8330 посетителей онлайн

Похоже, Трамп хочет избавиться от Зеленского, - The Economist

Трамп хочет избавиться от Владимира Зеленского

Дерзкие выступления Дональда Трампа ошеломили президента Владимира Зеленского, поэтому он начал демонстрировать свой гнев. Украинский президент отменил свою давно запланированную поездку в Саудовскую Аравию, заявив, что не хочет, чтобы ее ассоциировали с переговорами, которые там продолжались между РФ и США без него.

Об этом пишет The Economist, передает Цензор.НЕТ.

Издание отмечает, что решение Трампа вести диалог с Путиным и его желание наладить отношения с Кремлем шокировало политиков Украины, однако мало кто по-настоящему удивлен этим.

"Наше психическое состояние было не лучшим в тот день, когда мы услышали эту новость, но мы этого ожидали", - сказал депутат от партии Зеленского.

Один из оппозиционных депутатов заявил об ощущении "предчувствия" в Раде, когда депутаты готовятся к перспективе, что им, вероятно, придется голосовать за унизительное соглашение о прекращении огня.

Несмотря на все события, пока нет ничего похожего на сделку. Но пока что многое развивается по худшему для Украины сценарию. Многие представители украинской элиты опасаются, что речь команды Трампа повторяет российский нарратив. Речь идет о призывах к прекращению огня без гарантий безопасности и немедленных выборах, которые разрушат единство Украины.

"Похоже, что Трамп хочет избавиться от Зеленского, который ему никогда не нравился и которого он считает сложным человеком. Это не о выборах, а о том, чтобы избавиться от Зеленского", - заявил один из бывших дипломатов.

Издание пишет, что скорость Трампа, вероятно, приведет не столько к быстрому миру, сколько к неприемлемому предложению для Украины. Тогда Зеленскому придется растягивать процесс и в этом промежутке времени вести переговоры.

Зеленский, в отличие от Трампа, не раскрыл свои "красные линии". Готовность сесть за стол переговоров с "убийцей" (Путиным) - достаточный компромисс, сказал он на прошлой неделе. Однако Зеленский уже дал понять, что не согласится на прекращение огня без гарантий безопасности или на любую сделку, заключенную за его спиной.

Один из высокопоставленных украинских чиновников Украины говорит, что вряд ли Украина когда-нибудь согласится на признание оккупированных территорий частью РФ, однако признает, что членство в НАТО может рассматриваться как отдаленная перспектива.

По его словам, абсолютный минимум, на который может согласиться Украина, - сохранение связей с западными армиями, отсутствие серьезной демилитаризации, продолжение поставок оружия и денег и наличие иностранных миротворцев.

"Теоретически, Украина может продолжать борьбу, несмотря на соглашение с Трампом. На практике же ее положение со временем будет ухудшаться. ... Но противостоять американскому лидеру, который преуспевает в использовании врагов для самоопределения, будет опасно и психологически трудно", - говорится в материале.

В то же время, отмечает издание, настоящий кошмар для Украины случится, если Трамп полностью реализует кремлевский план - прекращение огня без эффективных гарантий безопасности; выборы, которые приведут к политическому параличу, слабому президенту, расколотому парламенту; затем демобилизация, массовая эмиграция и начало внутренней дезинтеграции.

