь комментарий
30.12.2024 13:09 Ответить
У нас мяса немае-у нас Воiни!
показать весь комментарий
20.12.2024 16:47 Ответить
Тому що ніким замінити, через ухилянство на цивілцв і млядство в армії.
показать весь комментарий
20.12.2024 13:53 Ответить
У русні ж певно всі ідейні, за родіну за прутіна сміливо в бій ідуть.
показать весь комментарий
20.12.2024 13:58 Ответить
Ну звичайно винні роботяги яким не хочеться вмирати через дебільних злодіїв при владі. Або за погони падлюк офіцерів що називають їх "м'ясом".
показать весь комментарий
20.12.2024 14:28 Ответить
тому не дивно, що війська відступають
показать весь комментарий
20.12.2024 14:05 Ответить
Шо 'чому'? Тому, шо тут все сидят и ждут пока Кошовой и депутанги пойдут.
показать весь комментарий
20.12.2024 15:41 Ответить
а як тобі подача????
український, мобілізований, з тероборони.........
ні імені, ні прізвища......
зе нагороджував енергетиків..........
фото, імена.....
а тут??? друге речення, все!!!!
батьки, родина, друзі, знайомі, все село чи місто, всі хто знає цього мужного хлопця повинні знати та поважати його та батьків, дружину та дітей!!!
допускаю,
якби це був поліцейський, то булаб вся автобіографія..
а про мобілізованого може й комбат не знає.
бачить відео і запитує
а це хто??????
ось таке відношення у НАС до героїв.
показать весь комментарий
20.12.2024 15:45 Ответить
Не модно у нас Батьківщину захищати, досі.
показать весь комментарий
20.12.2024 15:55 Ответить
"І один у полі воїн",але чому так,бо повний бардаку війську.
показать весь комментарий
20.12.2024 13:43 Ответить
Знайдіть приклад зразкового порядку, хотілось би почути.
показать весь комментарий
20.12.2024 13:46 Ответить
що тобі відоме про армію США або Німеччини?
показать весь комментарий
20.12.2024 14:06 Ответить
Багато чого, а що, там зразковий порядок?
показать весь комментарий
20.12.2024 14:23 Ответить
і тільки одне питання: чому на воїн сидить один в норі? Це такі "укріплення"? Одинока яма на цілу посадку?
показать весь комментарий
20.12.2024 13:44 Ответить
Лямов 10 в него впердолили ******.
показать весь комментарий
20.12.2024 15:29 Ответить
Теленаблюдашники проспали штурм, прийшлося хлопцям геройствувати, а нагороди і звання отримають герої теленаблюдашники.
показать весь комментарий
20.12.2024 13:46 Ответить
Без арти і дронів не відбив би він той штурм. Тушки валяються просто перед норою. Закидали б гранатами та й все. Але насипали артою, а тих, хто лежав дупами догори, добили скидами.
показать весь комментарий
20.12.2024 13:51 Ответить
а ти думав над кожною діркою в землі висить по 3 мавіка?
в 22-у на весь мій бат було 2 групи пілотів яка запускала по 1 пташці за раз - аеророзвідка і мінометка.
показать весь комментарий
20.12.2024 14:08 Ответить
Дірка в землі як ти дуже ввічливо сказав, то позиція ЗСУ, в якій сидять воїни ЗСУ, за яку відповіда якийсь зомроти і комбат, тоді виника питання а навіщо такі ..... Що вони пройоб..ють штурми, це ж випадковість що цю позицію не зайняли і не вбили воїнів.
показать весь комментарий
20.12.2024 14:33 Ответить
"це ж випадковість що цю позицію не зайняли і не вбили воїнів. "

звичайно що випадковість. Я тобі більше скажу, над кожним комбатом і комбригом стоїть якийсь хенераль із ОТУ для якого була намальована мапа "позицій" і кожна така дірка в землі, тобто "позиція" формально знаходиться під контролем цього штабіста. Тому навіть якщо її починають розбирати артою, танками і дронами день за днем або виснажувати штурмами і нема можливості її утримувати а часто нема і сенсу - часто густо там стоять люди все одно тільки тому що десь в штабі висить мапа (чи в кропиві є карта) де ця позиція позначена як наша а комбат з комбригом сцють доповісти хенералю що та дірка в землі там і накуй не потрібна і тому звідти вигідніше відійти.
