9975 посетителей онлайн

Поражение российской РЛС "Зоопарк-1" кассетным боеприпасом "HIMARS". ВИДЕО

Украинские воины поразили российскую РЛС "Зоопарк-1" кассетным боеприпасом из РСЗО "HIMARS".

Как сообщает Цензор.НЕТ, видеозапись успешной атаки опубликована в соцсетях.

"Поражение российской контрбатарейной РЛС "Зоопарк-1" кассетным HIMARS. Разведка и корректировка - 45 ОАБр", - отмечается в комментарии к видео.

Топ комментарии
+9
Мочканули зоопарк разом з тваринами.
показать весь комментарий
18.03.2025 10:04
+6
Та взагалі по русні стріляти не можна, її від цього лише більше стає.
Тому всім треба одразу здаватись. От росія подивилась - а ви вже здались. Так треба.
показать весь комментарий
18.03.2025 10:49
+3
скільки ти тут разів кукурікнув, а користі? Хоч 11 срубликів нарахували, чортопітор руснявий? )))
показать весь комментарий
18.03.2025 11:04
Комментировать
Сортировать:
Мочканули зоопарк разом з тваринами.
показать весь комментарий
18.03.2025 10:04 Ответить
Залишилось ще три рази повторити на "Цензорі" щоб усі засвоїли.
показать весь комментарий
18.03.2025 10:16 Ответить
мені здається трохи не влучили..., але може тільки здається...
показать весь комментарий
18.03.2025 10:38 Ответить
Скіки вже цих РЛС знищили, а користі? Орчатина вже готується до жесту доброї волі - перегрупування за кордони 2013 року, в тому числі з Луганська та Севастополя? Чи то не на часі?
показать весь комментарий
18.03.2025 10:41 Ответить
Та взагалі по русні стріляти не можна, її від цього лише більше стає.
Тому всім треба одразу здаватись. От росія подивилась - а ви вже здались. Так треба.
показать весь комментарий
18.03.2025 10:49 Ответить
Так, впізнаю Вас, оце от все: питання про ефективність та сенс ураження цілей, та як це впливає на фронтову обстановку - Ви тлумачите як пропозицію здатися. За Фрейдом.
показать весь комментарий
18.03.2025 11:06 Ответить
Нормально впливає. Почитайте, що таке той "зоопарк".
показать весь комментарий
18.03.2025 11:12 Ответить
"нормально" - це вони готуються звідти перегрупуватися до більш безпечного району бойових дій? Чи навпаки, сунуть вперед, а ми маємо втішатися якимось знищеним зоопарком? Має бути: удар хімарса по РЛС - дезорганізація розвідки та управління (чи для чого використовується той зоопарк) - атака наземних сил на бронетехниці, поки ворога засліплено та дезорганізовано. А оцього нема. Вони просто розміняли ракету хімарса на зоопарк. Я , звісно, радий, а питання було в іншому .
показать весь комментарий
18.03.2025 11:16 Ответить
Ви б замість хамити у відповідь Yuri I #427530 у нього запитали, яке значення для військ (наших і руснявих) має РЛС "Зоопарк-1". Бо він в темі, міг би пояснити. Але тепер ви від нього нічого путнього не доб'єтесь, навіть лексикон не поповните.
показать весь комментарий
18.03.2025 11:19 Ответить
Проблема в тому що Ви не розумієте: нахамив саме він мені. Мабуть в Вас не відображається його комент. Аба не вдупляєте: що таке хамство. Щодо решти - не впевений, що він мені пояснить: от іще 5-7 зоопарків знищимо, і кава в Ялті. Їх вже багато знищили, але справа чомусь йде до того, що ми маємо поступитися територіями. А як же знищений нами зоопарк? Невже ніхто не оцінив?
показать весь комментарий
18.03.2025 11:27 Ответить
Про що і йшла мова в моєму коментарі. Це лише перебільшена ваша позиція.
Якщо русня не здається після знищених один за одним "зоопарків", то і боротись з нею немає сенсу, все одно ж не здасться. Треба визнати їх повну і беззаперечну перемогу, бо скільки б вони не втратили, все одно виграють. Бо на втрати не зважають.
показать весь комментарий
18.03.2025 11:31 Ответить
Я же сказав: про "нема сенсу" Ви додумали сами за Фрейдом, а я цього не писав. І далі, мій інший комент: безкорисливі хулиганські удари по якимось зоопаркам - були б доречні в комплексі із атакою бронетехники та заняття цього району оборони, користуючися тимчасовим засліпленням та дезорганізацією ворога. А не для поржати на цензорі.
показать весь комментарий
18.03.2025 11:43 Ответить
Ви вже прочитали про призначення РЛС "Зоопарк-1"?
показать весь комментарий
