10243 посетителя онлайн
9 080 190

США хотят 50% редкоземельных металлов в качестве платы за поддержку Украины в войне с РФ, - NBC News

США хотят украинские редкоземельные металлы

Президент Украины Владимир Зеленский приказал своим помощникам отклонить предложение представителей администрации Трампа, которое предоставляет Соединенным Штатам значительный доступ к украинским редкоземельным металлам.

Как информирует Цензор.НЕТ, это подтвердил NBC News украинский чиновник, близкий к Зеленскому.

Представители США заявили, что это предложение будет формой возмездия за поддержку, которую Вашингтон оказал Киеву с начала войны с Россией, но, Зеленский не чувствовал, что соглашение содержит адекватные гарантии безопасности для Украины.

Министр финансов Скотт Бессент впервые предложил Зеленскому на прошлой неделе проект соглашения, которое предусматривало бы предоставление Соединенным Штатам права собственности на 50% редкоземельных металлов Украины.

Ранее издание Washington Post писало, что украинский лидер Владимир Зеленский на Мюнхенской конференции по безопасности заявил, что не будет подписывать соглашение об украинских редкоземельных металлах, поскольку оно не содержит гарантий безопасности для нашего государства.

Ранее сообщалось, что спикер Совета национальной безопасности Белого дома Брайан Хьюз считает "недальновидным" решение президента Украины Владимира Зеленского не подписывать предложенное соглашение о предоставлении США доступа к редкоземельным полезным ископаемым в Украине.

Напомним, что ранее президент Зеленский заявил, что соглашение с США о полезных ископаемых будет подписано на уровне министров при готовности и при условиях гарантий. Сейчас этот документ не готов, чтобы защитить интерес Украины.

Топ комментарии
+26
КИДАЛОВО від трампона!
Спочатку виконайте зобов'язання по будапешту!
показать весь комментарий
17.02.2025 08:28 Ответить
+13
Интересная постановка вопроса - Америка не спрашивает, чего хочет Украина и не говорит, за что

мы им должны отдать наши ресурсы, просто, за моральную поддержку?

Сегодня никто в мире не делает предоплату, все платят только после получения товара, Украина ,

не глупая, поэтому, верните нам наши территории, заставьте выплатить компенсацию, дайте

