10190 посетителей онлайн
25 355 243

Украина должна была мобилизовать всех мужчин и женщин в возрасте от 18 лет, - экс-глава Минобороны Британии Уоллес

Воллес про мобілізацію 18-річних та жінок

Президент Украины Владимир Зеленский должен был мобилизовать мужчин и женщин в возрасте от 18 до 28 лет.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в подкасте The Rest Is Politics заявил бывший министр обороны Британии Бен Уоллес.

"У меня всегда был вопрос к Зеленскому: почему вы не мобилизовали своих людей? В 1939 году мы мобилизовали мужчин. А в 1940 году мы приняли закон о женщинах на войне. Мы мобилизовали женщин. И если вы выступаете против врага, который хочет вас уничтожить, как это делал Адольф Гитлер, почему вы не провели мобилизацию?" - заявил Уоллес.

После возвращения с учебы за рубежом, по его мнению, эти люди могли вернуться к работе и быть мобилизованными в случае необходимости.

Уоллес считает, что Британия "должна была сделать больше", в частности - гораздо раньше перекрыть потоки "грязных денег" российских олигархов и нарастить производство, отправляя больше оружия в Украину.

Напомним, по данным Washington Post, в течение 2024 года Украина смогла мобилизовать в армию примерно 200 тысяч новобранцев.

Топ комментарии
+33
слушна думка....
показать весь комментарий
10.01.2025 08:50 Ответить
+29
Прямо так і сказав, мобілізувати жінок і дітей, а не мусарів, військових пенсів, прокурорів, мажорів та інших гнид заброньованих зебандою?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
+22
в 1940 бав лент ліз і не було заборони бити по території Рейху , а поряд з англійськими льотчиками в небі бились американці і французи тай літаків було не 6 штук . а головне союзники були справжні !
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Круто давати поради і розпоряджатися чужими життяии
показать весь комментарий
10.01.2025 12:38 Ответить
На жаль, саме так. Цей "документ" наскільки складений розмито і без будь якої конкретики, що навіть я, ні разу не юрист і не знавець законів, його б не підписав. Кожен його пункт - просто ні про що.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:17 Ответить
🤔 😁
показать весь комментарий
10.01.2025 10:06 Ответить
Это глупость конечно, если перевод правильный. Чем вооружить и как обучить эти 6-8-10 миллионов людей?! Чем их кормить даже встал бы вопрос. А зарплаты? Короче чушь. С другой стороны безусловно нельзя было отменять призыв срочников со службой в 1 год в Западной Украине, напротив Приднестровья и на севере возле Беларуси. Сейчас бы имели 200 тысяч резерва молодых, сильных солдат.
А так имеем генофонд нации, который только и ждет чтобы поскорее свалить из страны.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:38 Ответить
Правильно дед всех их так окаянных! Начнем с коли котлеты , жду тебя сегодня возле рады будем его мобилизировать %!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:41 Ответить
Один з небагатьох розумних людей..його прогнози збуваються.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:20 Ответить
Ви свої каби закопали у асфальт..хто винен?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:21 Ответить
Ви взагалі про Портнікова тільки почули ?почитайте про нього з кінця 90х наприклад
показать весь комментарий
11.01.2025 13:22 Ответить
Шо ти мелеш,Свєта?ой дурна....
показать весь комментарий
11.01.2025 13:37 Ответить
