6780 посетителей онлайн

Белый дом приостановил всю военную помощь Украине, - "Голос Америки"

Трамп приостановил помощь Украине

Президент США Дональд Трамп распорядился поставить на паузу всю американскую военную помощь Украине, чтобы заставить Киев продемонстрировать "добросовестную преданность" миру.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет "Голос Америки" со ссылкой на высокопоставленного чиновника в Белом доме.

"Президент [США Дональд Трамп] четко дал понять, что он сосредоточен на мире. Нам нужно, чтобы наши партнеры также были преданы этой цели. Мы приостанавливаем и пересматриваем нашу помощь, чтобы убедиться, что она способствует решению", - сказал чиновник о помощи Украине.

О том, что США ставят на паузу военную помощь Украине, "пока президент Трамп не решит, что украинцы демонстрируют приверженность к добросовестным мирным переговорам", сообщило также издание Fox News.

Ссылаясь на высокопоставленного чиновника администрации президента Трампа, Fox News сообщает, что пока речь идет о временной паузе в помощи.

"Это не прекращение помощи навсегда, это пауза", - сказал изданию чиновник, добавив, что "сейчас идут отводные приказы".

По словам чиновника, это ответ на поведение президента Украины Зеленского за последнюю неделю, сообщает Fox News.

О приостановлении военной помощи Украине пишет также издание Bloomberg со ссылкой на высокопоставленного чиновника в Министерстве обороны США.

"США приостанавливают всю текущую военную помощь Украине, пока Трамп не решит, что лидеры страны [Украины] продемонстрируют добросовестную преданность миру", - сообщает издание.

В статье говорится, что это решение может касаться не только оборудования на сумму 3,85 миллиарда долларов, которое было предусмотрено при предыдущей администрации Байдена. Приостановление также может касаться американского оборудования, которое США уже предоставили или продолжают предоставлять Украине.

Этот шаг, как пишет Bloomberg, "выходит за рамки только разрешения на то, чтобы закончить [уже согласованное] финансирование, но и угрожает помощи, которая уже предоставляется или выполняется. Это включает доставку критически важных боеприпасов, сотен управляемых реактивных систем залпового огня, противотанкового оружия и других средств".

Как пишет издание, если США разорвут существующие контракты с производителями вооружения, это может предусматривать уплату правительством компенсации тем компаниям, которые начали выполнять заказы по контрактам для Украины.

Напомним, накануне Трамп заявил, что пока не обсуждал варианты остановки военной помощи для Украины, поскольку все "будет зависеть от того, что будет дальше".

На сайте Верховной Рады вечером 3 марта опубликовали обращение к президенту США Дональду Трампу, Конгрессу и американскому народу от руководства ВР, депутатских фракций и групп.

Топ комментарии
+69
Добросовісна відданість миру по Трампу це відібрати газовий балончик у людини яку хоче зарубати сокирою божевільний сусід.
показать весь комментарий
04.03.2025 06:42 Ответить
+60
Криварагуль добикувався, тепер вся Україна черговий раз буде жерти шашлики
показать весь комментарий
04.03.2025 06:35 Ответить
+52
Бажаю щоб ця **** здохла ,але перед цим мучалась.
показать весь комментарий
04.03.2025 06:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 5
А зебіл нам для чого? Що йому потрібно?
показать весь комментарий
04.03.2025 08:44 Ответить
Нічого страшного! В Україні є великі запаси саперних лопаток, відіб'ємось! Зате як потужно наш Лідор поставив на місце рудого діда з гамерики!
показать весь комментарий
04.03.2025 08:11 Ответить
А трампон то виявився ***** ! Хоча це було видно заздалегідь.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:11 Ответить
В наш зелупєнь виявився безвідповідальним ідіотом. Хоча це теж було видно заздалегідь...
показать весь комментарий
04.03.2025 08:22 Ответить
І що в п'ятницю наш зробив неправильно, мабуть що не ліг під трампона. Да, довідома, я за Пороха.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:12 Ответить
А подяка від ВРУ буде, чи промовчать?
показать весь комментарий
04.03.2025 08:12 Ответить
Добикувався.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:12 Ответить
https://x.com/turkmendagz



