8938 посетителей онлайн

Украина своей кровью выигрывает для нас время, надо действовать, - Науседа

Науседа на саммите в Брюсселе

Президент Литвы Гитанас Науседа заявил, что лидерам Европы следует уже действовать, пока Украина выигрывает время.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет The Guardian.

Науседа отметил, что "нет необходимости объяснять, насколько важна эта встреча", поскольку "Украина ежедневно выигрывает для нас драгоценное время, платя за него своей кровью".

"Было бы крайне безответственно тратить это время и проводить многочасовые дискуссии без четкого результата", - заявил Науседа.

Президент Литвы призывает к "гибкому" подходу к оборонным расходам в рамках бюджетного дефицита и большей поддержке Украины. Науседа также подчеркивает, что ЕС нуждается в укреплении восточного фланга, чтобы помочь защитить критически важную инфраструктуру от актов саботажа, гибридной агрессии и других форм подрыва приграничных стран.

Комментируя идею президента Франции Эммануэля Макрона о расширении французского "ядерного зонтика", он сказал, что это будет "очень серьезным сдерживающим фактором для России".

Науседа также заявил, что ЕС должен принимать решение сегодня, несмотря на потенциальную оппозицию со стороны Венгрии или Словакии, "потому что в противном случае история накажет нас".

"Это продолжается слишком долго, наша неспособность принимать решения. И сейчас пришло время (действовать, - ред.)", - добавил он.

Напомним, 6 марта, в Брюсселе состоится заседание Специального Европейского совета. Его двумя главными темами являются укрепление обороны Европы и наращивание помощи для Украины в новом контексте, связанном с инициативами администрации США.