Может ему напомнить, что его страна отобрала у нас ядерку и обязалась защищать?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:20 Ответить
В армію у всіх країнах завжди призивали з 18 років. А у наших дядьків в 55+ років відкривається друге дихання. Чи то може вже так легені хриплять.
показать весь комментарий
11.01.2025 10:23 Ответить
Це воллес разом з ганьбою Земної кулі Британією, ганьбою Сонячної системи Францією та ганьбою Всесвіту сша в першу чергу повинні були мобілізуватися.
показать весь комментарий
10.01.2025 17:16 Ответить
А якби за підпис цього вам запропонували багато багато папірців із зображеннями мертвих президентів США?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:33 Ответить
Хтось хоч один раз чув від Зеленского заклик мобілізуватись на захист Батьківщини?
показать весь комментарий
10.01.2025 11:59 Ответить
смішна ви голота
показать весь комментарий
10.01.2025 10:50 Ответить
бритів від фашистів відділяла широка смуга води, здолати котру могли виключно бомби й літаки
показать весь комментарий
10.01.2025 10:51 Ответить
а яким чином мобілізація утилізує пенсіонерів? аби щось написати?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:53 Ответить
В Британії було так, як в Україні зараз? Справді? Я нагадаю вам, що жоден солдат Вермахту не ступив на землю Грейт Британ. Битва за Британь відбувалася на морі і в повітрі. І сили сторін були приблизно однакові. І ті британці, яких призвали на війну, насамперед молодь, служили здебільшого в межах власного регіону. Захищаючи більше мирне населення від бомбардувань , ніж власне воюючи. І уж точно ніхто з них не сидів у посадках та полях під кабами та не штурмував зруйновані села. Не воював з зеками. Не тримав оборону в чистому полі проти вп'ятеро переважаючого ворога.
Тому не розумію, як взагалі можна порівнювати ці війни. Тим більше переносити на Україну подібний досвід. Давайте ще з героїчною обороною Фолклендів порівняємо, блд.
В Україні війна, яка може, а якщо не змінити стратегію, так і точно призведе до тотального знищення населення більш менш працездатного віку. Це війна, якої ніколи не знала не лише Британія, але й США. І це потрібно розуміти, плануючи та прислухаючись. Щоб не залишити по собі реальне Дике поле.
показать весь комментарий
10.01.2025 19:39 Ответить
Бо містер воллес це не друга світова і мясом тут не перемогти, а тільки знищити вкрай і остаточно державу як ви і мріете чортові ублюдочні ліцеміри.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:25 Ответить
Мобілізувати - не мобілізувати… А підготувати повинні були.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:20 Ответить
Если вопрос стоит только как выжить? То элементарно, Ватсон. Отдаём путькину, то что он просит по тер-рии и реализуем другие хотелки. Подписываем соответствующие договора и обязательства. И ву-аля. Большая часть Украины сохраняется как независимое государство и легко выживает. Но вы это всё и без меня хорошо знаете. Поэтому приходим к тому, что "выжить" именно в этой войне слишком громкое слово, т.к. именно "выжить" совершенно несложно. Сложно другое, как потом жить с такими потерями, утратами, жертвами и тем не менее, несмотря на всё это, после всех жертв, в проигравшей стране?
показать весь комментарий
10.01.2025 13:34 Ответить
Да, я заметил. Просто слово "выжить" наверное всё-таки не подходит. Просто надоели все эти "выжить", "тогда нас всех убьют", "всех детей и женщин изнасилуют буряты" и прочий бред. Ухо режет уже от всякого пропагандистского трёпа в стиле Чучхе.