Топ комментарии
+29
При всій повазі але позбуватися чи обсирання Українських президентів,це лише привілегія українців,так що рижий ти йдеш нах... 🖕
показать весь комментарий
20.02.2025 11:44 Ответить
+27
Я за Зеленськог не голосував, однак так вже склалось, що від зараз президент України. З часом ми самі розберемось із ним і з його ОП. Кожному більш-менш адекватному українцю зрозуміло, що Трамп виконує забаганки кремлівського чмурла.
Однак Трамп виставляє рахунки за зброю, яку саме він не передавав Україні? Якщо рахуватись за допомогу від адміністрації Байдена, то треба виставляти рахунки і США, і кацапстану за віддану Україною ЯЗ при Клінтоні. Бізнес - так бізнес, треба готувати позиви та рахунки на компенсацію втрат України за роззброєння. Врешті решт, на Будапештському Меморандумі є підписи і американців. Всі ці хитрожопі закиди - це просто лохотрон наперсточників, банальний рекет. Ще не відомо, скільки протримається при такій політиці Трамп із своєю шайкою ідіотів та шизофреників. В США теж є адекватні люди.
Питання до ОПи Зеленського, а чого ви в жопу язики засунули? Чому на кожному будинку у Вашінгтоні не висить рахунок за нікчемний Будапештський Меморандум? Соромязливо згадали про нього кілька раз і все? Та в США з кожної праски, не кажу вже про ТБ, має звучати нагадування про зобовязання США перед Україною.
показать весь комментарий
20.02.2025 11:48 Ответить
+21
А як нормальні українці цього Гундосого лайна хочуть позбутися, ще з 19 року!
показать весь комментарий
20.02.2025 11:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Мова не про ЗЕ, а про Трампа. Трамп - єретик згідно офіційної християнської доктрини. Папа Римський, правда, про це офіційно не скаже. Людина на посаді, яку обіймає Трамп, має розуміти, хто такий Путін. Путін - такий же вбивця, як і Гітлер, тільки меншого масштабу. І російська верхівка його свідомо висунула, щоб зробити те, що робить зараз Путін.
показать весь комментарий
20.02.2025 13:00 Ответить
На радість ТЦК! Думаю логічно припустити, що ті хто не хочуть перемир'я і припинення війни мають негайно мобілізуватися до ЗСУ і на передовій в окопі доводити свої переконання. Примусова мобілізація у будь-якому випадку з настанням весни має посилитись.Послали Трампа за "російським кораблем - молодці! Тепер воюйте - без фінансування, без америкнської військової допомоги (скоріш за все)...... Бравадний настрій швидко закінчиться як на мене. Цього фанатично-патрітичного запалу - боротися проти Трампа і Путіна одночасно, вистачить максимум на 3-4 тижні.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:35 Ответить
Я не є фанатом Порошенко, але санкції проти нього перед всім цим, прямо, як розмінування Чонгару перед вторгненням РФ. Такий в України суперпотужний стратег. А якщо додати до всього цього спробу підриву мостів у Києві у перші дні вторгнення, то стає дуже цікаво, яку перемогу нам всім обіцяють?
показать весь комментарий
20.02.2025 12:51 Ответить
українці ненавидять зелю і ніщо йому не допоможе.
показать весь комментарий
20.02.2025 13:43 Ответить
Останній абзац мав би привести до тями самих закоренілих
показать весь комментарий
20.02.2025 11:47 Ответить
Значит надо всего лишь выбрать сильного президента.
показать весь комментарий
20.02.2025 11:49 Ответить
Я за Зеленськог не голосував, однак так вже склалось, що від зараз президент України. З часом ми самі розберемось із ним і з його ОП. Кожному більш-менш адекватному українцю зрозуміло, що Трамп виконує забаганки кремлівського чмурла.
Однак Трамп виставляє рахунки за зброю, яку саме він не передавав Україні? Якщо рахуватись за допомогу від адміністрації Байдена, то треба виставляти рахунки і США, і кацапстану за віддану Україною ЯЗ при Клінтоні. Бізнес - так бізнес, треба готувати позиви та рахунки на компенсацію втрат України за роззброєння. Врешті решт, на Будапештському Меморандумі є підписи і американців. Всі ці хитрожопі закиди - це просто лохотрон наперсточників, банальний рекет. Ще не відомо, скільки протримається при такій політиці Трамп із своєю шайкою ідіотів та шизофреників. В США теж є адекватні люди.
Питання до ОПи Зеленського, а чого ви в жопу язики засунули? Чому на кожному будинку у Вашінгтоні не висить рахунок за нікчемний Будапештський Меморандум? Соромязливо згадали про нього кілька раз і все? Та в США з кожної праски, не кажу вже про ТБ, має звучати нагадування про зобовязання США перед Україною.
показать весь комментарий
20.02.2025 11:48 Ответить
Рахунки за ЯО треба виставляти Кучмі та його команді олігархів, які взамін отримали кредити, газ і все успішно розікрали... І Кравчуку але той помер, а його команда Суркіси та Медведчук вже не в Україні
показать весь комментарий
20.02.2025 11:57 Ответить
ви помиляєтеся, трамп не виставляє рахунки за безоплатно надану допомогу.
він намагається підвести до цього, щоб зеленський визнав що за у допомогу треба платити.
себто вся розмова про оті 500 мільярдів це для довірливих які не розуміють що це просто елемент тиску.
бачу, по вас трамп поцілив.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:08 Ответить
Бачу полку ботів прибуло. "За зєлєнского я не голосував і мені він не подобається, але.... і пішли наративи охфісу клінічного прєзідєнта про потужного боневтіка та поганих американців на чолі з демонізованим Трампом.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:14 Ответить
"З часом ми самі розберемось із ним і з його ОП" - так само як з попередніми президентами і їх злочинами? Тобто ніяк ми не розберемось: все замнеться і затреться як завжди...
показать весь комментарий
20.02.2025 12:16 Ответить
гарантії безпеки - ось чого не хоче давати тампон..
тепер звичайно «тільки не Зеленський»,
бо той вперся..
показать весь комментарий
20.02.2025 11:51 Ответить
Не хоче! Але є одне АЛЕ!
Нехоче гарантій особистої безпеки зє(як *****!),гарантіі фальшуваня виборів у "дії", чі гарантій левової частки особисто зє і його посіпакам?!
Тому зє і вперся,що його США кинули як він лохів на виборах!
показать весь комментарий
20.02.2025 12:29 Ответить
Потрібно не гарячкувати, а дивитись, що чудить влада риго-зелених, навіть якого фіга якісь санкції ввели на пороха, розберіться в обі, запропонували компенсації рідко-земельних металів, так приймайте, ви що думаєте переділили собі Україну , хватить пора ділитись і брати на себе відповідальність! Що доброго зробив олігархат на чолі бубочкою, тільки дерибан, риго-зелені поробились крутими бізнесменами, а що б ви робили, якщо б не було бюджетних грошей! Ви ублюдки є трутні, а для України раковою пухлиною, яку потрібно вирізати під корінь!
показать весь комментарий
20.02.2025 11:51 Ответить
Воно погризлось с кацапами, почалась війна,тепер замерикою
показать весь комментарий
20.02.2025 12:02 Ответить
Війна почалась у 2014 році. А у 2022 році воно у скаку ***** зазирало.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:11 Ответить
Гуантанамо чекає
показать весь комментарий
20.02.2025 11:52 Ответить
Трамп ставить ултиматуми Ураїні? Ну то приклейте йому на пику Будапештський Меморандум. Приклейте на кожному стовпі у Вашінгтоні вимого відповідати за нікчемний підпис президента США - Клінтона, інакше заявляйте на весь світ кожного дня, що підпис президентів США нікчемний і нічого не вартий.
показать весь комментарий
20.02.2025 11:54 Ответить
Ти його читало одоробло,то прочитай та приклей собі на лоба той папірець.
показать весь комментарий
20.02.2025 11:57 Ответить
Боти не чітатєлі, вони пісатєлі.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:16 Ответить
Щось в Тампона і ***** пішло не по плану. Вони вже бачили як на дев'яте травня святкують перемогу в кремлі і розрізають великий торт в вигляді глобуса
показать весь комментарий
20.02.2025 11:55 Ответить
Це мрія кожної порядної людини,позбутися корумпованої мразоти,яка обкрадає ЗС України під час війни.Дякую Трамп!
показать весь комментарий
20.02.2025 11:55 Ответить
Так, але справа не в Зе, а в тому щоб поставити гауляйтера в Україні, який підпише всі умови Трампа та путіна. Інші варіанти навіть не розглядаються, і будуть під опалою в Трампа.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:01 Ответить
Це лише ваші фантазії,не більше.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:04 Ответить
А як же звинуваченя в тому, що саме Україна спровокувала війну - це теж фантазії? Просто нагадайте яким чином це відбулось? Всі останні виступи Трампа йдуть у форваторі російської пропаганди, і якби це стосувальсь тільки Зе, то не було б питань. Тому залишаюсь при своїй думці, справа не в прізвищі президента, а в тому, що потрібен холуй.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:59 Ответить
А хто з усіх куточків волав,що росіяни теж люди,жарте шашлікі,та іншу маячню,тому провина лежить на владі,за "********" і т.д.Воєнний стан потрібно було вводити,коли ***** почав стягувати війська до кордонів,та будувати укріплення,тому провина України очевидна,трішки думайте про причинно наслідкові зв'язки,якби країна була підготовлена до війни, ***** би не наважилося напасти,все дуже просто та очевидно насправді.
показать весь комментарий
20.02.2025 15:09 Ответить
Чхати путіну на реальність. Йому доповіли, що його армія готова і їй ніхто не зможе протистояти от він і погнав колонами та парадною формою свої війська. Впевнений, що росіян зустрічатимуть квітами, а Україна впаде за три доби.
Так це не відміня того факту, що потрібно було готуватись але я сумніваюсь, що це зупинило б путіна. Все одно він не відмовився б атакувати Україну, якщо не в 22 так в 24 році.
показать весь комментарий
21.02.2025 00:51 Ответить
Хіба не спровокувала коли фактично подарувала на блюдечку агресору свої суверенні території? Така зрадницька політика всупереч власним інтересам хіба не спровокує агресора на ще більші територіальні апетити і повномасштабну агресію із захоплення уже Києва як столиці?