https://x.com/turkmendagz

Черный Абдулла ЗА ПЕРЕМОГУ УКРАIНИ!@turkmendagz



https://x.com/turkmendagz/status/1896803309715124571

Номенклатура поставок США такова что там большой процент ракет и средств ПВО Таким образом остановив поставки оружия Украине Трамп тем самым открыл небо Украины для ракет и дронов Путина. Теперь кровь украинцев и разрушение городов будет на совести Трампа. Хотя где там совесть?
показать весь комментарий
04.03.2025 08:13 Ответить
Де наші ракети, чому хрипате так і не забезпечило їх випуск? Дєрьмак не дав змоги?
показать весь комментарий
04.03.2025 08:15 Ответить
Ось саме цю тезу треба настійливо та агресивно просувати на Заході взагалі і в Штатах зокрема із найширшим застосуванням всіх засобів комунікації, включно з покупкою для цього рекламного часу і площ в електронних та друкованих ЗМІ.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:23 Ответить
Чому б демократам, коли вони отримають в 26-му році більшість в сенаті і палаті представників (а вони її отримають з такою божевільною політикою Трампа-Венса-Маска), не змінити законодавство, щоб воно виводило особу з під 'президентського імунітету' у випадку звинувачення останнього в держзраді (з усім комплексом засобів впливу і покарання)? Думаю, що традиційне 'рейганівське' крило республіканської партії теж буде не проти.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:18 Ответить
Що за 'рейганівське' крило?)
показать весь комментарий
04.03.2025 08:22 Ответить
Прихильники традиційної політики республіканців з протистояння комуністичній загрозі світовому порядку. А путінська політика агресивної експансії 'руского міра' принципово нічим не відрізняється від совєтської експансії часів Рейгана-Брежнєва та й часів Сталіна також.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:52 Ответить
Якраз Рейган і підтримував сильну і здорову США
а не те до чого її довели демократи останнього покоління.
показать весь комментарий
04.03.2025 09:05 Ответить
рейганicти давно канули в лету, iх нема
показать весь комментарий
04.03.2025 08:42 Ответить
З'являться 'раптом і нізвідки' щойно Трампу скрутять в'язи.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:53 Ответить
#татишо
показать весь комментарий
04.03.2025 09:02 Ответить
Настав час формувати з представників ОП, ВР та Кабміну "лопатну бригаду" під командуванням Кулеби
показать весь комментарий
04.03.2025 08:19 Ответить
От криворожской школы дипломатии ничего другого ожидать не приходится .
показать весь комментарий
04.03.2025 08:22 Ответить
Я не був, не є і не буду прихильником Зеленського. Але, щодо "криворожской школы дипломатии", дивися позавчорашній саміт у Лондоні й прийом у короля Чарльза ІІІ. Трампа, до речі, король приймати відмовився.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:10 Ответить
+++ Все можна пояснити, але не всім.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:14 Ответить
Ось, бачиш, одні кловуни зібралися - А тебе там нема. Так, може то ти - кловун?
показать весь комментарий
04.03.2025 13:06 Ответить
"Прихильник здорового глузду", а ну, давай, розкажи - у чому твій "здоровий глузд".
показать весь комментарий
04.03.2025 13:11 Ответить
Апогей действия будапештского **********. В самый разгар войны, ОХУ..НЫй ГАРАНТ МИРА И СПРАВЕДЛИВОСТИ, СВеточ свободы и братства народов , прекращает поставки оружия в страну, на которую напал уголовно-фашистский режим.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:25 Ответить
Ви олені, утримання ядерної зброї в 90-х коштувало б Україні 100млрд$ при бюджеті країни 10млрд$, Україна сама шукала як би позбавитись цієї зброї, а США ще тоді пропонували НАТО в обмін на ядерну зброю, від чого Україна теж сама відмовилась. А поправки про знищення усієї зброї були просунуті росіянами руками самих українців у ВР.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:30 Ответить
+++++ вже мабуть забули як пробляді ***** запускали у вр чорні пузирі ..нато ні.. а тепер деякі ..умнікі.. кричать давайте ядерну зброю виготовляти . не розуміючи скільки це коштує і які санкціі будуть проти нас . до того ще й вся наша територія вздовж і впоперек прострілюється ракетами
показать весь комментарий
04.03.2025 09:24 Ответить
Десь було відео зі свідченнями свідків тих подій. Тоді за договором скорочення ядерних озброєнь між СССР і США СНО-1 росія намагалася свій % скоротити за рахунок України, Білорусі, Казахстану.
І США там з натяжкою ліпляться. США запропонували буквально: "ми можемо дати гроші на ядерне роззброєння, кінцевою метою чого має стати вступ в НАТО". США там взагалі цим не переймалися.
Ця вся істерія з Будапештським Меморандумом просувається ОПА щоб перекласти відповідальність за війну на кого завгодно лише б не на себе
показать весь комментарий
04.03.2025 10:12 Ответить
Але більшість українців цього не розуміють. У них винний хто завгодно, але не вони.
показать весь комментарий
04.03.2025 14:38 Ответить
ну нахєра оця маячня . договір між ссср і сша осв 1 підписав горбачов і буш старший і йшлося про загальний ядерний потенціал . де ти таку ***** прочитав що кацапи свій % хотіли за рахунок трьох республік скоротити --- всі ябч які були на нашій територіі контролювалися москвою і у нас не було варіантів щоб його залишити тому і згодились на той всраний меморандум і навіть теоретично якби ми змогли залишити тактичні ябч то всі строки зберігання давним давно б вичерпалися а всі регламентні роботи виконували спеціалісти з рф де боєголовки і виготовляли --- строк придатності заряду з плутонію 18 років а з урану 30 років
показать весь комментарий
04.03.2025 15:42 Ответить
