8417 посетителей онлайн

Украина пока не должна мобилизовать женщин. У нас достаточно мужчин, которые могут не прятаться под юбками, - гендерный советник ВСУ Григорьева

Принудительная мобилизация женщин в ВСУ: Гендерный советник ВСУ ответила

Новоназначенный советник по гендерным вопросам ВСУ Оксана Григорьева считает, что в Украине пока нет оснований для обязательной мобилизации женщин.

Об этом она сказала в эфире "Радио Культура", информирует Цензор.НЕТ.

"Упрекают, что права и обязанности должны быть одинаковыми, потому что это записано в Конституции. Но наши женщины не были включены в систему подготовки, не подвергались призыву. Это не было узаконено.

И сейчас, в период войны, я считаю, что мы не должны мобилизовать женщин, тем более, у нас достаточно мужчин, которые могут быть мобилизованными и не прятаться под юбками женщин", - отметила она.

В то же время Григорьева считает, что "каждая женщина должна быть готова защищать родину".

По ее словам, женщины наравне с мужчинами должны изучать основы тактической медицины и управления дронами в школе.

"Я горжусь женщинами, которые служат в армии, я хочу популяризировать эти профессии, чтобы они шли туда добровольно. Я за обучение для каждой и каждого. Но пока мы не говорим о принудительной мобилизации, и ее не будет для женщин", - добавила советник.

Напомним, недавно в ВСУ назначили советника по гендерным вопросам. Им стала Оксана Григорьева.

Топ комментарии
+31
Якась дивна в Україні гендерна рівність . В Ізраїлі, виходить, недостатньо чоловіків?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:34 Ответить
+23
дивно чути гендерні штампи від гендерної радниці
показать весь комментарий
11.03.2025 15:41 Ответить
+17
"Але наші жінки не були включені у систему підготовки, не піддавались призову" - Тобто можна йти тільки тим, хто служив по призову? Дякую, коли офіційна особа це каже, то воно й спокійніше. Доречі, обмежено придатні у мирний час не служать, тому можете й не проходити ВЛК до 5 червня.

"Але поки ми не говоримо про примусову мобілізацію, і її не буде для жінок" - А зараз мобілізація добровільна?

"Закидають, що права й обов'язки мають бути однаковими, бо це записано в Конституції" - То може хоча б заборона на виїзд з країни, так би мовити для солідарності? Теж ні?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Якась дивна в Україні гендерна рівність . В Ізраїлі, виходить, недостатньо чоловіків?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:34 Ответить
Не по темі, просто подобається це
" Українське прізвище" - грєгорьєва 😸
показать весь комментарий
11.03.2025 15:35 Ответить
Хоч одне у владі є адекватне?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:35 Ответить
Зрозуміло:
Значить скоро почнуть і жінок відлавлювати...
показать весь комментарий
11.03.2025 15:36 Ответить
Раптово, так. Ізраїль постійно воює з ворогами, що кратно його перевершують кількістю.
Вони навіть за ультраортодоксів взялись. Бородаті талмудники сильно обурені, аж до сутичок з поліцією.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:37 Ответить
"Але наші жінки не були включені у систему підготовки, не піддавались призову" - Тобто можна йти тільки тим, хто служив по призову? Дякую, коли офіційна особа це каже, то воно й спокійніше. Доречі, обмежено придатні у мирний час не служать, тому можете й не проходити ВЛК до 5 червня.

"Але поки ми не говоримо про примусову мобілізацію, і її не буде для жінок" - А зараз мобілізація добровільна?

"Закидають, що права й обов'язки мають бути однаковими, бо це записано в Конституції" - То може хоча б заборона на виїзд з країни, так би мовити для солідарності? Теж ні?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:39 Ответить
Нашо? Там саме такі потрібні.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:39 Ответить
Нідерланди ні з ким не воюють, але в 18 років повістка приходить і хлопцям і дівчатам. Правда ідеш за бажанням і ще не факт, шо візьмуть. І такмед з дронами в школі тут теж ніхто не вивчає. Але якшо якась місцева кізда ляпне, шо служити мають тільки хлопці, то феміністки її з гімном змішають.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:40 Ответить
дивно чути гендерні штампи від гендерної радниці
показать весь комментарий
11.03.2025 15:41 Ответить
невже заброньованих мусорів призвуть? )))

