8357 посетителей онлайн

Украина смело боролась, но война не завершится победой, как во Второй мировой, - Келлог

Кэллог сделал заявление относительно завершения войны в Украине

Спецпредставитель президента США по вопросам Украины и России Кит Келлог подчеркнул, что Украина смело боролась с российской агрессией.

Об этом он сказал на обсуждении плана по миру в Украине на Мюнхенской конференции по безопасности 15 февраля, передает ZN.ua, информирует Цензор.НЕТ.

Келлога спросили, какая стратегия США - остановить войну или выиграть войну?

"Я думаю, вопрос в том, что такое выигрыш, что такое - победить в войне? Давайте будем абсолютно честными. Вы шли на чрезвычайные жертвы, Украина смело боролась. Я был в Украине далеко на востоке, я видел Изюм и подобные места - я знаю, с чем вы столкнулись. И первое, что надо сделать, как кто-то говорил, - остановить кровотечение, а дальше уже - лечить. Если вы думаете о победе в понимании Второй мировой войны, этого, наверное, не произойдет", - сказал спецпредставитель.

Келлог добавил, что ситуацию необходимо оценивать с позиции долгосрочных перспектив. Сейчас главное послание заключается в том, что дальнейшая агрессия РФ недопустима.

"Мы хотим суверенную, свободную Украину, однако мы не можем убегать от этого вопроса. Мы не можем быть такими наивными - есть реальность. Мы должны остановить российскую агрессию, однако детали этого мы должны разработать", - подытожил Келлог.

Топ комментарии
+33
Тварина безхребетна...
показать весь комментарий
15.02.2025 23:56 Ответить
+28
Трампутіни рано списуєте українців. Українці і не таке переживали. Все проходить і це пройде. Слава Україні!
показать весь комментарий
16.02.2025 00:00 Ответить
+24
Московська тварина, як і його бос засуджений злочинець Трамп
показать весь комментарий
16.02.2025 00:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
что будут стоить тисячі слов
когда важна будет крепость руки...

цоя надо слушать
он рулез
показать весь комментарий
16.02.2025 03:44 Ответить
ага, і тому реєстрі місяць не працювали
показать весь комментарий
16.02.2025 05:02 Ответить
я й розберусь
я за залужного голосувати не буду
він втік від війни
показать весь комментарий
16.02.2025 05:05 Ответить
для мене вони не люди
так, глісти
показать весь комментарий
16.02.2025 05:06 Ответить
це твоє право вирішувати де жити
я тебе у окоп не тягнув
показать весь комментарий
16.02.2025 16:25 Ответить
показать весь комментарий
16.02.2025 00:22 Ответить
Один шпійон.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:01 Ответить
Два шпійона.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:03 Ответить
Іспанії гаплик?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:06 Ответить
Палишся Штірліц.Кропивницький - з Кропивницького.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:42 Ответить
Я тобі відкрию таємницю.За деякими твердженнями найкраще IT-забезпечення(дивний термін але не суть) в Естонії і ... тадам!.. в Україні.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:56 Ответить
Я вважаю ти неправий.Якби зелена шобла-***** від імені України заподіяла шкоду іншій країні,тоді довелось би відповідати всім.Мені здається ти на людину даремно наїхав.Принаймні поки.
показать весь комментарий
16.02.2025 04:07 Ответить
Навіщо Японію, Райх, в'етконг, Ірак з Бейрутом пресували?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:51 Ответить
Отож!)))
показать весь комментарий
16.02.2025 02:23 Ответить
Невже у США напередодні Хіросими вже була ХУНТА?????
показать весь комментарий
16.02.2025 02:25 Ответить
Точно-точно? Мордва и Бурято-монголы рукоплещут и бредут на 9-е мая...
показать весь комментарий
16.02.2025 02:28 Ответить
А пуговицы, на ширинки, из костей монгольських лошадей точили б...
показать весь комментарий
16.02.2025 02:32 Ответить
Як ценепросто буде(
показать весь комментарий
16.02.2025 02:34 Ответить
Ми ще тут друже, боротьба триває! Слава Нації -Смерть Ворогам!
показать весь комментарий
16.02.2025 00:20 Ответить
Треба розуміти, що ці дяді ще й добре розуміють, що за влада зараз в Україні.
З такою владою дивно, що ми взагалі ще існуємо.
І за таких обставин це звучить як "беріть, що є, або помріть".
показать весь комментарий
16.02.2025 00:05 Ответить
Ні. Це мені давно треба подалі від довбойобів.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:27 Ответить
Ти з якого міста?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:29 Ответить
Ще є дурники, які розуміють, що ті умови, що зараз пропонують - це відтерміноване знищення суверенітету України.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:31 Ответить
А типу поки борешся з людожером ти живий, як тільки припинив - тебе зжерли. Не цілком так по частинах.

