9839 посетителей онлайн
5 987 62

Создать европейский "Железный купол" для защиты от баллистических ракет РФ невозможно, - адмирал НАТО Вандье

Орєшнік

НАТО должно иметь в своем арсенале дальнобойное оружие, чтобы реагировать на угрозу новой российской гиперзвуковой баллистической ракеты "Орешник".

Об этом заявил командующий НАТО по вопросам трансформации адмирал Пьер Вандье, информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на Голос Америки.

"Стабильность - это способность давать ответ. Если Россия имеет средства для удара по Европе на глубину 2000 км, нужно быть способным ответить. Сдерживание - это способ давить на врага до того, как он придет к вам. Он должен думать о последствиях своих действий, прежде чем их осуществить. Сегодня мы видим совершенно противоположное", - сказал адмирал

Вандье подчеркнул, что защитить Европу созданием чего-то вроде израильского Железного купола не удастся. "Вы видели границы Железного купола в Израиле. Учитывая размер Европы, идея избавиться от угрозы путем создания европейского Железного купола просто неосуществима. Это как батарейки для электричества - этого просто не будет".

Адмирал добавил, что за последние четыре-пять лет большинство мер по стабилизации, которые были созданы после Холодной войны, перестали работать. В частности, он вспомнил Договор о ликвидации ракет средней и меньшей дальности, из которого вышли США и Россия: "Мы вернулись к вопросу, который мы наблюдали в 1980-х годах, когда у вас может быть баллистическое оружие большой дальности, способное угрожать Европе... Сейчас мы снова находимся во время, когда такие ракеты могут свободно применяться".

Вандье подчеркнул, что российские усилия сейчас направлены не только против Украины, но и глобально против Запада, и включают космические, кибернетические, наземные, подземные и гибридные действия.

Адмирал также отметил, что несмотря на то, что Россия в среднем теряет в Украине 1000 человек в неделю, "они умеют хорошо адаптироваться". "Мы живем в момент, когда время реагирования ускорилось", - сказал Вандье.

