9522 посетителя онлайн

Дуда об отправке миротворцев в Украину: пусть это будут наши союзники, которые не рискуют

Дуда о миротворцах для Украины

Президент Польши Анджей Дуда рассказал, почему его страна пока не обнародовала заявления о готовности отправить миротворцев в Украину.

Об этом он сказал в интервью BBC News Украина, сообщает Цензор.НЕТ.

Журналист отметил, что Великобритания и Франция заявили, что они готовы разместить свои войска на земле и самолеты в небе Украины после прекращения огня и поинтересовался у Дуды, почему Польша пока этого не сделала.

"Мы помогаем украинцам и Украине с самого начала этой войны. С первого дня наша земля, наши аэропорты и наше воздушное пространство использовали для доставки помощи Украине. Мы помогаем Украине 24 часа в сутки. Потому что мы транспортный узел для Украины, и без нас помощи не было бы. Если мы закроем автомагистрали, закроем аэропорт, заблокируем железную дорогу, Украина не будет иметь возможности получить помощь", - сказал Дуда, отвечая на вопрос.

Политик отметил, что Польша рисковала на протяжении всего этого времени, как в Украине идет полномасштабная война. Поэтому, по словам Дуды, отправлять миротворцев в Украину должны союзники, которые не рискуют так, как Польша.

"В результате мы рисковали на протяжении всего этого времени. Мы не только несли расходы, не только огромную стоимость износа нашей инфраструктуры, но и подвергали себя риску... Поэтому если кто-то будет отправлять своих солдат в Украину, то пусть это будут прежде всего наши союзники, которые не рискуют, потому что мы будем переправлять их солдат через нашу страну в Украину, и они будут использовать нашу инфраструктуру, нашу землю и нашу безопасность", - сказал польский лидер.

В то же время Дуда не исключил возможности рассмотрения отправки польских войск в Украину, когда завершится война и восстановится мир.

"Если в Украине будет прекращение огня, если война закончится и мир восстановится, и если Украина будет нуждаться в нашей поддержке и просить нас направить свои войска, я уверен, что польские власти это рассмотрят. Но это будет зависеть от обстоятельств на то время. Сейчас мы ведем гипотетические дискуссии. Сегодня я говорю: мы оказываем постоянную помощь. А пока пусть другие волнуются о дополнительной поддержке Украины, потому что мы уже оказываем помощь на постоянной основе - помощь, которую никто другой не предлагает. И мы рискуем, а другие нет", - сказал глава Польши.

Топ комментарии
+16
Війська відправляти - це не волинський бутерброд жувати.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:03 Ответить
+15
Якщо ми закриємо автомагістралі, закриємо аеропорт, заблокуємо залізницю, Україна не матиме можливості отримати допомогу.

Це якось більше схоже на шантаж.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:16 Ответить
+13
Якщо Дуда дозволяє собі такі заяви, можемо лише собі уявити що станеться з нашим Волинню та Галичиною, якщо(не дай Бог) ми ослабнемо. Цинізм зашкалюючий. І вже не боїться, що рускіє прийдуть. А як цюлювався у перший рік вторгнення… Слизько це все.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Війська відправляти - це не волинський бутерброд жувати.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:03 Ответить
показать весь комментарий
15.03.2025 22:37 Ответить
Угорські та словацькі віцйська на Закарпаття, румунські -охороняти карпатські перевали. П.С. А взагалі це буде просто велике таке ОБСЕ.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:06 Ответить
"...нехай це будуть наші союзники, які не ризикують..."