чи як завжди будуть бусифікувати комбайнера Остапа..чи вчителя Ігоря

вони ж то навчені воювати ..це ж мусора - тупі як зельоний асфальт та воювати не навчені (с) міністр мусорів Клименко
показать весь комментарий
11.03.2025 15:42 Ответить
Возможно и так. Но эта посадова особа читала свои посадови обовязки? Или хотя бы, как на табличке в кабинет ее должность называется!
показать весь комментарий
11.03.2025 15:42 Ответить
Судячи з виразу обличчя й не раз. До чоловіків вона щось особисте має.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:42 Ответить
Я згодний з пані Григор'євою.
А от виїзд жінкам без неповнолітних дітей за кордон варто було б заборонити.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:42 Ответить
Воно і видно,як чоловіки хочуть воювати,що їх викрадають з вулиць та швиденько розвозять по військових частинах,щоб вони і надалі прикривали корупцію та помирали за всяких григор'євих .
показать весь комментарий
11.03.2025 15:43 Ответить
Не так страшно померти, бо всі ми так чи інакше помремо, страшно, власне покинути зону комфорту. Мені наприклад страшно, шо жопу ніде буде помити, хтось боїться стати інвалідом, комусь нема що захищати. Але всіх цих людей об'єднує небажання бути рабом. Піти як за часів Т.Г. Шевченка у солдати на 25 років така собі перспектива, якщо що.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:43 Ответить
Феміністки, ЛГБТ, зелені, оце все. Вже довийожувались.
Якщо нідерландки не проти служити в армії своєї мирної країни, то це їх вибір.
Але у нас тут трішечки війна.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:43 Ответить
"Закидають, що права й обов'язки мають бути однаковими, бо це записано в Конституції. Але наші жінки не були включені у систему підготовки, не піддавались призову" Деякі чоловіки теж не були включені у систему підготовки, але ж за місяць стають командосами. Жінки сильні та незалежні: їх ніхто не посилає працювати на чоловічих посадах, але кухарками, санітарками, водійками, снайпершами тощо вони прекрасно можуть бути. Принаймі, чому вони не обмежені в правах виїзду за кордон, особливо, якщо без дітей та з безпечних територій ?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:44 Ответить
показать весь комментарий
11.03.2025 15:44 Ответить
якщо казати правду то 11 років держава вперто чіпляється за систему в якій військовий є просто бараном - його притягли, постригли і, якщо уцілів то відпустили.
нема ніякої суспільної винагороди ветеранам.
бо пільги це не винагорода і доступ до розкрадання держави через депутатство та геошки теж не винагорода.
я хотів би бачити що той, хто не втік а бився матиме в державі Україна вагоміше слово аніж той хто втік.
незалежно від грошей в кишені.
бо, якщо чесно, нема бажання повертатися в довоєнну Україну коли суспільні авторитети це nі*араси в пісенних шоу а не хлопці які сміялися смерти в лице.
бо не nі*араси з пісенних шоу цю державу відстоюють вже 4 рік.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:44 Ответить
Завезені, сер.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:45 Ответить
В Ізраїлі теж війна. І ізраілітянки служити в армії чомусь не проти. Та я не про це. Аргументація в неї якась дивна. Не зрозуміло - рівні права і обовʼязки чи такі кіндер-кірха-кюхе?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:45 Ответить
і з дітьми також. Чоловіки дітей не народжують
показать весь комментарий
11.03.2025 15:46 Ответить
Україна теж постійно воює з під ора сами вже 11Й рік але чомусь воєний стан ввели тільки 3 роки назад. бо сильно хотілося зрадника від влади торгувати з РФ
показать весь комментарий
11.03.2025 15:46 Ответить
Приїзжай в Україну,нечмошник,поржеш,до лав ЗСУ вступеш,чи тільки з закордону немамкини воіни можуть гавкати?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:46 Ответить
Була АТО/ООС, та і росія воювала обмежено, лише на Донбасі.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:48 Ответить
Ще й про "спідницю" стереотипний штамп приліпила. Явно рівень толерантності недостатній для займаної посади
показать весь комментарий
11.03.2025 15:48 Ответить
З неповнолітніми - теж. Хто через 10 років воювати буде? Сидіть дома, чекайте повістки.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:49 Ответить
Вже три роки в одному й тому ж ОШБ. Починали з добробату. Ірпінь. Потім Ізюмський напрямок. Зараз передаю тобі привіт з Лиману.
Пламєнний!