Це навіть школярам зрозуміло, тільки не розумово обмеженим пенсіонерам або зрадникам України.
показать весь комментарий
21.02.2025 08:55 Ответить
Сумніваюсь що - трамп . Ще тиждень -другий тому трампон говорив що в нього чудові стосунки із Зе .
Все змінилось зразу ж після кацапо-американських переговорів у СА . Буквально в той же день Зєля американцям - разонравілся .
Русня мабуть вивалила на стіл на увесь компромат на іржавого , пообіцявши оприлюднити його якщо той не натисне на Зе .
показать весь комментарий
20.02.2025 11:57 Ответить
Або відкрила амерам скільки в Україні їх агентури у владі і як вони все тут контролюють...
показать весь комментарий
20.02.2025 11:59 Ответить
І тому русня так шалено хоче своєї агентури позбутися .! Логічно .
показать весь комментарий
20.02.2025 12:02 Ответить
Рятують буратіну, нічого нового,класична схема чекістів.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:08 Ответить
Від чого рятують ? Йому щось тут загрожувало ?
***** був би тільки радий , якби в Україні ніяких виборів не було і його агентура сиділа б на Банковій ще років 10 .
Так ніт , вчепилися в ті вибори як воша в кожуха .
показать весь комментарий
20.02.2025 15:10 Ответить
Йому тут загрожує пожиттевий термін ув'язнення,та розкриття усієї агентурної мережі чекістів, думайте, якщо є чим.
показать весь комментарий
20.02.2025 15:14 Ответить
Ну так а вибори тут до чого ? Якщо і так - і так загрожує ,, хоч будуть вибори хоч ні .!
То навіщо русні вибори , я так і не можу зрозуміти .?!
Всі ці ваші пояснення не мають ніякої логіки .
показать весь комментарий
20.02.2025 15:25 Ответить
Якби ж було чим
показать весь комментарий
21.02.2025 08:58 Ответить
Від таких бовдурів як ти
показать весь комментарий
21.02.2025 08:57 Ответить
Срати під коментарями багато розуму не треба , а от - щось розумне сказати , тут в тебе клепки не вистачає !!
показать весь комментарий
21.02.2025 09:02 Ответить
Хто ж тобі винен, якщо ти таку фігню пишеш
показать весь комментарий
21.02.2025 09:38 Ответить
Чому б тобі замість срати під моїм коментарем - не викласти свою фігню .?
Можливо посміюся і я . Не все ж тобі одному !
показать весь комментарий
21.02.2025 09:44 Ответить
Тобі ж відповів попередній дописувач, що це класична схема чекістів для відмазування і прикриття своїх інфільтрованих агентів впливу.
Хто ж винен що ти не можеш цього допетрати і вважаєш зенарка ледь не найбільшим патріотом і найкращим гетьманом за всю історію
показать весь комментарий
21.02.2025 10:24 Ответить
Хто такий - попередній дописувач ? Який у нього статус , він експерт якийсь , чи аналітєг , а може він і сам в фсб , якщо в курсі їхніх схем . !! Чому його маячню я повинен слухати і їй вірити ??
І ніяким гетьманом я Зе не вважаю , з якого бодуна тобі це ввижається .?
Я лише пояснив тут в двох словах , що Зе який не є , але він не агент кремля , це - 100% . Все що ваша секта про нього видумує постійно , що він мовляв - огент ******* , це повна дурня . Вам самим не смішно ? Він зібрав біля себе різне лайно , яке з високою вірогідністю може бути агентами рашки , це правда , але самі він - ні !
Інакше кацапи б не вимагали так категорично виборів , а були б навпаки зацікавлені в тому щоб в Україні їх не було і Зе сидів би у кріслі президента якомога довше !! Зе їм не підходить , їм конче треба всадовити в крісло президента України свого справжнього агента . Хто підпише капітуляцію України .
Дійшло чи знову ні ?
показать весь комментарий
21.02.2025 10:47 Ответить
З тобою марно спорити. Не ображайся, але по-правді, то це клініка.
Я до тієї секти не належу.
Чого ти очікував, що прутін буде кричати несвоїм голосом - не чіпайте мого агента, ніяких виборів!? Ти при своєму розумі? Тобі самому не смішно?

