12864 посетителя онлайн
12 247 263

Украинцев больше пугает повышение цен, чем оккупация территорий и обстрелы, - опрос "Рейтинг". ИНФОГРАФИКА

Что больше всего беспокоит украинцев. Результаты опроса

Украинцы считают, что самыми большими проблемами в течение следующего года являются повышение цен и экономический кризис.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом свидетельствует исследование социологической группы "Рейтинг".

Так, большинство граждан говорят об ухудшении жизни в ряде сфер, в частности - в экономической и политической ситуациях страны.

Украинцы ответили, какие из потенциальных угроз, которые могут ожидать Украину в течение следующих 12 месяцев, беспокоят их больше всего.

33% назвали рост цен и инфляцию, 32% - экономический кризис.

В то же время 27% заявили, что их беспокоит усиление обстрелов, а 25% - оккупация территорий.

Що найбільше турбує українців. Результати опитування

На общее психоэмоциональное состояние украинцев прежде всего влияют переживания за потерю близкого человека (40%), здоровье и физическое самочувствие (31%), материальное положение (29%), ситуация с безопасностью (28%), новости и события в Украине и мобилизация близких, родственников в ВСУ (по 23%).

Топ комментарии
+29
непугані ідіоти. хто живе у прифронтових районах та під обстрілами зовсім іншої думки
показать весь комментарий
07.02.2025 14:31 Ответить
+26
Яким треба бути ДЕБІЛОМ, щоб не боятися втратити власну землю та волю?!
показать весь комментарий
07.02.2025 14:34 Ответить
+23
Або
Підвищиння цін, чи розстріл у ямі
показать весь комментарий
07.02.2025 14:33 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Да. Но ты путаешь жертв и преступников. Украинцы всегда будут жертвами потому что в этом цель - их обмануть.
Нужно бороться с корнями проблемы и корни проблемы они всегда конкретные люди - будь то олигархи, которые любят Россию и 20 лет дестабилизировал Украину. Будь то продажные журналисты и грантоеды. Или же предатели и воры в правительстве, которые работают на олигархов, Россию и бандитов.

Люди здесь везде просто жертвы.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:29 Ответить
Коли я передаю свої банківські дані телефонному шахраю то я жертва а шахрай злочинець. Але я передаю по причині своєї тупості, злочинець просто шукає в мені слабину і грає на тупості, жадібності та емоціях. Шахрай-злочинець. Я повівся на халяву-бовдур.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:34 Ответить
Но нужно бороться не с тобой, а с шахраем, чтобы он не обманул других.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:35 Ответить
Чтобы решить проблему, короче - нужно избавиться от конкретных людей, а ждать какого-то мифического изменения людей. Это просто борьба с ветряными мельницами.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:31 Ответить
не ждать изменения. Есть проблема - решаешь вместо пустого балабольства, что люди сами виноваты.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:32 Ответить
На що натякаєте?На бунт? Майдан? В нинішній ситуації це просто самогубство
показать весь комментарий
07.02.2025 15:36 Ответить
Для начала перестань винить людей. Но это то чем занимается вся текущая пропаганда и дурачки, которые думают что они там что-то делают хорошее.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:38 Ответить
Призначити 1 особу винною і все? Так легше. Не сперечався. Але де гарантія що заміна буде не гірша?
показать весь комментарий
07.02.2025 15:42 Ответить
Гарантии нет никогда. Есть проблема - решаешь, чтобы она не создавала проблем. Зло это гидра, которое постоянно отращивает себе новые головы.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:44 Ответить
Так, гарантії немає. Шанс обману є завжди. Але коли спочатку думати, вивчати а потім вже голосувати то шанс що обранець виявиться лайном мінімальні. А якщо голосувати-обирати емоціями і дупою -95-100% обранець виявиться лайном. В мене по межоритарці пройшов Княжицький. А у тебе?
показать весь комментарий
07.02.2025 15:58 Ответить
Просто взяти і позбавитися? Швидкі і на перший погляд прості рішення-завжди неправильні
показать весь комментарий
07.02.2025 15:35 Ответить
Это единственное что может исправить ситуацию. Остальное просто лишняя трата воздуха.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:36 Ответить
Ні, треба працювати і зі мною і з шахраєм.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:37 Ответить
опитування некоректне.
на слобожанщині будівництво будинків зупинилося, квартири дешевшають, економіка падає, насувається фронт.
на заході України навпаки - будівельний бум, квартири дорожчають, економіка зростає.
брати середню цифру це як брати середню температуру по лікарні адже морг плюс сорокаградусні щось нормальне та і вийде, ага.
про обстріли коректно питати в 30км від лбз.
вони точно знають що таке обстріли.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:43 Ответить
де СБУ???
показать весь комментарий
07.02.2025 14:43 Ответить
Повна маячня, від мого будинку до лінії фронту сорок кілометрів
показать весь комментарий
07.02.2025 14:43 Ответить
я все чекаю дослідження соціологічної групи "Рейтинг" про лідерство партії притули де другим номером буде єрмачина, на наступних виборах.
про безперспективність європейської солідарності.
і про запеклу боротьбу на пост президента, між залужним і голобородько, чи як там його, нового старого кандидата?
про небачену підтримку військових в особі білецького, кандидата голобородько.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:43 Ответить
"Той хто вибирає між ганьбою і війною ,обирає ганьбу, то отримує ганьбу і війну "це вже кінченим виродком треба бути що б більше боятись інфляції чим окпації ,адже ворог прийшов знищити країну і її народ .
показать весь комментарий
07.02.2025 14:43 Ответить
В Украине уже давно и ганьба, и война. Проснись.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:46 Ответить
Порівняння між ватним та м'ятним.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:46 Ответить
Короче за цими даними українців те шо прийдуть кацапи та будуть гвалтувати їхніх жінок та дітей менше турбує ніж те шо будуть менше пити пива та їсти всяких сушів, піцц та фастфудів?
показать весь комментарий
07.02.2025 14:48 Ответить
Короче, дивлячись, як жирують чинуші, судді, прокурори, мажори, поліцаї, тцкуни та інша броньована мразь, українці вже не ведуться на дешеві страшилки.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:42 Ответить
У вас там нова (про)російська "методичка" про "дешеві страшилки"? Мовляв, окупація - то "дурня"? Давай, мовляв, швидше домовляйтеся та здавайтеся росіянам- то не страшно, так?
Що т.зв. "опитування" - чергова "заказуха" - і так було видно одразу, але з наративами про "дешеві страшилки" щодо російської окупації - то це вже на 200%, що те "опитування" - повна чухня.
показать весь комментарий
07.02.2025 17:27 Ответить
Ну ти на своєму дивані не здаєшся. Хоробро воюєш.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:19 Ответить
Нічого... Не дай Боже прийдуть кацапи вони їх нагодують до всирачки.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:37 Ответить
Піди розкажи ці страшилки різній броньованій мразоті. На чорноробів вони вже не діють.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:40 Ответить
А для чого мені їм це розповідати? У них в голові все сформовано, Це не страшилка, це реальність... Це я висловив свою думку та і адресовано це тим хто ще розуму не втратив...
показать весь комментарий
07.02.2025 18:44 Ответить
Ну то і піди цю реальність розкажи відвідувачам елітного ресторану. Вони тобі самому швидко розкажуть, хто з вас втратив розум.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:48 Ответить
А ти особисто знаєш?
показать весь комментарий
07.02.2025 18:57 Ответить
Ну так пишіть ще що будуть гвалтувати жінок суддів, прокурорів інвалідів, депутатів з їх елітними дружинами і т.д. і розграбують десятки квартир і будинків депутата ОДНОГО, а депутатів сотні. Ось дедепутати накупляли Ролс Ройси нові останні, також певно для москалів. Багато людей на ЗСУ віддали останнє і тепер аби вижити.

