8569 посетителей онлайн

Зеленский не намерен извиняться перед Трампом, но готов подписать соглашение об ископаемых, - ВВС

трамп и Зеленский

Президент Украины Владимир Зеленский не намерен извиняться перед Дональдом Трампом или выражать сожаление по поводу того, что произошло в Овальном кабинете, как того неоднократно требовало окружение президента США.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет издание ВВС со ссылкой на собственные источники в правительстве.

Зеленский, который подвергся критике в Белом доме, а затем получил встречу с почестями в Великобритании, не выглядел подавленным - по крайней мере на публике.

"Если мы не будем сохранять бодрость духа, мы подведем всех", - сказал он.

Он положительно отозвался о четырехступенчатом плане Стармера и президента Франции Эмманюэля Макрона по прекращению боевых действий в Украине, над которым будут работать Великобритания, Франция и другие страны, прежде чем представить его США.

"Зеленский сказал, что он готов выполнить одно из требований Дональда Трампа - подписать соглашение о полезных ископаемых, которое предоставит США доступ к некоторым природным ресурсам Украины.

Кроме того, несмотря на все давление из-за трех лет войны, несмотря на все требования Белого дома, который - справедливо это или нет - в силах защитить или оставить без помощи его страну, в воскресенье вечером Зеленский проявил твердость в своих решениях", - цитирует ВВС собственный источник.

По данным издания, Зеленский не намерен извиняться перед Трампом или выражать сожаление по поводу произошедшего в Овальном кабинете, как того неоднократно требовало окружение президента США. Даже глава НАТО призвал Зеленского найти способ перезагрузить отношения с американским лидером.

Однако в тоне Зеленского во время разговора в тесной комнате в Станстеде не было ничего такого, что могло бы говорить о его стремлении продемонстрировать любезность.

Он отметил, что добирался до Белого дома несколько десятков часов и его визит сам по себе был знаком уважения. Он также сказал, что "никого не оскорблял", а спор, который разразился в Овальном кабинете, не был положительным ни для одной из сторон.

Зеленский очень тщательно подбирал слова. Он старался, насколько мог, не проводить "судмедэкспертизы" случившегося. Говоря о Трампе, он не был груб - он вообще практически не упоминал его по имени, - и предположил, что напряженность со временем пройдет.

"Если вы видели весь тот ужас, который произошел в Овальном кабинете, вы, возможно, не будете обвинять Зеленского за то, что он решил не извиняться.

Если послушать, как Зеленский говорит о том, что произошло с его страной, можно понять, почему на этом этапе ему кажется невозможным признать необходимость компромиссов для прекращения войны. А услышав, как он в личной беседе рассказывает о насилии и страданиях, вы поймете его непонимание - как кто-то может смотреть на мир не так, как он, и не думать, что главное - во что бы то ни стало защитить свой народ и не дать агрессору Путину избежать наказания", - добавляет издание.

Спор Трампа и Зеленского 

Напомним, в Белом доме в пятницу, 28 февраля, состоялась встреча президента США Дональда Трампа и президента Украины Владимира Зеленского.

Дональд Трамп и Владимир Зеленский начали спорить и перешли на повышенные тона во время встречи в Овальном кабинете.

Президент Украины Владимир Зеленский досрочно покидает Белый дом после встречи с Дональдом Трампом в Овальном кабинете.

В Вашингтоне не состоялось подписание соглашения о полезных ископаемых между Украиной и США.

Президент США Дональд Трамп после спора с президентом Украины Владимиром Зеленским во время встречи в Белом доме заявил, что тот якобы не готов к миру и "проявил неуважение".

Мировое сообщество и чиновники в США отреагировали на спор лидеров Украины и США.

4 марта стало известно, что Белый дом приостановил всю военную помощь Украине.