-это я сейчас не про ваш коммент, а про некоторую часть украинской пропаганды.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:46 Ответить
він такий, яким його шантежем нас змусили підписати наші харанти
показать весь комментарий
10.01.2025 18:14 Ответить
вони воювали за них
показать весь комментарий
10.01.2025 18:15 Ответить
мерзенна лицемірна потвора це волес. Роззброїти Україну вкравши 3ій потенціал зброї, не надавши аналогічну заміну замість вкраденої і воно ще патякає, чому всі не на фронті??
хай горить у пеклі паскуда
показать весь комментарий
10.01.2025 18:18 Ответить
в британії до війни хтось забрав 3ій потенціал зброї в світі під русті обіцянки? Британія сама воювала проти ядерної держави? у цієї потвори ще вистачило нахабства пельку відкрити???
показать весь комментарий
10.01.2025 18:20 Ответить
не понадіялася. А підписала під шантажем сша.
показать весь комментарий
10.01.2025 18:22 Ответить
тупе питання
так
показать весь комментарий
10.01.2025 18:23 Ответить
британія разом з сша шантажем забрала чужий 3й потенціал зброї в світі під пусті обіцянки. І коли трагедія сталася, не компенсувала забраний потенціал зброї ані аналогічним, ані грошима. При тому волес ще відкриває свою гнилу ротяру, що не всі українці воюють проти раші?
а як америка воювала за британію і отимала справжній ленд ліз то він забув? чи британії заборонили тоді бомбити німечину??? ница потвора
показать весь комментарий
10.01.2025 18:27 Ответить
ви тупий? ви читали чого хоче путін крім територій які він вже анексував???
показать весь комментарий
10.01.2025 18:34 Ответить
тепер ясно. ви не тупий. ви гірше
показать весь комментарий
10.01.2025 18:35 Ответить
до чого тут дрібні війни в африці??? головою вдарилися? буває...
показать весь комментарий
10.01.2025 22:04 Ответить
То за спинами дітей хочеш сховатися? Ну то відправ своїх, а на чужих ротяру не розкривай. Коли діти закінчаться кого відправиш воювати? Для кого та буде держава? Для пенсіонерів які самі здохнуть через 10-15 років?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:00 Ответить
Ти вже на передовій воюєш з лопатою, чи з бракованими мінами?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:02 Ответить
То хай здихає молодь поки "пенсіонери" сидять під ганделиками, бо на війну ноги не носять, а бігти по горілку "пенсіонер" біжить аж підстрибує. Треба на позиції, де засіли кацапи, скадати горілку, де тільки візьмуться сили, аж курява буде стояти за спинами штурмовиків так будуть рватись до кацапів.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:06 Ответить
Або тонкощі перекладу - своїх людей, типу, він пан, а люди його кріпаки.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:09 Ответить
Так, щоб виглядати патріотом треба всіх і кожного записувати в зебобіки. Я читати вмію, за то не переживай, особливо твій висер нижче, де ти ні до чого.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:29 Ответить
Загубився, кацап? Не розумію кацаплячу балачку.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:32 Ответить
Ні, не воюватимуть. І ніяка погань цього вирішувати не буде.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:34 Ответить
Доречі так, саме у пенсов найбільше часу вільного, в порівнянні з іншими віковими групами. Тут інше питання, хлопець, котрому було 18 років на момент 2022 року, народився в 2004 році +-. Фактично, ще молоко на губах не обсохло, він жодного разу не був на виборах, скоріш за все не працював ніколи, ходив хіба в школу і університет, і тут його смикають з його життя, дають мушкета і кажуть: "Йди воюй москаля!".
В такому випадку, мені здається, було б доречно і старих пердунів 60+ років кидати в окоп, які перших 15 років незалежності за звичкою голосували за КПУ, потім продавались за гречку, а тепер сидять на печі і хочуть щоб молодь вирішувала те, до чого Україна докотилась через їхню пасивність.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:25 Ответить
Ні одного слова про гаранує чи гарантії тут немає. Є тільки слово утримуватись. Ну кацапи не утримались. А ЯЗ ще ніхто, слава Богу, не застосував.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:00 Ответить
«Чудова ідея» для повного знищення української нації.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:59 Ответить
Это нам говорит представитель Англии. Страны которая покрыла себя ПОЗОРОМ когда позволила мигрантам чуркам безнаказанно насиловать Англичанок. А власти Англии продолжакли жопу лизать неграм и исламистам. Поэтому я скажу этому "поважному". " ЗАВАВЛИ ***** *****"! Твоя вонючая Англия давно превратилась в кусок говна. Потому что в ней нет НИ ЧЕСТИ НИ ДОСТОИНСТВА! Маск вам правду сказал! ВЫ ЖАЛКИЕ НИЧТОЖЕСТВА! Позволяли чурбанам безнаказанно преступления тварить.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:56 Ответить
Увы, но он абсолютно прав
показать весь комментарий
10.01.2025 18:01 Ответить
Про що він говорить?
Адже,саме в Британії,ермак числиться в офіційних списках рос.агентів,який зводить всі потуги боротьби з рашкою практично до нуля.
Приклад:були колишні "воєнкомати",які справлялися з мобілізацією більш-менш нормально.Потім зермак розігнав всі,бо десь там корупцію виявили і запровадив колумбійський варіант: люди в формі розпочали масову ловлю людей по вулицях, маршрутках, магазинах.Мотивація новопризваних впала майже до нуля.В одній лише бригаді втекло 1700.
Проблема не в чисельності й так біля мільйона в строю.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:12 Ответить
Спочатку Будапешський меморандум нас розброїв ...для зручності нападу на Україну ,московією ...потім підсунули 🤡 президентом ,розпіаривши його, як голуба миру...тепер давайте, повбивайте свю молодіж ...і все справа в шляпі ...України нема ,українців нема , землю можно дерібанити ...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:56 Ответить
Але Зеленського президентом обрала якраз таки молодь .!
-----------
Переваги у вікових групах.

