9830 посетителей онлайн

Зеленский не готов к миру. Он проявил неуважение к США, - Трамп

трамп,зеленський

Президент США Дональд Трамп после спора с президентом Украины Владимиром Зеленским во время встречи в Белом доме заявил, что тот якобы не готов к миру и "проявил неуважение".

Об этом он написал на своей странице в Truth Socail, передает Цензор.НЕТ.

Он отметил, что у него и Зеленского была очень содержательная встреча в Белом доме.

Трамп также написал, что узнал "многое, что никогда нельзя было понять без разговора под таким огнем и давлением".

"Я определил, что президент Зеленский не готов к миру, если в него вовлечена Америка, потому что он чувствует, что наше привлечение дает ему большое преимущество в переговорах. Я не хочу преимущества, я хочу мира. Он проявил неуважение к США в Овальном кабинете. Он может вернуться, когда будет готов к миру", – заявил Трамп.

После этого агентство Reuters сообщило, что Владимир Зеленский досрочно покинул Белый дом, а совместная пресс-конференция была отменена.

Трамп заявив, що Зеленський не готовий до миру

Напомним, в Белом доме в пятницу, 28 февраля, состоялась встреча президента США Дональда Трампа и президента Украины Владимира Зеленского.

Дональд Трамп и Владимир Зеленский начали спорить и перешли на повышенные тона во время встречи в Овальном кабинете.

Топ комментарии
+53
Воно так буває, коли країну представляє понторіз з Кривого Рогу.

Зате поржали...
показать весь комментарий
28.02.2025 20:35 Ответить
+52
Неповага - це ваші "пред'яви" до України.
показать весь комментарий
28.02.2025 20:35 Ответить
+41
Трамп все зробив для такого закінчення зустрічі . А сценарій написав ***** .
показать весь комментарий
28.02.2025 20:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 6
А когда украинцы не сварились?
показать весь комментарий
28.02.2025 22:41 Ответить
Тодішня адміністрація США заборонила підтримати пригожина.Заборонила, навіть, скористатись ситуацією. Вона була нічим не краща нинішньої, а, може, ще й гірша, бо лицемірно видавала себе за нашого союзника, насправді так само працюючи на куйла.
показать весь комментарий
28.02.2025 22:43 Ответить
Я ще стільки шанувальників зеленого попугая,працюючого на кремль на Цензорі не бачив.
показать весь комментарий
28.02.2025 22:48 Ответить
опять саммиты миру? как вы за е бали предатели
показать весь комментарий
28.02.2025 22:55 Ответить
алё, а. эта пакистан? нам нужен один килаграмм. будит?
показать весь комментарий
28.02.2025 22:59 Ответить
Те, кто сегодня , после того, что произошло в Америке, продолжают поливать грязью нашего президента и вонять про выборы, это враги Украины , не слушайте их, гоните прочь, это все путлеровские агенты.
показать весь комментарий
28.02.2025 22:59 Ответить
трамп себя путает с Народом США. Я благодарен Американскому народу за его помощь в войне с рашафашистами, но трамп и его посипака венс га....ны.
показать весь комментарий
28.02.2025 23:01 Ответить
Напрасно повторяетесь, все и так уже увидели, что вы отрабатываете путлервские копейки.

Хочется мира через сдачу территорий и вечное рашистское рабство?

