15347 посетителей онлайн
46 703 441

Рада в присутствии еврокомиссаров провалила постановление о поддержке Зеленского парламентом

Рада провалила постановление о поддержке демократии в Украине

Верховная Рада не поддержала постановление №13039 - о поддержке демократии в Украине в условиях агрессии РФ.

Об этом сообщил нардеп Ярослав Железняк, информирует Цензор.НЕТ.

"Парламент Украины акцентирует внимание на необходимости соблюдения предусмотренного законами Украины принципа институциональной непрерывности власти, особенно в условиях действия правового режима военного положения, и отмечает, что Президент Украины Владимир Зеленский должен выполнять свои полномочия до вступления на пост новоизбранного Президента Украины согласно части первой статьи 108 Конституции Украины", - цитирует постановление нардеп.

Решение поддержали 218 парламентариев.

Нардеп Гончаренко заявил, что на заседании в Раде сегодня присутствуют еврокомиссары, Совет церквей, представители многих европейских стран.

Топ комментарии
+79
Так це постанова про підтримку зеленського, а не демократії. Зробіть правку.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:19 Ответить
+51
Не ссыте, пан Василь!
Порошенко еще свое слово скажет
Он как политик вырос
Его поддерживают в армии
Он еще ПОСАДИТ зелю
Для Зели все плохое только начинается
Трамп дал отмашку процессу
Депутаты Украины поняли намеки Трампа
В первую очередь сдрыснут от Зели его же депутаты
показать весь комментарий
24.02.2025 14:35 Ответить
+31
Цей нарк окрім тупих відосиків і дерибану грошей нічого не робить
показать весь комментарий
24.02.2025 14:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 5
3. Пропустил ссылка на блог какого-то чувака без имени у Вас серъезный аргумент?
показать весь комментарий
24.02.2025 21:25 Ответить
Давайте без оскорблений, интеллектуал, для начала, ок?

