12701 посетитель онлайн

В Харькове мужчины в балаклавах и военной форме бьют гражданских и стреляют из пистолета: "Вы зачем людей бьете, бл#дь!", - "А чего он бегает!?". ВИДЕО

В сети опубликована видеозапись, на которой мужчины в балаклавах и военной форме избивают нескольких гражданских и стреляют из пистолета.

Как сообщает Цензор.НЕТ, автор видео утверждает, что это группа сотрудников ТЦК проводит "меры оповещения". На записи видно, нескольких гражданских мужчин. Один из них сидит возле дерева, а люди в военной форме бьют его. Еще один мужчина стоит неподалеку и ссорится с несколькими военными. Во время ссоры мужчина в форме несколько раз выстрелил из пистолета - не прицельно и, очевидно, с целью запугать. Один из сотрудников ТЦК показал разъяренное лицо.

"Харьков. Мобилизация с дракой и стрельбой... Нападение на гражданских с применением огнестрельного оружия", - говорится в комментарии к видео.

Внимание! Ненормативная лексика!

Топ комментарии
+59
Прифронтове місто....Вгодоване бидло, про яке тільки ідіот скаже що це "інваліди ТЦК"....бігає по вулицях і ловить людей в надії на 20К за впійману голову. Що відбувається,покидьки зелені? Це така мотивація?
показать весь комментарий
14.03.2025 15:22 Ответить
+35
ІПСО з окупованих територій!
показать весь комментарий
14.03.2025 15:17 Ответить
+34
Це я Вам скажу, навіть не проблема. Проблема буде пізніше, коли закінчиться війна, відкриються кордони і ......в кожному місті виявиться батальйон-два людей, що звикли отримувати велику зарплату, майже нічого не робити, отримувати величезні, чи навіть ВЕЛИЧЕЗНІ хабарі, і котрі за ці 3+ (скільки там ще буде війна) звикли до повної безкарності і звикли що вони тепер СИЛА.
Колись банди формувались з спортсменів, потім їх замінили мінти, а далі..... Ну ви зрозуміли. Буде "весело". А нам звісно розказуватимуть байки про військових з ПТСР, про психологічно травмованих на фронті, про....., аби лише люди не помічали реальну проблему.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:23 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
Нащо воно тобі від "москальского бота"?
Виїдь зранку на Ірпінську чи Васильківську траси, Бориспіль, на вїзд з Одеської і порахуй.
Але воно тобі не треба.
Розповідай далі про рожевих поні.
показать весь комментарий
14.03.2025 16:06 Ответить
Якщо б ви написали 30 тисяч - було б хоч якось схоже на правду, але 3000 - це повна маячня.
В одному відділкові ТЦК 24/7 до 10-15 людей охорони (тобто - мінімум 30-45 сумарно по змінах) + ще десятки зо 3 по кабінетах + ще 2 на ротаційній основі в охороні ВЛК + ще патрулі, які повістки вручають - ще десятки 3-4. Сумарно - десь 100 чоловік тільки у одному районному ТЦК,. Тобто тільки в Києві тільки ТЦКшників не менше 1000, в інших областних центрах по 500-800, а ще райцентри - там якраз по 100. Аж ніяк 3000 не виходить на всю Україну. Скорійше ближче до 100 тисяч, а це вже серйозна сила.
показать весь комментарий
14.03.2025 18:51 Ответить
Слухай," счітатєль", у тебе як із графіком вкидів?
До обіду, на Подляка, а після на ведмедчука?
показать весь комментарий
14.03.2025 20:29 Ответить
Вкиди тут у тебе скорійше.