Дядя, вы не туда попали!
показать весь комментарий
28.02.2025 23:02 Ответить
Не надо про "народ", выступления от лица всего народа были характерны для тоталитарного советского режима.
Я американец и много поддерживал Украину. Но хамское отношение со стороны вашего уважаемого президента к нашему руководству и его попыткам остановить кровопролития я не могу наблюдать без боли за Украину, где живут и сражаются с рашизмом мои родственники. Как и не могу найти никакого объяснения выходкам Зеленского.
показать весь комментарий
28.02.2025 23:19 Ответить
Кто-то еще верит, что НАТО стало бы воевать, например, за Латвию?! Не смешите меня.
Трамп предлагал действенную гарантию безопасности Украины - инвестиции. Кабмин Украины согласился с текстом договора.
Что выкинул уважаемый президент Зеленский, мы все видели.
показать весь комментарий
28.02.2025 23:32 Ответить
Эб*льник свой закрой. ******* это твоя ссученая работенка. Не нравитса Украина и власть п*здуй на х*й в Эмираты задним проходом торговать там все как ты любишь. Вас бл*дей слишком много развелось...чмошник ***** *баный
показать весь комментарий
28.02.2025 23:36 Ответить
1. Ми не зможемо подружитися з американською адміністрацією й "продати" їм себе, бо ми для них розмінна фішка. Не винні тут ні українські політики, ні посли, ні громадські діячі. Тут нічого особистого, лише геополітика. 2. Все, що ми можемо робити в США, це стійко зупиняти наїзди, пояснювати хибність стратегії та допомагати нашим друзям в Америці збалансувати політику цієї країни. Джерело: https://censor.net/ua/b3538426
показать весь комментарий
28.02.2025 23:37 Ответить
3. Наші союзники -- Європа. Подвоїти, потроїти зусилля, прискорити процес усвідомлення. Збирати коаліцію рішучих. Підсилити кадрову дипломатію парламентською, підприємницькою, громадською, мистецькою (ага), церковною тощо, в тому числі міста з містами, університети з університетами і так далі. Один дзвін Михайлівського собору не пробудить сплячу красуню. 4. Максимально посилюватися самим, а для цього кардинально поміняти систему управління всім -- армією, ВПК, економікою, публічними комунікаціями, державною службою тощо. Нинішня система управління просто не витягує. Джерело: https://censor.net/ua/b3538426
показать весь комментарий
28.02.2025 23:39 Ответить
"его попыткам остановить кровопролития"

можеш детальніше бо нічого не зрозуміло про що рудий з ****** там домовляється за український народ на кацапських умовах?
показать весь комментарий
28.02.2025 23:40 Ответить
Ваша точка зору зрозуміла, але я бачу ситуацію трішки інакше. Америка виступила гарантом територіальної цілісності України і коли настав час наповнити пусті слова меморандуму змістом виявилася неготовою до виконання своїх зобовязань. Замість визнання своєї неспроможності вона разом з іншим гарантом звинуватила Україну в агресії і після цього запрпонувала стати на коліна і попросити пробачення у двох гарантів за свою агресивну поведінку, що спровокувала мирну московію на війну. Україна не погодилась стати на коліна та повинитися перед цими великими гарантами та віддати частину своєї території одному, а корисні копалини іншому гаранту. За це вона має понести більші втрати, бо не готова до "мирних угод" запропонованих такими "любязними гарантами".
показать весь комментарий
28.02.2025 23:46 Ответить
Вы не слышали что они говорят? Европейцы до последнего издыхания будут держаться за юбку США. Самостоятельность Европы даже теоретически невозможна.
показать весь комментарий
28.02.2025 23:48 Ответить
Ультиматум РФ был не Украине, а НАТО, насколько я помню. НАТО означает США.
И я так же хорошо помню слова Байдена "Если немного, то можно", после которых Путин напал на Украину.
Так что, разматывая клубок конфликта, США и Россия, ядерные державы, понимая свою ответственность за мир без ядерного апокалипсиса, обязаны _как-то_ договориться.
Извините меня, сначала, да, без Украины.
показать весь комментарий
28.02.2025 23:48 Ответить
Звісно ж "повага" в розумінні Трампа має виключно корисливий зміст, де Україна має взяти на себе гіперболізований борг. Ви не підписуєте угоди, отже ображаєте США. "Мир" в розумінні Трампа - це ключ до зняття санкцій з РФ і подальша відкрита (а не тіньова) економічна співпраця між США і РФ, а не стійкий мир для України підкріплений потужними гарантіями безпеки. Вибачте отже що не виявили "поваги" і не були готові до "миру".
показать весь комментарий
28.02.2025 23:51 Ответить
Сдесь есть проблема с пониманием обязательств США по Меморандуму. Они хорошо освещены и прессой и в Википедии. Коротко, Меморандум и ратифицированный договор это две большие разницы.
Так что мы можем говорить сейчас лишь о моральных обязательствах США защищать территориальную целостность Украины. Иных обязательств, увы, нет.
Чего стоят эти моральные обязательства продемонстрировал всему миру Обама в 2014. Сомневаюсь, что к 2022 году у кого-то в вашей стране оставались хоть какие-то иллюзии.
показать весь комментарий
28.02.2025 23:55 Ответить
Эта тварь старая еще и манипулирует
А копалини ай как хочетсяяяяя, ну ладно , можешь возвратиться когда будешь готов к миру ( к капитуляции), король простит так и быть …
Вот же ж рыжая мразь …
Нах пошёл !!!
показать весь комментарий
01.03.2025 00:01 Ответить
По нормальному з такими косяками треба складати повноваження, бо це вже ні в які ворота не лізе.
Так вести зовнішню політику тільки на користь ворогам.
Це такий сором, дуже поганий результат. Ворогам нічого і робити не треба.
показать весь комментарий
01.03.2025 00:02 Ответить
З багато чим згодний окрім цього:
а чого ви вирішили, що Росія - ворог Трампу? Якщо Трамп вже прогнозує війну з Китаєм і бачить Росію союзником у цій війні? Трампу вигідно на будь-яких умовах завершити війну росії з Україною.
показать весь комментарий
01.03.2025 00:04 Ответить
А виходки Трампа з приєднання Канади? Чи єта другое?
показать весь комментарий
01.03.2025 00:04 Ответить
Так, дійсно, якщо імпотент то потрібно підтвердження зі сторони, що це неправда. Можна зробити посилання на фотографії своїх минулих можливостей, але це не змінить фактів. Гарантувати територіальну цілісність США не може нікому і в подальшому ніякі запевнення в спроможностях "мир за 24 години" та інші, значення не мають. Це неприємно, але Вам довдеться визнати цей факт і не має значення, що саме було прописано, або не прописано в меморандумі. Зобовязання є і його реалізація залежала виключно від того хто це зобовязання на себе взяв. Те що воно не оформлено юридично може говорити лише про усвідомлене шахрайство, а це навряд зробить Америку великою, то який варіант Ви обираєте для свої нинішньої країни роль шахрая, чи імпотента?
показать весь комментарий
01.03.2025 00:05 Ответить
Судячи з іноземних ЗМІ - Трамп і є криворізький гопник
показать весь комментарий
01.03.2025 00:15 Ответить
Зеленський - *******, Макрон - *******, то може конкретно в цьому випадку не в них справа?
показать весь комментарий
01.03.2025 00:17 Ответить
Трампон, та йди ти слідом, куди пішов корабель твого кремлівського вербувальника!
Й без тебе обійдемось!
показать весь комментарий
01.03.2025 00:29 Ответить
Дуже прикро дивитися на деякі коменти. На Президента воно зрадник. Я 34 роки проживаю в Америці і пишаюся що з України. Помилки є у кожної людини, але він сьогодні не прогнувся і відстоював Україну і народ

