10165 посетителей онлайн
1 374 33

Более 50 тыс. 18-летних украинцев подали заявки на получение средств по программе "єКнига"

программа виплат єКнига

Более 50 тысяч восемнадцатилетних украинцев подали заявки на участие в программе "єКнига". 3 января первые заявители получили выплаты в размере 908 гривен.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-службу Министерства культуры.

Полученные средства можно будет использовать на приобретение бумажных, электронных или аудиокниг на украинском языке.

Выплаты можно потратить в течение трех месяцев со дня начисления в магазинах или на сайтах, которые присоединились к проекту.

Как воспользоваться программой "єКнига"?

  • установить приложение "Дія" на смартфон;
  • открыть специальный счет "Дія.Карти" для "єКниги" в одном из банков-участников программы;
  • подать заявку в приложении "Дія".
Топ комментарии
+3
Сподіваюсь, всі решта мають трохи мізків і не користуються мафіозною дією))
показать весь комментарий
03.01.2025 19:54
+3
ЗАСТАВИТИ народжувати? Я вже не кажу, що українською буде ПРИМУШУВАТИ, мені підхід ваш подобається. Я завжди думав, що треба ЗАОХОЧУВАТИ народжувати. А як будете примушувати, то втечуть і ті, хто ще залишається. І оцим всім прибічникам "твердої руки", нафронтників та всім іншим, для кого конституція на паузі це ок вже час це зрозуміти.
показать весь комментарий
03.01.2025 20:00
+2
ТаЦаКи задоволено потирають долоньки та гигикають.
показать весь комментарий
03.01.2025 19:31
Комментировать
Сортировать:
ТаЦаКи задоволено потирають долоньки та гигикають.
показать весь комментарий
03.01.2025 19:31 Ответить
Є-шо??? Нєтлєнку зе купують?
показать весь комментарий
03.01.2025 19:35 Ответить
Програма попилу бюджету. Адекватні роблять сайт і додаток за пару десятків тисяч доларів. Далі його реклама адмінресурсом держави (в школах, пту, універах...), і решту мільйонів доларів на конкурси і їх призові місця для авторів за перегляди/вподобайки/покупки.

Але навіть така програма попилу файна тим що дає розуміння скільки є хоча б відносно адекватних 18 літніх громадян. Всіх поза тим числом можна зразу списувати бо доданої вартості вони не принесуть.
показать весь комментарий
03.01.2025 19:48 Ответить
Когда Обама вводил в обиход новую мед страховку на создание сайта дали миллиард долларов.
показать весь комментарий
03.01.2025 20:00 Ответить
Это где то 40 тонн золота на тот момент
показать весь комментарий
03.01.2025 20:01 Ответить
какая-то херня! Шо, доллар девальвировался за 10 лет почти в 4 раза? Бред.
показать весь комментарий
03.01.2025 21:47 Ответить
1 кг около 86 тыс. баксов. на 1 млрд. баксов можно купить 11,5 тонны золота.
показать весь комментарий
03.01.2025 22:04 Ответить
Нам то що?) Сайт читалка стільки не коштує. Вони там у себе можуть красти як хочуть, но є сумніви що це було тільки на сайт, а що до нас то достатньо оголосити потребу і якийсь айті офіс запропонує готове рішення. Бо таких сайтів тьма. Но держава цим ніколи не займалась як наслідок наші автори пишуть язиком на російських сайтах розвиваючи язик, а не мову.
показать весь комментарий
03.01.2025 22:28 Ответить
Не "понад", а "лише"... Ось і все, що потрібно знати про майбутнє країни.
показать весь комментарий
03.01.2025 19:36 Ответить
Це по факту на жаль весь актив українства який є у цій віковій групі. Всіх решта навіть якщо вони існують можна не рахувати через їх стан.
І це дуже мало. Якщо українство не хоче вимерти то треба всім вже задуматись над тим як заставити громадян народжувати. А і щоб відсіяти тупікові ідеї то нагадаю що народжують тільки ЖІНКИ яких серед емігрантів НЕМА.
показать весь комментарий
03.01.2025 19:40 Ответить
ЗАСТАВИТИ народжувати? Я вже не кажу, що українською буде ПРИМУШУВАТИ, мені підхід ваш подобається. Я завжди думав, що треба ЗАОХОЧУВАТИ народжувати. А як будете примушувати, то втечуть і ті, хто ще залишається. І оцим всім прибічникам "твердої руки", нафронтників та всім іншим, для кого конституція на паузі це ок вже час це зрозуміти.
показать весь комментарий
03.01.2025 20:00 Ответить
Ну це ви добродію зачепили Лицаря країни (Eques Patriam), зараз він вас обплює. Він тут всіх "наставляє на правильний шлях", бо він знає ВСЕ і розбирається у всьому!!!
показать весь комментарий
03.01.2025 20:10 Ответить
Так по рюске цькувати право інших на власну думку про все. Класика "ти чо самий умний".