Оці лякачі допотопні можете лишити тільки собі.

Наразі закордонні видання вже пишуть, що в Україні лишилося 30 млн людей, з яких 10 млн пенсіонери, і це дуже мало на таку величезну територію.

Влада створила такі класні умови життя, що з 52- млн лишилилося 30 млн і то це приблизно, бо перепис переносили 4 рази, щоб не спалити масштаб катастрофи.

Для порівняння Німеччина менша за територією, а населення 85млн !!! Тобто по книгах населення 30 млн на таку величезну територію України це не просто мало, це пустота.

А тепер отакі писаки лякають, що москалі прийдуть, ну то для цього влада все робила 30 років, щоб українці тупо вимерли, а мати дітей було дорого. 800 грн платять на дитину, а це 2 пачки каші дитячої. Без населення не буде країни.

Наразі Українці вимирають такими темпами, яких не було з часів голодомору. Тому то люди і паряться над цінами.

А у 70% молоді України (до 40 років) нема свого житла, це офіційно, тому вони взяли свої 2 сумки і звалили, а москалі нехай грабують сотні квартир депутатів, суддів і чиновників. Тільки наприклад у депутата Карплюка Ірпінь це що знайшли 78 квартир!!!! у одного. І сам його квартири і таких як війн будуть грабувати москалі в першу чергу.
показать весь комментарий
08.02.2025 11:04 Ответить
Я міг би тут на всі ваші розповіді по пунктах відповісти. Від того шо платив совок за народження дитини до того в кого є житло, а в кого немає. Але не буду бо це займе дуже велику портянку і ви нічого не зрозумієте. Тоді хто вам заважав всі ці роки звалити до кацапів. Ви ж натякаєте шо у них там все добре та немає чого їх боятися. Ви ж всі ці роки мабуть голосували за ригіАНАЛів, жЮльок та комуняк які вам дуже солодко розповідали как харашо жилося прі ссср.
показать весь комментарий
08.02.2025 13:23 Ответить
Міг би, був би і т.д. нормально. По перше якщо валити, то точно не в рашу, але для цього треба гроші. По друге я не голосував, бо щоб голосувати, то треба було їхати з Києва 400 км в одну сторону з роботи, бо такі класні умови життя, що закрити давно все і роботу і школу і лікарню. Ну і коли лохи голосували за ригиналів і юльк, то я був дитиною з мрією у майбутнє.

А ви так пишете відразу про юльок і ригиналів, то знаєте про це все дуже добре ))) ну круто.

Ще раз, докерувалися, що 70% молоді (люди до 40 років) не мають житла, це офіційна державна статистика. Як стадо бездомних буде воювати, за 78 квартир депутата? Ну то хай депутати беруть в руки зброю і захищають свої МЕГА статки, бо населення вони винищили.
показать весь комментарий
08.02.2025 18:26 Ответить
А як ти думаєш, коли німецький фашист попер на совок, то воювали тільки ті у кого були квартири? Тоді жди кацапів, вони тобі і квартиру дадуть і життя достойне.
показать весь комментарий
08.02.2025 18:59 Ответить
Якщо почитати книжечки трошки, то було точно так як зараз, мажори втекли, а прості гинули і їх знали на убій, багатьох навіть без зброї. Але живемо зараз і все ж видно і методи. Мені плювати на 76 квартир депутата, хай чешеться також, а не зробило собі бронь і нормально. Розграбують їх, мені все одно.

І питання, чи дали захисникам, які покалічені житло чи землю чи ще щось ЗАРАЗ? якій кількості у %. ото ж бо. А військові повернуть і запитають, у кого нічого нема.