Наведу лише декілька неспростовних достовірних фактів, ти собі думай що хочеш:
- називав терористів лнр днр "ополчєнцами" наче в Україні громадянська війна,
- зе сам визнав, що здав вагнерівців і звісно спільну україно-американську спецоперацію проти москалів,
- таємно їздив в Оман на переговори із ворожим службістом патрушевим,
- особисто призначив московських агентів на високі посади,
- не ввів воєнний стан напередодні вторгнення щоб захистити Україну від нападу (хоча вони самі визнали, що знали про заплановане вторгнення з 09.2022р.), натомість всіх шашликами переконував, що нападу не буде чим здав для геноциду рашистам сотні тисяч цивільних громадян і військових,
- відвів війська перед атакуючим ворогом,
- за його вказівкою чи мовчазною згодою розмінували чи не підірвали Чонгарський перешийок,
- здав ворогу ЧАЕС і ЗАЕС,
- під його керівництвом на фронт масово поставляють браковані ********** укр. виробництва без жодної відповідальності,
- під його керівництвом совкового типу генерали технічно практично знищили ЗСУ.
Багато чого іншого.
показать весь комментарий
21.02.2025 11:25 Ответить
Клініка це вважати що Зе агент кремля лише на тій підставі що він назвав бойовиків луганди - ополченцями . пц
Він наробив всіх цих косяків про які ти пишеш - тому що тупий як сибірський валянок , а не тому що працює на рашку .
От чому я завжди і був проти того що президентів обирають з будь кого , з клоунів і кухарок .
Президент це супервідповідальна посада , і щоб ним стати , перед цим треба - довго й нудно доводити що ти розумний , адекватний , розумієшся на людях , не маєш підозрілих зв'язків , патріот , не заплямований корупцією і багато чого іншого .
показать весь комментарий
21.02.2025 11:45 Ответить
Слідство доведе, тупий чи ворожий агент
показать весь комментарий
21.02.2025 12:11 Ответить
Скажи мені от Сівкович, є багато інформації що він керівник агентури орків в Україні, а прикинь його помічники у нас при владі, а сумніваюсь що такий впливовий фсбешник б тримав біля себе не агента спецслужб, помічник депутата завжди в курсі всіляких схем і якщо ти керівник агентури то і помічники відповідно то агенти спецслужб...
Тепер Деркач те саме і його люди також у нас при владі...
показать весь комментарий
20.02.2025 12:17 Ответить
Цією операцією вони більше рейтинг піднімають перед виборами.