Топ комментарии
+42
А чому в такій ситуації президент не збирає Верховну раду? Чому не створює уряд єдності, чому не звертається до українського народу? Єрмак все разруліт?
показать весь комментарий
04.03.2025 10:44 Ответить
+27
1. Зеленський міг би і вибачитись перед рудим нарцисом. Не переломиться.
2. Вибачиться Зеленський чи ні, але справа зовсім в іншому. Трамп просто знайшов привід.
Висновок - потрібно вибачитись так, щоб усі на 100% зрозуміли, що справа лише в тому, що Трамп мудло.
P.S. Зеленський теж мудло, не варто починати його обожнювати, лише через те що на нього плювалися слиною Трамп та Венс.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:45 Ответить
+26
Питання, чого він туди їздив? Їдалом поторгувать
показать весь комментарий
04.03.2025 10:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
вовік парєнь крутий , як поросячий хвіст .... шо ти, шо ти ...
показать весь комментарий
05.03.2025 08:35 Ответить
вибачиться. угода і амер допомога необхідні.
показать весь комментарий
05.03.2025 02:48 Ответить
Всі міцні руки зараз тримають зброю. В тилу виключно "пацанчики" від яких жодна нормальна жінка не повинна народжувати дітей. Що ми, до речі, зараз і маємо - менше однієї дитини на одну жінку - найнижчий рівень в світі. Так ось колись війна закінчиться і більше мільйона чоловіків, які звикли розв'язувати питання пострілом в голову, повернуться і змусять чиновників відповідати на всі запитання - що, хто, де, кому, скільки, як і чим. Раджу держслужбовцям вже готуватися і збирати компромат на своїх "товарісчєй" - це єдине що може врятувати їм здоров'я та життя.
показать весь комментарий
05.03.2025 02:24 Ответить
Не смішіть. Амністувати може тільки той хто засудив, або наступник. Іншими словами якщо когось в Україні засудять то амністувати можуть тільки в Україні. Говорячи про те що він (Маск) амністує Зєлєнского він насправді вказує на те що зєлєнскій скоює зараз злочин за який буде засуджений.
показать весь комментарий
05.03.2025 01:06 Ответить
А що українські вже все простили, ми українці)
показать весь комментарий
04.03.2025 23:13 Ответить
Скажу більше Путін вже чипеться і він бабла не жаліє, ха ха ха **********
показать весь комментарий
04.03.2025 23:02 Ответить
Венс взяв на себе обов'язок що Україну продали всі,
показать весь комментарий
04.03.2025 22:59 Ответить
***** войовнича Велибританія продає страхові поліси , кацпським танкерам,Україна ще лядська не здалася

продав сук..а
показать весь комментарий
04.03.2025 22:57 Ответить
Какое оружие, если одновременно он говорит о том, что нужен "мир"? Разве что какое-то оборонительное, на случай если рашка решит потом не соблюдать остановку боевых действий(это ещё при условии, что он сможет принудить её к остановке, а пока всё очень непонятно)... но что-то сомневаюсь.
То есть одной рукой он будет говорить, что "нужно срочно остановить гибель этих молодых людей", а другой будет продолжать отправлять оружие? Да всё уже с амер. оружием, к сожалению...
показать весь комментарий
04.03.2025 21:52 Ответить
Ніяких копалин і ресурсів наперед.
показать весь комментарий
04.03.2025 19:49 Ответить
Нехай Конституцію почитає, та зніме її з паузи, на яку він її поставив, там все прописано. А допомогти йому має прокурор, оголосивши підозру. Нехай охолоне, відпочине, присівши десь за стіночкою біля Коломийського.
показать весь комментарий
04.03.2025 18:17 Ответить
Так НАТО має воювати за нас бо їх вина теж є в цій війні
показать весь комментарий
04.03.2025 16:57 Ответить
Зеленою охвісною кремлівською наволоччю також.
Це була їх спільна спецоперація, інспірована ворожим кремлем на переговорах краснова з патрушевим 2025р.
показать весь комментарий
04.03.2025 16:13 Ответить
👍
показать весь комментарий
04.03.2025 16:04 Ответить
Мабуть фантастичні події, такі як членство України в НАТО під час війни. Таким чином Ze-узурпатор застовбив за собою охвіс на необмежений час
показать весь комментарий
04.03.2025 16:02 Ответить
"Україна не піде на жодні територіальні компроміси. Україна не піде на перемовини з путіним" то це потужна дурня, окуповані території і ще не окупованвч це рабсея, так колаборантка?
показать весь комментарий
04.03.2025 15:59 Ответить
Майбутньої угоди та перемовин про що?
Якщо ви помітили, Трамп вимагав підписання двох угод, про копалини і про припинення воєнних дій Україною, т.з. "мирної угоди", по факту здачі агресору своїх територій і капітуляції України
показать весь комментарий
04.03.2025 15:51 Ответить
та не тому ти в Чехії... ти в Чехії тому, бо ти є просто сцикун. а ту ху єту ти несеш - це просто для відмазки. тож якзо втік у Чехію вже, то сиди тихо і відсвічуй тут. хоча.. з Німеччини уже депортували одного такого ухилянта назад в Україну, навіть суд дозволив депортувати. на того ухилянта в Україні завели справу кримінальну типу десь він там напав на поліцейського, наніс йому побої і втік, бо не хотів проходити ВЛК. то ж не сьогодні-завтра так само тебе можуть депортувати із Чехії в Україну і підеш в окоп і не будеш тут писати свої пасквілі. )

надай докази, що то саме на стадіоні Вава казала, що стане на коліна перед ху йлом. не надасиш, значить сам обісрався. ось тобі реальне посилання https://glavcom.ua/news/zelenskomu-prigadali-yak-u-2014-vin-zdavav-krim-video-712439.html

а стосовно колін на стадіоні, то там все насправді було так: Порох закинув Ваві те, що той був готовий стати на коліна перед ху йлом, а Вава з'їхав з теми і перекрутив, що готовий зараз (у 19-му році) стати на коліна перед матерями, які не дочекалися своїх синів з АТО, перед жінками, перед дітьми. і став на коліна і Порох теж тоді став на коліна. виставу зробили на дебатах. а про намір стати перед пуйлом на коліна Вава говорив ще у 2014-му році.

