9756 посетителей онлайн

Зеленский не намерен извиняться перед Трампом, но готов подписать соглашение об ископаемых, - ВВС

трамп и Зеленский

Президент Украины Владимир Зеленский не намерен извиняться перед Дональдом Трампом или выражать сожаление по поводу того, что произошло в Овальном кабинете, как того неоднократно требовало окружение президента США.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет издание ВВС со ссылкой на собственные источники в правительстве.

Зеленский, который подвергся критике в Белом доме, а затем получил встречу с почестями в Великобритании, не выглядел подавленным - по крайней мере на публике.

"Если мы не будем сохранять бодрость духа, мы подведем всех", - сказал он.

Он положительно отозвался о четырехступенчатом плане Стармера и президента Франции Эмманюэля Макрона по прекращению боевых действий в Украине, над которым будут работать Великобритания, Франция и другие страны, прежде чем представить его США.

"Зеленский сказал, что он готов выполнить одно из требований Дональда Трампа - подписать соглашение о полезных ископаемых, которое предоставит США доступ к некоторым природным ресурсам Украины.

Кроме того, несмотря на все давление из-за трех лет войны, несмотря на все требования Белого дома, который - справедливо это или нет - в силах защитить или оставить без помощи его страну, в воскресенье вечером Зеленский проявил твердость в своих решениях", - цитирует ВВС собственный источник.

По данным издания, Зеленский не намерен извиняться перед Трампом или выражать сожаление по поводу произошедшего в Овальном кабинете, как того неоднократно требовало окружение президента США. Даже глава НАТО призвал Зеленского найти способ перезагрузить отношения с американским лидером.

Однако в тоне Зеленского во время разговора в тесной комнате в Станстеде не было ничего такого, что могло бы говорить о его стремлении продемонстрировать любезность.

Он отметил, что добирался до Белого дома несколько десятков часов и его визит сам по себе был знаком уважения. Он также сказал, что "никого не оскорблял", а спор, который разразился в Овальном кабинете, не был положительным ни для одной из сторон.

Зеленский очень тщательно подбирал слова. Он старался, насколько мог, не проводить "судмедэкспертизы" случившегося. Говоря о Трампе, он не был груб - он вообще практически не упоминал его по имени, - и предположил, что напряженность со временем пройдет.

"Если вы видели весь тот ужас, который произошел в Овальном кабинете, вы, возможно, не будете обвинять Зеленского за то, что он решил не извиняться.

Если послушать, как Зеленский говорит о том, что произошло с его страной, можно понять, почему на этом этапе ему кажется невозможным признать необходимость компромиссов для прекращения войны. А услышав, как он в личной беседе рассказывает о насилии и страданиях, вы поймете его непонимание - как кто-то может смотреть на мир не так, как он, и не думать, что главное - во что бы то ни стало защитить свой народ и не дать агрессору Путину избежать наказания", - добавляет издание.

Спор Трампа и Зеленского 

Напомним, в Белом доме в пятницу, 28 февраля, состоялась встреча президента США Дональда Трампа и президента Украины Владимира Зеленского.

Дональд Трамп и Владимир Зеленский начали спорить и перешли на повышенные тона во время встречи в Овальном кабинете.

Президент Украины Владимир Зеленский досрочно покидает Белый дом после встречи с Дональдом Трампом в Овальном кабинете.

В Вашингтоне не состоялось подписание соглашения о полезных ископаемых между Украиной и США.

Президент США Дональд Трамп после спора с президентом Украины Владимиром Зеленским во время встречи в Белом доме заявил, что тот якобы не готов к миру и "проявил неуважение".

Мировое сообщество и чиновники в США отреагировали на спор лидеров Украины и США.

4 марта стало известно, что Белый дом приостановил всю военную помощь Украине.