Один раз вже "усталі ат вайни" у 2019.
І як воно? Як шашлички пішли?

Причому, чомусь першими втомлюються ті, хто десь далеко її по телеку дивиться і ні краплею крові ні гривнею донату у ній участі не приймали.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:49 Ответить
Тобто, якщо за умовами замирення (цього або наступного через 5-6 років) Кропівницький відійде Роісі, ти не будеш проти?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:53 Ответить
Поки хоче жити.

Як тільки погодиться, що її можна трахати заради миру, її будуть трахати поки не помре.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:59 Ответить
Тому що було кому.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:00 Ответить
Доречі, В'єтнам боровся до кінця і виборов, що хотів.
Що він хотів - то вже інша справа.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:01 Ответить
Ну можна лягти і роздвинути ноги вже зараз.
Ти саме це і пропонуєш.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:10 Ответить
З тим, кого ти вибрав, вона тепер закінчиться тільки на території США.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:12 Ответить
Бо США більше не є лідером демократичного Світу.

І дуже скоро з такими понтами Китай буде дупу грейт егейном підтирати.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:13 Ответить
Саме тобі і пропоную.
А як ні, то сиди тихо, не *****, і не заважай тим, хто може і робить.

Бо вирішувати це тим, хто бореться, а не тим хто готовий смоктати переможцю.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:30 Ответить
Спробуй.
Але з твоїми талантами ти хибащо пенсіонерку подушкою заради грошей задушити можеш.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:49 Ответить
Тобі нічого покищо не пропоную.

Але вже приблизно знаю, що запропонувати.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:55 Ответить
Спробуй сходити у ТЦК, сцикло. 😁
Запропонуй їм свої послуги, бусифікатор ****.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:05 Ответить
Ти мене поборов. 😁
Просто *******, який ти вправний в інтернеті.
А норматив по бігу норм у тебе?
Судячи з того, як ти хочеш здати Україну, бігаєш ти добре. Або з Донецька під vpn і пишеш.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:19 Ответить
Ще й Китаю потім ******** наваляв.

І розміри армії Китаю якось не дуже на це вплинули.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:25 Ответить
Україна вже виграла цю війну і доведе її до кінця вийшовши на свої загальновизнані кордони незалежно кому там що подобаєтсья чи ні!
показать весь комментарий
16.02.2025 00:33 Ответить
без тебе цього не станеться! повертайся!
показать весь комментарий
16.02.2025 08:16 Ответить
У Другу світові Україну звільніло 4 фронти. Усього було мобілізовано 7 млн українців.
А тепер прікиньте, скільки фронтів потрібно, щоб захопити хоча б західну частину росії та дійти до Москви. І скільки потрібно бусифікувати на це українців. При тому, що власне навіть захоплення Москви не призведе до падіння кацапів. Буонопарт свідок.
Для чого тоді оці безкінечні спекуляції на тему розгрому кацапстану чи то окупацією, чи то руками самих кацапів. З якого дива кацапи підуть брати Кремль? Тому що нам цього хочеться? Вони цю війну відчувають як приблизно відчували у совку афганську. Ну так, війна. Десь далеко. Ну інколи, кудись там дрон прилетить. Але там воює контрактна армія, кордони відкриті, нафта та газ продаються, пенсії та соціал платяться. Тому нікого вони не скинуть.

