8887 посетителей онлайн
2 986 37

"Контракт 18-24": в "Резерв+" появилась возможность подать заявку на годичный контракт с ВСУ, - Минобороны

приложение Резерв+

Министерство обороны Украины объявило об обновлении приложения "Резерв+", что позволяет гражданам в возрасте 18-24 лет подать заявку на добровольный однолетний контракт с ВСУ.

Об этом информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на Министерство обороны Украины.

Это часть нового проекта "Контракт 18-24", цель которого - привлечь молодежь в Силы обороны на выгодных условиях.

В обновленной версии приложения пользователи смогут найти доступные вакансии, ознакомиться с условиями службы и выбрать подразделение для подписания контракта. Подать заявку также можно через официальный сайт.

Как сообщается, проект предусматривает выплату контрактникам 1 млн грн: 200 тыс. грн - сразу после подписания контракта, а остальная сумма - в течение службы. Кроме того, участники получат ежемесячное денежное обеспечение до 120 тыс. грн, возможность оформления ипотеки под 0%, обучение за государственный счет, бесплатное медицинское обеспечение (включая зубное протезирование) и право на выезд за границу после года службы.

Важным преимуществом является то, что после завершения контракта предоставляется отсрочка от мобилизации на 12 месяцев.

Напомним, 11 февраля Министерство обороны Украины официально запустило формат добровольной службы "Контракт 18-24" для украинцев, которые готовы присоединиться к Силам обороны на один год.

В ведомстве отметили, что присоединение к Силам обороны по этому проекту - не мобилизация, а добровольный выбор.