Топ комментарии
+42
А чому в такій ситуації президент не збирає Верховну раду? Чому не створює уряд єдності, чому не звертається до українського народу? Єрмак все разруліт?
показать весь комментарий
04.03.2025 10:44 Ответить
+27
1. Зеленський міг би і вибачитись перед рудим нарцисом. Не переломиться.
2. Вибачиться Зеленський чи ні, але справа зовсім в іншому. Трамп просто знайшов привід.
Висновок - потрібно вибачитись так, щоб усі на 100% зрозуміли, що справа лише в тому, що Трамп мудло.
P.S. Зеленський теж мудло, не варто починати його обожнювати, лише через те що на нього плювалися слиною Трамп та Венс.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:45 Ответить
+26
Питання, чого він туди їздив? Їдалом поторгувать
показать весь комментарий
04.03.2025 10:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
показать весь комментарий
04.03.2025 10:41 Ответить
Твердити взахльоб після Оману - я не моніка, - тупо
показать весь комментарий
04.03.2025 11:04 Ответить
Україні непотрібна угода Трампа
показать весь комментарий
04.03.2025 11:46 Ответить
саме головне, що відбулося з подачі єрмака!!!
зрив операції вагнер
організація подорожі в Оман
зрив перемовин про зброю, півтора року тому
зрив підписання угоди, зараз.
зкимприцшов, зтимпіду!!!
показать весь комментарий
04.03.2025 11:51 Ответить
Оральный кабинет
показать весь комментарий
04.03.2025 11:09 Ответить
Це ганьба нації - робити офіційні прийоми в *оральному*. Знесли б чи що.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:10 Ответить
А чому в такій ситуації президент не збирає Верховну раду? Чому не створює уряд єдності, чому не звертається до українського народу? Єрмак все разруліт?
показать весь комментарий
04.03.2025 10:44 Ответить
От до речі розумне діло - у відповідь створити уряд національної єдності, щоб Трамп з його гопкомпанією не могли нічого казати про диктаторів і т.п.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:46 Ответить
Бо у хрипатого пісюаніста на думці рейтинги ,а не порятунок країни
Навіщо питати те , на що і так всі знають відповідь
показать весь комментарий
04.03.2025 10:50 Ответить
Ви що, який уряд єдності, хрипатого під..ра лише на нату міняємо
показать весь комментарий
04.03.2025 11:28 Ответить
А хто у нас такий "необєднувальний", що заради нього потрібно робити уряд єдності?
показать весь комментарий
04.03.2025 14:06 Ответить
З ким ти хочеш "єднатися" колаборант? Зі зрадниками у ВР, яка зробила з військових рабів, зняла будь-яку відповідальність за їх вбивства, не ввела напередодні вторгнення воєнний стан і стан війни після вторгнення, легілізувала злочинні дії зуйла на знищення України та оголосила його пожиттєвим диктатором?
показать весь комментарий
04.03.2025 15:36 Ответить
Ще профінансувала на $1 млрд. купівлю ворожих реакторів для будівництва станції на ворожій номенклатурі запчастин та інфраструктури
показать весь комментарий
04.03.2025 15:40 Ответить
"я ж нє лох какой-то"©
показать весь комментарий
04.03.2025 10:44 Ответить
Він пред Рамзанка Дировим вибачився там йому особисто загроза була, а зараз загроза тільки для українців та України, тому вибачень не буде, поки що.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:52 Ответить
Тай перед ****** збирався, якщо буде треба, стати на коліна, лиш би закінчити АТО...
Ну ні, то ні, але стати раком таки доведеться....
показать весь комментарий
04.03.2025 12:58 Ответить
Зеленському немає за що просити вибачення. Він поводився гідно. Нікчемні лицеміри під виглядом укладання угоди з Україною прагнули лише одного - врятувати хйла від поразки, припинивши допомагати жертві агресії кацапстану.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:45 Ответить
Питання, чого він туди їздив? Їдалом поторгувать
показать весь комментарий
04.03.2025 10:48 Ответить
Їхав підписувати той клятий папірець. Але його виперли ще до того як документ розклали на столі для підпису. Там відбувалась сцена приниження України. Не Зеленського як людину особисто. Ким би він для нас не був. Злочинцем, покидьком чи героєм. Цькували та принижували нашу країну.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:57 Ответить
Ти дивився усі 50+хвилин тієї зустрічі?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:06 Ответить
Усе рівно навпаки - принизили це недолуге створіння, а не українців
показать весь комментарий
04.03.2025 14:06 Ответить
вам поехал плохо, не поехал плохо.
показать весь комментарий
04.03.2025 11:28 Ответить
Що значить поїхав-не поїхав?
Це що, мандрівка така? Шоу "Світ очима українського президента"?
Зеленський поїхав на ПЕРЕМОВИНИ і ПОВИНЕН був провести їх так, щоб США стали найкращим та найбільш зацікавленим союзником України.
А тепер уся країна, мільйони людей опинилися під загрозою знищення через те, що комусь закортіло стати "на рівних" та побикувати з президентом наймогутнішої країни світу. Тобто, через власні амбіції та відсутність дипломатії український президент ВТРАТИВ найважливішого союзника, без якого Україна не здатна втримати оборону. Як це можна виправдовувати?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:41 Ответить
вы серьезно этому верите что там готовы были что то подписать? А гарантии безопасности вам не нужны?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:47 Ответить
А Україна справді пропонує варіанти гарантій безпеки, які:
1. реальні та прийнятні для тих, до кого ми звертаємося по гарантії
2. Що саме Україна сама вважає надійними гарантіями, крім членства в НАТО, яке, і це вже прямо нам кажуть, СУПЕРЕЧИТЬ базовим інтересам наших союзників?