1. Сами додумали? Он не говорил о том, чтобы оставить сопротивление, сами придумали?
2. С чего бы это вдруг увольняться из-за ошибки? Что? Ошибки, если допускаются, то они исправляются, а от них не бегут. Не надо проводить каких-то аналогий о каких-то выдуманных Вами странах с подобными ситуациями, их не было. И еще добавлю насчет ошибок, если Вы решили, что он допустил ошибку, то это не значит, что он допустил ошибку, это значит, что Вы так решили Я, например, не вижу там ошибки, попробовать вернуть тогда Донецк, Луганск не силой оружия. Может получилось как-то договориться тогда без военных действий. К сожалению, не получилось.
3. Прочитал Вашу ссылку - набор каких-то общих фраз.
4. Еще раз Главком имеет право генералов? Если имеет, то это его право, с чего это вдруг он должен перед кем-то отчитываться? Может еще надо было по телеку выступить, разрешения спросить у народа? Зачем он тогда там нужен?
5. А дальше Вы понеслись эмоционально. Там нечего комментировать.
ТЦК, моя личность, все все помнят и т.д... Это уже лично Ваш мир в Вашей голове.
показать весь комментарий
24.02.2025 21:23 Ответить
Не дарма ж у вас всі політики поголовно кримінальні злочинці💩
показать весь комментарий
24.02.2025 21:17 Ответить
Другий дзвоник/ Аййяяй. Яка неприємність. І баригу кинув на рідкоземельні, а тампон не тільки смердючий, а й мстивий. Вчасно треба було драпати - жадність фраєра погубить.
показать весь комментарий
24.02.2025 21:17 Ответить
За опєзєжопників і їх зелених кремлівських саслуживцєф переживаєш?
показать весь комментарий
24.02.2025 21:12 Ответить
ок, для інтелектуалів - допоможуGeorge Dydyrko дам відповідь за нього для Вас по пунктам. 1. Надо перестать стрелять - це означало принпинити спротив. Хотів як краще? Звільнити Лугандон? Ну і як звільнив? Ящо помилився - ну що ж треба було чесно сказати - помилився. і йти у відставку. І що? від Зе - ні обіцянок ні пробаченьь . Хоча в нормалььних країнах йдутьь у відставку і за менші "помилки" 2. Програми озброєння - для вашого інтелекьтуалььного рівня пояснюю- держава дає гроші підприємствам - отримує зброю. Прогрма переозброєння були. Зе гроші забрав. Зброї - ракет на початку вторгнення не було. https://espreso.tv/poglyad-koli-proklinaemo-russkikh-zgadaymo-y-tikh-khto-zirvav-nashu-raketnu-programu. 3. Хто розмінував Чонгар? Вище політичне керівнцтво -Тобто Зеленський. https://novakahovka.city/blogs/292953/hto-dav-nakaz-rozminuvati-chongar Зараз Зе-бидло намагається перекласти відповідальністьь на військових. рішення про замінування приймалося на найвищому рвні. І про розмінування - теж. Жоден генерал такого рішеня прийняти не міг. 100 % відповідальність зе-шмарклі. 4. Розгон командованія -. Генерал Залужний був Звільнений. Разом зі своєю командою. Іще 16 генералів. Звільнений без публічних пояснень. Очевидних провалів не було. залужний був звільнений силами Єрмака на вимогу Путіна. Зе було вигідне звільнення Залужного бо рейтинг в генерала був більший ніж взе в 3 рази. Результат - 2024 рік - втрата територій , загибель бійців, деморалізація громадян - замість черг у воєнкомати - бусифікація і бійки з ТЦК. Вражжаючі резулььтати керівнцтва Зеленого наполеночика. Р.С. У мене від Ваших запитань склалося враження що Вас не було в україні весь цей час. Або втратили свідомість 2022 р. Нічого не знаєте, не пам'ятаєте. і не розумієте. Але білььшість притомних людейвсе це пам'ятають. Всі ці теми обговорювались багаторазово. Все всім зрозуміло. і ще - повноваження в Зеленського є. Вдади в ньього - білььше ніж у будь-кого з минулих Президентів України. Всі рішення приймає Зе-Єрмак. Тільки відповідальність він ні за що нести не хоче. Але прийдеться.
показать весь комментарий
24.02.2025 21:04 Ответить
Сами что-то придумали и сами себе ответили?
1. О какой любви я говорил?
2. Судя из Вашего комментария, Вы считаете, что Зеленский в сговоре с росиянами уничтожает нашу страну? - тут даже комментировать нечего, а еще Земля плоская и миром правят масоны с аннунаками и Зеленский диктатор, да?
показать весь комментарий
24.02.2025 20:58 Ответить
З якого дива українці мають любити свого ворога, який їх і їхню державу знищує всіма доступними способами у співучасті зі своїми господарями кацапами?
показать весь комментарий
24.02.2025 20:39 Ответить
Деж там у них військова солідарність: один за всіх і всі за одного? Чи у них діє правило: кожен лише за свій карман і непотизм як зміїне кодло?
показать весь комментарий
24.02.2025 20:33 Ответить
А як же обіцянка піти у відставку якщо....ну і там різне БЛА-БЛА-БЛА.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:29 Ответить
В отличии от тебя я в ЗСУ.
А ГДЕ НАХОДИШСЯ ТЫ УХИЛЯНТ , МНЕ НЕИНТЕРЕСНО.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:29 Ответить
тут навіть немає слів .... возив фєн через 4 блокпости .
показать весь комментарий
24.02.2025 20:26 Ответить
позаяк модератор видаляє дописи ваше запитання залишиться без відповіді.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:21 Ответить
Дурачок, не умничай! Чтобы иметь право развернуть войска, несмотря на саботаж твоего гундосика - Залучжный и как ни странно Резников (министр обороны) выпустили соответствующий указ, за который их кстати могут привлечь к уголовной ответственности! И только благодаря этому кацапы не смогли захватить Киев.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:21 Ответить
У його дітей масковскоє нарєчіє та й у сім'ї є засобом спілкування
показать весь комментарий
24.02.2025 20:21 Ответить
звали ботяра
або приди посади мене, спробуй
киши випущу, маю досвід
показать весь комментарий
24.02.2025 20:19 Ответить
кум в мене гарна людина
у 22 возив на нуль 50 грам фену для пацанів бо сказали що воювати можуть але копати вже ні