Топ комментарии
+9
Треба діяти , ещё один саммит соберут на следующей недели ?
показать весь комментарий
06.03.2025 14:09 Ответить
+4
перший переляк від трампа пройшов.
самий час повертатися до полум'яних промов!
показать весь комментарий
06.03.2025 14:09 Ответить
+4
Україна щодня виграє для нас дорогоцінний час, платячи за нього своєю кров'ю". Джерело: https://censor.net/ua/n3539630
У нас навіть шлях до вас у Конституцію вписали. Все заради вас.
показать весь комментарий
06.03.2025 14:10 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А потім раптом кров у української України закінчиться, і тоді що?
показать весь комментарий
06.03.2025 14:07 Ответить
Їх тоді США звільнили, Україну хто звільнятиме?
Польща в окупації втратила близько 60% населення.
показать весь комментарий
06.03.2025 14:58 Ответить
Ти ба, як підчистили коментар, людина висловила свою точку бачення, але не мають тут д'лунатм такі думки - в нас має бути одна лінія, як в комуністів
показать весь комментарий
06.03.2025 15:12 Ответить
"Людина" натякнула: сдавайтєсь, ето лєгко, вигодно і мєстамі дажє пріятно.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:13 Ответить
А в нас має бути як у совку - ні шагу на зад, стаять на смерть. Прада стояти мають тільки бідні чоловіки, всі інші мають просто вболівати
показать весь комментарий
06.03.2025 15:19 Ответить
У нас має бути як у нормальних людей: адекватне командування та забезпечення.
З першим вже краще: поставили Драпатого - русня перестала на Покровському напрямку рухатись, навіть більше, контратаки почались.
З другим от відверто хєрово стає.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:21 Ответить
Скільки ще потрібно бусифікувати простих роботяг для цих всяких драпатих?
показать весь комментарий
06.03.2025 15:27 Ответить
Ви пропонуєте здатись русні?
Тільки не треба тут про "пєрєговори", руснява шобла так називає капітуляцію - де всі обмеження і зобов'язання - лише для України, а їм - повна свобода дій і з них лише обіцянка-цяцянка.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:29 Ответить
А ви з дивану пропонуєте воювати насильно мобілізованими людьми, тому що вас мобілізація не торкається? Я пропоную провести опитування серед тих 2-3 млн простих чоловіків 25-55 років, котрі теоретично підпадають під мобілізацію - думки інших 20 млн населення не цікавлять
показать весь комментарий
06.03.2025 15:34 Ответить
Так це маніпуляція - опитати лише тих, хто напевно дасть "правільную" відповідь.
Можна ще опитати лише переселенців Донбасу, і тоді оголошувати про приєднання України до росії, бо там абсолютна більшість - за.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:35 Ответить
Лише ті, хто теоретично може бути відправленим на війну мають у своїй більшості вирішувати, чи хочуть вони продовжувати спротив, а не жінки, пенсіонери, непридатні, інваліди і багатії. Це буде справедливо
показать весь комментарий
06.03.2025 15:40 Ответить
Взагалі-то це держава вирішує, уряд. Раптово. Інакше через те, що кожний думає за себе, армія розбігається, ворог (за якого вже вирішили, що вони туди підуть) заходить і влаштовує Бучу, а тих, хто вижив, робить частиною своєї армії, без всяких опитувань.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:45 Ответить
А як держава і уряд в кінці 2013 вирішив не підписувати угоду про асоціацію, то чому всі за думали самі за себе пішли на майдан їй перечити, чому не погодились?
показать весь комментарий
06.03.2025 15:52 Ответить
Ну, право на громадянський протест у нас є, тоді ж не йшла мова про повалення уряду. Те, що бєркут почав студентів гамселити, це провина русні та овоча, не ми почали.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:56 Ответить
Коли виправдовують зараз дії поліції при мобілізації чи інших причин, то наводять приклад Америки чи Європи, де поліцейський взагалі може застрелити людину чи як у Франції жорстоко розігнати палками і водометами мітинг, а в нас беркут не мав права. Якісь подвійні стандарти
показать весь комментарий
06.03.2025 16:01 Ответить
Там крім того були інші причини. В Сирії громадянська теж почалась зі схожої події. Було невдоволення діями уряду і поточним ходом подій, і воно вилилось у це. Це не сподобалось русні, тому вона почала війну.
показать весь комментарий
06.03.2025 16:04 Ответить
"Диктатора" Януковича обсирали всі канали з ніг до голови, програма Савіка Шустера його поливала, як хотіла, міліція повинна була ходити на ципочках перед народом. Зате зараз виявляється, що держава - це перш за все примус і поліція незгодних має зразу крутити в кайданки
показать весь комментарий
06.03.2025 16:09 Ответить
Максималізм. Не всіх незгодних, а тих, хто закон порушує.
Є законні підстави для мобілізації та військового обліку. Хто порушує, того і крутять. А хто не порушує, того і не крутять. А там - вже як пощастить. Або як домовишся. Що є, то є.
показать весь комментарий
06.03.2025 16:12 Ответить
А ви в курсі, що в 30-ті роки в ссср теж все було "по закону". Приходили українці до українців (не сталін з молотовим вагони грузили) і "по закону" по приказу партії, яка дбає за благо держави треба віддати зерно на побудову заводу, а незгідних відправити на Соловки за шкоду державі
