16424 посетителя онлайн
46 705 441

Рада в присутствии еврокомиссаров провалила постановление о поддержке Зеленского парламентом

Рада провалила постановление о поддержке демократии в Украине

Верховная Рада не поддержала постановление №13039 - о поддержке демократии в Украине в условиях агрессии РФ.

Об этом сообщил нардеп Ярослав Железняк, информирует Цензор.НЕТ.

"Парламент Украины акцентирует внимание на необходимости соблюдения предусмотренного законами Украины принципа институциональной непрерывности власти, особенно в условиях действия правового режима военного положения, и отмечает, что Президент Украины Владимир Зеленский должен выполнять свои полномочия до вступления на пост новоизбранного Президента Украины согласно части первой статьи 108 Конституции Украины", - цитирует постановление нардеп.

Решение поддержали 218 парламентариев.

Нардеп Гончаренко заявил, что на заседании в Раде сегодня присутствуют еврокомиссары, Совет церквей, представители многих европейских стран.

Топ комментарии
+79
Так це постанова про підтримку зеленського, а не демократії. Зробіть правку.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:19 Ответить
+51
Не ссыте, пан Василь!
Порошенко еще свое слово скажет
Он как политик вырос
Его поддерживают в армии
Он еще ПОСАДИТ зелю
Для Зели все плохое только начинается
Трамп дал отмашку процессу
Депутаты Украины поняли намеки Трампа
В первую очередь сдрыснут от Зели его же депутаты
показать весь комментарий
24.02.2025 14:35 Ответить
+31
Цей нарк окрім тупих відосиків і дерибану грошей нічого не робить
показать весь комментарий
24.02.2025 14:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 5
Здохнути воно може будь-якої миті... хоч би ця мить вже настала...
показать весь комментарий
24.02.2025 14:24 Ответить
На цього - в першу чергу...
показать весь комментарий
24.02.2025 16:22 Ответить
Накладати санкції на Порошенко і не накладати на Бойко була помилка Зеленського. Під час війни треба об'єднуватися, а на робити із себе чергового царька.
показать весь комментарий
24.02.2025 16:57 Ответить
Ну як таке можна було ставите на голосування.Спочатку ти підписуєш санкції проти Пороха,а зараз вимагаєш підримки?
показать весь комментарий
24.02.2025 14:34 Ответить
Порох каза, що иблри не на часі. Але зелені в угоду ***** та трампу почали готуватися т щемити опозицію. Оь і мають "результат"
показать весь комментарий
24.02.2025 15:04 Ответить
і тут остапа понесло!!! ти або дурний, або за гроші
показать весь комментарий
24.02.2025 17:34 Ответить
ви маєте рацію. знаєте як це робиться? людина отримує від замовника гроші, купує (таке офіційно можливо) тисячу акаунтів, якими управляє ТРИ людини. Акаунти продаються на спеціалізованих сайтах. Одна людина кожні вісім годин. Ці акаунти під різними іменами. І ОДНА людина пише Гидоту. Від "тисячі" людей. Ці акаунти НЕ можливо фізично визначити за місцезнаходженням.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:39 Ответить
ТРОПАК - в твоєму прізвищі помилка. або після "р" замість "о" треба ставити "у". або замість "ро" ставити "у".
показать весь комментарий
24.02.2025 17:44 Ответить
як Гарно що при владі немає Члена Банди Януковича.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:46 Ответить
Усі укази президента - на офіційному сайті. Яка "гербова печатка"? Навіщо?
Якій сенс у твоєму "пошуку"?
показать весь комментарий
24.02.2025 14:59 Ответить
Довбню, на сайті президента публікується саме те на що вже є папірчик з підписом та печаткою. Що тобі у цьому досі не ясно, відстале?
Ще раз спитаю - навіщо тобі той папірчик? Ти вважаєш що ВР затверджує неїснуючі укази про продовження ВС?