гарантии мира, вот тогда говорите о ваших хотелках, а пока, сам себе захотел, сам и обойдёшься.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:35 Ответить
+12
З якого боку трампісти до вже наданої Україні допомоги? Хіба при Байдені були такі умови? Що це за абсурд? Тут мова може йти про допомогу яку НАДАДУТЬ.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Яким боком каZапляндія (був.рсфср) до виробленої в СРСР на території України (УРСР), ядерки? Чому свердловини Сибіру тоді їй всі залишилися, хоча перші трубопроводи газовики УРСР прокладали і розвідували родовища. Ти подиви, яка чухламская хитросракість
показать весь комментарий
17.02.2025 09:52 Ответить
Ось так зараз кацапи як цей ,,Володька,, пояснюють напад на Україну. Мовляв, ми правонаступниця СИРИСИРИ тому Українанаш.
показать весь комментарий
17.02.2025 10:14 Ответить
Не треба вішати нам на вуха рєзанскіє пєльмєши, каzаплянлія ніяка не правонаступниця СРСР, нема жодного міжнародного договору чи акту про це. Навіть меморандуму ніякого. Одне пісьмєцо від ******** в оон, де типу, йдеться, що лідери країн СНД погодилися на таке правонаступництво (Україна точно ні), і каzапія замість совка в радбезі опинилися, і всі з цим згідні, хоча вона навіть членом ООН не ставала, на відміну від його засновниці, УРСР. Але навіть в порівнянні з цим пісьмєцом той же буд меморандум хоч якусь силу договору має.
Все, по чому кацапія правонаступниця - зовнішні зобов'язання СРСР, але ж і закордонне майно у неї, і алмазний фонд чомусь з Туркменистаном і Вірменією не ділила (зате чорн.флот - тут як тут, віддай їй частину). Нах іде каzапія, і її адепти на цьому інтернет ресурсі.
показать весь комментарий
17.02.2025 10:16 Ответить
Досвід України показав усьому світу: якщо віддати свою ядерну зброю за "гарантії безпеки", то потім доведеться ще віддавати одним "гарантам" - території, а іншим - ресурси за нові "гарантії безпеки".
показать весь комментарий
17.02.2025 09:26 Ответить
цей поділ із 50 відсотками нагадує скидку в 100 дол на газ до 42 року на чорноморський флот у севастополі...
і х.з що там буде через пару років з цим всим
показать весь комментарий
17.02.2025 11:38 Ответить
Мародери! Хотіти не шкідливо. Україна хоче 2,78 трильйона доларів за ядерну зброю,що більше не направлена на Пампушку.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:39 Ответить
Підсумуємо. За три роки ми лишились 8 млн людей (мігрантами).
Території окуповані збільшились.
Енергетичний потенціал швидко рухається к позначці "нуль".
До воєнний дефолт збільшився у три рази заборгованістю.
Демократію змінили автократією з подальшим поглибленням в диктатуру.
Це видно по руйнуванню децентралізації, кількості силовиків на 1 тис мешканців, закриті кордонів, руйнування інституції (немає опозиції, ні ради, ні кабміну, судді інваліди). Трирічна комендантська годинна, де пропуски у всіх хто хоче контролю над іншими. Країна фіскалів, штрафів і обмежень.
Соціальні можливості умовно зникають, це про навчання з обов'язковими вимогами (хоча платником є студент). Медицину про кожному ковіді бачили, плавали.
При цьому збільшують видатки на утримання держ апарату, збільшується відсоток на ринку купівлі авто.
Екологічні виклики, взагалі за дужками.
І при цьому букеті досягнень нерозумна людина шостого вибору намагається одноосібно торгувати майбутнім, яке йому не належить від слова зовсім.
То чого дивуватись що за таку поміч населення м'яко кажучи не настрої обговорювати.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:41 Ответить
Зайде маскаль-забере при ноль оплаті,або як за оплату свого сво.
Втім,це наслідок виборів-19 по приколу,або аби поржать.Росіяни легко впхали свій політичний проект "слуга народу",перед тим виклавши на екрани серіал про "благородного" терориста Голобородька,який без жодного жалю розстріляв вищий законодавчий орган країни,а лисий зброю подавав.Мудрому наріду так сподобався фільм,що вони обрали собі в правителі того,що грав роль терориста проти свого ж народу.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:46 Ответить
Так, що краще домовлятись в тій ситуації, тим більше, без амерів-нема просвіту у цій війні.І якщо амер.компаніії осядуть в країні,це буде також різновидом гарантії безпеки після війни,яку хочуть амери закінчити, навіть без участі зермака.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:56 Ответить
Амерам і запропонували ресурси України в обмін на ГАРАНТІЇ, а трампісти хочуть це забрати без будь-яких гарантій - за просто так.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:22 Ответить
Хто запропонував?
Той,чий підпис у міжнародних договорах вважатимуть недійсним?
показать весь комментарий
17.02.2025 11:37 Ответить
Хто таку муйню вважатиме? ***** твоє кремлівське?
показать весь комментарий
17.02.2025 11:40 Ответить
Зейло вже не хочуть видіти навіть на міжн.рівні.30.05.24 минув строк повноважень і він їх,чи йому хтось,ніхто не поновлював-в зебілів своя правда.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:35 Ответить
На якому ще "мыжнародному рівні", ************? Повноваження Президента України визначаються виключно законами України, а не "міжн.рівні".
А у Законі України чітко записано, що Президент виконує свої повноваження до вступу в повноваження новообраного Президента України - і тільки так. Повроваження Президента України не завершуються на якусь дату.
показать весь комментарий
17.02.2025 13:21 Ответить
На підпис міжнародних договорів,подоляцький,він має право? Так,чи ні?
Що продовжує свої повноваження,які закінчились 30.05.24 і далі-то ми знаєм.
Закінчились,подоляцький,українську розумієш,що таке закінчились-розумієш?
Ось,тому і не закликали буратіно на переговори в ОАЕ між США і рф.
показать весь комментарий
17.02.2025 13:49 Ответить
"які закінчились 30.05.24"