Писати букови і підставляти факти діло нехитре, в кого нічого нема нема проблем взяти свої 2 сумки і звалити. Коли я працював в Києві, мені багато хто говорив, що понаїхали на роботу і займають чужі місця і нікому не потрібен і взагалі ... це я добре пам'ятаю.

Поблизу де я орендував житло в Ірпені пограбували житла депутатів, буквально все москалі витягли, а так же крали і стягували, а за захист забули, то ще і втекли в перші дні. Я виходив в останніх групах, коли вже москалі стояли з 3-х сторін. Так ті розграбовані депутатські будинки і стоять побиті.
показать весь комментарий
08.02.2025 20:27 Ответить
Ніякої конкретної відповіді на задане мною питання ти не написав. Все як завжди. Всі думали, що після Майдану щось почне змінюватись. Вийшли на Майдан, вигнали ригівську шоблу і заспокоїлись. Ніхто окрім нас самих в цій країні робити нічого не буде. Хижаки є в кожній країні, але вони їх приборкали тому що є контроль з боку виборців. А у нас одну шоблу вигнали, проголосували за інших і почали займатись своїми справами та думати, що інші все зроблять чесно та справедливо. А виявляється, що кого б не вибрали то руку на пульсі треба тримати постійно. Ми цього на жаль не робили всі роки після розпаду совка. Тільки но, щось почалось робитись та змінюватись тут і ***** з війною прийшов. Тому, що хижаки пов'язані між собою і вони будуть стояти на смерть. І хто в цій крававій війні переможе того і правда буде. Навіть коли, дай Боже, скінчиться війна треба постійно контролювати владу кого б не вибрав вумний нарід.
показать весь комментарий
08.02.2025 20:51 Ответить
Просте питання, ніхто крім нас, це фраза часів совка - всі і одночасно ніхто. Далі я не перший рік на світі живу і щось змінити не дадуть, створити свою партію це треба не один десяток млн грн на таке діло, а це спеціально створена заборона, бо місця куплені і не треба чесати, про нас. Тут в банальний суд без зв'язків не влаштуватися, бо суддею може стати помічник судді, а помічників суддя вибирає сам собі - ЦЕ ПО ЗАКОНУ!!!

Також депутатами ставали діти депутатів, ярий тому приклад сини яника, син пороха і т.д. Ой, як так сталося, певно обдаровані ... і так скрізь, брали не по знаннях, а по родословній )))

Ми,ми,ми. Ми - це розмилювання відповідальності, бо за різанням оборонних заводів і т.д. є конкретні прізвища. Це приблизно як розвалився завод і винними зробили робітників, хочу всі провідні країни світу кажуть, що в першу чергу винен директор (топ менеджер) і їх оточення.

Книги по державотворенні багато можна почитати і нажаль ми чи не ми, нажаль у нас не Європа, а совок у багатьох у владі і як у сталінграді, коли одні жерли ікру, а інші голодували.

Про що можна говорити, коли за часів яника майже у всіх депутатів були російські паспорти і це відомий факт, вони навіть цього не приховували.

Коли в організмі є солітер і ще і хвороба, то лікарі в першу чергу витягують солітера, щоб організм направив всі сили на боротьбу з хворобою. А у нас і крадуть і ще хочуть рашу виграти, взагалі честь і шана людям України, що вони в таких тяжких умовах ще стоять і віддають останнє, на відміну від схематозників, яких украсти не спиняє навіть війна, що не тендер, то украли, або завищено, або прокладка і т.д. Вибачте, але як є.
показать весь комментарий
08.02.2025 21:04 Ответить
Це все балабольство. Шо ти конкретно пропонуєш? Тільки конкретно перше, друге, третє...
показать весь комментарий
08.02.2025 21:10 Ответить
Є книги і все інше про фірми і керування. Так от щоб могти щось зробити, то для цього треба мати або вплив, або ресурси (гроші), ні першого ні другого я не маю по ряду причин, вище голови не пригнути.

Приклад з мого життя, в свій час я розробив дрон, заробив грошей і розробив (11 років тому), війни ще не було. Потім писав листи в університети відомі і навіть у військові, що давайте робити, ось є прототип робочий, перспективно і т.д. І в переважній більшості я не отримав відповідей взагалі, а де отримав, то вказали, що нема грошей і роби все за свої, а там буде видно ... Тобто професура з баблом не була зацікавлена в такому взагалі, мені це так і ткнули. Війни не було, не цікаво і грошики не хотіли витрачати на нове, а вони були. В кінці кінців я втратив роботу і треба були гроші, я виставив відео і оголошення на продаж коптера і коптер купив дядько з Європи, приїхав і забрав особисто за 2000 євро, які дали можливість мені прожити і знайти роботу.

Відео доказ одного з відео, і можете подивитися на дату https://youtu.be/7R5DwetKLuY.

Я що міг, то зробив, але всі мене послали з моєю розробкою, на тому і все. І що мені відмовили по суті скрізь, то це вже не моя провина, а провина тих, хто мали ресурси, але відмовили.

Ну і є правило з книг з ведення бізнесу: щоб врятувати інших, то спочатку врятуй себе і стань на ноги.

В свій час німці розуміли, що обдаровані діти могли народитися в будь якій родині (обдарований мозок це випадковість, а не генетика) і німці їздили по країні з тестами по школах і вишукували обдарованих дітей і потім їх забирали на навчання з повним забезпеченням, це дало свої плоди і не просто так німці одні з кращих кращі технарів світу.

А для нашої влади обдаровані і розумні є загрозою і таких нікуди не пускають, створюють спеціально перешкоди різного роду, також на рівні законів. Це не я придумав, це є. Спеціально створені абсурдні умови, які є костилями для обдарованих, як фінансові перешкоди, так і юридичні. Як протягують своїх на потрібні посади давно відомо.