Може ти з гуртка Данінга-Крюгера?
Не вмієш гуглити - почитай Урядовий Кур'єр...
показать весь комментарий
24.02.2025 15:40 Ответить
Ти пишеш маячню та сам смієшся над своєю тупістю?
Що у словах: "ВР затверджує указ про запровадження (та продовження) ВС" - тобі досі не зрозуміло?
Тобі заважає Воєнний стан і ти шукаєш якусь зраду не там де треба бо саме це в тебе болить?
Не співчуваю.
ВС діє, його затверджено ВР, змирися.
показать весь комментарий
24.02.2025 16:07 Ответить
Я написав лише про впровадження режиму воєнного стану який проходить шлях:
а) указ президента;
б) затвердження парламентом.
Ви мені навіщось про санкції...
Санкції проти Порошенко мені заважають, вони заважають військовим та усієї країні.
За перевищення службових повноважень, фальсифікацію, переслідування опозиції тощо, має настати відповідальність усіх причетних (сподіваюсь при наступній владі це буде вирішено у рамках відновлення справедливості).

Ви навіщо цей допис написали - вам заважає правовий режим воєнного стану в країні? За його продовження до речі й притомна опозиція голосує.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:39 Ответить
Ви мені навели отой приклад - щоби що?
Я вас напряму спитав про воєнний стан. Саме це важливо бо "нелегітимність" Зеленського (а тепер й воєнного стану) просуває в Україні ФСБ, її агенти та місцеві корисні ідіоти.
Ви замість прямої відповіді розповідаєте мені про те що Блазень вкотре порушує Конституцію та закони, типу це якась сенсація чи новина.
Ви мене агітуєте проти Зеленського? Наведіть цитату згідно якої ви вирішили що мене проти нього ще й треба агітувати.
показать весь комментарий
24.02.2025 19:39 Ответить
ну а шо там зміниться? нічого. на місце ху йла відразу стане таке саме ху йло. на болотах нема опозиції. і при владі зараз колективне ху йло. прибери одне ху йло, з'явиться інше. там наівіть і вибори не потрібно сильно фальсифікувати. бо там і той народ в своїй переважній більшості, десь на рівні 70% також є колективне імперське ху йло, яке ненавидить весь світ.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:29 Ответить
якби сралін здох у 1944-му, то тоді теж нічого не змінилося би. вони би воювали і далі. так само і зараз. увесь той люмпен увірував у те, що їхня "сво" чуть лі не священна. тому навряд чи шось там зміниться навіть якби завтра здохло те ху йло.. а по даним прохвесора соловя, то там ху йор здохло ще 26.10.23... і що? і нічого. хоч би якісь там натяки на бунти були. ніяких. а тому соловью хоч якихось кілька відсотків точно вірять. проте щоб вийти на вулиці з гаслами "царь нінастаящій", то там взагалі ніого нема. болото.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:53 Ответить
ну а я про що. гарантії нема. навіть є якась впевненість, що після ху йла там справді прийде ху йліще. стосовно 53-го. коли реально здох сралін, то тоді совєти не вели війну. тому і були там ті броженія, то заносили, то потім виносили того сраліна із мавзолею.. акцент у моєму дописі був на тому, що якби сралін здох у 44-му, то совєти не припинили би війну, а воювали би далі. так само і зараз під час "сво" нема гарантії, що якщо зараз зодхне ху йло, то вмить закінчиться "сво". ох не факт. і тут не варто плекати ілюзії. там той люмпен зараз настільки зазомбований, що пройти має ще немало часу, щоб там відбулося прозріння.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:50 Ответить
а точно корейська війна закінчилася саме тому, шо сралін здох? вперше чую про таке. до того ж, там більше Мао керував тою війною, бо сотні тисячі його солдат там гинули.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:47 Ответить
Уявила . Закриє і ніякого кирдику не буде. Як за той переворот, що він організував . Ще раз проголосують тупі люмпени, яких більшість .