Відповідно питання: чому українці повинні втратити єдиний шанс закінчити війну з допомогою Трампа заради абсолютно надуманої, нереалістичної, авантюрної ідеї, що кацапія колись, у майбутньому завалиться?
показать весь комментарий
16.02.2025 10:23 Ответить
Між першою та другою світовою два десятиліття.
І якби перша світова затяглася ще роки на три, то східна Європа перетворилася б на випалену пустелю.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:30 Ответить
Україна воює вже 11 років. Це довше за майже усі ******* війни. І перспективи знелюднення та перетворення на цивілізаційну пустелю неілюзорні.
Тому це має бути завершено і якнайшвидше.
І вибирати потрібно не між ілюзорною перемогою та реальним перимирям.
А між знищенням нас, як етносу та цівілізації та збереженням держави та помірніми злиднями у середньостроковій перспективі.
Ніякого іншого вибору насправді не існує. Або ми досягнемо перемирья та виживемо, але будемо жити дуже бідно та складно. Або ми зникнемо внаслідок безкінечної війни, на яку у нас банально та обьективно немає ресурсів.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:36 Ответить
Якщо ви думаєте про перемогу в розумінні Другої світової війни, цього, напевне, не станеться", - сказав спецпредставник.НЕ СТАНЕТЬСЯ ТОМУ, що в США на сьогодні , прорашистські посіпаки ,котрим дуже ,а дуже далеко до політиків США ЧАСІВ ПРЕЗИДЕНТА РУЗВЕЛЬТА
показать весь комментарий
16.02.2025 00:25 Ответить
Тварина безхребетна...
показать весь комментарий
15.02.2025 23:56 Ответить
"Дуже цінна" порада цілого генерал-лейтенанта, який за усе своє життя навіть батальйоном не керував у бойових умовах...
показать весь комментарий
16.02.2025 10:29 Ответить
Доголосувався ''мудрий'' народ на виборах - за комуністів, за олігархів, за бандитів, за клоунів, за Кравчука, за Кучму, за Януковича, за Зеленського - і усі ці злодії агітували за дружбу з москалями - а ''мудрому'' народу так хотілося тої дружби з москалями, що ''мудрий'' народ вирішив заради цієї дружби померти і ''поржати'' перед смертю...
''Мудрий'' народ 35років сам собі копав-копав і нарешті викопав ''веселу'' могилу...
Тепер сподівання лише на Господа Бога і Збройні Сили України.
Україну врятує лише Військова Хунта.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:05 Ответить
Ядерна зброя в руках банди Зеленського ще більша катастрофа.
Мало того - в наших реаліях виробництво ЯЗ може ініціювати а також запустити дане виробництво ЯЗ може лише дуже сильна вольова безстрашна дисциплінована військова команда на чолі з надзвичайно авторитетним офіцером, себто - Військова Хунта.
Так що ви певною мірою маєте рацію на рахунок ЯЗ - лише з пріоритетами трохи помиляєтесь.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:57 Ответить
Розвеселили.
Як можна порівнювати тодішній економічний і безпековий потенціал США з теперішнім майже катастрофічним станом справ в Україні.?
Єдине що у нас на більш-менш прийнятному рівні, так це ракетні технології - але на сьогодні навіть вони шкутильгають.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:52 Ответить
Невігласе - ''сапоги'' в москалів, в Українців - чоботи.
А статутне взуття Українських воїнів - Берці.
Так що хто у вас в ********** буде командувати - то ваше ************* діло.
А Українці без москалів розберуться.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:51 Ответить
І янкі зроблять для цього все.
показать весь комментарий
16.02.2025 05:23 Ответить
Мудак! Нам не потрібна "перемога як у Другій Світовій! Ми не збираємося окупувати ********* і штурмувати москву з вимогою безумовної капітуляції та шибениці для *****. Для нас це наші суверенні кордони і репарації за нічим не виправдану агресію. ***** мають вішати самі кацапи - родичі 850 000 скалічених та загиблих за його наказом окупантів. Нам є чим зайнятися "у своїй сторонці". Саме паскудне що цей заслужений генерал Келлог все чудово розуміє, але ганьбиться як портова шлюха в борделі Трампа. Не розумію що могло змусити шановного генерала увійти в історію мудаком і холуйом недоумкуватого диктаторофіла? Ну от чого йому не вистачало на пенсії?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:46 Ответить