Йому не легко і замість того , щоб єднатися ви його лайном поливаєте. Чомусь параша цього не робить, а тільки радіє вашому розладу. Отож єднайтеся і разом до перемоги. Вибачте , як не згодні. Це моя особиста думка. 81% американців з Україною.
показать весь комментарий
01.03.2025 00:30 Ответить
Спланована трампом і венсом провокація щоб звинуватити у всьому Україну. Тому що пуцкін трампона послав. Тому трампон тепер скаже що Україна неохоче миру.
показать весь комментарий
01.03.2025 00:31 Ответить
Напевно Ви не читали Будапештский меморандум, якщо пишете свої фантазії про гарантії по ньому. Прочитайте його, будь ласка, щоб більше не розповсюджувати дурниць. Кожний з підписантів зобов'язувався що їх країна буде поважати територіальну цілісність України і не порушувати її, а про те щоб її захищати своїми збройними силами чи допомагати зброєю не було жодного зобов'язання. Є зобов'язання утримуватися від загрози силою чи її використання проти територіальної цілісності чи політичної незалежності України, і що ніяка їхня зброя ніколи не буде використовуватися проти України.
Єдина країна, що це порушила це тільки рф. Ще є зобов'язання домагатися негайних дій з боку Ради Безпеки ООН з надання допомоги Україні, якщо вона стане жертвою агресії. Це також було зроблено США, але в радбезі є вето рф і про це треба було думати тим, хто підписував меморандум від України. Немає жодного пункта в Будапештському меморандумі, яке б США порушили, а думки що США гарант територіальної цілісності України то ваші фантазії.
показать весь комментарий
01.03.2025 00:46 Ответить
То же мне американец, товарищ Иванов Так мило вы пишите, и отвечаете.
Это шоу буллинг международного масштаба. У рыжей скотины с такой то властью даже яйца куда более хрупкими оказались чем у Януковича выгнал президента воюющей страны, не выдержал повышенного тона)) Он не Зеленского опозорил, а самого себя. Обидели его - приехал неблагодарный в обычной одежде, « спасибо» через каждое предложение не повторял, не согласился действовать по строгой указке- вот же хам! Серьезно? Он что на поклонение поехал? Что то я не припомню чтобы рыжий так хамски с Израилем вел или обсуждал какие-либо вопросы об Израиле и без участия Израиля. Значит, это не Россия старается развязать 3 мировую , а Украина! ? Это не Путин диктатор, а Зеленский. Что здесь не ясно? Россия союзник и даже не виновата в развязке войны. Хотим ископаемые Украины чтоб улучшить свое оборонное производство и экономику за счет Украины которая 1/3 утоплена в собственной крови. ( та да, вон Канаду 51 штатом назвали , и Панаму предупредили заранее чтоб помнили с кем бабло за канал делить , там вот другие страны присмотрели ). Гарантии ? А зачем они вам? Для начала, начнем все вывозить с оккупированных территорий , Россия поможет с рабочей силой, стрелять и « освобождать» те территории не посмеете, кишка тонка потому как американцы тоже будут там находится с корыстными целями ( ничего личного, чисто бизнес). Ну и вот вам мир. Не так часто вас бомбить будут, за репарации забудьте и сами отстаивайте разрушенные города. НАТО или еще какой военный союз в будущем - забудьте тк вы нарушите « мирные договоренности» и раздраконите соседа который со временем очухается и обязательно доведет свое начатое дело до конца. Будут украинцы как здесь коренные индейцы жить в резервациях только не под Америкой, а под Россией, в лучшем случаи будет как в Приднестровье. Не нужна Украина как сильное развивающееся государство, слишком много затрат, да и трамписты постоянно орут « мои налоги , мои деньги какой то Украине посылают, отдайте мне мои ДЕНЬГИ». Зря связались со штатами , уж лучше иметь союз с Китаем.
показать весь комментарий
01.03.2025 00:57 Ответить
Повторюсь, для уникнення виконання зобовязань можна шукати юридичні зачіпки, розповідати про ратифікацію і про потребу читати договір перед його підписанням, але це не змінює простих фактів надання зобовязань, а посили в сторону - Ви не так це зрозуміли, ми мали на увазі зовсім інше. Це все лише виправдання своєї неспроможності, або свідомого шахрайства. Ніхто тоді не міг уявити, що ці гарантії можуть знадобатися, бо навіть думки не допускалося. що зявиться ідіот. який вирішить перекроювати кордони, бо йому королівство буде видаватися малуватим. А потім зявиться ціла плеяда його послідовників, яким буде чогось не вистачати для повного щастя. І вишенька на торті 51 штат США, чи ще якусь муйню подібну до ху-ла 1. Є гарна фраза "ніколи не просіть нічого у сильних миру цього, захочуть самі дадуть, а не захочуть всі ваші прохання будуть марними".