Давайте чесно. Зеленський наполягав завжди на лише одній позиції в якості гарантії - членство в НАТО. Ніщо інше ніколи в Україні навіть не розглядалося. Ми тупо ломилися в ці ворота рогами - оце й уся стратегія.
Але будьмо чесними самі з собою: а нафіга НАТО цей гемор? Ми ж фактично пропонуємо їм воювати замість себе. Ми притомні люди, якщо віримо в те, що хочь хтось із країн заходу піде не подібний крок? Ви б самі, будучі скажімо президентом Італії чи Франції на це пішли? Та ніколи! Але чомусь реальних президентів цих країм ми щиро вважаємо недоумками.

США запропонували варіант, який був би вигідний і їм: вони вкладаються в розробку наших рідкоземів, відповідно ми стаємо їх зоною інтересу і путіну доведеться з им рахуватися.

Зеленський угоду де факто зірвав. Але ви звинувачуєте США. Так це США повинні були бути зацікавлені у цій угоді чи ми????
показать весь комментарий
04.03.2025 12:15 Ответить
Так НАТО має воювати за нас бо їх вина теж є в цій війні
показать весь комментарий
04.03.2025 16:57 Ответить
Тоді ще раз питаю, чого він туди їздив, якщо ніхто нічого не готовий підписувати, і про гарантії мови не йшло,
показать весь комментарий
04.03.2025 13:14 Ответить
Через тиждень максимум усе підпишуть. Я можу це провангувати абсолютно точно. Ось побачите.
Мені не зрозуміло: навіщо владі України було доводити ситуацію до такого трешу? Бо це: втрачена довіра, потенційні проблеми у спілкуванні з Білим домом у майбутньому, зниження шансів України на отримання кращих умов майбутньої угоди. Послаблення позицій та можливостей для України на перемовинах, які все рівно будуть. Збільшення смертей на фронті та в тилу.
За оте шоу Україна ризикує розплатитися кров'ю.

А ви все демагогією займаєтесь. А зря. Якби Зеленський точно знав, що українці не сприймуть подібного, то він ніколи б не дозволив собі так діяти. Бо Володимир Олександрович хто завгодно, але не дурень.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:59 Ответить
Бо ЗЄ таки дурень. З ним так і повелися
показать весь комментарий
04.03.2025 14:08 Ответить
Майбутньої угоди та перемовин про що?
Якщо ви помітили, Трамп вимагав підписання двох угод, про копалини і про припинення воєнних дій Україною, т.з. "мирної угоди", по факту здачі агресору своїх територій і капітуляції України
показать весь комментарий
04.03.2025 15:51 Ответить
Тоді накуя було туди їхати якщо нічого не погодив попередньо? Чи не для того щоб обісрати Україну на міжнародній арені, пропіарити себе плешивого і позбавити Україну за наслідками запланованого ними скандалу військової допомоги?
показать весь комментарий
04.03.2025 15:45 Ответить
прокиньтеся, підписання рамкових домовленостей - рівень міністрів
показать весь комментарий
04.03.2025 12:50 Ответить
Чому гундосий вилупок перед пуйлом готовий був встати навколішки, перед кадиркой - вибачився
Вони не представники Кремля виходить ?
Нажаль від трампа ,який він не є, залежить 50% військової підтримки України
показать весь комментарий
04.03.2025 10:51 Ответить
ну тут відповідь очевидна, а ти все продовжуєш і продовжуєш задавати постійно тут це питання... коли Вава вибачався перед кадиркою і ху йлом, він тоді був простим піськограєм і термосом. не в політиці. а зараз він на посаді президента. тому порівнювати тодішні вибачення перед ху йлом і кадировим і нинішні перед Рудим - тупо і некоректно. от якби Вава і тоді був президентом і будучи президентом він тоді вибачався би перед ху йлом чи кадиркою, то тоді так, такі порівняння із нинішньою ситуацією з Рудим були би коректні.
показать весь комментарий
04.03.2025 14:42 Ответить
Дурню, так зараз на ньому ще більше відповідальності, бо зараз від нього залежить не лише його життя ,а і життя всіх українців.
Доречі про пуйла і коліна було вже після того ,як він пішов у президенти
Тут трохи зманіпулював. Саїчка тобі за це.
Хоча я розумію - треба бодай намагатись виправдовуватись, якби жалюгідно ці виправдання не звучали.
Бо без допомоги США (особливо з ППО) Україні буде вкрай як важко.
показать весь комментарий
04.03.2025 14:44 Ответить
ні. маніпулюєш тут тільки ти. зелений пистів про коліна перед пу йлом на каналі г+г весною 2014-го року. а в президенти він пішов в грудні 21018-го року. тож не перекручуй, телепню...

