9238 посетителей онлайн

Украинский беспилотник стреляет неуправляемыми авиационными ракетами. ВИДЕО

В сети опубликована видеозапись, на которой заснят украинский беспилотник вооруженный неуправляемыми авиационными ракетами.

Как сообщает Цензор.НЕТ, на записи видно, что БПЛА осуществляет три выстрела.

Топ комментарии
+11
Приближается очередной праздник 9 мая, который так любят праздновать в Москве. Но оказалось, что хваленная российская ПВО не способна защитить даже Москву. Украинские дроны спокойно атакуют Москву. И это же еще не началось противостояние с НАТО, еще Томагавки не летали. Это полный позор. Слава ВСУ!
показать весь комментарий
14.03.2025 10:52
+9
Ланцети ніфіга не неповороткі.
Та і Байрактар має свою нішу - на висоту 3-5 км квадрики не піднімуться, вагу 100 кг не піднімуть

Проблема великих комплексів не в дороговизні і неповороткості а те що в нас оборонка займається бозна-чим тільки не озброєнням. Всі нові рішення це волонтери і трішки бізнес який пробився. На скільки вистачає грошей на стільки і працюють.
показать весь комментарий
14.03.2025 10:56
+7
да, такое запустить в НПЗ, и еще бы с двумя ракетами
показать весь комментарий
14.03.2025 10:45
Комментировать
Сортировать:
це роблять для морського дрона
показать весь комментарий
14.03.2025 10:42 Ответить
Для морського дрона роблять на воді, там зовсім інша фізика стабілізації наведення.
показать весь комментарий
14.03.2025 11:24 Ответить
я думаю він має на увазі що це злітає з морського дрона - як нещодавно ми бачили ФПВ
показать весь комментарий
14.03.2025 12:02 Ответить
В такому ключі - згодна. Просто дрон-дрононосець заслуговує на те, щоб його називали дроном-дрононосцем, або хочаб маткою, бо це багато чого змінює.
показать весь комментарий
14.03.2025 12:06 Ответить
І щє помітила - те, що реально потім уражає ворога я ніколи не бачила в процесі тестування. Про всі ці seababy та аеропракти вже після бойового ураження вперше дізнаємось. А те, що показують в процесі тестування, навпаки, потім до ураження майже ніколи не доходить.
показать весь комментарий
14.03.2025 12:04 Ответить
в нас війна, якщо що.... може ще й схему намалювати?
показать весь комментарий
14.03.2025 12:27 Ответить
Стільки дронів, але всі вони якось дуже схожі на базові фпв з якимись додатками. Показуйте вже аналоги "ланцетів" і "байрактарів"
показать весь комментарий
14.03.2025 10:45 Ответить
вони вже в москві
показать весь комментарий
14.03.2025 10:47 Ответить
Саме такі "малюки" зараз вирішують. Не величезні, неповороткі, дорогезні комплекси.
показать весь комментарий
14.03.2025 10:48 Ответить
Ланцети ніфіга не неповороткі.
Та і Байрактар має свою нішу - на висоту 3-5 км квадрики не піднімуться, вагу 100 кг не піднімуть