А на питання що треба робити, перше, друге і т.д. То по перше треба там бути, щоб розуміти ситуацію і потім формувати план виходу. Оскільки я не у владі і не знаю що там робиться, то щось писати і пропонувати - це повна дурня, бо я не знаю ситуації. Я займаю керівну посаду і коли я зайняв її, то спочатку я розібрався в наявній ситуації, щоб зрозуміти що робити далі - це основа ведення будь якої справи. Я не займаю владну посаду і не можу запропонувати що робити, бо не маю доступу до наявної ситуації що там робиться на зараз.
показать весь комментарий
09.02.2025 13:43 Ответить
Так, а шо ти хотів показати цим відео?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:02 Ответить
Я що папуга, по 100500 раз все переписувати? все написано наче нормально.
показать весь комментарий
09.02.2025 16:00 Ответить
Я за відео запитую. Ролкик 28 секунд. Знятий камерою з дрона. Летить над якимось селом. Шо цим роликом ти хотів сказати? Просте запитання. Відповісти можна одним реченням. І яке відношення цей ролик має до того шо ти вище понаписував?
показать весь комментарий
09.02.2025 16:18 Ответить
Ви не можете відслідкувати свої слова, то навіщо пишете?

"Це все балабольство. Шо ти конкретно пропонуєш? Тільки конкретно перше, друге, третє..."

Я робив дрони і пропонував їх розвивати, мені відмовили, це все що я міг зробити на орендованому житлі. Пропонував, відшили, все. Битися головою в державні кабінети чи ще щось - це дурна трата часу.

Ну і з книг, щоб щось зробити, то треба бути частиною влади, у владі чи державних структурах, в які потрапити ой як не просто. Як тільки почати щось міняти не будучи представником влади, то відразу можуть прийти і постукати і прирівняти дії до спроб протидії владі, було вже багато разів і випадків.

Ви дуже хитро все пишете, хочете від однієї людини рішень, при цьому я не є владою і я не знаю що там робиться ))) вам не смішно.

По освіті я енергетик і в мене на об'єктах все нормально і все працює у відповідності з вимогами і я відповідаю за своїх людей впритул до криміналу. А по державних питаннях, то вибачте валом у нас людей які закінчили відповідні спеціальності у відповідних університетах і працюють у владі, але чомусь ви їм нічого претензій не ставите )))) чому в них бардак у державному керуванні.

Поди професійних писунів тут на цензорів звісно я не вивезу.
показать весь комментарий
09.02.2025 16:39 Ответить
Нация гречкоедов🤮
показать весь комментарий
07.02.2025 14:48 Ответить
Кацап , оцінюй своїх саатечественніков - рабів та вбивць...
показать весь комментарий
07.02.2025 15:30 Ответить
Малороси не розуміють наскільки вони бидло, і чому їх маскалі постійно дурять.
показать весь комментарий
10.02.2025 08:38 Ответить
Стадо зелених ідіотів не умнішає... завдяки тому, що це стадо озброєне правом голосувати воно власними руцями знищить власну державу навіть цього не усвідомлюючи... Про таких ще в Євангелії написано "бо не відають, що чинять". Наступним президентом скоріш за все буде "пес Патрон"...
показать весь комментарий
07.02.2025 14:48 Ответить
Як можна врятувати країну по твоєму?
показать весь комментарий
08.02.2025 02:37 Ответить
Якесь дивне опитування. Висновок, який напрошується з нього, такий, що влада дістала більше, ніж рашисти. Якщо так, то біда!
показать весь комментарий
07.02.2025 14:50 Ответить
Війна зацікавить тоді, коли вона їх безпосередньо торкнеться, а це станеться неодмінно, бо війна не закінчиться щоб там хто не говорив. Можливе перемирʼя, але це буде затишшя перед новою війною - росія понесла колосальні втрати і явно до цього не була готова
показать весь комментарий
07.02.2025 14:50 Ответить
Це не станеться неодмінно, багато хто виїхав, в Канаді скільки з України?
показать весь комментарий
08.02.2025 02:39 Ответить
Ці 33% живуть за Дніпром. І їх ЩЕ не лякає те, що вони все кинуть, все що роками збирали та купували для себе, дітей. З наближенням фронту ці цифри будуть іншими. Дніпропетровська область які там цифри видала ?
показать весь комментарий
07.02.2025 14:51 Ответить
напевно що нічого не збираються кидати..
показать весь комментарий
07.02.2025 14:58 Ответить
Це так слуги урода впарюють мудрому наріду що територію на хліб не намажеш.
Кємская волость? Забірайтє.
Жодного запитання в соцопитуванні щодо діяльності слуг урода.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:52 Ответить
Чи це такий Е-банутий нарот, чи влада уже пропихує наративи що окупація не так вже і погано аби був мир. Знаю людей які були в окупації вони готові сухарі їсти аби більше туди не потрапити. Тому про окупацію кажуть хороше тільки зрадники або ті хто там не був.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:53 Ответить
І шо там такого ? Мусора он лікті кусають , ті що повтікали звідти в перший лень, а так би були в шоколаді.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:30 Ответить
Мені кажеться що опитуванна проводили в офісах Київа і в ресторанах Буковеля. Тим поскоріше закінчення війни будь якою ціною аби вже границі відкрили і бізнес робити. А ті хто зараз боронить країну чи живе в стані війни вони не приймають участь в таких опитуваннях або даже можуть дати в морду при таких запитаннях.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:57 Ответить
Сейчас сложно сказать и правильно оценить данную новость, лично мне. Ведь в 2021ом и в 2022 я, досматривая неходячего родственника, получал пособие 1700 грн, а родственник пенсию 1700 грн. И вот, взрослый мужик с неходячим инвалидом выживали на 3400, то есть на 2200, так как два блока памперсов по 600 грн обходились в 1200. Как думаешь, в два человека смог бы ты прожить на 2200? (мне пришлось залезть в долги на десятку лет вперёд, слава усраине, слава косточкам от бояр депутатов и чинушей, паляниця... которую в моём городе никогда не продавали, ни второй ни четвёртый хлеб завод )