Всю зброю так. Але можна зберегти тактичне. Невелику кількість.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:24 Ответить
тактичну кацапи вивезли задовго до підписання бумажки у Буді та Пешті
показать весь комментарий
04.03.2025 15:08 Ответить
Так що фантазувати що Україні там хтось щось винен, то можете тут разом з владою, а в США самі точно знають що і кому вони винні, у них явно пам'ять краще і цією фігнею їх не розведеш.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:33 Ответить
На Будапештський меморандум посилаються ті хто його не читав.
показать весь комментарий
04.03.2025 09:01 Ответить
Завгоспу все таки удалось зіграти на руку кацапів, поки недолідор свої пропагандонські відосіки записував
показать весь комментарий
04.03.2025 08:25 Ответить
Мені здається, що пуйло зацікавлений в капітуляції України у вигляді т.з.мирного договору. При умові ,що всі його хотєлки , або майже всі виконаються. В ідеалі, звичайно, було б найкраще побудувати ефективну оборону і довести війну до патової ситуації. Якби не зєльоне чмо під керівництвом єлдака, то це могло б статись вже давно. Тоді і мирний договір укладався б з позиції рівних сторін. Всім вже зрозуміло, що на даному етапі рашка неспроможна до активних наступальних дій. Вона ледь ледь просувається вперед. Це при тому, що наша оборона розвалена і все робиться через пень колоду.
показать весь комментарий
04.03.2025 14:46 Ответить
Український президент і українці самі обіс*. США не зобов'язані давати нічого ворожій до себе країні. Шість років Зеленський бреше щось про союзників і Будапештський меморандум намагаючись перекласти провину за невдачі війни на США. А США тепер просто подивилися соціологію.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:26 Ответить
Можливо
показать весь комментарий
04.03.2025 15:26 Ответить
ну трохи замало було смертей в Україні для того, щоб в країні-бензоколонці сталась революція, хай вибачать америкоси, українці їх підвели. Тепер треба визнати і погодитись з трампонами, що путін - не вбивця, росія зовсім не агресивна і не загарбник, а дуже правильна імперія, така ж правильна як і США . трампу і путіну - премію "миру", одну на двох
показать весь комментарий
04.03.2025 08:30 Ответить
Вукраїнчики повністю заслуговують на таке ставлення, обрали виродка ще й підтримують його коли воно бикує в такий час.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:31 Ответить
@ На 4-му році війни раптом з'ясувалося, що перемогти Україну без допомоги США пітьмі ну аж ніяк не виходить.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:31 Ответить
+ Владі терміново треба йти на перемовини і не дати Трампу і К привід заробляти на українській крові, знищивши український народ і українську Державу?? Американські українці, кого ВИ вибрали на нашу голову, захищайте нашу з вами Батьківщину, «Борітеся - поборете, вам Бог помагає! За вас правда, за вас слава і воля святая!»
показать весь комментарий
04.03.2025 10:12 Ответить
З штатами прямо хочеться вести справи. Спочатку тебе 30 років розводять занедорого, а потім посилають на₴уй
показать весь комментарий
04.03.2025 08:31 Ответить
Докерувалися, квартальні мерзотники. А на фронтах - докомандувалися, дополководилися. Все проср.ли і прої.али. Бідна Україна...
показать весь комментарий
04.03.2025 08:32 Ответить
Але винний Трамп. Не переплутайте.
показать весь комментарий
04.03.2025 15:27 Ответить
Даже Валенса пише про обовьязки США виконати Будапешський меморандум.Треба було б нашоє країни не мовчати а казати про це.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:33 Ответить
Призначення свого агента презом сша найбільший успіх ********* за всю історію😕
показать весь комментарий
04.03.2025 08:33 Ответить
Нам треба вибачитися за те що США нас зрадили, зупинили помiч, i вибачитися за те що хочемо жити, я вiрно зрозумiв?
показать весь комментарий
04.03.2025 08:37 Ответить
ну, шо, ******** зелений, добикувався?! патужно подипломатив, кляте квартальне уйобисько?! мало тобі, зелена тварь, трупів українців було?!
показать весь комментарий
04.03.2025 08:40 Ответить
Дивують коментатори, які в цьому звинувачують Зеленського. Люди, такі дії Трампа були сплановані вже давно.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:49 Ответить
trump est une pourriture
показать весь комментарий
04.03.2025 11:26 Ответить
Бубочка шо мальчік в трусіках, ні в чьом нє віноват.
показать весь комментарий
04.03.2025 16:02 Ответить
Де ж ті коментатори, що сварили американських "ліваків"? Байден називав путіна злочинцем, і навіть не розмовляв з ним. А оце чудо хвалить пу, і каже, що при зустрічі з ним - поцілують один одного в пупок. Оце вам "хто завгодно, тільки не Порошенко ліваки".
показать весь комментарий
04.03.2025 08:51 Ответить
Ще один цікавий момент. Без емоцій. Допомога призупинена. Однак є контракти. Є терміни цих контрактів. Очевидно, що там прописана можливість виконання протягом певного часу. А далі - порушення контрактів на постачання озброєння, за які вже заплачено кошти. Трамп просто не може ці контракти скасувати. Лише трошки відтермінувати. Принаймні, мені так здається. Пам'ятаєте лякалку зі старлінками і відповідь поляків, які, як виявилось, за це платять... Тому треба просто почекати - подивитись.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:52 Ответить
Він наприклад може компенсувати грошима ті контракти виробникам, та і все.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:51 Ответить
Администрация президента США Дональда Трампа прекратила финансирование новых закупок военной помощи для Украины еще до спора главы Белого дома с президентом Владимиром Зеленским.