хто глядач зомбофону? я? ти знову помилився. я за Пороха голосував. за Ющенка, за Гриця навіть. тільки не за яника, не за жульку і точно не за зелених.

і шо значить відмазували? я зелень ніколи не відмазував. у тому шкандалі винні там усі - і зелень, і рудий, і диван. той шкандаль читався навіть ще до візиту. Келог казав Ваві, що зараз не слушний час їхати у Білий дім і ту угоду потрібно було підписати в Києві. і навіть коли Рудий сказав, що не готовий прийняти зелень, то той через Макрона все таки намагався добитися того прийому. а на прийом йому сказали приїхати в костюмі, проте зелень вирішила показати якісь яйця, які виявилися тухлими насправді. тож зелень там винна не менше, а навіть і більше у тому шкандалі. хоча той шкандаль все одно назрівав ще з часів, коли ще перед виборами Рудий не раз говорив, що припинить допомогу Україні як тільки заїде у Білий дім.
показать весь комментарий
04.03.2025 15:47 Ответить
Тоді накуя було туди їхати якщо нічого не погодив попередньо? Чи не для того щоб обісрати Україну на міжнародній арені, пропіарити себе плешивого і позбавити Україну за наслідками запланованого ними скандалу військової допомоги?
показать весь комментарий
04.03.2025 15:45 Ответить
Ще профінансувала на $1 млрд. купівлю ворожих реакторів для будівництва станції на ворожій номенклатурі запчастин та інфраструктури
показать весь комментарий
04.03.2025 15:40 Ответить
З ким ти хочеш "єднатися" колаборант? Зі зрадниками у ВР, яка зробила з військових рабів, зняла будь-яку відповідальність за їх вбивства, не ввела напередодні вторгнення воєнний стан і стан війни після вторгнення, легілізувала злочинні дії зуйла на знищення України та оголосила його пожиттєвим диктатором?
показать весь комментарий
04.03.2025 15:36 Ответить
Ой, пішли вже бездоказові звинувачення від глядачів великого зомбофону
Розберемо
Про коліна Зе-гниль пистіла на стадіоні , а не у 2014.
Не плутай. А це як раз розпал презеденських виборів.2гий тур
Обісрався - обтікай.

І доречі , я ,як і мійльони українців зараз за кордоном саме через твою і тобі подібних тупість бо
1) Зробил помилку 2019
2) Велике крадівництво замість ВПК
3) Шашлики замість оборони
4) Усунення ефективних генералів, справи проти опозиції
5) Посратися з очільником держави які давала нам 50% усієї допомоги
Але у мене нема питань до тих хто НЕ підтримує ваЗЕліна. Лише до тих хто його підтримує.
Коли вас чекати у ЗСУ? Чи вам платять не за це, а за то , щоб ви тут його відмазували.

І дегенератам , як ти не зрозуміти , що таке дипломатія.
Цьому не вчать на курсах у Трускавці.
Але поясню на прикладі.
Гарний дипломат не те , що сам не потрапляє ,але вводить своїх ворогів у пастку.
Наприклад, Мінська пастка
Зараз пуйло і його когорта репетують "Жодного Мінська"
Бо так розвести ворога - треба мати неаби який дипломатичний хист.

P.S. Твої побрехеньки про "не голосувував" розбиваються о повний переказ методички "великого зомбофону"
Аля, обоСсанич невинен все було сплановано
Але , тут знов реальність вас макає у факти.
Якщо все було сплановано навіщо ви туди перлися ?
показать весь комментарий
04.03.2025 15:18 Ответить
ні. маніпулюєш тут тільки ти. зелений пистів про коліна перед пу йлом на каналі г+г весною 2014-го року. а в президенти він пішов в грудні 21018-го року. тож не перекручуй, телепню...