Топ комментарии
+21
Замість цього НАТО створило словесний купол.
показать весь комментарий
27.12.2024 00:14 Ответить
+11
А ліквідувати одного! божевільного ціле НАТО не в змозі?
показать весь комментарий
27.12.2024 00:22 Ответить
+10
але ж є наразі захист непробиваємого купола занепокоєності. Можно ще пару років протриматись, а там вже і Європа буде готова до військового спротиву.
Але це не точно.
показать весь комментарий
27.12.2024 00:22 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Замість цього НАТО створило словесний купол.
показать весь комментарий
27.12.2024 00:14 Ответить
Напевно створило. Поки що ваша рашка і не рипнецця проти блоку. Із Україною сил немає вовати, куди вам до НАТИи?
показать весь комментарий
27.12.2024 00:22 Ответить
Если у тебя возможность писать этот текст - значит еще не воюет.
Даже НАТО уже раздуплилось и понимает, что нельзя недооценивать противника. А диванный спецназ все побеждает и побеждает =)
показать весь комментарий
27.12.2024 02:18 Ответить
Чувак, вимкни штучний інтелект, за це супервайзер випоре і напиши своїми словами, шо саме ти скахати хтів?
показать весь комментарий
27.12.2024 09:53 Ответить
але ж є наразі захист непробиваємого купола занепокоєності. Можно ще пару років протриматись, а там вже і Європа буде готова до військового спротиву.
Але це не точно.
показать весь комментарий
27.12.2024 00:22 Ответить
Військові завжди "занепокоєні".
А от тверезі оцінки НАТО - це вже тенденція)))
показать весь комментарий
27.12.2024 01:10 Ответить
Може й протримаємось! А потім НАТО буде з зацікавленосьюі і занепокоєнням за нами спостерігати...
показать весь комментарий
27.12.2024 01:29 Ответить
А ліквідувати одного! божевільного ціле НАТО не в змозі?
показать весь комментарий
27.12.2024 00:22 Ответить
Таке було можливо на початку 20 ст. Зараз, це майже нездійсненна міссія.
показать весь комментарий
27.12.2024 00:35 Ответить
Майже ніколи.
показать весь комментарий
27.12.2024 02:58 Ответить
Чому? От, приміром, х@йло приїжджало в Монголію - країну, де фактично немає спецслужб, поліція лише для виду і продажна, а ще диряві кордони. Цілком можна-було заслати туди ДРГ і рознести фпв-шками його лімузин
показать весь комментарий
27.12.2024 01:37 Ответить
Коли він був в Монголії його безпеку забезпечували не спецслужби Монголії.
показать весь комментарий
27.12.2024 02:59 Ответить
То само собою, то з усіма президентами так. Але спецслужби відповідали за безпеку *****, ніхто там не не прочісував Улан-Батор і не влаштовував посилений шмон на кордоні, умовно, за тиждень до його приїзду...
показать весь комментарий
27.12.2024 09:15 Ответить
"Лімузин"-то, чим завинив?... А всередині сидів "попка" черговий... Думаєш, туди справжнє "*****" поїхало? "Справжній" десь у морозильнику лежить... А світу показують "буратінок на ниточках".... Тому, якби "підірвали" лімузин" - загинув-би, "буратіно". Казапи-б оголосили про те, що удар прийшовся по "автомобілю охорони", і "*****" живий ... А у нас був-би грандіозний скандал з монголами в ООН... І кацапи ще "підлили-б "цистерну бензину у вогонь" ...
показать весь комментарий
27.12.2024 04:52 Ответить
Верите Соловью (про холодильник)?
показать весь комментарий
27.12.2024 08:36 Ответить
Я висловив своє припущення, яке базується на логіці та знанні криміналістики...
1. Людина має таку штуку, як "індивідуальні ознаки". До них відносяться риси обличчя (які можна змінить за допомогою пластичної хірургії). Відбитки пальців, які виводяться кислотою та відновлюються на протязі кількох років. Є генокод - до якого ми не маємо доступу, бо навіть всі природні виділення організму Путіна спецслужбами РФ приховуються. Але є й одна деталь, яку дуже важко підробить і на яку не звертають уваги люди, що займаються "створенням образу" - вушна раковина... Вона теж ІНДИВІДУАЛЬНА... Так от - я бачив ШІСТЬ різних вушних раковин у "Путіних"...
2. Різні типи поведінки у різних "Путіних". Один ховається в бункерах і "доступ до тіла" суворо обмежений - тільки після двотижневого карантину. Навіть прийом організований так, що ближче кількох метрів навіть найближчі осоди не підходять. Все це пояснюється заходами безпеки проти інфекцій. І тут же "Путін" з"являється на широкій публіці та щільно спілкується з людьми, навіть не одягаючи маски...
показать весь комментарий
27.12.2024 11:27 Ответить
Якби там був дикий розй0б кортежу, то ніхто б у світі не повірив би, що живий. І броньований лімузин - не танк, його фпв-шки рознесуть к бісовій матері
показать весь комментарий
27.12.2024 09:17 Ответить