Українська правда на початку лютого зробила опитування 14-16% рейтинг, а після цих останніх висерів від ху...ла вже чую? що багато хто був проти, готові за нього голосувати
показать весь комментарий
20.02.2025 12:41 Ответить
спасєніє агєнта Буратіно, нічого нового
показать весь комментарий
20.02.2025 15:23 Ответить
Достатньо лише послухати його "заяви" та "творчість", щоб зрозуміти хто воно насправді.
Ниций брехливий *********** покидьок Zепідор.А обкрадання ЗС України та громадян під час кривавої війни,то взагалі за рамками усього.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:07 Ответить
Трамп не такий,а воно таке?
Хіба так ведуть переговори
показать весь комментарий
20.02.2025 11:57 Ответить
Трамп хоче позбутися України , а не ЗЕлоха. Ця стікаючи кров'ю країна йому наче прищ на дупі. Він же нас за людей взагалі не вважає. І саме ми псуємо йому теплі відносини з ******, з яким він вже почав відновлювати дипломатичні та економічні стосунки.
показать весь комментарий
20.02.2025 11:57 Ответить
Добре а як б ви ставились до країни в яку вже влили 98 млрд... фінансової допомоги і 55 млрд військової, але та країна за три роки не спромоглась налагодити виробництво свого озброєння(браковані беспілотники і міни тому в приклад, 32 млрд невиконаних контрактів на поставку ***********), погрузла в корупції настільки, що навіть укріплення з важливих напрямків не може побудувати без скандалів... Де прокурори і різні чиновники через суди поробили шалені пенсії а середня зарплатня в держапараті уже 55 тис, напорядок вище чим середня зарплата платників податків, які ще й умудряються донатити на військо попри все...