віз це через 4 блокпости
ти б ризикнув? 8 років за таке, крупний розмір

а баригу він нах послав за 50 гр
сказав - скажи дякую що живий
показать весь комментарий
24.02.2025 20:18 Ответить
Яка прикрість! Вам пам'яті і на 2 години не вистачає!
Треба хоч пам'ятати,що пишеш.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:16 Ответить
прикольний у тебе нік Osto Iop
показать весь комментарий
24.02.2025 20:15 Ответить
Давно стало зрозуміло ще із зливу спецоперації з вагнерівцями, що Буратіно є московським агентом впливу на найвищій посаді в Україні.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:15 Ответить
щоб усунути цей недолік не треба всю Конституцію визнавати недійсною, достатньо внести зміни і прибрати всякі автономії, Кримська область і досить,, а як варіант поділити на 2 області.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:14 Ответить
Докази перепитай у Міністерства фінансів США - вони кожен вкрадений гундосим чмом долар відслідковують, в тому числі в криптовалюті!
показать весь комментарий
24.02.2025 20:13 Ответить
а ти, що віриш рейтингам шмарклявого 64% ?
показать весь комментарий
24.02.2025 20:11 Ответить
***** на нас напало тільки тому - що йому гундосе падло розмінувало і заасфальтувало ВСІ напрямки нападу! в іншому випадку всі його колони були спалені ні в Бучі і Ірпіні - а на Чонгарі і Білоруському кордоні!
показать весь комментарий
24.02.2025 20:10 Ответить
ну це ж ваші слова що кум знає усіх бариг , чи ні ? Питання . Хто може знати усіх бариг ? Є , як на мене , два варіанти . Чи поліціянт , чи такий же барига . Може і нарколог знати . Але бариги , наскільки я чув , самі не вживають , а лиш торгують . То хто у вас кум ?
показать весь комментарий
24.02.2025 20:09 Ответить
а назвали як пафосно "про підтримку демократії", ніби у нас не підтримують деемократію, хоча шмаркля хоче бути амператором, але це була тупа постанова тому і не пройщла.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:09 Ответить
https://youtu.be/V-d-Bea_LrU
показать весь комментарий
24.02.2025 20:07 Ответить
ти повинен мочки сидіти на бутилкє! свій шанс зусінь собі туди ж
показать весь комментарий
24.02.2025 20:07 Ответить
кум не барига, не видумуйте

я кажу що по вигляду та повединці кум вираховує шо людина приймає
показать весь комментарий
24.02.2025 20:03 Ответить
вологі мрії кацапа
показать весь комментарий
24.02.2025 20:03 Ответить
Тих хто голосував за реактори - ОПа прокинула на бабло (пообіцяла - і не дала)!
І сьогодняшє голосування - це "атвєтка"
показать весь комментарий
24.02.2025 20:02 Ответить
ок аргумент приймаю
але!

він нічого не зробив на першому строку
принаймні нікого не посадив
а це біло головне у 2014 - справедливість
а він з усіма порішав

то чому я повинен знову дати йому шанс???
показать весь комментарий
24.02.2025 20:02 Ответить
Льоня! Твої місця біля параші!
показать весь комментарий
24.02.2025 20:01 Ответить
Хіба що навпаки, тих хто проголосував за диктаторську постанову московського агента впливу Буратіно, що захотів якось легалізувати антиконституційну узурпацію влади в Україні чужими руками.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:01 Ответить
450 депутатов -- это когда в Украине проживало -52млн.
Сейчас осталось менее 30млн. Так какой должен быть парламент
в Украине ? Наверное не более 250 человек. А кворум для принятия
выходит не менее 125 голосов.
показать весь комментарий
24.02.2025 19:58 Ответить
Очевидно ж що воєнний стан під час війни неконституційний. Узурпатори, що захопили владу в Україні, саботують не лише проведення обов'язкових за Конституцією виборів, а й введення конституційного стану війни під час війни
показать весь комментарий
24.02.2025 19:55 Ответить
Чому вони всі за Залужного розписуються якщо він живий? Вони що над ним свічку тримали чи він ящика немає?
показать весь комментарий
24.02.2025 19:51 Ответить
На нари ішака!
показать весь комментарий
24.02.2025 19:46 Ответить
Ви мені навели отой приклад - щоби що?
Я вас напряму спитав про воєнний стан. Саме це важливо бо "нелегітимність" Зеленського (а тепер й воєнного стану) просуває в Україні ФСБ, її агенти та місцеві корисні ідіоти.
Ви замість прямої відповіді розповідаєте мені про те що Блазень вкотре порушує Конституцію та закони, типу це якась сенсація чи новина.
Ви мене агітуєте проти Зеленського? Наведіть цитату згідно якої ви вирішили що мене проти нього ще й треба агітувати.
показать весь комментарий
24.02.2025 19:39 Ответить
Оке, давайте по Вашим пунктам:

1. Думаю, Зеленский надеялся вернуть на тот момент мирным путем Донецк и Луганск, думаете, это плохо? Это ведь было еще до полномасштабного вторжения, если не ошибаюсь 2018-2019 гг.
2. Насчет закрытия программ вооружения, чтобы это не значило - у меня нет такой информации, у Вас есть? И я не понимаю, что значит "программы вооружения" - это, простите, как?
3. Насчет разминирования Чонгара, опять же у меня нет никакой информации, у Вас есть? кроме "желтых" источников? И разве Президент отдает команду о разминирования какого-то участка территорий? Отвод войск на пути наступления противника? Что? Война подразумевает и отступления и наступления. О чем каком конкретно отступлении Вы пишите?
4. Насчет разгона успешного командования? Это какого? И что значит разгона? Разве у Главкома нет полномочий менять генералов? Я не знаю, так, на всякий случай скажу.
5. Это вообще откуда взялось? Сами сейчас придумали?
6. Что? Военное положение в стране. Вы еще скажите, что он диктатор Вы согласны с путиным и трампом?
7. Не смотрю ТВ лет 20 Никаких ограничений в свободе слов не вижу, в принципе. Как подтверждение куча критики здесь действиям Президента.

Кстати, сам считаю, что лучшим Президентом во время войны был бы Порошенко, хотя могу ошибаться
показать весь комментарий
24.02.2025 19:38 Ответить
я проігнорував ваше питання оскільки воно безглузде.
я не є прес-секретарем "ЄС" й тим більше не маю здібності читати чужі думки.
ця заява є безглудою та беззмістовною.
показать весь комментарий
24.02.2025 19:37 Ответить
А презик не продажный?
показать весь комментарий
24.02.2025 19:33 Ответить
Зачем это здесь? К чему этот Ваш "комментарий"?
показать весь комментарий
24.02.2025 19:24 Ответить
А за російський реакторний мотлох голосували як один, бо там запах великих грошей у повітрі стоїть. Кожен мріє про свій маленький відкатік.
показать весь комментарий
24.02.2025 19:20 Ответить
Я где-то написал, что это благодаря ему? Это Вы его обвиняете во всех смертных грехах, 100% пудов в подъездах он гадит, и вообще, он, как заявляет Трамп и путин, диктатор? Вы, наверное, с этим согласны?
Новое гестапо ТЦК? Сударь, у Вас с головой все в порядке?
показать весь комментарий
24.02.2025 19:19 Ответить
==========================================
ПРОСТРОЧЕНО-НЕЛЕГИТИМНИЙ - ПІДТВЕРДЖЕНО РАДОЙ!
==========================================
показать весь комментарий
24.02.2025 19:18 Ответить
Я привела вам пример
Отношения к законам ЗЕЛЕНСКОГО как главы государства
Не важно какой закон - про военный стан или про санкции
Важно лишь,что для президента Зеленского ЗАКОНЫ УКРАИНЫ - не главное
Важен лишь он - сам
И ЕГО представление о законности
Это и есть признак АВТОРИТАРНОГО УПРАВЛЕНИЯ
И это в итоге приведет нас к краху
показать весь комментарий
24.02.2025 19:18 Ответить
Такое поведение нашего парламента можно объяснить только с применением матерных слов, оно позорит не только Украину и украинцев, оно позорит всех тех, кто нам помогает и верит в нас.
показать весь комментарий
24.02.2025 19:17 Ответить
може й воно так , але те що він , чи вони , не беруть це у вашого кума з Оболоні скоріше всього так і є . Якщо і беруть , то там де ваш кум не плаває .
показать весь комментарий
24.02.2025 19:08 Ответить
мені скинули посилання на голосування - його провалила партія порошенка в повному складі.
показать весь комментарий
24.02.2025 19:08 Ответить
а де я кого переконував ? чи ви , як знавець звуків, це почули ?
показать весь комментарий
24.02.2025 19:06 Ответить
угу.. в 19-му війни не було ... добре, що хтось забезпечив для ідіотів відчуття безпеки
показать весь комментарий
24.02.2025 18:56 Ответить
Ви в курсі, що верховна рада всі закони та постанови приймає своєю фракцією + виродкі з опзж. Якщо вони щось не прийняли , то це команда з жОПи.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:50 Ответить
ну а я про що. гарантії нема. навіть є якась впевненість, що після ху йла там справді прийде ху йліще. стосовно 53-го. коли реально здох сралін, то тоді совєти не вели війну. тому і були там ті броженія, то заносили, то потім виносили того сраліна із мавзолею.. акцент у моєму дописі був на тому, що якби сралін здох у 44-му, то совєти не припинили би війну, а воювали би далі. так само і зараз під час "сво" нема гарантії, що якщо зараз зодхне ху йло, то вмить закінчиться "сво". ох не факт. і тут не варто плекати ілюзії. там той люмпен зараз настільки зазомбований, що пройти має ще немало часу, щоб там відбулося прозріння.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:50 Ответить
Тамбовська свиня тобі таварісч. З якого часу мокшанська мирка почала базікати про Україну?
показать весь комментарий
24.02.2025 18:47 Ответить
Виявляється шо не тілко ухилянти хочуть відміни військового стану.
Виявляється В УКРАЇНІ Є КУПА ДЕПУТАТІВ І ЦІЛІСІНЬКІ ФРАКЦІЇ ШО ХОЧУТЬ ВІДМІНИ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ, ТА НАШОЇ ДЕМОБІЛІЗІЦІЇ - ДЕМОБІЛІЗАЦІЇ МОБІЛІЗОВАНИХ.
Шо ж ми тілко за.
Свідки сєкти сивочолого гетьмана ПОВЕРТАЙТЕСЬ В УКРАЇНУ, ТА ГОТУЙТЕСЬ ЙТИ НА НАШІ МІСЦЯ.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:44 Ответить
Ніж у спину. Недоречно. Хоч я і не фан Зеленського, але недоречно.