показать весь комментарий
01.03.2025 01:01 Ответить
Підтримую Зеленського!
показать весь комментарий
01.03.2025 01:07 Ответить
Думки про неспроможність або шахрайство США при підписанні цього меморандуму це повна нісенітниця. Вони мали єдину мету і чесно її висловлювали, це зменшення кількості ядерних держав. Вони спромоглися її досягти щодо України, причому відкрито без жодного шахрайства. І будьте впевнені, що якщо Україна відмовиться від своїх зобов'язань по цьому меморандуму і почне створювати ядерну зброю, США тоді матиме повне право застосовувати свою зброю проти України і вже не буде мати зобов'язань не порушувати її територіальну цілісність своїми збройними силами.
показать весь комментарий
01.03.2025 01:15 Ответить
Перший раз підтримую і аплодую Зе
Трамп даун або просто лицемір і покидьок а його мінйон це просто огидний піздю k
показать весь комментарий
01.03.2025 01:22 Ответить
Всі претензії мають бути до Кучми, як підписанта цього ганебного для України меморандуму. Він, до речі, ще живий і на мою думку має відповідати перед судом, за свої дії на посту президента, а не проводити заможну старість на вкрадені ним з зятями гроші в України.
показать весь комментарий
01.03.2025 01:26 Ответить
Як порохобот і не тільки ))))
Ти кусок зе ) не повіриш но Зеленський зробив правильно і попустив це гівно кольору автозагару
Трамп 6анд...н
показать весь комментарий
01.03.2025 01:27 Ответить
А ту маячню і неповагу до України, яку трамп молов -ви вважаєте гідною Президентства США ? Він відкрито погрожував Україні і вимагав капітуляції!..
показать весь комментарий
01.03.2025 01:40 Ответить
Кучма ніяких гарантій не надавав. Ті хто надавав визвалися самі, їх примусом туди ніхто не тягнув. Зараз один гарант напав і розповідає, що його спровокували та вимагає визнати його завоювання, а інший погоджується, що у війні винна Україна і прагне заволодіти майном, яке ще не захопив перший гарант. До чого тут Кучма, якщо гаранти зголодніли, а шлунок вимагає крові?
показать весь комментарий
01.03.2025 01:49 Ответить
А у спортиному костюмі у Білий Дім це не провокація?
показать весь комментарий
01.03.2025 01:50 Ответить
Детей у Зеленского нету, родители и родственники Зеленского в безопасности, дети Ермака не воюют, дети депутатов не воюют, дети чиновников не воюют, дети прокуроров и прокуроры (все инвалиды) не воюют. Зеленский, хватит губить бедный народ, включи мозги, урод! Что ты будешь делать, когда уничтожишь всех бедняков, сам пойдешь воевать?
показать весь комментарий
01.03.2025 02:00 Ответить
Президент України врятував Україну, відмовившись капітулювати.
показать весь комментарий
01.03.2025 02:41 Ответить
За що респект? За стамбульські домовленості які й привели до сьогоднішнього стану?
показать весь комментарий
01.03.2025 03:19 Ответить
Так ЗЄ и хотел подписать капитуляцию в Стамбуле
показать весь комментарий
01.03.2025 03:23 Ответить
Дипломатія це тонка річ.
І якби на місці ЗЄ був досвідчений дипломат, все би вирішилось інакше
Не можна іти в політику лише з досвідом шоумена
Це стосується і Трампа
Обидва шоумена накоїли лиха.
Тільки що Америці не доведеться проливати кров
показать весь комментарий
01.03.2025 03:31 Ответить
можно поинтересоваться, в чем бьіло хамство??
показать весь комментарий
01.03.2025 03:32 Ответить
Воно не представляє Україну, а підставляє, і почав це робити ще у Стамбулі з арахамією...
показать весь комментарий
01.03.2025 03:36 Ответить
Обидва злі клоуни
показать весь комментарий
01.03.2025 03:39 Ответить
А ЗЄ готував мир через "нада только перестать стрелять" і стамбульські домовленості?
І ось з цього вийшло
показать весь комментарий
01.03.2025 03:42 Ответить
А так хотів підписати капітуляцію у Стамбулі, але тоді не вийшло
Але наслідки випливають сьогодні
показать весь комментарий
01.03.2025 03:45 Ответить
Це про Найвеличнішого?
показать весь комментарий
01.03.2025 03:46 Ответить
росія будує китайську систему, в плані економіки та ідеології, чому це росія стане союзником США ?