В країні, де генералів обирають не за уміннями вести війну, а за лояльністю і бойовими діями керують в ручному режимі, хаотично гасячи пожежі, в результаті купа підрозділів навіть не знають, що їм чекати від їх сусідів, та і взагалі особовий склад однієї бригади може бути розкиданий по всьому широкому фронті і не мати налагодженого звязку з командуванням до кого прикріплені...
Де новачків беруть з вулиці і готують місяць, та вони попадають на передову без елементарних навичків виживання, потім дурні втрати, причому через них і втрати серед підготовлених з бойовим досвідом, і це все мотивують що немає людей, а як вони можуть з'явитись з таким підходом....
І такого бардаку за 3 роки можна перечисляти ще море і головне ніхто ніх... з тим не робив, тому що захід давав гроші і їх треба помаксимуму "освоїти"....
показать весь комментарий
20.02.2025 12:10 Ответить
Як би я ставилась до своєї країни !? По-перше, я б робила все , щоб вона вижила, як держава незалежна та вільна. Як президент Америки, я б дала цій країні все, що їй необхідно за для перемоги над самим лютим злом третього тисячоліття - рашизмом.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:18 Ответить
Я як колишній керівник з багаторічним досвідом, скажу що можна допомогти підрозділу, людині допомогою, тільки у випадку. якщо ті хочуть самі собі допогти та щось роблять для цього... Ти щось стараєшся зробити, даєш позики, витрачаєш час на те щоб дати поради і допомогти фізично виправити ситуацію, але якщо вони самі не змінюють свій спосіб мислення, який завів у цю халепу, це білет в один кінець і просто потрачені нерви та час...

І це так само масштабується в межах держави, якщо взяти навіть недалеку історію, той же Афганістан що погруз в корупції, чи Ірак(в останнього таке ж лайно як і у нас маштабна корупція і Іран сусід)... Туди влили величезні кошти, там були американькі війська які понесли значні втрати щоб змінити щось в тих країнах і що щось змінили ніх...я Афган повернув талібів, а Ірак може поспорити скоро отримає нового диктатора... І таких прикладів в американській історії багато...

Якщо влада сама не хоче створити умов для успішної боротьби та змін системи, а влада це завжди відображення суспільства як не крути, всі ті у владі прийшли з народу... То скільки не допомагай, нажаль нічого воно не дасть просто вливаєш гроші і час як у чорну диру...
показать весь комментарий
20.02.2025 12:29 Ответить
принаймі, я б її не обс*ав, як в це робите в кожному пості! вам в маскве за це добре хоч платять, мерзотнику?
показать весь комментарий
21.02.2025 01:48 Ответить
Влада з народу? Ви самі собі суперечите чоловіче.
У вас у мозку як "буря в пустелі" або ви найнятий пропагандист.
"Сівкович, є багато інформації що він керівник агентури орків в Україні, а прикинь його помічники у нас при владі, а сумніваюсь що такий впливовий фсбешник б тримав біля себе не агента спецслужб, помічник депутата завжди в курсі всіляких схем і якщо ти керівник агентури то і помічники відповідно то агенти спецслужб...
Тепер Деркач те саме і його люди також у нас при владі..."
показать весь комментарий
21.02.2025 09:10 Ответить
Шалені зарплати і пенсії корумпованим чиновникам встановили законом ще з 2015р. Суди тут ні при чому
показать весь комментарий
21.02.2025 09:06 Ответить
Та ні хто не мав на то право по закону в останні роки поробили собі рішення судів і отримують тепер
показать весь комментарий
21.02.2025 11:19 Ответить
У Вови шо,хрен стоїть на фоткі? Потужно.
показать весь комментарий
20.02.2025 11:57 Ответить
Бачу, ви знаєте куди дивитись в першу чергу...🤗😂🤣🤣🤣
показать весь комментарий
20.02.2025 12:01 Ответить
Старий імпотент думає,що якщо прийде Залужний, то підпише капітуляцію?)))Яке кончене)))
показать весь комментарий
20.02.2025 11:58 Ответить
навіщо нам сценарій, проти якого ми боремося 3 роки? щоб Трамп міг надіти корону? все заради цього..., щоб укріпити союз Америки з рашкою? заради цього ми воювали та поклали безліч життів кращих з кращих..., це абсурд...
показать весь комментарий
20.02.2025 11:59 Ответить
Схоже вже пройшов цілий тиждень з останнього разу, коли Трампа вчергове послали на...єр ХАМАС та ОАЕ...
показать весь комментарий
20.02.2025 11:59 Ответить
А все таки Голобородька ( в кіно "Слуга наріду")закрили на кічі і без усякого Трампу...)
показать весь комментарий
20.02.2025 12:00 Ответить
"Синдром Порошенко" в дії. Швидка карма
показать весь комментарий
20.02.2025 12:00 Ответить
Зовсім нещодавно, тут всі накинулися на зеленського, за санкції проти Порошенка, а зараз всі дружно захищають його і кричать що виборів не треба