Об этом пишет https://www.wsj.com/politics/national-security/u-s-hitting-brakes-on-flow-of-arms-to-ukraine-980a71d1 The Wall Street Journal.
показать весь комментарий
04.03.2025 08:57 Ответить
Ну то новые закупки
А тут речь об уже одобренных поставках которые были в пути, в т.ч. в Польше
показать весь комментарий
04.03.2025 09:39 Ответить
тенденція зрозуміла. Або нас під рашу з повтором 33 року або раби сша можливо хоч тіки економічно Геноцид як 30 років.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:49 Ответить
прокляті мразі...
показать весь комментарий
04.03.2025 09:00 Ответить
А когда ты, рыжее чмо, блокировал помощь в 2023-2024, ты тоже "хотел мира"??
показать весь комментарий
04.03.2025 09:03 Ответить
Мир через силу.
Ви ж цього так довго просили!
показать весь комментарий
04.03.2025 09:06 Ответить
Словаччина і Хунгарія пропістять російскі танки з досвідченими укр вояками і загонами НКВД ззаді. І будете знову шпрехати по рускі і жити на 300 є на місяць. А тих хто не агент ФСБ і живе в ЄС на лісоповал в Сибір.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:51 Ответить
У кращому випадку вони допоможуть добити Україну і підуть разом на Париж.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:59 Ответить
Мир через силу - це коли агресора примушують до миру, а не коли жертву агресії змушують капітулювати
показать весь комментарий
04.03.2025 11:09 Ответить
Клоуны думали, что они будут скирдовать доллары под матрасами, закупать премиумные авто, высаживать клумбы в Покровске, выпускать кривые мины, наживаться на поставках продовольствия и обмундирования в армию и, вообщем, жить, как ни в чем ни бывало (под бронью), вылавливая простой люд по маршруткам и АТБ, а в это время Европа вместе с США будут годами за счет своих налогоплательщиков финансировать ракеты для ПВО над Киевом и обеспечивать бюджет выживания для нашей страны.