показать весь комментарий
06.03.2025 16:18 Ответить
Якби перевірити конституційність тих "законів", то вони б виявились неконституційними. Тому що влада СРСР була злочинною. І механізмів її заміни не було. Прийшли більшовики, взяли владу, а хто проти - до стінки. Зараз же не так. Не було б війни, були б вибори - і пока, зєлєнє шобло.
показать весь комментарий
06.03.2025 16:20 Ответить
Але примусову призов і мобілізацію прийняла в свій час саме злочинна влада СССР, а ми її чомусь не скасували в 90-ті чи 00-ві, як нормальні демократичні країни, зробивши військо контрактним і добровільним. Чому ми залишили цей совєтський рудимент в конституції?
показать весь комментарий
06.03.2025 16:25 Ответить
Демократичні країни вже починають повертати строкову службу. Латвія, ще раніше Литва.
показать весь комментарий
06.03.2025 16:26 Ответить
А на бусифікацію вони будуть готові піти, розчавивши всі канони демократії, яку обрали в 1991?
показать весь комментарий
06.03.2025 16:29 Ответить
Якщо хочуть вижити як держава, але чоловіки не бажають захищати державу - то так. Інакше їх поглине росія. Там бусифікації немає, інші методи є. Не хочеш в русскую тюрьму або стати повним бомжем - йди до війська. Працює.
показать весь комментарий
06.03.2025 16:31 Ответить
Але держава понад життя людини - це не демократичні європейські цінності, яку обрали країни Балтії. Це наратив тоталітарних держав та імперій, що збереження держави важливіше за кількість життів, що за неї загинули
показать весь комментарий
06.03.2025 16:42 Ответить
Тоді демократія програє війну і буде поглинута тиранією. Ті, що вижили, будуть жити за тими самими правилами та цінностями, які вони так несамовито відкидали, але які були необхідні демократії, щоб вижити і жити після перемоги далі як демократія, не як тиранія.
показать весь комментарий
06.03.2025 16:46 Ответить
Виходить замкнутий круг - безвихідна ситуація
показать весь комментарий
06.03.2025 16:49 Ответить
Ні. Під час бійки у всіх стиснуті кулаки. Але демократії розжимають кулаки після бійки, тиранії - не розжимають ніколи.
показать весь комментарий
06.03.2025 16:55 Ответить
Подивимось, чи Європа стискуватиме кулаки. Через більш ніж 3 роки повномасштабної війни, подивившись на її дії, вона все ж таки не буде мілітаризовуватись і мобілізовувати своїх людей на війну, а залишиться при своїх гуманістичних поглядах
показать весь комментарий
06.03.2025 17:22 Ответить
Значить, вона стане частиною росії, і стискуватиметься проти, раптово, Китаю. От де весело буде. Не хотіли воювати в Україні - будете воювати в Сибіру з ворогом, який вдесятеро переважає кількістю.
показать весь комментарий
06.03.2025 17:24 Ответить
Знову ви свої страхи вже хочете перекласти на європейців. Не переживайте за них і не вказуйте їм, вони самі для себе вирішують як їм діяти
показать весь комментарий
06.03.2025 17:26 Ответить
У них власних страхів зараз все більше з кожним днем, аналогічних. Подивимось, що чого призведе.
показать весь комментарий
06.03.2025 17:27 Ответить
Польща втратила 20 відсотків населення, воюючи. Чехія - 2 відсотка, не воюючи.
Це не значить, що Україна повинна здатися. Це значить, що Україні потрібна допомога у створенні спільної з ЄС контрактної армії.
Усі інші варіанти - це потягти час ціною українських життів.
На жаль, в Україні немає політиків, здатних оприлюднити та донести дор союзників цю очевидну думку.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:17 Ответить
І з цих 20% більшість була євреї, яких у тодішній Польщі було десь 15% від загального населення
показать весь комментарий
06.03.2025 15:20 Ответить
Я про те, що Польща втратила 20 відсотків населення і в школах Польщі про це розповідають, як про найбільшу трагедію для поляків.
Україна за 11 років війни втратила вже напевно відсотків 30-35 загинувшими, покаліченими, підвищенною смертністю через безкінечний стрес та мігрувавшими. Але я слухаю чи читаю представників влади, активістів, навіть тут на Цензорі дописувачів як у коментах, так і блогерів, і у мене волосся дибки. Ніхто з цих людей не жахнувся, усі закликають "продовжувати" в тому ж дусі. Нікого не жахає "довга війна", а значить те, що парагвайський сценарій - це реальність короткострокової перспективи.
Парагвайський сценарій - це ж не ідіома. Це РЕАЛЬНСТЬ. Це БУЛО. І сталося це саме через "довгу війну" країни, яка покладалася "лише на себе". Тобто, ми маємо історичні приклади, чим закінчуються подібні стратегії - і нікого в країні це не турбує.
Я у відчаї.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:42 Ответить
Якби ЄС справді хотів "діяти", то першою чергою оголосив набір контрактників на допомогу Україні. 200-300 тис найманців-добровольців, оснащених та озброєних ЄС реально змінив би і ситуацію на фронті, і перспективи цієї війни, і позицію сили.
Усе інше - блаблабла. За рахунок українських життів.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:14 Ответить
У європейців не знайдеться стільки людей, згідних на майже вірну смерть за гроші.
Доведеться в Африку йти, але там давно і плідно русня працює.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:15 Ответить