та тобі покуй з допомогою чи без допомоги.. бо ти у Чехії сидиш.. тобі аби тільки зеленого обісрати. і якби зелений підписав би цю угоду з Рудим, то ти тут зараз би лепетав, що зелений злив Україну піндосам і українцям поколіннями потрібно буде відпрацьовувати цю кабалу.
я сам ніколм не голосував і не збираюсь голосувати за зелених. тож тут тобі наперед виб'ю у тебе твій наступний закид в мою сторону, що я подоляковий.
показать весь комментарий
04.03.2025 15:08 Ответить
і хто б його замінив на вашу думку? Виборів не може бути зараз, тим більше при настільки погіршених умов. Стефанчук? То взагалі темна лошадка. За нашим законодавством ТВО Президента має бути спікер парламенту. Вважаєте він впорається? Чогось сумніваюся.
показать весь комментарий
04.03.2025 15:01 Ответить
Дурню, так зараз на ньому ще більше відповідальності, бо зараз від нього залежить не лише його життя ,а і життя всіх українців.
Доречі про пуйла і коліна було вже після того ,як він пішов у президенти
Тут трохи зманіпулював. Саїчка тобі за це.
Хоча я розумію - треба бодай намагатись виправдовуватись, якби жалюгідно ці виправдання не звучали.
Бо без допомоги США (особливо з ППО) Україні буде вкрай як важко.
показать весь комментарий
04.03.2025 14:44 Ответить
Але ж ви радієте коли витирають ноги. Бо зневага до Зеленського вам важливіша ніж гнобливе ставлення до всієї України.
показать весь комментарий
04.03.2025 14:42 Ответить
ну тут відповідь очевидна, а ти все продовжуєш і продовжуєш задавати постійно тут це питання... коли Вава вибачався перед кадиркою і ху йлом, він тоді був простим піськограєм і термосом. не в політиці. а зараз він на посаді президента. тому порівнювати тодішні вибачення перед ху йлом і кадировим і нинішні перед Рудим - тупо і некоректно. от якби Вава і тоді був президентом і будучи президентом він тоді вибачався би перед ху йлом чи кадиркою, то тоді так, такі порівняння із нинішньою ситуацією з Рудим були би коректні.
показать весь комментарий
04.03.2025 14:42 Ответить
В " простого парня із народа" нічого путнього так і не вийшло на посту керівника держави .Найкраще для всіх було б якби він склав повноваження, бо і термін вже давно настав, розпустив свою ОПу,вивільнивши кошти з її утримання на допомогу ЗСУ, його славетні "ефективні" менеджери виявились дефективними, дав змогу повернути в МЗС та інші державні органи дійсно фахових спеців, передав повноваження парламенту, як і належить в парламентсько-президентській державі, та публічно вибачився перед народом України за скоєне , сказав , що нікуди з України тікати не збирається ( бо не втік в 2022, а зараз навіщо) та почав за свій кошт замість " лопат Кулеби" озброювати тих, кого він мобілізував на фронт . Але ж вийде все навпаки, вам так не здається?
показать весь комментарий
04.03.2025 14:39 Ответить
Саме так. На ці гроші поставляли, в основному, застаріле озброєння, якого вистачало лише на те, щоб програти не так швидко, ослабивши рашку на скільки це необхідно США. Про перемогу України ніколи, навіть, не йшлося. Оце тобі і є факти.
показать весь комментарий
04.03.2025 14:34 Ответить
Сонечко, невже ти такий тупенький. Що залишилось у США ? Гроші. ну так звісно.
Бо за них була куплена зброя якою ми воювали і небо яке захищало.
Ну не можна бути настіки тупим.
Зараз коли це припинилось вже навіть ЗСУ відкрито говорить, що буде проблема з ППО і артою.
А без всього цього з наших міст вже давно б зробили Алепо 2.0
Я розумію , тобі дуже хочеться вкинути рашиське ІПСО, але ж як топорно ти то робиш
І як легко тебе у факти макнути.
показать весь комментарий
04.03.2025 14:25 Ответить
Ага. Ти б особисто керував Україною в перехідний період!!))
показать весь комментарий
04.03.2025 14:15 Ответить
1. Як у нас ******* сцикунів....
3. Я вже чую "пробачте мені пане Трамп хоч ти і мудло")) От тільки питання а чи сам трамп все зрозуміє? І не захоче ще одного вибачення?
показать весь комментарий
04.03.2025 14:13 Ответить
Для своєї країни він не покидьок як ЗЄ, який називав свою країну жінкою легкої поведінки, готовою прийняти з усіх сторін.

Хто б тепер не має права витерти об нього чоботи?

Ось до нього і повернувся бумеранг.