А вот и вторая сторона монеты кубика - когда фашики пришли в чужие страны, типа Швейцарии, то им, швейцарцам, было глубоко насрать на то, что название валюты поменялось, и царь стал другой национальности, ведь по факту царь всегда будет над головой, на народ всегда будут срать, а кусок хлеба... проблема утопающих в руках самих утопающих.
Вот у меня друзья первыми побежали на фронт в феврале 2022го. Первые двое имеют свою стомат клинику, третий - двух дочерей 3 и 5 лет, жену и мать, но при этом он имеет пятикомнатную, две иномарки и зарплату в пять косарей. Четвёртый - несколько офисов в аренду сдаёт и маленький магазинчик имеет, дача, пара квартир. По сути рвались и рвуться защищать те, кто пожил или живёт хорошо. А я вот по своей тех. профессии мог получить от государства 300 баксов в месяц, но в Германии - это 4,500 евро. В Израиле - это 3,500 евро при том, что работа с 10 до 14:00 но шестидневка. Чувствуешь разницу? А тех. профессия это не два и не три года - это пятёрка лет поподробильных лабораторных, чертежей на А0 и А1, курсовая длиною в курс, и дипломная длиною в столько же.
Так что, лично я, прекрасно понимаю, что война войной - а обед по расписанию. Еда во главе стола. Или напомнить, как мы, имея земли, голодали во время голодомора от рашки и КО?
С едой и здоровьем, плюс мозгами и руками из правильного места, ты в любой нормальной стране найдёшь угол. А без денег на еду пусть у тебя будет хоть 100 квартир в Киеве, и тысяча гектар земли, а продавать их придётся, чтоб не здохнуть.

пс: Что-то я сомневаюсь, что ребята, которые сейчас на нуле, шли воевать ради того, чтоб на торги по Украине шли рашка и США. Как и сомневаюсь в том, что они согласны с тем, чтобы отдавать земельные ресурсы. Война объявлена с 2015, когда Крым отхапали. Семь лет до наступления, а дебилы не придумали как и чем защищаться, на худой конец - восстановить ядерный статус и оружие. Будь у нас политики уровня Израиля, то они бы забили хрен на всех, и изготовили ядерку, вместе с ядерным статусом. А наши довели до того, что за десять лет войны теперь США и рашка будут торговать твоей, моей и нашими сраками, в том числе и землёй с ресурсами.
показать весь комментарий
07.02.2025 21:18 Ответить
Десь почув. "Я стану маріонеткой *****, єслі мнє он паабєщаєт мир!" Чи це мені привиділось ?
показать весь комментарий
07.02.2025 14:58 Ответить
На колени станет.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:01 Ответить
Так это ж уже было, когда порох жопой к народу встал, а зеленский - лицом к народу.
Или то был сарказм?
показать весь комментарий
07.02.2025 21:22 Ответить
Зеленский говорил что он готов стать на колени перед Путиным в 19 году. А твоя жопа к народу это была жопа к олигархам и ворью.
показать весь комментарий
07.02.2025 21:45 Ответить
Перепроверил - не, они тогда встали перед матерями, которые не дождались своих детей с войны.
Так что мы оба перепутали.
Ну, если демобилизацию не сделают, то ещё многих не дождутся.
показать весь комментарий
07.02.2025 21:54 Ответить
Давно відомо що українці за все лайнове проти хорошого.
Не хочуть думати, не вміють нічого вирішувати.
Тому все хороше дістанеться комусь іншому.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:59 Ответить
Давно відомо, що ті хто сотнями пише гнівні коментарі, обзиває і т.д. сам в реальному житті ніколи і нічого не зробить, хай це роблять інші, а вони так і далі будуть строчити гнівні коментарі.
показать весь комментарий
08.02.2025 11:32 Ответить
А ви що конкретно зробили?
показать весь комментарий
08.02.2025 13:46 Ответить
Перевод стрілок ))) Як мінімум не пишу дурню в коментарях. Ну і збираю дрони і зарядні станції для ЗСУ, нажаль за гроші які дають ЗСУ, бо я не волонтер і заробляю не багато.
показать весь комментарий
08.02.2025 18:10 Ответить
А декілька відсотків владних і привладних мародерів зовсім не хвилює ні підвищення цін, ні окупація.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:03 Ответить
..ідіотів у державі у порівнянні з виборами 2019 року не поменшало. Їх стало значно більше.. І це опитування ... факт підтвердження масового ідіотизму серед мудрого українського нарІду... Патриотів та захисників не опитують. Опитують вулицю... на якій більшості похер на державу. Їх держава...все що за дверима їх квартири.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:08 Ответить
Ну, как человек, который когда-то участвовал в соц.опросах на платной основе, мне есть что сказать - этих вот "с улицы" как бы большинство, и именно они толкают рынок, как кровь в венах.

Патриоты... тут есть куча высказываний на эту тему, но в целом патриот не тот, кто видел как его дедушка продавал знамёна, ордена, чтоб не сдохнуть с голоду, а тот, кто имеет сейчас пенсию 200 000 и выше. Понимаешь о чём я?

А защитники - 1/3 тех, кто верил в светлое, но их кинули даже без возможности демобилизоваться, 1/3 тех кто имел богатства (и имеет) и пошёл их защищать, защищать свою хорошую жизнь,
и 1/333 это просто те, кого под руку взяли и на фронт в приказном.