А звичайних простих українців не шкода відправляти на вірну смерть, як ви самі стверджуєте
показать весь комментарий
06.03.2025 15:22 Ответить
Шкода, але... все ж не своя кров. Західники егоцентричні, своє власне їм завжди ближче, хіба не знали?
показать весь комментарий
06.03.2025 15:24 Ответить
Таким як ви і крові свого народу не шкода, ви мабуть не підпадаєте під мобілізацію і ладні перепустити через різного роду драпатих мільйони тих, кому не пощастило бути придатним до несення служби. Такі як ви ладні воювати роками, правда чужими руками
показать весь комментарий
06.03.2025 15:31 Ответить
Гарантуєте, що якщо русня зайде, не влаштує Бучу?
Вони зараз не такі, як тоді. "мАцква", Херсон, А-50, зеки, милиці, віслюки.
Вони злі, мститимуться за вялічіє, втоптане у бруд на видноті всього світу.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:33 Ответить
Тобто ви твердите, що спротив ЗСУ поставив нас в безвихідне становище, русня буде мстити за своїх і краще було здатись в перші дні, як Мелітополь і Бердянськ? Можливо ви праві, якщо дійшло до теперішньої ситуації
показать весь комментарий
06.03.2025 15:37 Ответить
раще було здатись в перші дні
Цього я не казав, не треба приписувати.
У нас вибору особливого не було. Вирізали б і так, і так.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:43 Ответить
Такі перелякані як ви і поставите, (якщо вже не поставили) хрест на майбутньому нашої нації - не держави, а саме нації - Галичина впродовж 20 століття була під чотирма різними окупантами, але націю і мову зберегла. А через ваші страхи, навіяні вам пропагандою марафону та інтернет ресурсами як цей і женуть вас до підтримки постійної війни, поки не вклякнемо
показать весь комментарий
06.03.2025 15:58 Ответить
Ви повторюєте тезу "слона": нє бойтєсь оккупаціі, ето совєршєнно бєзопасно.
Після Бучі, Ірпеня, Бородянки - віримо. Авжеж віримо.
показать весь комментарий
06.03.2025 16:00 Ответить
В Бучі, Ірпені, Гостомель, Бородянці були сотні тисяч мешканців, скільки там знайшли закатованих? 100 тисяч, чи 50 тисяч, чи кілька сот?
показать весь комментарий
06.03.2025 16:04 Ответить
Ви почали виправдовувати окупантів. Мовляв, якщо вб'ють небагато, то нехай вже вбивають, малой кров'ю відкупимось.
І це той, хто вище закидав, що мені крові свого народу не шкода. Та ви його на жертовний вівтар покласти готові, аби тільки не було війни.
показать весь комментарий
06.03.2025 16:09 Ответить
Я не виправдовую кацапів, якби не було того сраного путіна історія пішла б можливо по іншому. Але реальність така як є, і потрібно було її реально сприймати і обережніше проводити політику з кінця 00-х років.
А байки про всіх розстріляних, в різних і вивезених залиште при собі
показать весь комментарий
06.03.2025 16:14 Ответить
А байки про всіх розстріляних, в різних і вивезених залиште при собі
Тобто ви зараз заперечуєте факти військових злочинів русні?
показать весь комментарий
06.03.2025 16:17 Ответить
Не заперечуючи, військові злочини звісно присутні, але вони в тисячу раз менші, ніж в 2 світовій, і в сто раз чим у В'єтнамський, Корейській чи Афганській війнах - де на сто тисяч загиблих солдат був мільйон загиблих цивільних
показать весь комментарий
06.03.2025 16:21 Ответить
Тобто є якась певна кількість військових злочинів, які можна понять і простіть. У русні цей показник, напевно, дещо вищий, ніж у інших народів, бо нації толстоєвскіх і балєта має бути позволєно нємножєчко большє.
Тоді я хочу реалізувати своє право на вбивство. А чому мені не можна, якщо русні можна? Ну хоча б одного співвітчизника маю право завалити і не понести відповідальності, хіба ні?
показать весь комментарий
06.03.2025 16:25 Ответить
Ви своїми страхами завалили вже більше 100 тисяч своїх співвітчизників, підтримуючи дії ТЦК по відлову і викрадання чоловіків сотнями тисяч на рік
показать весь комментарий
06.03.2025 16:31 Ответить
Ви своїми капітулянтськими закликами віддаєте жінок, дітей і літніх людей усєї країни на "милість"озвірілій орди.
показать весь комментарий
06.03.2025 16:33 Ответить
І скільки жінок, дітей та пенсіонерів було закатовано на ТОТ з лютого 22 року? Назвіть більш-менш конкретну цифру. А ось добровольці закінчились ще в 2023 і ви, в такі як ви через свої страхи стимулюють владу й ТЦК викрадати людей сотнями тисяч на рік і відправляти їх на вірну смерть. Через ваші страхи Україна втратила вже більше 100 тисяч одними загиблими, а склітки ще каліками стали? А якщо закінчаться в нас в країні чоловіки, то хто дбатиме про тих же жінок і дітей? З яких податків платитимуть пенсії пенсіонерам? Все одно вже не буде в цієї країни майбутнього
показать весь комментарий
06.03.2025 16:48 Ответить
Хоч би і одна.
Чи для вас, бачу, є прийнятні жертви серед повністю цивільного населення.
У Ізраїля, наприклад, немає. Він через ті пару сотень заручників (і навіть мертвих їх тіл) так і не добив ХАМАС, і навіть відпускає полонених терористів тисячами. При цьому маючи втрати серед військових набагато більші, ніж серед цивільних заручників.
показать весь комментарий
06.03.2025 16:53 Ответить