А я розписав як воно є. Бо на відміну від тебе, я у ТЦК і на ВЛК провів досить багато часу і бачив, скільки там стоїть на вході охорони, скільки сидить по кабінетах.
показать весь комментарий
14.03.2025 21:46 Ответить
Я не з ваших.
показать весь комментарий
15.03.2025 01:17 Ответить
А ти уверено что они не с передовой ???
Это Харьков.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:54 Ответить
Той варіант, що свій конституційний обов'язок мають виконувати всі, від 18 до 50 чоловіки і від 18 до 40 жінки. Усі. Незалежно працівник ти, чиновник, криміналітет, суддя та інше. За винятком реально непридатних
Залежно від віку, статі, стану і здібностей визначається де він буде - в тилу чи на передовій.
І через це проходять усі без винятку
показать весь комментарий
14.03.2025 15:45 Ответить
У нас вже є кримінальна відповідальність по неявці за повісткою, далі діє поліція, арешт, суд, 5 років.
Чому на відео видно купу ухилятів у формі - не зрозуміло, повістки розвозить поштар...
показать весь комментарий
14.03.2025 15:46 Ответить
І досі в балаклавах, тобто - бандити.
показать весь комментарий
14.03.2025 16:10 Ответить
І шо, у вас на раісії " поштар розвозить повістки"?
показать весь комментарий
14.03.2025 16:33 Ответить
Якого хера хтось вам має щось запропонувати,мобілізаційний закон це прямий обов'язок презедента,він має думати як має проходити мобілізація,сроки служби,ким проводити мобілізацію і тп і тд,в нього для цього є юристи і купа дормоїдів,представити свій закон в раду,а переседенту пофіг на це,тому і суцільний беспредєл.Ви пишете свій висер бо вас чи вашої родини це не коснулося,приїзжайте в Україну,поржете,запропонуєте.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:49 Ответить
Решение проблемы такое: за нарушение Конституции и законов Украины работниками ТЦК в военное время отправлять их немедленно на фронт в качестве штурмовиков и для ручного разминирования.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:49 Ответить
Так, мішаня, а чого ці здорові бики досі не на фронті? що їх стримує. Їх там шестеро , чи семеро, - такий злагоджений колектив, Їм би тільки б в атаку й ходити. Що вони в тилу роблять?
показать весь комментарий
14.03.2025 15:54 Ответить
Проблема у тому, що можна було запровадити будь-які цивілізовані методи примусу до бикуюючих ухилянтів. Але у тому і суть- Зеленьський як верхоглавком і президент самоусунулися від проблем мобілізації. Це непопулярна тема, впливає катастрофічно на рейтинги.
От і вирішив "Командір Зє"- " пускай ваєнніє самі как нібудь рєшають сваї праблємі"
-Так Влад Ссаніч, на фронті людей обмаль, живі люди місяцями без ротацій, фронт провалюється"
- Нічаво, захотят жіть, будут вєртється, хє, хє...
показать весь комментарий
14.03.2025 16:31 Ответить
Це оповіщення, не нагнітайте
показать весь комментарий
14.03.2025 15:41 Ответить
ІПСО з окупованих територій!
показать весь комментарий
14.03.2025 15:17 Ответить
в чому проблема і як ви бачите вирішення?
показать весь комментарий
14.03.2025 15:39 Ответить
Ботами обзивати багато розуму не потрібно. Такі, як ти, клоуни, тільки це і можете робити.
І топите при цьому за перетворення України в москаляндію.
Головне щоб у вишиванках. І гниди при владі. З патріотичними лозунгами.