Ну и в целом - ты женщин, матерей одиночек, бабушек, в учёт не берёшь? Речь в новости именно про украинцев, а не про мужиков. И они помнят, что на голодный желудок ты хрен по-воюешь. Так что, спорны твои слова, очень спорны.
показать весь комментарий
07.02.2025 21:31 Ответить
А вцілому... я перепрошую... але Ваші тези і їх манера написання нагадують мені маячню не дуже здорової людини. Особливо друга та четверта.... Вітієватість Ваших дописів ..це поле вивчення для лікарів.
показать весь комментарий
07.02.2025 23:04 Ответить
Хорошо, перейду на ваш уровень интеллекта.
По второму?
Во все времена негодяи старались маскировать свои гнусные поступки интересами религии, морали и патриотизма. (с. Генрих Гейне)
"Патриотизм в самом простом, ясном и несомненном значении своем есть не что иное для правителей, как орудие для достижения властолюбивых и корыстных целей, а для управляемых - отречение от человеческого достоинства, разума, совести и рабское подчинение себя тем, кто во власти. Так он и проповедуется везде, где проповедуется патриотизм. Патриотизм есть рабство.
(с. Лев Толстой)
"Патриотизм ставит ширму перед нашими глазами, так что мы не видим, что за ней. Мы не просто не можем слышать, что другие народы не похожи на нас - это буквально выводит нас из себя. Если они не поддерживают американские взгляды или наши понятия демократии, вы злитесь на них. И это то, что от вас хотят. От вас хотят преданности тому, чему вас учат."
(с. Жак Фреско)

"Если цель религии - вознаграждение, если патриотизм служит эгоистичным интересам, а образование - достижению социального положения, то я предпочту быть неверующим, непатриотичным и невежественным."
(с. Джебран Халиль Джебран)

А теперь на БИС, самое жёсткое высказывание про патриотизм, но вот вопрос - дойдёт ли до вашего мозга --
"Патриот ли я? А что это вообще такое? Патриотизм? Вот раньше был СССР. Вы, как патриот, обязаны были любить и Украину, и Грузию… и Латвию, и Эстонию
А теперь вы, как патриот, что их обязаны? Ненавидеть? А завтра они, скажем, опять к нам присоединятся. (Ну, вдруг!) И вы их опять сразу же полюбите? Как-то всё это странно. И подозрительно. Когда люди (патриоты) с такой лёгкостью неимоверной свои убежденья и любови меняют. Как перчатки."
(с. Сергей Мавроди)

А про четвёртую - мать одиночка будет думать о том, как прокормить себя и дочь. А в случае захвата страны, она убежит и будет жить там где есть ЖРАТВА. И чхать ей будет на землю.
И вообще - будь слова про землю хоть как-то духовно обоснованы, то эмигрантов бы попросту не существовало.
Так понятней?
показать весь комментарий
07.02.2025 23:20 Ответить
... питання!! Як Ви ..с таким рівнем ІНТЕЛЕКТА виживали на 3400 гривень..а потім сподобилися заробляти аж 300 доларів???? Знання дописів відомих людей ніяк не допомогло розвитку Вашого ОСОБИСТОГО рівня у зароблянні на ЖРАТВУ?


показать весь комментарий
07.02.2025 23:31 Ответить
Какой забавный кадр.
300уе - это средняя зарплата технолога по стране, так как заводы у нас разрушены, распроданы, а те что остались - нуждаются в одном технологе на цех. А при массовом и среднем производстве, технологу нечем заняться, разве что плевать в потолок. Другое дело - Европа. Там дела обстоят иначе, производство на высоте.
Как выживали на 3400? - а ты сам попробуй и узнаешь. А как не сможешь больше, то полезешь в долги.
И только не надо трепать про умение зарабатывать. Естественно я не пахал за 300уе. А что касается нынешних обстоятельств, то отдавать родственника в дом престарелых будет только конченный идиот. Вот только государство даёт кость, а не помощь. Забавно, что слово "пособие" в украинском языке аналога не имеет. Пишется как "допомога". Как считаешь, 1700 грн можно назвать допомогой?

И как тебе, судя по всему - патриоту, живётся в Парагвай? Или ты через VPN сидишь?
показать весь комментарий
07.02.2025 23:48 Ответить
А не знаєш чому?
Знаю, конечно. Потому что
а) у нас нет достаточного количества кадров, и ты "пожалел/сделал одолжение" (на твой выбор)
б) потому что тебе позволяло здоровье вернуться
в) потому что ты жил в государстве, где образование получали бесплатно (условно, но почти всегда бесплатно)
г) ты сейчас живёшь не в Украине, и потому за патриотизм ты можешь только заикаться из-за "кордона"

Бо нікому було і нікому зараз.
Воот, верно А скажи, патриот, в этом твоя вина, моя или государства? Пришлось бы возвращаться человеку на пенсии туда, где было бы достаточно кадров. Та даже не кадров, а военной техники?

Тобі цього не дотямити
Естественно. Что ты пошёл защищать? Государство, которое не смогло за 30 лет независимости обучить достаточное количество пилотов? Или государство, которое просрало весь оборонный потенциал, фактически разворовало.

Ти НІЧОГО НЕ ЗРОЗУМІЄШ апріорі
Естественно, ведь такой важный пилот как ты, сидит в интернете и строчит комментарии. Видать там за границей куча свободного времени у пилотов, мать его в 0:15 ночи.

Твої екзальтовані та пафосні дописи стадо з 80 відсотків не зрозуміє....
Согласен - у нас большинство людей, увы, стадо. К примеру мне сегодня в ТЦК сказали принести довидку №8 при том что у меня есть справка об уходу и получении пособия. И согласно 560ой постанове, я должен принести ИЛИ ту ИЛИ иную, но не обе. А ТЦКун послал меня за второй, рогом упёрся и класть он на закон хотел. А мне фактически не на кого оставить родственника, пока я буду делать НЕНУЖНУЮ справку.