Володимир Зеленський є лідером серед виборців в усіх вікових групах виборців, причому найвища - серед наймолодших виборців: серед виборців віком 18-29 років - 80%, 30-39 років - 73,5%, 40-49 років - 73%, 50-59 років - 72%, 60 років і старше - 69,5%. Відповідно, підтримка Петра Порошенка більша серед виборців старшого віку: у групі виборців 18-29 років - 19%, 30-39 років - 25%, 40-49 років - 25%, 50-59 років - 26,5%, 60 років і старше - 29%.

https://dif.org.ua/article/khto-za-kogo-progolosuvav-demografiya-natsionalnogo-ekzit-polu2019-drugogo-turu-prezidentskikh-viboriv
показать весь комментарий
10.01.2025 10:02 Ответить
Та й сам меморандум це не договір
Мемора́ндум (лат. memorandum) - буквально те, про що слід пам'ятати, нагадування.

Цікаво, за скільки були продані інтереси України? Кучмо запустив механізм деребану та подальшого розвалу України
показать весь комментарий
10.01.2025 09:44 Ответить
І приводити в приклад події майже столітньої давнини. Та українці від Гітлера постраждали в десятків разів сильніше, ніж його сциклива Британія, получивше люлєй біля Дюнкерка і чекала, поки ссср і США візьмуть на себе головні тяжкості війни
показать весь комментарий
10.01.2025 12:42 Ответить
А може росіяни не вороги Зеленському. Про це пан Воллес не подумав?
Може задача- накрасти грошей і потихеньку вибити найбільш активну частину населення, денаціоналізація України?
Уже зараз в тилу лишилися практично самі ждуни.
показать весь комментарий
10.01.2025 08:54 Ответить
Пропонуєш добровільно, без опору, віддати кацапам Україну? Вони вже зараз говорять про Дніпропетрівську, Одеську, Миколаївську областя.
Лише Донбасом, Запоріжжям та Херсоном вони не обмежаться. Плюс- російська державна, російська конституція, російські поліцейські... І мобілізація. На війну з НАТО.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:42 Ответить
Твої діти воюватимуть в будь-якому випадку. Хоч з РФ, хоч з НАТО.
Але воюватимуть все одно.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:12 Ответить
"У мене завжди було питання до Зеленського: чому ви не мобілізували своїх людей?" Джерело: https://censor.net/ua/n3529480

Він мав на увазі квартал?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:17 Ответить
І тим часом у вас звільнений генерал і бородатий віруючий, яких переслідують.
І мораль тут може бути, правда?
І зерно буде знову куплене при голодоморах?
Партнерство не завжди дорівнює одним цілям.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:13 Ответить
1. Британія не порушувала територіальну цілісність України. Та поважає суверенітет України
2.Британії зброя не використовується проти України.
3. Британія не вчиняє економічний тиск на Україну.
4. Допомогу надали зразу й надають досі.
5. Британія не застосовувала Ядерну зброю.
6. Консультації проводять постійно.
Висновок: Люди які мають мізкі розуміють що Будапешський меморандум окрім Засрашки та Китаю (який допомогає рашистам) ніхто не порушував та дотримався його.
Без допомоги союзників Україні було б набагато складніше вистояти.
П. С. Про втручання своїми військами, країн грантів у разі агресії, у меморандуму немає нічого.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:28 Ответить
Ганьба земної кулі та всесвіту це ***** в . в . та його раби - нашваберні Кацапи.
показать весь комментарий
10.01.2025 21:34 Ответить
Це як питають у когось: "Чому не на фронті?", а він відповідає: "Мій син на фронті", або "Мій кум (сусід) на фронті". Це добре що твій кум на фронті, а ти чому не там...