показать весь комментарий
25.02.2025 07:41 Ответить
Тут я згодна. Ще від Єрмака тошнить.
показать весь комментарий
25.02.2025 07:42 Ответить
Жоден Президент України не був на посаді рівно 5 років (янучару не рахуємо). Завжди 5 років + 30-40 днів до моменту вступу на посаду новообраного президента. Про це написано в Конституції і це реалізує принцип безперервності влади. Повноваження чинного Президента закінчуються в момент вступу на посаду новообраного Президента.
показать весь комментарий
24.02.2025 16:55 Ответить
спочатку не треба було голосувати за Зе у 19році
показать весь комментарий
24.02.2025 15:22 Ответить
==========================================
ПРОСТРОЧЕНО-НЕЛЕГИТИМНИЙ - ПІДТВЕРДЖЕНО РАДОЙ!
==========================================
показать весь комментарий
24.02.2025 19:18 Ответить
Логіка підказує що не можна вибори... але коли б вони не були, народ і я не прощу знущання з патріотів яких він переслідує, не вибачу зрадницькі дії по півдню... вагнерівців.... корупцію...переслідуванню П.О.Порошенка особисто..за отих депутатів СНароду... за єрмака вже остогидло чути бо і утюг каже що зрада зрада, а він зе дуже пожалкує за все - бо вже набралось на довічне.
показать весь комментарий
25.02.2025 06:45 Ответить
Нічого не зрозуміла ..
показать весь комментарий
24.02.2025 15:19 Ответить
Ті 218 голосів уже заробили свій строк за державну зраду і, всупереч Конституції України, узурпацію влади самопроголошеним диктатором
показать весь комментарий
24.02.2025 16:50 Ответить
Ознайомся на сайті ВР. Він у публічному доступі
показать весь комментарий
24.02.2025 16:55 Ответить
Немає в Конституції разночтєній. Це через ваше нерозуміння термінології чи юридичної техніки вам так здається.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:05 Ответить
Таварісчь федороффф, це Україна
показать весь комментарий
24.02.2025 17:09 Ответить
У судовій справі про держзраду Кулініча Дубінського, можливо решти штірліцаф пуйла
показать весь комментарий
24.02.2025 17:14 Ответить
Що ж там незрозумілого? Зацитований текст постанови ВР про повалення демократії і узурпацію державної влади, висвячення псевдоукраїнського узурпатора й монарха ВР не підтримала, бо дала лише 218 голосів від необхідних 226
показать весь комментарий
24.02.2025 17:17 Ответить
Конституційний суд зіба його родич чи сусід, що в них мають бути теплі стосунки? Що це за корупційні замашки?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:19 Ответить
Саме інституційна безперервність влади в Україні підірвана неконституційним саботажем безперервності демократичних процедур, а саме - виборів президента і парламенту під час війни, не під час воєнного стану, який мав діяти лише з 2021 до лютого 2022р.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:23 Ответить
Чому вони всі за Залужного розписуються якщо він живий? Вони що над ним свічку тримали чи він ящика немає?
показать весь комментарий
24.02.2025 19:51 Ответить
Очевидно ж що воєнний стан під час війни неконституційний. Узурпатори, що захопили владу в Україні, саботують не лише проведення обов'язкових за Конституцією виборів, а й введення конституційного стану війни під час війни
показать весь комментарий
24.02.2025 19:55 Ответить
Хіба що навпаки, тих хто проголосував за диктаторську постанову московського агента впливу Буратіно, що захотів якось легалізувати антиконституційну узурпацію влади в Україні чужими руками.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:01 Ответить
Давно стало зрозуміло ще із зливу спецоперації з вагнерівцями, що Буратіно є московським агентом впливу на найвищій посаді в Україні.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:15 Ответить
У його дітей масковскоє нарєчіє та й у сім'ї є засобом спілкування
показать весь комментарий
24.02.2025 20:21 Ответить
Деж там у них військова солідарність: один за всіх і всі за одного? Чи у них діє правило: кожен лише за свій карман і непотизм як зміїне кодло?