Ну і ОП - профани. Для чого без підготовки таке через Раду пускати, ще і на очах у іноземних гостей. Або забезпечте ледь не одноголосну підтримку, або не виносіть на голосування. А так лише послабили позиції країни
показать весь комментарий
24.02.2025 18:39 Ответить
Я написав лише про впровадження режиму воєнного стану який проходить шлях:
а) указ президента;
б) затвердження парламентом.
Ви мені навіщось про санкції...
Санкції проти Порошенко мені заважають, вони заважають військовим та усієї країні.
За перевищення службових повноважень, фальсифікацію, переслідування опозиції тощо, має настати відповідальність усіх причетних (сподіваюсь при наступній владі це буде вирішено у рамках відновлення справедливості).

Ви навіщо цей допис написали - вам заважає правовий режим воєнного стану в країні? За його продовження до речі й притомна опозиція голосує.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:39 Ответить
ну так доведи у чому моя тупість?
що зе не вихваляю?
показать весь комментарий
24.02.2025 18:31 Ответить
И все то благодаря ему драгоценному да? Все хорошее это он, а вот Херсон, Чонгар, тупая дипломатия с потерей союзников один з другим, новое гестапо тцка, мясные генералы, коррупция когда теже тцка сейчас на месте предлагают за 1К решить вопрос, это конечно не он да? Все плохое оно не отвечает, только за все хорошее. Вы дядя или тетя как говорят или при корыте или совсем больной, если власть защищаете. У нас по другому не бывает.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:29 Ответить
***** в.в. проводіл вибори ето точно . проводіл на пеньках у сортіра проводіл . навальному в труси ..новічек.. залівал --- борю нємцова возле кремля замочил . а ***** он нужен ..демократические.. выборы ***** проводит с 2000 года поэтому и сидит в кремле --- ***** и под*****вник лукашенко устроили формулу 1 на катафалках . какую падаль первую повезут вперед ногами
показать весь комментарий
24.02.2025 18:26 Ответить
«…откуда в моих согражданах столько ненависти к Президенту?»
- згадайте:
1. "нада просто пєрєстать стрелять"
2. закриття програм озброєння
3. розмінування Чонгару, відвід військ на шляхах наступу окупантів…
4. розгін успішного командування ЗСУ, арешти військових (Червінського…)…
5. антиконституційна передача Єрмаку як повноважень президента, так й усіх гілок влади (Зеленський лише підписує рішення)
6. узурпація влади після п'яти років повноважень: перекручуванням сенсу статті 108 Конституції України (Президент виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента) - який є лише при наявності "новообраного президента", а не "колись потім".
7. закриття опозіційних каналів TV - лише "марафєт"(щедро фінансуємий): по прикладу моськовії…
показать весь комментарий
24.02.2025 18:25 Ответить
Эх не быть вам политиком с такими установками))))
показать весь комментарий
24.02.2025 18:25 Ответить
шо ти 4%
показать весь комментарий
24.02.2025 18:19 Ответить
Конечно, не важна фамилия
В Германии именно так и думали
Когда голосовали за Гитлера и его партию
Фамилия - это не буквы
Это идеи!
Или их отсутствие
А Зеленский - это вообще не про идеи
Зеленский - это сублимация брехни , предательства и низости