В нас полонених солдатів і цивільних заручників і вивезених на кацапію дітей набагато більше, ніж хамас тримає в заручниках ізраїльтян. Отже ви погоджуєтесь на припинення вогню і заморозку бойових дій для їх визволення. Добре
показать весь комментарий
06.03.2025 17:04 Ответить
Не перекручуйте мої слова. Ізраїль більше року воював в Газі, але до цього дійшло саме зараз. Не знаю, чому, це може бути пов'язане з Трампом і його мірной чєсоткой.
Але русня поки що не дійшла до повного дна - вбивств заручників за кожний день продовження бойових дій.
А те, що вам так кортить вичавити з мене згоду на "заморозку", багато про що каже.
показать весь комментарий
06.03.2025 17:07 Ответить
А те що ви руками і ногами за "збереження держави" будь якою кількістю людських життів вказує мені, що ви просто "совок у вишиванці". Якому за "дєржаву обідно". Ви взагалі не підтримуєте ідеї і прагнення Євромайдану і революції гідності. Вам, як сталіну потрібно будь якою ціною втримати території
показать весь комментарий
06.03.2025 17:19 Ответить
Я вам вже казав в іншому місці. Або держава зберігається як демократія, але, на жаль, ціною жертв, або стає частиною іншої тиранії і живе як вічна її жертва.
Ви схиляєте, звісно, до останнього. Бо так зручно росії.
показать весь комментарий
06.03.2025 17:21 Ответить
А нас ще демократія? І скільки людей потрібно покласти в землю за збереження цієї "демократії"?
показать весь комментарий
06.03.2025 17:24 Ответить
Раптово, так.
Кучма не став розганяти Майдан, віддавши перемогу Ющенко.
Ющенко пішов, програвши вибори.
Порошенко пішов, програвши вибори.
Коли там на росії чи в БРСР чинні президенти йшли з посади програвши вибори?
показать весь комментарий
06.03.2025 17:26 Ответить
Що з тих куплених виборів. Постійно олігархи видумували під кожні вибори партії і потрібних кандидатів і робили шоу. А народ йшов на ці "вибори" і думав, що рішає щось. Краще ніяких виборів, чим такі
показать весь комментарий
06.03.2025 17:32 Ответить
Тобто ви за **********-бацьківсьо-кімівську стабільность.
показать весь комментарий
06.03.2025 17:36 Ответить
Думаю, якби Кучма вирішив залишитись, як Лука чи Назарбаєв ми би зараз жили набагато краще - під ми мається на увазі звичайні прості люди
показать весь комментарий
06.03.2025 17:47 Ответить
Кучма хоч і скотина, але поняття мав. Не став використовувати силу проти опонентів, як це зробив його викормиш, за сумісництвом гебешний стукач.
показать весь комментарий
06.03.2025 17:49 Ответить
Я наполягаю, криком кричу, що єдиний варіант остаточно не піти по парагвайському сценарію або не отримати вже до осені-зими цього року стихійний бунт доведених до відчаю людей, яких нинішня стратегія влади перетворила на смертників у закритому бараці - це створення разом з ЄС контрактної армії.
Мова не йде про капітуляцію. Мова йде про перехід на стратегію ведення війни, яка зніме з українського народу тягар, який він, і це вже очевидно, не здатен нести вже фізично та психологічно.
Але саме усі ці активісти та блогери, усі ось ці "лідери думок" перешкоджають, закликаючи знекровлений український народ "покладатися лише на себе" та "битися до останнього". Вони, як діти, не розуміють наслідків - таке враження. Бо як людина в здоровому глузді може закликати маленьку країну вести вічну війну з однією з найбільших воєнних машин світу? Чи вони не сповна розуму?
показать весь комментарий
06.03.2025 15:48 Ответить
Гарний варіант, я зовсім не проти. Але... Європа не збирається то робити.
І тому - що? Назло Європі капітулювати, щоб потім прийти "мстіть за прєдатєльство" у складі армії русні?
показать весь комментарий
06.03.2025 15:51 Ответить
Слухайте, Європа чудово усе розуміє. І саме тому вони терміново виділили Україні допомогу, якої вистачить, щоб вести війну у поточному темпі ще десь на пару років. Це той час, який потрібен ЄС для перебудови власного оборонного комплексу. Вони ж прямо кажуть- час, виграний українською кров'ю. Власне, ніхто особливо цього і не приховує.
У мене немає питань до ЄС. Там дбають про збереження Союзу найменш складним та витратним способом - і це правільно. ЄС дійсно овинен бути збережений - це основа нашої поточної цивілізації.
Але у мене є питання до української влади та лідерів думок. Мені реально не зрозуміло, чому вони де факто прийняли такий сценарій.
Я наприклад жодного разу не чула від Президента, від жодного політика, жодного активіста чи блогера навіть слова про контрактну армію. Ви чули? Вряд чи. Це питання взагалі не лунає в українському інфопросторі. Зате аргументів чому бусифікація - це прям правільно є єдино можливо - хоч греблю гати.
То навіщо Європі напрягатися з тією контрактною армією, якщо самі українські владні структури навіть не заїкаються про це? Як виглядає, усіх їх влаштовує воювати виключно українською кров'ю.
Хоча хто, як не українська влада, українські активісти та волонтери, які власними очима бачать катастрофу нашого народу, бачать цей кронвеєр смерті українців, повинні щодня вести мову про те, що український народ не може одноосібно забезпечувати безпеку Європи. Хочете миру в Європі - допомагайте стримувати росію в тому числі спільною контрактною армією.