І так висловлювати своє бачення про все та намагатись у всьому розібратись це здорово, це правильно, це корисно. Лиш в худоби немає власний думки. Тої яку ведуть на убій. Наприклад в росіян немає, і такі як ти та інші боти хочете щоб українство було таким самим.
Політикою мають займатись політики, а футболом футболісти - правильно? 🤡
показать весь комментарий
03.01.2025 22:17 Ответить
Цікаво. А ЗАОХОЧУВАТИ для вас це як?
Розумієте в чому проблема. Діти в ********* суспільстві є токсичними і в першу чергу для жінок. Раніше діти це допомога по господарству. Пару місяців важкості вагітності, 5-6 років догляду і ВСЕ дитина може збирати фрукти і інше в саді та на городі, може виганяти пасти худобу (так в такому віці), а як ще трохи підросте то взагалі робити все і на старості дбати за батьками. При тому освіта, житло і інше не були такою проблемою, бо вчились у батьків чи при церкві, а сільська хата робилась швидко.
Так чому я написав ПРИМУШУВАТИ, бо дітей завжди заводили не тому що хочуть, а тому що були вимушені. Це прописано в днк. Інакше люди в принципі не розмножуються і тому вимираємо не тільки ми, але навіть заможні жителі дуже багатих країн. Та що важливо це те що неймовірно сильно розмножуються дикуни в Африці де немає освіти, прав, що їсти та де жити. Прочитавши це речення ви можете вирішити що я пропоную робити Африку у нас, но це буде помилкою. Примус є різний. Із можливих варіантів це програма державного житла для всіх військовослужбовців в тому числі резервістів - спитаєтесь де примус, а він в праві для жінки називатись вдовою лише якщо були діти, а не було той ніякого державного житла. Но цей варіант це треба бюджет і складно, хоча якщо б були репарації...
Но що не СКЛАДНО так це чуть модернізувати нашу солідарну пенсійну систему і прив'язати пенсії батьків до зарплат дітей. Розумієте?) Дітей стане заводити вигідно! Чим їх більше тим з більшої кількості дітей буде йти пенсія батькам. Чим діти успішніші, чесніше платять податки і показують справжній дохід, чим їх краще виховували батьки тим знову в батьків краща пенсія. Ну, а якщо батьки були чайлдфрі, чи не виховували дітей, чи взагалі довели до того що діти емігрували той пенсію соціальну. Чим не примус?) Це він. Але все з розумом, справедливо і нікого на перший погляд не ображається.
Є ще безліч інших алгоритмів. Як простих, так і дуже важких в реалізації через об'ємність змін...
показать весь комментарий
03.01.2025 22:53 Ответить
Ви тут написали багато тексту, і навіть початок з абсолютно правильними тезами. Але ви взагалі нічого не розумієте по життю. З вашими підходами ви побудуєте нову Північну Корею, навіть не рашку. Чому? Я вже вам писав. Всі, абсолютно всі більш менш притомні люди здриснуть з країни, як тільки влада спробуєте утнути хоч щось, наближене із ваших пропозицій. Залишаться лише повні терпіли та нездари. Мільйонів так з 10. Які будуть розмножуватися як кролики, яких цій владі не буде як годувати, бо всі, хто залишився в країні, це чиновники, мусора, ТЦКшники та бомжі-алкоголіки.
показать весь комментарий
04.01.2025 05:30 Ответить
"здриснуть з країни" - бо так захотіли ви ?) І це лиш хотіння бо Важко здриснути коли твоє нове житло отримане за корисність Україні є ДЕРЖАВНЕ і ти не можеш його продати, лиш обміняти на інше в межах держави. Легко здриснути отримавши ЗАОХОЧЕННЯ у вигляді живих грошей, чи приватної власності тобто того що можна швидко поміняти на долари. Саме тому всі з країни раніше емігрували. І мова навіть не тільки про Україну, але про наших партнерів (країни Балтії, Польщу і так далі) звідки теж емігрують.
Якщо влада реалізує запропоновані алгоритми то залишаться ВСІ та навіть почнуть імігрувати сюди. Бо яка буде підстава емігрувати з України - накиди ? Халяву ******* всі тому за халявним житлом навіть будуть імігрувати до України. Просто нагадую що у всрф агітують вступати африканців та росіян ідеями про квартири в Одесі, Києві та інших українських землях. І це тільки по першому алгоритму.
З другим алгоритмом все ще краще. На початку цих змін ніхто не помітить, а більшість буде рада бо це проста та зрозуміла гарантія на пенсію. Завдяки пропаганді росіян мої українці переконані що пенсії у них взагалі не буде, кого не спитайся ніхто не вірить в пенсію, но якщо запропонувати таку модернізацію солідарки то це ГАРАНТІЯ що пенсія буде, і що навіть не треба буде 30 років стажу, а достатньо мати 18 річних дітей які працюють та платять податки. І не працювати теперішнє покоління не зможе бо їсти всі хочуть вже не кажучи за речі статусу. Ось вона різниця між заохоченням яке дозволяє не працювати і примусом пахати щоб вижити та отримати потім ще більше.
"яких цій владі не буде як годувати" - не знав що влада когось годує 🤣. Люди це людиногодини. І вони люди завжди годували себе САМІ і ще годували владу якій належали.