Топ комментарии
+10
Цікаво виходить,одним контракт на рік і міліон,а іншим мобілізація на невизначний термін. Це якийсь сюр.
показать весь комментарий
12.02.2025 11:56 Ответить
+10
Тут питання не у лозіці. Створили не рівні умови для контрактників, вирішивши, що люди 25+ чимось гірші, по суті на законодавчому рівні закріпили дискримінацію по віковій ознаці . Про мобілізованих я мовчу. Тепер давайте подивимось вже не з точки зору законодавства, а чисто реалій та взаємовідносин. Це прямий шлях до конфліктів вже у самій структурі ЗСУ, яка, якби там не було, різношарова у соціальному плані. Тепер з точки зору мобілізованої людини. Скільки часу мобілізований має бути на нулі, тобто у зоні прямого зіткнення з ворогом, щоб йому за рік нарахували 1 млн. грн? Більше пів року. А от 21 річному достатньо просто підписати контракт і десь служити умовно у Львові. І я так розумію, що підписати можна контракт з Держприкордонною службою, і так само служити десь на україно-румунському кордоні наприклад.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:05 Ответить
+6
Було б логічніше в першу чергу запропонувати річні контракти людям у віці 40+, бо в них здоров'я гірше, ніж у 18-24-річних і їм важче фізично витримати більше року...
показать весь комментарий
12.02.2025 11:52 Ответить
Комментировать
Сортировать:
........млять
показать весь комментарий
12.02.2025 11:51 Ответить
Було б логічніше в першу чергу запропонувати річні контракти людям у віці 40+, бо в них здоров'я гірше, ніж у 18-24-річних і їм важче фізично витримати більше року...
показать весь комментарий
12.02.2025 11:52 Ответить
Тут питання не у лозіці. Створили не рівні умови для контрактників, вирішивши, що люди 25+ чимось гірші, по суті на законодавчому рівні закріпили дискримінацію по віковій ознаці . Про мобілізованих я мовчу. Тепер давайте подивимось вже не з точки зору законодавства, а чисто реалій та взаємовідносин. Це прямий шлях до конфліктів вже у самій структурі ЗСУ, яка, якби там не було, різношарова у соціальному плані. Тепер з точки зору мобілізованої людини. Скільки часу мобілізований має бути на нулі, тобто у зоні прямого зіткнення з ворогом, щоб йому за рік нарахували 1 млн. грн? Більше пів року. А от 21 річному достатньо просто підписати контракт і десь служити умовно у Львові. І я так розумію, що підписати можна контракт з Держприкордонною службою, і так само служити десь на україно-румунському кордоні наприклад.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:05 Ответить
Ну, не зовсім так. Якщо зайти на офіційний сайт, то там перелік з 6 бригад і то, скажімо так, бригади не для відпочинку. А про дискримінацію я повністю погоджуюсь.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:20 Ответить
>служити десь на україно-румунському кордоні
Кто же туда пустить, там заплатить надо много, чтобы пустили.
показать весь комментарий
12.02.2025 13:34 Ответить
Я сподіваюся, що 18-24 вибрана як фокусна група для обкатки системи контрактного набору. Тому що багато контрактників вона не дасть. По-перше, їх фізично мало. Уся група 18-25 менше мільйона осіб. По-друге, більшість студенти. Тобто, реально для контракту там не більше 100-300 тис юнаків. Якщо припустимо з них підпише контракт 10-15 відсотків, а це чудовий показник, який покаже, що система працює, то фізично це лише близько 20 -30 тис осіб.
Крім того, основні пільги, крім мотиваційної грошової виплати, мало подіють у цій категорії. Сумніваюся, що молодь 18-25 зацікавить протезування зубів чи безкоштовний проїзд в трансопрті. Та навіть іпотека. А ось для групи 27-47 іпотека під 0 річних - це бомбезно. Можна б було додати ще списання вже існуючої іпотеки, але це зрозуміло додаткові витрати. Та можливість безкоштовного навчання та вступу в виш для дітей.
Тому я сподіваюся, що невдовзі контрактна система буде запропонова також для інших вікових груп. Чому я так думаю? Бо контрактні пропозиції виписані дуже грамотно та з заделом на інші вікові групи.
Шкода лише, що зроблено це запізно. Якби цю систему почали впроваджувати ще на початку 2023, коли ще були добровольці та взагалі інші настрої в соціумі, то не факт, що справа дійшла б до такого позору як бусифікація. Якщо припустити, що у нас десь близько 15-20 млн чоловіків (з розрахунку на 42 млн чисельності громадян України), то якби контракт підписали б 10 відсотків - це фактично армія чисельністю до 2 млн осіб. Причому армія мотивована та професійна. Згодьтеся, це були б зовсім інші і військові, і соціальні розклади.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:16 Ответить
Ну, ми тут теж дискутуємо про те, що це пробний варіант, бо така програма має дуже хороший потенціал. Розширити її до 18-40, і проблеми з мобілізацією можуть зійти до мінімуму.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:25 Ответить
Я би казав, що найдоцільніше витратити гроші на людей від 18 до 40, а ще краще від 21 до 40.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:22 Ответить
Ееее, ну тобто до 40 - контракт, а 41-60 - бусифікація? Може варто поширити на 18-59 все ж таки?
показать весь комментарий
12.02.2025 14:47 Ответить
Ні 41-60 по хатах
показать весь комментарий
12.02.2025 17:13 Ответить
Але є один нюанс😁
Якій річний контракт?! Ви про що???
Що ніхто законів не читав?
Згідно нашого законодавства, всі контракти автоматично продовжуються до закінчення військового стану ПЛЮС, на період відновлення! Тобто, коли закінчиться війна, усіх мобілізованих відпустять, а контрактники продовжать служити до закінчення "періоду відновлення" (розмінування, розбір завалів і т.і)
На поточний момент, усі військові, чий контракт вже закінчився, досі служать і звільнитися НЕ МОЖУТЬ! Як їм цього не хотілось би
показать весь комментарий
12.02.2025 15:28 Ответить
На росії такий підхід працює аж бігом.
Ну а у нас, звичайно, зрада-зрадна в коментарях буде.
показать весь комментарий
12.02.2025 11:52 Ответить
Тому що в коментарях багато огидних кацапоботів.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:02 Ответить
Це зрозуміло, але ж є і, так би мовити, свої рідні корисні ідіоти.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:03 Ответить
Якщо уважно почитаєте, то "зрада" лише стосується вікової несправедливості. А так - ідея чудова і правильна, про яку тут більшість коментарів весь час каже.
показать весь комментарий
12.02.2025 14:48 Ответить
На росії такий підхід для усіх осіб мобілізаційного віку. Чому молоді здорові мають отримувати всі бонуси, а якщо 25 виповнилося, то вже фіг?
показать весь комментарий
12.02.2025 12:02 Ответить
І до цього ще дійдуть. Трохи папізжє.
Зєлєні тут схожі на американців: випробують усі неправильні варіанти, щоб зрештою зробити правильно. Чи вистачить України на випробовування всіх неправильних варіантів - то таке.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:05 Ответить
Ну от мені ще 40 нема і я б погодився на такі умови, як оце пропонують (за умови, що ВЛК нарешті "побачить" мої болячки та візьме їх до уваги). І так, я б не втік через рік за кордон, максимум на море поїхав би, бо я з моєю спеціальністю там нафіг кому треба, а трускавки збирати не хочу...
показать весь комментарий
12.02.2025 12:11 Ответить
Деніс Войцеховський Ви дуже точно підмітили. Хочу тількі додати, коли візьмуть в облогу Дніпро, просто знизять мобілізаційний вік. А поки тількі дурні спроби боротьби за виборця, але ця стратегія зіграє з Зеленським злий жарт, результат буде зворотній.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:53 Ответить
так, зрада!
пацанам в окопах платять лиш за бойові, тож ці виплати як курсантам завеликі!!!а з умовою що їх на фронт не візьмуть перші півроку, то це абсурдно звучить.
але зебанда готова на все, гроші знайдуть за рахунок тебе, мене.
повисять тарифи, акцизи...
а чому так???
тому що ті 2-4 млн які зараз броньовані та відмазані, один хер воювати при зе не підуть.
бо то його лохторат...
закінчаться 18-24річні, запропонують жінкам, і навіть вагітним, а вони та ті котрих я назвав знов не підуть.
закінчаться всі...... вони здриснуть, але всеодно воювати навіть за чесно награбоване не будуть..
це моє баченні правління потужної потужності та незламної незламності від зе та тих кого я назвав. + кожному по *****!!!!!
показать весь комментарий
12.02.2025 12:06 Ответить
Это дискриминация по возрастному цензу, неужели не понятно?! Это нужно было делать в 2022г. Все кто на 0 получают миллион и з/п 200к., все кто в штабе получают 20к. Об этом все кричали, армия 1млн, а воевать желающих нет.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:09 Ответить
Цікаво виходить,одним контракт на рік і міліон,а іншим мобілізація на невизначний термін. Це якийсь сюр.
показать весь комментарий
12.02.2025 11:56 Ответить
Andrei Andreev #495049