та тобі покуй з допомогою чи без допомоги.. бо ти у Чехії сидиш.. тобі аби тільки зеленого обісрати. і якби зелений підписав би цю угоду з Рудим, то ти тут зараз би лепетав, що зелений злив Україну піндосам і українцям поколіннями потрібно буде відпрацьовувати цю кабалу.
я сам ніколм не голосував і не збираюсь голосувати за зелених. тож тут тобі наперед виб'ю у тебе твій наступний закид в мою сторону, що я подоляковий.
показать весь комментарий
04.03.2025 15:08 Ответить
Ой, пішли вже бездоказові звинувачення від глядачів великого зомбофону
Розберемо
Про коліна Зе-гниль пистіла на стадіоні , а не у 2014.
Не плутай. А це як раз розпал презеденських виборів.2гий тур
Обісрався - обтікай.

І доречі , я ,як і мійльони українців зараз за кордоном саме через твою і тобі подібних тупість бо
1) Зробил помилку 2019
2) Велике крадівництво замість ВПК
3) Шашлики замість оборони
4) Усунення ефективних генералів, справи проти опозиції
5) Посратися з очільником держави які давала нам 50% усієї допомоги
Але у мене нема питань до тих хто НЕ підтримує ваЗЕліна. Лише до тих хто його підтримує.
Коли вас чекати у ЗСУ? Чи вам платять не за це, а за то , щоб ви тут його відмазували.

І дегенератам , як ти не зрозуміти , що таке дипломатія.
Цьому не вчать на курсах у Трускавці.
Але поясню на прикладі.
Гарний дипломат не те , що сам не потрапляє ,але вводить своїх ворогів у пастку.
Наприклад, Мінська пастка
Зараз пуйло і його когорта репетують "Жодного Мінська"
Бо так розвести ворога - треба мати неаби який дипломатичний хист.

P.S. Твої побрехеньки про "не голосувував" розбиваються о повний переказ методички "великого зомбофону"
Аля, обоСсанич невинен все було сплановано
Але , тут знов реальність вас макає у факти.
Якщо все було сплановано навіщо ви туди перлися ?
показать весь комментарий
04.03.2025 15:18 Ответить
та не тому ти в Чехії... ти в Чехії тому, бо ти є просто сцикун. а ту ху єту ти несеш - це просто для відмазки. тож якзо втік у Чехію вже, то сиди тихо і відсвічуй тут. хоча.. з Німеччини уже депортували одного такого ухилянта назад в Україну, навіть суд дозволив депортувати. на того ухилянта в Україні завели справу кримінальну типу десь він там напав на поліцейського, наніс йому побої і втік, бо не хотів проходити ВЛК. то ж не сьогодні-завтра так само тебе можуть депортувати із Чехії в Україну і підеш в окоп і не будеш тут писати свої пасквілі. )

надай докази, що то саме на стадіоні Вава казала, що стане на коліна перед ху йлом. не надасиш, значить сам обісрався. ось тобі реальне посилання https://glavcom.ua/news/zelenskomu-prigadali-yak-u-2014-vin-zdavav-krim-video-712439.html

а стосовно колін на стадіоні, то там все насправді було так: Порох закинув Ваві те, що той був готовий стати на коліна перед ху йлом, а Вава з'їхав з теми і перекрутив, що готовий зараз (у 19-му році) стати на коліна перед матерями, які не дочекалися своїх синів з АТО, перед жінками, перед дітьми. і став на коліна і Порох теж тоді став на коліна. виставу зробили на дебатах. а про намір стати перед пуйлом на коліна Вава говорив ще у 2014-му році.