І по ваших наративах бачу ви як взагалі проти пролайфнерських ідей в українстві, спочатку накидуєте про нібито лише 10 мільйонів, і тут же заперечуєте заявляючи про розмножуватись як кролики що автоматом каже що буде навіть більше чим зараз населення. Але я цим взаємовиключним протилежностям не дивуюсь про них гарно сказав Тімоті Снайдер коли описував методи пропаганди росіян...

P.S. Взагалі у вас німецьке айпі і мене це схиляло до того що доказувати вам щось безглуздо, бо ви найімовірніше який свідомо проти українства. Що би я вам не скажи, які аргументи та алгоритми не дай, то ви будете просто ПРОТИ навіть не наводячи логічні ланцюги для аргументації чому проти. Проти щоб зарубати ініціативи які дадуть українству процвітання та не дадуть вам як перемогти та забрати собі землі українства. Тим не менш може до вас щось дійде чи до когось ще хто це прочитає. Повторюсь халяву ******* всі і навіть вам буде вигідно стати справжньою частиною українства бо наші ідеї праві, з нами майбутнє. І ми пропонуємо житло, майбутнє у вигляді нащадків та гарантовану достойну пенсію їх батькам. А ресурсів, роботи та іншого після договору з Трампом, США і ЄС про видобуток та виробництва у нас буде не менше чим в рф. Вже не кажучи за те що ми не ціль для експансії Китаю...
показать весь комментарий
04.01.2025 18:57 Ответить
Все не читав, вибачте. Вибірково тільки. Я зараз в Німеччині саме через дибілів, які все обмежують, ставлять конституції на паузи та мріють тільки про закручування гайок і свобод людей. Вам судячи з усього, важко собі уявити, що для деяких людей їх права та свободи важливіше ніж все інше. І таких людей дуже багато, саме серед освічених та розумних людей. Саме тому, оці ваші ідіотські ідеї про залежність пенсії від кількості дітей (а не пенсія, на яку люди самі собі відкладають все життя), і приведуть Україну до Ідіократії. Не дивно, що вам потрібен аргумент чому, хоча це на рівні дитячого садочка. Але ладно, вочевидь вам важко додуматися, самому, то я вам накидаю.