показать весь комментарий
24.02.2025 18:16 Ответить
Скрябін колись гарно сказав і про ВР і про ОП
показать весь комментарий
24.02.2025 18:13 Ответить
Tyu Iop Что ты там на своих болотах куришь ? Перечитай свой дебильный коммент.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:08 Ответить
В Конституции написано
Что во время военного положения
НЕ ПРОВОДЯТСЯ выборы в ВЕРХОВНУЮ РАДУ
Ее полномочия автоматически продляются
А вот про президента в Конституции нет такого
Там нет про АВТОМТИЧЕСКОЕ ПРОДЛЕНИЕ ПОЛНОМОЧИЙ ПРЕЗИДЕНТА
В 2022 году Верховная Рада проголосовала закон
Про продление полномочий Зеленского
Но такой закон, идущий вразрез с Конституцией
Должен был рассмотреть КС Украины
Его в КС не направили
Потому что нет уверенности у Зеленского
Что КС подтвердит его полномочия
На самом деле легитимна у нас сегодня только
ВЕРХОВНАЯ РАДА УКРАИНЫ
Про ее полномочия все прописано точно.
Без всяких сомнений.
Вспомните 2014
Мы тогда не впала в коллапс
Несмотря на то,что свалили Янукович и спикер парламента
Парламент просто выбрал нового спикера
И руководил Украиной до выборов
Когда президентом выбрали Порошенко
показать весь комментарий
24.02.2025 18:02 Ответить
Не читайте перед сніданком "профєсара салавья". Історія дала відповідь в 53 му на "якби сралін здох". Там багато міняється в залежності від вожака. Згадайте коли ***** казало, що Крим український і "салавйіний памйот" віщав що Крим український, а коли ***** поміняло свою думку, то і тєлєвізор поміняв. Настрої їхньої маси залежать від пропаганди, а пропаганда залежить від характеру вождя. Правда ніякої гарантії нема, що після ***** не прийде *******.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:01 Ответить
Tyu Iop Таварісчі це в тебе на болотах. Вас, фсбешних ботів дуже добре відно.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:59 Ответить
показать весь комментарий
24.02.2025 17:53 Ответить
якби сралін здох у 1944-му, то тоді теж нічого не змінилося би. вони би воювали і далі. так само і зараз. увесь той люмпен увірував у те, що їхня "сво" чуть лі не священна. тому навряд чи шось там зміниться навіть якби завтра здохло те ху йло.. а по даним прохвесора соловя, то там ху йор здохло ще 26.10.23... і що? і нічого. хоч би якісь там натяки на бунти були. ніяких. а тому соловью хоч якихось кілька відсотків точно вірять. проте щоб вийти на вулиці з гаслами "царь нінастаящій", то там взагалі ніого нема. болото.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:53 Ответить
Якщо Трамп розгрібе афгіеві конюшні українського олігархату і корупції, то це перекриє 50% тої маячні що він казав.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:53 Ответить
Страшно читать такие новости, а ещё страшнее читать такие комментарии.
Нет слов, чтобы выразить возмущение и отвращение таким поведением парламента, да ещё и во время войны.

Это не только предательство президента, который, кстати, привёл туда всю эту шоблу, это предательство Украины и её народа, неужели это вам не понятно?

Вы представляете себе весь тот ужас, если сейчас уйдёт в отставку президент, то страной до выборов будет управлять этот продажный парламент?