хто глядач зомбофону? я? ти знову помилився. я за Пороха голосував. за Ющенка, за Гриця навіть. тільки не за яника, не за жульку і точно не за зелених.

і шо значить відмазували? я зелень ніколи не відмазував. у тому шкандалі винні там усі - і зелень, і рудий, і диван. той шкандаль читався навіть ще до візиту. Келог казав Ваві, що зараз не слушний час їхати у Білий дім і ту угоду потрібно було підписати в Києві. і навіть коли Рудий сказав, що не готовий прийняти зелень, то той через Макрона все таки намагався добитися того прийому. а на прийом йому сказали приїхати в костюмі, проте зелень вирішила показати якісь яйця, які виявилися тухлими насправді. тож зелень там винна не менше, а навіть і більше у тому шкандалі. хоча той шкандаль все одно назрівав ще з часів, коли ще перед виборами Рудий не раз говорив, що припинить допомогу Україні як тільки заїде у Білий дім.
показать весь комментарий
04.03.2025 15:47 Ответить
Весь цей пердьож впусту. Єрмак забив Зеленского в США пафосно підписати економічний договір, який мали буденно підписати в Києві. Ніякі "мирні" плани там не були. Як лохторату тепер ****** "Єдьіна пропаганда". Плюс: була узгоджена процедура. І вимога америкосів була ясна і прозора - офіційна церемонія, і офіційний дрес-код. Зеля тупий, чи спеціально принизив бика Трамп?.
показать весь комментарий
04.03.2025 11:12 Ответить
Це ж треба, правителя-ідіота цінувати більше за країну та своє власне життя?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:37 Ответить
Його туди ніхто не запрошував - напросився через Макрона.
Якщо ти знаєш, що йдеш туди, де тебе не чекали, маєш бути готовий до того, що ставитись будуть вороже і робити те, для чого їхав, щоби досягти мети, а не вибухати емоціями.
НА#УЯ воно лізло вполітику, якщо не вміє в політику???
Це убозтво взагалі нічого не вміє, крім як по папірцю роль грати, до того хрєново грати - добре в нього виходить лише він сам - самозакоханний жлоб…
Такого дятла навіть жеком керувати не можна ставити, бо й там всю роботу розвалить…
показать весь комментарий
04.03.2025 12:37 Ответить
1. Зеленський міг би і вибачитись перед рудим нарцисом. Не переломиться.
2. Вибачиться Зеленський чи ні, але справа зовсім в іншому. Трамп просто знайшов привід.
Висновок - потрібно вибачитись так, щоб усі на 100% зрозуміли, що справа лише в тому, що Трамп мудло.
P.S. Зеленський теж мудло, не варто починати його обожнювати, лише через те що на нього плювалися слиною Трамп та Венс.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:45 Ответить
Ти ж сам і кажеш вибачиться Зеленський чи ні результат для України від США не зміниться. Тобто, буде пуйовий. То навіщо тоді вибачатися перед покидьком, який по суті мав би вибачатися перед нами?
показать весь комментарий
04.03.2025 10:49 Ответить
Тому що така політика. Посміхатись, кивати головою, а в кишені тримати дулю.
Вибачитись можна по різному, в даному випадку так, підібравши такі слова, щоб стало зрозуміло, що Україна прагне миру та спокою, а проблема в Трампі і тих кого він тепер захищає. Чим більше Вова мовчить, тим більше Трамп розганятиме істерію про недоговороздатну України та те щи ми проти миру.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:53 Ответить
Захворів?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:40 Ответить
Для своєї країни він не покидьок як ЗЄ, який називав свою країну жінкою легкої поведінки, готовою прийняти з усіх сторін.

Хто б тепер не має права витерти об нього чоботи?

Ось до нього і повернувся бумеранг.