1. Халявні гроші за дітей будуть стимулювати народжувати лише тих, хто ці гроші сам не може заробити. Тобто народжувати по багато дітей будуть в основному будуть неосвічені жінки з бідноти. Відповідно і чоловіки у таких жінок в більшості теж не дуже освічені.Таким чином, буде збільшуватися кількість дітей у неосвічених пар і як наслідок, більшість таких дітей теж не буде академіками, скажімо так.

2. З іншого боку, дискримінаційне (а саме відбирання грошей) у інших людей, буде спонукати їх шукати країни, де і рівень життя вищий, і рівень прав та свобод. Середньостатистична розумна та освічена жінка ніколи не погодиться на роль свиноматки з 5+ дітьми. Більшість таких жінок обмежуються 1-2 дітьми. Більше того, такі сімейні пари зможуть себе спокійно реалізувати в інших країнах. Таким чином, ще більше розумних та освічених людей будуть виїзжати з України.

Як загальний висновок. Обидві ваші озвучені ідеї (особливо цей повний ідіотизм про залежність пенсій від дітей) вони просто "Бінго" - попадають в обидві категорії і будуть стимулювати як відтік розумних людей, так і приріст придурків.

Ви пишете цілі просторі тексту. Може вам варто більше думати та аналізувати, ніж писати? Те, що я вам пояснюю, це очевидні речі.
показать весь комментарий
04.01.2025 19:24 Ответить
Видно що ви фільм дивились дуже не уважно. 😒 Нагадайте собі сценку з початку.
1. У ній було показано що розмножувались виключно ті хто розмножується в будь-яких умовах, ті хто зараз розмножується в Африці, а ось сім'я із інтелектуалів дітей не завела бо не була вимушена, ці діти були для них токсичні і вони постійно відкладали вигадуючи різні підстави. Акцентую що в першу чергу діти були токсичні для дружини бо мішали її кар'єрі. А коли вона все ж рішилась то було пізно. Бо чоловік сам народити не може, но жінка так (заморожений матеріал - згадуйте) Ось хто винуватець наближення ідіотократії. Кого треба стимулом.
Так ось, а де халявні гроші в наведених алгоритмах?) Це ви пропонували заохочувати. Ці ж алгоритми хитрим способом заставляють змінюючи умови. Там немає халяви, там є умови. Ще раз там не даються гроші там даються умови та стимул (той що палка для стада) щоб навіть інтелектуали були зацікавлені робити дітей і виховувати їх такими що не емігрують та будуть успішними.
І ні ви не праві. Більшість таких дітей будуть успішнішими за теперішніх дітей. Чому? Та тому що зараз розмножуються виключно ті кому не потрібно умов. В кращих часто дітей взагалі немає. Що в професури в яких максимум це 1 дитина. Що в героїв. Приклад ДаВінчі і його "вдови".
А так як індустріальний перехід підіймає якість населення, їх освіту, їх права, то навіть тих низькоякісних (про яких говорила одна депутатка) стає дуже мало і виходить що на країну мало хто розмножується і відбувається вимирання.
2. А де там в алгоритмах відбирання грошей? Навпаки гарантія отримати пенсію.
"не погодиться на роль свиноматки" -
то то їм всім подобається уявляти себе принцесами, тобто бути залежними і зовсім не самостійними яких як товар вибирають. 🤣Ви хоч раз читали літературу для жінок?) І фу як не культурно про берегиню.
Ви зовсім не знаєте психологію самок. Самки помішані на статусі. Він в їх днк прописано. (Ознайомтесь хоча б з топом жіночої літератури на сайтах сусідніх країн, бо в нас через бездарність Інституту Книги нема де.) Якщо діти будуть СТАТУСОМ, а не як зараз ТОКСИКОЗ що мішає кар'єрі, то ніяких проблем. Народжують по десятку та більше. Це у дуже багатих та при тому дуже релігійних євреїв так. Та інших.