показать весь комментарий
11.03.2025 15:50 Ответить
А Ізраїль проти якого такого переважаючого ворога воює? Скільки військової техніки, крім пікапів з кулеметами і калашів має їх ворог?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:51 Ответить
А хтось тут каже, що армія України 1,1 млн, а армія росії всього 600 тисяч.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:52 Ответить
я про те, що дітей - бережемо.
А щодо бездітних жінок - то вони або 1) все ж таки "майбутній дітородний фонд" який треба берегти на рівні з дітьми, або 2) це образливо і гендерна рівність і тоді вони так само потрібні в економіці, хоча б присутністю та споживанням
ну, або штани або хрестик
показать весь комментарий
11.03.2025 15:52 Ответить
То у вас шось з памʼяттю сталосі. Порох вводив військовий стан десь на місяць. Хомʼячки вили так, ніби їм на яйця наступили. Розказували, шо то він зробив шоб вибори не проводити. Збиралися на Майдан іти і вішати порохоботів. І всяке таке.
Стан відмінили, вибори провели, вибрали дегенерата в прези. Той ввів військовий стан і не проводить вибори. Молодці
показать весь комментарий
11.03.2025 15:52 Ответить
"росія воювала " на теріторії України . хіба це не привід ввести воєнний стан та перевести єкономіку країни на військові рейки? чи торгувати з кацапами вигідніш було ?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:53 Ответить
Якщо рахувати по кількості бажаючих вбити єврея, то там овєрдохєра народу набереться. На десять Ізраїлів. А якшо додати тих, хто стріляти боїться, але патрони би підносив, то мабудь на всі сто.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:54 Ответить
Як це по-чоловічому: запрягти баб, щоб воза тягли по всіх фронтах!
показать весь комментарий
11.03.2025 15:54 Ответить
Десь мабуть добре там пристрої вся в бригаді, знаю багатьох таких - кожного разу, коли приїжджає у відпуску то пика все товстіша, а ті хто дійсно були штурмовиками вже давно або загинули або комісовані
показать весь комментарий
11.03.2025 15:54 Ответить
Вам українських чоловіків мобілізовувати шкода, щоб їх всіх не вбили.
Але мобілізовувати українських жінок ви не проти.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:55 Ответить
"Поки"😂
Значит - все попереду. Нафронтницям приготуватись. Повне демографічне вимирання.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:55 Ответить
Классная должность,сколько зарплата,тысяч двести,служебный мерс s касса дали,водила,бодигарды,помощники,кофехлопчики имеются,квартирку восемь комнат выдали,сколько это в дронах будет?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:56 Ответить
Нащо воєнний стан, коли масштаби тої війни цілком вкладались в АТО/ООС.
А ВПК і армію треба було розвивати ударними темпами, так.
І торгувати не слід було, теж вірно. Тут цвяхів у дупу обом - і чинному, і папєрєдніку.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:56 Ответить
Ідіть родіть і вигодовуйте дітей, вертіться на кухні щодня, а жінки тоді підуть на фронт!
показать весь комментарий
11.03.2025 15:56 Ответить
Ні, 1,1 мільйона це сили оборони, а армія 880 тисяч, з яких 400 тисяч воюють, а в кацапів армія має 2,3 млн, з яких 1,5 млн військовослужбовців і з них 600 тисяч воюють проти нас
показать весь комментарий
11.03.2025 15:57 Ответить
Цей петрик давненько дрище на ЦН.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:58 Ответить
мабуть, мабуть... Коли здаєься - молитися треба.
Смішні ви, чмошники.
Давай, ще шось за мене вигадай.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:58 Ответить
Нікого не потрібно примусово брати у військо, ні чоловіків ні тим більше жінок - тільки на добровільній основі
показать весь комментарий
11.03.2025 15:59 Ответить
Рівні права, а от обов'язки - трошки різні.
Не питайте, чому.
Така у нас культура. Ми жінок поважаємо, і не хочемо, щоб вони в таку дупу змушені були лізти.
Тим більше що придатних військовозобов'язаних насправді вистачає, тільки вони всі не хочуть. Ну це вже проблема уряду. Руся цю проблему вирішила.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:59 Ответить
"Принаймі, чому вони не обмежені в правах виїзду за кордон, особливо, якщо без дітей та з безпечних територій" - не стидно таке писати? Ти якби могло зробило з країни великий концтабір і нищило б жінок у першу чергу так?
показать весь комментарий
11.03.2025 15:59 Ответить
так !
гендерна рівність там, де вона можлива