Шикарна ілюстрація щодо "європейських цінностей". У той момент коли християнські цінності, цивілізаційні цінності, гуманістичні цінності були підмінені "європейськими" цінностями - все стало глиняччям. Великі майстри тягати каштани з вогню чужими руками.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:08 Ответить
Ахахаха! Якраз Дуда з його ПІСом, це і є оті традиційні християнські цінності (по крайній мірі за їх словами та політичними заявами). І чомусь ці християни з їх гуманістичними цінностями, хочуть за вашими словами "тягати каштани з вогню чужими руками".
А от країни з урядами, котрі виступають за європейські цінності, готові відправити миротворців.
Отака от вона - християнська цінність.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:19 Ответить
Я просто відмовляюсь розуміти. Людина поїхала в Європу за безпекою. Можна зрозуміти. Жити хочуть всі. Причому далі Польщі. І при цьому поливати брудом "європейські" цінності..... Класична позиція "патриотів" з трибуни.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:30 Ответить
Це досить класичне явище серед біженців/емігрантів - виїхати від корупції, шаріату, дикунства, диктатури і т.п., в розвинуту країну, і відразу почати вимагати/голосувати за усіляких "сильних лідерів", шаріат, і т.п. Та навіть звичайне сміття сортувати не хочуть, навпаки викидують його де попало.
Що в таких людей в голові, напевно навіть психіатр не зрозуміє.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:38 Ответить
Дозвольте запитати, пане "песиміст" - коли і де Ви прочитали у моїх дописах вимоги щодо "сильних лідерів", шаріату і т.п.? І звідки Ви знаєте, що я не хочу сортувати сміття?
Бовкати, аби бовкати...?
показать весь комментарий
15.03.2025 22:56 Ответить
Вас впустили в Німеччину лише завдяки тим самим - "європейським, гуманістичним цінностям", які ви тепер зневажаєте. Це абсолютно те саме, коли мова йде про шаріат "сильних лідерів" і т.п.
Можете без проблем поїхати в країни з твердими християнськими цінностями - в рашу наприклад.
Погано що ви нерозумієте, що своїми словами плюєте в людей, котрі протягли вам руку допомоги, впустивши вас до себе.
показать весь комментарий
15.03.2025 23:26 Ответить
Ну, щодо мене - я в Німеччині не біженець - на життя заробляю, ще й податки плачу. Хоча так - в Україні втратив все, що мав - вистачило однієї бомби. Ніхто мене не "впускав" - в нас з Європою безвіз. Не існує ніяких "європейських", американських, китайських чи українських цінностей. Існують християнські цінності, для всіх людей існують загальнолюдські цінності. А критикують зараз у Європі саме відхід від принципів і цінностей, політику "подвійних стандартів", певне лицемірство, продажність і т.д. По-вашому, якби я знаходився у США, то не мав би права критикувати Трампа? Або в Угорщині не мав би права критикувати Орбана? Європа - вона страшенно різна - і тут є що критикувати.
показать весь комментарий
16.03.2025 08:54 Ответить
Все просто. Європа не ідеальна. І багато європейських політиків констатують, що Європа не достатньо допомагає Україні. Причина проста і стара, як цей світ - страх і бабло. Не існує якихось "європейських" цінностей - є вічні цінності (називайте їх як хочете - християнські, гуманітарні, загальнодюдські). Та ж сама Європа ще 80 років тому демонструвала світу звірину харю нацистів і плазування перед агресором (Даладьє, Чемберлен). Тут, у Європі є купа виключно європейських політиків , які критикують багато чого - і це нормально. А теза про те, що той хто приїхав у Європу з інших країн не має право щось тут критикувати - кульгає на обидві ноги. До речі - самі європейці так вважають.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:50 Ответить
Закликаю Вас не ВІДМОВЛЯТИСЯ щось зрозуміти, а НАМАГАТИСЯ зрозуміти - так конструктивніше.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:52 Ответить
Ми не лише несли витрати, не лише величезну вартість зносу нашої інфраструктури, але й наражали себе на ризик...
показать весь комментарий
15.03.2025 22:09 Ответить
Натякає, що Україні доведеться все компенсувати.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:21 Ответить
Якщо Дуда дозволяє собі такі заяви, можемо лише собі уявити що станеться з нашим Волинню та Галичиною, якщо(не дай Бог) ми ослабнемо. Цинізм зашкалюючий. І вже не боїться, що рускіє прийдуть. А як цюлювався у перший рік вторгнення… Слизько це все.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:14 Ответить
Притомним давно вже зрозуміло, що станеться...
показать весь комментарий
15.03.2025 22:22 Ответить
повний орбан трапиться.. або орбанаріум.. або орбан- фіцо ..
Нічого гарного не може трапитись, поки не знищать КРОТІВНЮ ( оп)
показать весь комментарий
15.03.2025 22:26 Ответить
А ще більш слизько дременути багато далі Польщі і звинувачувати при цьому когось у боягузництві....
показать весь комментарий
15.03.2025 22:32 Ответить
Якщо ми закриємо автомагістралі, закриємо аеропорт, заблокуємо залізницю, Україна не матиме можливості отримати допомогу.

Це якось більше схоже на шантаж.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:16 Ответить
Це попередження, що нас чекає в майбутньому.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:20 Ответить
Це попередження про гібридні атаки рольників ( під видом вазмущьонних фермерів), які вже перекривали шляхи постачання через Польшу
показать весь комментарий
15.03.2025 22:24 Ответить
А тя тя !!!!
Польша ризикує більше всіх, і вона наступна, разом з Балтикою.
Так що відсидітись не вийде!!
Якщо побачите що Пісяграй знову шашлики, крадійництво, то негайно піднімайте війська по тривозі.
П.с. мабуть краще нова Жеч Посполита "від можа до можа" ( Інтермаріум) ніж перманентний геноцид під брендом "української" влади яка НЕ влада і НЕ українська !

Так не поцРіотично звучить, але де ж ті рятівники-піночети, які зрублять ОПу і врятують Націю ???
показать весь комментарий
15.03.2025 22:23 Ответить
Це вже було... При Пілсудському...
показать весь комментарий
15.03.2025 22:36 Ответить
Польський плакат 1920 року. Józef Piłsudski.