P.S. "реалізувати в інших країнах" - а там є державне житло за досягнення перед батьківщиною?) Може пенсія буде гарантовано без різниці на стаж, економічні кризи, обвали курсів, банкрутування та знецінення акцій? Подумайте над тим що жінки з України емігрували ще до війни та одружувались на іноземцях з житлом та іншим... Над всіма тими так популярними оголошеннями і т.п.. І може усвідомите куди косяки жінок підуть.
показать весь комментарий
04.01.2025 23:59 Ответить
Нарешті все стало на свої місця - "Державне житло", "Солідарні пенсії, незалежно від стажу", "Чудова освіта всім".... Все ніяк не міг зрозуміти, хто ви. Тепер це очевидно - ви черговий мрійник та будівник комуністичної утопії. Ну, ідея-то непогана в цілому, от тільки повністю утопічна за своєю сутність, і дуже небезпечна, як показують абсолютно всі історичні приклади. Але не хвилюйтеся, в мене є для вас хороша новина. Що є певна ймовірність, що в деяких країнах (не в Україні, на жаль, в усякому разі не в першу чергу), цей комунізм і розпочнеться. Тільки не завдяки "самкам, які нарожають", а завдяки ері ШІ та роботизації. В певних розвинутих країнах, років за 30, коли не тільки офісних робітників, але й різних сантехніків замінять ШІ та роботи, продуктивність виросте настільки, що можна буде спокійно всім людям платити якийсь мінімум (цілком пристойний). І от тоді народжуваність виросте в рази, бо більшості людей буде більше нічого робити. Ну, деякі все одно виберуть роботу, але відсотків 80% будуть жити на соціалку та розмножуватися. Ну або корпорації захоплять всю владу. Або ШІ подивиться на людство - і зробить якусь матрицю або СкайНет. Так що ви особливо не переймайтеся.
показать весь комментарий
05.01.2025 13:00 Ответить
"комуністичної утопії" - а ще комуністи воду пили. Ви прям по методичці шпарите і клеймите те що вам не подобається. Так де в написаному мною комунізм? Ви хоч знаєте що таке комунізм? Це не те що вам не подобається. Це коли все належить комуні і в першу чергу засоби виробництва. Це коли немає конкуренції і не працюють еволюційні алгоритми. Я би ще поняв якби державне житло назвали Соціалізмом... Но назвати комунізмом це смішно. Воно лиш хитрий спосіб не дати охлосу обміняти все халявне на долари, обвалити курс, і свалити туди де нічого їм не давали, но де еліти вклались в пропаганду-медіа, а тому охлос повірив що там утопія.

"не в Україні" - кхе кхе чи як там. Але це в Україні є ДІЯ, МРІЯ і впроваджуються перші ШІ асистенти в держінструменти. Це Україна оцифровує все та прагне створити Систему незважаючи на ботів та агентуру рф які тут та всюди де тільки можуть обсирають будь-які ініціативи по цифровізації. Це Україна лідер по дронах і іншому що замінить роботу руками.

"не тільки офісних робітників, але й різних сантехніків замінять ШІ" - ви помиляєтесь. Але це з усіма так при спробі в футуризм. Практично ще не зустрічав тих хто зміг правильно собі візуалізувати. Так ось спробую вам допомогти. Дивіться появились нейронки для генерації зображень і відео. Но художники та інші спеціалісти в цій області не зникли, у них лиш виросла продуктивність. Як так? А все тому що така людська природа. Так не велика частина працівників з цих сфер підняли скавчання, бо по природі своїй не змогли освоїти нові інструменти, но в загальному хто мав роботу той має.
Я все це до того що роботи менше не стане. Так продуктивність буде рости. Но люди завжди хотітимуть більше, а тому переходитимуть з однієї спеціальності в інші. Створюватимуть нові продукти і наслідок робочі місця у сферах яких не існувало. Тобто сантехніки не зникнуть, а трансформуються в операторів роїв сантехнічних дронів. І вивільнившіся кадри підуть в функціонування цієї нової сфери. Чи більше в ще якийсь потрібніший новий попит.