Це не сюр, це недолуга спроба боротьби за виборця. У Зеленського геть відсутні яйця. В воюючій країні люди кидаються на військових і відбивають ухилянтів, а цей персонаж води в рот набрав з приводу ТЦК.
показать весь комментарий
12.02.2025 13:07 Ответить
Немає ніяких "контрактів на рік". На період військового стану, будь який контракт, автоматично продовжується до закінчення військового стану, плюс, на період відновлення. І розірвати його неможливо!
показать весь комментарий
12.02.2025 15:31 Ответить
Як можна списать 33 роки?В дії наклацав і тобі 20. Два рази ходив,на 1 річний контракт піду.
показать весь комментарий
12.02.2025 11:57 Ответить
....право на виїзд за кордон після року служби.
Ну ось воно як🤔
В нас що Кріпосне Право,а дозвіл на перетин Кордону - Вільна для Кріпаків???
Дожилися🤬
показать весь комментарий
12.02.2025 11:59 Ответить
3-4 бригади наберуть
показать весь комментарий
12.02.2025 12:00 Ответить
Або з них робити окремі підрозділи, або буде повернення дідовщини.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:09 Ответить
Це потрібно було робити ще після першого року повномасштабної війни. Але краще пізно ніж ніколи. Це мотивує багатьох людей, я впевнений. Але вікові обмеження це повний ПЗДЦ... Типова ситуація, 27-33річні (умовно) ухилянти, що сидять вдома, намагаються не висовуватись або, правдами і неправдами, отримують відстрочки і чекають на щось подібне (як ці умови) будуть ще більше демотивовані іти в ЗСУ. І інший аспект, - як до цих добровольців, які прийдуть на таких привілейованих умовах, будуть ставитись в підрозділах? Умовно, якийсь воїн вже воює три роки і не знає скільки ще доведеться воювати, а тут приходить молодь, яка і отримує більше, і знає коли може звільнитися. Як ті воїни реагуватимуть? Тобто, замість справедливості, ми отримуємо черговий поділ людей на категорії... Я згідний, що пропонувати такі умови людям 50+ в більшості випадків недоцільно (хоча і серед них є багато достойних воїнів) але зробіть ті умови хоча б до 40 років і буде з кого вибирати.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:12 Ответить
Якби такі умови запропонували до 40, то у 50-річних був би шанс звільнитися...
показать весь комментарий
12.02.2025 12:24 Ответить
Так, і це теж, само собою.
показать весь комментарий
12.02.2025 12:26 Ответить
тепер тСЦИкуни будуть викрадати 18-25 річних і катувати доки ті не підпишуть добровільно контракт
показать весь комментарий
12.02.2025 12:49 Ответить
Оні жє дєті. Навіщо така спокуса грошима?
показать весь комментарий
12.02.2025 13:29 Ответить
З 18-20 річних багато виїхали, поки ще були до 18. Залишились ті, хто не бояться мобілізації з різних причин. Або мажори, яких хрін мобілізуєш, або студенти, або люди, які дійсно не проти служити. Питання тільки, чи не буде надто скоотське ставлення до цих молодих і вимагання з них грошей. Бо офіцерами в ЗСУ часто є всякі заздрісні чорти, які не стерплять, що якийсь пацан заробляє більше за нього. Або відправить на тупу смерть, або забиратиме собі ті доплати.
показать весь комментарий
12.02.2025 14:38 Ответить