Так і Воллес розповідає: "1939 року ми мобілізували чоловіків"...
Це Воллесу зараз більше 100 років? Що він у 1939 році мобілізовував чоловіків.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:28 Ответить
Якщо такий імбецил був міністром оборони Британії, то зрозуміло цьому Британія перетворюється в країну третього світу.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:45 Ответить
і які там обіцянки? там тільки 2. 1) обіцянка не нападати на Україну. ну так британці і не напали. 2) обіцянка скликати Радбез ООН у разі нападу на Україну. вони його і скликали у перший же день нападу на Україну. тобто усі обіцянки британці і американці виконали. і консультації, які були прописані у меморандумі перетворились у Рамштайн, а згодом і у постачання зброї Україні... а от чи варто було такий меморандум підписувати Кучмі - це величезне питання. як показує уже історія, такий меморандум підписувати було не варто. Амриканці тоді пропонували не передавати ядерку кацам, а перетворити її на ядерне паливо до АЕС, вартість якого оцінювали у 100 млрд доларів. і говорили тоді американці, що найкращими гарантіями безпеки є членство у НАТО, аніж той папірець у Будапешті. проте обирати це мала сама Україна. і Україна вибрала папірець замість того, щоб намагатися стати членом НАТО. та й ставати членом НАТО тоді було некомільфо, бо у Декларації про державний суверенітет України було чітко прописано, що Україна - є нейтральна позаблокова держава... тому зараз маємо те, що маємо, хоча великим фактом є те, що Україна тоді зробила величезну дурню, підписавши такий Будапешстський меморандум.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:40 Ответить
а чому саме таке умозаключієніє? адеж багато вже написано про той момент. Буш був "за" надання Україні ПДЧ. "проти" виступила фрау Штазі і Саркозі.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:54 Ответить
може у вас? Ющенко чітко говорив в інтерв'ю, що Буш тоді на саміті в Бухаресті був не проти надання Україні ПДЧ. проти була Меркель і Саркозі. Тому й не дали тоді Україні ПДЧ. та й жулька по замовленню ху йла теж відіграла тоді свою роль зі своєю шуміхою про референдум в Україні стосовно вступу в НАТО, бо народ України тоді масово був проти вступу України в НАТО згідно опитувань. не виключено, що такі "опитування" замовили у кремлі чи через жульку їх зробили.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:33 Ответить
і що сказав Буш 1 травня 2008-го року?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:00 Ответить
якщо не знайшов, то чого ти тоді тут стверджуєш, що Буш був проти надання Україні ПДЧ у 2008-му році?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:47 Ответить
слушна думка....
показать весь комментарий
10.01.2025 08:50 Ответить
Уолес правий, це факт.
показать весь комментарий
10.01.2025 16:09 Ответить
І хто це каже?
Ваших дітей, білих дівчаток, вашу англосаксонську кров гвалтують дикуни, а ви що зробили?
Приховали це! Проголосували у парламенті щоб ніякого розслідування не було!
Вам свою власну кров не шкода! Не дивно що й на кров української молоді вам начхати. Своїх не пожаліли.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:33 Ответить
показать весь комментарий
13.01.2025 12:06 Ответить
Не треба транслювати Єрмаківський інформаційний понос! Україна отримала 142 мілїярди долларів військової допомоги, тому не треба піз*ежу про те, що не вистачає берців, автоматів Калашникова і шоломів щоб одягнути 200 000 новобранців і направити їх на 2-х місяну підготовку новобранців.
Пенсії одного судді вистачить щоб прогодувати роту новобранців... Хоча, при у мові, що командир і начпрод учбового центру не будуть класти у власні кишені по дві суддівськіх пенсіх щотижнево.
ЦУ нас в Україні зараз дві війни - війна бідного народу з росіянами і війна владних маланців за місце біля бюджетної кормушки!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:42 Ответить
К тому, чего нет у Украины еще забыли добавить пару авианосцев и десят АПЛ типа Огайо.
Главное чего не хватает - адекватного управления страной и армией и соответсвенно назначением главного командного состава ВСУ (способных вместо преданных).
Вместо стройного государственного механизма - ручное управление кинопродюсером и барыгой с нарушением конституции!
Я адепт того, что у Украины единственный вариант чтобы выжить - разумно распорядиться тем, что есть. Чего, к глубочайшему сожалению, не наблюдается! А просто просираются остатки собственного и то, что дают другие.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:45 Ответить