останній раз США попросили росію підсобити у війні з Японією в 1945 році - це призвело до того, що весь китай став комуністичним - я думаю в США вже усвідомили цей факт, і не захочуть його повторювати
показать весь комментарий
01.03.2025 03:46 Ответить
А сценарій почав ще раніше ЗЄ у Стамбулі де була прописана повна капітуляція України
показать весь комментарий
01.03.2025 03:49 Ответить
Московити почнуть прориватися, а щодо військ Європи ...
показать весь комментарий
01.03.2025 03:52 Ответить
Якби не українські патріоти, ЗЄ здав би Україну, коли примушував українців перестать стрелять, а потім коли хотів підписати капітуляцію у Стамбулі
Та ще й треба розібратися про що він там домовлявся з Патрушевим у Омані
показать весь комментарий
01.03.2025 03:58 Ответить
А чому він не послав у свій час Патрушева у Омані, бо здорово труханув, єрой? І на літачку Мудачука тікав?
показать весь комментарий
01.03.2025 04:02 Ответить
І на жаль українці дали коміку з Кривого Рога повний картбланш на будь які ідіотські витівки
показать весь комментарий
01.03.2025 04:05 Ответить
А як щодо деяких представників української влади?
А їх таких представників у вигляді Єрмака, Татарова , і тому подібних
в укрвладі "нємєряно"
показать весь комментарий
01.03.2025 04:14 Ответить
В Америці встретились два де.....і "вот что из этого вишло