Ще раз для ************** - у Конституції України чітко прописано, що повноваження Президента України закінчуються тоді, коли вступає у повноваження новообраний Президент України, а не на якусь дату. Тому ти можеш повторювати свої ********** наративи скільки завгодно - всім на них плювати.
показать весь комментарий
17.02.2025 13:52 Ответить
Подоляцький,повноваження президента, згідно конституції, закінчились 30.05.24.
Запам'ятай цю дату,подоляцький.
На переговори в ОАЕ його не покликали-роби висновки,подоляцький.
показать весь комментарий
17.02.2025 14:11 Ответить
************, відкривай Конституцію України і читай: "Президент виконує свої повноваження до вступу на посаду нового глави держави і не може передавати свої повноваження іншим особам чи органам".
Ніякої дати 30.05, чи будь-якої іншої у Конституції України немає.
Тому вивчай Конституцію України, а не ********** хатєлкі.
показать весь комментарий
17.02.2025 14:24 Ответить
Конституційний термін передбачений Конституцією для перебування при владі обраного президента України вичерпано.

Конституційний статус діючого президента України переходить в статус виконання повноважень передбачених ст 106 Конституції України до моменту вступу на пост новообраного президента (ст. 108).

Даний статус не передбачає ПРАВА на видачу нормативних актів які є обов'язковими до виконання на території України.

Конституція України не містить прямої заборони на проведення виборів президента України в період дії воєнного стану.
Невиконання президентом України і Верховною Радою своїх обов'язків щодо забезпечення конституційних прав громадян обирати і бути обраними є неконституційною пролонгацією правління режиму зе з елементами позаконституційного обмеження конституційних прав і свобод українського народу.
30.05.24-запамятай цю дату.
показать весь комментарий
17.02.2025 14:38 Ответить
************, я процитував Конституцію України, а ти видав ********** фантазії, а не цитату законів України.
І так, Законом України про воєнний стан заборонено проводити вибори під час дій Воєнного стану.
Цей закон не протирічить Конституції України, а доповнює її. І те, що саме у Конституції немає прямої заборони нічого не значить - бо ця заборона є у Законі України про Воєнний стан.
показать весь комментарий
17.02.2025 15:28 Ответить
Якщо конституція не забороняє провести вибори,то в чому проблема?
Якщо просто інший закон забороняє,то є суперечності з того приводу,які повинен розв'язати КС.Зермак не йде на цей крок,коли є розбіжності у тлумаченні конституції і закону,та ще крім того,чи має право президент,в такій ситуації ставити свій підпис при підписанні міжнародних угод,в юридичній площині?
Та,що ти в тім щось мекаєш?
В поширенні тезису про пропозиції Трампа,в тебе,провокатор, суцільний бред.
показать весь комментарий
17.02.2025 16:09 Ответить
************, ти геть тупе? Вибори під час дії воєнного стану заборонені законом про воєнний стан! Конституція - це головний, але не єдиний закон України.
А Конституційний суд має розв'язувати питання, коли якийсь нормативний акт входить у суперечку з Конституцією, а не доповнює її. Якщо б у Конституції було написано, що вибори ніщо не може відкласти - тоді так, КС мав би прийняти рішення і скасувати положення ЗАкону України про Воєнний стан. Але у Конституції з цього привору нічого не написано - тому немає ніяких протиріччь!
показать весь комментарий
17.02.2025 16:26 Ответить
Бред несеш,як і по пропозиціях Трампа.
-"Конституція - це головний, але не єдиний закон"
-"Трамписты не предлагают абсолютно ничего. В их предложении содержится только то, что Украина отдаст США ресурсы, а США в ответ не дают никаких обязательств".
Де такого набрав,з чиїх методичок?
Не хотів би подальше піти зі своїми бредами?
показать весь комментарий
17.02.2025 16:59 Ответить
Маячню несеш тут ти, *************.
А я написав по фактам. Конституція є основним законом, але є й інші закони України, які доповнюють Конституцію. Якщо ці закони прямо не суперечать Конституції - вони діють і жодного КС тут не потрібно.