Уявіть що Трамп відкрив ленд-ліз ***** проти Європи. Потім до Трампа приєднався Сі (за Тайвань)... Безумство? Ну-ну - з цими їбанутими дідами, яких смерть посцяти відпустила, і не такого можна дочекатись...
показать весь комментарий
16.02.2025 01:22 Ответить
При штурмі міста втрати пять до одного як мінімум. Тому за поребрик тварюк і максимальна ізоляція. Вони самі себе зжеруть бо нікуди стане спрямовувати притаманну їм жорстокість, садизм і зневагу до людського життя. Вони дійсно такі самі як ***** і тому внутрішня різанина в *****стані невідворотня. Я два роки армії жив з ними поряд в Ярославській губернії і ніяких ілюзій стосовно кацапів не маю. "Нам своє робить" і тут потрібно керуватися древньою аравійською мудрістю "Найкраща помста ворогу це жити добре". Тобто краще. Тому думати потрібно не про вбивство русні в *****стані, а про розвиток і гідне життя українців на своїй землі.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:41 Ответить
Розумієте (скажу не модну зараз річ) вбивство навіть кацапа як живої істоти негативно впливає на самого вбивцю. Вбивство санкціоноване державою називають подвигом і дають за це державні нагороди. За вбивство без санкції держави садять у тюрму і називають злочинцем. Але є велика різниця між захисником свого і загарбанням чужого яку ніяка формальна інстанкція не може стерти. Всі кацапи які добровільно уклали контракт на "сво" є окупантами, тобто загарбниками і злочинцями. Нам немає сенсу їх окупувати. Хай кацапи самі калічать свої душі вбивством ближніх. Вони з цим справляться. Я в цьому впевнений. Для нас війна це як тимчасова робота, яку потрібно, як і всяку роботу, робити добре і ретельно. А от для кацапні це "пригода", "випробування", "збагачення", "подорожі за державний рахунок, "служеньє родінє", "священний долг" і "похід за зіпунами", тобто мародерство. Кацап на війні компенсує свій холуйський домашній стан, відчуває себе "баріном" - володарем життя і смерті. На війні їх негативні якості тільки посилюються і саме з ними вони повернуться назад і будуть шукати відповіді на традиційні питання "кто віноват?" і "Что дєлать? Те що почнуть вбивати в себе дома масово жодного сумніву у мене немає. То ж ізоляція - кацапи самознищуються і ми цілі.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:40 Ответить
Ото ж бо. Загнати їх назад в "родную жопу" і по всьому.
показать весь комментарий
16.02.2025 05:13 Ответить
"... але війна не завершиться перемогою ..." - тоді що трампутіни приготували для України?
показать весь комментарий
16.02.2025 14:02 Ответить
Отже, злочинний режим буде збережений, московський фюрер залишиться не покараним, а орда - не демілітаризованою і не денацифікованою.
показать весь комментарий
16.02.2025 14:16 Ответить
Так звичайно,якщо б США в Другій Світовій зупинили допомогу СРСР він би теж програв...!
Тож пан Келлог тут маніпулює...причому цинічно...ех,США втрачають політичну вагу,але думають що все добре...час покажеяк Трамп прорахувався з пуйлом...
показать весь комментарий
16.02.2025 01:10 Ответить
Холодний душ гіркої реальності.
показать весь комментарий
15.02.2025 23:55 Ответить
У тебе в дзеркалі.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:21 Ответить
Довбень
показать весь комментарий
16.02.2025 09:03 Ответить
Не буде, тому що не створить.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:17 Ответить
Добре хоч у когось є достатньо інформації щоб публічно казати неминучі висновки.
Наше поле маленьке, вір або вигадуй що віриш.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:25 Ответить
За три роки Україна під проводом ЗЕ не змогла побороти корупцію , налагодити власне виробництво основних видів зброї та ***********, перевести економіку на віЙськові рельси та налагодити СПРАВЕДЛИВУ мобілізацію та ДОСТОЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОРАНЕНИХ ТА ІНВАЛІДІВ? Сформувати ефективну та справедливу систему відбору нафбільш ефективних та відповідальних генералів та офіцерів та усунення поганих. І так і не налагодила чесну та відкриту комунікацію між владою та народом .