Прошло три сраных года, было достаточно времени навести порядок и перевести экономику на военный лад, дать по рукам коррупционерам, урезать зарплаты, сократить чиновников, которые просто доедают нашу страну, когда миллионы людей выехали.

Что там с этими долларовыми матрасами и инвалидами-прокурорами? Посадили кого-нибудь?
показать весь комментарий
04.03.2025 09:04 Ответить
Зелений харчок дуже повірив у себе. І думав що він щось вирішує… а по факту в корзині намічається котел(для підсилення позиції переможної) свого ***** нема.. гроші скільки б їх не давали не відомо де(у матрасах зеленої нечисті). Зате є гівномарахвон з перемогами і потужні відосіки пса патронського.. і те що він минулий рік шось десь підписував з Європою вже стидливо ніхто не згадує…
показать весь комментарий
04.03.2025 09:18 Ответить
Було достатньо часу, щоб ти міг вивчити українську мову.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:44 Ответить
Три роки війни, а ти досі воюєш тільки з російськомовними? Ну що ж, хоч хтось тут не здається.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:13 Ответить
Де ті пілдтримувачі мальчіка з дипломатією в кедах? Допомогли нашим ЗСУ і Україні? Де будемо брати зброю і гроші? Європейці не будуть сваритися із США, бо то їх гарантія миру і захисту від кацапів і вони вирнішили відбудовувати свою доктрину оборони, в якій немає місця Україні. То де будемо брати зброю, на шмарафоні, чи на "95 кварталі"? Довипендрювалися зі своїм Потужним Боневтіком? Побикували? А якщо ще США ще введуть ембарго на постачання зброї Україні і зніме санкції з кацапів?
показать весь комментарий
04.03.2025 09:04 Ответить
допоки президент Трамп не вирішить, що українці демонструють прихильність до добросовісних мирних переговорів …

А кацапы каждый день демонстрирую «приверженность к миру» обстреливая всю Украину и от них он почему-то ничего не требует …
показать весь комментарий
04.03.2025 09:08 Ответить

