8829 посетителей онлайн

Россия осторожно отреагировала на предложение США о 30-дневном перемирии, требуя гарантий, - Reuters

США и Россия встретятся 18 февраля

Россия осторожно отреагировала на предложение США о 30-дневном прекращении огня в Украине, заявив о необходимости учета территориальных достижений РФ и получения гарантий безопасности.

Об этом со ссылкой на высокопоставленные источники сообщает Reuters, информирует Цензор.НЕТ

По словам одного из российских чиновников, президент РФ Владимир Путин не согласится на прекращение огня без согласования более широких условий и получения четких гарантий.

"Путину трудно согласиться с этим в нынешнем виде. Путин имеет сильную позицию, потому что Россия идет вперед", - отметил собеседник агентства, имея в виду оккупацию новых украинских территорий.

По мнению другого источника, предложенное перемирие выглядит для Москвы как потенциальная ловушка. Путину будет трудно прекратить войну без получения конкретных гарантий или твердых обещаний.

Третий источник отметил, что в Москве в целом скептически оценивают предложение США, видя в нем прикрытие для восстановления американской военной помощи Украине.

Как отмечается, Кремль пока не комментирует результаты переговоров между украинской и американской делегациями, которые состоялись в Саудовской Аравии.

Reuters также напоминает, что в декабре Путин заявил о готовности к долгосрочному миру, однако только при условии получения гарантий безопасности для России и ее граждан.

Переговоры Украины и США в Саудовской Аравии

Ранее президент Украины Владимир Зеленский заявил, что команды Украины и США возобновили работу и на следующей неделе может состояться "содержательная встреча".

По данным Fox News, 11 марта в Саудовской Аравии состоится встреча делегаций Украины и Соединенных Штатов.

В МИД Украины считают, что встреча представителей США и Украины в Саудовской Аравии является возможностью подписать соглашение о полезных ископаемых.

Как сообщалось, после переговоров в Джидде США возобновляют военную помощь, с РФ обсудят возможность прекращения огня на 30 дней. Впоследствии Зеленский уточнил, что Украина готова к полному прекращению огня, если готовы "русские".

Топ комментарии
+18
Цензор просто повинен щось робити із засиллям кацапні на ресурсі.
показать весь комментарий
12.03.2025 11:46 Ответить
+16
Гарантію безпеки ми вам можемо самі дати: не запускайте дрони по нам - не будемо і ми по вам запускати. Так само і з ракетами.
Ну а що твердих обіцянок - то це до Трампа. У нього цілий мішок царского слова, твьоржє гороха.
показать весь комментарий
12.03.2025 11:42 Ответить
+16
іди на куй зі своїми щами
показать весь комментарий
12.03.2025 11:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Твій путін-***** і росія не іде вперед. ПШНХЙ, кацапсіна.
показать весь комментарий
12.03.2025 11:47 Ответить
Гарантію безпеки ми вам можемо самі дати: не запускайте дрони по нам - не будемо і ми по вам запускати. Так само і з ракетами.
Ну а що твердих обіцянок - то це до Трампа. У нього цілий мішок царского слова, твьоржє гороха.
показать весь комментарий
12.03.2025 11:42 Ответить
іди на куй зі своїми щами
показать весь комментарий
12.03.2025 11:46 Ответить
Рейтерс, за словами одного их чиновников... дальше можно не читать, нужно дождаться официального заявления от рф. И еще это - гарантии безопасности, чего...
показать весь комментарий
12.03.2025 11:45 Ответить
У Рейтерс, навіть "за словами з неназваних джерел" зазвичай разів в 10 менше брехні, ніж в офіційних заявах від рф)
показать весь комментарий
12.03.2025 11:52 Ответить
В данном случае, нужна именно офиц. заявление, поскольку после переговоров в С. Аравии, Трамп передал пас/мяч рф со словами, если те не согласятся, он введет санкции.
показать весь комментарий
12.03.2025 11:57 Ответить
Хочуть Украіни - нічого в хотєлках рашки не помінялось
показать весь комментарий
12.03.2025 11:46 Ответить
Цензор просто повинен щось робити із засиллям кацапні на ресурсі.
показать весь комментарий
12.03.2025 11:46 Ответить
Я пропоную розстрілювати та саджати всіх інакомислячих як це робиться в нормальній Північній Кореї
показать весь комментарий
12.03.2025 11:52 Ответить
кацапомислячих б не завадило.
показать весь комментарий
12.03.2025 11:53 Ответить
най чешуть, а ми послухаємо (тут хоча б під контролем адмінів)
хто має розум, той усе зрозуміє
а хто не має - ніц не вдієш, він усе одно то гівно знайде
показать весь комментарий
12.03.2025 11:55 Ответить
А я не про Цензор і не про контроль адмінів...
показать весь комментарий
12.03.2025 11:56 Ответить
розстріл після висловлення кацапомислення - то добра справа
показать весь комментарий
12.03.2025 11:59 Ответить
Не розстріл, а декацапомислєфікація. Я все щє стебусь над ботвяними "інакомислячими"
показать весь комментарий
12.03.2025 12:02 Ответить
так дописувач написав за "розстріл та саджання" всіх "інакомислячих", із чим ви погодилися, написавши "не завадило б"
а тепер "декацапомислєфікація" (ледь клаву не зламав), цікавий термін, у чому його суть, способи вирішення, прогнозований результат (на відмін від розстрілу та саджання)?
розумію, шо зайопую, проте все ж таки цікаво, бо ще з часів заяв @уйла не збагну його "денацифікації", а тепер вже щось новеньке, хтілося б подробиць
показать весь комментарий
12.03.2025 12:09 Ответить
Через попереджуючий постріл в потилицю
показать весь комментарий
12.03.2025 12:22 Ответить
Начнем с них да? Потім й до таких як ти
показать весь комментарий
12.03.2025 12:16 Ответить
та вже й з овального кабінету повиганяли усіх інакомислячих журналістів
показать весь комментарий
12.03.2025 11:53 Ответить
Мова не про всіх інакомислячих , а про - кацапів . Про відвертих ворогів тобто .
От їх , а ще місцевих колаборантів , і дійсно - не завадило б розстрілювати .
показать весь комментарий
12.03.2025 12:15 Ответить
А хто буде визначати "кацапомислячих"? "Разстрєльні тройкі" з цензора ?))
показать весь комментарий
12.03.2025 12:16 Ответить
скинь адреса кацапомислячих....