Скільки потрібно ДРГ та ФПВ-шок, щоб вчинить "дикий розй0б кортежу"? Це вже не "теракт" - а ціла диверсійна операція, на рівні повноцінного військового бою... Ти собі ТАКЕ можеш уявить? Я - НІ... А щодо "лімузин - не танк" - так звідки ти знаєш, що там у ньому всередині? Може там спеціальна бронекапсула для "першої особи"? А може, там, спрацювали-б, спеціальні бронестінки, що піднімаються чи висуваються в разі небезпеки?... Я - не знаю... Бо це - "державна таємниця" РФ... Заявлять кацапи, що ця система безпеки спрацювала, і все... Довести протилежне НІХТО не може, бо автомобіль - ЕКСТЕРИТОРІАЛЬНИЙ . І крім працівників спецслужб РФ, ніхто туди доступу не має. Машини завантажать у транспортний літак і вивезуть на територію Росії. Через деякий час по телевізору виступить Пєсков і заявить про "чудеснае спасение президента" і звинуватить Україну в "гасударственнам тераризме". Потім черговий "буратінка" дасть прес-конференцію і теж назве нас "тераристами"... А нам потім, в ООН довго і нудно "відмиваться" треба буде. І з монголами у нас буде скандал - аж до розриву дипломатичних стосунків... І нам усе це треба?
показать весь комментарий
27.12.2024 11:10 Ответить
ФПВ розносять танки і бмп, лімузин у будь-якому випадку захищений гірше...
показать весь комментарий
27.12.2024 11:28 Ответить
А звідки це тобі відомо? Криміналісти кажуть так: "Правда не те, що нам хочеться, а те, що ми змогли довести...". Ти зможеш довести, що знищення станеться 100%? Ні... То навіщо ж "списи ламать"? Адже у ВСЬОМУ кортежі може ВЗАГАЛІ не буть Путіна... А якщо їх возили ДВОХ, у Монголію? Один, у кортежі, загине, а потім виявиться, що "Путіна" везли іншим маршрутом, зовсім в іншому автомобілі... Такі речі в історії, бували...
Крім того - ти вперто ухиляєшся від політико-дипломатичного аспекту даного акту, в який я тебе "носом тикаю"!... А я саме на ньому, більше, акцентую увагу...
показать весь комментарий
27.12.2024 11:39 Ответить
Та всім пох на ту Монголію...
показать весь комментарий
27.12.2024 11:41 Ответить
Ясно... Аргументації нема - переходимо на пустопорожнє балабольство... Вибачай - я тут тобі не співрозмовник...
показать весь комментарий
27.12.2024 11:49 Ответить
Дивіться, недавно підірвали генерала. В ООН хтось із вільних країн про це заікнувся? Ні! Це легітимна військова ціль! Так само і ***** є легітимною ціллю...
показать весь комментарий
27.12.2024 12:26 Ответить
А про броньовані авто відомо, бо в автомобільній галузі працював і приблизно уявляю, скільки важитиме броня, щоб зробити захистит легкової автівки хоча б на рівні БМП...
показать весь комментарий
27.12.2024 12:30 Ответить
"... ти вперто ухиляєшся від політико-дипломатичного аспекту даного акту, в який я тебе "носом тикаю"!... А я саме на ньому, більше, акцентую увагу..."
показать весь комментарий
27.12.2024 13:10 Ответить
На території нейтральної країни? А ти не подумав, що це - незаконно?...
показать весь комментарий
27.12.2024 13:17 Ответить
Моссад це не зупиняло...
показать весь комментарий
27.12.2024 14:41 Ответить
Як ти задрав своєю тупістю і впертістю... Поїдь, і покажи, як це робиться... "Стратиг хєров"...
показать весь комментарий
27.12.2024 15:12 Ответить
Там был двойник путлера
показать весь комментарий
27.12.2024 08:27 Ответить
******* NATO - ЦЕ клуб нескінчених дискуSій , обговорень , ....і , нажаль , забруднених памперсів...... .......і цей адмірал не є виключенням...... ......
показать весь комментарий
27.12.2024 00:26 Ответить
Є космос. Може пора вже створювати космічні ударні засоби? З космосу НАТО зможе бити по любій установці РФ.
показать весь комментарий
27.12.2024 00:36 Ответить
Проще рашу развалити , генерале
показать весь комментарий
27.12.2024 00:49 Ответить
Спровокували...щось у горлі деренчить, деренчить, треба рашу розвалить, розвалить...
показать весь комментарий
27.12.2024 00:55 Ответить
Так, досі Захід займався лише виготовленням щитів, причому дуже ліниво й повільно. А бандити перестануть нападати тільки маючи перед своєю мордою великий меч.
показать весь комментарий
27.12.2024 01:01 Ответить
показать весь комментарий
27.12.2024 01:03 Ответить
Звичайно, неможливо. Бо страшна ната - це купка лицемірних сцикливих політиканів.
показать весь комментарий
27.12.2024 01:59 Ответить
Якщо "парасолька" від БР типу "Орєшника" неможлива, то чому б не забезпечити НАТО аналогічними, давно розробленими і випробуваними, дешевими у виробництві балістичними ракетами, як зброєю стримування РФ?
Невже північні корейці та іранці змогли, а НАТО неспроможна розробити, виготовити та швидкот розгорнути таку систему балістичної зброї?
Систему МБР та БР середньої дальності з касетними неядерними ББ, як зброю стримування, яка б загрожувала обʼєктам на всій території РФ, без виключень, створити значно дешевше і простіше ніж ************ засоби ПРО, які все одно неспроможні повністю захистити від балістичної зброї.
показать весь комментарий
27.12.2024 02:05 Ответить
"Невже ... НАТО неспроможна розробити, виготовити та швидкот розгорнути таку систему балістичної зброї?"
Не спроможна. Для цього потрібні гроші, і доведеться зменшити соціальну підтримку малозабезпечених верств і відмінити дотації у деяких галузях НГ. І тоді "бензин на заправках здорожчає на 10 євроцентів". А на такі кроки ані ліві, ані праві "дємакрати" "пайтіть нємаґут".
показать весь комментарий