І так, трампісти нічого не запропонували Україні в обмін на ресурси - ні допомоги, ні гарантій - одна маячня про те, що ми, нібито, маємо компенсувати американському народу те, що поставили Україні за Байдена.
показать весь комментарий
17.02.2025 17:05 Ответить
Ти досить вар"ят.
Та і манера поведінки,як у зейла.
На службі у козиря?
показать весь комментарий
17.02.2025 17:25 Ответить
Це ти у нас на службі у *****. Чисто його наративчики підтримуєш і при цьому жодного факту, жодного підтверждення своїх слів - типова ботяра з Лахти.
показать весь комментарий
17.02.2025 17:29 Ответить
1.У вас на службі у *****?
Проговорився,без методички?
2.Навіщо стільки брешеш про Трампа?
Бо він заявив про вибори в Україні?
А після виборів народ все одно з зейла спитає,та і не вічно йому разом з козирем сидіти на банковій,де тоді опинишся зебот: в ростов не візьмуть,він не гумовий.
І кому твої побрехеньки про Трампа вигідні,чиї це нарративи?
показать весь комментарий
17.02.2025 18:13 Ответить
Ботяро лахтинська, де я брехав? Конкретно давай. Це я тебе вже по фактах на брехні спіймав. Краще подумай, що ти робитимеш, коли ваш відділок лахтинців росустять після війни. А президента нового ми виберемо згідно нашого законодавства після закінчення війни - і думка вашого ***** щодо легітимності керівництва України нікого не хвилює.
показать весь комментарий
17.02.2025 21:39 Ответить
Звичайно,що оберемо нового президента,буратіно і козир не вічно ж будуть,хіба я не про це? Рос.проект сн заборонять,а його сподвижників-притягнуть.
Тому,чим скоріше будуть вибори,тим краще.Трамп заявляв про необхідність,виборів і це правильно.
І ти також за нового президента,при якому притягнуть зешоблу,хіба не так? А щоб повірити тобі,напиши отут прямо:
ЄРМАК--ГЕНЕРАЛ-ЛЕЙТЕНАНТ ФСБ
показать весь комментарий
17.02.2025 22:06 Ответить
Смішно, коли лахта під проксі нідерландів, що поширює кремлівську методичку, щось про агентуру розповідає. Ти яке відношення до України маєш, щоб комусь щось розповідати, лахта? Ти ж навіть проксі українського не змогло знайти.
показать весь комментарий
17.02.2025 22:09 Ответить
Чому не написав останні слова?
Це ж тест для тебе.
Або,ще коротше;
ЗЕ-БУРАТІНО.
Ти ж за нового президента,за вибори... В чому проблема?...
показать весь комментарий
17.02.2025 22:30 Ответить
Не вистачало ще, що б якесь чмо під іноземним прапором мені тести ставило.
Ти спочатку до України приїдь, чмошнику, а потім поговоримо, хто кому які тести ставитиме.
показать весь комментарий
18.02.2025 11:47 Ответить
Конкретно,де брехав :
"Трампу сделали предложение - помощь Украине в обмен на ресурсы - Трам в ответ предложил - а давайте вы мне отдадите ресурсы, а я НЕ БУДУ ничем помогать, а просто заберу ресурсы".
От дає: спочатку набрехав,а потім запитує,де брехав?
показать весь комментарий
17.02.2025 22:43 Ответить
Ну то це факт. Трамп зажадав быльшого, ныж йому запропонували - ще й 50% доходів від нафти й газу - тобто державні Укрнафта, Укргазвидобування і тд мають по забаганкам трампа 50% свого прибутку віддавати США за якимось лядом!
При цьому Трамп не надає Україні ЖОДНИХ гарантій!
То за яким бісом ми маємо віддавати щось Трампону? ЗА які гроші ми будемо відновлювати Україну?
Он навіть Daily Telegraph проаналізувавши пропозицію Трампа, пише, що це гірше, ніж репарації, накладені на Німеччину після поразки у Першій Світовій Війні!
То за яким лядом ми маємо платити репарації Трампону? Ми напали на США і програли війну, чи що, довбню тупий?
показать весь комментарий
18.02.2025 11:32 Ответить
Вгомонись,зебот.Ти викрив сам себе по тексту.
Твою методичку і так ніхто не читає,тим більше,не сприймає,так само і я.
Я по одному допису пройшовся і виявив брехню.Кому потрібні ті "тезиси" від оп-хіба,що їй самій.
показать весь комментарий
18.02.2025 12:07 Ответить
Ти жодної брехні у мене не знайшов, ******** під чужим прапором. А от я твою кацаську брехню викрив на раз-два простою цитатою з Конституціії України.