показать весь комментарий
24.02.2025 20:33 Ответить
З якого дива українці мають любити свого ворога, який їх і їхню державу знищує всіма доступними способами у співучасті зі своїми господарями кацапами?
показать весь комментарий
24.02.2025 20:39 Ответить
За опєзєжопників і їх зелених кремлівських саслуживцєф переживаєш?
показать весь комментарий
24.02.2025 21:12 Ответить
Не дарма ж у вас всі політики поголовно кримінальні злочинці💩
показать весь комментарий
24.02.2025 21:17 Ответить
Так, так твій прєпізєдєнт, ніхто ж не сумнівається😄
показать весь комментарий
24.02.2025 23:14 Ответить
Тобі невігласу не вистачає мізків дізнатися, що за Конституцією правовий режим воєнного стану не може діяти під час війни.
показать весь комментарий
24.02.2025 23:30 Ответить
Вони співвітчизники. Хіба ж не зрозуміло?😁
показать весь комментарий
25.02.2025 11:30 Ответить
Поки людей загнав своїми мусорами по домівках ночою протягнув продажу землі це був початок дерибану України
показать весь комментарий
24.02.2025 16:26 Ответить
Сьогодні лідор хотів протягнути свою легітимність через ВР та якось неудобно сталося ,без аплодисментів.
показать весь комментарий
24.02.2025 16:31 Ответить
люди чудово бачать, хто в цій країні служить інтересам держави, а хто "служить" виключно ротом та виключно у своїх корисливих інтересах!
показать весь комментарий
24.02.2025 15:47 Ответить
Парламент продемонстрував здоровий по@їзм.
No money no honey
показать весь комментарий
24.02.2025 14:37 Ответить
А за російський реакторний мотлох голосували як один, бо там запах великих грошей у повітрі стоїть. Кожен мріє про свій маленький відкатік.
показать весь комментарий
24.02.2025 19:20 Ответить
Поки все не здасть і не повбиває половину українців, а іншу половину не вбьє Путін з посади не піде.
показать весь комментарий
24.02.2025 15:58 Ответить
Пару піджопників і через годину проголосують, немає в нас парламенту, а лише зоопарк
показать весь комментарий
24.02.2025 14:50 Ответить
Так, але інституційна безперервність влади не є президент. Україна парламентська країна. Він виключно її представник.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:39 Ответить
Хто, Порошенко русофоб? Грошофіл він.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:14 Ответить
Очень грамотно делают, если даже Зе подпишет договоры с западом которые будут разрывать Украину как финансово контроль так и либералов сделают без стержня управлять. Парламент всегда после войны скажет мы не одобрили и грош цена Зе подписи все сможем списать. Грамотно делает Украина научились понимать не надежный запад
показать весь комментарий
25.02.2025 04:41 Ответить
Мадам, я терпеть не могу зеденка, но от того шо вы пишете штыняе лаптями.
показать весь комментарий
24.02.2025 16:13 Ответить
Денисе, я як бачу, твоя голова з розумом не дружать.