"....а далі ми все зробимо самі"
У.Черчиль

.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:23 Ответить
Для мене "кацапомислячий "- це кожен ,для якого право Сили важливіше ,чим сила Права . А під це визначення підпадає кожен "другий",якщо не більше на цензорі
показать весь комментарий
12.03.2025 12:27 Ответить
У кожного читача є дві опції:
- кнопка "спам" (коментар приховується для всіх після того, як його заспамить визначена кількість користувачів)
- опонувати (з цим у читачів гірше)
показать весь комментарий
12.03.2025 11:54 Ответить
Шо там в Бостоне? Держишь позицию в винном подвале ****?
показать весь комментарий
12.03.2025 12:15 Ответить
Мене постійно кацапом обзивають за те, що я ненавиджу зеленського.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:36 Ответить
Чому мене не називають кацапом постійно, коли я теж часто сварюсь на зєлю?
показать весь комментарий
12.03.2025 12:43 Ответить
раз нічого не робить знать так задумано.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:41 Ответить
@уйло просто підвищує ставки
подивимося, як відреагує трамп на таке "бажання миру" @уйла
показать весь комментарий
12.03.2025 11:47 Ответить
Які гарантії безпеки ,це що б рашиська орда безперешкодно убивла українців і далі руйнувала Україну ? який цинізм ,куди там Гітлеру до кривавого терориста путіна.
показать весь комментарий
12.03.2025 11:49 Ответить
Агресор вимагає гарантій та територіальних здобутків. Як Вам а, США та Європа? Це нова доктрина ********* міжнародного права. Погоджуйтесь, та буде вам "мир" за ******
показать весь комментарий
12.03.2025 11:49 Ответить
в московії і кацапів відсутнє відчуття сорому , все інше то є наслідок цього генетичного відхилення
показать весь комментарий
12.03.2025 11:57 Ответить
територіальних здобутків?
вони ж говорять, що воювали проти вступу України в НАТО, а не за території.
то які територіальні здобутки?

ми відмовляємося від НАТО. все. виходьте з територій.
показать весь комментарий
12.03.2025 11:58 Ответить
Эти нЕлюди требуют гарантий?