Забули плани "Можем павтаріть"?
показать весь комментарий
04.03.2025 09:10 Ответить
Вимоги рудого чуба-Україна віддає половину чи частку своїх копалин як борг за гранти (безкоштовну допомогу), виділені минулим керівництвом Штатів, причому сума боргу у рази завищена. Штати за це не надають Україні жодних гарантій безпеки. Україна віддає х#йлу захоплені території (а заразом і Запоріжжя з Херсоном, адже х#йло записало їх собі в конституцію). Україна відмовляється від репарацій від х#йла. З кацапстана знімають частину санкцій та приймають назад до G8. х#йло святкує зі своїм стадом перемогу. Рудий чуб зі своєю кончітою венс та марсіаніном б'ються в оргазмі від своєї величі і пресують інші країни. Проходить декілька років, х#йло накопичує у декілька разів більше м'яса (там навіть вже у дитсадках діти у війсковій формі калаші розбирають/збирають), ракет, дронів, кинжалів, літаків, та інших арєшніків і б'є по Україні (а можливо і по Європі) з новою силою. На той момент вже й рудого чуба в білому домі немає. А винуватий у цьому по версії багатьох дописувачів Цензора за останні дні неголений гундосий клоун, що ходить у піжамі, а не костюмі, і бидлячить там в овальному кабінеті.
показать весь комментарий
04.03.2025 09:12 Ответить
Если б Америка виполнила свои обязательства по Будапешскому меморандуму-не было б 3года.войны.Давно б вернули свои территории.В 22м гнали кацапов неплохо.Оружие есть у Америки.Но они давали всегда мизер и с ограничениями.. они не желают поражения росии.им это невыгодно.А украинцы пусть гибнут...За что погибли сотни тысяч,???если б не кидок Америки...не было б столько погибших.Потому и не хотят воевать.что видят.что происходит.Мы в феврале 22г всей семьей.я.муж и сын вышли добровольцами.защищать страну.Чудом не погибли .Мне плевать.где спрятались сынки перечисленных вами чинуш-дайте Украине оружие и она победит.Об этом говорили многие честные политики.А теперь-росии никаких требований-только Украину нагинают. Капитулируйте..Земли-кацапам.ресурсы Америке.а вам-позор и могилы.
показать весь комментарий
04.03.2025 09:38 Ответить
зелений тупий ********, я так розумію, що від сьогодні твоє ім'я - отсоСанич?
показать весь комментарий
04.03.2025 09:19 Ответить
зато ж він он який незламний незламич!!! Потужний такий...
показать весь комментарий
04.03.2025 09:30 Ответить
Не Белый дом остановил, а один 3,14дарас!
показать весь комментарий
04.03.2025 09:20 Ответить
Було б добре нагадати йому від імені народа України про Будапешський меморандум.Там є обовьязки захищати терріторіальну цілостность країни.Коли б українцям дали достатьньо зброї.вони б змогли повернути свої кордони.Як наприкінці 22го року.Но Запад не хоче паразки росії.Це не раз писали чесні политики.У нього поперше вигода.А українці гинуть.Гинуть не тільки від кацапів.а від відмови дати достатньо зброї.Може треба українцям про це казати?а то тільки нагинають нас...дякуввти повинні безперестанно.Може від імья народа треба про їх обовьязки казати.які вони САМИ ВЗЯЛИ НА СЕБЕ?У Меморандумі.Його ще ніхто не відміняв.А зараз к капітуляції склоняють.Без жодних предьяв росії..Могли б задавити росію санкціями.економіку придушити..нафту обвалити.Але їм це НЕВИГІДНО....А ви .українці гиньте..чи капитулюйте..Це одна з причин.чому в країні стало меньше бажаїчих воювати.чому бракує людей
показать весь комментарий
04.03.2025 09:23 Ответить
Та візьміть ви вже та почитайте той Будапештський Меморандум, Там усього то 6 пунктів на одній сторінці, Немає там абсолютно нічого про гарантіі безпеки і тим паче про зобовязання захищати нас, Зовсім нічого від слова зовсім. Абсолютно пустий папірець. Не шукайтн як зеленський когось винним в тій сітуаціі що опинилась Украіна. Самі винні і ніхто більше......
показать весь комментарий
04.03.2025 11:37 Ответить
та все так. це пуста бумажка по суті. але. тоді питання чому ж Клінтон вибачався перед Україною? а це дуже багато чого значить. принаймні для тих, для кого людські цінності і мораль важать не менше, ніж підпис під безпековою угодою, подібною до безпекової угоди між Японією і США чи Ізраїлю і США. Тобто Штати перед Україною мають не юридичну відповідальність, бо юридично по тому Будапешту і Штати і Британія виконали свої зобов'язання, а політичну і моральну відповідальність. та це не про нинішню адміністрацію у Білому домі. їм на це пох. для них головне гешефт - копалини, премія Нобеля за заморозку війни і зовсім неважливо для них, на яких умовах ця війна заморожена, на справедливих чи на кацапських - їм на це пікуй. вони в любому випадку будуть в гешефті, бо пу йло їм теж копалин відсипав уже.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:46 Ответить
Фінансова допомога та постачання зброі від Британіі та США - хіба це не виконання моральноі відповідальності, Вони ж нас не кинули і допомагають.....
показать весь комментарий
04.03.2025 16:11 Ответить
та кинули. Штати. нинішня адміністрація. аморально. викручувати Україні руки, штовхати її на підпис угоди з втратою її територій, погрожуючи припиненням військової допомоги, яку вже припинили сьогодні. це огидно. гаранти туриторіальної цілісності України повинні були гарантувати її територіальну цілісність і не допустити нападу на Україну... а зараз, закривши на все це очі, ще й намагаються ставити ультиматуми жертві агресії.. підло. так не має поступати світовий лідер вільного світу. тим більше, якщо він ще і гарантував територіальну цілісність України в обмін на її відмову від ядерної зброї..
показать весь комментарий
04.03.2025 16:19 Ответить
Кажу ще раз- візьміть почитйте текст Меморандума- там немає ані слова про гарантіі територіальноі цілісності України. А втому що лідер вільного світу не має права так поступати - тут я з вами повністью згоден. Трапм намагається виконати своі обіцянки як найшвидше закінчити війну щоб не втратити свій імідж і не виглядати пустозвоном. А як закінчити і за чий рахунок - то його нажаль не цікавить..... Звісно ж йому простіше нагнути і примусити слабкішого.....
показать весь комментарий
04.03.2025 17:12 Ответить
немає... та це з логіки і здорового глузду автоматично випливає. ядерна зброя і є гарантом територіальної цілісності, тобто вона стримує від нападу - порушення територіальної цілісності. тому обмін ядерної зброї на той папірець автоматично і передбачає гарантування територіальної цілісності України після здачі ядерної зброї. це також і мали прописати у цьому меморандумі. проте коли це все робилося під величезним тиском, то таке не прописали. та це вже історія. і тодішній тиск на Україну, щоб вона чим пошвидше віддала ядерну зброю - це і є політична і моральна відповідальність підписантів цього меморандуму.
показать весь комментарий
04.03.2025 18:10 Ответить
Американці завжди чітко дотримуються букви письмового закону або договору, а не того, як хтось там думає, що щось щесь має додаватися автоматично на базі логики чи чиіхось фантазій.... В будь яких перемовинах з обох боків існує тиск , Бо в кожноі сторони є своі інтереси. І треба вміти іх відстоювати. На те вони і перемовини. А підставою для тиску якраз і буй той факт, що Принципи без'ядерності («не приймати, не виробляти і не набувати ядерної зброї») було закладено в Деклараціі про державний Суверенітет Украіни, яка була прийнята Верховною Радою УРСР ше 16 липня 1990 року. Американці і росія звісно ж казали - ви задекларували це в законі- то давайте ж виконуйте! І треба було торгуватись,боротись,.ставити своі вимоги. А не підписувати те що підсовують.Те що договір слабкий, недопрацьований, не містить ніяких гарантій безпеки і тим самим він не вигідний для Украіни, нас попереджали навіть самі американськи юристи які працювали разом з нашими над розробкою цього документу. Вони навіть самі нам пропонували в якості захисту прискорений вступ до НАТО..... Але наша імпотента влада з самого початку не проявила політичноі сили волі і вирішила відразу піти шляхом найменшого спротиву і почала активно декларувати наміри про відмову від ядерної зброї та позбавлення України ядерного статусу, та ще так хотіла всім показати свою миролюбність, шо окрім без'ядерного статусу, Україна вирішила заявити ще й про нейтральність, позаблоковість і багатовекторність. І Кравчук вімовився від НАТО!! Це все було виписано в Конституції 1996 року. І цим українці ще так й пишалися в 90-х роках,.!!!! Але така політика ослабила Україну і позбавила її чітких союзників І друзів. І це в кінцевому результаті призвело до того що ми зараз маємо....Так хто нам винен?