показать весь комментарий
15.03.2025 22:47 Ответить
А ти не бачив листівок-плакатів ОУН? Де малювалися польські жовніри, які виганяють українців з рідних хат і Батьківщини? Я, колись, бачив - показував співслужбовець ...
показать весь комментарий
15.03.2025 22:56 Ответить
Ні, таких не бачив. Ось цікава листівка УПА, яка демонструє настановлення націоналістів до власності на землю, ліси і надра України. Це Розпорядження Головної команди УПА з питань власності та розподілу землі, колгоспного збіжжя. 15 серпня 1943 р.

показать весь комментарий
15.03.2025 23:20 Ответить
Ти читав матеріали Паризької мирної конференції? Особливо, що стосуються українських земель в "Закерзонні"? Що з того, що зобов"язувалася виконать "Польська", було виконане польським урядом? Для чого був створений концтабір у "Березі Картузькій"? Чому значна маса українців Волині змушена була виїхать до Канади, США та Аргентини? ХТО поселився на їх землі? За що був убитий Пєрацький?
показать весь комментарий
15.03.2025 23:26 Ответить
Так. Я знаю про так звану "пацифікацію".
показать весь комментарий
15.03.2025 23:28 Ответить
От тобі й відповідь - ЧОМУ я КАТЕГОРИЧНО ПРОТИ "нової Жечі Паспалітай" та "єдної Польськи, від можа до можа"...
показать весь комментарий
15.03.2025 23:37 Ответить
Вспомнилась история про открытие ремонтной базы для леопардов в Польше... Когда немцы офигели от требований поляков в плане финансирования, которое по их мнению было в разы завышено.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:24 Ответить
Щось іноді буває враження, що через років 30-50, в польських підручниках історії, буде чергова "правдива історія". Де буде багато слів про польську боротьбу з рашизмом, як вони наражались на небезпеку, дивились в біноклі на ракети, надавали інфраструктуру.... і практично перемогли рашку. З невеликою допомогою США. І буде абзац про українців, де буде багато слів про невдячність, вимоги дякувати і т.п.
Коротко кажучи - така ж "правда", як і про волинські події.
показать весь комментарий
15.03.2025 22:24 Ответить
показать весь комментарий
15.03.2025 22:29 Ответить
та ладно, вже давно зрозуміло що якісь там гуманістични принципи, справедлівисть хоч яка небудь, права людини, демократія, ООНи різні і та все інше - то всьо пі*здьож. кожен сам за себе, сам собі союзник, закон джунглів перестав ховатися за будь якими масками. як свого часу казали в кразнознамьоной і лєгєндарной - "если сам себе не нужен, - нах*уй нужен тьі кому то"
показать весь комментарий
15.03.2025 22:37 Ответить
От жеж курво!
показать весь комментарий
15.03.2025 22:49 Ответить
Як казав недавно Даніель Шеліговський, "нам не так важливо, де проходитимуть кордони України на сході й півдні, як те, де вони проходитимуть на заході". Коротше, між ними й росіянами має лишитися хоч шось, то з якого дива б вони сюди відправляли війська)
показать весь комментарий
15.03.2025 22:49 Ответить
Будуть чекати то нікого між ними не буде. От тоді і словаки їм вспам'ятають 1938 рік. В 2028, а може і раніше (Фіцо, піднімай архіви, читай як пшеки разом з нацистами вас рвали). І буде їм Сувалківський від Сяну до Дону. Мюнхен їм аукнеться. Тепер їх словаки з рашен нацистами розірвуть.
показать весь комментарий
15.03.2025 23:27 Ответить
Профукали ми в свіи час НАТО і тепер нам допомагають але з опаскою - ніхто не хоче вписатися за нас
показать весь комментарий
15.03.2025 22:49 Ответить
Польщу чекає війна за Сувалкський коридор і це буде після перемир'я в Україні,коли Московія вивільнить свої війська і Дуда це знає..
показать весь комментарий
15.03.2025 22:54 Ответить
Пшецькі пани, як завжди, обкакунькались. Втім, тримаються бадьоро, вдають з себе лицарів і масово зйобуйуть в Іспанію
показать весь комментарий
15.03.2025 22:57 Ответить
Великое польское воинство отчаянно и храбро рвалось в бой с руснявой навалой, выделяя союзникам тысячи киллометров дорог, десятки аэропортов, триллионы м/куб воздуха для транзита их армий в Украину, но на фронт так и не попали!
показать весь комментарий
15.03.2025 23:27 Ответить
А інфраструктура для чого будується,щоб на неї дивитись???Вам бабки виділяють на обслуговування і т д.нахіба триндіти всяку лабуду.Та скажи прямо що ви сцикуни,і першими побіжете від сувальського коридору!Куйло спокійно може завтра тисяч 20 перекинути в калінінград і почати валити по прикордонюю польщі і ти дуда нікуя не зробиш!Будеш дивитись що скаже трумп,і закликаи до стриманості і переговорів...Ви курва шахед збити боїтесь..
показать весь комментарий
16.03.2025 02:01 Ответить
хай інші помагають, не хочемо ризикувати
Типовий меседж наших ухилянтів.
показать весь комментарий
16.03.2025 02:34 Ответить