Чомусь загдую історію Південного Вєтнаму де навіть присутність військ Сша не врятували країну . https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B3%D0%BE_%D0%94%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%97%27%D1%94%D0%BC Нго Дінь З'єм отримав 133 % голосівhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B2%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%92%27%D1%94%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%BC#cite_note-1 [1]. Цей референдум скасував монархію і зробив прем'єр-міністра Нго Дінь З'єма першим президентом. Незважаючи на успіхи в політиці, економіці і соціальні зміни в перші 5 років, Нго Дінь З'єм швидко став диктатором. І був вбитий військовими .

Але до чого це я?

Але у всьому винуваті Трамп , ***** і лінива Гейропа. Ганьба їм .
показать весь комментарий
16.02.2025 00:42 Ответить
Подальші жертви русні неприпустимі?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:37 Ответить
Вже роблять
показать весь комментарий
16.02.2025 00:39 Ответить
Дійсно, при чому тут русня?
показать весь комментарий
16.02.2025 10:07 Ответить
...україна ще й буде репарації виплачувати сша і росії..бугугушеньк це взагалісвітовий прецедент...ще ніхто так не програвав...
показать весь комментарий
16.02.2025 11:18 Ответить
Как ты не понимаешь - чтобы прекратить убийства и страдания, нужно добивать paшку - сейчас для этого наилучшие условия, а не давать ей паузу для передышки, восстановления сил и так далее. Потому что желание захватить и уничтожить Украину у них никуда не исчезнет.
показать весь комментарий
16.02.2025 07:44 Ответить
А кто тебе сказал, что победа - это обязятельно взятие твоей моsквы?
показать весь комментарий
16.02.2025 07:56 Ответить
Украине нужна не передышка, а победа и долгосрочный мир. Сейчас Украине помогают, а paшку наоборот обложили санкциями. В случае "перемирия" этого не будет (а как иначе?). Враг окажется в лучшем положении (для этого им и нужно "мирное соглашение") и через некоторое время полезет снова. Договор для них - просто бумажка. И снова война, но уже с отдохнувшим, подготовленным врагом. Потому что маньяк ***** и его режим никуда не денутся.
показать весь комментарий
16.02.2025 09:06 Ответить
Это зависит от дальнейших решений, не только Украины, но и её союзников. Победить вполне реально, но нужна помощь, нужно сохранение санкций и так далее. "Мирное соглашение", которое проталкивают США при трампе, это капитуляция сейчас и отложенная война через некоторое время.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:12 Ответить
Кондомы у тебя на голове. Если ты не видишь разницы между границами 91-го и нынешней ситуацией, то это твои проблемы.
показать весь комментарий
16.02.2025 12:24 Ответить
А их необязательно отбивать. Есть другие варианты, например уничтожать экономику врага, энергетику, промышленность, чтобы он сам ушел с территорий. Но для этого нужно ставить соответствующие цели, иметь политическую волю и т.д., а не бежать подписывать капитуляцию - это впервую очередь к нынешней администрации США относится. Но вам, с кондомом вместо головы, этого не понять. Дальше одного шага просчитывать не способны.
показать весь комментарий
16.02.2025 13:37 Ответить
А их необязательно отбивать. Есть другие варианты, например, уничтожать экономику врага, энергетику, промышленность, чтобы он сам ушел с территорий. Но для этого нужно ставить соответствующие цели, иметь политическую волю и т.д., а не бежать подписывать капитуляцию - это в первую очередь к нынешней администрации США относится. Но тем у кого кондом вместо головы, этого не понять. Дальше чем на один шаг просчитывать не способны.
показать весь комментарий
16.02.2025 13:38 Ответить
Это твои кaцапские несбыточные мечты и домыслы
показать весь комментарий
16.02.2025 15:39 Ответить
сам пшел, кацапоид. тенденция как раз в том и есть, что paшка - распадающаяся недоимперия. ссср тоже был "живее всех живых" и его уже нет. И паPaши твоей не будет. И никакие трампы и маски этому не помешают, и ты в том числе.