показать весь комментарий
25.02.2025 00:33 Ответить
Ну так С= Стратег! А еще сперва разосраться с Конституционным судом, а потом искать его поддержки. Итак во всем.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:41 Ответить
Везде гадит. В армии в жизни в политике. Царь Мидас наоборот
показать весь комментарий
24.02.2025 16:58 Ответить
гуртом вокруг неудачника который все провалил? Ну-ну. Если разум против, тем хуже для разума да?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:03 Ответить
ага такой невинный торчок да? Просто не выпустил за границу. Это у вас зеленых торчков такая новая методичка?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:04 Ответить
Эх не быть вам политиком с такими установками))))
показать весь комментарий
24.02.2025 18:25 Ответить
И все то благодаря ему драгоценному да? Все хорошее это он, а вот Херсон, Чонгар, тупая дипломатия с потерей союзников один з другим, новое гестапо тцка, мясные генералы, коррупция когда теже тцка сейчас на месте предлагают за 1К решить вопрос, это конечно не он да? Все плохое оно не отвечает, только за все хорошее. Вы дядя или тетя как говорят или при корыте или совсем больной, если власть защищаете. У нас по другому не бывает.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:29 Ответить
селяві
показать весь комментарий
25.02.2025 10:48 Ответить
Я его обвиняю во всех неудачах в управлении, политики и армии. Это ведь он у нас главным быть хочет? Но строго там где успех. Где неудача его нет. Про подъезды это вы написали непонятно зачем. Тецека? так это ведь под его чутким руководством у нас появилась банда которая выше закона и Конституции. Сам он себя тоже вынес за рамки Конституции. Конституция на паузе это кто сказал? Это само по себе уже есть предательство. Просто вот эта фраза.
показать весь комментарий
25.02.2025 10:52 Ответить
А у меня есть. Он причина того, что погибли те, кто не хотел воевать. В том числе и среди моих близких. Он мало того, что запер всех от 18 до 60 лет мужского только пола, так и еще все что можно просрал. Вот где у него есть значимые достижения которые перекроют абсолютно тупые случаи боевых потерь? Вот вспомним 2023 год. Найти несложно когда оно (по другому не назовешь) и его говорящие головы на всех площадках шлёпали губами про контрнаступ? И не просто про контрнаступ а про контрнаступ на конкретном направлении. Я тогда еще думал - ну это такая военная игра. Война - путь обмана. они сейчас скажут одно, а наступать будут в другом направлении. Но нет! Оно настояло что бы парни шли и гибли именно на самом готовом к наступлению направлении! Потом еще оно прогундосило, что - ворог знав про наши планы заранее!! Это ведь все есть в интернете. Где его выступление и признание своей вины? Нет оно сделало виноватым Залужного. У меня все.
показать весь комментарий
25.02.2025 13:10 Ответить
Факты упрямая вещь. Все есть в архивах гугля.
показать весь комментарий
25.02.2025 13:20 Ответить
Не надо здесь ля-ля. Пыня вон, во время войны, провел у себя выборы.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:37 Ответить
Опять же, не нужно умалять наши возможности. Мы же уже - в Курщине, значит автоматом, и у нас - спецоперация, так шо не надоть ля-ля, тем боле шо мы разрушили сердце ядерной паутины каазлабада.
показать весь комментарий
24.02.2025 15:06 Ответить
Вы забыл еще - похрустеть ягельком.
показать весь комментарий
24.02.2025 15:07 Ответить
ЗЫ... бо ягелек сушеный.
показать весь комментарий
24.02.2025 15:09 Ответить
Підозра генералові Галушкіну: про що йдеться21 січня, у Києві https://espreso.tv/kryminal-u-kievi-rozpochavsya-sud-nad-ekskomandirom-yakogo-pidozryuyut-u-nenalezhniy-oboroni-kharkivshchini-u-2024-rotsi відбувся суднад екскомандиром 415-го окремого стрілецького батальйону Іллею Лапіним та комбатом Юрієм Галушкіним, яких підозрюють у недбалості, що призвела до захоплення окупантами частини Харківщини у травні 2024 року. Фігурантів взяли під варту. Наступного дня Петро Порошенко https://espreso.tv/suspilstvo-poroshenko-gotoviy-vnesti-zastavu-za-generala-galushkina заявив, що готовий внести заставу за бригадного генерала Юрія Галушкіна. Згодом повідомили, що за генерала внесли заставу.Утім при виході з СІЗО 22 січня генералу Галушкіну https://espreso.tv/suspilstvo-za-brigadnogo-generala-galushkina-yakogo-pidozryuyut-u-nenalezhniy-oboroni-kharkivshchini-u-2024-rotsi-vnesli-zastavu-5-mln-grn вручили нову підозру. У ДБР https://dbr.gov.ua/news/novi-fakti-u-prorivi-frontu-na-harkivshhini-ekskomanduvacha-otu-harkiv-zatrimano заявили, що Бюро разом із СБУ виявили нові факти у справі про прорив кордону на Харківщині та затримали комбата. ДБР заявило, що Галушкіну оголосили підозру за статтею Кримінального кодексу про сприяння у самовільному залишенні поля бою або відмову діяти зброєю.24 січня Печерський районний суд Києва обрав Юрію Галушкіну запобіжний захід за новою підозрою - тримання під вартою 60 днів із наданням медичної допомоги, але без права внесення застави.