Але шкода буде всій країні
показать весь комментарий
04.03.2025 14:13 Ответить
ЗЕЛЕНСЬКА пліснява - це ВИРОК УКРАЇНІ.
Про...рав перемовини - марш загладжувати свою вину.
Ти тут нуль, на кону доля України!
показать весь комментарий
04.03.2025 14:13 Ответить
После просмотра всей встречи пастку вообще не заметил. Зеленский начал обсуждать вопросы по которым договоренности не было, причем высказывал мнение, явно противоречащее мнению Трампа и это в присутствии мировой прессы. Такие вопросы вообще при посторонних не обсуждаются. И на что был расчет, на то, что президент США прямо во время трансляции на весь мир, поменяет свое мнение?
показать весь комментарий
04.03.2025 14:08 Ответить
Бо ЗЄ таки дурень. З ним так і повелися
показать весь комментарий
04.03.2025 14:08 Ответить
А хто у нас такий "необєднувальний", що заради нього потрібно робити уряд єдності?
показать весь комментарий
04.03.2025 14:06 Ответить
Усе рівно навпаки - принизили це недолуге створіння, а не українців
показать весь комментарий
04.03.2025 14:06 Ответить
цікаво, а вам би дали Петріоти, Стінгери, Бредлі і всю іншу техніку та снаряди до неї, ті ж самі старлінки, за 50 % яких заплатили Польща та інші країни ЕС (не знаю вже чи США платили, чи маск ще й накручував вартість)?? Чи ви вважаєте, що всі три роки ми капцями від кацапів відбивалися? Їі дали тому, що саме Зеля ії вимагав/просив/навіть шантажував іноді. Може хочете його замінити? В вас то точно вийде краще, одразу ЯЗ отримаєте.. Сумніваюся.
показать весь комментарий
04.03.2025 14:03 Ответить
Через тиждень максимум усе підпишуть. Я можу це провангувати абсолютно точно. Ось побачите.
Мені не зрозуміло: навіщо владі України було доводити ситуацію до такого трешу? Бо це: втрачена довіра, потенційні проблеми у спілкуванні з Білим домом у майбутньому, зниження шансів України на отримання кращих умов майбутньої угоди. Послаблення позицій та можливостей для України на перемовинах, які все рівно будуть. Збільшення смертей на фронті та в тилу.
За оте шоу Україна ризикує розплатитися кров'ю.

А ви все демагогією займаєтесь. А зря. Якби Зеленський точно знав, що українці не сприймуть подібного, то він ніколи б не дозволив собі так діяти. Бо Володимир Олександрович хто завгодно, але не дурень.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:59 Ответить
"хтось казав", а трамп вимагав підписання угоди. В трампа свої інтереси, йому начхати на Україну.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:58 Ответить
З яких майже все залишилось в США. Мета: ціною життів українців ослабити рашку у військовому плані. Економічно ж рашка як була для США торговим партнером, так і залишилась. Навіть, терористом визнавати рашку Байден відмовився навідріз. Тому ну його нахрін таке "будь-ласочка". Справжні друзі встрягають у бійку і разом молотять ворога. А не, заховавшись ззаду, ************ в спину "давай-давай", при цьому ще й стримуючи, щоб сильно ворога не бив.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:58 Ответить
А раніше що, руки блазня не у крові були? Та те падло вже стільки українців вбило, разом зі своїм кумиром путіним, що людина б на його місці просто не витримала такий тягар! Скільки ж воно життів загубило, тварина хрипата!
показать весь комментарий
04.03.2025 13:51 Ответить
Байден "маскувався" на 200 млрд $
А можно так і трамп помаскується. Ну будь-ласочка
показать весь комментарий
04.03.2025 13:49 Ответить
Так і пояс той якийсь лівий був, Усік сказав, що його пояси вдома. Добре Єрмак свою болонку до зустрічі підготував, по сценарію кремля.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:46 Ответить
"Виглядає так...". Ні, не виглядає, так воно й є, і видно було з самого початку "каденції".