18.03.2025 11:45 Ответить
Лише за умови що Ви почнете в'їзжати в зміст мого комента. А він такий: четвертий рік регулярно знищуються ці зоопарки, але це не дає військового результату у вигляді звільнення територій. Можна ще 10 років знищувати зоопарки, продовжуючи здавати територію до Л'вова та Закарпаття. Чи, як я пропоную, щось змінити: знищення чергового зоопарка підкріплювати наземною чи повітряною атакою та звільненням клаптику землі, маючи з цього зиск.
показать весь комментарий
18.03.2025 12:36 Ответить
Немає сенсу сперечатись з людиною, яка вперто ігнорує необхідність навіть поверхневого вивчення технічної сторони питання, вперто керуючись лише власними уявленнями.
показать весь комментарий
18.03.2025 12:40 Ответить
От саме Ви й ігноруєте військову доцільність та результат тих чи інших дій. Хоч Кремля спалить та танцюйте на радощах, якщо Вам не заважає інфа про якісь територіальні поступки. Зате зоопарка встигли завалити до перемир'я.
показать весь комментарий
18.03.2025 12:51 Ответить
Навіть посиланням допоможу.
https://uk.wikipedia.org/wiki/1%D0%9B219_%C2%AB%D0%97%D0%BE%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BA%C2%BB
Все читати не треба, лише перший абзац - призначення комплексу.
Потім вже робіть висновки про військову доцільність.
показать весь комментарий
18.03.2025 12:56 Ответить
Вибачте, єдине що мене цікавить - це не клеїти танчики, а Перемога та звільнення територій. Якщо є зв'язок цього із зоопарком - закидуйте та обговоримо.
показать весь комментарий
18.03.2025 14:25 Ответить
Ну, якщо ви не можете провести зв'язок між знищенням досить рідкісної контрбатарейної РЛС і утриманням позицій/звільненням територій, не бачу сенсу щось обговорювати.
показать весь комментарий
18.03.2025 15:03 Ответить
Я теж: РЛС знищено, територію не звільнено, а лише провтикано, та ще й вимагають від нас якихось поступок. То де зв'язок?
показать весь комментарий
18.03.2025 16:39 Ответить
Русня подібні питання не задає, коли щодня атакує по всій лінії, а просування має лише на декількох ділянках, і до адмінкордонів Донецької області ще йти та йти, і навіть Покровськ не взятий.
показать весь комментарий
18.03.2025 17:00 Ответить
Та я вже розібрався: запам'ятав Вас лише як неприємного та не дуже розумного зануду, а тут бачу в інших гілках Ваші коменти, згадав: Ваша фішка - то заперечувати будь-які успіхи ворога, мовляв: "взяли Вуглєдар? Так, але вони брали аж два роки!", тобто начебто й не взяли взагалі. "Відбили суджу? Так, але вони поклали за неї купу народу!", і так далі. Ви будь-який баг обертаєте на фічу. Але ж з боку це виглядає так: "забрали, то й Бог із ним, в нас ще землі багато". Оце мене не дуже влаштовує, маю питання до Сирського та інших великих полководців, щодо організації та ефективності бойових дій. До Вас питань нема.
показать весь комментарий
18.03.2025 17:15 Ответить
Ну а ваша - підкреслювати будь-які успіхи ворога.
Знищили рідкісну ракету для "Хаймарса" одним зі своїх численних контрбатарейних радарів - молодци, братушкі, ето путь к Побєдє.
показать весь комментарий
18.03.2025 17:18 Ответить
Успіх ворога - це знищення зоопарку хімарсом? Здається я щось пропустив
показать весь комментарий
18.03.2025 17:25 Ответить
Ні, успіх - це знищення "хаймарса" "зоопарком". У русні така логіка. Що не зробить - те і успіх.
У хохлів має бути суворо навпаки: що не зробили - те зрада і поразка.
показать весь комментарий
18.03.2025 17:28 Ответить
скільки ти тут разів кукурікнув, а користі? Хоч 11 срубликів нарахували, чортопітор руснявий? )))
показать весь комментарий
18.03.2025 11:04 Ответить
Вас теж впізнав: лютий патріот у вишиванці, під кожним кущем орки чатують. То не розслабляйтеся, бережіть себе.
показать весь комментарий
18.03.2025 11:07 Ответить
Тільки знищення! Московіти цього чекають, уже з нетерпінням!
Зійшов благодатний вогонь з України на московитів!
Смерть, окупантам сруськім!
Слава Україні!
показать весь комментарий
18.03.2025 12:23 Ответить
Не побачив влучання, треба марахвон для покращененя зору подивитися
показать весь комментарий
18.03.2025 12:55 Ответить