показать весь комментарий
16.02.2025 16:40 Ответить
сам пшел, кацапоид. тенденция как раз в том и есть, что paшка - распадающаяся недоимперия. ссср тоже был "живее всех живых" и его уже нет. И паPaши твоей не будет. И никакие трампы и маски этому не помешают, и ты в том числе.
показать весь комментарий
16.02.2025 16:42 Ответить
В, чому він не правий, так сумно, але є реальність, я теж вважаю, що подальші жертви неприпустимі.
показать весь комментарий
15.02.2025 23:59 Ответить
Пропозиції вже озвучені.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:12 Ответить
З Кропивницька.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:42 Ответить
При чому, тут русня, сходи на кладовище в своєму місті, та перерахуй прапори на могилах, а потім поїдь в найближчій госпіталь, і подивись на скалічених військових, може трішки розуму наберешся.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:45 Ответить
Якщо ти про мене, то я тебе не ображав, я хоч, своїм справжнім іменем підписався.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:49 Ответить
А, ти, що приготував, і що ти зробив, щоб кацапи не просунулися далі, скажи що, хтось за те щоб вони не просунулись далі втратив здоров'я, а хтось втратив життя, що втратив ти, може когось з рідних, чи стоїш ти на захисті України, може хтось з твоїх рідних майже три роки знаходяться на війні, і не знають, чи повернуться додому.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:25 Ответить
А, Україні, армії передишка, не треба? Я вже писав, що на мою думку потрібно робити під час передишки, не треба велику армію, треба розробити такий принцип, що час х, коли почнеться нове вторгнення, кожен, хто має можливість тримати зброю стає військовим.
показать весь комментарий
16.02.2025 08:23 Ответить
Чим, я палюсь?
показать весь комментарий
16.02.2025 08:27 Ответить
Ми виграємо цю війну?
показать весь комментарий
16.02.2025 09:34 Ответить
Дійсно, потрібна допомога, тільки допомога вже потрібна в живій військовій силі, але як раз нам цю допомогу налити ніхто не хоче, нам з 2022 року кажуть, що ніякої ескалації.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:18 Ответить
А що, досі були дурники які чекали "перемоги" і захоплення Москви?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:25 Ответить
А типу якщо продовжувати безкінечно воювати(точніше поки не трісне) - то це все буде окуєнно з суверенітетом?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:44 Ответить
І скільки ще Україна так пробореться? Без американської допомоги?
Ось вся та "боротьба" протриває лише до моменту вичерпання людських ресурсів.

А щодо останнього висеру, так це в обидві сторони працює. Менше всього втомлюються диванні патріоти-воюваки, які і близько не поспішають "не припиняти" на фронті.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:55 Ответить
Її або трахнуть в результаті повної військової поразки, причому вже точно без смазки, чи в результаті замороження конфлікту, визнавши поразку по очкам.
Як хто вважає ріше то вже справа кожного і його пріоритетів.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:06 Ответить
Нелягун, ти пропонуєш комусь воювати за тебе, поки черга таки не дійде(якщо не здриснеш). Тож ніякого відношення до "не лягиючих" не маєш. Не треба примазуватись.
А для мене війна яка йде прямо зараз набагато гірше за ту, що може розпочатись гіпотетично.
І всі нелягуни лягуть рано чи пізно, якщо вона не закінчиться.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:21 Ответить
Ні, не програв би. У СССР була своя дуже сильна промисловість. До Берліну хай би не дійшов, але свої теріторії відбити зміг би.
Не треба порівнювати СССР з калічною Україною, яка навіть міни нормально не може зробити.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:23 Ответить
Страница 2 из 3