показать весь комментарий
04.03.2025 13:42 Ответить
Брешуть ті виродки не просто так, для розваги. Чим більше вони брешуть, тим довше їх підтримують їхні дебільні прихильники, і тим довше вони будуть при владі, а значить, біля годівниці. У кожного вже давно є, куди злиняти, їхні ********, їхні самки, коханки, собачки, усі давно у надійних безпечних місцях, як і крадені гроші. Будуть тягти з країни скільки зможуть, вбиваючи при цьому найкращих, найактивніших, під оплески дебільної череди прихильників хрипатого лайна та під сичання "а ваш Парашенка". А тоді здриснуть, а ви, хохли тупі, третій сорт, можете залишатися на розореній землі біля могил своїх дітей. І, судячи з кількості прихильників блазня обдовбаного, майбутнього на цій території нема.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:40 Ответить
Так ,ще ЄС " штурмувати " поїде " потужний дипломат" , то буде як в притчі про " внутрєнній голос" ,коли " ні , це ще не піпець, підійди та плюнь в обличчя. О, оце вже піпець!" Не забувайте з якого осередку він прийшов в президенти, він обіцяв нам, що буде " весело", але лапки в 2019 побачили далеко не всі.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:29 Ответить
Хто там буде що лизати! На кону ж не життя його *********, тут йдеться про життя якихось українців і виживання країни, яку ця тварина ненавидить.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:29 Ответить
Реальність така що нам потрібна американська зброя і гроші.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:25 Ответить
Так, йому хтось з американців, здається, казав,що не варто йому їхати до Білого дому зараз, але ж він поїхав, поясніть навіщо? Пояс Усіка відвезти? Чи зробити свято для наших ворогів? І в нього це чудово вийшло, як і все інше ,що він робив з " благімі намєрєніямі". Іуда.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:22 Ответить
він англійською погано володіє, а от чому маркарова сиділа і тільки приречено головою кивала це велике запитання.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:18 Ответить
Тоді ще раз питаю, чого він туди їздив, якщо ніхто нічого не готовий підписувати, і про гарантії мови не йшло,
показать весь комментарий
04.03.2025 13:14 Ответить
а замість вибачень виставити рахунок на трильйон дол. за те, що обібрали Україну до нитки у 94 році, папєрєднікі помилились, тож встановлюємо справедливість його ж трампона методами.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:14 Ответить
До розуміння вам, мій чоловік вже три роки воює, то я точно зацікавлена у отриманні нами зброї. Та тільки від нас, "диванних бабусь" та й від Зелі, принаймні у відносинах з США, нічого не залежить. Хай штурмує ЄС. Там хоч якісь шанси залишились.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:12 Ответить
ви второпати ніяк не можете, що навіть якщо б Зеля цілував "руку дающего" результат був би той самий. Штати самовідсовуються від надання допомоги, навіть не США а конкретний політик. Що змінять вибачення? На трампа намагалися вплинути навіть незмінні його партнери - Франція та Британія. Чого вони добилися? Пшика. Це свідчить про те, що рішення вже прийняте, і воно не на нашу користь, а на користь окупанта.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:10 Ответить
Від тієї чорної п'ятниці кров наших Героїв стікає не тільки по руках *****.
Не вибачайся, ****, за тебе це зроблять інші, але ти вже того не побачиш.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:09 Ответить
донні на це відповідає, що це байдена, вас усіх нае, а ось я справжній лідoр **********
показать весь комментарий
04.03.2025 13:05 Ответить
"ти умнее Канцлера Германии и лидеров всех стран ЕС, кроме Фицо и Орбана?"