із часів сотворіння Світу воїнами завжди були чоловіки, а жінки - в разі крайньої необхідності

в Україні ще достатньо ухилянтів

.
показать весь комментарий
11.03.2025 15:59 Ответить
"Поки що ..."(с)
показать весь комментарий
11.03.2025 15:59 Ответить
ага, якщо військовий щось відпише, то він або штабний, або тиловик, пбо пристроївся. Або ж справжні військові мовчки вооють. Це лише цивільним під час війни можна патякати
показать весь комментарий
11.03.2025 16:00 Ответить
Русня цього восени 2022 року не знала.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:00 Ответить
Ти що , п'яне? Який Стралінк? Ти про що, болєзний?
показать весь комментарий
11.03.2025 16:01 Ответить
Вы мало насчитали! 60 - 25 =35! С действующими на сегодняшний день правилами только так.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:03 Ответить
Бригада це кілька тисяч чоловік і там сотні блатних посад, де можна фронту майже не бачити
показать весь комментарий
11.03.2025 16:04 Ответить
Это что жаба?
показать весь комментарий
11.03.2025 16:04 Ответить
Гендерна радниця повинна розуміти, що по їхньому гендеризму біологічна стать може не відповідати гендеру. Дівчинку можна виховати хлопцем (ні).

А якщо за гендеризмом жінок можна виховати як мужуків (це у них називається "соціальний конструкт"), то звідкіля така дискримінація?

Або якщо мужик скаже у воєнкоматі, що від підхопив жіночий гендер і у нього дисфорія, і йому тре відрізати (або ні) я...я, то воєнком не може його відправити...

Бо трансгендерам за гендеризмом треба вірити на слово))))

Треба вилучити всі поняття гендеру з обігу, і замінити на "стать".
Наука волає про помсту
показать весь комментарий
11.03.2025 16:05 Ответить
В однім ТЦК десь 40 тисяч військовослужбовців - 10 піхотних бригад
показать весь комментарий
11.03.2025 16:07 Ответить
Зачепило про "спідницю"? Добре десь схований за нею! Ти б тут краще не позорилося з своїми висерами!
показать весь комментарий
11.03.2025 16:07 Ответить
угу, сотні. Тисячі. А може мільйони. От тільки ти ухилянт чомусь на жодну з них так і не потрапив хоча там безпечно і майже курорт ))) клоуни блд
показать весь комментарий
11.03.2025 16:08 Ответить
ну цецека ж сидять под юбками и вроде неплохо им. Впрочем я их понимаю. Мало желающих идти на нуль и умереть там ради еще одной звездочки куму начальника штаба. В советскую армию идти мало желающих, а вот ловить других что бы туда отправить хоть отбавляй.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:08 Ответить
Тоді або закрити кордон для всіх, або відкрити для всіх. Чому така нерівність?
показать весь комментарий
11.03.2025 16:10 Ответить
Тому, що таких як я не беруть на такі посади, а виключно у піхоту, штурмовики. Ці посади для своїх
показать весь комментарий
11.03.2025 16:11 Ответить
Так хай народжують, а не закордон звалюють і шукають собі там багатих кавалерів.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:14 Ответить
То за часів Т.Г. Шевченка виходить взагалі служба була - халява. Ні тоді дронів, ні артилерії, красота , щей на 10 років служба менша
показать весь комментарий
11.03.2025 16:14 Ответить
Єсть такая профєсія людєй атлавлять
показать весь комментарий
11.03.2025 16:15 Ответить
У нас найгірша у світі демографічна ситуація з чоловіками. Воно взагалі наглухо прибите якесь, за такі вислови треба втрачати посаду.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:15 Ответить
Херрасе мущинки здесь всполошились 😂
показать весь комментарий
11.03.2025 16:15 Ответить
Схоже, ця баба, як завжди, хоче вирішити всі свої проблеми за рахунок чоловіків. Суцільна гендерна дискримінація ллється з її смердючого рота.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:15 Ответить
Вам би в ЗСУ радником з гендерних питань.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:16 Ответить
Воно навіть не в курсі, що на старлінку вилазять польські чи голландські айпішники.
Раніше якось сиділи на літачках, користувалися старлінком.
Зараз вже пофіг.
Водафон працює і норм.
Толку виключати мобільний, якщо в Лимані, КОнстахі чи Дружківці повно цивільних.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:16 Ответить
Так якраз не хочуть народжувати, а хочуть виїхати за кордон і там влаштуватись, кордони потрібно було закрити для всіх, а хитрі жінки і дівчата не хочуть помагати тилу а приїздили мільйонами
показать весь комментарий
11.03.2025 16:16 Ответить
что ты несешь война в Израиле! Во первых в Израиле нет войны были небольшие стычки с палестинцами в резиновых тапочках и недавно операция по зачистке Газы . Никакая изральская женщина не сидит в окопах под фабами и не штурмует посадки.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:16 Ответить
По-моєму, поточного вистачає.
І питань гендерних особливо немає. Хто хоче - служить, ні - не змушують, хіба що крім медиків.
Всі гендерні питання наразі - це окремі моделі броників та військової форми.
показать весь комментарий
11.03.2025 16:17 Ответить
Страница 2 из 2