Прямо как в басне Крылова "в этой речке утром рано утонули два барана"
показать весь комментарий
01.03.2025 04:26 Ответить
в Україні не "кровопролитие", а агресивний напад рашки

може нам ще треба з повагою вимовляти "владзімір владзіміровіч" на білоруський манер, а казати відкритим текстом: " пуйло"

.
показать весь комментарий
01.03.2025 04:29 Ответить
Мораль сей басни такова:
Клоунам надо заниматься клоунадой, а не политикой
показать весь комментарий
01.03.2025 04:29 Ответить
Трапісько-путлерська *****💩
показать весь комментарий
01.03.2025 04:31 Ответить
Причем любой стране.
Причем, когда человек лезет заниматься не своим делом.
показать весь комментарий
01.03.2025 04:33 Ответить
Зато вони вже може накінець поржут по полной программе.
Чи це ще не кінець ржанія
показать весь комментарий
01.03.2025 04:38 Ответить
Та вони, муйло з трампом, не дуже постраждають, а що буде з нами?
показать весь комментарий
01.03.2025 04:42 Ответить
Зато він найвеличніший лідор
показать весь комментарий
01.03.2025 04:44 Ответить
Підлога, вот это не в бровь, а в глаз!
показать весь комментарий
01.03.2025 04:48 Ответить
А що далі, продовжать ржати
показать весь комментарий
01.03.2025 04:49 Ответить
А еще мной изобретена хвормула мира, но она секретная
показать весь комментарий
01.03.2025 04:51 Ответить
Шановний, а ви точно впевнені, що приставлений до ЗЄ Єрмак і не тільки не завербовані спецслужбами Росії?
Ви зуб даєте що ні?
показать весь комментарий
01.03.2025 04:55 Ответить
Это что-то вроде того "пані вже лягли і просять"
Большая цяця, найвеличніша
показать весь комментарий
01.03.2025 05:00 Ответить
бо байден скромный старичок, а трамп - навіжений нарцисс, як і зелений, тільки зелений вискочка...
показать весь комментарий
01.03.2025 05:02 Ответить
Та ти шо? Побоявся?
А шо було б якби ще й Єрмак стояв за спиною?
показать весь комментарий
01.03.2025 05:03 Ответить
А хто ці ресурси Трампу запропонував? Ви не знаєте?

А хто ж це хотів підписати капітуляцію у Стамбулі рученьками Арахамії ви теж не знаєте?
показать весь комментарий
01.03.2025 05:07 Ответить
Біда , коли людина без будь-яких підстав береться бути презом
показать весь комментарий
01.03.2025 05:10 Ответить
ну так же вова перевзувся! а от передітися забув!!
показать весь комментарий
01.03.2025 05:13 Ответить
А що планував ЗЄ, коли хотів підписати капітуляцію України у Стамбулі?
показать весь комментарий
01.03.2025 05:14 Ответить
доведеться, усім
показать весь комментарий
01.03.2025 05:15 Ответить
У Стамбулі, де ЗЄ хотів підписати капітуляцію України, не сталося, завадили...
Тепер може вже вийде
показать весь комментарий
01.03.2025 05:18 Ответить
Нашому б теляті вовка з'їсти
показать весь комментарий
01.03.2025 05:19 Ответить
А Єрмак не масковський агент? Це точно?
показать весь комментарий
01.03.2025 05:21 Ответить
Михаил, а хто ж це хотів підписати капітуляцію України у Стамбулі,
невже арахамія по своїй волі?