А то дивно виходить: Трамп, який пропонує укласти мирну угоду - ворог, а ЄС, який пропонує воювати в одиночку бозна скільки - блд, вірний союзник та миротворець. Сюр.
показать весь комментарий
06.03.2025 17:13 Ответить
Не довго ж ви протримались, хоча початок був цікавий. Скільки вашого тут поспливало останнім часом. Точно у русні справи лайно, що не може не тішити.
Навіть не намагайтесь сперечатись, аргументи знаю наперед. Бусифікація, цінність життя, мір нє капітуляція, сам іді воюй, парагвайский сцєнарій і прочая і прочая.
показать весь комментарий
06.03.2025 17:17 Ответить
А в Україні су..а знайдеться для бусифікації. Блд, нема слів.
Світ великий, в ЄС повно нелегалів. Повно країн, третього світу, з якими ЄС має тісні зв'язки або вони залежні від ЄС. У світі повно бідних чоловіків без перспектив, згодних повоювати в Україні за громадянство. У ЄС повно грошей, але вони не бажають витрачати їх на нашу війну. НЕ бажають. І не треба робити вигляд що це не так.
Це САМЕ так. Три су...ка роки вони сидять на попі рівно. Заворушилися, лишень коли Трамп натякнув, що він буде проводити ту ж політику, яку вони роками вели по відношенню до України.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:26 Ответить
Ну і ми вісім років явно не все для армії робили.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:27 Ответить
Знаєте що Денис, усі такі як ви - це насправді люди, які згодні на парагвайський сценарій для України заради свох ідей.
А моя вина лише в тому, що я вважаю це не просто дурнею. Я вважаю це злочином проти України.
А тепер банте мене. Покуй.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:28 Ответить
Треба діяти , ещё один саммит соберут на следующей недели ?
показать весь комментарий
06.03.2025 14:09 Ответить
показать весь комментарий
06.03.2025 14:09 Ответить
от де м'яса навалом, так це да.
але ж, вони не їдять м'ясо.
показать весь комментарий
06.03.2025 14:15 Ответить
Це та сама Індія яка допомагала рашки з танками. А чому тоді не китайських миротворців покликати?
показать весь комментарий
06.03.2025 14:16 Ответить
Китайців теж 1.5.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:07 Ответить
перший переляк від трампа пройшов.
самий час повертатися до полум'яних промов!
показать весь комментарий
06.03.2025 14:09 Ответить
"НАТО https://www.ukrinform.ua/rubric-ato/3914174-nato-mae-i-bude-robiti-bilse-dla-dopomogi-ukraini-gensek.html має і буде робити більше для допомоги Україні - генсек"