показать весь комментарий
18.02.2025 14:27 Ответить
Тобі сказано дегенерат,вгомонись,твоя методичка застаріла,її й так ніхто не читає.
Я також не читаю ці дибільні скопійовані тексти з методички для образ президента США.
На інший раз,думаю,сім раз відміряєш,що писати і чи варто чіпатись до інших,як зебот і психопат.
показать весь комментарий
18.02.2025 14:56 Ответить
О, ************ знайшов український проксі?
Те, що ти є дегенератом - я в курсі, бо тільки дегенерат не розуміє простої істини - якщо на Україну Трамп накладе репарації у 500 мільярдів, які ві вигадав у своїх хворій свідомості, а з рф знімуть всі санкції - це означає, що у України не буде грошей ні на армію, ні на відбудову- ні на що! І тільки реальні ********** боти можуть топити за це.
показать весь комментарий
18.02.2025 15:07 Ответить
на твою дурну голову-накладе,дегенерат
показать весь комментарий
18.02.2025 15:35 Ответить
Дегенерат тут саме ти, якщо не здатен зрозуміти, що Трам хоче пограбувати Україну на 500 мільірдів доларів і здати її *****. Ці 500 мільярдів будуть вийняти з бюджету України - з грошей на армію, на відбудову і тд.
Тому якщо ти це ідримуєш - то ти або повний дегенерат, або ворог України.
показать весь комментарий
18.02.2025 15:42 Ответить
Оце гаранти Будапештського меморандуму, одні напали, інші, пограбували 😱😱
показать весь комментарий
17.02.2025 09:58 Ответить
а воровать как ? что за глупый вопрос .... тут многие вопят :не отдадим ! Как будто им что то принадлежит а не Дерьмакам Ахметовым Новинским и так далее думаю это холопы перечисленных господ потому что любой здравый человек понимает американцы будут платить налоги по белому платить достойные зарплаты и в итоге государство получит больше денег чем при управлении талантливых жуликов!
показать весь комментарий
17.02.2025 10:41 Ответить
Ахметки и тд платят налоги Украине за пользование недрами и за прибыль + даже когда продают за рубеж - это положительно влияет на торговый баланс Украины.
Амеры ничего не будут платить, а просто хотят грабить УКраину, ничего не давай взамен - то есть - сделать Украину колонией. Им было предложено ресурсы взамен на защину, а они хотят ресурсы за просто так. Это не взаимовыгодное соглашение.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:25 Ответить
Амеры подлее ахметки - тезис явного московита,иди нах и не забывай - твой путин педофил.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:29 Ответить
Причем тут подлее, примитив? Есть факт - предприятия Ахметки платят налоги в Украине, а амеры налоги платить будут в США. Предприятия Ахметки являются одними из наибольших экспортеров, а Амеры просто будут вывозить свое. А что амеры предлагают взамен того, чтобы им подарили ресурсы? НИЧЕГО! Ни помощи, ни гарантий - НИЧЕГО.
Только дебил согласится отдавать ресурсы своей страны за НИЧЕГО.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:33 Ответить
Ресурсы отдали ахметке,дебилы отдали,ахметка купил янику президентство и породил сепаратизм,который привел страну к тому,что сейчас имеется,только дебил может это забыть или не знать.Показания бывшего главы держмайна,неожиданно выпрыгнувнего из окна охнадцатого этажа,до сих пор пылятся в прокуратуре.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:42 Ответить
Ахметка пллатит налоги Украине. Амеры будут платить налоги в США.
Еще раз повторяю - трампистам предложили ВОАЗИМОВЫГОДНОЕ соглашение - трамписты вычеркнули из него все пункты с интересом Украины и остаили только свой интерес - это не соглашение, это марадерство!
показать весь комментарий
17.02.2025 11:51 Ответить
Ахметка это янукович и все что пришло вместе с ними,карточный шулер ставший владельцем огромных металлургических предприятий и залежей полезных ископаемых это абсурд,его налоги это десятая и даже сотая часть от положенного.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:59 Ответить