По факту на відео не армія. Ховають обличчя. Розуміють, що гниди. Поліцаї як при фашистах у 2 світову.
Законом порядок дій прописаний. Хай дотримуються.
А так розбійний груповий напад за попередньою змовою.
Про "валити" погарячкував. Емоції. Років 5 достатньо з конфіскацією.
показать весь комментарий
14.03.2025 16:00 Ответить
тролячтина, себе завали
показать весь комментарий
14.03.2025 16:27 Ответить
Ну на відео видно, як буряти ****@ть цивільних
показать весь комментарий
14.03.2025 15:49 Ответить
Бажав би багато чого написати... але ж, знов забанять.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:20 Ответить
Якщо проти ухилянтів, то так. Забанять. А якщо в захист мальчіков, які по стріхам ховаються то одержиш купу лайків та слова підтримки.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:29 Ответить
Так. За своїм власним віком виключно.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:36 Ответить
Добровольцем можна у будь-якому віці, ні?
показать весь комментарий
14.03.2025 15:41 Ответить
Якщо донесеш мене до окопів то так, можна у любому віці.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:44 Ответить
Серед тих, хто проходить ВЛК - багатьох теж треба нести. Чим ти кращий? Ти ж захищаєш ТЦКшників та ВЛКшників, то можеш і на бусіку, як інші.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:54 Ответить
Давай, пєши ісчьо. Про те як з ВЛК на ношах на фронт несуть.
показать весь комментарий
14.03.2025 16:00 Ответить
Якщо тебе не торкається мобілізація, то і не маєш права мати якусь думку по цьому питанню
показать весь комментарий
14.03.2025 16:07 Ответить
. От саме через це я цього Міхала і доколупую. Не воюєш з якихось причин (навіть поважних) - не розказуй іншим, що вони мають іти в штурмовики. Але ж ні. Він свято вірить в те, що оскільки він все життя там десь пропрацював, то тепер всі зобов'язані піти і здохнути за нього і за його майно (про захист його майна він сам сказав).
показать весь комментарий
14.03.2025 16:20 Ответить
До тих пенсаків, котрі хочуть всіх мобілізувати можна теж ставить претензії - а навіщо Україна має витрачати на їхні пенсії 500 млрд, коли ті гроші можна більш раціонально потратити на армію, а не на утримання цього списаного баласту, який за кілька років так двине копите. Думаю це буде адекватно до таких покидьків
показать весь комментарий
14.03.2025 16:32 Ответить
коротишка негайно закрий **** і бігом біжи вже безкоштовний зуппе німці наливають в пункті для бомжів . скажи данке і вдруге в чергу не ставай не позорься . сходи на другу точку якщо мало дали в миску
показать весь комментарий
14.03.2025 18:49 Ответить
Я знімаю тут (в південно-західній землі - 15 хв до Штутгарта) будинок на 180 квадратів, мій син ходить в платну міжнародну школу, дружина сидить дома і допомагає мені із сімейним бізнесом. А ти і далі живи у світі своїх вологих фантазій
показать весь комментарий
14.03.2025 19:15 Ответить
якщо ти там такий успішний то скажи скільки за три роки війни ти передав допомоги для ЗСУ
показать весь комментарий
15.03.2025 07:22 Ответить
Справа не в успішності, а в тому, що у мене можна сказати 3 роботи - німецька основна, консультант на старій українській і ще невеликий сімейний онлайн бізнес. Передав і передаю на ЗСУ нормально, можеш не сумніватися. Особливо у перший рік-півтора. Зараз тут криза в Німеччині, то маю можливість трохи менше передавати, на жаль.
показать весь комментарий
15.03.2025 10:16 Ответить
Маю. Як Громадянин України.
показать весь комментарий
14.03.2025 16:35 Ответить
Ну чому ж? Я можу розказати про чувака, якого з хворим серцем забрали. Помер в Десні.
Просто взяли і вбили виходить хвору людину. І нічого.
Чим ти кращий?
показать весь комментарий
14.03.2025 16:11 Ответить
З ТЦКшників такі ж військові, як з тебе розумна людина.
показать весь комментарий
14.03.2025 20:14 Ответить
***** воює ... Але далеко від фронту
показать весь комментарий
14.03.2025 15:36 Ответить