Відео: Як Кравчук здав ЯЗ та відмовився від НАТО, а частину ядерної зброї вкрали
https://youtu.be/hTcFLr9-G54?si=ccX1RYUaO3S336pqhttp://savefrom.net/?url=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2FhTcFLr9-G54%3Fsi%3DccX1RYUaO3S336pq&utm_source=opera-chromium&utm_medium=extensions&utm_campaign=link_modifier
показать весь комментарий
04.03.2025 19:06 Ответить
хто нам винен? звісно, що самі винні. тут навіть і мови нема. там Костенко ще багато чого цікавого розповідав - https://www.youtube.com/watch?v=SnuEYMOn2Uo "США пропонували гроші і вступ до НАТО в обмін на ядерку. А від РФ ми не отримали нічого" - Костенко - YouTube . я ж не кажу, що юридично США зобов'язані нас захищати по Будапешту та ще й воювати за нас. проте політичну відповідальність і тим більше моральну там відчувати теж мають. а коли відчувають, то ніколи собі не дозволять робити заяви, які на днях зробив Волц, що Україна має піти на територіальні поступки рашці, а сьогодні ще й Рудий припинив військову допомогу Україні, щоб вона швидше сіла за стіл перемовин з кацапами про територіальні поступки. огидно. Клінтон знайшов у собі мужність і сили вибачитись перед Україною, натомість Рудий ставить стікаючій кров'ю Україні ультиматуми, щоб вона відмовилась від своїх земель на користь агресора.. Цинічно і огидно українцям слухати таке із вуст нинішньої адміністрації Білого дому...
показать весь комментарий
04.03.2025 19:45 Ответить
Страница 4 из 5