27.12.2024 03:29 Ответить
Мабуть мусимо самі знайти старі креслення радянських ракет Південмашу минулого тисячоліття (Р-1,Р-2,Р-5,Р-12,Р-16,Р-36...) оцифрувати їх та розробити і успішно випробувати зменшену мобільну копію українського "Дідька" (радянської "Сатани") з касетними, неядерними ББ. Без жодного напруження партнерів розголосом і погодженнями, без дозволів, в режимі військового часу налагодити в себе виробництво мобільних МБР ("середньої дальності"), на базі відомих технологій минулого сторіччя з можливими обгрунтованими, доступними вдосконаленнями та паралельною підготовкою військових фахівців.
Жоден клаптик території РФ, на якому розташовані законні військові цілі не повинен лишатися недосяжним для українського "Дідька" - ракетної балістичної зброї стримування.
показать весь комментарий
27.12.2024 11:14 Ответить
Оце може бути прототипом:
https://defence-ua.com/news/armija_rf_mogla_otrimati_sche_odnu_balistichnu_raketu_scho_tse_za_pukguksong_2_iz_dalnistju_jak_minimum_1200_km-17516.html
показать весь комментарий
27.12.2024 18:09 Ответить
Які вони нікчемні і бездарні ці НАТО. Просто тупо бездарні.
показать весь комментарий
27.12.2024 03:54 Ответить
Это хорошо, мы станем сильнее. Только надо действовать более активно - становить экономику на военные рельсы и работать. Выйти на уровень рф по вооружению и атаковать.
показать весь комментарий
27.12.2024 08:29 Ответить
Може,треба ліквідувати причину,
а не наслідки?Знищувати заводи
по виробництву ракет,компонентів.
показать весь комментарий
27.12.2024 04:25 Ответить
Справжній "купол" - це удар по заводах, які випускають ракетне пальне та самі ракети. А також по ракетоносіях...
показать весь комментарий
27.12.2024 04:54 Ответить
Проти "орешника" дієві тільки "крепкие орешки" а їх у нати немає...
показать весь комментарий
27.12.2024 06:02 Ответить
Не нато, а говнато
показать весь комментарий
27.12.2024 05:20 Ответить
Ну так що заважає розмістити ті ж Томагавки наземного базування та відновити виробництво Першинг-2?
показать весь комментарий
27.12.2024 05:47 Ответить
Звісно що неможливо створити загальноєвропейську систему ПРО, але не з технічних причин, а тому що
- Угорщина пропустить ракети, бо друзі путлєра,
- Словаччина отримає по 5 кубів газу від рашистів, за кожну пропущену ракету, в т.ч. по цілях в Словаччині,
- Румунія спочатку має ,проголосувати в парламенті, щодо збиття кожної конкретної ракети,
- Польща заклопотано...спостерігатиме за польотом ракет. А потім скаже, що це були українські.
- Німеччина не збиватиме, бо уламки можуть впасти в якийсь ліс та вбити десяток равликів, що знаходяться під охороною.
- В Іспанії сієста.
- Швейцарія чекатиме нові партії кривавих грошей на зберігання, з Москви,
- Туреччина пропустить, щоб кремль не заблокував продаж турецьких помідорів в раші.
І т.п.
І я звісно перебільшую, але не дуже, бо корінь проблеми скоріше політично-суспільний.
показать весь комментарий
27.12.2024 06:09 Ответить
Мабуть сите життя у комфорті відбиває бажання мешканців ЄС напружуватись заради власної безпеки. Голови страусів глибоко занурені у пісок пацифізму та неспротиву злу насиллям.
показать весь комментарий
27.12.2024 11:57 Ответить
Поки що у Західної Європи є Україна, для чого їй "залізний купол", чи щось подібне? Коли РФ конкретно нападе на країни НАТО і чи взагалі рискне це зробити- невідомо. А сил у НАТО достатньо, тим паче, що РФ- не СРСР. Вихід один - вступ України в НАТО. І якнайшвидше!
показать весь комментарий
27.12.2024 06:20 Ответить
Всё могущество рашки-это блеф и враньё. В 1955 году после подрыва немецкой донной мины затонул крейсер. В Севастополе. Подняли шумиху, что это итальянские подводные пловцы отомстили за честь итальянского флота (крейсер передали по репарациям). Это чтобы скрыть разпи....во мореходов при разминировании порта. Но миф про князя Боргезе уже стал фактом истории. Всё существо русского черпает силу из диалога русского с иноземцем -Василич, у вас печки прохудились, не греют. Аза то у нас лавочки дубовые, век служить будут.
Буквально вчера один белорусский блогер привёл реальный диалог минского маньяка и придворного информцыгана Х.... -а вы где Орешник будете ставить -в берёзовой или дубовой рощах? А вы почему спрашиваете, обиделся маньяк. Где захотим там и поставим. Как писал Гудериан о Гитлере - он врал, с каждым днем всё больше. Невэирая на обстановку и окружение. И сам уже верил в свое враньё. Это полностью относится к кровавому карлику.
показать весь комментарий
27.12.2024 06:44 Ответить
Переклад за англійського оригіналу: "К сажалєнію нічем не хатим вам памочь".
показать весь комментарий
27.12.2024 07:49 Ответить
Якщо немає бажання, то так, неможливо
показать весь комментарий
27.12.2024 08:22 Ответить
Не перестаю удивляться, когда читаю подобные новости от чиновников и военных, разного уровня из разных государств - какие идиоты и дебилы управляют армиями, государствами и, в конечном итоге, миром?