НЕ умнее. Но у канцлера Германии в стране не идет война на виснаження, яку Україна без США не потягне. Если би шла, я очень сомневаюсь, что Канцлер Германии устроил би такой перфоманс в Овальном кабинете, зная характер Трампа.
Более того, я уверена, что никогда би канцлер Германии не пошел би на противостояние с президентом США, если би от єтого зависело виживание Германии. А если би встали какие-то разногласия, то уж кто-кто, но Канцлер Германии приклал би все усилия, чтоби избежать єтого сценария.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:04 Ответить
Маск- вже сказав що дасть - амністію для Зє та його родини десь у нейтральній країні за кошт громадян України.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:00 Ответить
Тай перед ****** збирався, якщо буде треба, стати на коліна, лиш би закінчити АТО...
Ну ні, то ні, але стати раком таки доведеться....
показать весь комментарий
04.03.2025 12:58 Ответить
Так на додаток імідж "непрогнутого мачо", вибачень не буде, а у відповідь заблоковано поставки зброї навіть по договорах з Байденом. Дехто " турбується" за військових, та звинувачує диванних бабусь, які закликають до війни. Але що буде з тими військовими без постачання зброї цих " добродіїв- миротворців" виявляється зовсім не турбує., їм здається після трьох років активних бойових дій треба миттєво роззброїтися і настане довгоочікуваний мир .При цьому себе вони ні в якому разі посібниками пуйла не вважають
показать весь комментарий
04.03.2025 12:57 Ответить
Зеленський це - Поразка
показать весь комментарий
04.03.2025 12:55 Ответить
З одного боку наче ні причому але https://www.youtube.com/watch?v=_mveKxQhiZE
показать весь комментарий
04.03.2025 12:52 Ответить
Ну расскажи тогда, как надо было действовать Зеленскому, чтобы не попасть в эту ловушку. Вот Яковенко говорит, что это было не возможно в силу того,что у администрации Трампа была такая цель и даже если бы Зеленский сделал всем минет, то все бы закончилось именно так, как закончилось.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:52 Ответить
прокиньтеся, підписання рамкових домовленостей - рівень міністрів
показать весь комментарий
04.03.2025 12:50 Ответить
зе, возможно, извиняться и незачто, но забрать у трампа лишний повд не поддерживать Украину стоило бы, чтобы уже все реально увидели кто такой трамп и ни на что не надеялись
показать весь комментарий
04.03.2025 12:49 Ответить
зе, возможно, извиняться и незачто, но забрать у трампа лишний повд не поддерживать Украину стоило бы, чтобы уже все реально увидели и ни на что не надеялись
показать весь комментарий
04.03.2025 12:48 Ответить
"дурачина ты, простофиля ты", хоча б паузу візьми
показать весь комментарий
04.03.2025 12:47 Ответить
Тоді на це вже була дана відповідь
Що справжній дипломат не потрапляє у пастки . а сам їх розставляє
Згадаємо Мінську пастку. Зараз пуйло і його пасіпаки кричать "Жодних Мінських"
Бо там - їх ошукали.
Ось в цьому і відмінність між дипломатом і цюцюркограєм
показать весь комментарий
04.03.2025 12:44 Ответить
2 тур переговоров по минералам надо провести в Киеве.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:43 Ответить
Зеленському варто було вибачитися хоча б за те, що його команда так погано підготувалась
показать весь комментарий
04.03.2025 12:42 Ответить
спочатку дай відповідь на моє питання - після 2019 стало «не гірше»???
після цього я відповім на твоє питання…
показать весь комментарий
04.03.2025 12:42 Ответить
Хай він буде молодець,сміливий боневтік,"найвеличнішим"- це при ньому і залишиться,ніхто не відбере.) Але зараз потрібна дипломатична віртуозність, і він повинен робити все, щоб допомогати своєму народу, а не створювати для нього додаткові проблеми...
показать весь комментарий
04.03.2025 12:42 Ответить
Так в тому й справа, Дужан, що коли не треба, то Сибіга несе потужну дурню про нашу вічну та непереборну незламність. Зате коли було справді потрібно, його наче заципіло. Сидів в ложі преси, блд. Очі у далечинь. Він хоч чув ту розмову? Начальник дипломатії.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:42 Ответить
В Кувейті нафто добували американці і що, Хусейн напав на нього, ніякої безпеки для України не буде, це просто комерци, які хочуть за дарма все загребсти.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:41 Ответить
Там речь о том же: Фридрих Мерц заявил, что конфликт Зеленского и Трампа был заранее спланирован американской администрацией.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:40 Ответить
Його туди ніхто не запрошував - напросився через Макрона.
Якщо ти знаєш, що йдеш туди, де тебе не чекали, маєш бути готовий до того, що ставитись будуть вороже і робити те, для чого їхав, щоби досягти мети, а не вибухати емоціями.
НА#УЯ воно лізло вполітику, якщо не вміє в політику???
Це убозтво взагалі нічого не вміє, крім як по папірцю роль грати, до того хрєново грати - добре в нього виходить лише він сам - самозакоханний жлоб…
Такого дятла навіть жеком керувати не можна ставити, бо й там всю роботу розвалить…
показать весь комментарий
04.03.2025 12:37 Ответить
а в яких це країнах покращувалось життя під час великої війни?? А-ну, наведи приклад. Здивуй мене.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:36 Ответить
Дуже вже пізно наший Зяма всравсь.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:35 Ответить
Ця угода вже нікому не цікава. Трамп вже підписував з Афганістаном на 1 трл. по рідкоземельних металах. Що було далі всі знають.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:32 Ответить
38хвилин офтопа (судячи з назви) можно більш конкретний таймінг. Дякую
показать весь комментарий
04.03.2025 12:29 Ответить
Хтось дуже наївно думає, що у разі відсутності сварки Трамп мав намір продовжувати військову допомогу Україні у випадку. Звісно ні. Це один привід який трампоністи спровокували і на якому вони будують всі свої виправдання. Не було б сварки, швидко знайшлася і інша причина. Не вже не очевидно, що Трамп і компані шукають лише свою фінансову вигоду і вже на сьогодні відкрито про це Венс і сказав. Мир для Трампа це димова завіса для співпраці з рашкою.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:27 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=kc7GLXNkgb8
показать весь комментарий
04.03.2025 12:25 Ответить
Можна називати як забажаєш, але до того піздєца, який зараз в Україні, привіла діяльність навеличнішага лідора, якого обрав найрозумніший нарід, бо цибуля була дорога і піввареника не вистачало, бо «барига» з рота видирав, а «гірше не буде!»…
То як зараз - гірше чи ні???
показать весь комментарий
04.03.2025 12:24 Ответить
Корона впаде?
показать весь комментарий
04.03.2025 12:23 Ответить
"З самого моменту перемоги Трампа на виборах українська влада не зробила абсолютно нічого, щоб налагодити з командою нового преза максимально вигідні стосунки." - не правда.