В чому справа люди? Ви ж завжди писали, що він ворог, працює у змові з орками (Оман), мародер, ...
То хіба нам не треба такого президента змінити? Ви ж хочете перемоги, справедливого миру. А чи можливо це все з такою владою. Включайте мозок і вимикайте провладну пропаганду.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:03 Ответить
Блін, чуваче, ти реально не розумієш? Справа нє в Зєлє. Трамп атакує Україну і наїзд на припіздента - це лише частина цієї атаки. Це раз. А по друге, головна проблема зараз - це кацапська навала. І шото рішати в першу чергу треба з нею. Замість цього Трамп зайнятий вилизуванням ***** і обсеранням Зєлі. Трамп зайнятий явно не тим, чим треба. Тому і резонанс. А не тому, шо всі одразу полюбили гундявого утирка.
показать весь комментарий
20.02.2025 13:05 Ответить
Якщо є два гандураса, то це два і не треба вибирати між ними, бо залишитесь з гондурасом, як це вже було не раз.
показать весь комментарий
20.02.2025 13:18 Ответить
Не зрозумів між ким і ким ви вибираєте?
показать весь комментарий
20.02.2025 13:39 Ответить
Трамп зайнятий явно не тим, чим треба. А зе 3 роки війни і 2 до війни (великої) на посаді президента був зайнятий чим треба? Багато нарішав з кацапською навалою?

Трамп наговорив багато дурниць, ніхто не сперечається, але все сказане про зе є правдою, і не треба прирівнювати Україну і зе, як тут почали робити. "Наїхав на президента значить наїхав на країну" - нічого подібного, це оп хоче, щоб українці так вважали, але треба мати свій розум а не повторювати почуте з телемарафону, чи куплених журналістів/блогерів.
показать весь комментарий
20.02.2025 13:59 Ответить
Блін, замість війни з кацапами Трамп воює з Зєлєй. Вам не знається, шо зараз трохи не час для цього? Не треба було обирати цього ідіота взагалі. Але якшо вже навибирали, то хоч розставлйте пріоритети.
показать весь комментарий
20.02.2025 14:14 Ответить
У вас все не на часі, бо путєн нападе. Всім добре відомий наратив щоб не проводити реформи, не виготовляти зброю, не зачищати українську владу від ворожої 5-ї колони і т.п. У мене виникає питання: на кого насправді ви працюєте?
показать весь комментарий
21.02.2025 09:24 Ответить
Шо ж ти в ВБ звалив, реформатор? Закордонний патріот
показать весь комментарий
21.02.2025 12:19 Ответить
Чи ви реально думаєте шо "Трамп прийде, порядок наведе"? Шо він Зєлю прибере, Черчиля чи Рузвельта поставить і всі пройоби українців за останні роки виправить? Блін ну шо за інфантілізм? Ну не порішає Трамп нічого шоб убрати Зєлю. Нє батя-алкоголік буде менше пити а ви синочки будете менше жерти. Ну як ви блін не бачите очевидних речей?
показать весь комментарий
20.02.2025 14:17 Ответить
Де ви побачили в моїх коментах, що я вважаю, що Трамп нам всі проблеми порішає??? Читайте уважно, а потім відповідайте.