Але шкода буде всій країні
показать весь комментарий
04.03.2025 14:13 Ответить
Але ж ви радієте коли витирають ноги. Бо зневага до Зеленського вам важливіша ніж гнобливе ставлення до всієї України.
показать весь комментарий
04.03.2025 14:42 Ответить
Дійсно, скандал у Білому домі був лише приводом назвати зраду України чимось іншим. Зеленський вів себе не дипломатично, але не думаю, що був шанс закінчитись бесіді інакше. Бо причина в шаленому коханні Трампа до пуйла.
Можливо, Зеленський міг би зараз красиво піти, але дуже малоймовірно, щр це допоможе Україні з огляду на ******* паплюження міжнародного права.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:52 Ответить
Шанс був. Але для цього був потрібен професіональний дипломат , а не гравець струком на роялі
Макрона теж провокували.
Представнику Японії взагалі у обличчя кинули , що проти його країни введуть мита
Могли вони нахер трампа послати - могли. Вони потужніші за України
Але не послали. Бо дипломати ,а не гундосі профани
показать весь комментарий
04.03.2025 10:58 Ответить
Згоден з тим, що Зеленський вів себе дуже недипломатично (м'яко кажучи). Так, більш освідчений дипломат не попав би в цю пастку. Але, задовго до цього скандалу було ясно, що Трамп словом "мир" називає капітуляцію України. Трамп розумів, що не може завершити війну відповідно до міжнародного права. Трамп закохався у пуйла і не хоче навіть війну війною називати. Зрозуміло, що в такому випадку йому був потрібен лише привід щоб звинуватити Україну. І нажаль, Зеленський попався. Може, заради України, Зеленський міг би зараз піти, але й це не допоможе, якщо не відбудуться інші глобальні зміни.
показать весь комментарий
04.03.2025 11:08 Ответить
Та всім зрозуміло яку помилку США зробили у 2024 (аналог нашої 2019)
Там блін навіть риторика про "просто перестати стреляти" однакова
Питання ж в тому, щоб робити як той самий Макрон :
З одного боку - підтримувати діп. тон дискусії
З іншого - викривати усі фейки трампа без істерики і скочування до бидлячиства
показать весь комментарий
04.03.2025 11:20 Ответить
Ти умови того миру читав? Ні, то про яку капітуляцію теревениш? Харе відмазувати мерзенну наркєту, яка як вогню, боїться перемир'я, бо там і вибори треба проводити. Про перемовини за мир з кацапією просто зараз мова не йде.
показать весь комментарий
04.03.2025 11:36 Ответить
З якої підворотні ти виповзло?)))
показать весь комментарий
04.03.2025 11:41 Ответить
После просмотра всей встречи пастку вообще не заметил. Зеленский начал обсуждать вопросы по которым договоренности не было, причем высказывал мнение, явно противоречащее мнению Трампа и это в присутствии мировой прессы. Такие вопросы вообще при посторонних не обсуждаются. И на что был расчет, на то, что президент США прямо во время трансляции на весь мир, поменяет свое мнение?
показать весь комментарий
04.03.2025 14:08 Ответить
А шо там пані Маркарова робить? Які такі ініціативи за весь час вона продукувала?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:32 Ответить
Борщ варила у власному ресторані.
показать весь комментарий
04.03.2025 11:49 Ответить
"Не думаю", це точно) Угода вже була готова до підписання у робочому порядку. Пертися до штатів - ідея ОПи. Вони навіть Макрона накрутили, щоб посприяв цьому. Висновки робіть самі... Забув⁸, Ви ж "не думаю".
показать весь комментарий
04.03.2025 11:46 Ответить
У Трапа для нас шлях один - йти до русні та підписувати все, що вона нам під ніс суне.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:56 Ответить
Так справа дипломатів в тому , щоб показати йому , що є і інший шлях.
Але для цього треба відправляти професіоналів , а не завгоспа і пісюаніста
показать весь комментарий
04.03.2025 11:02 Ответить
Трамп - дурнуватий нарцис. Там не дипломат потрібен, а гіпнотизер.
показать весь комментарий
04.03.2025 11:04 Ответить
Та там довбаний гербарій з нарцисів був з обох боків
Просто від одного нарцису - лише потужні відосіки-гундосіки
А від іншого - може прилетіти припинення допомоги. А це 50% (по ППО ще більше)
показать весь комментарий
04.03.2025 11:21 Ответить
Головне, без фсбдєрьмака і хрипатого пісюаніста
показать весь комментарий
04.03.2025 11:37 Ответить
Цілком згоден. Тільки не Трамп, а другий преЗедент.
показать весь комментарий
04.03.2025 11:47 Ответить
Ну тобто це розумно - відправляти домовлятись з руснею, яка наполягає виключно на "стамбулі".
показать весь комментарий
04.03.2025 11:53 Ответить
1. Як у нас ******* сцикунів....
3. Я вже чую "пробачте мені пане Трамп хоч ти і мудло")) От тільки питання а чи сам трамп все зрозуміє? І не захоче ще одного вибачення?
показать весь комментарий
04.03.2025 14:13 Ответить
Дивуюсь, чому тільки Венс підпрягся у розмову двох Президентів. Там же ще американські бультер'єри були присутні на зустрічі. Які готові були загавкати любого опонента Прєзідєнта Всєво Міра.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:46 Ответить
Ну ,а чого ти не питаєш якого біса там був завхоз дЄрмак з нашого боку ?
Начальство не дозволяє питати ? Cумненько
показать весь комментарий
04.03.2025 10:52 Ответить
А той дЄрмак щось гавкав на відміну від Венса?
показать весь комментарий
04.03.2025 10:59 Ответить
Так Єрмачилу у Овальний кабінет і не допустили.
По Конституції він взагалі ніхто, немає такої посади...
показать весь комментарий
04.03.2025 11:05 Ответить
Він там взагалі не має бути присутній навідмінно від Віце президента. Його справа сидіти в Україні і скріпки перебирати
показать весь комментарий
04.03.2025 11:07 Ответить
Він пісюаніста припер підписувати, чудово знаючи, чим все закінчиться (центр лубянка не дрємлєт,)
показать весь комментарий
04.03.2025 11:39 Ответить
Так а де був наш Сибіга? Чому сидів на лавці для преси????
Сидів мовчки, очі в нікуди. Хоча ще пару тижнів тому на увесь світ надпотужно заявляв "Україна не піде на жодні територіальні компроміси. Україна не піде на перемовини з путіним" та іншу потужну дурню. То чого ви хочете від американців, якщо Україна, вустами свого головного дипломата апріорі відмовлялася від будь-яких перемовин?
Може треба була тримати язик за зубами не лише Президенту Зеленському, але й прости Господи, нашим дипломатам?