Ти я бачу вже сховався.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:37 Ответить
Бежи, Форест, бежи...
Гівно якесь.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:20 Ответить
У нас пропаганда врага уже три года лапшает сцыкунов, что они должны бить сотрудников военкоматов. Сцыкуны при этом не должны удивляться, что получать будут по своей морде.
Сила действия равна силе противодействия. Закон природы.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:21 Ответить
Заваді боєвой диван паєхалі 🤣
показать весь комментарий
14.03.2025 15:22 Ответить
Смотрю я на твори высеры уже определённое время....Не пойму, ты в окопе под Кременной? Под Покровском? Или под Суджей?🤔
показать весь комментарий
14.03.2025 15:24 Ответить
а ти, маня, звідки строчиш?
показать весь комментарий
14.03.2025 15:43 Ответить
З твоєї мами,кугут.
показать весь комментарий
14.03.2025 16:33 Ответить
тролятина, йди нах гівна поїж, водки випий
показать весь комментарий
14.03.2025 16:29 Ответить
Гавно-це ти. Здохни,падло.
показать весь комментарий
14.03.2025 16:34 Ответить
О! В тебе на фермі перекладач вже забрали, всім не вистачає і тобі доводиться строчити на" радном рязянском діалєктє"?
показать весь комментарий
14.03.2025 16:38 Ответить
Я зрозумів !
Тепер коли , раптом , натовчу комусь пику - просто скажу , що це були "заходи оповіщення " !!! ...............
показать весь комментарий
14.03.2025 15:21 Ответить
Це вже агонія українофобського режиму Зелі.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:21 Ответить
Прифронтове місто....Вгодоване бидло, про яке тільки ідіот скаже що це "інваліди ТЦК"....бігає по вулицях і ловить людей в надії на 20К за впійману голову. Що відбувається,покидьки зелені? Це така мотивація?
показать весь комментарий
14.03.2025 15:22 Ответить
Хто зна. Може потрібен новий привід для 37 року?
Владо, що ти робиш?
На перший погляд це виглядає як втрате керованістю в державі, і це страшна річ з тією кількістю зброї, що є на руках людей, на другий погляд ще гірше( нам ще тут не вистачає громадянської війни( не дай Боже!🙏
Влада, отямся, бо самі «жирні» і ласі шматки в тебе, яник підтвердить!
Прибирай все це з вилиць наших міст і сіл, законність має бути скрізь СТОВІДСОТКОВОЮ!!!
Депусрати й....ні, що ви творите?
показать весь комментарий
14.03.2025 15:50 Ответить
А ты уверено что они не с передовой приехали ???
Ротации они такие.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:58 Ответить
Я уверен только в том,что ты сраное хамло.
показать весь комментарий
14.03.2025 16:17 Ответить
Что ещё можно было услышать от ждуна и ухилянта...
показать весь комментарий
14.03.2025 16:43 Ответить
Какой сразу резкий вывод от ветерана колчаковских фронтов. Забавные вы,черти из подвала жОПы.
показать весь комментарий
14.03.2025 16:51 Ответить
Главное что он верный.
Вас ждунов и ухилянтов издали видно по повадкам вашим и делам вашим.
показать весь комментарий
14.03.2025 17:36 Ответить
А кому ты верный? Дєрьмаку? Татарову? Повадка твоя мягко говоря гнилая. Издали видно ему...Ты можешь лишь издали увидеть как тебя покупают за копейки чтобы насрать в интернете.
показать весь комментарий
14.03.2025 18:12 Ответить
Як ти сидячи на " завалінкє" у алтайському краї можеш знати хто і чим " камандує в Україні"?
показать весь комментарий
14.03.2025 16:44 Ответить
Слухай, а в тебе над нарами на фермі якась тривожна кнопка загоряється, що ти не вдягнувши портків несешся " сточити про мабілізацію"?
показать весь комментарий
14.03.2025 16:41 Ответить
Ні, ну як би я не захищав тцкашників, але тут навіть я важаю що це якась дикість
показать весь комментарий
14.03.2025 15:22 Ответить
Усі справжні патріоти воюють з тцкашниками під прапорцями інших країн.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:57 Ответить
Одна ухилянтська мразота пи здить іншу ухилянтську мразоту...
показать весь комментарий
14.03.2025 15:22 Ответить
А третя ухилянська мразота федоров ?
показать весь комментарий
14.03.2025 15:39 Ответить
Козаччина чи Рекрутчина ?