Нам треба самим розгрібати те, що ми натворили, і почати треба із зміни влади. Ось моя думка, якщо так складно зрозуміти з контексту.
показать весь комментарий
20.02.2025 14:22 Ответить
"Де ви побачили в моїх коментах"
Склалося в мене таке враження. Трамп навалює гімно і на Україну і на Зєлю, як офіційного представника. Ви це схвалюєте. А я - ні.
Ніхто не може сказати, що я фанат Зєлі. Я аргументовано називав його дебілом і підаром ще тоді, коли весь Цензор від нього кипʼятком пісяв. Але те, шо робить Трамп не іде на користь Україні. І самостійно українській нарід ніхера зараз не змінить. Не можна проводити вибори під час війни. Це буде не демократія. Шо ви зібралися вибирати? По всім каналам - Зєля, Порох гарантовано буде в буцигарні і до виборів не допущений, всяка політична шушера або буде лити воду на млин Зєлі, або тявкати зза бугра. І виберуть знову Зєлю. Ви цього хочете?
показать весь комментарий
20.02.2025 14:29 Ответить
То щоб знову не обрали зєлю, треба, щоб виборів не було? От тільки проблема - зєля вже президент. Це така ж логіка, як не можна закінчувати війну, бо орки відновляться і знову буде війна.

Я не розумію такої логіки.
показать весь комментарий
20.02.2025 14:33 Ответить
Якшо робити вибори зараз, то єдиний можливий результат - другий строк Зєлі. Вперед і з піснею.
показать весь комментарий
20.02.2025 14:41 Ответить
Почитай коменти під новинами про заяви Трампа, і не будеш задавати дурних питань.
показать весь комментарий
20.02.2025 14:00 Ответить
Достойно. Але тут, на жаль, хто платить - той замовляє музику!
Після таких компрометуючих заяв Трампа, ви ж розумієте,ворожа жОПа просто не могла не проплатити.
показать весь комментарий
21.02.2025 09:19 Ответить
100%. Але сумно те, що так звані "чесні і незалежні" видання і журналісти/блогери також готові за певну винагороду танцювати під ОПешну музику. Огидні лицеміри(
показать весь комментарий
21.02.2025 11:25 Ответить
Зєля поводить себе так , як начебто хтось купив квіток до конкретного місця, але не захотів сходити на своїй зупинці, а коли контролер почав його виштовхувати - він став у таку агресивну стійку , як начебто йому плюнули в душу.(подивиться на це фото(((:
показать весь комментарий
20.02.2025 12:03 Ответить
"квиток" правильно, бо можна подумати, що з квітами в тролейбусі їде...
показать весь комментарий
20.02.2025 12:09 Ответить
Це точно.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:13 Ответить
Купив? Ну ви загнули. Швидше підробив намалював той квиток.
Всім стало відомо,що вибори зелі фінансувало вороже феесбе
показать весь комментарий
21.02.2025 09:30 Ответить
показать весь комментарий
20.02.2025 12:07 Ответить
Всі хочуть. Всіх дістав. Створив катастрофічну війну з нічого. Розкрадає стікаючу кров'ю Україну. От тільки вовтузились інтелігенти з недоумкуватим Нарцисом. Але тут прийшов Трамп.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:10 Ответить
показать весь комментарий
20.02.2025 12:10 Ответить
Як невдобно получилось.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:13 Ответить
До Трампа вважав Лукашенко! А уйла благав забрати його на шашу,отримав відповідь "йди,і без України не повертайся!". От він і працює.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:38 Ответить
Один придурок, замість закупити додатково дронів та амуніції, вирішив закупити металобрух по ціні нових реакторів. І о диво, коли придурка почали топити - знайшлось купа його послідовників, які підтримують такі дії як закупівлю металобрухту під час війни.
показать весь комментарий
20.02.2025 12:14 Ответить
Розкрадання міжнародних коштів , проросійські кроти в опі (єрмак , татаров , портнов ...список великий ) знищення опозиції , Оман з якого воно повернулося чомусь з москви на літаку патрушева , зняття генерала Залужного , та 16 бойових генералів , після чого орки легко почали захоплювати наші території , повна відсутність справжніх дипломатів , і дипломатії і , бикування на міжнародній сцені , приниження України , українців , розмінування Півдня , Київщини , справа Вагнерівців і і .. Зе думає що ніхто в світі цього не бачить, не знає ? Вибори не можна , нам потрібен "Уряд порятунку " з військових, і проукраїнських політиків без зеленої плісняви .
показать весь комментарий
20.02.2025 12:18 Ответить
Страница 2 из 3