Наразі ми бачимо РЕЗУЛЬТАТ усього цього багатомісячного кардибалету. Закономірний результат.
показать весь комментарий
04.03.2025 11:50 Ответить
Не зрозімів нічого. Ви звинувачуєте Сибігу що сидів мовчки та не допоміг зеленському і тут же звинувачуєте що треба тримати язика за зубами. Де логіка?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:54 Ответить
Так в тому й справа, Дужан, що коли не треба, то Сибіга несе потужну дурню про нашу вічну та непереборну незламність. Зате коли було справді потрібно, його наче заципіло. Сидів в ложі преси, блд. Очі у далечинь. Він хоч чув ту розмову? Начальник дипломатії.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:42 Ответить
він англійською погано володіє, а от чому маркарова сиділа і тільки приречено головою кивала це велике запитання.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:18 Ответить
"Україна не піде на жодні територіальні компроміси. Україна не піде на перемовини з путіним" то це потужна дурня, окуповані території і ще не окупованвч це рабсея, так колаборантка?
показать весь комментарий
04.03.2025 15:59 Ответить
Підпише - бо коли Трамп закрутить всі гаики і не надасть чи не продасть зброю - то не буде шо підписувати
показать весь комментарий
04.03.2025 10:47 Ответить
що підписувати капітуляцію в Білому Домі , щоб трамп отримав премію ? які гайки він закрутить ?
показать весь комментарий
04.03.2025 10:53 Ответить
Які умови капітуляції - хрипатого мудака примусять йти на вибори? Так, для дєрьмачні це тотальна капітуляція
показать весь комментарий
04.03.2025 11:40 Ответить
які вибори , шановний ? у нас війна може ви забули ?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:46 Ответить
УАВ це місцевий дурник, не звертайте увагу.
показать весь комментарий
04.03.2025 12:06 Ответить
какие выборы?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:49 Ответить
Мабуть фантастичні події, такі як членство України в НАТО під час війни. Таким чином Ze-узурпатор застовбив за собою охвіс на необмежений час
показать весь комментарий
04.03.2025 16:02 Ответить
Хвораєш?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:48 Ответить
дуркуєш ?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:51 Ответить
"Кемська волость? Та хай забирають!"
показать весь комментарий
04.03.2025 10:47 Ответить
Ламають Янелоха через коліно. Для них зараз важливо виконати перше завдання ***** - це залишити України без влади та вимагати його. відставки . А далі вже по сценарію кремля все інше.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:48 Ответить
Хрипата мерзота якби і втекла, нічого б з Україною не сталося, перемога була б в 2022, а сьогодні - йшла її відбудова за нової влади, якій трумп був би пох.
ZVO - геть!
показать весь комментарий
04.03.2025 11:42 Ответить
Ага. Ти б особисто керував Україною в перехідний період!!))
показать весь комментарий
04.03.2025 14:15 Ответить
👍
показать весь комментарий
04.03.2025 16:04 Ответить
Зеленський завжди працював на русню, свідомо чи ні (підписуючи не читаючи) це вже не важливо.
Маємо розмінування, маємо розведені бригади, маємо лижі в Буковелі, маємо залишайтесь вдома, і ще багато чого. Зараз маємо повний розрив стосунків із країною, яка допомагала найбільше.
Тільки повні дибіли не бачать елементарного.
показать весь комментарий
04.03.2025 10:48 Ответить
Дебіли і ботняві членососи міши падалЬюки
показать весь комментарий
04.03.2025 11:43 Ответить
Для секти великого х*йпіду ,які усіх незгодних записують у агентів кремля є 3 прості питання
Ще жоден з них не відповів. Лише істерять
1) Чому гундосий вилупок перед пуйлом готовий був встати навколішки, перед кадиркой - вибачився
Вони не представники Кремля виходить ?