"от тоді народжуваність виросте в рази, бо більшості людей буде більше нічого робити" - ви дуже далекі 👆. Повторюсь роботи буде дофіга, бо запити лиш ростимуть - прадіди не знали що таке айфони, а їх що таке агротехніка... Розумієте? Тому навпаки якщо нічого не змінити, то самці пошлють всіх самок в петлю, замінивши їх віртуальністю, дрочилками, і розмножування припиниться повністю. Що якби вже відбувається в технологічно передових країнах. Соціологічні дослідження там показують що жінки в принципі не можуть почати стосунки через свою гіпергамію бо чоловіки перестали пробувати, ходити на побачення чи бути готовими тратитись за те що їм дуже дешево дають технології.
P.S. Міг би ще багато написати про ші, про те що буде, але лінь. Мене більше цікавить НАВІЩО ви втручаєтесь в справи українства якщо нібито не бот, а емігрант який кинув все і всіх та свалив. Ось навіщо?
показать весь комментарий
05.01.2025 18:31 Ответить
Просто подивіться фільм "Ідіократія", і ви зрозумієте (сподіваюся), що пропонуєте побудувати Ідіократію в Україні значно раніше, ніж вона буде в усіх інших країнах.
показать весь комментарий
04.01.2025 15:35 Ответить
Бачив його ще коли він виходив. Та вважаю його не сатирою і комедією, а максимально точною візуалізацією футуристів яке майбутнє чекає людство. А що головне чим далі тим більше аналогій вже можна провести між фільмом та тим що відбулось. Остання це наприклад як Хоган агітував за Трампа.
А тепер дайте аргумент який обоснує ваше твердження про "побудувати Ідіократію в Україні значно раніше". Бо я переконаний що дотримуючись цих алгоритмів буде навпаки. Та ж модернізація солідарки заставить не просто розмножуватись але виховувати дітей, давати їм кращу освіту та інше.
показать весь комментарий
04.01.2025 18:52 Ответить
Ось ви і в Матриці )
показать весь комментарий
03.01.2025 19:52 Ответить
Сподіваюсь, всі решта мають трохи мізків і не користуються мафіозною дією))
показать весь комментарий
03.01.2025 19:54 Ответить
Разве это не Зепобеда? Да, это совсем не победа Украины в кроваой и многовековой войне с московитами... Какая-то клоунада вместо реформ. Может еще домашним животным за просмотр "е-книг" доплачивать? Мои коты очень интересуются, когда я перематываю контент на моем телефоне...
показать весь комментарий
03.01.2025 20:23 Ответить
Кхех, ви нічого не розумієте,ми вже маємо не тільки "найвеличнішого" президента, а і СВЯТОГО Владіміра в одній особі!!!!!
показать весь комментарий
04.01.2025 08:45 Ответить
Уже не знають як примусити всіх встановити ;Госуслугі;
показать весь комментарий
03.01.2025 20:31 Ответить
Можна в Дії рахунок відкрити від олігархів лохам?
показать весь комментарий
03.01.2025 21:15 Ответить
а Єщо, буде далі???
бо ***** вже є!!!
це вже пісдець україні чи ще ні???
підписались на *****
отримали по *****
потратили ті *****.
ей.... народ.... Вас на*****...
показать весь комментарий
03.01.2025 21:17 Ответить
Далі моломось на ікону "Святого Владіміра", органіховуємо тури стражденних для зцілення недугів та покращення життєвих негараздів:

показать весь комментарий
04.01.2025 08:48 Ответить
молитися не потрібно.
вистачить приклонити голову та чмокнути в дупу...
зцілення приходить миттєво
перевірено 73ма%
показать весь комментарий
04.01.2025 09:12 Ответить
Провели перепис 18 річних
показать весь комментарий
03.01.2025 21:20 Ответить
Дивлюся в книгу, бачу Є-фігу.
показать весь комментарий
04.01.2025 02:11 Ответить