Налоги - это гораздо больше, чем ничего. Трамписты предлагают нам именно ничего вместо налогов.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:18 Ответить
Трапмисты предлагают американский мир,мир ФБР,мир свободы,мир американских законов и американской судебной системы,а ахмека это мир криминала,мир убийств,мир махинаций аферизма и донбасятинского сепаратизма.Ваш выбор конечно же очевиден,к сожалению нация топчется и не может сделать выбор.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:35 Ответить
Трамписты не предлагают абсолютно ничего. В их предложении содержится только то, что Украина отдаст США ресурсы, а США в ответ не дают никаких обязательств.
Еще раз - то, что не прописано на бумаге - этого не существует.
В случае с США и РФ даже хуже - не работает часто даже прописанное на бумаге. Как-то - Будапештский меморандум, согласно которому США, РФ и Великобритания обязались, что они, гаранты, никогда не будут посягать на территориальную целостность Украины. Один из гарантов посягнул, остальные что? По взводу танков дали?
показать весь комментарий
17.02.2025 13:18 Ответить
це 10 разів не судимий трамп - мир американских законов и американской судебной системы???🤣
пишіть ще. Хоч поржемо))
показать весь комментарий
18.02.2025 00:54 Ответить
В нього тезис ерма-козиря.
У всіх дописах цього зебота-зневажання держави США,основного партнера по допомозі України проти агресії Росії.
Як такого провокашку пропускають-саме менше дивно.
показать весь комментарий
17.02.2025 15:25 Ответить
У Державі США на 2025й рік закладено 0 допомоги Україні. При тому Трамп проонує накласти на УКраїну по суті репарації і нічого не пропонує.
США Трампа не є партнером України по допомозі - наваки - США трампа хоче викачати з УКраїни компенсацію всього, чим поміг Байден і ще + 10000%.
Про це вже навіть західні ЗМІ пишуть.
Але такі як ти запроданці всім все готові роздарити - ти ж, гнідо, в Україні жити не збираєшся.
показать весь комментарий
18.02.2025 11:36 Ответить
Амеры налоги будут платить в США, а не в Украине.
Им было предложено ВЗАИМОВЫГОДНОЕ соглашение, они из него выцепили один пункт со своей выгодой и отмели все остальное - так не договариваются, когда ты из взаимовыгодного соглашения убиваешь все пункты выгоды для партнера и оставляешь только то, что выгодно тебе.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:28 Ответить
Ну так амерам именно это и предложили - ресурсы в обмен на военную помощь, на гарантии.
Амеры же вычеркнули все пункты о помощи за ресурсы и хотят ресурсы за просто так - без каких-либо своих обязательств! В этом и проблема, что амеры НЕ ХОТЯТ помогать, хотят только ресурсы и не хотят никаких обязательств со своей стороны
показать весь комментарий
17.02.2025 11:36 Ответить
Наличие американских интересов в Украине на много миллиардов это и есть гарантия помощи,не просто помощи,а помощи решающей,но помощники сивковича и тедеева пытаются втирать лохам дешевую туфту про захват и империализм.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:46 Ответить
Не гарантия это. Была бы это гарантия - амеры согласились бы на какие-то свои обязательства, подписали бы какие-то гарантии. А амеры вычеркнули из соглашения все свои обязательства и утверждают, что Украина должна им отдать свои ресурсы за то, что было поставлено при Байдене - то есть - даже не собираются продолжать помощь!
Это по факту колониализм - отбор ресурсов без чего-либо взамен. Трамписты просто мародеры.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:49 Ответить
Вопрос стоит кому достанутся ресурсы,путину или Трампу,путину уже отдали огромное месторождение в обмен на жизни украинских граждан,каждая минута с промедлением стоит украинцам многих жизней и захватом новых земель,предатели в офисе специально тянут время.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:54 Ответить
"каждая минута с промедлением стоит украинцам многих жизней"