Чи хтось йому дозволив? Ви,часом, не знаєте хто?
показать весь комментарий
01.03.2025 05:26 Ответить
Не вийшло капітулювати у Стамбулі, може зараз вийде
показать весь комментарий
01.03.2025 05:35 Ответить
Все для мене ясно, ЄС дали гарантії на бабло, є що красти, летс го)))
показать весь комментарий
01.03.2025 05:38 Ответить
"Зря связались со штатами , уж лучше иметь союз с Китаем."
Я понимаю ваше разочарование, но Китай никогда не предлагал свои инвестиции в обмен на 50% продукции. Китай забирает сто, а лучше, двести процентов.
Кстати, проект Шелковый путь все ещё на столе.
Вести подобные игры с Китаем вовсе небезопасно, посмотрите на Казахстан, им приходится постоянно балансировать.
показать весь комментарий
01.03.2025 05:43 Ответить
Зеленський не готовий до виборів, that's all
показать весь комментарий
01.03.2025 05:46 Ответить
звісно) дуже правильною.... Дорогою сирії, зі своїм еврейчиком-недодиктатором. Європа ж підтримає вірно? Європі ж життя українчика важливіше чим життя і проблеми трансгендера?
От тролі погані, кажуть обісрався препіздент)
показать весь комментарий
01.03.2025 05:47 Ответить
ну тоді якщо ти не на фронті, то можеш готувати речі щоб бігти в ТЦК.... Потрібно ж дочекатись доки європа надасть допомогу...
А якщо без жартів, то можна до рижого ставитись по різному, але драконити США це ******** навіть доя зеленого піськограя. Що тепер допомога від європи? Розслабся, європі щоб переозброїтись років з 10 потрібно, думаєш протягнем? Питання риторичне!
показать весь комментарий
01.03.2025 05:52 Ответить
зачет.
показать весь комментарий
01.03.2025 05:54 Ответить
ПОТУЖНО))) дибіл з Німеччини, російською розказує як любити Україну)))... Не парся клоун, ти там ліпше жопку свою бережи
показать весь комментарий
01.03.2025 05:54 Ответить
да гондон ваш утенок.
показать весь комментарий
01.03.2025 05:56 Ответить
к таким и в домашнем халате пойдет.
показать весь комментарий
01.03.2025 05:59 Ответить
звісно, тупорила галя гойс піде в медсестри, а своїх дітей відправить з лопатами в окопи, щоб ті дали можливість європі отримати час на переозброєння?)
Я правильно зрозумів?
показать весь комментарий
01.03.2025 06:00 Ответить
звісно) врятував.... Воюємо до кордонів 91)?
показать весь комментарий
01.03.2025 06:02 Ответить
Сообщение НА ОФИЦИАЛЬНОМ САЙТЕ ПРЕЗИДЕНТА ЗА 29 МАРТА ОБ ИТОГАХ УКРАИНСКО-РОССИЙСКИХ ПЕРЕГОВОРОВ В СТАМБУЛЕ.

Там говорится, что Украина согласна "https://www.president.gov.ua/ru/news/na-peregovorah-iz-rosiyeyu-**********-delegaciya-oficijno-pr-73933#_blank фактически зафиксировать сегодняшний статус внеблокового и безъядерного государства постоянного нейтралитета"
и "возьмет на себя обязательство не размещать на своей территории иностранные военные базы, иностранные военные контингенты,

не вступать в военно-политические союзы, а проведение военных учений на территории Украины будет возможно с согласия стран-гарантов" (то есть лишь с согласия России как страны-гаранта).

https://www.dsnews.ua/politics/partiya-kompromissa-protiv-partii-voyny-do-pobedy-chto-proishodit-v-okruzhenii-zelenskogo-2006202
показать весь комментарий
01.03.2025 06:05 Ответить
--припинять військову співпрацю з Україною - то й військова міць США стане під питання, навряд чи росіяне з ними поділяться досвідом ведення війни дронам--

Ти взагалі хвора?) Яка співпраця?) Які досвіди від ніщих трактористів з зсу їм потрібно?)
показать весь комментарий
01.03.2025 06:05 Ответить
А що він планував, коли вирішив балотуватися в президенти?
показать весь комментарий
01.03.2025 06:05 Ответить
Не хочу чіпляти ні Зеленського ні Трампа.
Які саме були вимоги від США невідомо.
Але ж питання в іншому, що буде далі.
Україні треба зброя, гроші, люди. Чи зможе все це дати ЄС, риторичне питання.
показать весь комментарий
01.03.2025 06:08 Ответить
Страница 3 из 6