показать весь комментарий
24.02.2025 15:15 Ответить
В отношении кацапа, вы правы - то стеб. Для ягелеядных со слезами на глазах, ПОРОХОМ ПРОПАХ..
показать весь комментарий
24.02.2025 15:25 Ответить
https://youtu.be/V-d-Bea_LrU
показать весь комментарий
24.02.2025 20:07 Ответить
Бунт комиков?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:14 Ответить
таке собі нагадування Зєлєнскаму-Підєрмачному, що в Україні не сцарь, а Гетьман і Українці не холопи, а козаки...
показать весь комментарий
24.02.2025 14:40 Ответить
Може Ви свої побажання на ***** направите?
показать весь комментарий
24.02.2025 14:50 Ответить
показать весь комментарий
24.02.2025 14:51 Ответить
На кацапії настрої суспільства залежать від пропаганди, яка в свою чергу є віддзеркаленням характеру першої особи. Згадайте як мінялась кровожерливість радянського режиму в залежності від генсеків: Сталін- Хрущов - Брєжнєв... Тому якщо коли ***** здохне щось точно зміниться. Правда не знаю в який бік.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:38 Ответить
Тобто це не ***** на нас напало?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:40 Ответить
Не читайте перед сніданком "профєсара салавья". Історія дала відповідь в 53 му на "якби сралін здох". Там багато міняється в залежності від вожака. Згадайте коли ***** казало, що Крим український і "салавйіний памйот" віщав що Крим український, а коли ***** поміняло свою думку, то і тєлєвізор поміняв. Настрої їхньої маси залежать від пропаганди, а пропаганда залежить від характеру вождя. Правда ніякої гарантії нема, що після ***** не прийде *******.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:01 Ответить
***** на нас напало тільки тому, що воно *****!
показать весь комментарий
25.02.2025 09:31 Ответить
Щодо зазомбованості кацапів згоден.
Війна була. Корейська. Тому і закінчилася, що сралін здох.
показать весь комментарий
25.02.2025 09:33 Ответить
Точно, точно. Таких співпадінь не буває. Совєти там приймали участь ще й як. Зокрема пілоти безпосередньо воювали, наприклад той же Кожедуб.https://peacekeeping-centre.in.ua/Museum/Korea/Articles/Kodzedub.htm
показать весь комментарий
25.02.2025 20:12 Ответить
але клоун повинен був сказати: "я устал, я ухожу". Це був би найкращий варіант для українців
показать весь комментарий
24.02.2025 14:57 Ответить
поки що ти підсвітив, що любиш гроші - У.Е. Бабенко
показать весь комментарий
24.02.2025 16:51 Ответить
відставка ЗЕ + створення Уряду національного порятунку
показать весь комментарий
24.02.2025 16:52 Ответить
Потужно
показать весь комментарий
24.02.2025 22:04 Ответить
Головне подати все красиво під соусом демократії.Але по факту депутати розуміють ціну відповідальності і по факту розділити цю відповідальність за наслідки.І головне є КУ де все чітко прописано і не має сенсу голосувати в такому ракурсі.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:40 Ответить
Страница 2 из 5