Вот это да, европейцы увидели, что в стране никакого единства нет, что всех интересует только корыто, так кто же после этого захочет нам помогать?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:47 Ответить
як Гарно що при владі немає Члена Банди Януковича.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:46 Ответить
те що ти написав я зрозумів.
хоч і у тебе лишного тексту половина.
наприклад слова:
зацитований текст,
висвячення псевдокраїнського узурпатора й монарха.
красномовно, але хотілобся ось так.
зе захотів чогось,
ВР не підтримала бо у зе вже неа більшості!
чітко, ясно, без художної обробки...
показать весь комментарий
24.02.2025 17:44 Ответить
ТРОПАК - в твоєму прізвищі помилка. або після "р" замість "о" треба ставити "у". або замість "ро" ставити "у".
показать весь комментарий
24.02.2025 17:44 Ответить
Запук Який ти примітивний фсбешний бот. Президент Володимир Зеленський підписав Указ № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». Народні депутати затвердили цей документ 300 голосами. В Україні про це все знають, а ви кацапські боти постійно транслюєте всяку фігню зі старої методичкі.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:43 Ответить
Вам це так хочеться тлумачити! Стаття 108 застосовуэться тоді, коли є новообраний Президент і саме його обов'язки виконує старий Президент! А в нашому конкретному випадку зеленський має подати у відставку у зв'язку із закінченням повноважень і ці повноваження переходять до Голови Верховної Ради! Але це ж для порядних людей, а не узурпаторів!
показать весь комментарий
24.02.2025 17:42 Ответить
є така наша приказка ..НЕ ПЛЮЙ В КОЛОДЯЗЬ . МОЖЕ ВОДИ ПРИЙДЕТЬСЯ НАПИТИСЯ .. --- по наказу регента єрмака і пересідєнта зєльця намалювали 25 справ проти ПОРОХА . потім ..санкціі.. потім пересідєнт рекетіром прикинувся ..віддай гроші петро я санкціі зніму.. --- а тут бац і якось невдобно ..ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ.. не підтримує нашого пересідєнта ---- так не плюйте на ПЕТРА який на 6.5 міліардів грн допоміг нашим ЗСУ з 24.02.22 року . може хтось з команди пересідєнта дав хоч пару міліонів ????? --- фамілію в студію масєйчук-каломойськой
показать весь комментарий
24.02.2025 17:41 Ответить
Головне подати все красиво під соусом демократії.Але по факту депутати розуміють ціну відповідальності і по факту розділити цю відповідальність за наслідки.І головне є КУ де все чітко прописано і не має сенсу голосувати в такому ракурсі.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:40 Ответить
Тобто це не ***** на нас напало?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:40 Ответить
Ну й дУрні, що не підтримали Президента. Сьогодні це однозначно з тим що не підтримали Україну - самі себе тобто. Не важливо, яке прізвище у Президента.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:39 Ответить
ви маєте рацію. знаєте як це робиться? людина отримує від замовника гроші, купує (таке офіційно можливо) тисячу акаунтів, якими управляє ТРИ людини. Акаунти продаються на спеціалізованих сайтах. Одна людина кожні вісім годин. Ці акаунти під різними іменами. І ОДНА людина пише Гидоту. Від "тисячі" людей. Ці акаунти НЕ можливо фізично визначити за місцезнаходженням.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:39 Ответить
На кацапії настрої суспільства залежать від пропаганди, яка в свою чергу є віддзеркаленням характеру першої особи. Згадайте як мінялась кровожерливість радянського режиму в залежності від генсеків: Сталін- Хрущов - Брєжнєв... Тому якщо коли ***** здохне щось точно зміниться. Правда не знаю в який бік.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:38 Ответить
і тут остапа понесло!!! ти або дурний, або за гроші
показать весь комментарий
24.02.2025 17:34 Ответить
Ukrain Що ти робиш на українському сайті? Сиди на своїх кацапських сайтах і там обсмоктуй свого путіна.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:33 Ответить
не для неї
показать весь комментарий
24.02.2025 17:32 Ответить
Ну да, грошофіл, тому що гроші потрібні на ЗСУ.
Порох вклав 6 млрд у ВСУ.
А хто більше Пороха, а ну розкажіть!!!
показать весь комментарий
24.02.2025 17:32 Ответить
Tyu Iop Російські боти, ви вже задовбали. Біжіть на свої російські смітники.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:31 Ответить
Страница 2 из 5