показать весь комментарий
23.12.2024 12:05 Ответить
Розкажи де воював брехун
показать весь комментарий
23.12.2024 12:06 Ответить
Героя України дали !?
показать весь комментарий
20.12.2024 13:48 Ответить
Титан! Герою слава!
показать весь комментарий
20.12.2024 13:48 Ответить
Честь воїну. Але чому він один опинився на позиції? То верховний нові бригади формує а на доукомплектування старих забив?
показать весь комментарий
20.12.2024 13:59 Ответить
Воїну респект, молодець!!! Одне запитання командиру, чому він один???
показать весь комментарий
20.12.2024 14:02 Ответить
бо ти в Італії
показать весь комментарий
20.12.2024 14:34 Ответить
Герой 👍 але чому "самотужки"?
гівнокомандувача треба *******
показать весь комментарий
20.12.2024 14:03 Ответить
Шлях самурая! Честь!!!!
показать весь комментарий
20.12.2024 14:06 Ответить
Вот таким нужно давать Героя Украины а не тем кто в тылу случайно сбил ракету из ПЗРК
показать весь комментарий
20.12.2024 14:30 Ответить
Навіщо так казати, вони просто забули як самоліквідуваться, вот і побігли за методикою
показать весь комментарий
20.12.2024 14:48 Ответить
Чому не оприлюднюється ПІБ героя? Щоб знали рідні, діти, земляки!
І де товарищі по службі? Заплатили бабки командиру і вдома сидять?
показать весь комментарий
20.12.2024 15:03 Ответить
Все почти здесь возмущаются, почему он один. Так почитайте любые комменты под статьями про мобилизацию . Вы ж сами их и пишете, 'козаки' мамкины.
показать весь комментарий
20.12.2024 15:48 Ответить
Так якого хєра ти в штатах забув, давай в Україну, станеш козаком героєм, чи з далля ******* безпечніше.
показать весь комментарий
20.12.2024 17:49 Ответить
Сцикло, я свое отвоевал еще в декабре 83 года.
показать весь комментарий
21.12.2024 00:45 Ответить
За подвигами одних завжди маячать пройоби інших. А боєць герой звісно.
показать весь комментарий
20.12.2024 15:52 Ответить
В НАТівській арміі за такий героїзм вже зняли б командира - тому що любий прояв героїзму - це пройоб командуваня, він всебічно розслідується, видаються рекомендації по недопущенню. До речі, і нагороди теж видаються спеціальною колегією, а не як у нас - самочинно по приїзду на шашлики якесь міроприємство...
показать весь комментарий
20.12.2024 16:29 Ответить
ЦЕ як в армii така бойова одиниця називаеться з одного чоловiка?
показать весь комментарий
20.12.2024 20:46 Ответить
озвучка в кінці - супер! Я б таку озвучку для прес-конференції ***** б обрав
показать весь комментарий
20.12.2024 22:36 Ответить
Та там і зеленскому можна теж саме запитати.
показать весь комментарий
21.12.2024 16:00 Ответить
Чьоооооомууууу....мєєєєє...бєєєєєє...
Де ви такі беретесь?
показать весь комментарий
21.12.2024 11:58 Ответить
Кинули хлопця побратими - як і військових у новому мішку. Від гниди жодного слова - хоча пора вже стрілятись з табельної зброї - йьоб...ти кришкою фано по свому члену.
показать весь комментарий
21.12.2024 15:59 Ответить
браво!
показать весь комментарий
23.12.2024 02:56 Ответить
Слава Герою
показать весь комментарий
23.12.2024 03:31 Ответить