Пиджаков с ромбиками "Института управления арендой Украины" просьба вибирать выражения в сторонке!
- Про 142 ярда. У них подсчитано, сколько и на сколько передано. То, шо нам не сказали сколько просрано и подерибанено - я не удивляюсь. А вы, такий умный и обїзнаний - дайте распечатку расходов, вместо того шоб пиз*еть!
- для пиджаков. Начальная подготовка состоит из изучения индивидуального стрелкового оружия и пользования гранатами состоящими на вооружении. Самолет Ф-16 отложим на потом. Так вот, даже этого обучения нет для "бусифицированных". У нас, в Афганистане в первые дни были такие солдаты, которые с перепугу готовились бросить гранату, выдергивали чеку, а потом, когда испуг проходил, засовывали эту гранату обратно в гранатную сумку. С вытекающими последствиями, описанными в Приказе Министра обороны СССР по недостаточному обучению личного состава. Более "умные" бросали гранату в противника не выдергивая чеки. Хорошо, если попадали в голову врагу...
Вот это и есть подготовка резервов. А у нас ТЦК хватает на улицы человека с ограниченным зрением, чтобы отправить его на передовую пулеметчиком...
показать весь комментарий
10.01.2025 12:03 Ответить
Ага, и заработать на билет в Германию поджогами и подрывами имущества ВСУ!
показать весь комментарий
10.01.2025 12:05 Ответить
Ні, чекаємо на супервинищувач від МАска! Тоді буде "Усе, наїлися!"
показать весь комментарий
10.01.2025 12:07 Ответить
Все єти инсайды - это ковыряние в носу у бабушки Нюси на лавочке у подъезда. Историю будут писать после войны. Сейчас нужно просто выжить и вопрос один - КАК?!
И тут одно ограничение - какими моральными принципами ты можешь пожертвовать, чтобы выжить. Это для солдата.
А для политика - постараться не быть разыскиваемым и повешенным после окончания войны.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:31 Ответить
Вы не заметили мое замечание к слову выжить - каждый выбирает себе моральную цену своему выживанию! Т.е. приемлемо-неприемлемо.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:37 Ответить
экс-Воллес может желает почистить опу от фсб?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:51 Ответить
Прикриваючи 18 літніх призовників, влада створила схеми по наданню інвалідностей суддям, прокурорам, ухилянтам, створила умови для виводу ухилянтів за кордон! А зараз , якщо не призивати дітей, то державу не відстоїмо, а частковопридатні погоди не зроблять! Нажаль , така реальність і до такого стану привела некомпетентність зелених тварин, які привели з собою ригів до влади, які створили умови для розвалу і окупації України та ще знищення української нації !
показать весь комментарий
10.01.2025 09:02 Ответить
Ти читати вмієш, чи ви Зе-бобіки тупорилі? Я написав про факт і реальність до чого призвела риго-зелена влада і всі претензії до них , а не до мене!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:17 Ответить
Щодо молоді, нажаль вона не доганяє, що коїться в країні і що вони накоїли, коли голосували за Зе-непорозуміння! Хочу зауважити, що вони ходили на вибори, бо було по-приколу, а хто як не молодь стояли на вулицях і якесь опитування проводили від риго-зелених тварин!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:25 Ответить
Що ви гризетесь, влада риго-зелених довела до того, що маємо і ніц не змінеш! Винен схід і південь, який голосував в 90-х за комуняк, а пізніше за ригів, пізніше винні всі, які підчас війни , проголосували за Зе-потвору і риго-зелену владу! Який би порох не був, але при ньому в кінці каденції кількість загиблих на війні дійшло в одиниці і плюс економіку підняв. А згадайте 2022 рік, коли пішли на війну від малого до великого, але через якийсь час всі побачили , що одні гинуть, а влада жиріє на крові, то так і вийшло, ніхто не хоче гинути за риго-зелених тварин!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:38 Ответить
Є факт і нікуди не дінишся, тільки люди повинні зрозуміти, що до цього привела риго-зелена влада, а щодо дітей, я проти того щоб їх призивали на війну, тільки добровільно!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:43 Ответить
Я цивільна особа, стою на обліку і не ухиляюсь від повісток, мова про ухилянтів, яких більше 500тис. та СЗЧ шників! До мене які претензії, я вам факти пишу!
показать весь комментарий
10.01.2025 11:15 Ответить
Во-первых плевать как воюет кацапня. А если они дрьмо начнут в окопах жрать, то что - и нам нужно?