Але і ціль та висновок у тебе і стада однакові!!! ЖРАТВА!!!
Вот есть какой-то индус, есть какой-то негр из Нигерии, есть какой-то африканец - нафига они эмигрируют, если у них дома патриотизм, своя земля и прочие блага твоей больной фантазии? Открою секрет - они едут ради хорошей жизни, но в целом - ради ЖРАТВЫ.
- "В здравом уме и по собственному желанию ещё никто и никогда не отказывался от жратвы" (с. Абдулов)

У стаді іншої цілі нема. І як я бачу..свою ціль ти намагаєшся вітієвато довести.
У тебя с глазами проблемы. Я хочу донести, что не важно чьи фразы и высказывания, а важна суть этих высказываний, их смысл. Они не на пустом месте сказаны были теми, кто их произнёс. А что до меня - я по факту не военнообязаный согласно моих болезням, а вот по закону - я не прошёл ВЛК и потому меня ещё не списали по 52ой статье. Я по факту могу забрать бабушку и уехать в другую страну - для меня и бабушки границы открыты, но пожилой человек должен уходить в своей стране, в своей квартире и без нервов, а не в чужой стране в доме пристарелих. По факту у меня право на отсрочку, которую каждый ТЦК может проверить, так как всем ТЦК все гос.ведомости скинули реестры, но государство заставляет своих "патриотов" ДОКАЗЫВАТЬ право. В моём случае любой врач может ткнуть HELSI и посмотреть на мою историю болезни, или как сегодня ТЦК пробили являюсь ли я единственным родственником бабушки. Если они смогли это пробить, так же как и соц.службу, то какого хера я обязан тратить нервы и время, да ещё и на ненужную мать её справку?

Ти один зі стада....
Не, дружок - я скорее один против стада. И когда заикаются за патриотизм, то это из разряда "сытый голодного не поймёт". Ты если бы прошёл через то, через что прошёл я, то не вонял бы мне тут бредом старческого маразма. Впрочем, я сам то далеко уже не молод. Но в тебе отчётливо пованивают совковые тенденции. Ты слова Мавроди внимательно прочти и спроси себя - если в совке ты, патриот, обязан был любить Украину, Грузию, и тд, и самое смешно- роисю, то сейчас ты её не любишь, следовательно что? Ты не патриот?
На мой взгляд, патриот - это тот, кто хранит в себе культуру и воспитание своего народа, знает свой родной язык и историю. А что касается земли - ты любишь фундамент многоэтажки или свою квартиру? Если квартиру - ты можешь её перенести в другую страну по желанию? Вот есть у тебя, скажем, 50м квадратных жилья, вот продашь ты за копейки тут, у нас, а в Европе ты за эти копейки даже сарай на улице не купишь, фактически сарай.
У тебя частный дом? Супер. А у большинства молодых украинцев квартира в аренду, или живут с родителями, потому что жильё в собственной родной стране им не по карману, да ещё и зарплаты...
Короче. Я бы тебя не раз и не два ткнул лицом в дебилизм нашего государства, но подобные дискуссии ведутся с людьми, которые способны принять чужую точку зрения. А ты - совковый старик, и любишь ты не страну, а пытаешься защитить родных, своё потомство. И вот если они, после твоей смерти, уедут и хорошо устроятся в Германии, или США, то ты с того света будешь только рад, лишь бы живы, лишь бы НЕ ГОЛОДНЫ.
показать весь комментарий
08.02.2025 00:31 Ответить
..о як тебе розперло!!!)))) Навіть ТЦК згадав... та про бабусю пожалівся!!! Всі твої дописи я знівелюю одним реченням!! У тому.. про що ти пишеш винна НЕ ДЕРЖАВА!!! а такі ..як ти..що в ній живуть!!! Бо державу..її закони... виконання цих законів... вибір тих..хто забезпечує законність державних дій ... РОБЛЯТЬ ГРОМАДЯНИ !!! цієї держави! Стадо будо і при СРСР... стадо залишилося і при Україні. І стадо саме собі дозволяє робити те, і тим...хто керує цією державою... а просто стадом. ..всі прогресивні зміни в державах робить розумна меншість!!... Шарль Де Голль. А у нас все робить тупа більшість... Це і є СТАДО. Ти приводиш приклади Європи та США... А не задавав ти собі питання... А чому там краще? Я не маю відповіді навіть для себе. Бо побувавши у майже всіх країнах світу... стадо повсюди. Від США до Беніну... І з Папуа до Чілі...

г) ты сейчас живёшь не в Украине, и потому за патриотизм ты можешь только заикаться из-за "кордона".... Тобі тупенькому ніяк не дотямити..що я НЕ ЖИВУ за кордоном? Навчився читати..але не розумієш, що написано?

Естественно, ведь такой важный пилот как ты, сидит в интернете и строчит комментарии. Видать там за границей куча свободного времени у пилотов, мать его в 0:15 ночи.

Так точно. Я ж постійно сижу у літаку.... Ні я... живу у ньому..))) Тупенькому не зрозуміти про різницю у п*ять годин у часі? А от ти чого на другу годину ночі сидиш тут? Втомився від відвідувань ТСК? Чи чекаєш... що збільшать допомогу на більшу? Чи як так... Ти доглядаєш за бабцею... нема на кого залишити..щоб у ТЦК сходити... ))) Хто ж Вас нещасних кормить!? Жратва..це твоя тема!!))

Не, дружок - я скорее один против стада.