Каждая минута с промедлением ЧЕГО? Какая украинцам разница, кто отберет у нас ресурсы, если в мы ни в том, ни в другом случае не получим никакой защиты, никакой помощи??
Трампу предложили адекватный договор - ВЗАИМОВЫГОДНЫЙ, Трамп убрал из договора абсолютно весь интерес Украины - так за каким чертом Украине отдавать что-то мародерам Трампа, если они ничего, абсолютно ничего не предлагают взамен?!
Нам предлагается отдать ресурсы как благодарность за то, что поставили при Байдене - это НОНСЕНС!
показать весь комментарий
17.02.2025 12:16 Ответить
В том-то и дело, что мы хотим изменить ситуацию, а трамповские мародеры хотят просто забрать наши ресурсы и НИЧЕГО не дать в обмен, НИЧЕМ не помочь.
Трампу сделали предложение - помощь Украине в обмен на ресурсы - Трам в ответ предложил - а давайте вы мне отдадите ресурсы, а я НЕ БУДУ ничем помогать, а просто заберу ресурсы.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:34 Ответить
Бреше,як пити дати.50 на 50.
І це не укладання договору,а лише пропозиція була.
Зебот тупо ******** позицію США.
Кому то вигідно? Лише Путіну.
Чи розуміє зебот? Тричі розуміє і пропихає цей тезіс свідомо.
показать весь комментарий
17.02.2025 15:32 Ответить
Нет тут никакой логики, тк трамписты не собираются ничего защищать - они хотят, чтобы Украина просто добывала и отдавала им половину НИЧЕГО не давая взамен. То есть - хотят просто мародерить полуразрушенную Украину, ничем не помогая.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:17 Ответить
Украине помощь не нужна,ей нужно сотрудничество,взаимовыгодное,а американцам нужна прибыль,будет прибыль от Украины - не будет там войск московии даже близко.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:03 Ответить
Украине еще как НУЖНА помощь. Украина сражается с гораздо более сильным врагом, которому, к тому же, помогают все диктаторские режимы. Даже куда большему СССР в таких обстоятельствах была нужна помощь и она предоставлялась!