Во-вторых кацапы себе могут это позволить, более того им это даже выгодно, потому что у нас в армию идет генетическая элита, а у них генетические маргиналы. Плюс ко всему союзники у них нормальные и не занимаются говорильней, как некоторые.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:11 Ответить
Вже потрiбнi?

А где же делись предыдущие?

А когда и 18-летних угробят в очередной курской операции, кого?

Вже i жiнки потрiбнi будут?

Пол-страны уже нет, а вам все воевать хочется.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:13 Ответить
Валерий, он говорит о том, что в стране нет самолетов, танков, бомб и ракет со снарядами, чтобы организовать хотя бы паритет.

А те ракеты что есть - до недавнего времени были под запретом на обстрел нужных объектов.

Или вы адепт идеи, что Украина способна сравняться с рашкинским ВПК?)
показать весь комментарий
10.01.2025 11:14 Ответить
Понимаешь в чем вопрос, друг ...

В том что ты к этой войне относишься как к честной, где один народ сражается за идею или ресурсы с другим народом. Но это далеко не так.

Эта информация потихоньку появляется в инсайдах, и чуть позже будет открыта всем желающим.

Во-первых, война эта спровоцирована извне. Ну то есть Путлер как бы агрессор, да. Но его сюда по сути заманили, я бы даже сказал пригласили. Вы всерьез считаете, что комбинация "разминирование путей + постройка асфальта + отвод бригад с херсонской области + обстрелы ЛДНР + рейды-провокации в приграничные зоны РФии + угрозы вступить туда где нас не ждали + сворачивание оборонных программ" - это случайность? Отнюдь, это четкий сигнал - мы слабы в военном плане, напади на нас, мы тебе даже повод даем. Не зря же он вперся сюда срочниками в парадной форме.

Во-вторых, у спровоцировавших эту войну только одна цель - чтоб она продолжалась. Именно поэтому было обещано ухх, которое потом превратилось в ой. Нету целей поражения РФии (вообще нет), нету целей победы Украины. Все решения, всё оружие, все стратегические планы направлены на то, чтобы ни туды ни сюды. Даже когда все более менее затихает - на стол вытаскивается очередной план по подливанию масла в огонь. Именно поэтому наши было спущено сверху предложение от которого нельзя было отказаться - причесать законодательство так, чтобы мобилизация не оказалась слишком эффективной, чтобы вбить клин между армией и народом.

На причину я вам намекну, а дальше можете сами догадаться: Burisma.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:17 Ответить
Ну і як Велика Британія порушила хоч один пункт Меморандуму або вчинила дії, які суперечать йому?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:06 Ответить
Проблема не у віці, нічого там робити в 18 років. Проблема у зірваній мобілізації як такій. Тіль зелений сброд зміг перетворити масовий патріотичний прояв добровольців на "бусиіікацію", непрозоре і ганебне бронювання. І влаштувати повальне мародерство ресурсів, фінансів
показать весь комментарий
10.01.2025 10:21 Ответить
То що хай перемелюють тих кому за 45, а молодь буде по кабаках відпочивати.
Після 45 у війську толку практично немає, ні пробігти, ні підняти, ні влучити. Якби призивали молодь то втрат серед ЗСУ було б значно менше.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:25 Ответить
Ти дебіл?
показать весь комментарий
20.02.2025 01:57 Ответить
по тобі
показать весь комментарий
31.03.2025 14:59 Ответить
А чиновники і мажори не чоловіки і не жінки 18+ ?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:51 Ответить
Де ти в нас 6-7% побачив коли в армії 1 млн населення із 40 ? Ну хай навіть половина списалась + ті що загинули/пропали без вісті. Хоча їх явно менше. Маємо 3-4 відсотки, ніяк не більше. І це ще треба врахувати що в ******** економіці майже всі списані/інваліди (хіба окрім лежачих), яких сьогодні пропрційно в рази більше ніж загиблих через кращу медицину і евакуацію - повертаються в економіку.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:57 Ответить
Ну якщо мобілізувати олігархів то звісно одразу війна закінчиться за 1 день. Прастиє рєшенія як вони є. Спершу голосуємо по приколу, потім звалюємо відповідальність на кого завгодно.
показать весь комментарий
27.01.2025 12:52 Ответить
А також ваших синів, чоловіка, родичей та близьких . Але перед тим синів прокурорів, портнової шльондри, арахамій, депутан від сн, ментів, тцкшників, бо я бачу у деяких тролів порох й досі у 5й точці пече, егеж ?
показать весь комментарий
10.01.2025 11:18 Ответить
Страница 1 из 3