Гарантия у человечества , что выжить, одна - это полное уничтожение всего быдлостана, со всеми его навозными червяками, запомните, запишите и детям передайте!
показать весь комментарий
12.03.2025 11:59 Ответить
Когда ждать тебя из Германии? Покажи своим примером на нуле.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:17 Ответить
А чего меня ждать ,я уже на месте, так что, готовь свою задницу, путлеровский бот.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:29 Ответить
агресор вимагає гарантій безпеки? а не жертва?
шо за брєд?
показать весь комментарий
12.03.2025 12:00 Ответить
Не хочуть щоб їх вбивали,а хочуть глумитись безкарно над слабшими
показать весь комментарий
12.03.2025 12:24 Ответить
Росія не хоче вступу в НАТО України не через гарантії безпеки для себе, а через те, що вона вже ніколи не зможе окупувати Україну.

щось вона не протестувала проти вступу до НАТО Фінляндії.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:03 Ответить
ну то хай погоджується на введення миротворчого контингенту ООН на лінію розмежування. чого вони не погоджуються ? дозвіл мають дати дві сторони.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:04 Ответить
тобто вони на нас самі напали , окупували 20% нашої території , а тепер вимагають гарантії безпеки для них від України?
маячня.

рускіє - дєбіли!

а як вони назвали Донбас! НАРОДНАЯ рєспубліка!
ніби там окремий народ живе!

ну тупые русские! ну тупые!
показать весь комментарий
12.03.2025 12:06 Ответить
О. То вимагання гарантій безпеки для країни, яка перша напала - це норм і ***** не неповага до білого, *****, дому, а вимагання гарантій безпеки для країни на яку напали - це ***** ви хочете, не поважаєте і **** без костюма? ******* цей світ влаштований.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:12 Ответить
Обережно відреагувала? Требує гарантій? А як на мене то Ху йло послав трампа і весь ваш мир. Зато як Україну так зразу кричать що Україна не хоче миру.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:13 Ответить
Тепер - вже не покричать. Ми офіційно погодились на пєрєміріє.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:19 Ответить
***** реагує на пропозицію припинити вогонь - штото здєсь нє чісто , меня хотят нає..ть .
.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:23 Ответить
От навіщо гарного котика прирівнювати до кремлівського людоїда?
показать весь комментарий
12.03.2025 12:37 Ответить
Ґарантій? Та будь ласка! На звороті будапештського меморандуму.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:27 Ответить
Россия это государство созданное для войны, для захвата соседних государств, которое постоянно готовится к войне. Слово «перемирие» для Кремля незнакомое, чуждое слово. Поэтому не знают, что ответить, будут тянуть время, выдвигать новые абсурдные требования.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:39 Ответить
Цинізм ***** немає меж. Заграбастав чуже, ще й хоче, щоб йому гарантували загарбане у його власності.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:46 Ответить
Дві основні причини відмови х.....
- ватагі мародьоров назад не збере
- будуть жостко спрашивать как і почєму в головкі кооперативу Озеро.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:48 Ответить
Сама найкраща гарантія миру це відсутність кацапії як такої.
показать весь комментарий
12.03.2025 12:53 Ответить
Шоб там не говорили, але Росія стоїть перед такою ж проблемою як після війни 20 року і Рижським договором 21 року. Після катастрофи Західного фронту Тухачевського в партії началі роптать. Через місяць Лєнін скликав партконференцію. Опублікували тільки заключний виступ Леніна, який фактично був Главкомверхом, Камєнєв дублював. Конференція відбулася 22 вересня 20. Лєнін хорохорячись, прорік -если нам суждена зимняя кампания мы победим, в этом нет сомнения, несмотря на истощение и усталось. За это ручается наше экономическое положение. Оно значительно улучшилось. Мы приобрели по сравнению с прошлым твердую экономическую базу. Як нагадує словеса двух кремлівських карликів сьогодні. Разом з тим, вже 25 вересня зформували делегацію в Ригу. І Йоффе (голова як і у Бресті) підписав всі хотєлки Заходу, про лінію Керзона згадали аж у 1945 році. До речі, у вступному слові Лєнін просив делегатів не записувати.
На конференції Лєнін визнав, що головна мета кампанії була помощь немецкому пролетариату на Півночі і венгерським революціонерам на Півдні, але спротив польської держави, особливо внутрішнє об'єднання спутало карти рашці.
показать весь комментарий
12.03.2025 13:13 Ответить