Ти дуже яскравий представник стада. Який у стаді намагається говорити розумні речі... і не розуміє... що стаду твої висери по барабану!! Стадо хоче ЖЕРТИ!! І йому насрать у якій державі воно буде жерти. І ти не можеш виїхати з України..бо там тобі жерти ніхто не дасть. А ти НЕЗДАТНЕ собі там щось заробити..щоб пожерти. Бо ти такий же совок... Який не може зрозуміти...що винні у всьому члени стада. У нехватці пілотів... у створенні ТЦК.. твоїй допомозі і пенсії. СТАДО і є ДЕРЖАВА!!

Я бы тебя не раз и не два ткнул лицом в дебилизм нашего государства, но подобные дискуссии ведутся с людьми, которые способны принять чужую точку зрения.

Не дуже часто зустрічаєш людей..які самі згодні визнати себе дебілами. Бо Держава..це ти!!! От був би ти громадянином Швеції... то я твою точку зору може і сприйняв. А так ти стадо і яскравий начитаний представник стада.

На мой взгляд, патриот - это тот, кто хранит в себе культуру и воспитание своего народа, знает свой родной язык и историю.

Це на останок! Бо вважаю спілкування з тобою пустою тратою часу. Ні першого... ні другого... ні третьєго з четвертим з твого допису за тобою не видно. Тому до вислову Шарль Де Голля ти і близько не дотягуєш. Ти не розумна меншість... Ти звичайна тупа більшість... з впевненністью своєї єксклюзивності!
Тому..спокійної і тихої ночі тобі..нещасне!!))))
показать весь комментарий
08.02.2025 01:17 Ответить
Ти точно хвореньке. Я у Парагваї служу? Ідіот так і не дотягує..що це відрядження..?))) І різниця в часі 5 годин... Тупе не розуміє про простіше? І закінчу.....Спокійної ночі тобі... член господствующего класса а просто стада... який так і не зрозуміло...що Держава..це її ГРОМАДЯНИ!! Які громадяни... така і Держава! А висловлювання Шарль Де Голля ти так і не зрозумів... Бо представників стада разом з тобою в Україні більшість. і порада... Я читав тут ..що ти хворе і нещасне..невійсковозабов*язане...))) Це де ж ти так хвороби підчепило? Коли мамку та бабусю доглядав? Я у свої роки без питань прохожу авіаційні медичниі комісії... і не вважаю ..що повинен нянчити онуків. Це тобі..розумовохворому скоріш на все скоро будуть по графіку памперси міняти...бо написане тобою ..це результат твоєї дружби з трьома хлопчиками та дівчинкою. Вони точно дружать з тобою...))) Альцгеймер..Маразм .. Склероз...та дівчинка Деменція...))) Стовідсотково ..що навіть один з цих з тобою точно знайомий.
Останне сприймай всерьоз..як ти це вмієш!
Давай..хворобливе!! Вартуй бабусю....
показать весь комментарий
08.02.2025 02:33 Ответить
Опросы во время войны - это ещё глупее, чем выборы во время войны.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:26 Ответить
Думать во время войны это вообще катастрофа.💯
показать весь комментарий
07.02.2025 16:00 Ответить
Думати треба було до війни, а тепер вже пізно…
показать весь комментарий
07.02.2025 16:31 Ответить
Если думать поздно, то комментировать бесполезно, получается ты занят бесцельным делом.
показать весь комментарий
07.02.2025 16:47 Ответить
жлоби-шлунки невиліковні..
показать весь комментарий
07.02.2025 15:34 Ответить
Яка маячня! Як це можливо взагалі порівнювати?
показать весь комментарий
07.02.2025 15:40 Ответить
Досвід віків мовить про те ,

що гинуть, безумовно, царства

не тому ,що важкий побут

чи страшні митарства ....

Гинуть всі вони тому ,

(чи довше тим гірше )

Бо царство люди те, своє

Не поважають більше ...

Булат Окуджава
показать весь комментарий
07.02.2025 16:03 Ответить
Свинопаси-кишкуни найбільше хвилюються за те,щоб натовкти свої тельбухи,а що буде далі, ім все однаково! Оце вам і вся ,,Слава Україні!,,
показать весь комментарий
07.02.2025 16:12 Ответить
Не хочу сіяти розлад, але цей опрос мабуть проводили десь в Закарпатті, або у Львові. Чому так? А тому, що в прифронтових містах, де лунають вибухи кожень день, якось не до економіки. ВЗАГАЛІ!!!
показать весь комментарий
07.02.2025 16:21 Ответить
На курорті Буковель, в черзі на підйомник.
показать весь комментарий
07.02.2025 16:32 Ответить
Некоректне опитування.Одна і та сама людина могла з легкістю проголосувати за більшість пунктів.До того ж ті,які впевнені що до них москаль не дійде більше бояться підвищення цін,а страх перед погіршенням якості освіти взагалі ні до чого в теперішній ситуаціі.Ви б ще включили в опитування страх перед облисінням чи діареєю...
показать весь комментарий
07.02.2025 16:42 Ответить
А если они подумали, что если кацапня дойдёт, то откроют границы, чтоб не оставлять людей на убой (надеюсь додумаются, если вдруг случится худшее), а в другом государстве и зарплаты нормальные и ядерные статусы, и права людей защищают чуть больше, чем когда "конституция на паузе"
показать весь комментарий
07.02.2025 21:34 Ответить
а то что бенин, Оманский Нарик с фсбэшником Елдаком хотят и дальше уничтожать страну и выполнять Оманский договорняк их не пугает, пайку и кокошник выдадут в магадане цены интересовать уже не будут...
показать весь комментарий
07.02.2025 16:50 Ответить
"...території на хліб не намажеш" мосійчук "1+1"
показать весь комментарий
07.02.2025 17:17 Ответить
Страница 2 из 3