Шольц https://www.radiosvoboda.org/a/news-shots-yes-ssha-dopomoha-********/32810748.html закликав ЄС і США «зробити більше» для допомоги Україні

«Ми https://www.radiosvoboda.org/a/pavel-fisher-viyskova-dopomoha/33277077.html повинні швидко діяти, не роздумуючи» - чеський сенатор Павел Фішер про підтримку України

https://www.ukrinform.ua/rubric-polytics/3925374-maemo-robiti-bilse-i-svidse-borrel-zaklikav-posiliti-vijskovu-pidtrimku-ukraini.html Маємо робити більше і швидше: Боррель закликав посилити військову підтримку України

Ми повинні змусити Путіна благати про мирні переговори, - Дуда

Україна не програє. Ми повинні підтримати її в тому, щоб вона стала сильнішою, - Рютте

Науседа оприлюднив список пропозицій щодо допомоги Україні: Досить балачок - час діяти.

Настав час перетворити принципи ЄС на реальні дії, щоб гарантувати мир Україні, - Кошта

Ну ясно...
показать весь комментарий
06.03.2025 14:10 Ответить
Чогось ти забув додати , що ЄС надав нам 50% військової допомоги
А , ну тоді вкид не буде таким ,як треба твоїм кремлівським кураторам.
показать весь комментарий
06.03.2025 14:17 Ответить
Дуже дякуємо, що надав, але це не вирішує проблему.
Чи може ЄС дати стільки, щоб її можна було вирішити? Може.
Чому не дає? Бо не хоче її вирішення.
Правда дуже гарно розказує казки, як він хоче.
показать весь комментарий
06.03.2025 14:26 Ответить
Україна щодня виграє для нас дорогоцінний час, платячи за нього своєю кров'ю". Джерело: https://censor.net/ua/n3539630
У нас навіть шлях до вас у Конституцію вписали. Все заради вас.
показать весь комментарий
06.03.2025 14:10 Ответить
Та вже робить щось,а не кажіть
показать весь комментарий
06.03.2025 14:12 Ответить
Если долго говорить самые правильны слова , то они превращаются в пустую болтовню.

Уберите в ЕС право вето и вопрос с венгрией и словакией будет решён в один момент!
показать весь комментарий
06.03.2025 17:29 Ответить