Ни у кого даже не возникает мысли о том, что нужно не вооружаться и не строить соломенную крышу от ракет, а нужно решать вопрос, чтобы этих ракет ни у кого не было и чтобы таких недостран ,как быдлостан, тоже не было!

Какое оружие вы ещё хотите изобрести, чтобы понять, что оружие предназначено не для защиты человека, а для его уничтожения?
показать весь комментарий
27.12.2024 08:36 Ответить
Допустим, "они дебилы", и вы не перестаёте этому удивляться. Предложите ваш, не дебильный вариант.
показать весь комментарий
27.12.2024 08:43 Ответить
Ядерное разоружение может спасти будущее
поколение и ускорить мировую экономику .
показать весь комментарий
27.12.2024 09:02 Ответить
В ситуации, когда государства, владеющие ЯО, защищены от внешней агрессии, и все остальные это видят и понимают, - ядерное разоружение невозможно. Украина - яркий пример...
показать весь комментарий
27.12.2024 09:12 Ответить
Гонка ядерных вооружений не защитит
государства,владеющие ЯО ,от Апокалипсиса ,
а только ускорит его .
показать весь комментарий
27.12.2024 10:04 Ответить
Ескалація занепокоєності. Щоб бува чогось не сталось
показать весь комментарий
27.12.2024 09:38 Ответить
дураки
показать весь комментарий
27.12.2024 09:40 Ответить