"Навпаки, майже щодня з усіх утюгів України неслося, що ми "не підемо ні на які поступки, ми створюємо черговий план потужності, Україна не піде на перемовини та інше", хоча весь уряд, весь парламент, та особисто Зеленський чудово знали яке бачення вирішення долі цієї війни було у Трампа ще на передвиборчих перегонах." - а на какие уступки и кому надо было идти?

"Тобто, Трамп наполягав на перемовинах, українська влада ВІДКРИТО і постійно говорила протилежне. Причому у максимально непоступливому, жорсткому та самовпевненому вигляді.
А тепер розводить руками: усе, виявляється було "сплановано" Трампом та Венсом!!! Реалі?" - т.е. ты умнее Канцлера Германии и лидеров всех стран ЕС, кроме Фицо и Орбана.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:22 Ответить
за что перед эти уродом извиняться. Зеленский назвал вещи своими именами и очень мягко. трамп это московский запроданец, абсолютно аморальное , неверующее существо, которое за гроши продаст родную маму. Вопрос почему такое быдло , стало во главе Великого Американского народа, без которого невозможно представить практически никакие достижения современной цивилизации, остается открытым.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:18 Ответить
А Україна справді пропонує варіанти гарантій безпеки, які:
1. реальні та прийнятні для тих, до кого ми звертаємося по гарантії
2. Що саме Україна сама вважає надійними гарантіями, крім членства в НАТО, яке, і це вже прямо нам кажуть, СУПЕРЕЧИТЬ базовим інтересам наших союзників?

Давайте чесно. Зеленський наполягав завжди на лише одній позиції в якості гарантії - членство в НАТО. Ніщо інше ніколи в Україні навіть не розглядалося. Ми тупо ломилися в ці ворота рогами - оце й уся стратегія.
Але будьмо чесними самі з собою: а нафіга НАТО цей гемор? Ми ж фактично пропонуємо їм воювати замість себе. Ми притомні люди, якщо віримо в те, що хочь хтось із країн заходу піде не подібний крок? Ви б самі, будучі скажімо президентом Італії чи Франції на це пішли? Та ніколи! Але чомусь реальних президентів цих країм ми щиро вважаємо недоумками.

США запропонували варіант, який був би вигідний і їм: вони вкладаються в розробку наших рідкоземів, відповідно ми стаємо їх зоною інтересу і путіну доведеться з им рахуватися.

Зеленський угоду де факто зірвав. Але ви звинувачуєте США. Так це США повинні були бути зацікавлені у цій угоді чи ми????
показать весь комментарий
04.03.2025 12:15 Ответить
Зеленський виявив твердість у своїх рішеннях Джерело: https://censor.net/ua/n3539081

сподіваюсь "лисий" і "юзік" підтримають президента і власним прикладом покажуть як то виіявити твердість на 0
показать весь комментарий
04.03.2025 12:15 Ответить
Це ганьба нації - робити офіційні прийоми в *оральному*. Знесли б чи що.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:10 Ответить
За патронське чмо топлять ті кого війна не торкнулась. І дивлячись потужні відосіки і земарахвон, вони верещать за війну до останнього, не приймаючи в ній участі. Оці всі бабусі, потужні вовчиці і митці з марафонського патронського… я щось не багато людей з вищою освітою бачив у армії серед простих солдат.. всі поховалися
показать весь комментарий
04.03.2025 12:06 Ответить
УАВ це місцевий дурник, не звертайте увагу.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:06 Ответить
З самого моменту перемоги Трампа на виборах українська влада не зробила абсолютно нічого, щоб налагодити з командою нового преза максимально вигідні стосунки.
Навпаки, майже щодня з усіх утюгів України неслося, що ми "не підемо ні на які поступки, ми створюємо черговий план потужності, Україна не піде на перемовини та інше", хоча весь уряд, весь парламент, та особисто Зеленський чудово знали яке бачення вирішення долі цієї війни було у Трампа ще на передвиборчих перегонах.
Тобто, Трамп наполягав на перемовинах, українська влада ВІДКРИТО і постійно говорила протилежне. Причому у максимально непоступливому, жорсткому та самовпевненому вигляді.
А тепер розводить руками: усе, виявляється було "сплановано" Трампом та Венсом!!! Реалі?
показать весь комментарий
04.03.2025 12:02 Ответить
Су..ка. Дужан Міхал, Трамп "повернув" путіна в друзі і тому ПРОДОВЖИВ САНКЦІЇ проти рф?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:56 Ответить
Не зрозімів нічого. Ви звинувачуєте Сибігу що сидів мовчки та не допоміг зеленському і тут же звинувачуєте що треба тримати язика за зубами. Де логіка?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:54 Ответить
Ну тобто це розумно - відправляти домовлятись з руснею, яка наполягає виключно на "стамбулі".
показать весь комментарий
04.03.2025 11:53 Ответить
Ни извиняться, ни тем более ничего подписывать нельзя с этими идиотами и дегенератами!
Украина не проиграет, выиграет эту войну, только нет времени тянуть, к концу апреля нужно полностью разгромить паРашку, а военно-политическое руководство и пропагандистов ФИЗИЧЕСКИ уничтожить (даже вместе с семьями и проживающими рядом с ними, там нет невиновных)!
показать весь комментарий
04.03.2025 11:53 Ответить
Підписання цієї угоди не пійде на користь Україні. Це буде 100-відсоткове кідалово та приниження, чергове.
показать весь комментарий
04.03.2025 11:52 Ответить
Страница 1 из 3