"сотрудничество,взаимовыгодное"
От Взаимовыгодного сотрудничества американцы отказались, вычеркнув из соглашения все пункты с интересом Украины и оставив там только свой интерес.

",будет прибыль от Украины - не будет там войск московии"
Чушь. От каких-либо обязательств амеры отказались, защищать свой интерес они не намерены, никакой помощи не обещают.
А если они отказываются подписывать какие-либо обязательства - то отдавать им свои ресурсы в обмен на фантазии - это идиотизм. Все должно быть прописано и подписано!
показать весь комментарий
17.02.2025 12:12 Ответить
Совпадающие интересы - это и есть взаимовыгодное сотрудничество,у вас хромает логика,пока у Трампа нет мотивации воевать с ботоксом,он про это говорил давно и прямо,нация должна вынуть из ушей шашлыки и быстро искать выход из создавшегося положения,и он есть,нужно только отбросить комплексы и выйти из зоны флажков расставленных хитрыми помощниками регионалов.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:30 Ответить
Сотрудничество - это когда обе стороны в результате выигрывают, а когда одна сторона отдает половину всего, что имеет, а другая - не дает ничего - это не сотрудничество, а грабеж.
Зеленский предложил Трампу сотрудничество - в ответ Трамп предложил Украине грабеж, а не сотрудничество, ибо Украина отдает много, а получает в результате этого ничего.
показать весь комментарий
17.02.2025 13:13 Ответить
якщо "обрізаний піаніст" на підпишеться на здачу надр Украни в супереч Конституції, то його рід до сьомого коліна виницятимуть. і не важливо де воно спробує ховатися в їзраїлі, бразилії, чи кацапії. дістануть.
показать весь комментарий
17.02.2025 10:08 Ответить
Тобто - американці з рашкою діють разом, з двох боків.
Давно колись читав П. Штепу - там він про це розповідає, здається, що він це написав прямо зараз , (хоча десь в 60 роках)
показать весь комментарий
17.02.2025 10:13 Ответить
А хіба не спікер Джонсон за вказівкою гр-на Донні Т. затримав на півроку допомогу Україні зброєю, що спричинило тяжку ситуацію на фронті і захоплення наших територій ? Благодійничок ! Мрійник, я хочу - метали з України, Гренландію, Канаду...це все може погано закінчитися і не в останню чергу для самого дідуся, який схоже втратив зв'язок з реальністю і здоровим глуздом!
показать весь комментарий
17.02.2025 10:15 Ответить
От "наївна дітвора". Кого ви "намахати" надумали? Зеленського навіть Коломойський свого часу не зміг "розвести" та поставити у повну залежність від себе...🤗🤣🤣🤣
показать весь комментарий
17.02.2025 10:17 Ответить
Ви впевнені? Щось дуже довго справа Коломойського розслідується . Щось дуже довго судового вироку нема .
показать весь комментарий
17.02.2025 10:40 Ответить
А які справи у нас швидко розсліються? Скільки розслідуються справи злочинів проти Майдану?
показать весь комментарий
17.02.2025 11:29 Ответить
Та вироки вже є. Хоча не всі сидять. Багато хто втекли. А Коломойського, просто, сховали, начебто, у КПЗ. При нагоді, раз-два і "відпустять" - чи то "нічого кримінального не знайшли", чи "термін давності сплив", чи "відбув термін за цією статтею під арештом".
показать весь комментарий
18.02.2025 08:55 Ответить
Через скільки років з'явилися перші вироки? 6-7? А Коломойша тільки пару років - це не строки для нашої карної системи. Тим більше, що коломойша має гарних адвокатів.
показать весь комментарий
18.02.2025 11:53 Ответить
Януковича за зраду засудили у січні 2019 року. По інших справах - я не пам'ятаю. Про всяку меншу шелупонь - теж. Це треба зараз у мережі розшукувати - неактуально.
показать весь комментарий
18.02.2025 14:52 Ответить
Коли Коломойського "заарештовували", невже нічого по ньому не мали? Які "підстави" були для "арешту"? У нас арешт - це, в одному випадку, суто фіктивний захід - окозамилювання, у іншому - заарештували, а потім нічого знайти не можуть, але тримають фігуранта на гачку, можуть, навіть, випустити під домашній арешт, чи щось таке. Як у справі про вбивство Павла Шеремета.
показать весь комментарий
18.02.2025 15:02 Ответить
Мародерждеп!
показать весь комментарий
17.02.2025 10:31 Ответить
Чиновник близький до брехуна і сам брехун
показать весь комментарий
17.02.2025 10:44 Ответить
Тільки ЄС і Китай можуть розвалити росію. ЄС заради безпеки, Китай заради ресурсів сибіру. Ігнорування БМ ,Віійна в Україні це кінець сша як гаранта безпеки в світі.
показать весь комментарий
17.02.2025 19:20 Ответить
ЄС разои з Британією і Україною потрібно негайно створювати європейський військовий блок здатний захистити Україну і європу від росії незалежно від бздинів сша. Внески робити пропорційно кількості населення, а не ввп. Недостаток виробництва зброї можна покрити закупками в Китаї, перед яким потрібно поставити умову, вільна торгівля з ЄС при відмові допомоги китаєм росії.
показать весь комментарий
17.02.2025 19:43 Ответить
Страница 2 из 2