Проблема великих комплексів не в дороговизні і неповороткості а те що в нас оборонка займається бозна-чим тільки не озброєнням. Всі нові рішення це волонтери і трішки бізнес який пробився. На скільки вистачає грошей на стільки і працюють.
показать весь комментарий
14.03.2025 10:56 Ответить
Коли русня почне таке саме масово випускати, ви будете захоплюватись гєніальной ізобрєтатєльностью і кричати, що тупі хохли знову все проспали, як з оптикою?
показать весь комментарий
14.03.2025 10:58 Ответить
Якась дурня. Що хотіли сказати?
показать весь комментарий
14.03.2025 16:03 Ответить
Ланцети і Байрактари давно втратили свою ефективність і використовуються дуже обмежено.
показать весь комментарий
14.03.2025 11:21 Ответить
Пані в штабі ПС працює? Звідки пані знає про ефективність чи неефективність тих чи інших засобів
показать весь комментарий
14.03.2025 16:04 Ответить
оборонка займається тим чим може в нинішніх умовах. Не забуваємо що оборонка була фактично розвалена до початку війни, фахівці що ще були там або на фронт пішли або пізніше були мобілізовані. Говорити то не робити. Так згоден - думаю 2/3 рішень і поставок по дронам то волонтери і приватні розробники
показать весь комментарий
14.03.2025 11:36 Ответить
"Папіреднікі" розвалілі? "Злачінний Парашенка"?
показать весь комментарий
15.03.2025 09:44 Ответить
Дешевше чим мі8, чи мі24 підіймать.
показать весь комментарий
16.03.2025 11:05 Ответить
Почекай трошки. Допилюють аналог Ланцету із вмонтованим під твою спину персональним сідалом. Із гашеткою. По дорозі до мацкви будеш " жівую сілу і тєхніку" знічтожати
показать весь комментарий
14.03.2025 10:55 Ответить
Поки що є два прототипи - один в пенсійному фонді, інший в психлікарні. Що цікаво, обидва ваші)
показать весь комментарий
14.03.2025 10:56 Ответить
Так що," Валодька", не бажаєш вже сідало в дивані міняти на сідало в Ланцеті?
А язицюрою із дивану ще бажаєш мести ?
показать весь комментарий
14.03.2025 10:58 Ответить
Ця штука може ПВО перед об'єктом "перепльовувати".
показать весь комментарий
16.03.2025 11:11 Ответить
да, такое запустить в НПЗ, и еще бы с двумя ракетами
показать весь комментарий
14.03.2025 10:45 Ответить
Приближается очередной праздник 9 мая, который так любят праздновать в Москве. Но оказалось, что хваленная российская ПВО не способна защитить даже Москву. Украинские дроны спокойно атакуют Москву. И это же еще не началось противостояние с НАТО, еще Томагавки не летали. Это полный позор. Слава ВСУ!
показать весь комментарий
14.03.2025 10:52 Ответить
на кутузовському проспекті у Кутузова картуз злетів
показать весь комментарий
14.03.2025 10:56 Ответить
В ніч на 9 травня еххх запустити тай до тисячі беспілотників по москві та по рублевці та по кремлю... 👍
показать весь комментарий
14.03.2025 13:26 Ответить
О, вже і ракети на квадрокоптери присобачили.
показать весь комментарий
14.03.2025 11:20 Ответить
Так це значно дешевше ніж з вертольотів нурсами кабруванням бити
показать весь комментарий
14.03.2025 12:54 Ответить
Взято з тгк-дідуган.
Виглядає на уривок комп.гри.
показать весь комментарий
14.03.2025 11:36 Ответить
В компьютерних іграх до такого щє не додумались. Ну як мінімум в іграх про ******* конфлікти, я не кажу про "Трансформери" чи то "Зоряні війни".
показать весь комментарий
14.03.2025 12:08 Ответить
Кал Оф Дьюті. Щось таке було в одній з частин.
показать весь комментарий
14.03.2025 13:29 Ответить
Або виріб ШІ.
Як і лазерна зброя,що збиває літаки.
показать весь комментарий
14.03.2025 13:20 Ответить
..А какова его точность, ракеты неуправляемые, стреляет без упора..
показать весь комментарий
14.03.2025 18:03 Ответить
це може бути випробування. а стріляти буде іншими пакетами.
показать весь комментарий
14.03.2025 18:49 Ответить
Випробування чого? Квадро, чи взлетить або не завалиться при пуску? Що навісили тим і буде стріляти, один квадро - один НУРС. Три постріла трьома то бухі цензори так шльопають ролік щоб ніби вундервафля виходила.
показать весь комментарий
16.03.2025 10:32 Ответить
Да там точность на последнем месте. На первом кадре видно подрыв, долетела и хорошо. Куда по воронке увидят
показать весь комментарий
16.03.2025 10:25 Ответить
Какие-то горы на заднем плане...
А ПУ может лучше не жестко крепить, а подамортизированно.
показать весь комментарий
14.03.2025 18:53 Ответить