2) Нащо треба було бикувати на того від кого залежить 50% військової підтримки України?
Чому не повести себе ,як Макрон. Однією рукою макати трампа у його фейки , а іншою - плескати по плечу і підтримувати дипломатичний тон дискусії

3) Всі ці прибічникі хрипатого підкацапного пісюаніста планують піти у ЗСУ? Бо чимось треба компенсувати відсутність 50% допомоги

Ще раз. Я - не виправдовую трампа, всі знають (окрім реднеків з МАГА) що він таке, але тим не меньш є ті хто вміють у дипломатію і є профани з Зе-шапіто
показать весь комментарий
04.03.2025 10:48 Ответить
Артьомка, касатік, чого від тебе смердить кацапом? Цензор це в більшості антизеленський сайт, я наприклад ,,порохобот". І до чого ти це пишеш, те що всі знають? Зараз проведем вибори і виберемо, когось іншого? Небо провести громадянську непокору, страйки тощо? Ситуації вкрай важка, а ще ти тут варнякаєш. Зеля демократично обраний, другого нема. Після перемоги виставимо йому рахунок за все, але тепер треба ще більше допомогати ЗСУ, та перестати грати в український народний спорт - сварки.
показать весь комментарий
04.03.2025 11:03 Ответить
Властюшка, що знов тебе ,подоляківські на зміну відправили.

Та я знаю, що я для вас агент кремля , кацап, підстилка пуйла.
Це ж я привів до влади - Портнова з розстрільними списками Українців
Це ж мої люди - марадерили і саботували дії ЗСУ. Відстороняли генералів , коли ще перемогти було можливо
Це ж я - як тупа скотина повівся на правокацію і посрався з тими від кого залежить 50% допомоги Україні.
Дурненькі.

І жоден "Порохобот" не буде цитувавати подоляківські методички та легко відповість на поставленні питання.
А вам ніззя - бо відповіді не сподобаються господарю
показать весь комментарий
04.03.2025 11:06 Ответить
Ми вже це чули. Що ти пропонуєш?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:35 Ответить
А відповідь на мої питання буде? Чи по ним у тебе злив ?
показать весь комментарий
04.03.2025 11:39 Ответить
Від тебе, зебіла, смердить смаргадовою субстанцією з туалету бункера, де фсбдєрьмачня мівіну жере
показать весь комментарий
04.03.2025 11:44 Ответить
Потужно. Маладєц. Правда нічого не зрозумів, що ти там висрав.
показать весь комментарий
04.03.2025 11:49 Ответить
В версии американской стороны Зеленский повел себе абсолютно неадекватно и неуважительно, сорвав тем самым подписание важной сделки. И теперь он же выдвигает американцам условия, на которых он готов приехать и подписать.

Либо это сознательный и достаточно жесткий троллинг в расчете на эмоциональный срыв противоположной стороны (что можно ожидать от неуравновешенного Трампа), либо Зеленский окончательно вышел из всех берегов и перестает адекватно воспринимать происходящее.

В любом случае пока всё идет к тому, чтобы разрыв отношений США и Украины произошел максимально полным и глубоким. Вполне возможно, что такое условие Зеленскому поставили европейцы на недавней встрече. Цель понятна - чтобы при слове «Украина» у Трампа наливались кровью глаза, и пока она не сокрушена, ни о какой Европе ему будет думать некогда. (c)
показать весь комментарий
04.03.2025 10:49 Ответить
Страница 1 из 3