Козаки- люди , над якими владу мали тільки обрані ними військові командири. Добровільно-контрактна участь . Гетьмана обирали на виборах .

Рекрути - система комплектування регулярного війська в Московії з податних верств населення ,часто кріпаків - на 20-25 років . Не мали жодних прав. Офіцери призначалися згори ,царем.



Для мислячих людей є привід порівняти і замислитися ,яку країну побудувава "мудрий нарід " з ЗЕ владою чолі .
показать весь комментарий
14.03.2025 15:22 Ответить
От тільки рекруччина , чомусь , завжди долала Гетьманщину ...((
показать весь комментарий
14.03.2025 15:24 Ответить
Не завжди . Тільки тоді - коли частина старшини продавалася -царю - тоді так
показать весь комментарий
14.03.2025 15:25 Ответить
Шо то лично ти козачок засланий до до цих пір добровільно так і непішов.
Усе ЧЕКАЄШЬ КОЛИ кацапи ПРИЙДУТЬ ТА ТЕБЕ РЕКРУТУЮТЬ.
показать весь комментарий
14.03.2025 16:00 Ответить
зелений рекрутьор-совок нєгодує ))
показать весь комментарий
14.03.2025 16:18 Ответить
Да нет.
Но ты там шо то про вільних козаків рассказывало.
Таак ВИДНО ШО ТИ ДО ВІЛЬНИХ КОЗАКІВ НІЯКИМ БОКОМ НЕНАЛЕЖИШЬ.
Бо ты есть ждун обыкновенный. И типичный ухилянт.
показать весь комментарий
14.03.2025 16:46 Ответить
Як правило ,люди приписують іншим - власні риси . Хоробра людина - думає ,що всі навколо хоробрі, боягуз - боягузи , а почекун - - почекуни ..
показать весь комментарий
14.03.2025 16:48 Ответить
На відміну від тебе я в ЗСУ.
І СВОЇХ ПОБРАТИМІВ Я БАЧУ І ЧУЮ ЗДАЛЕКУ.
Так же як і таких ХРОБАКІВ і ЛИЦЕМІРІВ як ти.
показать весь комментарий
14.03.2025 16:52 Ответить
ЗСУ є різне . Є такі ,що воюють з москалями , є такі ,як в ТЦк - з власним народом , є тиловики ,які воюють в інтернетах . Різні є .
Але я помітив ,що ті ,хто реально воюють рідко ,що кажуть . А от тиловикі - ті так ,найбільше кричать і розповідають як треба воювати, хоч на передку ,не факт ,що взагалі були
показать весь комментарий
14.03.2025 16:59 Ответить
Забагато тєкста хробачок підкацапний.
Тим більше ти НЕНАВАЖИЛОСЯ ДОБРОВІЛЬНО ПІДТИ НАВІТЬ В ,,НЕВОЮЮЧУ" ЧАСТИНУ ЗСУ.
ти навіть нацензорі з кацапами невоюєшь. А тілко з Українським ТЦК.
показать весь комментарий
14.03.2025 17:20 Ответить
Ти сидиш в ЗСУ , не воюєш , витрачаєш мої кошти ,як платника податків намарне . То ,хто приносить користі більше країні?
показать весь комментарий
14.03.2025 17:24 Ответить
твои ,,кошти" лугандонец витрачають кремлівські ліліпути.
И ТЕБЕ ОНИ ПЛАТЯТ ЧТО БЫ ТЫ ЗДЕСЬ , ВОЕВАЛО" С ЗСУ И ТЦК.
показать весь комментарий
14.03.2025 17:39 Ответить
Знов Мосфільм? Чи це вже в Голівуді зняли?
показать весь комментарий
14.03.2025 15:23 Ответить
Це я Вам скажу, навіть не проблема. Проблема буде пізніше, коли закінчиться війна, відкриються кордони і ......в кожному місті виявиться батальйон-два людей, що звикли отримувати велику зарплату, майже нічого не робити, отримувати величезні, чи навіть ВЕЛИЧЕЗНІ хабарі, і котрі за ці 3+ (скільки там ще буде війна) звикли до повної безкарності і звикли що вони тепер СИЛА.
Колись банди формувались з спортсменів, потім їх замінили мінти, а далі..... Ну ви зрозуміли. Буде "весело". А нам звісно розказуватимуть байки про військових з ПТСР, про психологічно травмованих на фронті, про....., аби лише люди не помічали реальну проблему.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:23 Ответить
От саме тому я виїду назавжди в перший же день відміни воєнного стану. До речі, такі самі плани в більшості моїх знайомих. навіть не уявляю, як ця всрата держава буде розгрібати цю проблему.
показать весь комментарий
14.03.2025 15:26 Ответить
Страница 1 из 4